LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTAMS, REMIAMIEMS EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠOMIS PAGAL LIETUVOS 2004?2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „BENDROSIOS PRAKTIKOS GYDYTOJŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR MODERNIZAVIMAS“, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2008 m. gegužės 21 d. Nr. V-481

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667; 2007, Nr. 83-3402), 1131 punktu,

tvirtinu Papildomos paramos skyrimo projektams, remiamiems Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“, tvarkos aprašą (pridedama).

 

KRAŠTO APSAUGOS MINISTRAS,

PAVADUOJANTIS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRĄ                  JUOZAS OLEKAS

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2008-05-19 raštu Nr. ((4.73.4-04)-5K-0809803)-6K-0805675

 

_________________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. gegužės 21 d. įsakymu
Nr. V-481

 

PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTAMS, REMIAMIEMS EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠOMIS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „BENDROSIOS PRAKTIKOS GYDYTOJŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR MODERNIZAVIMAS“, TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Papildomos paramos skyrimo projektams, remiamiems Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį ,3endrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“, tvarkos aprašas (toliau vadinama – Tvarkos aprašas) nustato papildomos paramos skyrimo projektams, įgyvendinamiems pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 2 d. nutarimu Nr. 935 (Žin., 2004, Nr. 123-4486), 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ (toliau vadinama – BPD 1.4 priemonė) veiklos sritį ,3endrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“ (toliau vadinama – projektai), kurių paramos sutartyje nustatytos tinkamos finansuoti išlaidos padidėjo dėl objektyvių priežasčių ir (arba) kuriuose numatoma vykdyti veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos, sąlygas ir procedūrą.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:

Veikla, kuriai prašoma papildomos paramos – tai paramos sutartyje nurodyta projekto veikla, kurią numatoma įgyvendinti didesnės apimties, ir (arba) papildoma projekto vykdytojo numatoma įgyvendinti (paramos sutartyje nenurodyta) projekto veikla, atitinkanti projekto tikslus. Vykdant šią veiklą, būtų pasiekta daugiau, nei nustatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų ir tokiu būdu geriau prisidėta siekiant nustatytų projekto tikslų, taip pat projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos.

Papildomos išlaidos – skirtumas tarp paramos sutartyje nustatytos projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumos ir projekto įgyvendinimo metu padidėjusios tų pačių išlaidų sumos.

3. Kitos Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), ir Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento (BPD) priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599, Nr. 93-3421; 2005, Nr. 21-667) (toliau vadinama – Taisyklės), vartojamas sąvokas.

4. Iš viso papildomai paramai pagal Tvarkos apraše nustatytas sąlygas ir procedūrą numatyta skirti iki 8,6 mln. Lt: iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų – iki 6,88 mln. Lt ir iš bendrojo finansavimo, skiriamo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, lėšų – iki 1,72 mln. Lt.

 

II. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO SĄLYGOS

 

5. Papildoma parama projektams gali būti skiriama, jeigu numatoma vykdyti veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, ir (arba) prašoma finansuoti papildomas išlaidas.

6. Jeigu numatoma vykdyti veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, turi būti tenkinamos šios sąlygos:

6.1. numatoma vykdyti paramos sutartyje nurodytą projekto veiklą, įgyvendinant ją didesnės apimties, ir (arba) papildomą (paramos sutartyje nenurodytą) projekto veiklą, atitinkančią projekto tikslus. Vykdant šią veiklą, būtų pasiekta daugiau, nei nustatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų ir tokiu būdu geriau prisidėta siekiant nustatytų projekto tikslų, taip pat projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos;

6.2. veikla, kuriai prašoma papildomos paramos, yra:

6.2.1. patalpų arba pastatų remontas arba rekonstrukcija;

6.2.2. įstaigų aprūpinimas reikiama medicinos, biuro, kompiuterine ir programine įranga, baldais, transporto priemone (-ėmis);

6.2.3. viešinimas, administravimas, auditas1;

____________________

1 Projekto viešinimas, administravimas, auditas gali būti finansuojama veikla, kuriai prašoma papildomos paramos, tik tuo atveju, jeigu ji yra būtina kitoms anksčiau išvardytoms veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinti.

 

6.3. projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;

6.4. veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, numatoma įgyvendinti Marijampolės, Tauragės, Klaipėdos, Telšių, Šiaulių ir (arba) Panevėžio apskrityse ir (arba) Kauno apskrities Raseinių rajono savivaldybėje;

6.5. veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, būtinumas yra pagrįstas esamos padėties analize;

6.6. veikla, kuriai prašoma papildomos paramos, išdėstyta laike taip, kad projekto įgyvendinimo laikotarpis būtų ne ilgesnis kaip iki 2008 m. rugsėjo 30 d.;

6.7. veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, pritaria visi projekto partneriai (jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriais);

6.8. į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinimą nėra įtraukta naujų partnerių, kurie nėra projekto partneriai;

6.9. veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra realios, pagrįstos ir būtinos šiai veiklai įgyvendinti;

6.10. tinkamos veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra2:

___________________

2 Kitos išlaidos (pavyzdžiui, nekilnojamojo turto, žemės, naudotos įrangos pirkimas, nekilnojamojo turto objektų statyba, PVM, kurį projekto vykdytojas gali susigrąžinti įstatymų nustatyta tvarka) nėra finansuojamos papildomos paramos lėšomis ir negali būti įtrauktos į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, biudžetą.

 

6.10.1. pirminės sveikatos priežiūros įstaigų pastatams ar patalpoms, naudojamoms (numatomoms naudoti) šeimos (bendrosios praktikos) gydytojo ar bendrosios praktikos gydytojo odontologo paslaugoms teikti ar kitoms su tuo susijusioms reikmėms tenkinti (laboratorijoms, laukiamiesiems, patalpų prieigos ir kitoms patalpoms), remontuoti, rekonstruoti ir įrengti (atsižvelgiant į Lietuvos higienos normą HN 100:2000 ,3endrosios praktikos gydytojo kabinetas. Higienos normos ir taisyklės“, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2000 m. liepos 13 d. įsakymu Nr. 404 (Žin., 2000, Nr. 58-1745), ir (arba) Lietuvos higienos normą HN 74:1998 „Odontologijos kabinetai, klinikos. Higienos normos ir taisyklės“, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 1998 m. vasario 19 d. įsakymu Nr. 91 (Žin., 1998, Nr. 20-529). Patalpų / pastatų rekonstrukcijos ir kapitalinio remonto išlaidos negali būti didesnės nei 2500 Lt (įskaitant PVM) vienam kvadratiniam metrui remontuojamo / rekonstruojamo ploto, patalpų / pastatų paprastojo remonto išlaidos negali būti didesnės nei 1300 Lt (įskaitant PVM) vienam kvadratiniam metrui remontuojamo ploto, numatomo statyti priestato plotas negali viršyti 10 proc. projekto vykdytojo ar partnerio šeimos (bendrosios praktikos) gydytojo paslaugoms teikti naudojamų patalpų ploto. Medicinos punktų rekonstrukcijos, kapitalinio ir paprastojo remonto išlaidos yra netinkamos finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos;

6.10.2. pirminės sveikatos priežiūros įstaigoms aprūpinti šeimos (bendrosios praktikos) gydytojo ar bendrosios praktikos gydytojo odontologo veiklai privaloma įranga ir jai įdiegti (pagal Lietuvos medicinos normą MN 14:2005 „Šeimos gydytojas. Teisės, pareigos, kompetencija ir atsakomybė“, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. V-1013 (Žin., 2006, Nr. 3-62), ir Odontologinės priežiūros (pagalbos) įstaigos privalomų odontologinės priežiūros (pagalbos) tarnybų sąrašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 1999 m. birželio 10 d. įsakymu Nr. 290 (Žin., 1999, Nr. 54-1748). Medicininės įrangos poreikis, ypač projektuose, kuriuose numatyta pirminės sveikatos priežiūros įstaigos steigimas ar plėtra (naujų šeimos (bendrosios praktikos) gydytojų ar bendrosios praktikos gydytojų Odontologų darbo vietų kūrimas ir įrengimas), turi būti nustatomas, atsižvelgiant į sveikatos apsaugos ministro 2005 m. gruodžio 5 d. įsakymo Nr. V-943 „Dėl Pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugų organizavimo ir apmokėjimo tvarkos aprašo bei Pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugų ir bazinių kainų sąrašo tvirtinimo“ (Žin., 2005, Nr. 143-5205) nuostatas;

6.10.3. kitai (nei nurodyta Lietuvos medicinos normoje MN 14:2005) medicininei įrangai įsigyti, jei tokia medicininė įranga naudojama teikiant pirminės sveikatos priežiūros paslaugas ir jos poreikis yra pagrįstas;

6.10.4. kompiuterinei bei programinei įrangai įsigyti ir įdiegti, interneto ryšiui diegti;

6.10.5. pacientams atokiose vietovėse lankyti skirtiems automobiliams įsigyti. Automobilio (-ių) ligoniams lankyti įsigijimą galima numatyti tuo atveju, jei įstaiga jo (jų) neturi, turi per mažai, automobilis (-iai) netinkamas (-i) vykdomai šeimos (bendrosios praktikos) gydytojo veiklai arba yra nusidėvėjęs (-ę). Numatomo įsigyti automobilio vieneto kaina negali viršyti 50 000 Lt be PVM (tinkamas finansuotinų automobilių skaičius negali viršyti skaičiaus, apskaičiuojamo pagal vieną iš šių kriterijų: ne daugiau nei 1 automobilis iki 500 apsilankymų pas kaimo gyventojus per metus arba ne daugiau nei 1 automobilis iki 800 apsilankymų pas aptarnaujamus pacientus per metus);

6.10.6. išlaidos veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos, administruoti (darbo užmokesčiui projekto vykdytojo darbuotojams, kurių darbas visiškai ar iš dalies susijęs su šių veiklų įgyvendinimu, projekto administravimo paslaugų pirkimo išlaidoms, kelionių, tiesiogiai susijusių su veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinimu, išlaidoms, kanceliarinėms išlaidoms, patirtoms įgyvendinant šias veiklas, padengti), taip pat kitos išlaidos, tiesiogiai susijusios su veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinimu (informacijos skleidimo, audito, draudimo, paslaugų pirkimo išlaidos, įskaitant techninio projekto parengimo paslaugos pirkimą). Išlaidos veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos, administruoti ir išlaidos, tiesiogiai susijusios su veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinimu, negali viršyti 10 procentų visų tinkamų finansuoti veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, išlaidų;

6.11. tinkamos veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra tokios, kurių finansuoti nedraudžia 2004 m. kovo 10 d. Komisijos reglamentas (EB) Nr. 448/2004, iš dalies pakeičiantis Reglamentą (EB) Nr. 1685/2000, nustatantį išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1260/1999 įgyvendinimo taisykles dėl struktūrinių fondų bendrai finansuojamos veiklos išlaidų tinkamumo, ir panaikinantis Reglamentą (EB) Nr. 1145/2003 (OL 2004 m. specialusis leidimas, 14 skyrius, 2 tomas, p. 3), ir leidžia Taisyklės;

6.12. veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidoms nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių (projekto vykdytojas tai patvirtina, pasirašydamas Projekto vykdytojo deklaraciją, kuri yra Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“ prašymo (toliau vadinama – prašymas) dalis (prašymo forma pateikiama Tvarkos aprašo 1 priede);

6.13. projekto vykdytojas neturi galimybių veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti iš nuosavų ar skolintų lėšų (projekto vykdytojas turi pateikti tai pagrindžiančius dokumentus, nurodytus Tvarkos aprašo 11.2.3 punkte).

7. Jeigu prašoma finansuoti papildomas išlaidas, turi būti tenkinamos šios sąlygos:

7.1. projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;

7.2. papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir jų buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu;

7.3. projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant paramos sutartyje nustatytų projekto tikslų ir uždavinių, bei neturi galimybių papildomų išlaidų finansuoti iš nuosavų ar skolintų lėšų (projekto vykdytojas turi pateikti tai pagrindžiančius dokumentus, nurodytus Tvarkos aprašo 11.3.1 punkte);

7.4. papildomos išlaidos atsirado:

7.4.1. įvykdžius patalpų (pastatų) paprasto remonto / kapitalinio remonto / rekonstrukcijos darbų pirkimų procedūras pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) arba pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. birželio 2 d. įsakymu Nr. V-460 patvirtintą Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos gavėjų, nesančių perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašą (Žin., 2005, Nr. 73-2662) (esant paskelbtam arba aiškiam pirkimo laimėtojui arba pasirašius pirkimo sutartį);

7.4.2. įvykdžius prekių (medicinos įrangos, baldų, kompiuterinės ir programinės įrangos, organizacinės ir biuro technikos) pirkimų procedūras pagal Viešųjų pirkimų įstatymą arba pagal Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos gavėjų, nesančių perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. birželio 2 d. įsakymu Nr. V-460 (esant paskelbtam arba aiškiam pirkimo laimėtojui arba pasirašius pirkimo sutartį);

7.5. patalpų (pastatų) rekonstrukcijos ir kapitalinio remonto darbų įkainiai neviršija 2500 Lt (įskaitant PVM) vienam kvadratiniam metrui remontuojamo (rekonstruojamo) ploto, patalpų (pastatų) paprastojo remonto darbų įkainiai neviršija 1300 Lt (įskaitant PVM) vienam kvadratiniam metrui remontuojamo ploto;

7.6. kiekvienos paramos teikimo sutarties biudžeto eilutėje (kvietimo teikti paraiškas Nr. BPD2004-ERPF-1.4.0-01 atveju) arba paramos teikimo sutarties priedo „Projekto santrauka“ 5.2 lentelės „Tinkamų finansuoti Projekto išlaidų detalizavimas“ eilutėje (kvietimo teikti paraiškas Nr. BPD2004-ERPF-1.4.0-03 atveju) numatytos konkrečios prekės (medicinos įrangos, baldų, kompiuterinės ir programinės įrangos, organizacinės ir biuro technikos) vieneto kaina neviršijama daugiau kaip 30 procentų. Konkrečios prekės papildomoms išlaidoms negali būti skiriama papildoma parama, jeigu dėl šios prekės pabrangimo jau buvo skirta papildoma parama pagal Papildomos paramos skyrimo projektams, remiamiems iš Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonę „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“, tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. lapkričio 5 d. įsakymu Nr. V-891 (Žin., 2007, Nr. 114-4655), visoms ar daliai šios prekės papildomų išlaidų padengti;

7.7. papildomoms išlaidoms padengti nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių (projekto vykdytojas tai patvirtina, pasirašydamas Projekto vykdytojo deklaraciją, kuri yra prašymo dalis);

7.8. projekto vykdytojas užtikrina, kad, gavęs papildomą paramą papildomoms išlaidoms finansuoti, visas projekto veiklas įgyvendins ne vėliau kaip iki 2008 m. rugsėjo 30 d.

 

III. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROCEDŪRA

 

8. Tvarkos aprašas ir jo priedai skelbiami viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros (toliau vadinama – CPVA) interneto svetainėje www.cpva.lt.

9. Papildoma parama projektams skiriama atrankos būdu.

10. Projekto vykdytojas, norėdamas gauti papildomos paramos, turi užpildyti prašymą. Jeigu projekto vykdytojas papildomos paramos lėšomis numato tik vykdyti veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos, reikalavimas pildyti prašymo B dalį jam netaikomas. Jeigu projekto vykdytojas prašo finansuoti tik papildomas išlaidas, reikalavimas pildyti prašymo A dalį jam netaikomas.

11. Kartu su prašymu projekto vykdytojas turi pateikti šiuos dokumentus:

11.1. įgaliojimą pasirašyti prašymą (jeigu prašymą pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas);

11.2. jeigu numatoma vykdyti veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, taip pat pateikiami šie dokumentai:

11.2.1. detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas (detalaus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžeto ir išlaidų pagrindimo forma pateikiama Tvarkos aprašo 2 priede);

11.2.2. laisvos formos projekto partnerių pritarimas veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos (jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriais);

11.2.3. pagrindimas, kad projekto vykdytojas neturi galimybių veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti iš nuosavų ar skolintų lėšų. Jeigu projekto vykdytojas yra savivaldybės administracija, jis turi pateikti pažymą arba raštą dėl skolinimosi limitų panaudojimo. Jeigu projekto vykdytojas yra viešoji įstaiga, kurios steigėja yra savivaldybė, jis turi pateikti savivaldybės administracijos raštą dėl atsisakymo skirti papildomą finansavimą veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos. Kiti projekto vykdytojai turi pateikti pažymą iš banko, kad jiems negali būti suteikta paskola;

11.2.4. kiti dokumentai, kurie, projekto vykdytojo manymu, leistų geriau įvertinti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, reikalingumą ir socialinę ir (arba) ekonominę naudą;

11.3. jeigu prašoma finansuoti papildomas išlaidas, taip pat pateikiami šie dokumentai:

11.3.1. pagrindimas, kad projekto vykdytojas neturi galimybių papildomų išlaidų finansuoti iš nuosavų ar skolintų lėšų. Jeigu projekto vykdytojas yra savivaldybės administracija, jis turi pateikti pažymą arba raštą dėl skolinimosi limitų panaudojimo. Jeigu projekto vykdytojas yra viešoji įstaiga, kurios steigėja yra savivaldybė, jis turi pateikti savivaldybės administracijos raštą dėl atsisakymo skirti finansavimą papildomoms išlaidoms. Kiti projekto vykdytojai turi pateikti pažymą iš banko, kad jiems negali būti suteikta paskola;

11.3.2. dokumentai, pagrindžiantys atitiktį papildomos paramos skyrimo sąlygoms, pavyzdžiui, pirkimų dokumentai, pirkimų sutartys, sąskaitos faktūros ir pan.

12. Prašymas turi būti užpildytas kompiuteriu lietuvių kalba. Kita kalba ir (arba) ranka užpildytas prašymas nebus registruojamas ir nagrinėjamas. Jeigu prie prašymo pridedami dokumentai užsienio kalba, kartu turi būti pateikti šių dokumentų vertimai į lietuvių kalbą.

13. Prašymas turi atitikti nustatytą prašymo formą, būti visiškai užpildytas (atsižvelgiant į tai, ar numatoma vykdyti veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, ar prašoma finansuoti papildomas išlaidas, ar taikomi abu atvejai), visi prašymo lapai turi būti pasirašyti projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens. Jeigu teikiamas detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas, jis turi atitikti nustatytą formą, būti pasirašytas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas ir detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas (jeigu jis teikiamas) turi būti antspauduoti projekto vykdytojo antspaudu.

14. Prašymą kartu su pridedamais dokumentais iš projekto vykdytojo priima ir registruoja CPVA, kurios adresas: S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius:

14.1. nuo Tvarkos aprašo įsigaliojimo dienos iki 2008 m. birželio 3 d. 16 val., jei prašymas į CPVA pristatomas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens;

14.2. nuo Tvarkos aprašo įsigaliojimo dienos iki 2008 m. birželio 3 d. (vėliausia išsiuntimo vietos paštu antspaudo data), jei prašymas į CPVA siunčiamas paštu arba pristatomas pašto kurjerio.

15. Projekto vykdytojas pateikia prašymo (su priedais) originalą, kurio pirmajame lape užrašyta „ORIGINALAS“, ir prašymo (su priedais) kopiją, kurios pirmajame lape užrašyta „KOPIJA“. Taip pat projekto vykdytojas turi pateikti prašymą elektronine laikmena (įrašytą į kompaktinį diską ar kitą elektroninę laikmeną).

16. Prašymas, pristatytas ar išsiųstas į CPVA pasibaigus Tvarkos aprašo 14 punkte nurodytam terminui, pristatytas ar išsiųstas į CPVA kitais būdais (pavyzdžiui, faksu arba elektroniniu paštu) arba kitu adresu, neregistruojamas ir nenagrinėjamas.

17. Projekto vykdytojui pageidaujant, jam gali būti siunčiamas raštas arba išduodama pažyma apie prašymo registravimą CPVA.

18. Projekto vykdytojai gali pateikti CPVA darbuotojams, kurie paskirti projektų vadovais, ir, esant būtinybei, Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau vadinama – SAM) Europos Sąjungos paramos skyriaus darbuotojams klausimus dėl papildomos paramos skyrimo tvarkos ir sąlygų, taip pat kitus su prašymo pildymu ir papildomos paramos skyrimu susijusius klausimus. Klausimai gali būti pateikiami raštu (siunčiami paprastu ar elektroniniu paštu bei faksu) ir žodžiu (telefonu) iki Tvarkos aprašo 14 punkte nurodytos galutinės prašymų priėmimo datos. CPVA ir SAM šiuo laikotarpiu privalo kaip galima operatyviau teikti projektų vykdytojams informaciją šiais klausimais.

19. Prašymus vertina CPVA. Ji atsakinga už prašymų vertinimo kokybę.

20. Prašymų vertinimo procesas susideda iš trijų etapų:

20.1. administracinės atitikties vertinimo, kurį atliekant patikrinama, ar prašymas yra tinkamai užpildytas ir visiškai sukomplektuotas, tai yra ar pateikti visi Tvarkos apraše nurodyti dokumentai;

20.2. tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo, kurį atliekant nustatoma, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą paramą, koks yra veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, tinkamų finansuoti išlaidų dydis ir (arba) tinkamų finansuoti papildomų išlaidų dydis, taip pat papildomos paramos dydis, kuris gali būti skirtas projekto vykdytojui;

20.3. vertinimo balo suteikimo.

21. Administracinės atitikties vertinimas atliekamas pagal kriterijus, išdėstytus 1 lentelėje:

 

1 lentelė. Kriterijai, pagal kuriuos atliekamas administracinės atitikties vertinimas

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Netaikoma

Pastabos

1.

Ar prašymas atitinka nustatytą prašymo formą, visiškai užpildytas (atsižvelgiant į tai, ar numatoma vykdyti veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, ar prašoma finansuoti papildomas išlaidas, ar taikomi abu atvejai), prašymas antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu, visi prašymo lapai pasirašyti projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens?

 

 

 

 

2.

Ar pateiktas prašymo (su priedais) originalas ir prašymo (su priedais) kopija bei elektroninė prašymo versija?

 

 

 

 

3.

Ar pateiktas įgaliojimas pasirašyti prašymą? (Taikoma, jeigu prašymą pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas)

 

 

 

 

4.

Jeigu užpildyta prašymo A dalis:

 

 

 

 

4.1.

Ar pateiktas detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas, ar jis atitinka nustatytą formą, yra pasirašytas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens ir antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu?

 

 

 

 

4.2.

Ar pateiktas laisvos formos projekto partnerių pritarimas veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos? (Taikoma, jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriais)

 

 

 

 

4.3.

Ar pateikti dokumentai, pagrindžiantys, kad projekto vykdytojas neturi galimybių veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti iš nuosavų ar skolintų lėšų (jeigu projekto vykdytojas yra savivaldybės administracija – pažyma arba raštas dėl skolinimosi limitų panaudojimo; jeigu projekto vykdytojas yra viešoji įstaiga, kurios steigėja yra savivaldybė, – savivaldybės administracijos raštas dėl atsisakymo skirti papildomą finansavimą veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos; kitų projekto vykdytojų atveju – pažyma iš banko, kad jam negali būti suteikta paskola)?

 

 

 

 

5.

Jeigu užpildyta prašymo B dalis:

 

 

 

 

5.1.

Ar pateikti dokumentai, pagrindžiantys, kad projekto vykdytojas neturi galimybių papildomų išlaidų finansuoti iš nuosavų ar skolintų lėšų (jeigu projekto vykdytojas yra savivaldybės administracija – pažyma arba raštas dėl skolinimosi limitų panaudojimo; jeigu projekto vykdytojas yra viešoji įstaiga, kurios steigėja yra savivaldybė, – savivaldybės administracijos raštas dėl atsisakymo skirti finansavimą papildomoms išlaidoms; kitų projekto vykdytojų atveju – pažyma iš banko, kad jam negali būti suteikta paskola)?

 

 

 

 

5.2.

Ar pateikti kiti dokumentai, pagrindžiantys atitiktį papildomos paramos skyrimo sąlygoms, pavyzdžiui, pirkimų dokumentai, pirkimų sutartys, sąskaitos faktūros ir pan.?

 

 

 

 

 

22. Jeigu atlikus prašymo administracinės atitikties vertinimą, administracinės atitikties vertinimo lentelėje pažymimas bent vienas atsakymas „ne“, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nurodytą terminą pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus. Projekto vykdytojas apie tokio rašto išsiuntimą ir jame prašomą pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus gali būti papildomai informuojamas žodžiu (telefonu).

23. Jeigu projekto vykdytojas per rašte nurodytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia trūkstamos informacijos, CPVA:

23.1. toliau vertina tik tą prašymo dalį (A arba B dalį), kuriai atitinkamose administracinės atitikties vertinimo lentelės skiltyse nebuvo pažymėta nė vieno atsakymo „ne“;

23.2. atmeta prašymą, jeigu projekto vykdytojas pildė tik vieną prašymo dalį (A arba B) ir (arba) atsakymas į 1, 2 ir (arba) 3 administracinės atitikties vertinimo lentelės klausimą yra „ne“ ir (arba), kai užpildytos abi prašymo dalys (A ir B) ir atsakymas į bent vieną iš administracinės atitikties vertinimo lentelės 4.1–4.3 punktuose ir bent vieną iš administracinės atitikties vertinimo lentelės 5.1–5.2 punktuose pateiktų klausimų yra „ne“;

23.3. apie priimtą sprendimą atmesti prašymą CPVA nedelsdama raštu informuoja projekto vykdytoją, išsiųsdama raštą, kuriame nurodo prašymo ar jo dalies atmetimo priežastis ir CPVA veiksmų arba neveikimo, susijusių su prašymo vertinimu, apskundimo tvarką.

24. Prašymas, atitinkantis visus taikomus administracinės atitikties vertinimo kriterijus, patenka į tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo etapą.

25. Tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas atliekamas pagal kriterijus, išdėstytus 2 lentelėje:

 

2 lentelė. Kriterijai, pagal kuriuos atliekamas tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Netaikoma

Pastabos

1.

Ar nėra pateiktas projekto galutinio mokėjimo prašymas ir (ar) galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita?

 

 

 

 

2.

Jeigu užpildyta prašymo A dalis:

 

 

 

 

2.1.

Ar numatoma vykdyti paramos sutartyje nurodytą projekto veiklą, kurią numatoma įgyvendinti didesnės apimties, ir (arba) papildomą projekto vykdytojo numatomą įgyvendinti (paramos sutartyje nenurodyta) projekto veiklą, atitinkančią projekto tikslus ir bent vieną iš Tvarkos aprašo 6.2 punkte nurodytų remiamų veiklų; ar vykdant šią veiklą, būtų pasiekta daugiau, nei nustatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų ir tokiu būdu geriau prisidėta siekiant nustatytų projekto tikslų, taip pat projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos?

 

 

 

 

2.2.

Ar į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinimą nėra įtraukta naujų partnerių, kurie nėra projekto partneriai?

 

 

 

 

2.3.

Ar veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, pritaria visi projekto partneriai? (taikoma, jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriais)

 

 

 

 

2.4.

Ar veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, numatoma įgyvendinti Tvarkos aprašo 6.4 punkte nustatytoje teritorijoje?

 

 

 

 

2.5.

Ar pagrįstas veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, būtinumas?

 

 

 

 

2.6.

Ar veikla, kuriai prašoma papildomos paramos, išdėstyta laike taip, kad projekto įgyvendinimo laikotarpis būtų ne ilgesnis kaip iki 2008 m. rugsėjo 30 d.?

 

 

 

 

2.7.

Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra realios, pagrįstos ir būtinos šiai veiklai įgyvendinti?

 

 

 

 

2.8.

Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos atitinka Tvarkos aprašo 6.10 punkte nurodytas tinkamų finansuoti išlaidų rūšis ir joms taikomus apribojimus bei Tvarkos aprašo 6.11 punkte nustatytus reikalavimus?

 

 

 

 

2.9.

Ar projekto vykdytojas pagrindė, kad neturi galimybių veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti iš nuosavų ar skolintų lėšų?

 

 

 

 

2.10.

Ar projekto vykdytojas Projekto vykdytojo deklaracijoje, kuri yra prašymo dalis, patvirtina, kad veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidoms nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių?

 

 

 

 

3.

Jeigu užpildyta prašymo B dalis:

 

 

 

 

3.1.

Ar papildoma parama prašoma finansuoti papildomas išlaidas, kurios atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir kurių buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu?

 

 

 

 

3.2.

Ar projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant paramos sutartyje nustatytų projekto tikslų ir uždavinių?

 

 

 

 

3.3.

Ar papildomos paramos prašoma įvykdžius pirkimų procedūras pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą arba pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos gavėjų, nesančių perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašą?

 

 

 

 

3.4.

Ar projekto vykdytojas Projekto vykdytojo deklaracijoje, kuri yra prašymo dalis, patvirtina, kad papildomoms išlaidoms padengti nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių?

 

 

 

 

3.5.

Ar prašomos papildomos paramos vertė atitinka Tvarkos aprašo 7.5 ir 7.6 punktuose nustatytus apribojimus?

 

 

 

 

3.6.

Ar projekto vykdytojas pagrindė, kad neturi galimybių papildomų išlaidų finansuoti iš nuosavų ar skolintų lėšų?

 

 

 

 

3.7.

Ar projekto vykdytojas užtikrina, kad, gavęs papildomą paramą papildomoms išlaidoms finansuoti, visas projekto veiklas įgyvendins ne vėliau kaip iki 2008 m. rugsėjo 30 d.?

 

 

 

 

 

26. Jeigu atlikus tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimą, tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo lentelėje pažymimas bent vienas atsakymas „ne“ ir (arba) nustatoma, kad dėl prašyme ar prie jo pridedamuose dokumentuose pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos CPVA negali tinkamai įvertinti projekto tinkamumo gauti papildomą paramą, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per nustatytą laiką pateikti papildomus duomenis, dokumentus, papildyti ar patikslinti prašyme pateiktą informaciją. Projekto vykdytojas apie tokio rašto išsiuntimą ir jame prašomą pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus gali būti papildomai informuojamas žodžiu (telefonu).

27. Jeigu projekto vykdytojas per rašte nurodytą laiką nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia prašomos informacijos, CPVA:

27.1. toliau vertina tik tą prašymo dalį (A arba B dalį), kuriai atitinkamose tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo lentelės skiltyse nebuvo pažymėta nė vieno atsakymo „ne“ ir prašyme bei prie jo pridedamuose dokumentuose pateiktos informacijos pakanka tinkamai įvertinti projekto tinkamumą gauti papildomą paramą;

27.2. atmeta prašymą, jeigu projekto vykdytojas pildė tik vieną prašymo dalį (A arba B) ir (arba) atsakymas į 1 tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo lentelės klausimą yra „ne“ ir (arba), kai užpildytos abi prašymo dalys (A ir B), atsakymas į bent vieną iš tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo lentelės 2.1–2.10 punktuose ir bent vieną iš tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo lentelės 3.1–3.7 punktuose pateiktų klausimų yra „ne“;

27.3. apie priimtą sprendimą atmesti prašymą CPVA nedelsdama raštu informuoja projekto vykdytoją, išsiųsdama raštą, kuriame nurodo prašymo arba jo dalies atmetimo priežastis ir CPVA veiksmų arba neveikimo, susijusių su prašymo vertinimu, apskundimo tvarką.

28. Jeigu dalis veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti numatytų išlaidų yra nepagrįsta, nėra akivaizdaus šių išlaidų būtinumo, projekto vykdytojas raštu prašomas pagrįsti tokias išlaidas ir (arba) jam pasiūloma sumažinti dalį veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidų. Jei per CPVA nurodytą terminą projekto vykdytojas nepateikia prašomos informacijos arba jo pateikta informacija nepagrindžia išlaidų būtinumo veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti, nepagrįstos išlaidos laikomos netinkamomis finansuoti. Jei veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra suskaičiuotos nesinaudojant realiais įkainiais, CPVA turi teisę perskaičiuoti šios veiklos biudžetą, naudodama vidutinius rinkos įkainius, ir atitinkamai sumažinti tinkamas finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidas, apie tai informuodama projekto vykdytoją.

29. Jeigu tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo metu CPVA nustatytas tinkamų finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidų dydis ir (arba) tinkamų finansuoti papildomų išlaidų dydis, taip pat galimas skirti papildomos paramos dydis skiriasi nuo projekto vykdytojo prašyme pateiktų tinkamų finansuoti veiklos, kuriai parašoma papildomos paramos, išlaidų ir (arba) tinkamų finansuoti papildomų išlaidų bei prašomos papildomos paramos dydžių, CPVA turi raštu apie tai informuoti projekto vykdytoją ir suderinti, ar jis sutinka įgyvendinti projektą, gaudamas CPVA nustatyto dydžio papildomą paramą. Jei projekto vykdytojas nesutinka su CPVA nustatytu galimu papildomos paramos dydžiu, CPVA atmeta prašymą arba, jeigu projekto vykdytojas nesutinka tik su vienai iš prašymo dalių (A arba B daliai) CPVA nustatytu galimu papildomos paramos dydžiu, atmetama tik ši prašymo dalis, o kita prašymo dalis vertinama toliau.

30. Prašymas, atitinkantis visus taikomus tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo kriterijus, arba atitinkama prašymo dalis, jeigu dėl Tvarkos aprašo 27.1 ir 29 punktuose nurodytų priežasčių viena iš prašymo dalių buvo atmesta, patenka į prašymo vertinimo balo suteikimo etapą.

31. Kriterijai, pagal kuriuos yra nustatomi prioritetai skirti papildomą paramą, kartu su jiems priskirtais maksimaliais vertinimo balais pateikti 3 lentelėje:

 

3 lentelė. Kriterijai, pagal kuriuos yra nustatomi prioritetai skirti papildomą paramą.

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus balų sk.

Balai

Balų suteikimo pagrindas

 

1.

Surinktų balų skaičius projekto paraiškos naudos ir kokybės vertinimo metu

25

 

 

 

1.1.

Daugiau kaip 75

25

 

 

 

1.2.

Nuo 71 iki 75 (imtinai)

21

 

 

 

1.3.

Nuo 67 iki 71 (imtinai)

17

 

 

 

1.4.

Nuo 63 iki 67 (imtinai)

13

 

 

 

1.5.

Nuo 59 iki 63 (imtinai)

9

 

 

 

1.6.

Nuo 55 iki 59 (imtinai)

5

 

 

 

2.

Prašomos papildomos paramos (nurodytos prašyme) procentinis santykis su patvirtintų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma:

25

 

 

2.1.

Iki 5 procentų (imtinai)

25

 

 

2.2.

Nuo 5 iki 10 (imtinai) procentų

22

 

 

2.3.

Nuo 10 iki 15 (imtinai) procentų

19

 

 

2.4.

Nuo 15 iki 20 (imtinai) procentų

16

 

 

2.5.

Nuo 20 iki 25 (imtinai) procentų

13

 

 

2.6.

Nuo 25 iki 30 (imtinai) procentų

10

 

 

2.7.

Daugiau kaip 30 procentų

7

 

 

3.

Deklaruotos netinkamos finansuoti išlaidos (įskaitant nustatytus pažeidimus)* (skaičiuojama iš visuose mokėjimo prašymuose deklaruotų išlaidų atimant pripažintas tinkamomis išlaidas ir atsižvelgiant į grąžintinas / susigrąžintas sumas)

25

 

 

3.1.

0 procentų visų deklaruotų išlaidų

25

 

 

3.2.

Iki 2 (imtinai) procentų visų deklaruotų išlaidų

20

 

 

3.3.

Nuo 2 iki 4 (imtinai) procentų visų deklaruotų išlaidų

15

 

 

3.4.

Nuo 4 iki 10 (imtinai) procentų visų deklaruotų išlaidų

10

 

 

3.5.

Daugiau kaip 10 procentų visų deklaruotų išlaidų

0

 

 

4.

Lėšų įsisavinimas* (išlaidos, pripažintos tinkamomis)

25

 

 

4.1.

Daugiau kaip 80 procentų tinkamų finansuoti išlaidų

25

 

 

4.2.

Nuo 70 iki 80 (imtinai) procentų tinkamų finansuoti išlaidų

21

 

 

4.3.

Nuo 60 iki 70 (imtinai) procentų tinkamų finansuoti išlaidų

17

 

 

4.4.

Nuo 50 iki 60 (imtinai) procentų tinkamų finansuoti išlaidų

13

 

 

4.5.

Nuo 40 iki 50 (imtinai) procentų tinkamų finansuoti išlaidų

9

 

 

4.6.

Iki 40 (imtinai) procentų tinkamų finansuoti išlaidų

5

 

 

 

Iš viso:

100

 

 

* laikotarpis prašymo pateikimo dieną.

 

32. Papildoma parama projektui nustatoma kaip visos tinkamos finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos ir (arba) tinkamos finansuoti papildomos išlaidos arba kaip jų dalis. Jeigu papildoma parama neapima visų numatomų tinkamų finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidų ir (arba) tinkamų finansuoti papildomų išlaidų, likusios tinkamų finansuoti išlaidų dalies finansavimą turi užtikrinti projekto vykdytojas. Netinkamas finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidas, jeigu jos yra būtinos projektui įgyvendinti, projekto vykdytojas taip pat privalo finansuoti iš nuosavų lėšų.

33. Vertindami projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei duomenis, CPVA darbuotojai gali kreiptis į atitinkamas institucijas papildomos informacijos ir naudotis kitais oficialiais informacijos šaltiniais. Vertinimo metu CPVA gali atlikti patikrą projekto įgyvendinimo vietoje. Apie planuojamą patikrą vietoje projekto vykdytojas turi būti informuojamas išsiunčiant jam raštą, kuriame nurodoma, kokia informacija, duomenys, dokumentai turi būti prieinami CPVA darbuotojams.

34. Vertinimo metu nustačiusi, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją arba nuslėpė informaciją, turinčią reikšmės sprendimui dėl papildomos paramos skyrimo priimti, CPVA atmeta prašymą.

35. Įvertinusi prašymą, CPVA parengia kiekvieno papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį ,3endrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“ prašymo vertinimo ataskaitą (toliau vadinama – prašymo vertinimo ataskaita) (prašymo vertinimo ataskaitos forma pateikiama Tvarkos aprašo 3 priede) ir Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“ prašymų vertinimo rezultatų suvestines (toliau vadinama – prašymų vertinimo rezultatų suvestinės) (prašymų vertinimo rezultatų suvestinių formos pateikiamos Tvarkos aprašo 4 ir 5 prieduose), kuriose projektai išdėstomi prioriteto (balų mažėjimo) tvarka. Pildomos dvi atskiros prašymų vertinimo rezultatų suvestinės dėl papildomų išlaidų finansavimo ir dėl projektų, kuriuose numatoma vykdyti veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos. Jeigu viename prašyme projekto vykdytojas prašo papildomos paramos tiek papildomoms išlaidoms finansuoti, tiek veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos, vykdyti, projektas įtraukiamas į abi prašymų vertinimo rezultatų suvestines, nurodant atitinkamus prašomos papildomos paramos dydžius. Prašymų vertinimo rezultatų suvestines kartu su prašymų vertinimo ataskaitomis ir prašymų (su pridedamais dokumentais) kopijomis CPVA pateikia SAM ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo Tvarkos aprašo 14 punkte nustatytos galutinės prašymų pateikimo dienos.

36. Kiekvieno prašymo vertinimo ataskaitoje CPVA pateikia išvadą, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą paramą, ir kokio dydžio papildoma parama jam gali būti suteikta, taip pat ar projekto vykdytojas sutinka įgyvendinti projektą, gaudamas CPVA nustatyto dydžio papildomą paramą.

37. Sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo priima SAM, vadovaudamasi CPVA pateiktomis prašymų vertinimo ataskaitomis, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymų vertinimo ataskaitų, kurios parengtos pagal reikalavimus ir kuriose esančios informacijos pakanka sprendimui priimti, gavimo dienos. SAM papildomą paramą skiria tiems projektams, kuriems ją skirti rekomendavo CPVA ir kurie geriausiai atitinka nustatytus prioritetus. SAM gali neskirti papildomos paramos CPVA rekomenduotam projektui, jei jam papildomai finansuoti nepakanka Tvarkos aprašo 4 punkte nurodytos lėšų sumos. Pirmiausia priimamas sprendimas dėl papildomos paramos skyrimo projektams, kuriems prašoma finansuoti papildomas išlaidas, ir tik tuo atveju, jeigu šiems projektams nebus paskirstyta visa Tvarkos aprašo 4 punkte nurodyta suma, – dėl papildomos paramos skyrimo projektams, kuriuose numatoma vykdyti veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos. Sprendimas dėl papildomos paramos skyrimo įforminamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu (-ais). Skiriant papildomą paramą, siekiama išlaikyti BPD 1.4 priemonei taikomą Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšų santykį.

38. Prašymų vertinimo ataskaitose nustačiusi trūkumų ir (arba) netikslumų, SAM grąžina jas CPVA, nurodydama trūkumus ir (arba) netikslumus, ir nustato terminą, per kurį CPVA turi juos ištaisyti.

39. SAM apie priimtą spendimą dėl papildomos paramos skyrimo per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja Finansų ministeriją ir CPVA. Gavusi SAM sprendimą skirti papildomą paramą projektui, CPVA per 5 darbo dienas raštu informuoja projekto vykdytoją ir inicijuoja paramos sutarties keitimo procedūrą.

40. SAM ir CPVA savo interneto svetainėse skelbia informaciją apie priimtą sprendimą skirti papildomą paramą, nurodydamos projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą ir skirtą papildomos paramos sumą.

 

IV. SKUNDŲ TEIKIMO IR NAGRINĖJIMO TVARKA

 

41. CPVA veiksmus arba neveikimą, susijusius su prašymo vertinimu, projekto vykdytojas gali apskųsti SAM raštu per 5 darbo dienas nuo tos dienos, kai jis sužinojo ar turėjo teisę sužinoti apie tokius CPVA veiksmus. SAM, gavusi projekto vykdytojo skundą, per 10 darbo dienų nuo skundo užregistravimo dienos privalo išnagrinėti skunde pateiktus argumentus ir priimti sprendimą, ar jie pagrįsti. SAM gali nuspręsti pratęsti šį terminą, jei skundui nagrinėti reikia gauti papildomos informacijos. Nusprendusi, kad skundas nepagrįstas, SAM per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo apie šį sprendimą informuoja projekto vykdytoją ir CPVA. Jei SAM nusprendžia, kad skundas yra pagrįstas, ji paveda CPVA imtis SAM siūlomų veiksmų, nustato veiksmų atlikimo terminus ir informuoja apie tai projekto vykdytoją per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl projekto vykdytojo skundo priėmimo dienos.

42. Nesutikdamas su SAM sprendimais ar veiksmais, susijusiais su papildomos paramos skyrimu, projekto vykdytojas gali kreiptis į teismą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

43. Tai, kas nereglamentuojama Tvarkos apraše (papildomos paramos išmokėjimo tvarka, projekto, kuriam skirta papildoma parama, įgyvendinimo priežiūros ir atsiskaitymo už gautą papildomą paramą tvarka ir kitos sąlygos, susijusios su projekto, kuriam skiriama papildoma parama, įgyvendinimu), reglamentuojama Taisyklėse ir paramos sutartyje.

44. Tvarkos aprašas, suderinus su Finansų ministerija, gali būti keičiamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu.

 

_________________

 

Papildomos paramos skyrimo projektams, remiamiems Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“, tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas'' veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas'' prašymo forma)

 

 

Įgyvendinančioji institucija:

Centrinė projektų valdymo agentūra

Prašymo gavimo data:

(pildo įgyvendinančioji institucija)

Prašymo registracijos numeris:

(pildo įgyvendinančioji institucija)

(įgyvendinančiosios institucijos prašymo gavimo registracijos žyma)

 

______________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas)

 

PAPILDOMOS PARAMOS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „BENDROSIOS PRAKTIKOS GYDYTOJŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR MODERNIZAVIMAS“ PRAŠYMAS

 

____________________________

(sudarymo vieta ir data)

 

1. Projekto vykdytojo duomenys

 

Projekto vykdytojo teisinė forma

 

Projekto vykdytojo rekvizitai

projekto vykdytojo pavadinimas

 

projekto vykdytojo kodas

 

adresas:

gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė

 

telefonas

 

faksas

 

el. p. adresas

 

 

2. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma papildomos paramos:

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto numeris

 

Projekto įgyvendinimo trukmė, mėn.

Patvirtinta paramos sutartyje

Numatoma

Projekto pradžia:

Patvirtinta paramos sutartyje

Planuojama projekto pabaiga:

Patvirtinta paramos sutartyje

Numatoma (visas projekto įgyvendinimo laikotarpis negali būti ilgesnis kaip iki 2008 m. rugsėjo 30 d.)

Projekto vadovas:

 

Vyr. buhalteris (buhalteris):

 

Kontaktinis asmuo:

 

 

3. A dalis (Pildoma, jeigu numatoma vykdyti veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos. Jeigu prašoma tik finansuoti papildomas išlaidas, A dalis nepildoma)

 

3.1. Duomenys apie veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos:

Prašoma papildomos paramos suma (Lt)

 

Planuojama veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, pradžia

 

Planuojama veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, pabaiga

(visas projekto įgyvendinimo laikotarpis negali būti ilgesnis kaip iki 2008 m. rugsėjo 30 d.)

Veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinimo trukmė (mėn.)

 

 

3.2. Veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, būtinumo pagrindimas:

 

(Trumpai aprašomos veiklos, kurioms prašoma papildomos paramos, pagrindžiama šių veiklų atitiktis projekto tikslams ir Tvarkos aprašo 6.2 punkte nurodytoms remiamoms veikloms, šių veiklų būtinumas projekto tikslams pasiekti, remiantis esamos padėties analize, taip pat nurodoma, kokią socialinę ir (arba) ekonominę naudą duos šios veiklos.)

 

 

3.3. Veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, įgyvendinimo planas:

Nr.

Veiklos pavadinimas

Trukmė, mėn.

2008 metai

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.4. Projekto kiekybiniai rezultatai:

 

Pavadinimas

Matavimo vienetas

Pagal paramos teikimo sutartį

Įgyvendinus veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos

1. Suremontuota, rekonstruota ir (ar) įrengta patalpų ar pastatų

kv. m

 

 

2. Įsigyta reikiama medicinos įranga

vnt.

 

 

3. Įsigyta reikiama biuro įranga

vnt.

 

 

4. Įsigyti reikiami baldai

vnt.

 

 

5. Įsigyta reikiama kompiuterinė ir programinė įranga

vnt.

 

 

6. Įsigytos reikiamos transporto priemonės

vnt.

 

 

 

3.5. Projekto finansavimo šaltiniai:

 

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Patvirtinta paramos sutartyje, Lt

Skyrus papildomą paramą finansuoti veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos, Lt

1. Paramos lėšos

 

 

2. Projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

2.1. Nacionalinės lėšos

 

 

2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos

 

 

2.1.2. Savivaldybių disponuojamos lėšos

 

 

2.1.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai

 

 

2.2. Privačios projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

3. Iš viso

 

 

 

3.6. Pridedami dokumentai

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Puslapių skaičius

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

n

 

 

 

4. B dalis (Pildoma, jeigu prašoma finansuoti papildomas išlaidas. Jeigu numatoma tik vykdyti veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, B dalis nepildoma)

 

4.1. Papildomų išlaidų atsiradimo priežastys ir jų atitikties papildomos paramos skyrimo sąlygoms pagrindimas:

 

4.1.1. Papildomų išlaidų atsiradimo priežastys bei pagrindimas, kodėl nebuvo (negalėjo būti) įvertintas papildomų išlaidų atsiradimas projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu.

 

4.1.2. Priemonės, kurių imtasi, siekiant sumažinti (kiek tai leidžia numatyti projekto tikslai ir uždaviniai) papildomų išlaidų sumą:

derybos,

techninio projekto keitimas,

rodiklių keitimas/mažinimas.

Pagrindimas, kodėl nėra / nebuvo galimybių taikyti šių priemonių.

 

4.1.3. Pagrindimas, kad, gavus papildomą paramą papildomoms išlaidoms finansuoti, visos projekto veiklos bus įgyvendintos ne vėliau kaip iki 2008 m. rugsėjo 30 d.

 

4.1.4. Pagrindimas, kad nėra galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų (turi būti pateikti tai pagrindžiantys dokumentai).

 

 

4.2. Papildomos išlaidos:

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Numatyta paramos sutartyje, Lt

Atsiradusios papildomos išlaidos, Lt

Bendra suma, Lt

1.

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

1.n.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

2.n.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

3.3.

 

 

 

 

3.n.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

4.3.

 

 

 

 

4.n.

 

 

 

 

m.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

4.3. Projekto finansavimo šaltiniai

 

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Patvirtinta paramos sutartyje, Lt

Skyrus papildomą paramą papildomoms išlaidoms finansuoti, Lt

1. Paramos lėšos

 

 

2. Projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

2.1. Nacionalinės lėšos

 

 

2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos

 

 

2.1.2. Savivaldybių disponuojamos lėšos

 

 

2.1.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai

 

 

2.2. Privačios projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

3. Iš viso

 

 

 

4.4. Pridedami dokumentai

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Puslapių skaičius

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

n

 

 

 

5. Projekto finansavimo šaltiniai:

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Patvirtinta paramos sutartyje, Lt

Skyrus papildomą paramą finansuoti veikloms, kurioms prašoma papildomos paramos ir papildomoms išlaidoms, Lt

1. Paramos lėšos

 

 

2. Projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

2.1. Nacionalinės lėšos

 

 

2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos

 

 

2.1.2. Savivaldybių disponuojamos lėšos

 

 

2.1.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai

 

 

2.2. Privačios projekto vykdytojo ir partnerio (-ių) lėšos

 

 

3. Iš viso

 

 

 

6. Projekto vykdytojo deklaracija

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

šiame prašyme ir prie jo pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

prašoma papildoma parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma;

man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas;

man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas BPD laikotarpiu;

šiame prašyme nurodytoms veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, išlaidoms ir (arba) papildomoms išlaidoms padengti nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių;

prašymas gali būti atmestas, jeigu jame pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją);

sutinku, kad prašyme pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi ES struktūrinių fondų ir Sanglaudos fondo kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje;

sutinku, kad informacija apie mano pateiktą prašymą, nurodant projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, prašymo kodą ir prašomą papildomos paramos sumą, būtų skelbiama įgyvendinančiosios ir tarpinės institucijų interneto svetainėse.

 

Projekto vykdytojo pavadinimas, adresas, antspaudas

 

 

Projekto vykdytojo atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas

 

 

Data, vieta

 

 

 

Projekto vykdytojo atstovo parašas _____________

 

_________________

 

Papildomos paramos skyrimo projektams, remiamiems Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“, tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Detalaus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos,
biudžeto ir išlaidų pagrindimo forma)

 

Detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas

 

Išlaidų pavadinimas

Mato vnt.

Vnt. sk.

Vnt. kaina su PVM (litais)

Iš viso išlaidos su PVM (litais)

Pagrindimas

 

 

 

 

 

 

1. Rekonstrukcija ir remontas, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

1.1. Rekonstrukcija ir kapitalinis remontas, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

(konkretizuokite pagal išlaidas ir pagal atskirus objektus)

 

 

 

 

 

1.2. Paprastasis remontas, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

(konkretizuokite pagal išlaidas ir pagal atskirus objektus)

 

 

 

 

 

2. Įranga, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

(konkretizuokite)

 

 

 

 

 

3. Projekto administravimo paslaugos, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

3.1. Techninė priežiūra

 

 

 

 

 

3.2. Projekto administravimo paslaugos

 

 

 

 

 

3.3. Projekto darbuotojų darbo užmokestis (konkretizuokite pagal vaidmenį projekte)

 

 

 

 

 

3.4. Kitos paslaugos (konkretizuokite)

 

 

 

 

 

3.5. Kitos administravimo išlaidos (konkretizuokite)

 

 

 

 

 

4. Veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, administravimas, IŠ VISO:

 

 

 

 

 

4.1. Auditas

 

 

 

 

 

4.2. Viešinimas

 

 

 

 

 

4.3. Draudimas

 

 

 

 

 

5. IŠ VISO NUMATYTŲ VEIKLŲ, KURIOMS PRAŠOMA PAPILDOMOS PARAMOS, IŠLAIDŲ

 

 

 

 

 

 

______________________               _________________              _______________

(projekto vykdytojo                           (parašas ir antspaudas)               (vardas, pavardė)

atstovo pareigos)

_________________

 

Papildomos paramos skyrimo projektams, remiamiems Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“, tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“ prašymo vertinimo ataskaitos forma)

 

____________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PAPILDOMOS PARAMOS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „BENDROSIOS PRAKTIKOS GYDYTOJŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR MODERNIZAVIMAS“ PRAŠYMO NR. ... VERTINIMO ATASKAITA

 

________________________ Nr. _______________

(sudarymo data)

 

1. Duomenys apie projektą:

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto numeris

 

Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, trukmė, mėn.

 

Papildomos paramos projektui poreikio pagrindimas

 

(Jeigu užpildyta prašymo A dalis: trumpai aprašyti numatomas vykdyti veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos, nurodyti šių veiklų atitiktį projekto tikslams, taip pat kokią socialinę ir (arba) ekonominę naudą duos šios veiklos. Jeigu užpildyta prašymo B dalis: trumpai aprašyti, kokias papildomas išlaidas prašoma finansuoti, jų atsiradimo priežastis.)

 

 

2. Informacija apie tinkamas finansuoti veiklos, kuriai prašoma papildomas paramos, išlaidas (pagal kiekvieną išlaidų kategoriją):

 

Litais

Išlaidų kategorijų ir eilučių pav.

Patvirtintos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, iš jų:

Papildomos paramos poreikis

Vertintojo siūloma papildomos paramos suma

iš viso

iš jų: paramos

kiti lėšų šaltiniai

iš viso

iš jų: paramos

kiti lėšų šaltiniai

projekto vertės padidėjimas procentais

ES struktūrinio fondo lėšų

valstybės biudžeto lėšų

ES lėšų

valstybės biudžeto lėšų

 

1=2+ 3+4

2

3

4

5=6+ 7+8

6

7

8

9=5/1

10

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Informacija apie tinkamas finansuoti papildomas išlaidas:

 

Išlaidų kategorijų ir eilučių pav.

Patvirtintos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, iš jų:

Papildomos paramos poreikis

Vertintojo siūloma papildomos paramos suma

iš viso

iš jų: paramos

kiti lėšų šaltiniai

iš viso

iš jų: paramos

kiti lėšų šaltiniai

projekto vertės padidėjimas procentais

ES struktūrinio fondo lėšų

valstybės biudžeto lėšų

ES lėšų

valstybės biudžeto lėšų

 

1=2+ 3+4

2

3

4

5=6+ 7+8

6

7

8

9=5/1

10

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Informacija apie bendrą papildomos paramos poreikį ir bendrą vertintojo siūlomą papildomos paramos sumą:

 

Išlaidų kategorijų ir eilučių pav.

Bendras papildomos paramos poreikis, iš jų:

Vertintojo siūloma bendra papildomos paramos suma

iš viso

iš jų: parama

kiti lėšų šaltiniai

ES struktūrinio fondo lėšų

valstybės biudžeto lėšų

 

1=2+3+4

2

3

4

5

1.

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

5. Projekto kiekybiniai rezultatai (pildoma, jeigu numatoma vykdyti veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos):

 

Pavadinimas

Matavimo vienetas

Pagal paramos teikimo sutartį

Įgyvendinus veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos

1. Suremontuota, rekonstruota ir (ar) įrengta patalpų ar pastatų

kv. m

 

 

2. Įsigyta reikiama medicinos įranga

vnt.

 

 

3. Įsigyta reikiama biuro įranga

vnt.

 

 

4. Įsigyti reikiami baldai

vnt.

 

 

5. Įsigyta reikiama kompiuterinė ir programinė įranga

vnt.

 

 

6. Įsigytos reikiamos transporto priemonės

vnt.

 

 

 

6. Papildomos paramos skyrimo projektui vertinimo rezultatai:

 

6.1. Administracinės atitikties vertinimo lentelė

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Netaikoma

Pastabos

1.

Ar prašymas atitinka nustatytą prašymo formą, visiškai užpildytas (atsižvelgiant į tai, ar numatoma vykdyti veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, ar prašoma finansuoti papildomas išlaidas, ar taikomi abu atvejai), prašymas antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu, visi prašymo lapai pasirašyti projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens?

 

 

 

 

2.

Ar pateiktas prašymo (su priedais) originalas ir prašymo (su priedais) kopija bei elektroninė prašymo versija?

 

 

 

 

3.

Ar pateiktas įgaliojimas pasirašyti prašymą? (taikoma, jeigu prašymą pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas)

 

 

 

 

4.

Jeigu užpildyta prašymo A dalis:

 

 

 

 

4.1.

Ar pateiktas detalus veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, biudžetas ir išlaidų pagrindimas, ar jis atitinka nustatytą formą yra pasirašytas projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens ir antspauduotas projekto vykdytojo antspaudu?

 

 

 

 

4.2.

Ar pateiktas laisvos formos projekto partnerių pritarimas veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos? (taikoma, jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriais)

 

 

 

 

4.3.

Ar pateikti dokumentai, pagrindžiantys, kad projekto vykdytojas neturi galimybių veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti iš nuosavų ar skolintų lėšų (jeigu projekto vykdytojas yra savivaldybės administracija, – pažyma arba raštas dėl skolinimosi limitų panaudojimo; jeigu projekto vykdytojas yra viešoji įstaiga, kurios steigėja yra savivaldybė, – savivaldybės administracijos raštas dėl atsisakymo skirti papildomą finansavimą veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos; kitų projekto vykdytojų atveju – pažyma iš banko, kad jam negali būti suteikta paskola)?

 

 

 

 

5.

Jeigu užpildyta prašymo B dalis:

 

 

 

 

5.1.

Ar pateikti dokumentai, pagrindžiantys, kad projekto vykdytojas neturi galimybių papildomų išlaidų finansuoti iš nuosavų ar skolintų lėšų (jeigu projekto vykdytojas yra savivaldybės administracija, – pažyma arba raštas dėl skolinimosi limitų panaudojimo; jeigu projekto vykdytojas yra viešoji įstaiga, kurios steigėja yra savivaldybė, – savivaldybės administracijos raštas dėl atsisakymo skirti finansavimą papildomoms išlaidoms; kitų projekto vykdytojų atveju – pažyma iš banko, kad jam negali būti suteikta paskola)?

 

 

 

 

5.2.

Ar pateikti kiti dokumentai, pagrindžiantys atitiktį papildomos paramos skyrimo sąlygoms, pavyzdžiui, pirkimų dokumentai, pirkimų sutartys, sąskaitos faktūros ir pan.?

 

 

 

 

 

6.2. Tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo lentelė

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Netaikoma

Pastabos

1.

Ar nėra pateiktas projekto galutinio mokėjimo prašymas ir (ar) galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita?

 

 

 

 

2.

Jeigu užpildyta prašymo A dalis:

 

 

 

 

2.1.

Ar numatoma vykdyti paramos sutartyje nurodytą projekto veiklą, kurią numatoma įgyvendinti didesnės apimties, ir (arba) papildomą projekto vykdytojo numatomą įgyvendinti (paramos sutartyje nenurodyta) projekto veiklą, atitinkančią projekto tikslus ir bent vieną iš Tvarkos aprašo 6.2 punkte nurodytų remiamų veiklų; ar vykdant šią veiklą, būtų pasiekta daugiau, nei nustatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų ir tokiu būdu geriau prisidėta siekiant nustatytų projekto tikslų, taip pat projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos?

 

 

 

 

2.2.

Ar į veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinimą nėra įtraukta naujų partnerių, kurie nėra projekto partneriai?

 

 

 

 

2.3.

Ar veiklai, kuriai prašoma papildomos paramos, pritaria visi projekto partneriai? (taikoma, jeigu projektas įgyvendinamas kartu su partneriais)

 

 

 

 

2.4.

Ar veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, numatoma įgyvendinti Tvarkos aprašo 6.4 punkte nustatytoje teritorijoje?

 

 

 

 

2.5.

Ar pagrįstas veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, būtinumas?

 

 

 

 

2.6.

Ar veikla, kuriai prašoma papildomos paramos, išdėstyta laike taip, kad projekto įgyvendinimo laikotarpis būtų ne ilgesnis kaip iki 2008 m. rugsėjo 30 d.?

 

 

 

 

2.7.

Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos yra realios, pagrįstos ir būtinos šiai veiklai įgyvendinti?

 

 

 

 

2.8.

Ar veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidos atitinka Tvarkos aprašo 6.10 punkte nurodytas tinkamų finansuoti išlaidų rūšis ir joms taikomus apribojimus bei Tvarkos aprašo 6.11 punkte nustatytus reikalavimus?

 

 

 

 

2.9.

Ar projekto vykdytojas pagrindė, kad neturi galimybių veiklą, kuriai prašoma papildomos paramos, įgyvendinti iš nuosavų ar skolintų lėšų?

 

 

 

 

2.10.

Ar projekto vykdytojas Projekto vykdytojo deklaracijoje, kuri yra prašymo dalis, patvirtina, kad veiklos, kuriai prašoma papildomos paramos, išlaidoms nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių?

 

 

 

 

3.

Jeigu užpildyta prašymo B dalis:

 

 

 

 

3.1.

Ar papildoma parama prašoma finansuoti papildomas išlaidas, kurios atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir kurių buvo neįmanoma numatyti projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu?

 

 

 

 

3.2.

Ar projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant paramos sutartyje nustatytų projekto tikslų ir uždavinių?

 

 

 

 

3.3.

Ar papildomos paramos prašoma įvykdžius pirkimų procedūras pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą arba pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos gavėjų, nesančių perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašą?

 

 

 

 

3.4.

Ar projekto vykdytojas Projekto vykdytojo deklaracijoje, kuri yra prašymo dalis, patvirtina, kad papildomoms išlaidoms padengti nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių?

 

 

 

 

3.5.

Ar prašomos papildomos paramos vertė atitinka Tvarkos aprašo 7.5 ir 7.6 punktuose nustatytus apribojimus?

 

 

 

 

3.6.

Ar projekto vykdytojas pagrindė, kad neturi galimybių papildomų išlaidų finansuoti iš nuosavų ar skolintų lėšų?

 

 

 

 

3.7.

Ar projekto vykdytojas užtikrina, kad, gavęs papildomą paramą papildomoms išlaidoms finansuoti, visas projekto veiklas įgyvendins ne vėliau kaip iki 2008 m. rugsėjo 30 d.?

 

 

 

 

 

6.3. Vertinimo balų suteikimo lentelė

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus balų sk.

Balai

Balų suteikimo pagrindas

1.

Surinktų balų skaičius projekto paraiškos naudos ir kokybės vertinimo metu

25

 

 

1.1.

Daugiau kaip 75

25

 

 

1.2.

Nuo 71 iki 75 (imtinai)

21

 

 

1.3.

Nuo 67 iki 71 (imtinai)

17

 

 

1.4.

Nuo 63 iki 67 (imtinai)

13

 

 

1.5.

Nuo 59 iki 63 (imtinai)

9

 

 

1.6.

Nuo 55 iki 59 (imtinai)

5

 

 

2.

Prašomos papildomos paramos (nurodytos prašyme) procentinis santykis su patvirtintų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma:

25

 

 

2.1.

Iki 5 procentų (imtinai)

25

 

 

2.2.

Nuo 5 iki 10 (imtinai) procentų

22

 

 

2.3.

Nuo 10 iki 15 (imtinai) procentų

19

 

 

2.4.

Nuo 15 iki 20 (imtinai) procentų

16

 

 

2.5.

Nuo 20 iki 25 (imtinai) procentų

13

 

 

2.6.

Nuo 25 iki 30 (imtinai) procentų

10

 

 

2.7.

Daugiau kaip 30 procentų

7

 

 

3.

Deklaruotos netinkamos finansuoti išlaidos (įskaitant nustatytus pažeidimus)* (skaičiuojama iš visuose mokėjimo prašymuose deklaruotų išlaidų atimant pripažintas tinkamomis išlaidas ir atsižvelgiant J grąžintinas / susigrąžintas sumas)

25

 

 

3.1.

0 procentų visų deklaruotų išlaidų

25

 

 

3.2.

Iki 2 (imtinai) procentų visų deklaruotų išlaidų

20

 

 

3.3.

Nuo 2 iki 4 (imtinai) procentų visų deklaruotų išlaidų

15

 

 

3.4.

Nuo 4 iki 10 (imtinai) procentų visų deklaruotų išlaidų

10

 

 

3.5.

Daugiau kaip 10 procentų visų deklaruotų išlaidų

0

 

 

4.

Lėšų įsisavinimas* (išlaidos, pripažintos tinkamomis)

25

 

 

4.1.

Daugiau kaip 80 procentų tinkamų finansuoti išlaidų

25

 

 

4.2.

Nuo 70 iki 80 (imtinai) procentų tinkamų finansuoti išlaidų

21

 

 

4.3.

Nuo 60 iki 70 (imtinai) procentų tinkamų finansuoti išlaidų

17

 

 

4.4.

Nuo 50 iki 60 (imtinai) procentų tinkamų finansuoti išlaidų

13

 

 

4.5.

Nuo 40 iki 50 (imtinai) procentų tinkamų finansuoti išlaidų

9

 

 

4.6.

Iki 40 (imtinai) procentų tinkamų finansuoti išlaidų

5

 

 

 

Iš viso:

100

 

 

* Laikotarpis prašymo pateikimo dieną.

 

7. Įgyvendinančiosios institucijos išvados ir rekomendacija dėl papildomos paramos skyrimo

 

 

 

 

________________________                   _____________           __________________

(Įgyvendinančiosios institucijos                       (parašas)                     (vardas, pavardė)

vadovo arba jo įgalioto asmens

pareigos)

 

_________________

 

 

 

Papildomos paramos skyrimo projektams, remiamiems Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“, tvarkos aprašo

4 priedas

 

(Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“ prašymų vertinimo rezultatų suvestinės forma)

 

______________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PAPILDOMOS PARAMOS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „BENDROSIOS PRAKTIKOS GYDYTOJŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR MODERNIZAVIMAS“ PRAŠYMŲ VERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖ

 

(Dėl papildomų išlaidų finansavimo)

 

__________________ Nr. _____________

(sudarymo data)

 

Eil. Nr.

Projekto kodas

Projekto vykdytojo pavadinimas

Prašymo registracijos data

Įvertinimas, balais (dėstoma balų mažėjimo tvarka)

Papildomos išlaidos

Papildomos paramos suma

projekto vykdytojo nurodytos, Lt

nustatytos vertinimo metu, Lt

projekto vykdytojo prašoma

vertinimo metu nustatytas galimas papildomos paramos dydis

suma, Lt

tinkamų finansuoti išlaidų dalis, proc.

suma, Lt

tinkamų finansuoti išlaidų dalis, proc.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

-

-

-

-

 

 

 

-

 

-

_________________

 

Papildomos paramos skyrimo projektams, remiamiems Europos regioninės plėtros fondo ir bendrojo finansavimo lėšomis pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“, tvarkos aprašo

5 priedas

 

(Papildomos paramos pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 1.4 priemonės „Sveikatos priežiūros įstaigų restruktūrizavimas ir modernizavimas“ veiklos sritį „Bendrosios praktikos gydytojų paslaugų infrastruktūros plėtra ir modernizavimas“ prašymų vertinimo rezultatų suvestinės forma)

 

______________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PAPILDOMOS PARAMOS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 1.4 PRIEMONĖS „SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ RESTRUKTŪRIZAVIMAS IR MODERNIZAVIMAS“ VEIKLOS SRITĮ „BENDROSIOS PRAKTIKOS GYDYTOJŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR MODERNIZAVIMAS“ PRAŠYMŲ VERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖ

 

(Dėl projektų, kuriuose numatoma vykdyti veiklas, kurioms prašoma papildomos paramos)

 

__________________ Nr. _____________

(sudarymo data)

 

Eil. Nr.

Projekto kodas

Projekto vykdytojo pavadinimas

Prašymo registracijos data

Įvertinimas, balais (dėstoma balų mažėjimo tvarka)

Veiklų, kurioms prašoma papildomos paramos, išlaidos

Papildomos paramos suma

projekto vykdytojo nurodytos, Lt

nustatytos vertinimo metu, Lt

projekto vykdytojo prašoma

vertinimo metu nustatytas galimas papildomos paramos dydis

suma, Lt

tinkamų finansuoti išlaidų dalis, proc.

suma, Lt

tinkamų finansuoti išlaidų dalis, proc.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

-

-

-

-

 

 

 

-

 

-

_________________