VALSTYBINĖS DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJOS DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL VALSTYBINĖS DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJOS DIREKTORIAUS 2003 M. SPALIO 30 D. ĮSAKYMO NR. 1T-135 „DĖL PILIEČIŲ IR KITŲ ASMENŲ APTARNAVIMO TVARKOS“ PAKEITIMO
2005 m. vasario 23 d. Nr. 1T-37
Vilnius
Atsižvelgdama į Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos direktoriaus 2004 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. 1T-163 patvirtintą naują Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos struktūrą,
keičiu Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos direktoriaus 2003 m. spalio 30 d. įsakymu Nr. 1T-135 patvirtintą Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo tvarką (Žin., 2003, Nr. 111-4985; 2004, Nr. 146-5320; 2004, Nr. 146-5321):
1. 5 punktą išdėstau taip:
„5. Piliečius, jiems atvykus į Inspekciją, aptarnauja vyriausiasis specialistas, atsakingas už personalo reikalų tvarkymą ir piliečių aptarnavimą, jo nesant – kitas Inspekcijos direktoriaus įgaliotas asmuo. Už asmenų aptarnavimą telefonu yra atsakingi Teisės skyriaus vyriausieji specialistai, atsakingi už asmenų konsultavimą, jų nesant – Teisės skyriaus vedėjas.“
2. 13 punktą išdėstau taip:
„13. Kai asmuo nemoka valstybinės kalbos arba dėl sensorinio ar kalbos sutrikimo negali suprantamai išreikšti savo minčių, jį aptarnaujant turi dalyvauti vertėjas, sugebantis versti į asmeniui suprantamą kalbą. Vertėjo paslaugomis rūpinasi Informacijos ir technologijų skyriaus vedėjas kartu su vyriausiuoju finansininku.“
3. 15 punktą išdėstau taip:
„15. Asmenų aptarnavimo Inspekcijoje laikas jų pageidavimu gali būti derinamas iš anksto telefonu ar kita ryšių priemone. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms ir pasikeitus suderintam aptarnavimo laikui, vyriausiasis specialistas, atsakingas už personalo reikalų tvarkymą ir piliečių aptarnavimą, apie tai įspėja asmenį.“
4. 16 punkto pirmąją pastraipą išdėstau taip:
5. 16.6 punktą išdėstau taip:
6. 22 punktą išdėstau taip:
7. 35 punkto pirmąją pastraipą išdėstau taip:
8. 36 punktą išdėstau taip:
„36. Teisės skyriaus vyriausieji specialistai, atsakingi už asmenų konsultavimą, aptarnaudami asmenis telefonu, gali teikti ir kitą viešąją oficialiąją informaciją, kuria jie disponuoja ir kurią asmuo turi teisę gauti pagal Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų įstatymą (Žin., 2000, Nr. 10-236).“
9. 37 punktą išdėstau taip:
10. 39 punkto pirmąją pastraipą išdėstau taip:
„39. Informacijos ir technologijų skyriaus vyriausiasis specialistas, atsakingas už visuomenės informavimą, kiekvieno ketvirčio pabaigoje nagrinėja piliečių ir kitų asmenų pageidavimų, pasiūlymų ir pastabų knygos įrašus ir apie juos informuoja Inspekcijos direktorių. Informacijos ir technologijų skyriaus vyriausiasis specialistas, atsakingas už visuomenės informavimą, kartą per metus sausio mėnesį organizuoja anoniminę asmenų apklausą (pasirinktinai), kad sužinotų:“
11. 41 punktą išdėstau taip:
„41. Apklausos duomenys ir kita informacija panaudojami asmenų aptarnavimo kokybei gerinti. Su tokia informacija Informacijos ir technologijų skyriaus vyriausiasis specialistas, atsakingas už visuomenės informavimą, supažindina Inspekcijos direktorių, jo pavaduotojus ir skyriaus vedėjus ne vėliau kaip iki kiekvienų metų sausio 25 d.“