LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2000 M. RUGSĖJO 18 D. ĮSAKYMO NR. 248 „DĖL BŪTINGĖS NAFTOS TERMINALO LAIVYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2007 m. gegužės 23 d. Nr. 3-193
Vilnius
Pakeičiu Būtingės naftos terminalo laivybos taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2000 m. rugsėjo 18 d. įsakymu Nr. 248 „Dėl Būtingės naftos terminalo laivybos taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2000, Nr. 81-2472; 2004, Nr. 33-1069):
1. Išdėstau 23 punktą taip:
„23. Po pranešimo pateikimo Koordinaciniam centrui laivo kapitonas privalo toliau palaikyti ryšį su šiuo centru bei teikti informaciją apie laivybos ypatumus. Tanklaivio švartavimosi ir krovos darbų metu laivo kapitonas kas valandą kontroliuoja laivo žurnaluose daromus įrašus apie meteorologines sąlygas, ypač kai dėl šių sąlygų sustabdoma laivo krova, atjungiamos žarnos ir laivas atsišvartuoja. Meteorologinėms sąlygoms artėjant prie ribinių reikšmių, kai skelbiamas Terminalo uždarymas, laivo kapitonas ir Terminalas privalo anksčiau baigti krovos operacijas, kad liktų laiko tinkamai nutraukti technologinį procesą.“
2. Išdėstau 27 punktą taip:
„27. Laivui, nepriklausomai nuo valstybės vėliavos, su kuria jis plaukioja, atplaukus į Terminalo inkaravimo rajoną ar akvatoriją, Lietuvos saugios laivybos administracijos inspektorius (toliau – Inspektorius), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos tarptautinių sutarčių, reglamentuojančių saugią laivybą ir taršos iš laivų prevenciją, reikalavimais, vykdo valstybinę laivų kontrolės procedūrą, kurios tikslas – patikrinti, ar:“.
3. Išdėstau 30 punktą taip:
„30. Laivams, atplaukiantiems į Terminalo akvatoriją ar išplaukiantiems iš jos, plaukioti, manevruoti (įskaitant švartavimą) leidžiama tik Terminalo inkaravimo rajone, laivybos kanalo ir akvatorijos ribose, gavus Terminalo dispečerinės leidimą. Laivo inkarą galima nuleisti tik Terminalo inkaravimo rajone.“