LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO 2009 M. liepos 10 D. ĮSAKYMO Nr. 1V-375 „DĖL VALSTYBĖS PROJEKTŲ, FINANSUOTINŲ PAGAL 2007–2013 M. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ ĮGYVENDINIMO priemonĘ VP1-4.2-VRM-03-V „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“, SĄRAŠO Nr. 01 PATVIRTINIMO“ PAPILDYMO

 

2012 m. birželio 7 d. Nr. 1V-446

Vilnius

 

P a p i l d a u Valstybės projektų, finansuotinų pagal 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ įgyvendinimo priemonę VP1-4.2-VRM-03-V „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“, sąrašą Nr. 01, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2009 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. 1V-375 „Dėl valstybės projektų, finansuotinų pagal 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ įgyvendinimo priemonę VP1-4.2-VRM-03-V „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“, sąrašo Nr. 01 patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 88-3758), projektu Nr. 105:

 

Projektas Nr. 105

Projekto pavadinimas

Dokumentų valdymo sistemos diegimas policijos įstaigose

Pareiškėjas

Policijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos

Projekto aprašymas (tikslas, pagrindinės veiklos, jų apimtis ir siektini rezultatai)

Projekto tikslai:

1. Sukurti dokumentų valdymo sistemą (toliau – DVS) ir ją įdiegti visose policijos įstaigose.

2. Integruoti DVS su Policijos elektroninių paslaugų sistema, Policijos informacinės sistemos (POLIS) Personalo posistemiu ir kitomis informacinėmis sistemomis.

Pagrindinės veiklos ir jų apimtis:

1. DVS programinės įrangos įsigijimas ir įdiegimas (įsigytas ir įdiegtas programinės įrangos paketas 16 policijos įstaigų, 1 vnt.).

2. DVS naudotojų mokymai (apmokyta ne mažiau kaip 150 darbuotojų).

3. DVS veikimui būtinos techninės įrangos įsigijimas ir įdiegimas (įsigytas ir įdiegtas tarnybinių stočių komplektas, 1 vnt.).

4. Teisės aktų projektų, reglamentuojančių kompiuterizuotos DVS naudojimą, rengimas (parengti 3 teisės aktų projektai).

5. Egzistuojančių policijos įstaigose dokumentų valdymo procesų analizė (parengtas 16 įstaigų analizės dokumentas, 1 vnt.).

6. Automatizuojamų dokumentų valdymo procesų parinkimas ir aprašymo rengimas (parengtas DVS automatizuojamų procesų aprašymo dokumentas, 1 vnt.).

7. Automatizuojamų dokumentų valdymo procesų diegimas policijos įstaigose (automatizuoti DVS procesai įdiegti 16 policijos įstaigų).

8. Reikalingų integracijų su policijos informacinėmis sistemomis ir jų apimčių nustatymas (parengtas integracijų dokumentas, 1 vnt.).

9. Integracijų su policijos informacinėmis sistemomis įdiegimas (įdiegta ne mažiau kaip 14 integracijų).

10. Duomenų mainų su Vidaus reikalų ministerijos naudojama DVS užtikrinimas (parengtas integracijos dokumentas (1 vnt.), įdiegta integracija, 1 vnt.).

Projekto rezultatas – DVS įdiegta visose policijos įstaigose (1 vnt.).

Preliminari projekto vertė,

iš jų:

2 985 000 Lt

Europos Sąjungos fondų lėšos

2 537 250 Lt

Nacionalinio finansavimo (valstybės biudžeto) lėšos

447 750 Lt

Numatoma projekto pradžia

2012 m. spalio mėn.

Preliminari projekto veiklų įgyvendinimo trukmė

28 mėnesiai

Paraiškos dėl projekto finansavimo pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas*

2013 m. balandžio 30 d.

 

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                    Artūras Melianas