LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL TRAUKOS RIEDMENŲ RIDOS NUO ATLIKTO REMONTO IKI KITO REMONTO NORMŲ IR REMONTO PERIODIŠKUMO BEI TRAUKOS RIEDMENŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO SISTEMOS PATVIRTINIMO

 

2008 m. balandžio 22 d. Nr. 3-122

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto eismo saugos įstatymo (Žin., 2004, Nr. 4-27; 2006, Nr. 42-1505) 12 straipsnio 3 dalimi:

1. Tvirtinu traukos riedmenų ridos nuo atlikto remonto iki kito remonto normas ir remonto periodiškumą bei riedmenų techninės priežiūros ir remonto sistemą (pridedama).

2. Nustatau, kad šio įsakymo 1 punktu patvirtintos traukos riedmenų ridos nuo atlikto remonto iki kito remonto normos ir remonto periodiškumas bei riedmenų techninės priežiūros ir remonto sistema įsigalioja nuo 2008 m. birželio 1 d.

3. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2001 m. gegužės 10 d. įsakymą Nr. 150 „Dėl traukos riedmenų tarpremontinės ridos normų ir remonto periodiškumo patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 39-1447).

 

 

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                                     ALGIRDAS BUTKEVIČIUS

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. balandžio 22 d. įsakymu Nr. 3-122

 

TRAUKOS RIEDMENŲ RIDOS NUO ATLIKTO REMONTO IKI KITO REMONTO NORMOS IR REMONTO PERIODIŠKUMAS BEI TRAUKOS RIEDMENŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO SISTEMA

 

Eil. Nr.

Riedmens serija

Techninė priežiūra

Einamasis remontas

Kapitalinis remontas

antros apimties (TP-2)

trečios apimties (TP-3)

pirmos apimties (ER-1)

antros apimties (ER-2)

trečios apimties (ER-3)

pirmos apimties (KR-1)

antros apimties (KR-2)

Rida arba periodiškumas

1.

M62 2M62

60 val.

12 000 km

60 000 km

240 000 km

720 000 km

1 440 000 km

2.

M62K 2M62K

60 val.

15 000 km

75 000 km

300 000 km

900 000 km

1 800 000 km

3.

2M62M 2M62UM

60 val.

17 500 km

70 000 km

350 000 km

1 200 000 km

2 400 000 km

4.

TEP60

prieš reisą

12 000 km

60 000 km

300 000 km

900 000 km

1 800 000 km

5.

TEP70

prieš reisą

12 000 km

60 000 km

360 000 km

1 080 000 km

2 160 000 km

6.

TEP70BS

prieš reisą

12 500 km

125 000 km

250 000 km

500 000 km

1 500 000 km

2 500 000 km

7.

D1

DR1A

DR1AM AR2

30 val.

5 000 km

25 000 km

150 000 km

600 000 km

1 200 000 km

8.

ER9M

72 val.

168 val.

20 000 km

180 000 km

360 000 km

720 000 km

2 160 000 km

9.

CME3M

120 val.

1 000 val.

5 000 val.

20 000 val.

60 000 val.

120 000 val.

10.

CME3 TEM2 TEM2U TEM18 TGM1 TGM3 TGM23 TGM23B TGM4 TGM4A TGM4B

120 val.

720 val.

4 000 val.

20 000 val.

60 000 val.

120 000 val.

TGM40 TGM6 TGM6A TGK2

700 km

4 100 km

20 000 km

100 000 km

300 000 km

600 000 km

11.

TU2 TU6A

48 val.

4 500 km

80 000 km

160 000 km

480 000 km

960 000 km

 

Pastabos:

1. Traukos riedmenų faktinė rida nuo atlikto remonto iki kito remonto ir remonto periodiškumo laikas gali viršyti nustatytą normą ne daugiau kaip 10 procentų.

2. Traukos riedmenų, naudojamų tik manevravimui, prastovos laikas su neveikiančiu vidaus degimo varikliu neįskaičiuojamas.

3. 10 eilutėje nustatytų manevrus atliekančių traukos riedmenų ridos nuo atlikto remonto iki kito remonto ir periodiškumo rūšį pasirenka traukos riedmenų savininkas arba naudotojas.

4. Traukos riedmenų pirmos apimties (TP-1), ketvirtos apimties (TP-4), penktos apimties (TP-5) ir šeštos apimties (TP-6) techninės priežiūros ridos normos nenustatomos.

5. Traukos riedmenų savininkas arba naudotojas gali nustatyti kitokias techninės priežiūros ir ridos nuo atlikto remonto iki kito remonto normas ir periodiškumą, tačiau šios negali viršyti šiuo įsakymu nustatytų normų.

_________________