LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL TRAUKOS RIEDMENŲ RIDOS NUO ATLIKTO REMONTO IKI KITO REMONTO NORMŲ IR REMONTO PERIODIŠKUMO BEI TRAUKOS RIEDMENŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO SISTEMOS PATVIRTINIMO
2008 m. balandžio 22 d. Nr. 3-122
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto eismo saugos įstatymo (Žin., 2004, Nr. 4-27; 2006, Nr. 42-1505) 12 straipsnio 3 dalimi:
1. Tvirtinu traukos riedmenų ridos nuo atlikto remonto iki kito remonto normas ir remonto periodiškumą bei riedmenų techninės priežiūros ir remonto sistemą (pridedama).
2. Nustatau, kad šio įsakymo 1 punktu patvirtintos traukos riedmenų ridos nuo atlikto remonto iki kito remonto normos ir remonto periodiškumas bei riedmenų techninės priežiūros ir remonto sistema įsigalioja nuo 2008 m. birželio 1 d.
3. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2001 m. gegužės 10 d. įsakymą Nr. 150 „Dėl traukos riedmenų tarpremontinės ridos normų ir remonto periodiškumo patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 39-1447).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. balandžio 22 d. įsakymu Nr. 3-122
TRAUKOS RIEDMENŲ RIDOS NUO ATLIKTO REMONTO IKI KITO REMONTO NORMOS IR REMONTO PERIODIŠKUMAS BEI TRAUKOS RIEDMENŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO SISTEMA
Eil. Nr. |
Riedmens serija |
Techninė priežiūra |
Einamasis remontas |
Kapitalinis remontas |
||||
antros apimties (TP-2) |
trečios apimties (TP-3) |
pirmos apimties (ER-1) |
antros apimties (ER-2) |
trečios apimties (ER-3) |
pirmos apimties (KR-1) |
antros apimties (KR-2) |
||
Rida arba periodiškumas |
||||||||
1. |
M62 2M62 |
60 val. |
12 000 km |
60 000 km |
– |
240 000 km |
720 000 km |
1 440 000 km |
2. |
M62K 2M62K |
60 val. |
15 000 km |
75 000 km |
– |
300 000 km |
900 000 km |
1 800 000 km |
3. |
2M62M 2M62UM |
60 val. |
17 500 km |
70 000 km |
– |
350 000 km |
1 200 000 km |
2 400 000 km |
4. |
TEP60 |
prieš reisą |
12 000 km |
60 000 km |
– |
300 000 km |
900 000 km |
1 800 000 km |
5. |
TEP70 |
prieš reisą |
12 000 km |
60 000 km |
– |
360 000 km |
1 080 000 km |
2 160 000 km |
6. |
TEP70BS |
prieš reisą |
12 500 km |
125 000 km |
250 000 km |
500 000 km |
1 500 000 km |
2 500 000 km |
7. |
D1 DR1A DR1AM AR2 |
30 val. |
5 000 km |
25 000 km |
– |
150 000 km |
600 000 km |
1 200 000 km |
8. |
ER9M |
72 val. |
168 val. |
20 000 km |
180 000 km |
360 000 km |
720 000 km |
2 160 000 km |
9. |
CME3M |
120 val. |
1 000 val. |
5 000 val. |
– |
20 000 val. |
60 000 val. |
120 000 val. |
10. |
CME3 TEM2 TEM2U TEM18 TGM1 TGM3 TGM23 TGM23B TGM4 TGM4A TGM4B |
120 val. |
720 val. |
4 000 val. |
– |
20 000 val. |
60 000 val. |
120 000 val. |
TGM40 TGM6 TGM6A TGK2 |
700 km |
4 100 km |
20 000 km |
– |
100 000 km |
300 000 km |
600 000 km |
|
11. |
TU2 TU6A |
48 val. |
4 500 km |
– |
80 000 km |
160 000 km |
480 000 km |
960 000 km |
Pastabos:
1. Traukos riedmenų faktinė rida nuo atlikto remonto iki kito remonto ir remonto periodiškumo laikas gali viršyti nustatytą normą ne daugiau kaip 10 procentų.
2. Traukos riedmenų, naudojamų tik manevravimui, prastovos laikas su neveikiančiu vidaus degimo varikliu neįskaičiuojamas.
3. 10 eilutėje nustatytų manevrus atliekančių traukos riedmenų ridos nuo atlikto remonto iki kito remonto ir periodiškumo rūšį pasirenka traukos riedmenų savininkas arba naudotojas.
4. Traukos riedmenų pirmos apimties (TP-1), ketvirtos apimties (TP-4), penktos apimties (TP-5) ir šeštos apimties (TP-6) techninės priežiūros ridos normos nenustatomos.