LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2011 M. SAUSIO 24 D. ĮSAKYMO NR. A1-35 „DĖL 2007–2013 M. ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS I PRIORITETO „KOKYBIŠKAS UŽIMTUMAS IR SOCIALINĖ APRĖPTIS“ VP1-1.1-SADM-11-V PRIEMONĖS „žmogiškIEJI IŠTEKLIAI INVEST LT+“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. rugpjūčio 22 d. Nr. A1-379
Vilnius
P a k e i č i u 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos I prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ VP1-1.1-SADM-11-V priemonės „Žmogiškieji ištekliai INVEST LT+“ projektų finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2011 m. sausio 24 d. įsakymu Nr. A1-35 „Dėl 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ VP1-1.1-SADM-11-V priemonės „Žmogiškieji ištekliai INVEST LT+“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 13-574):
1. Išdėstau 13.4 punktą taip:
2. Išdėstau 16 punktą taip:
3. Papildau šiuo 24.5.6 punktu:
4. Išdėstau 34 punkto lentelės dalį „Netiesioginės projekto išlaidos“ taip:
„
6. 1 priede:
6.1. Išdėstau 10 punkto lentelę taip:
„
Projekto pavadinimas ir numeris |
Finansavimo šaltinis |
Projekto įgyvendinimo laikotarpis ir vieta |
Projekto tikslai, veiklos bei tikslinės grupės |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lentelė pildoma, jei pareiškėjas vykdė, vykdo arba planuoja vykdyti projektą. Informacija turi būti pateikiama apie visus projektus, nepriklausomai nuo jų finansavimo šaltinio. Šioje lentelėje taip pat turi būti pateikiama ir kita aktuali informacija apie bet kokį pareiškėjo gautą arba gaunamą finansavimą esamų darbuotojų arba planuojamų įdarbinti asmenų mokymui. |
“
7. 3 priede:
7.1. Išdėstau 5.1.1 punkto skiltį „Paaiškinimai“ taip:
7.2. Išdėstau 5.2.1 punkto skiltį „Paaiškinimai“ taip:
„Būtina įsitikinti, ar projekte numatyti konkretūs veiksmai (pademonstruotas proaktyvus požiūris), kurie prisidės prie lyčių lygybės principo įgyvendinimo, t. y. numatyti vienas ar keli mokymai bent viena iš šių temų:
- moterų ir vyrų lygių galimybių užtikrinimo užimtumo srityje teisinis reglamentavimas (turi apimti darbdavio pareigų, įgyvendinant moterų ir vyrų lygias teises, taip pat veiksmų, kurie laikomi pažeidžiančiais moterų ir vyrų lygias teises, pristatymą);
- moterų ir vyrų lygių galimybių užtikrinimo darbo vietoje praktinis taikymas (turi apimti dažniausiai pasitaikančias problemas, dažniausių skundų dėl moterų ir vyrų lygių teisių pažeidimo darbe ir skundų nagrinėjimo praktikos pristatymą);
- moterų ir vyrų atlyginimų skirtumų priežastys ir būdai jiems mažinti;
- lygybės darboviečių kriterijai ir jų praktinis taikymas Lietuvoje ir ES;
- kolektyvinių sutarčių, elgesio kodeksų, tyrimų ar pasikeitimo patirtimi ir gerąja praktika, susijusių su moterų ir vyrų lygiomis teisėmis, stebėsena;
- moterų ir vyrų lygybės planai darbovietėse: praktiniai veiksmai užtikrinant moterų ir vyrų lygias galimybes (gali apimti nusistovėjusių elgesio normų darbe, siekiant įsidarbinti arba įgyti profesinį išsilavinimą, ar būti paaukštintam pareigose, stebėseną, analizę ir diskriminacinio požiūrio prevenciją);
- reguliarus informacijos teikimas moterų ir vyrų lygių teisių įmonėje klausimais darbuotojams ir (arba) jų atstovams (gali apimti moterų ir vyrų santykio skirtinguose organizacijos lygiuose, jų užmokesčio ir užmokesčio skirtumų bei galimų priemonių padėčiai pagerinti bendradarbiaujant su darbuotojų atstovais apžvalgą).“
7.3. Išdėstau 5.2.2 punkto skiltį „Paaiškinimai“ taip:
„Būtina įsitikinti, ar projekte numatyti konkretūs veiksmai (pademonstruotas proaktyvus požiūris), kurie prisidės prie nediskriminavimo principo įgyvendinimo (pvz., projekto veiklose integruotos konkrečios priemonės (atskiros temos) ar projekto viešinimo renginyje numatyti atskiri pranešimai ar kitos viešinimo priemonės, skatinančios nediskriminavimo principo įgyvendinimą, lygias galimybes darbo rinkos srityje. “