LIETUVOS RESPUBLIKOS
ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2007 m. GRUODŽIO 3 d.
ĮSAKYMO NR. ISAK-2334 „DĖL NACIONALINĖS STUDIJŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO“
PAKEITIMO
2011 m. rugsėjo 21 d. Nr. V-1732
Vilnius
P a k e i č i u Nacionalinę studijų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2334 „Dėl Nacionalinės studijų programos patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 7-260; 2009, Nr. 82-3435, Nr. 143-6317; 2010, Nr. 54-2671, Nr. 110-5658; 2011, Nr. 78-3842) ir 2 priede:
1. Išdėstau 2.2.1 veiklų grupės 8 punktą taip:
„
2. Išdėstau 2.2.1 veiklų grupės 10 punktą taip:
„
3. Išdėstau 2.3.2 veiklų grupės 4 punktą taip:
„
4. Išdėstau 2.3.2 veiklų grupės 5 punktą taip:
„
5. Išdėstau 2.3.2 veiklų grupės 8 punktą taip:
„
6. Išdėstau 2.3.2 veiklų grupės 10 punktą taip:
„
7. Išdėstau 2.3.2 veiklų grupės 13 punktą taip:
„
8. Išdėstau 3.1.2 veiklų grupės 2 punktą taip:
„
2. |
Remiamos veiklos |
Finansų ir buhalterinės apskaitos sistemos diegimas Lietuvos mokslo ir studijų institucijose. |
Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų, pedagogų registro sudarymas, plėtojimas, tobulinimas. |
||
E. mokymo(si) technologijų panaudojimas kartu su nuotolinio mokymosi sistemos plėtra, panaudojant Lietuvos nuotolinio mokymosi tinklą LieDM – visuomenei atvirą nuotolinio ir e. mokymosi infrastruktūrą, palaikančią mokymosi procesus virtualioje erdvėje mokslo ir studijų bei švietimo institucijose: universitetuose, kolegijose, profesinio rengimo mokyklose, gimnazijose bei kitose organizacijose. |
||
Mokslo ir studijų publikacijų duomenų bazės integracija į Lietuvos akademinę e. biblioteką (kataloguose kaupiami studijų ir mokslo literatūros bibliografiniai įrašai ir e. dokumentai) siekiant tenkinti akademinių institucijų poreikius studijoms ir mokslinei tiriamajai veiklai informacijos ištekliais. |
“
9. Išdėstau 3.2.2 veiklų grupės 2 punktą taip:
„
2. |
Remiamos veiklos |
Mokslo ir studijų politikos tyrimai, stebėsenos ir analizės, ateities prognozių ir įžvalgų metodikų sukūrimas, diegimas ir praktinis veiklų įgyvendinimas. Šių sričių specialistų rengimas, ekspertų kvalifikacijos tobulinimas ir mokymų organizavimas ir pan. |
Priėmimo sistemos nuostatų, atsižvelgiant į asmens individualius gebėjimus ir polinkius ir suteikiant priemones jam prognozuoti savo galimybes (karjerą), tobulinimas; priėmimo sistemos naudojamos techninės ir programinės įrangos tobulinimas ir susiejimas su aukštojo mokslo stebėsenos sistema; priėmimo sistemos dalyvių mokymų organizavimo sistemos bei priėmimo kontrolės sistemos sukūrimas; bendrųjų stojamųjų egzaminų į meno studijų srities koncepcijos kūrimas ir įgyvendinimas. |
||
Lietuvos aukštųjų mokyklų reitingų parengimas ir viešinimas. |
“
10. Išdėstau 3.2.2 veiklų grupės 13 punktą taip:
„