LIETUVOS RESPUBLIKOS PREZIDENTO

D E K R E T A S

 

DĖL LIETUVOS TŪKSTANTMEČIO MINĖJIMO DIREKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS PREZIDENTO KANCELIARIJOS LIKVIDAVIMO

 

2010 m. kovo 15 d. Nr. 1K-312

Vilnius

 

1 straipsnis.

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262; 2004, Nr. 72-2495) 2.106 straipsnio 1 punktu, 2.108 straipsnio 1 ir 3 dalimi, 2.112 straipsniu bei Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymu (Žin., 1995, Nr. 104-2322), Biudžetinių įstaigų reogranizavimo ir likvidavimo tvarka, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996-05-10 nutarimu Nr. 554 „Dėl biudžetinių įstaigų reorganizavimo ir likvidavimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 1996, Nr. 46-1120):

1. L i k v i d u o j u Lietuvos tūkstantmečio minėjimo direkciją prie Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos (toliau – Direkcija) nuo 2010 metų kovo 31 dienos.

2. S u d a r a u Direkcijos likvidacinę komisiją:

2.1. Komisijos pirmininkas – Leopoldas PETRAUSKAS, Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas;

2.2. Komisijos nariai:

Giedrė GARALEVIČIENĖ, Lietuvos tūkstantmečio minėjimo direkcijos prie Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos vyriausioji buhalterė,

Vida GREIČIUVIENĖ, Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos Turto valdymo ir viešųjų pirkimų skyriaus vedėja,

Rita HOPPENIENĖ, Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos Finansų ir apskaitos skyriaus vedėja,

Gediminas ILGŪNAS, Lietuvos tūkstantmečio minėjimo direkcijos prie Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos direktorius,

Judita KAMINSKIENĖ, Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos Teisės skyriaus vedėja,

Almeda KURIENĖ, Lietuvos Respublikos Prezidento patarėjo pavaduotoja,

Gražina URBONIENĖ, Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos Personalo skyriaus vedėja,

Raminta VYŠNIAUSKIENĖ, Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijos Asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyriaus Dokumentų valdymo poskyrio vedėja.

3. P a v e d u Direkcijos likvidacinei komisijai:

3.1. Juridinių asmenų registrui dokumentus (prašymą įregistruoti juridinio asmens teisinį statusą, sprendimą likviduoti Direkciją ir kitus būtinus dokumentus), reikalingus likviduojamos Direkcijos statusui įregistruoti, pateikti ne vėliau kaip sprendimą likviduoti Direkciją paskelbimo „Valstybės žiniose“ dieną;

3.2. šį dekretą paskelbus „Valstybės žiniose“, apie Direkcijos likvidavimą raštu pranešti visiems Direkcijos kreditoriams ir darbuotojams;

3.3. iki 2010 m. kovo 25 d. sudaryti ir pateikti Direkcijos likvidavimo laikotarpio pradžios tarpinių finansinių ataskaitų rinkinį (likvidavimo balansą);

3.4. per 7 dienas nuo likviduojamos Direkcijos statuso įregistravimo atlikti likviduojamos Direkcijos turto ir atsiskaitymų inventorizaciją;

3.5. iki 2010 m. kovo 25 d. parengti ir Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijai pateikti visus reikiamus sprendimų ir perdavimo aktų dėl Direkcijos patikėjimo teise valdomo nematerialiojo (išskyrus pinigines lėšas) ir ilgalaikio (išskyrus nekilnojamuosius daiktus) bei trumpalaikio materialiojo turto perdavimo valdyti, naudoti patikėjimo teise Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijai projektus;

3.6. iki 2010 m. kovo 25 d. parengti Direkcijos likvidavimo akto projektą;

3.7. iki 2010 m. kovo 31 d. atsiskaityti su valstybe, valstybinio socialinio draudimo įstaiga, baigti vykdyti Direkcijos prievoles, atsiradusias dėl žalos atlyginimo, ir pagal anksčiau sudarytus Direkcijos sandorius prireikus pagal kompetenciją sudaryti naujus sandorius, kurie susiję su Direkcijos veiklos nutraukimu. Patenkinus visus likviduojamos Direkcijos kreditorių reikalavimus, Direkcijai skirtus, bet nepanaudotus valstybės biudžeto asignavimus grąžinti į valstybės biudžetą, o Direkcijos patikėjimo teise valdomą nematerialųjį ir ilgalaikį bei trumpalaikį materialųjį turtą (išskyrus pinigines lėšas) perduoti valdyti, naudoti patikėjimo teise Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijai;

3.8. Valstybinei mokesčių inspekcijai ir valstybinio socialinio draudimo įstaigai patikrinus likviduojamos Direkcijos buhalterinės apskaitos dokumentus, sudaryti Direkcijos likvidavimo balansą ir surašyti likvidavimo aktą;

3.9. buhalterinės apskaitos dokumentus Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijai perduoti, sudarius ir pateikus Direkcijos tarpinių finansinių ataskaitų rinkinį ir gavus Valstybinės mokesčių inspekcijos bei valstybinio socialinio draudimo įstaigos leidimus uždaryti likviduojamos Direkcijos sąskaitas bankuose;

3.10. likviduojamos Direkcijos turimą antspaudą, pasirašius turto bei dokumentų perdavimo ir priėmimo aktą, nustatyta tvarka sunaikinti;

3.11. per 3 darbo dienas nuo apdraustųjų valstybiniu socialiniu draudimu pabaigos pateikti valstybinio socialinio draudimo įstaigai pranešimą apie draudimo valstybiniu socialiniu draudimu pabaigą ir nurodyti apdraustuosius, kurių valstybinis socialinis draudimas nutraukiamas likviduojamoje Direkcijoje;

3.12. Direkcijos nuolatinio saugojimo dokumentus iki 2010 m. kovo 31 d. Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus nustatyta tvarka perduoti archyviniam saugojimui valstybės archyvui, o dokumentus, kurių saugojimo terminas, nustatytas norminiuose teisės aktuose, nėra pasibaigęs – Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarijai;

3.13. teisės aktų nustatyta tvarka likviduojamą Direkciją išregistruoti iš Juridinių asmenų registro;

3.14. prireikus atlikti kitus veiksmus, būtinus Direkcijai likviduoti.

4. N u r o d a u Direkciją likviduoti ir prievoles baigti vykdyti iš likviduojamai įstaigai patvirtintų biudžetinių asignavimų.

5. N u s t a t a u, kad, įsigaliojus šiam dekretui, Likvidacinė komisija:

5.1. turi Direkcijos valdymo organų teises ir pareigas;

5.2. atstovauja likviduojamai Direkcijai valstybės valdžios ir valdymo institucijose, teisme ir santykiuose su kitais juridiniais bei fiziniais asmenimis.

 

 

RESPUBLIKOS PREZIDENTĖ                                                    DALIA GRYBAUSKAITĖ

 

_________________