LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO 2009 M. balandžio 21 D. ĮSAKYMO Nr. 1V-148 „DĖL 2007–2013 M. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ ĮGYVENDINIMO priemonės VP1-4.3-VRM-03-V „ekonominės veiklos reglamentavimo tobulinimas, kita verslo aplinka“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2010 m. liepos 13 d. Nr. 1V-475

Vilnius

 

P a k e i č i u 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ įgyvendinimo priemonės VP1-4.3-VRM-03-V „Ekonominės veiklos reglamentavimo tobulinimas, kita verslo aplinka“ projektų finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2009 m. balandžio 21 d. įsakymu Nr. 1V-148 (Žin., 2009, Nr. 48-1918):

1. Įrašau 4 punkte vietoje skaičiaus „5 882 353“ skaičių „4 095 145“, vietoje skaičiaus ir žodžio „5 000 000 litų“ skaičių ir žodį „3 480 873 litai“ ir vietoje skaičiaus ir žodžio „882 353 litų“ skaičių ir žodį „614 272 litai“.

2. Papildau 21 punktą šiuo antruoju sakiniu:

„Europos socialinio fondo agentūra (toliau – ESF agentūra) paraiškos vertinimo metu gali priimti sprendimą dėl pirkimų, numatytą Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 81 punkte.“

3. Išdėstau 22.1.1.4 punktą taip:

22.1.1.4. mokymo priemonių (trumpalaikio turto) įsigijimas; šios išlaidos yra tinkamos finansuoti tik tuo atveju, jei projekto vykdytojas (partneris) pats vykdo projekto veiklas (arba jų dalį), nepirkdamas paslaugų; baldų, įrangos, įrenginių pirkimo išlaidos laikomos neatitinkančiomis Europos socialinio fondo reikalavimų, išskyrus, kai taikomas kryžminis finansavimas;“.

4. Pripažįstu netekusiu galios 22.1.1.7 punktą.

5. Papildau 23 punktu (ankstesnius 23–71 punktus laikau atitinkamai 24–72 punktais):

23. Projektui įgyvendinti įdarbintiems valstybės biudžetinių institucijų ar įstaigų darbuotojams mokamo darbo užmokesčio dydis turi būti nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ (Žin., 1993, Nr. 28-655) nuostatomis. Kitų įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio išlaidos neturi viršyti atitinkamos specializacijos ir kvalifikacijos darbuotojų darbo užmokesčio rinkos kainų, išskyrus tinkamai pagrįstus atvejus.“

6. Įrašau 29 punkte vietoje žodžių „Paramos fondui Europos socialinio fondo agentūrai (toliau – ESF agentūra)“ žodžius „ESF agentūrai“.

7. Išdėstau 34 punktą taip:

34. ESF agentūra ne vėliau kaip prieš du mėnesius iki valstybės projektų sąraše nurodytos paraiškos pateikimo dienos valstybės projektų sąraše nurodytiems pareiškėjams išsiunčia pasiūlymą pateikti paraišką, išskyrus atvejus, kai valstybės projektų sąraše Vidaus reikalų ministerijos, ESF agentūros ir pareiškėjo bendru sutarimu nustatytas trumpesnis paraiškų pateikimo terminas.“

8. Išbraukiu 39 punkte žodžius „Paramos fondas“.

9. Išbraukiu 52.2 punkte žodžius „ir reikalavimai dėl projekto lėšų panaudojimo patikrinimo, atsižvelgiant į projekto dydį, projekto vykdytojo administracinius gebėjimus“.

10. Įrašau 56 punkte vietoje skaičiaus „15“ skaičių „10“.

11. Išdėstau 59 punktą taip:

59. Gavusi Vidaus reikalų ministerijos sprendimo dėl projekto finansavimo kopiją, ESF agentūra parengia trišalės projekto finansavimo ir administravimo sutarties tarp ESF agentūros, Vidaus reikalų ministerijos ir pareiškėjo projektą ir suderina jį su Vidaus reikalų ministerija, o tuo atveju, kai Vidaus reikalų ministerija įgalioja ESF agentūrą sudaryti su pareiškėjais dvišales sutartis, parengia dvišalės projekto finansavimo ir administravimo sutarties tarp ESF agentūros ir pareiškėjo projektą. ESF agentūra išsiunčia raštu projekto finansavimo ir administravimo sutarties projektą pareiškėjui, nurodydama pasiūlymo pasirašyti projekto finansavimo ir administravimo sutartį galiojimo terminą.“

12. Išdėstau 66 punktą taip:

66. Pasirašydamas projekto finansavimo ir administravimo sutartį, projekto vykdytojas įsipareigoja nuo projekto finansavimo ir administravimo sutarties įsigaliojimo ir 5 metus po projekto pabaigos užtikrinti projekto tęstinumą, kad nebūtų pažeistos reglamento (EB) Nr. 1083/2006 57 straipsnio nuostatos. Apie paaiškėjusias svarbias priežastis, kliudančias vykdyti veiklą ir galinčias sąlygoti reglamento (EB) Nr. 1083/2006 57 straipsnio nuostatų pažeidimą, projekto vykdytojas įsipareigoja nedelsdamas pranešti ESF agentūrai. ESF agentūra paraiškos vertinimo metu, atsižvelgdama į galimus rizikos veiksnius, susijusius su projekto tęstinumo užtikrinimu ir reglamento (EB) Nr. 1083/2006 57 straipsnio nuostatų įgyvendinimu, gali nustatyti projekto finansavimo ir administravimo sutarties dalyje „Specialiosios sąlygos“ papildomus reikalavimus projekto vykdytojui dėl projekto tęstinumo užtikrinimo ir informavimo apie priežastis, kliudančias vykdyti veiklą ir galinčias sąlygoti reglamento (EB) Nr. 1083/2006 57 straipsnio nuostatų pažeidimą.“

13. Išdėstau 68 punktą taip:

68. Pareiškėjas, įvertinęs būtinumą ir tikslingumą drausti ilgalaikį (materialųjį) turtą, kuriam įsigyti ar sukurti vykdant projektą bus teikiamas Europos Sąjungos finansavimas, šio turto draudimo išlaidas gali numatyti paraiškoje. Galutinį sprendimą dėl ilgalaikio (materialiojo) turto, finansuojamo pagal priemonę, draudimo išlaidų tinkamumo finansuoti, atlikdama paraiškos vertinimą, priima ESF agentūra. ESF agentūra, atlikdama paraiškos vertinimą ir atsižvelgdama į projekto riziką ir (arba) kitas aplinkybes, gali nuspręsti reikalauti, kad projekto vykdytojas ir (arba) partneris apdraustų ilgalaikį (materialųjį) turtą, įsigytą ar sukurtą vykdant projektą. Draudiminio įvykio atveju projekto vykdytojas ir (arba) partneris turi atkurti prarastą turtą.“

14. Papildau 1 priedą 9 punktu (ankstesnius 9 ir 10 punktus laikau atitinkamai 10 ir 11 punktais):

9. Projekto pajamos

(Nurodykite, kokiai kategorijai pagal Reglamento (EB) Nr. 1083/2006 55 straipsnio reikalavimus priklauso projektas)

Iš projekto:

a) negaunama pajamų

£[]

b) gaunama pajamų, bet jų neįmanoma nustatyti iš anksto

£[]

c) gaunama pajamų ir jos yra įvertinamos iš anksto

£[]

(Jei iš projekto gaunama pajamų, nurodykite su projektu susijusias veiklas ir jų rezultatus, iš kurių gaunama pajamų, ir pajamų dydį, jei pajamos įvertinamos iš anksto) (rekomenduojama teksto apimtis – 0,5–1 psl.)

 

15. Išdėstau 1 priedo 11 punkto 2 papunktį taip:

2. Pareiškėjo nuostatų (įstatų), patvirtinančių, kad pareiškėjas turi teisinį pagrindą vykdyti projekte numatytas veiklas, kopija.“

16. Išbraukiu 1 priedo 11 punkto 4 papunktyje žodžius „Paramos fondui“.

17. Išdėstau 2 priedo 7 punktą taip:

7. Pateikta pareiškėjo nuostatų (įstatų), patvirtinančių, kad pareiškėjas turi teisinį pagrindą vykdyti projekte numatytas veiklas, kopija“.

18. Išbraukiu 2 priedo 9 punkte žodžius „Paramos fondui“.

19. Išbraukiu 4 priedo lentelės 15 skiltį „1.7. Turto nuoma“ (ankstesnes 16–21 skiltis laikau atitinkamai 15–20 skiltimis).

20. Išbraukiu 5 priedo lentelės 15 punktą (ankstesnius 16–21 punktus laikau atitinkamai 15–20 punktais).

 

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                 Raimundas Palaitis