LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL 2009–2014 M. EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS FINANSINIO MECHANIZMO PROGRAMOS „RIZIKOS GRUPĖS VAIKAI IR JAUNIMAS“ DVIŠALIO BENDRADARBIAVIMO FONDO ADMINISTRAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2013 m. rugsėjo 11 d. Nr. A1-509

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų ir projektų finansavimo ir įgyvendinimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2012 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. 1K-135 (Žin., 2012, Nr. 44-2179; 2013, Nr. 13-629; Nr. 37-1805), 52 punktu,

t v i r t i n u 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo programos „Rizikos grupės vaikai ir jaunimas“ dvišalio bendradarbiavimo fondo administravimo taisykles (pridedama).

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė     Algimanta Pabedinskiene


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministro

2013 m. rugsėjo 11 d. įsakymu Nr. A1-509

 

2009–2014 M. EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS FINANSINIO MECHANIZMO PROGRAMOS „RIZIKOS GRUPĖS VAIKAI IR JAUNIMAS“ DVIŠALIO BENDRADARBIAVIMO FONDO ADMINISTRAVIMO TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo programos „Rizikos grupės vaikai ir jaunimas“ dvišalio bendradarbiavimo fondo administravimo taisyklės (toliau – taisyklės) nustato 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo (toliau – EEE finansinis mechanizmas) programos „Rizikos grupės vaikai ir jaunimas“ (toliau – Programa) dvišalio bendradarbiavimo fondo (toliau – dvišalis fondas) lėšų skyrimo sąlygas ir tvarką bei atsiskaitymą už panaudotas lėšas.

2. Taisyklės parengtos atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos ir Islandijos, Lichtenšteino Kunigaikštystės ir Norvegijos Karalystės (toliau – valstybės donorės) 2011 m. gegužės 18 d. susitarimo memorandumą dėl 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo įgyvendinimo (Žin., 2011, Nr. 71-3369), 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės įgyvendinimo reglamentą, patvirtintą 2011 m. sausio 18 d. EEE finansinio mechanizmo komiteto, 2009–2014 m. EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų dvišalių santykių stiprinimo gaires, patvirtintas 2012 m. kovo 29 d. EEE finansinio mechanizmo komiteto, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. sausio 18 d. nutarimą Nr. 57 „Dėl 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų administravimo Lietuvoje“ (Žin., 2012, Nr. 10-393), Institucijų, atsakingų už 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų valdymą ir kontrolę Lietuvoje, funkcijų aprašą ir 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų ir projektų finansavimo ir įgyvendinimo taisykles, patvirtintus Lietuvos Respublikos finansų ministro 2012 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. 1K-135 (Žin., 2012, Nr. 44-2179; 2013, Nr. 13-629) (toliau – PAFT), bei Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo komiteto 2013 m. birželio 10 d. dėl programos „Rizikos grupės vaikai ir jaunimas“ finansavimo paramos sutartį Nr. 1S-44 (toliau – Programos paramos sutartis).

3. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

Projektų atrankos komitetas (toliau – komitetas) – Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintas komitetas, kuris teikia Programos operatoriui rekomendacijas dėl paramos lėšų skyrimo projektams, atrinktiems konkurso būdu, bei veikloms, finansuojamoms iš Dvišalio fondo lėšų.

Donorų partnerystės projektas – Projektas, įgyvendinamas kartu su partneriu ar partneriais iš valstybių donorių, pasirašius partnerystės sutartį.

Dvišalio fondo veiklos partneris (toliau – veiklos partneris) – valstybėje donorėje registruotas juridinis asmuo, kuris dalyvaudamas dvišalio fondo veiklos vykdytojo vykdomoje veikloje gali patirti išlaidas, tinkamas finansuoti iš dvišalio fondo lėšų.

Dvišalio fondo veiklos vykdytojas (toliau – veiklos vykdytojas) – Lietuvoje registruotas juridinis asmuo, konkurso tvarka gavęs lėšų iš dvišalio fondo konkrečiai partnerystės užmezgimo ir / ar vystymo veiklai vykdyti.

Dvišalio fondo veiklos vykdytojo vykdoma veikla (toliau – veikla) – partnerystei vystyti skirta veikla, kuriai vykdyti konkurso tvarka skiriamos lėšos iš Dvišalio fondo ir dėl kurios vykdymo pasirašoma sutartis su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija.

Dvišalis fondas – Programos biudžeto dalis, skirta Lietuvos ir valstybių donorių dvišaliams santykiams stiprinti, rizikos grupės vaikų ir jaunimo srityje veikiančių organizacijų tarpusavio partnerystei užmegzti ar skatinti ir bendradarbiavimui plėtoti.

Ministerija – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Programos operatorius.

Programos remiami projektai (toliau – Projektai) – vaikų dienos centrų, vaikų dienos centrų su atvira jaunimo erdve, atvirų jaunimo centrų plėtros, vaikų, nukentėjusių nuo seksualinės prievartos, pagalbos centro steigimo projektai. Šiems projektams, įgyvendinamiems kuriant infrastruktūrą, plėtojant paslaugas, keliant darbuotojų kompetenciją, finansuoti gautos Programos lėšos ir dėl jų įgyvendinimo pasirašyta sutartis su ministerija ir Centrine projektų valdymo agentūra (toliau – CPVA).

Projekto partneris – valstybėse donorėse arba Lietuvoje registruotas juridinis asmuo, kuris aktyviai dalyvauja rengiant donorų partnerystės projekto paraišką ir su Projekto vykdytoju pasirašytos partnerystės sutarties pagrindu prisideda prie donorų partnerystės projekto įgyvendinimo.

Projekto vykdytojas – Lietuvoje registruotas juridinis asmuo, atsakingas už Projekto paraiškos pateikimą ir Projekto įgyvendinimą.

Tikrumo žyma – organizacijos vadovo parašas, antspaudas, data ir žodžiai „kopija tikra“.

4. Kitos taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės įgyvendinimo reglamente, Institucijų, atsakingų už 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų valdymą ir kontrolę Lietuvoje, funkcijų apraše, 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų ir projektų finansavimo ir įgyvendinimo taisyklėse ir kituose teisės aktuose.

 

II. DVIŠALIS FONDAS

 

5. Dvišalio fondo tikslas yra dvišalių santykių tarp Lietuvos ir valstybių donorių stiprinimas EEE per paramą. Šis tikslas suprantamas kaip glaudesnis bendradarbiavimas, bendri rezultatai bei bendrų žinių ir supratimo tarp Lietuvos ir šalių donorių didinimas. Dvišalių santykių vystymo ketinama siekti įgyvendinant bendrus projektus, apsikeičiant patirtimi bei didinant tarpusavio supratimą.

6. Dvišalio fondo lėšomis finansuojama:

6.1. veiklos, skirtos Projektų partnerių iš valstybių donorių paieškai (toliau – priemonė „A“);

6.2. veiklos, kuriomis skatinamas kompetencijos kėlimas, ryšių užmezgimas ir plėtojimas, apsikeitimas žiniomis, patirtimi ir gerąja praktika tarp Projektų vykdytojų Lietuvoje ir organizacijų, veikiančių rizikos grupės vaikų ir jaunimo srityje, valstybėse donorėse (toliau – priemonė „B“).

7. Dvišalio fondo biudžetas sudaro 1,64 procento Programos biudžeto, t. y. 122 099 eurai (vienas šimtas dvidešimt du tūkstančiai devyniasdešimt devyni eurai), kurie skirstomi taip:

7.1. priemonei „A“ įgyvendinti skiriama 15 procentų viso Dvišalio fondo biudžeto, t. y. 18 314 eurų (aštuoniolika tūkstančių trys šimtai keturiolika eurų). Priemonės „A“ lėšomis disponuoja ministerija.

7.2. Priemonei „B“ įgyvendinti skiriama 85 procentai viso Dvišalio fondo biudžeto, t. y. iki 103 785 eurų (šimtas trys tūkstančiai septyni šimtai aštuoniasdešimt penki eurai). Visos priemonės „B“ lėšos konkurso būdu skiriamos dvišalio fondo veiklų vykdytojams. Lėšas iš priemonės „B“ gali gauti tik projektų vykdytojai.

8. Likus nepanaudotų dvišalio fondo lėšų, ministerijos nuožiūra šios lėšos gali būti panaudotos gerosios praktikos, bendrų rezultatų bei bendrų žinių pasidalinimo tarp Lietuvos ir šalių donorių renginiams organizuoti.

9. Dvišalį fondą administruoja ministerija.

10. Dvišalio fondo išlaidų apskaitą tvarko ministerijos Apskaitos ir atskaitomybės departamento Biudžeto apskaitos ir atskaitomybės skyrius.

11. Dvišalio fondo išlaidos yra tinkamos nuo 2013 m. rugsėjo 2 d. iki 2017 m. balandžio 30 d.

12. Visa informacija apie dvišalį fondą ir jo lėšų naudojimo tvarką skelbiama lietuvių kalba ministerijos interneto svetainėje www.socmin.lt, Finansų ministerijos svetainėje www.finmin.lt ir pagrindinėje finansinių mechanizmų interneto svetainėje www.eeagrants.lt.

 

III. PRIEMONĖS „A“ VEIKLŲ ORGANIZAVIMAS

 

13. Ministerija iš priemonės „A“ lėšų organizuoja partnerių iš valstybių donorių paieškos renginį (toliau – renginys), kuris vyksta Lietuvoje iki paskelbiant kvietimą teikti Projektų paraiškas.

14. Renginyje gali dalyvauti potencialūs Projektų vykdytojai iš Lietuvos ir potencialūs Projektų partneriai iš valstybių donorių.

15. Likus renginio organizavimo lėšų, ministerijos nuožiūra šios lėšos gali būti panaudotos kitiems Projektų partnerių paieškos renginiams organizuoti arba skirtos priemonės „B“ veikloms finansuoti.

16. Renginio organizavimo veiklos ir tinkamos finansuoti išlaidos:

16.1. Renginio organizavimo veiklos:

16.1.1. viešbučio kambarių rezervavimas, išpirkimas, apgyvendinimas;

16.1.2. kelionės bilietų (lėktuvų, autobusų, traukinių bilietų rezervavimas, išpirkimas);

16.1.3. renginio salių rezervavimas ir nuoma;

16.1.4. renginio moderavimas;

16.1.5. stendo su logotipais ir renginio pavadinimu pagaminimas;

16.1.6. maitinimas;

16.1.7. pažintiniai vizitai skirtingais maršrutais, skirti renginio dalyviams iš valstybių donorių supažindinti su Vaikų dienos centrų ir Atvirų jaunimo centrų bei erdvių darbo ypatumais.

16.2. Tinkamos finansuoti išlaidos:

16.2.1. renginio salės nuoma ir aptarnavimo išlaidos;

16.2.2. tarptautinių kelionių visų rūšių transporto priemonėmis (išskyrus lengvuosius automobilius ir taksi) išlaidos (keliaujant lėktuvu tinkami finansuoti tik ekonominės klasės skrydžiai) renginio dalyviams ir pranešėjams;

16.2.3. su renginio tikslais susijusios vietinių kelionių šalyje, kurioje vyksta renginys, visų rūšių transporto priemonėmis išlaidos renginio organizatoriams;

16.2.4. gyvenamojo ploto nuomos išlaidos ir maistpinigiai arba dienpinigiai renginio dalyviams;

16.2.5. atlyginimas pranešėjams už pranešimus;

16.2.6. su renginio tikslais susijusios vertimo išlaidos;

16.2.7. su renginio tikslais susijusios viešinimo išlaidos;

16.2.8. kitos tiesiogiai su renginio organizavimu susijusios išlaidos.

17. Ministerijos organizuojamo renginio išlaidos apmokamos tokia tvarka:

17.1. renginį organizuojantis ministerijos darbuotojas parengia prašymą ministerijos kancleriui (toliau – kancleris) dėl paslaugų ir / ar prekių pirkimo iš dvišalio fondo lėšų (toliau – prašymas), kurį teikia derinti (vizuoti) Programos vadovui, ministerijos darbuotojui, atsakingam už viešuosius pirkimus, ir Apskaitos ir atskaitomybės departamento Biudžeto apskaitos ir atskaitomybės skyriaus vedėjui;

17.2. suderinus paslaugų ir / ar prekių pirkimą, renginį organizuojantis ministerijos darbuotojas parengia renginio sąmatą, kurią teikia derinti (vizuoti) Programos vadovui ir tvirtinti kancleriui;

17.3. kancleriui pritarus pirkti prašyme nurodytas prekes ir / ar paslaugas ir patvirtinus renginio sąmatą, renginį organizuojantis ministerijos darbuotojas organizuoja prašyme nurodytų prekių ir / ar paslaugų pirkimą Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) nustatyta tvarka;

17.4. įvykus renginiui ar įsigijus prekes, renginį organizuojantis ministerijos darbuotojas, gavęs paslaugų teikėjo (-ų) ir / ar prekių tiekėjo (-ų) išrašytą sąskaitą ir / ar kitus išlaidų pagrindimo dokumentus, patikrina, ar jie atitinka paslaugų teikimo ir / ar prekių tiekimo sutartyje nustatytas sąlygas, ir, jeigu sąskaita tinkama apmokėti, teikia ją apmokėti Apskaitos ir atskaitomybės departamento Biudžeto apskaitos ir atskaitomybės skyriui;

17.5. Apskaitos ir atskaitomybės departamento Biudžeto apskaitos ir atskaitomybės skyrius, vadovaudamasis kanclerio rezoliucija ir Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2007, Nr. 90-3604), pagal pateiktą Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų (sistemos formą MOK-01 „Mokėjimo paraiškos“ (Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių 1 priedas) (toliau – mokėjimo paraiška) parengia mokėjimo paraišką mokėjimo institucijai dėl dvišalio fondo lėšų pervedimo.

18. Ministerijos valstybės tarnautojų ir / ar darbuotojų išvykos į komandiruotes organizuojamos ir patirtos komandiruočių išlaidos apmokamos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimo Nr. 526 „Dėl Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 74-2555) (toliau – Komandiruočių taisyklės) nustatyta tvarka.

 

IV. PRIEMONĖS „B“ KONKURSO BŪDU FINANSUOJAMŲ VEIKLŲ ORGANIZAVIMAS

 

19. Veiklos, kuriomis skatinamas kompetencijos kėlimas, ryšių užmezgimas ir plėtojimas, apsikeitimas žiniomis, patirtimi ir gerąja praktika tarp Projektų vykdytojų Lietuvoje ir organizacijų, veikiančių rizikos grupės vaikų ir jaunimo srityje, valstybėse donorėse, dvišalio fondo lėšomis finansuojamos konkurso būdu taisyklių V–VII skyriuose nustatyta tvarka.

20. Veiklų vykdytojais gali būti tik Projektų vykdytojai, Veiklų partneriai nebūtinai turi būti ir Projektų partneriai.

21. Tinkamos finansuoti veiklos:

21.1. veiklos vykdytojo ir veiklos partnerio dalyvavimas konferencijose, seminaruose, kursuose, susitikimuose, apsikeitimo patirtimi vizituose ir kituose renginiuose;

21.2. veiklos vykdytojo ir veiklos partnerio konferencijų, seminarų, kursų, susitikimų, apsikeitimo patirtimi vizitų ir kitų renginių organizavimas.

22. Tinkamos finansuoti veiklų išlaidos pateiktos 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo įgyvendinimo reglamento 7.7 straipsnyje ir šių taisyklių 23 punkte.

23. Tinkamos finansuoti veiklų vykdytojų ir veiklų partnerių komandiruočių į renginius ir susitikimus išlaidos:

23.1. gyvenamojo ploto nuomos išlaidos ir maistpinigiai arba dienpinigiai;

23.2. tarptautinių kelionių visų rūšių transporto priemonėmis (išskyrus lengvuosius automobilius ir taksi) išlaidos (keliaujant lėktuvu tinkami finansuoti tik ekonominės klasės skrydžiai);

23.3. su renginio tikslais susijusios vietinių kelionių visų rūšių transporto priemonėmis išlaidos;

23.4. nuvykimo visų rūšių transporto priemonėmis Lietuvos Respublikos teritorijoje (lengvuoju automobiliu, taksi – tik miesto, kuriame gyvena komandiruotasis darbuotojas, teritorijoje) į oro ar jūrų uostą, geležinkelio ar autobusų stotį ir parvykimo iš jų išvykimo į komandiruotę ir parvykimo iš jos dienomis išlaidos;

23.5. renginio dalyvio mokesčio išlaidos;

23.6. kitos su komandiruote susijusios būtinos išlaidos (draudimo išlaidos, registruoto bagažo mokestis ir kt.).

24. Iš dvišalio fondo lėšų gali būti apmokama iki 100 procentų tinkamų finansuoti veiklos išlaidų.

25. Maksimali dvišalio fondo veiklos vykdytojo vykdomai veiklai skiriama lėšų suma yra 15 000 eurų (penkiolika tūkstančių eurų).

26. Kvietimas teikti paraiškas veikloms vykdyti skelbiamas, kai atrenkami Projektai. Kvietimas baigiasi, kai išnaudojamos visos „B“ priemonei skirtos lėšos, bet ne vėliau kaip 2015 m. gruodžio 31 d.

27. Veikla gali būti įgyvendinama iki Projekto vykdytojo įgyvendinamo Projekto pabaigos, bet ne ilgiau nei iki 2016 m. balandžio 30 d. Veiklų trukmė ne ilgesnė kaip 8 mėn.

28. Dvišalio fondo veiklų vykdytojų atstovų tinkamas kompensuoti ir neviršijančias Komandiruočių taisyklėse nustatytų normų komandiruočių išlaidas pagal pateiktus išlaidas įrodančius dokumentus Apskaitos ir atskaitomybės departamento Biudžeto apskaitos ir atskaitomybės skyrius kompensuoja iš dvišalio fondo lėšų ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po to, kai komandiruotieji asmenys ministerijai pristato šiuos dokumentus:

28.1. prašymą kompensuoti komandiruotės išlaidas;

28.2. organizacijos vadovo arba jo įgalioto asmens sprendimo dėl atstovo siuntimo į komandiruotę kopiją;

28.3. kompensuoti tinkamų komandiruotės išlaidų pagrindimo ir jų apmokėjimo įrodymo dokumentų originalus arba kopijas, patvirtintas tikrumo žymomis.

 

V. REIKALAVIMAI PARAIŠKOMS

 

29. Dvišalio fondo veiklos, priskirtos priemonei „B“, finansuojamos konkurso būdu, teikiant nustatytos formos paraiškas (taisyklių 2 priedas).

30. Paraiškos siunčiamos paštu, pareiškėjas turi pateikti vieną paraiškos originalą, vieną kopiją ir elektroninę paraiškos versiją kompiuterinėje laikmenoje. Paraiškos originalas ir elektroninė versija turi būti identiški. Jeigu jie nesutampa, vadovaujamasi paraiškos originale pateikta informacija.

31. Paraiškos ministerijai turi būti pateiktos iki paraiškų teikimo termino, nurodyto skelbime apie paraiškų priėmimo pradžią, pabaigos. Pasibaigus paraiškų teikimo terminui pateiktos paraiškos nevertinamos ir grąžinamos jas pateikusioms organizacijoms.

32. Paraiškos pateikimo data laikoma pašto spaude pažymėta siuntimo data.

33. Paraiškos pildomos kompiuteriu lietuvių kalba, pridedant santrauką anglų kalba. Paraiškos lapai numeruojami, pateikiamas pridedamų dokumentų sąrašas. Kiekviena paraiška teikiama kartu su ministro nustatytos formos veiklos planuojamų išlaidų sąmata (taisyklių 4 priedas).

34. Kartu su paraiška privaloma pateikti projekto vykdytojo steigimo dokumentų (nuostatai, įstatai, statutas ir pan.) kopiją su tikrumo žyma.

35. Teikiant paraiškas dėl dalyvavimo renginiuose ir / ar susitikimuose valstybėse donorėse, kartu su paraiška turi būti pateiktas veiklos partnerio kvietimas ir / ar renginio, kuriame ketinama dalyvauti, programa. Teikiant paraiškas dėl renginių ir / ar susitikimų organizavimo Lietuvoje, kartu su paraiška turi būti pateiktas susirašinėjimas su veiklos partneriu, patvirtinantis, kad veiklos partneris ketina atvykti į organizuojamą renginį.

36. Veiklų vykdytojai, teikdami veiklų paraiškas, praranda teisę teikti paraiškas ir gauti dalinį finansavimą toms pačioms veikloms vykdyti iš kitų ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytų programų ir / ar priemonių. Veiklos negali būtų dalijamos į mažesnes veiklas ar projektus (vykdomus to paties ar kito vykdytojo), kuriems paraiškos būtų teikiamos ir dalinis finansavimas skiriamas kaip atskiriems projektams iš kitų ministerijos strateginio veiklos plano nurodytų programų priemonių.

 

VI. PARAIŠKŲ SVARSTYMAS

 

37. Paraiškas svarsto ir veiklai įgyvendinti prašomų lėšų skirti (neskirti) ministrui siūlo komitetas. Projektų atrankos komitetas tvirtinamas socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu. Komitetas turi būti sudaromas iš nemažiau kaip trijų asmenų, Reglamento 6.4 straipsnis. Komitetas atrenka finansuojamus projektus ir dvišalio fondo vykdomas veiklas.

38. Komitetui vadovauja ir jam atstovauja komiteto pirmininkas, o jo nesant – komiteto pirmininko pavaduotojas, renkamas komiteto pirmajame posėdyje paprastąja balsų dauguma.

39. Pagrindinė komiteto veiklos forma yra posėdis. Komiteto pirmininko sprendimu paraiškos taip pat gali būti vertinamos komiteto nariams susirašinėjant elektroniniu paštu.

40. Komitetas renkasi esant poreikiui, bet ne rečiau kaip du kartus per metus. Komiteto sprendimai dėl veiklos finansavimo yra teisėti, kai veiklos paraišką vertina ne mažiau kaip pusė komiteto narių. Sprendimai priimami paprastąja vertinant dalyvaujančių komiteto narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą priima komiteto pirmininkas ar pavaduotojas.

41. Komiteto narys, negalintis dalyvauti posėdyje ar kitaip vertinant paraiškas, ne vėliau kaip prieš vieną darbo dieną komitetui gali raštu pateikti savo nuomonę dėl vertinamų paraiškų, kuri įskaičiuojama į kvorumą.

42. Komiteto sekretorių (toliau – sekretorius) iš ministerijos atstovų, priklausančių komitetui, paskiria komiteto pirmininkas.

43. Sekretorius:

43.1. skelbia kvietimą teikti paraiškas;

43.2. registruoja pateiktas paraiškas, vertina pareiškėjų ir pateiktų paraiškų administracinę atitiktį, rengia paraiškoms vertinti reikalingą medžiagą ir teikia ją komiteto nariams;

43.3. konsultuoja veiklų vykdytojus, juos informuoja apie paraiškų trūkumus, nustato terminą trūkumams pašalinti;

43.4. organizuoja paraiškų svarstymą, jį protokoluoja, skaičiuoja paraiškų individualaus vertinimo balų vidurkius, rengia sprendimų dėl paraiškų finansavimo ir / arba nefinansavimo projektus;

43.5. informuoja veiklų vykdytojus apie komiteto sprendimus dėl pateiktų paraiškų;

43.6. prireikus gali rengti dokumentus sutarčiai pakeisti ar nutraukti su veiklų vykdytojais;

43.7. renka ataskaitas apie faktinį lėšų panaudojimą ir veiklų įvykdymo rezultatus;

43.8. vertindamas paraiškos administracinę atitiktį, per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo įvertina, ar paraišką pateikęs pareiškėjas ir jo pateikta paraiška atitinka 44 punkte nustatytus reikalavimus;

43.9. jeigu paraiška neatitinka bent vieno 44 punkte nustatyto reikalavimo, paraiškoje nurodytu elektroniniu paštu išsiunčia paraišką pateikusiai organizacijai pranešimą apie trūkumus, pasiūlo juos ištaisyti ir nurodo terminą.

44. Paraiškos komiteto nesvarstomos, jeigu nustatyta bent viena iš šių aplinkybių:

44.1. paraiška finansavimui gauti užpildyta netinkamai (nesilaikant nustatytos formos, pateikti ne visi paraiškoje nurodyti dokumentai ir pan.) ir veiklos vykdytojas jos nepataisė komiteto sekretoriaus nustatytais terminais;

44.2. paraiška pateikta pasibaigus paraiškų priėmimo terminui;

44.3. veiklos vykdytojas nustatytais terminais neatsiskaitė su ministerija už iš valstybės biudžeto ankstesniais metais finansuotus projektus ar neįvykdė sutartyje dėl projekto finansavimo numatytų sąlygų;

44.4. veiklos vykdytojas anksčiau gautas lėšas, skirtas projektams įgyvendinti, panaudojo ne pagal tikslinę paskirtį;

44.5. vyksta teisminiai ginčai tarp ministerijos ir veiklos vykdytojo dėl netinkamai panaudotų ar nepanaudotų, bet negrąžintų anksčiau gautų lėšų;

44.6. juridiniam asmeniui yra iškelta bankroto ar restruktūrizavimo byla arba jis yra likviduojamas.

45. Komiteto narys turi nusišalinti nuo paraiškos svarstymo, jeigu jis yra:

45.1. veiklos vykdytojo ir / ar veiklos partnerio darbuotojas, kolegialaus valdymo organo narys, steigėjas, dalininkas ar savininkas;

45.2. veiklos kūrybinės grupės narys;

45.3. susijęs giminystės ryšiais su veiklos vykdytojo ir / ar veiklos partnerio darbuotojais, kolegialaus valdymo organo nariais, steigėjais, dalininkais ar savininkais.

46. Komiteto narys turi raštu informuoti sekretorių apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą prieš pradedant svarstyti paraiškas. Jeigu komiteto narys nenusišalina, kilus interesų konfliktui, jo balsavimo rezultatai tuo klausimu laikomi negaliojančiais.

47. Priemonės „B“ veiklų paraiškos tinkamumas finansuoti atliekamas pagal šiuos kriterijus:

47.1. veiklos, kuriai įgyvendinti teikiama paraiška, tikslai sutampa su EEE finansinio mechanizmo ir Programos tikslais:

47.1.1. prisidėti prie ekonominių ir socialinių skirtumų mažinimo Europos ekonominėje erdvėje;

47.1.2. stiprinti dvišalius santykius tarp Lietuvos ir valstybių donorių;

47.1.3. vystyti rizikos grupės vaikų ir jaunimo gerovę;

47.1.4. dvišalių santykių stiprinimo veiklos aiškumas, apibrėžtumas, realumas;

47.1.5. veikla, kuriai įgyvendinti teikiama paraiška, prisideda prie kompetencijos kėlimo, apsikeitimo žiniomis, patirtimi ir gerąja praktika rizikos grupės vaikų ir jaunimo srityje tarp Lietuvos ir valstybių donorių;

47.1.6. veiklos biudžetas yra pagrįstas, subalansuotas ir realus, o visos planuojamos išlaidos reikalingos.

48. Apie gautas paraiškas ir reikalingą jų vertinimą komiteto narius informuoja komiteto pirmininkas.

49. Komiteto nariai paraiškas vertina individualiai, užpildydami vertinimo lentelę (taisyklių 1 priedas). Kiekvienas komiteto narys įvertina veiklų atitiktį taisyklių 46 punkte nustatytiems kriterijams balais nuo 0 iki 10:

49.1. 0–1 – neatitinka;

49.2. 2–4 – patenkinamai atitinka;

49.3. 5–6 – vidutiniškai atitinka;

49.4. 7–8 – gerai atitinka;

49.5. 9–10 – puikiai atitinka.

50. Individualias vertinimų lenteles komiteto nariai pateikia sekretoriui, kuris apskaičiuoja kiekvienos paraiškos vertinimo balų vidurkį, suskirsto paraiškas pagal gautų balų skaičių. Kad veiklai būtų skirtos lėšos, veiklai skirtų balų vidurkis turi būti ne mažesnis nei 10 balų.

51. Komitetas įvertintas paraiškas suskirsto pagal gautų balų skaičių ir daugiausia balų surinkusiose paraiškose pateiktoms veikloms siūlo skirti dvišalio fondo lėšų.

52. Lėšų skirti nesiūloma, jeigu paraišką pateikęs juridinis asmuo:

52.1. paraiškoje arba jos prieduose pateikė tikrovės neatitinkančią informaciją;

52.2. bandė daryti įtaką paraiškas vertinantiems asmenims.

53. Jei komitetui kyla abejonių dėl išlaidų pagrįstumo arba veiklų tikslingumo, komitetas gali rekomenduoti skirti mažesnę lėšų sumą, nei prašoma paraiškoje.

54. Jeigu kelios paraiškos surenka vienodą balų skaičių, tačiau dvišalio fondo lėšų nepakanka visoms daugiausia balų surinkusioms veikloms finansuoti, komitetas sprendimus dėl lėšų skyrimo priima balsuodamas dėl vienodą balų skaičiaus surinkusių paraiškų. Tokiu atveju komiteto sprendimai priimami atviru balsavimu, paprastąja balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemiamą balsą turi posėdžio pirmininkas.

55. Komiteto sprendimai įforminami protokolu, kuriame turi būti pateikti komiteto sprendimų motyvai ir nurodytas siūlomų veikloms skirti lėšų dydis.

56. Paraiškų bendri vertinimo rezultatai ir jų suvestinės pagal atskirus vertinimo kriterijus skelbiami ministerijos interneto svetainėje www.socmin.lt, Finansų ministerijos interneto svetainėje www.finmin.lt ir pagrindinėje finansinių mechanizmų interneto svetainėje www.eeagrants.lt.

57. Komiteto sprendimas pateikiamas ministrui ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jo priėmimo.

 

VII. LĖŠŲ SKYRIMAS

 

58. Sprendimą skirti (neskirti) veikloms dvišalio fondo lėšų priima ministras, atsižvelgdamas į komiteto motyvuotą siūlymą.

59. Ministras ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo komiteto siūlymo gavimo dienos priima sprendimą dėl veiklų finansavimo (nefinansavimo).

60. Ministro sprendimai įforminami ministro įsakymais, kurie yra skelbiami ministerijos interneto svetainėje www.socmin.lt, Finansų ministerijos interneto svetainėje www.finmin.lt ir pagrindinėje finansinių mechanizmų interneto svetainėje www.eeagrants.lt.

61. Ministerija ir veiklos vykdytojas, kuriam yra skiriamos lėšos, sudaro ministro nustatytos formos sutartį (taisyklių 3 priedas). Sutartyje numatomi finansuojamų veiklų įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už sutarties nevykdymą ir kitos sąlygos.

62. Prie sutarties pridedama veikloms vykdyti skirtų lėšų detali išlaidų sąmata (taisyklių 4 priedas), kuri yra neatskiriama sutarties dalis. Jeigu veiklai skiriama suma nesiekia 100 procentų reikalingos sumos, veiklos vykdytojas privalo užtikrinti, kad likusi sąmatos dalis būtų finansuojama iš kitų šaltinių. Veiklos partnerių išlaidas veiklos vykdytojas įtraukia į išlaidų sąmatą ir jas apmoka iš veiklai vykdyti skirtų lėšų.

63. Pasirašius sutartį veiklos vykdytojui gali būti išmokamas avansas, kuris gali sudaryti iki 80 procentų skiriamų lėšų sumos. Likusi suma išmokama veiklos vykdytojui pateikus veiklų įgyvendinimo ataskaitą kartu su išlaidas pagrindžiančiais dokumentais.

64. Tinkamos ir netinkamos finansuoti išlaidos.

64.1. Finansuojamos tik tinkamos veiklos išlaidos, kurios:

64.1.1. yra tiesiogiai susijusios su veiklos įgyvendinimu ir yra būtinos veiklai vykdyti (būtinumas nustatomas pagal bendrą veiklos išlaidų kontekstą (turinį), jų pobūdį ir kiekį, medžiagų, priemonių ar paslaugų naudojimą ir kitus veiksnius);

64.1.2. patirtos veiklos vykdymo laikotarpiu (nurodytu paraiškoje ir sutartyje);

64.1.3. yra realios ir atitinka rinkos kainas;

64.1.4. nėra (nebuvo) apmokamos iš kitų finansavimo šaltinių;

64.1.5. išlaidų paskirtis atitinka sąmatoje prie sutarties nurodytas išlaidas;

64.1.6. išlaidos aiškiai identifikuojamos, patikrinamos ir pagrįstos teisės aktų reikalavimus atitinkančiais apskaitos dokumentais;

64.1.7. perkančiųjų organizacijų iš Lietuvos išlaidos, patirtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, o partnerių iš valstybių donorių – šių valstybių teisės aktų, reglamentuojančių pirkimus, nustatyta tvarka;

64.1.8. Neperkančiųjų organizacijų iš Lietuvos išlaidos, patirtos vadovaujantis juridinių asmenų, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų, įgyvendinant 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų projektus, vykdymo ir priežiūros tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2012 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. 1K-135 (2013 m. balandžio 16 d. įsakymo Nr. 1K-145 redakcija).

64.2. Netinkamos finansuoti išlaidos:

64.2.1. pastatų statybos, rekonstravimo, remonto ir kitų darbų atlikimas;

64.2.2. įrangai, įrenginiams pirkti;

64.2.3. ilgalaikiam turtui (turtui, kuris naudingai eksploatuojamas ilgiau negu vienerius metus, o jo įsigijimo vertė ne mažesnė nei 1000 litų be PVM);

64.2.4. veiklos ir / ar projekto paraiškos rengimo ar konsultavimo dėl jų rengimo paslaugos pirkimas;

64.2.5. veiklų administravimo išlaidos (veiklos tikslams pasiekti būtinos veiklos vykdytojo vadovo ir darbuotojų atlyginimai, įskaitant ir tuos atvejus, kai darbuotojas veikia kaip ekspertas ir (ar) konsultantas; biuro nuomos, komunalinių ir ryšių paslaugų; kanceliarinių prekių išlaidos ir panašiai);

64.2.6. išlaidos, dėl kurių padidėja veiklos įgyvendinimo kaina, tačiau tokiomis išlaidomis veiklos pridėtinė vertė nekuriama;

64.2.7. baudos, delspinigiai, finansinės nuobaudos ir bylinėjimosi išlaidos;

64.2.8. skolų padengimo išlaidos;

64.2.9. išlaidos, nepateiktos veiklos vykdymo apskaitoje ir nepagrįstos išlaidų mokėjimą įrodančiais dokumentais;

64.2.10. PVM, jei veiklos vykdytojas ir (ar) partneris turi teisę jį susigrąžinti.

65. Lėšos į veiklos vykdytojo turimą atskirą kredito įstaigos sąskaitą pervedamos vadovaujantis valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2007, Nr. 90-3604). Šioje sąskaitoje veiklos vykdytojas neturi teisės laikyti jokių kitų lėšų.

 

VIII. FINANSUOJAMOS VEIKLOS VYKDYMAS IR ATSAKOMYBĖ UŽ SUTARTIES PAŽEIDIMĄ

 

66. Veiklos vykdytojas, negalintis vykdyti veiklos, kuriai gavo dvišalio fondo lėšų, turi nedelsdamas raštu apie tai informuoti ministeriją, nurodydamas pagrįstas priežastis ir siūlymus dėl sutarties keitimo ar nutraukimo.

67. Veiklos vykdytojas yra atsakingas už tai, kad skirtos lėšos būtų panaudotos tik pagal sąmatoje prie veiklos finansavimo sutarties nurodytą paskirtį, t. y. pagal konkrečius išlaidų straipsnius, įvertintus pinigine išraiška. Veiklos vykdytojas, negalintis įgyvendinti veiklos pagal ministerijos patvirtintą sąmatą, turi nedelsdamas raštu kreiptis į ministeriją dėl jos patikslinimo, nurodydamas pagrįstas priežastis. Motyvuotą veiklos vykdytojo prašymą tikslinti sąmatą ministerija priima ne vėliau nei likus 30 darbo dienų iki veiklos vykdymo pabaigos. Sprendimą dėl sąmatos tikslinimo priima komiteto sekretorius. Sąmatos keitimų skaičius neribojamas.

68. Išskirtiniais atvejais, esant force majeure ar kitoms svarbioms aplinkybėms, kurių veiklos vykdytojas negalėjo numatyti, motyvuotas veiklos vykdytojo prašymas tikslinti sąmatą yra priimamas likus 10 darbo dienų iki veiklos pabaigos. Pasibaigus veiklai prašymai tikslinti sąmatą nepriimami.

69. Sąmatos tikslinti nereikia, jeigu sąmatos straipsniuose keičiasi mato vienetai ir / ar vienetų kiekis, tačiau faktiškai panaudotų lėšų kiekis pagal atskirą išlaidų grupę neviršija 20 procentų.

70. Pažeidus sąmatų tikslinimo tvarką (dėl sąmatos tikslinimo nesikreipus ar praleidus prašymo pateikimo terminą) išlaidos, viršijančios leidžiamus nukrypimus, yra pripažįstamos netinkamomis ir turi būti grąžintos ministerijai Finansinės paramos, išmokėtos ir (arba) panaudotos pažeidžiant teisės aktus, grąžinimo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 590 (Žin., 2005, Nr. 69-2469; 2010, Nr. 33-1570) (toliau – Finansinės paramos grąžinimo taisyklės) nustatyta tvarka ir terminais arba yra išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.

71. Skiriamos lėšos negali būti naudojamos kitoms veikloms ar projektams įgyvendinti.

72. Jeigu veiklos vykdytojas nespėja įgyvendinti veiklos sutartyje nustatytu laiku, skirtos lėšos neišmokamos, o jeigu veiklos vykdytojas nepanaudoja išmokėtų lėšų, jos turi būti grąžinamos ministerijai jos nustatytu terminu projekto įgyvendinimo sutartyje.

73. Ministerija bet kuriuo veiklos vykdymo metu gali patikrinti veiklų vykdytojų lėšų panaudojimą ir priimti sprendimus dėl netinkamai naudojamų lėšų. Ministerijai pareikalavus, veiklos vykdytojas per 10 darbo dienų turi pateikti su veiklos vykdymu susijusius dokumentus ir medžiagą. Nustačiusi sutarties pažeidimų, ministerija gali ją nutraukti, apie tai prieš 10 darbo dienų raštu įspėjusi veiklos vykdytoją, arba imtis kitų veiksmų teisės aktų nustatyta tvarka.

74. Ministerijai nustačius, kad veiklos vykdytojas nepagrįstai ir / ar neteisėtai gavo ar netinkamai panaudojo veiklai skirtas lėšas (įskaitant procentinio finansavimo rodiklių viršijimą, kai skirtas finansavimas nesiekia 100 procentų veiklos sąmatos), veiklos vykdytojas privalo jas grąžinti ministerijai Finansinės paramos grąžinimo taisyklių nustatyta tvarka. Toks veiklos vykdytojas praranda teisę penkerius metus teikti paraiškas ir gauti finansavimą iš visų ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytų programų ar priemonių. Jeigu veiklos vykdytojas negrąžina nepagrįstai gautų lėšų, jos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

IX. ATSISKAITYMAS UŽ GAUTŲ LĖŠŲ NAUDOJIMĄ

 

75. Veiklos vykdytojas už gautas dvišalio fondo lėšas ir veiklos įvykdymą atsiskaito ministerijai sutartyje ir taisyklėse nustatyta tvarka.

76. Ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamentui per 1 mėnesį po to, kai veikla baigiama įgyvendinti, pateikiama:

76.1. ataskaita apie veiklos rezultatus (taisyklių 5 priedas). Ataskaitoje turi būti išsamiai aprašyta, kaip siekta veiklos tikslų, nurodyti įvykdyti veiklos veiksmai, išlaidos, pasiekti rezultatai ir kilusios problemos;

76.2. ataskaita apie faktinį biudžeto lėšų panaudojimą (taisyklių 6 priedas);

76.3. visi išlaidų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo dokumentai (arba jų kopijos, patvirtintos veiklos vykdytojo vadovo parašu).

77. Išlaidų pagrindimo dokumentais laikomi: prekių ar paslaugų pirkimo sąskaitos faktūros, PVM sąskaitos faktūros, pirkimo–pardavimo kvitai, kasos aparatų kvitai, prekių, paslaugų ar darbų perdavimo–priėmimo aktai, keleivinio transporto bilietai ir įlaipinimo talonai ar kitokie kelionių dokumentai, sutartys ir kiti dokumentai, pateisinantys patirtas išlaidas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

78. Išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentais laikomi: kredito įstaigų darbuotojo parašu ir antspaudu patvirtinti sąskaitų išrašai, kasos išlaidų orderiai ir kt. dokumentai, įrodantys, kad pagal išlaidų pagrindimo dokumentus buvo atlikti mokėjimai.

 

X. MINISTERIJOS ATSISKAITYMAS UŽ PANAUDOTAS LĖŠAS

 

79. Ministerija, norėdama apmokėti dvišalio fondo išlaidas, pirmiausia užsako auditą, deklaruoja paraišką ir tik tada įtraukia šias išlaidas į mokėjimo paraišką valstybės iždui dėl ministerijos programos administravimo lėšų pervedimo į mokėjimo paraiškoje valstybės iždui nurodytą gavėjo sąskaitą arba ministerijos banko sąskaitą.

80. Ministerija patirtas dvišalio fondo išlaidas įtraukia į išlaidų deklaraciją, kurią teikia CPVA kartu su audito išvada dėl į išlaidų deklaraciją įtrauktų išlaidų tinkamumo finansuoti (toliau – audito išvada).

81. Audito išvadą dėl patirtų išlaidų tinkamumo finansuoti ministerija turi gauti PAFT nustatyta tvarka. Per 5 darbo dienas po audito išvados gavimo dienos ministerija turi CPVA pateikti išlaidų deklaraciją kartu su audito išvada.

82. Ministerijos patirtos dvišalio fondo išlaidos patvirtinamos apskaitos dokumentais, turinčiais Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme (Žin., 2001, Nr. 99-3515) ir kituose teisės aktuose nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus, arba lygiavertės įrodomosios vertės dokumentais.

 

XI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

83. Veiklų vykdytojų paraiškos, Projektų atrankos komiteto posėdžių protokolai, veiklų vykdymo ataskaitos ir kiti su veiklos finansavimu ir įgyvendinimu susiję dokumentai iki Programos pabaigos (iki 2017 m. balandžio 30 d.) saugomi ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamente, vadovaujantis Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodykle, patvirtinta Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 (Žin., 2011, Nr. 32-1534).

84. Dokumentai saugomi ir jų prieinamumas užtikrinamas PAFT nustatyta tvarka.

85. Ministro veiksmai ar sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975) ir / arba Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.

 

_________________

 

 

20092014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo

programos „Rizikos grupės vaikai ir jaunimas“ dvišalio fondo

administravimo taisyklių

1 priedas

 

 

(Lietuvos Respublikos vėliava)  (Ženklas eea grants)

 

Projektų atrankos komiteto nario vardas, pavardė..................................

 

DVIŠALIO FONDO VEIKLOS VERTINIMO LENTELĖ

 

Pareiškėjo pavadinimas: ...................................

Paraiškos numeris: ..................................................................

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijus

Skirtas balas

(010)

Skirto balo pagrindimas

1

1.1. Veiklos tikslai sutampa su EEE finansinio mechanizmo ir Programos tikslais:

1.1.1. prisidėti prie ekonominių ir socialinių skirtumų mažinimo Europos ekonominėje erdvėje;

1.1.2. stiprinti dvišalius santykius tarp Lietuvos ir valstybių donorių;

1.1.3. vystyti rizikos grupės vaikų ir jaunimo gerovę.

1.2. Dvišalių santykių stiprinimo veiklos aiškumas, apibrėžtumas, realumas.

 

 

2

Veikla prisideda prie kompetencijos kėlimo, ryšių užmezgimo ir plėtojimo, apsikeitimo žiniomis, patirtimi ir gerąja praktika rizikos grupės vaikų ir jaunimo srityje tarp Lietuvos ir valstybių donorių (priemonės „B“ atveju).

 

 

3

Veiklos biudžeto pagrįstumas, subalansuotumas ir realumas, planuojamų išlaidų reikalingumas.

 

 

 

IŠ VISO BALŲ:........................................

 

___________________________

 

 

20092014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio

mechanizmo programos „Rizikos grupės vaikai ir

jaunimas“ dvišalio fondo administravimo taisyklių

2 priedas

 

 

 

(Lietuvos Respublikos vėliava)   (Ženklas eea grants)

 

2009–2014 M. EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS FINANSINIO MECHANIZMO PROGRAMOS „RIZIKOS GRUPĖS VAIKAI IR JAUNIMAS“ DVIŠALIO FONDO VEIKLOS FINANSAVIMO PARAIŠKA

 

 

1. INFORMACIJA APIE VEIKLOS VYKDYTOJĄ:

 

1.1. Juridinio asmens pavadinimas, teisinė forma ir juridinio asmens kodas

 

___________________________________________________________________________

 

1.2. Adresas, pašto indeksas ____________________________________________________

 

1.3. Telefono Nr. ______________Fakso Nr. ____________ El. pašto adresas_____________

 

1.4. Juridinio asmens vadovo vardas, pavardė, kontaktai______________________________

 

___________________________________________________________________________

 

1.5. Atsakingo asmens vardas, pavardė, kontaktai____________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

Telefono Nr. ________________ Fakso Nr. ________________ El. pašto adresas__________

 

 

2. INFORMACIJA APIE VEIKLOS PARTNERĮ

 

2.1. Juridinio asmens pavadinimas, teisinė forma ir juridinio asmens kodas

 

___________________________________________________________________________

 

2.2. Adresas, pašto indeksas ____________________________________________________

 

2.3. Telefono Nr. ______________Fakso Nr. ____________ El. pašto adresas_____________

 

2.4. Juridinio asmens vadovo vardas, pavardė, kontaktai______________________________

 

___________________________________________________________________________

 

2.5. Atsakingo asmens vardas, pavardė, kontaktai____________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

Telefono Nr. ________________ Fakso Nr. _____________ El. pašto adresas_____________

 

3. INFORMACIJA APIE PLANUOJAMĄ VEIKLĄ

 

3.1. Veiklos pavadinimas (iki 20 žodžių)

 

 

 

3.2. Trumpas planuojamos veiklos apibūdinimas (iki 200 žodžių)

 

 

 

3.3. Kaip planuojama veikla atitinka EEE finansinio mechanizmo ir programos „Rizikos grupės vaikai ir jaunimas“ tikslus? (iki 200 žodžių)

 

 

 

3.4. Prašome pagrįsti, kaip planuojama veikla prisidės prie kompetencijos kėlimo, ryšių užmezgimo ir plėtojimo, apsikeitimo žiniomis, patirtimi ir gerąja praktika kultūros paveldo srityje tarp Lietuvos ir šalių donorių (paraiška teikiama priemonei „B“) (iki 300 žodžių)

 

 

 

3.5. Planuojamas veiklos vykdymo laikotarpis (pradžios ir pabaigos datos), vieta (vietos) ir veiklos vykdymo etapai (etapų pradžios ir pabaigos datos bei kiekviename etape numatomi veiksmai)

 

 

 

4. DETALI VEIKLOS IŠLAIDŲ SĄMATA

Čia prašome pateikti visos veiklos išlaidų sąmatą

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

 

1.

Apmokėjimas pagal sutartis fiziniams ir juridiniams asmenims už intelektines ir kitas nematerialaus pobūdžio paslaugas (pvz., autoriniai atlyginimai):

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma (Lt) be PVM

Suma (Lt)

su PVM

Avanso suma (Lt)

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

2.

Prekių (pvz., kuras, informacinės laikmenos ir kt. Ilgalaikio materialaus turto įsigijimas nėra tinkamos išlaidos) įsigijimas:

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma (Lt) be PVM

Suma (Lt) su PVM

Avanso suma (Lt)

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

3.

Komandiruočių ir piniginių kompensacijų išlaidos (dalyvių kelionių išlaidos, maistpinigiai ir kt.):

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma (Lt) be PVM

Suma (Lt) su PVM

Avanso suma (Lt)

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Paslaugų įsigijimas, išskyrus intelektines ir kitas nematerialaus pobūdžio paslaugas (pvz., reklamos, spaudos, reprezentacinės, įrangos ir patalpų nuomos, licencijos ir kt.):

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma (Lt) be PVM

Suma (Lt) su PVM

Avanso suma (Lt)

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

 

5. PRIDEDAMI DOKUMENTAI

5.1. Veiklos vykdytojo įstatai, jei jie nėra viešai paskelbti.

5.2. Organizatorių kvietimas dalyvauti renginyje ar susitikime, jei veiklos vykdytojas vyksta į renginį ar susitikimą.

5.3. Renginio programa, jei veiklos vykdytojas vyksta į renginį (pageidautina).

5.4. Susirašinėjimas su veiklos partneriais, patvirtinantis jų dalyvavimą renginyje ar susitikime, jei veiklos vykdytojas organizuoja renginį ar susitikimą.

 

________________

(veiklos vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

_____________

(vardas ir pavardė)

A.V.

 

________________

(vadovo paskirto asmens, atsakingo už finansinę veiklą, pareigų pavadinimas)

__________

(parašas)

_____________

(vardas ir pavardė)

 

_________________


 

2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės

finansinio mechanizmo programos „Rizikos

grupės vaikai ir jaunimas“ dvišalio fondo

administravimo taisyklių

3 priedas

 

20092014 M. EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS FINANSINIO MECHANIZMO PROGRAMOS „RIZIKOS GRUPĖS VAIKAI IR JAUNIMAS“ DVIŠALIO FONDO VEIKLOS FINANSAVIMO

SUTARTIS

 

20_____m. ______________d. Nr. _____________

(Vilnius)

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – Ministerija),

atstovaujama ________________________________________________________________

_________________, ir________________________________ (toliau – Veiklos vykdytojas),

(juridinio asmens pavadinimas ir teisinė forma)

atstovaujama(-as) _________________________ (toliau kartu – šalys), sudarė šią sutartį:

 

1. Sutarties dalykas

1.1. Šios sutarties dalykas yra veiklos ________________________________________

(veiklos pavadinimas)

___________________________vykdymas.

1.2. Priemonės kodas Ministerijos strateginiame veiklos plane.

 

2. Šalių įsipareigojimai

2.1. Ministerija, vadovaudamasi socialinės apsaugos ir darbo ministro ___________________d. įsakymo Nr. _______ ______ punktu, įsipareigoja:

2.1.1. finansuoti šios sutarties 1.1 punkte nurodytos veiklos vykdymą ir skirti šiam tikslui, atsižvelgiant į Veiklos vykdytojo pateiktą ir Ministerijos patvirtintą sąmatą, kuri yra

neatskiriama sutarties dalis, ________________________________________________ litų;

(suma skaičiais ir žodžiais)

2.1.2. lėšas pervesti Veiklos vykdytojui _______________________________ į atskirą

(juridinio asmens kodas)

Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo paramos ir bendrojo finansavimo lėšoms

skirtą sąskaitą Nr. LT____________________, esančią _______________________, kredito

(kredito įstaigos pavadinimas)

įstaigos kodas _____________________;

2.1.3. po sutarties pasirašymo Veiklos vykdytojui pateikus prašymą dėl avanso išmokėjimo ir jame nurodžius reikalingą avanso dydį, per 30 kalendorinių dienų į šios sutarties 2.1.2 punkte nurodytą sąskaitą pervesti iki 80 procentų dydžio avansą, o Veiklos vykdytojui atsiskaičius už įvykdytą veiklą ne vėliau kaip per 120 kalendorinių dienų pervesti likusią veiklai skirtą tinkamų finansuoti lėšų sumą;

2.1.4. Veiklos vykdytojui nepateikus prašymo dėl avanso išmokėjimo, veiklai skirtas lėšas per 75 kalendorines dienas po to, kai Veiklos vykdytojas atsiskaito už įvykdytą veiklą, pervesti į šios sutarties 2.1.2 punkte nurodytą sąskaitą.

2.2. Veiklos vykdytojas įsipareigoja:

2.2.1. sutarties 1.1 punkte nurodytą veiklą įvykdyti nuo ___________________ iki

(data)

__________________ pagal pridedamą sąmatą;

(data)

2.2.2. skirtas lėšas naudoti tik pagal paskirtį, tik tinkamoms šios veiklos išlaidoms padengti ir tik pagal prie šios sutarties patvirtintą sąmatą. Išlaidos yra tinkamos finansuoti, jeigu jos atitinka 2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo Reglamento 7.7 straipsnį bei taisyklių 64 punkto nuostatas.

2.2.3. įvykdžius veiklą, per 1 mėnesį pateikti Ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamentui:

2.2.3.1. taisyklių nustatytos formos ataskaitą apie faktinį lėšų panaudojimą ir veiklos įvykdymo rezultatus (6 priedas);

2.2.3.2. veiklos įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą;

2.2.3.3. visus išlaidas pateisinančius ir apmokėjimą įrodančius dokumentus ar jų patvirtintas kopijas;

2.2.4. veiklos reklaminėje medžiagoje nurodyti, kad veikla įgyvendinama Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo lėšomis (veiklą bendrai finansuoja Lietuvos Respublika);

2.2.5. nepanaudotas lėšas grąžinti vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansinės paramos grąžinimo į valstybės biudžetą taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 590 (Žin., 2005, Nr. 69-2469; 2012, Nr. 33-1570) (toliau – Finansinės paramos grąžinimo taisyklės) nustatyta tvarka ir terminais į Ministerijos sąskaitą Nr. LT_____________________________;

2.2.6. netinkamai panaudotas lėšas Finansinės paramos, išmokėtos ir (arba) panaudotos pažeidžiant teisės aktus, Finansinės paramos grąžinimo taisykles, nustatyta tvarka ir terminais grąžinti į Ministerijos sąskaitą Nr. LT_____________________________;

2.2.7. užtikrinti, kad perkant paslaugas, prekes skirtomis lėšomis bus laikomasi tiekėjų lygiateisiškumo, skaidrumo ir nešališkumo principų, šiuos pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų;

2.2.8. neperleisti jokių savo teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš sutarties, tretiesiems asmenims;

2.2.9. užtikrinti, kad skirtos lėšos būtų apskaitomos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

 

3. Papildomos sutarties sąlygos

3.1. Pagal Ministerijos patvirtintą sąmatą planuoti išlaidų straipsniai tikslinami, jeigu skirtumas tarp planuotų ir faktiškai panaudotų lėšų pagal atskirus sąmatos straipsnius viršija 20 procentų. Motyvuotą Veiklos vykdytojo prašymą tikslinti sąmatą Ministerija priima ne vėliau nei likus 30 dienų iki veiklos vykdymo pabaigos datos, nurodytos šios sutarties 2.2.1 punkte.

3.2. Išskirtiniais atvejais, esant force majeure ar kitoms svarbioms aplinkybėms, kurių Veiklos vykdytojas negalėjo numatyti, motyvuotas Veiklos vykdytojo prašymas tikslinti sąmatą, nurodant minėtas aplinkybes, yra priimamas likus 10 darbo dienų iki veiklos pabaigos. Pasibaigus veiklai sąmata netikslinama.

3.3. Pažeidus sąmatų tikslinimo tvarką išlaidos, viršijančios leidžiamus nukrypimus, yra pripažįstamos netinkamomis ir Finansinės paramos grąžinimo taisyklių nustatyta tvarka ir terminais turi būti grąžintos į šios sutarties 2.2.5 punkte nurodytą sąskaitą arba bus išieškotos teisės aktų nustatyta tvarka.

3.4. Už įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą šios sutarties šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

3.5. Ministerija neatsako už sutarties vykdymo nesklandumus, kylančius dėl sutartyje neteisingai nurodytų Veiklos vykdytojo rekvizitų bei duomenų. Už jų tikslumą ir teisingumą atsako Veiklos vykdytojas.

3.6. Jeigu viena iš šalių dėl nenumatytų priežasčių negali įvykdyti kurio nors šios sutarties punkto, nedelsdama raštu kreipiasi į kitą šalį dėl sutarties papildymo, pakeitimo ar nutraukimo.

3.7. Sutarties papildymai ir pakeitimai galioja tik raštu sutikus abiem šalims.

3.8. Sutartis gali būti nutraukta:

3.8.1. rašytiniu sutarties šalių susitarimu;

3.8.2. vienos iš sutarties šalių rašytiniu reikalavimu, jei kita šalis nevykdo ar netinkamai vykdo šioje sutartyje nustatytus įsipareigojimus, apie tai raštu informuojant kaltąją sutarties šalį ne vėliau nei prieš 14 darbo dienų iki numatomo sutarties nutraukimo.

3.9. Ginčai dėl šios sutarties vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

3.10. Sutartį nutraukus dėl Veiklos vykdytojo kaltės, Veiklos vykdytojas privalo per 15 kalendorinių dienų grąžinti Ministerijai visas gautas lėšas.

3.11. Sutartį nutraukus dėl Ministerijos kaltės, Ministerija pagal Veiklos vykdytojo pateiktus atsiskaitymo dokumentus apmoka sąmatoje numatytas tinkamas finansuoti veiklos vykdymo išlaidas, padarytas iki sutarties nutraukimo dienos, neviršijant šios sutarties 2.1.1 punkte numatytos sumos.

3.12. Sutartis sudaryta dviem vienodą juridinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.

3.13. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja, iki šalys visiškai įvykdys savo įsipareigojimus.

 

4. Šalių rekvizitai ir jų atstovų parašai:

 

 

Ministerija

 

 

Kodas 188603515

 

 

A.Vivulskio g. 11, LT-03610 Vilnius

AB bankas „Swedbank“

 

 

 

A. s. LT 55 7300 0101 2837 7984

 

 

Banko kodas 73000

 

 

Tel. 266 4239

 

 

Faksas 266 4209

 

 

 

 

 

 

 

 

(pareigų pavadinimas) A. V.

 

(pareigų pavadinimas) A. V.

 

 

 

(parašas)

 

(parašas)

 

 

 

(vardas ir pavardė)

 

(vardas ir pavardė)

 

_________________


 

2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės

finansinio mechanizmo programos „Rizikos

grupės vaikai ir jaunimas“ dvišalio fondo

administravimo taisyklių

4 priedas

 

20092014 M. EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS FINANSINIO MECHANIZMO PROGRAMOS „RIZIKOS GRUPĖS VAIKAI IR JAUNIMAS“ DVIŠALIO FONDO VEIKLOS SĄMATA

 

 

(Lietuvos Respublikos vėliava)    (Ženklas eea grants)

 

VEIKLOS PAVADINIMAS_______________________________________

(pavadinimas)

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

1.

Apmokėjimas pagal sutartis fiziniams ir juridiniams asmenims už intelektines ir kitas nematerialaus pobūdžio paslaugas (pvz., autoriniai atlyginimai):

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma (Lt) be PVM

Suma (Lt) su PVM

Avanso suma (Lt)

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

2.

Prekių (pvz., kuras, informacinės laikmenos ir kt. Ilgalaikio turto įsigijimas nėra tinkamos išlaidos) įsigijimas:

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma (Lt) be PVM

Suma (Lt) su PVM

Avanso suma (Lt)

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

3.

Komandiruočių ir piniginių kompensacijų išlaidos (dalyvių kelionių išlaidos, maistpinigiai ir kt.):

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma (Lt) be PVM

Suma (Lt) su PVM

Avanso suma (Lt)

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

4.

Paslaugų įsigijimas, išskyrus intelektines ir kitas nematerialaus pobūdžio paslaugas (pvz., reklamos, spaudos, reprezentacinės, įrangos ir patalpų nuomos, licencijos ir kt.):

 

 

Mato vnt.

Vnt. kaina

Kiekis

Suma (Lt) be PVM

Suma (Lt) su PVM

Avanso suma (Lt)

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

 

(Veiklos vykdytojo atstovo pareigų pavadinimas)

A.V.

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

 

(Asmens, atsakingo už veiklos vykdytojo finansinę veiklą, pareigų pavadinimas)

A.V.

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

 

_________________


2009–2014 m. Europos ekonominės erdvės

finansinio mechanizmo programos „Rizikos

grupės vaikai ir jaunimas“ dvišalio fondo

administravimo taisyklių

5 priedas

 

____________________________________________

(veiklos pavadinimas)

_________________________________________________

(veiklos vykdytojo pavadinimas)

 

_____________________________________________________

(veiklos vykdytojo kodas, adresas, telefono Nr. , el. pašto adresas)

 

 

(Lietuvos Respublikos vėliava)   (Ženklas eea grants)

 

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos

ir darbo ministerija

A. Vivulskio g. 11,

LT-03610 Vilnius

 

20092014 M. EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS FINANSINIO MECHANIZMO PROGRAMOS „RIZIKOS GRUPĖS VAIKAI IR JAUNIMAS“ DVIŠALIO FONDO FINANSUOTOS VEIKLOS ATASKAITA

 

____________ Nr. _____

(data)

 

Programa__________________________________ , priemonės kodas___________________

(Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos programos pavadinimas, priemonės kodas )

 

Sutartyje (_______, Nr. ____) nurodytas veiklos įgyvendinimo terminas: 20__ m. ________d.

(data)                                                                                                             (data)

 

Veiklos įvykdymo rezultatai:

Veiklos pobūdis

 

Veiklos tikslų, uždavinių įgyvendinimas

 

Veiklos rezultatų aprašymas. Kur įmanoma, rezultatai pateikiami skaičiais:

veiklos dalyvių skaičius (iš Lietuvos ir iš šalių donorių), kiti rodikliai.

 

Prašome apibūdinti pasiektus rezultatus pagal šias kategorijas: – bendradarbiavimo apimtis;

- bendri veiklos rezultatai;

- pagerintos žinios ir tarpusavio supratimas;

- platesnis bendradarbiavimo poveikis.

 

 

 

Patvirtiname, kad veiklos vykdymui skirtos lėšos_______________________________

(suma skaičiais ir žodžiais)

panaudotos pagal paskirtį sąmatoje prie 20__ m. ____ mėn._ d. sutarties Nr. _____ nurodytoms išlaidoms padengti. (Nepanaudotos lėšos __________________________________________________________

(suma skaičiais ir žodžiais)

grąžintos į LR socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sąskaitą – į valstybės iždą _______________________________________.)

(grąžinimo dokumento data ir Nr. )

 

Išlaidų sumos atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus, nurodytus faktines projekto išlaidas pagrindžiančių dokumentų sąraše. Visos ministerijos skirtos lėšos panaudotos projekto tikslui pasiekti.

 

 

Veiklos vykdytojo vadovas

__________

(parašas)

_____________

(vardas ir pavardė)

 

________________

Vadovo paskirto asmens, atsakingo už finansinę veiklą

__________

(parašas)

_____________

(vardas ir pavardė)

 

Ataskaitą užpildęs asmuo:

_________________________________________

 

ATASKAITĄ PRIĖMĖ:

___________________________________________________________________________

(Ministerijos valstybės tarnautojo (darbuotojo), atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas)

 

_______________________________________

(parašas)

 

_______________________________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 

 

20092014 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo

programos „Rizikos grupės vaikai ir jaunimas“ dvišalio fondo

administravimo taisyklių

6 priedas

 

_______________________________________________________

(Veiklos vykdytojo pavadinimas, teisinė forma, kodas)

 

________________________________________________________

(Veiklos pavadinimas, sutarties data ir numeris)

 

2009–2014 M. EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS FINANSINIO MECHANIZMO PROGRAMOS „RIZIKOS GRUPĖS VAIKAI IR JAUNIMAS“ DVIŠALIO FONDO FINANSUOTOS VEIKLOS ĮVYKDYMO FAKTINES IŠLAIDAS PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ SĄRAŠAS

 

Eil. Nr.

 

Išlaidos pagal patvirtintą sąmatą prie sutarties

Faktines išlaidas patvirtinantys dokumentai (sutartys, priėmimo–perdavimo aktai, sąskaitos, PVM sąskaitos faktūros, kvitai ir kt.)

Išlaidų pavadinimas ir paskirtis

pavadinimas

suma litais

data

numeris

pavadinimas

prekių ar paslaugų teikėjas

suma litais

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos išlaidos apmokėtos iš ministerijos pervestų lėšų veiklai vykdyti atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus.

 

Lėšos panaudotos vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka.

_____________________________________________________________________________________________

(Nurodyti viešųjų pirkimų būdus, apimtis ir pan., taikytus valstybės biudžeto lėšomis perkant prekes, paslaugas ir kt.)

 

Veiklos vykdytojo vadovas

 

 

 

 

(parašas)

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

 

Vadovo paskirtas asmuo, atsakingas

(parašas)

(vardas ir pavardė)

už finansinę veiklą

 

 

 

 

(Vardas ir pavardė, tel.Nr. , el. pašto adresas)

 

ATASKAITĄ PRIĖMĖ:

 

 

 

PATIKRINO, AR LĖŠOS PANAUDOTOS PAGAL SUTARTYJE NUMATYTAS SĄLYGAS:

 

 

 

 

(Ministerijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo,

atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas,

vardas ir pavardė)

 

(Ministerijos valstybės tarnautojo ar darbuotojo,

atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas,

vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parašas ir ataskaitos gavimo data

 

 

(Parašas, išvados ir perdavimo Biudžeto apskaitos

ir atskaitomybės skyriui data)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Ministerijos Biudžeto apskaitos ir atskaitomybės skyriaus

valstybės tarnautojo ar darbuotojo pareigų pavadinimas,

vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Parašas, data ir išvados apie įtraukimą į apskaitą)

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________