LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007–2013 metų sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-10-V „Ambulatorinių, palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų plėtra bei stacionarinių paslaugų optimizavimas“ įgyvendinamiems projektams, kurie atrinkti valstybės projektų planavimo tvarka ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2012 m. spalio 31 d. Nr. V-969

Vilnius

 

Vadovaudamasis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637; 2012, Nr. 90-4698), 7.1 punktu ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2009, Nr. 19-770; 2012, Nr. 56-2785), 106 punktu,

t v i r t i n u Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-10-V „Ambulatorinių, palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų plėtra bei stacionarinių paslaugų optimizavimas“ įgyvendinamiems projektams, kurie atrinkti valstybės projektų planavimo tvarka ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS                                           RAIMONDAS ŠUKYS

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2012 m. spalio 2 d. raštu Nr. (24.3-03)-5K-1217376)-6K-1208176

 

_________________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministro

2012 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. V-969

 

PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO PAGAL 2007–2013 metų sanglaudos skatinimo veiksmų programos PRIEMONĘ Nr. VP3-2.1-SAM-10-V „AMBULATORINIŲ, PALAIKOMOJO GYDYMO IR SLAUGOS PASLAUGŲ PLĖTRA BEI STACIONARINIŲ PASLAUGŲ OPTIMIZAVIMAS“ įgyvendinamiems projektams, kurie atrinkti valstybės projektų planavimo tvarka IR DĖL KURIŲ YRA PASIRAŠYTOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SUTARTYS, TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Papildomo finansavimo skyrimo pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-10-V „Ambulatorinių, palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų plėtra bei stacionarinių paslaugų optimizavimas“ įgyvendinamiems projektams, kurie atrinkti valstybės projektų planavimo tvarka ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato papildomo finansavimo skyrimo projektams, kuriuos įgyvendinant siekiama plėtoti dienos chirurgijos paslaugas, atvejus, sąlygas ir procedūrą. Šie projektai jau turi būti atrinkti valstybės projektų planavimo tvarka ir dėl jų turi būti pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637; 2012, Nr. 90-4698) ir Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132) (toliau – PAFT), nuostatomis.

3. Apraše vartojamos sąvokos:

Dienos chirurgijos paslauga – kaip apibrėžta Dienos chirurgijos paslaugų teikimo reikalavimų ir dienos chirurgijos paslaugų sąrašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2009 m. rugpjūčio 21 d. įsakymu Nr. V-668 (Žin., 2009, Nr. 104-4363; 2011, Nr. 164-7846), 1 punkte.

Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka šio Aprašo 2 punkte nurodytuose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

4. Iš viso pagal priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-10-V „Ambulatorinių, palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų plėtra bei stacionarinių paslaugų optimizavimas“ numatyta skirti iki 1 400 000 Lt papildomo finansavimo, iš jų 1 190 000 Lt numatoma skirti iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų, 210 000 Lt – iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.

 

II. PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO ATVEJAI IR SĄLYGOS

 

5. Vadovaujantis Aprašu, papildomas finansavimas gali būti skiriamas šiais atvejais:

5.1. kai numatoma projektą įgyvendinti didesnės apimties: pasiekti daugiau kiekybinių rezultatų ir (arba) vykdyti daugiau veiklų (toliau – Papildomos projekto veiklos), jeigu dėl didesnės apimties projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos tikslų;

5.2. kai padidėja projekto finansavimo ir administravimo sutartyje numatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma (toliau – Papildomos išlaidos), kai Papildomos išlaidos tarp finansavimo sutartyje nustatytos projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumos ir projekto įgyvendinimo metu padidėjusios tų pačių išlaidų sumos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu, kurių buvo neįmanoma numatyti paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu ir be kurių nebus pasiekti projekto tikslai.

6. Papildomo finansavimo gali kreiptis projekto vykdytojas, priskiriamas respublikos lygmens sveikatos priežiūros įstaigai pagal Sveikatos priežiūros įstaigų ir paslaugų restruktūrizavimo trečiojo etapo programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. gruodžio 7 d. nutarimu Nr. 1654 (Žin., 2009, Nr. 150-6713), ir šiuo metu vykdantis projektą pagal priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-10-V „Ambulatorinių, palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų plėtra bei stacionarinių paslaugų optimizavimas“, kurio viena iš įgyvendinimo krypčių – dienos chirurgijos paslaugų plėtra.

7. Papildomas finansavimas Papildomoms išlaidoms prioriteto tvarka gali būti skiriamas įvykdžius projekte numatytų paslaugų ir (ar) rangos darbų viešuosius pirkimus arba Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) nustatyta tvarka sudarius pasiūlymų eilę ir nustačius dalyvį, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu.

8. Papildomas finansavimas Papildomoms projekto veikloms gali būti skiriamas tik patenkinus Aprašo nustatyta tvarka parengtas ir pateiktas paraiškas dėl papildomo finansavimo Papildomoms išlaidoms padengti.

9. Papildomas finansavimas Papildomoms projekto veikloms gali būti skiriamas esant šioms sąlygoms:

9.1. Papildomos projekto veiklos yra tinkamos finansuoti vadovaujantis Projektų finansavimo sąlygų aprašo pagal 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-10-V „Ambulatorinių, palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų plėtra bei stacionarinių paslaugų optimizavimas“, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. lapkričio 19 d. įsakymu Nr. V-1125 (Žin., 2008, Nr. 141-5581) (toliau – Projektų finansavimo sąlygų aprašas) nuostatomis ir atitinka Projektų finansavimo sąlygų aprašo 33.6.1 ir 33.6.2 punktuose nustatytus reikalavimus tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms;

9.2. projekto vykdytojas neturi galimybių Papildomas projekto veiklas finansuoti iš nuosavų lėšų;

9.3. projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (arba) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;

9.4. Papildomos projekto veiklos turi būti įgyvendintos ne ilgiau kaip per 12 mėnesių;

9.5. išlaidos Papildomoms projekto veikloms yra realios, pagrįstos ir būtinos projektui įgyvendinti;

9.6. projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo ir viešumo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia informavimo ir viešumo priemonėms taikomi reikalavimai, nustatyti PAFT 35–36 punktuose;

9.7. Papildomoms projekto veikloms apmokėti nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių (projekto vykdytojas tai patvirtina pasirašydamas pareiškėjo deklaraciją (pateikiama Aprašo 1 priede).

10. Papildomas finansavimas Papildomoms išlaidoms gali būti skiriamas esant šioms sąlygoms:

10.1. priežastys papildomam finansavimui atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir kurių buvo neįmanoma numatyti paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu;

10.2. Papildomos išlaidos yra tinkamos finansuoti vadovaujantis Projektų finansavimo sąlygų aprašo nuostatomis ir atitinka Projektų finansavimo sąlygų aprašo 33.6.1 ir 33.6.2 punktuose nustatytus reikalavimus tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms;

10.3. projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti Papildomų išlaidų sumą;

10.4. projekto vykdytojas neturi galimybių Papildomas išlaidas finansuoti iš nuosavų lėšų;

10.5. Papildomos išlaidos, kurioms prašomas papildomas finansavimas, yra realios, pagrįstos ir būtinos projektui įgyvendinti;

10.6. projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo ir viešumo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia informavimo ir viešumo priemonėms taikomi reikalavimai, nustatyti PAFT 35–36 punktuose;

10.7. Papildomoms išlaidoms apmokėti nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių (projekto vykdytojas tai patvirtina, pasirašydamas pareiškėjo deklaraciją, pateiktą Aprašo 1 priede).

 

III. PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO PROCEDŪRA

 

11. Aprašas ir jo priedai skelbiami Europos Sąjungos struktūrinės paramos interneto svetainėje www.esparama.lt.

12. VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau – CPVA) ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Aprašo paskelbimo interneto svetainėje dienos išsiunčia projektų vykdytojams, atitinkantiems Aprašo 6 punkte nustatytus reikalavimus, pasiūlymą raštu apie galimybę pateikti Paraišką skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui (toliau – Paraiška) (Aprašo 1 priedas) ir nurodo rašte 10 darbo dienų terminą, per kurį Paraiška turi būti pateikta CPVA.

13. Projekto vykdytojas, siekiantis gauti papildomą finansavimą projektui, turi užpildyti ir CPVA pateikti Paraišką ir Paraiškos kopiją. Projekto vykdytojas, teikdamas Paraišką, aprašo Papildomų išlaidų ir (arba) Papildomų projekto veiklų atsiradimo priežastis, pagrindžia papildomo finansavimo poreikį, pateikia informaciją apie projekto atitiktį Aprašo II skyriuje nustatytoms papildomo finansavimo skyrimo sąlygoms. Projekto vykdytojas gali pateikti ir kitą informaciją ir (arba) dokumentus, kurie, projekto vykdytojo nuomone, yra svarbūs priimant sprendimą dėl papildomo finansavimo skyrimo. Dokumentų, kurie jau buvo anksčiau teikti CPVA, pakartotinai teikti nebūtina, užtenka Paraiškoje juos įvardyti ir nurodyti, kada buvo pateikti.

14. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu lietuvių kalba. Kita kalba ir (arba) ranka užpildyta Paraiška nebus registruojama ir nagrinėjama. Jeigu prie Paraiškos pridedami dokumentai užsienio kalba, kartu turi būti pateikti šių dokumentų vertimai į lietuvių kalbą.

15. Paraiška turi atitikti nustatytą formą, turi būti užpildyta ir pasirašyta projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens.

16. Paraiška teikiama įgyvendinančiajai institucijai – CPVA. Ji iki Aprašo 12 punkte nurodyto termino gali būti išsiųsta naudojantis pašto ir (ar) pasiuntinių teikiamomis paslaugomis arba pristatyta šiuo adresu: VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra, S.Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius.

17. Paraiška, pristatyta ar išsiųsta CPVA pasibaigus Aprašo 12 punkte nurodytam terminui, pristatyta ar išsiųsta CPVA kitais būdais (pavyzdžiui, faksu arba elektroniniu paštu) arba kitu adresu, neregistruojama ir nenagrinėjama.

18. CPVA ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Paraiškos gavimo dienos, Sveikatos apsaugos ministerijai (toliau – Ministerija) persiunčia tik tas paraiškų su priedais kopijas, kuriose prašomas Papildomų projekto veiklų finansavimas, ir pateikia bendrą informaciją apie projektų vykdytojų prašomą sumą dėl Papildomų išlaidų.

19. Ministerija, atsižvelgdama į Aprašo 4 punkte nurodytą lėšų sumą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo paraiškos gavimo dienos, pagal funkcijų pasiskirstymą tarp institucijų ir kompetenciją, kartu su CPVA derindama vertinimo procedūras ir veiksmus, atlieka paraiškoje prašomo papildomo finansavimo atitikties Ministerijos strateginiams dokumentams ir papildomo finansavimo tikslingumo vertinimą ir savo išvadą pateikia CPVA.

20. Paraiškų vertinimo metu CPVA įvertina, ar Paraiška yra tinkamai užpildyta, ar yra pateikti visi Apraše nurodyti dokumentai, ar projektas yra tinkamas papildomam finansavimui gauti, koks yra papildomų tinkamų finansuoti išlaidų dydis ir papildomo finansavimo dydis, kuris gali būti skirtas projekto vykdytojui.

21. Vertinimas atliekamas pagal 1 ir 2 lentelėse išdėstytus kriterijus.

 

1 lentelė. Kriterijai, pagal kuriuos atliekamas Paraiškų Papildomoms projekto veikloms finansuoti vertinimas

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

1.

Ar Paraiška atitinka nustatytą formą, ar Paraiška užpildyta ir pasirašyta?

 

 

 

2.

Ar pateiktas įgaliojimas pasirašyti Paraišką?

(taikomas, jeigu Paraišką pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas)

 

 

 

3.

Ar Papildomos projekto veiklos duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos tikslų?

 

 

 

4.

Ar Papildomos projekto veiklos yra tinkamos finansuoti pagal Projektų finansavimo sąlygų aprašo nuostatas ir ar atitinka Projektų finansavimo sąlygų 33.6.1–33.6.2 punktuose nustatytus reikalavimus tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms?

 

 

 

5.

Ar projekto vykdytojas pagrindė, kad neturi galimybių Papildomas projekto veiklas finansuoti iš nuosavų lėšų?

 

 

 

6.

Ar projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (arba) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos?

 

 

 

7.

Ar Papildomų projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis nėra ilgesnis kaip 12 mėnesių?

 

 

 

8.

Ar išlaidos Papildomoms projekto veikloms yra realios, pagrįstos ir būtinos projektui įgyvendinti?

 

 

 

9.

Ar projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo ir viešumo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia informavimo ir viešumo priemonėms taikomi reikalavimai, nustatyti PAFT 35–36 punktuose?

 

 

 

10.

Ar projekto vykdytojas pareiškėjo deklaracijoje patvirtina, kad Papildomoms projekto veikloms, kurioms prašomas papildomas finansavimas, nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių?

 

 

 

 

2 lentelė. Kriterijai, pagal kuriuos atliekamas Paraiškų Papildomoms išlaidoms finansuoti vertinimas

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip

Ne

Pastabos

1.

Ar Paraiška atitinka nustatytą formą, ar Paraiška užpildyta ir pasirašyta?

 

 

 

2.

Ar pateiktas įgaliojimas pasirašyti paraišką?

(taikomas, jeigu paraišką pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas)

 

 

 

3.

Ar priežastys papildomam finansavimui atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir jų buvo neįmanoma numatyti Paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu?

 

 

 

4.

Ar Papildomos išlaidos yra tinkamos finansuoti pagal Projektų finansavimo sąlygų aprašo nuostatas ir ar atitinka Projektų finansavimo sąlygų aprašo 33.6.1–33.6.2 punktuose nustatytus reikalavimus tinkamoms finansuoti projekto išlaidoms?

 

 

 

5.

Ar projekto vykdytojas, laikydamasis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti Papildomų išlaidų sumą?

 

 

 

6.

Ar projekto vykdytojas pagrindė, kad neturi galimybių Papildomas išlaidas apmokėti iš nuosavų lėšų?

 

 

 

7.

Ar Papildomos išlaidos, kurioms prašomas papildomas finansavimas, yra realios, pagrįstos ir būtinos projektui įgyvendinti?

 

 

 

8.

Ar projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo ir viešumo priemones, jeigu dėl projekto vertės padidėjimo pasikeičia informavimo ir viešumo priemonėms taikomi reikalavimai, nustatyti PAFT 35–36 punktuose?

 

 

 

9.

Ar projekto vykdytojas pareiškėjo deklaracijoje patvirtina, kad Papildomoms išlaidoms apmokėti, kurioms prašomas papildomas finansavimas, nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių?

 

 

 

 

22. Atliekant Paraiškų vertinimą, prioritetas suteikiamas tiems projektams, kuriems, skyrus papildomą finansavimą, nauda tektų didesniam pacientų skaičiui pagal Sveikatos priežiūros sistemos reformos tęstinumo, sveikatos priežiūros infrastruktūros optimizavimo programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. vasario 29 d. įsakymu Nr. V-160 (Žin., 2008, Nr. 27-1000), 3 priedo 12 punkte nustatytą vertinimo kriterijų.

23. Jeigu atlikus Paraiškos skirti papildomą finansavimą vertinimą lentelėje pažymimas bent vienas atsakymas „ne“ ir (arba) nustatoma, kad Paraiškoje ar prie jos pridedamuose dokumentuose pateikta neišsami ar netiksli informacija ir CPVA negali tinkamai įvertinti projekto tinkamumo gauti papildomą finansavimą, CPVA turi teisę:

23.1. raštu prašyti projekto vykdytojo per nustatytą laiką, kuris neturėtų būti trumpesnis nei 5 darbo dienos, jeigu CPVA ir projekto vykdytojas bendru sutarimu nenusprendžia kitaip, pateikti papildomus dokumentus, papildyti ar patikslinti Paraiškoje pateiktą informaciją;

23.2. kreiptis į atitinkamas institucijas dėl papildomos informacijos suteikimo ir naudotis kitais išoriniais oficialiais informacijos šaltiniais;

23.3. kviesti projekto vykdytoją pokalbio, kuriame turi dalyvauti ne mažiau kaip 2 vertinimą atliekančios institucijos atstovai. Pokalbis turi būti protokoluojamas arba, apie tai įspėjus pokalbio dalyvius, įrašomas;

23.4. atlikti patikrą vietoje, jei vertinimo metu būtina įsitikinti, ar Paraiškoje pateikta informacija yra pagrįsta. Apie planuojamą patikrą vietoje CPVA turi raštu informuoti projekto vykdytoją likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki patikros vietoje atlikimo dienos.

24. Jeigu projekto vykdytojas per rašte nurodytą terminą nepristato reikiamų dokumentų ir (arba) nepateikia trūkstamos informacijos, CPVA atmeta Paraišką.

25. CPVA apie priimtą sprendimą atmesti Paraišką nedelsdama raštu informuoja projekto vykdytoją ir Ministeriją nurodydama Paraiškos atmetimo priežastis ir supažindina su CPVA veiksmų arba neveikimo, susijusių su Paraiškos vertinimu, apskundimo tvarka.

26. CPVA ne vėliau kaip per 40 darbo dienų nuo Paraiškos gavimo dienos, vadovaudamasi PAFT 107 punkto nuostatomis, Aprašu ir atsižvelgdama į Ministerijos išvadą, atlieka Paraiškų dėl papildomai prašomų lėšų tinkamumo finansuoti iš Europos Sąjungos fondų lėšų vertinimą, parengia sprendimą dėl tinkamumo projektą papildomai finansuoti ir jį įformina Projekto tinkamumo papildomai finansuoti vertinimo ataskaitoje (toliau – Vertinimo ataskaita) pagal Aprašo 2 priede nustatytą formą. CPVA atlikto vertinimo išvada kartu su Vertinimo ataskaita teikiamos Ministerijai. Dėl objektyvių priežasčių Paraiškos vertinimo terminas Ministerijos sprendimu gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 2 mėnesiams.

27. Vertinimo ataskaitoje CPVA pateikia išvadą, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą finansavimą ir kokio dydžio papildomas finansavimas jam gali būti skirtas. Jei CPVA siūlomas papildomas finansavimas yra mažesnis už projekto vykdytojo prašomą papildomo finansavimo sumą, išvadoje taip pat nurodoma, ar projekto vykdytojas sutinka įgyvendinti projektą pagal CPVA nustatytą papildomo finansavimo sumą. Jei projekto vykdytojas nesutinka įgyvendinti projekto pagal CPVA nustatytą sumažintą papildomo finansavimo sumą, Paraiška atmetama.

28. Sprendimą dėl papildomo finansavimo skyrimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto programų, kuriose Ministerijai numatytos Europos Sąjungos fondų ir (ar) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, priima Ministerija, vadovaudamasi CPVA pateikta Vertinimo ataskaita, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Vertinimo ataskaitos, parengtos pagal reikalavimus ir kurioje esančios informacijos užtenka sprendimui priimti, gavimo dienos.

29. Ministerija, Vertinimo ataskaitoje nustačiusi trūkumus ir (arba) netikslumus, grąžina ją CPVA, juos nurodydama ir nustato terminą, per kurį CPVA turi nurodytus trūkumus ir (arba) netikslumus ištaisyti.

30. Sprendimas dėl papildomo finansavimo skyrimo įforminamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu (-ais).

31. Ministerija apie priimtą spendimą dėl papildomo finansavimo skyrimo per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja CPVA. Gavusi Ministerijos sprendimą skirti papildomą finansavimą projektui, CPVA per 5 darbo dienas raštu informuoja projekto vykdytoją ir inicijuoja finansavimo ir administravimo sutarties keitimo procedūrą.

32. Informaciją apie priimtą sprendimą skirti papildomą finansavimą Ministerija paskelbia Europos Sąjungos struktūrinės paramos interneto svetainėje www.esparama.lt PAFT nustatyta tvarka.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

33. Tais atvejais, kurių nereglamentuoja Aprašas (papildomo finansavimo išmokėjimo tvarka, projektų, kuriems skirtas papildomas finansavimas, įgyvendinimo priežiūros ir atsiskaitymo už gautą papildomą finansavimą tvarka ir kt.), taikomos PAFT, Projektų finansavimo sąlygų aprašo bei projektų finansavimo ir administravimo sutarčių nuostatos.

34. Šis Aprašas keičiamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu, suderinus pakeitimą su Lietuvos Respublikos finansų ministerija ir CPVA.

35. Projekto vykdytojas turi teisę apskųsti Ministerijos ir CPVA veiksmus arba neveikimą, susijusius su paraiškos vertinimu ir sprendimų dėl papildomo finansavimo arba nefinansavimo priėmimu, PAFT nustatyta tvarka.

 

_________________

 


Papildomo finansavimo skyrimo pagal

2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę Nr. VP3-2.1-SAM-10-V „Ambulatorinių, palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų plėtra bei stacionarinių paslaugų optimizavimas“ įgyvendinamiems projektams, kurie atrinkti valstybės projektų planavimo tvarka ir dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Paraiškos skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui forma)

 

 

(paraiškos gavimo registracijos žyma)

 

Kuriame Lietuvos ateitį

 

__________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas)

 

 

PARAIŠKA SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ ĮGYVENDINAMAM  PROJEKTUI

 

______________________

(data)

 

____________________

(vieta)

 

1. Bendrieji duomenys:

Projekto Nr.

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto vertė

 

Projekto vykdytojo prašoma papildomo finansavimo suma, Lt

 

Sutaupytų lėšų suma, Lt

 

Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, trukmė (mėn.)

(rašoma pagal projekto finansavimo ir administravimo sutartį; jei numatoma pratęsti, tai nurodoma)

 

2. Informacija apie prašomą papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui

Atvejai, kuriems esant prašomas papildomas finansavimas

Prašoma projektui skirti papildomo finansavimo suma, Lt

Papildomo finansavimo projektui poreikio pagrindimas

Kai numatoma įgyvendinti didesnės apimties projektą

(Papildomos projekto veiklos)

 

Nurodykite, kokia didesne apimtimi numatoma įgyvendinti projektą: pasiekti daugiau kiekybinių rezultatų ir (arba) vykdyti daugiau tų pačių ir (arba) naujų projekto veiklų, kaip bus prisidėta prie didesnės socialinės ir (arba) ekonominės naudos bei siekiant 2007–2013 metų Sanglaudos skatinimo veiksmų programos tikslų. Aprašykite, ar papildoma parama turės įtakos finansavimo ir administravimo sutartyje planuojamam pasiekti rezultato rodikliui.

Kai padidėja projekto finansavimo ir administravimo sutartyje numatytų tinkamų finansuoti projekto išlaidų suma (Papildomos išlaidos)

 

Aprašykite papildomų išlaidų atsiradimo priežastis ir pagrįskite, kodėl nebuvo (negalėjo būti) vertintas papildomų išlaidų atsiradimas projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir paramos projektui skyrimo metu.

 

3. Papildomų projekto veiklų išlaidų detalizavimas:

(pildoma, jei papildomo finansavimo poreikis atsiranda esant Papildomų projekto veiklų atvejui)

Eil.

Nr.

Papildomos projekto veiklos pavadinimas

Papildomos projekto veiklos išlaidų pavadinimas

Suma, Lt

Išlaidų pagrįstumo duomenys

(paaiškinimas / skaičiavimai / detalizavimas, nurodant preliminarius fizinius kiekius ir sumas)

 

 

 

 

Išvardinkite visą planuojamą papildomai įsigyti įrangą ar paslaugas, nurodykite vieneto įkainius, detaliai aprašykite planuojamus papildomus remonto / rekonstrukcijos darbus, nurodant adresą, unikalų Nr., patalpų plotus ir kt.

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

4. Papildomų projekto išlaidų detalizavimas bei atitikties Projekto finansavimo sąlygų aprašo IV skyriaus reikalavimams pagrindimas:

(pildoma, jei papildomo finansavimo poreikis atsiranda esant Papildomų išlaidų atvejui)

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Numatyta finansavimo ir administravimo sutartyje, iš viso

(Lt su PVM)

Planuojamos perskirstyti lėšos (atsižvelgiant į sutaupymus), Lt

Projektui įgyvendinti būtina papildomų išlaidų suma, Lt

Bendra finansavimo ir administravimo sutartyje numatyta ir papildomų išlaidų suma, Lt

1

 

 

 

 

 

1.1

 

 

 

 

 

1.n

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

2.1

 

 

 

 

 

2.n

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

3.1

 

 

 

 

 

3.n

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

4.1

 

 

 

 

 

4.n

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

5.1

 

 

 

 

 

5.n

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

6.1

 

 

 

 

 

6.n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

5. Papildomo finansavimo prašymo atitiktis Projekto finansavimo sąlygų aprašo sąlygoms

5.1. Pagrįskite, kad Papildomos išlaidos ir (arba) išlaidos Papildomoms projekto veikloms, kurioms prašoma papildomo finansavimo, yra realios, pagrįstos ir būtinos projektui įgyvendinti.

 

 

 

 

5.2. Pagrįskite, kad projekto vykdytojas neturi galimybių Papildomų išlaidų ir (arba) išlaidų Papildomoms projekto veikloms, kurioms prašoma papildomo finansavimo, apmokėti iš nuosavų lėšų.

 

 

 

 

5.3. Pagrįskite, ar ėmėtės visų priemonių sumažinti papildomų išlaidų sumą.

 

 

 

 

5.4. Įvertinkite, kokią įtaką papildomas finansavimas turės projekto tinkamų  finansuoti išlaidų laikotarpiui (jeigu būtinas papildomas laikotarpis, būtina pagrįsti prašomą terminą, nurodant pirkimo būdus, planuojamų pirkimų vykdymo laikotarpį, prekių pristatymo bei darbų atlikimo terminus ir pan.).

 

 

 

5.5. Nurodykite, ar dėl suteikto papildomo finansavimo ir projekto vertės padidėjimo reikės įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo ir viešumo priemones, kaip tai nustatyta PAFT 35–36 punktuose.

 

 

 

 

6. Informacija apie numatomus projekto pakitimus skyrus papildomą finansavimą

 

Nustatyta projekto finansavimo ir administravimo sutartyje

Numatoma, gavus papildomą finansavimą

Projekto vertė, Lt

 

 

Projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma, Lt

 

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis:

 

 

pradžia (mėn., d.)

 

 

pabaiga (mėn., d.)

 

 

trukmė, mėn.

 

 

Rezultatų rodikliai: Pacientų, kuriems pagerėjo sveikatos priežiūros paslaugų kokybė ir prieinamumas, skaičius

Vienetai

Vienetai

 

 

Pastaba. Jeigu finansavimo ir administravimo sutartyje numatytas rezultatų rodiklis apima kelias finansavimo kryptis, būtina išskirti rodiklio reikšmę tik dienos chirurgijos krypčiai, remiantis projekto paraiškos duomenimis, bei pateikti trumpą skaičiavimo aprašymą.

 

7. Pridedami dokumentai:

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Puslapių skaičius

1

 

 

2

 

 

3

 

 

n

 

 

Pastaba. Jei pagrindžiantis dokumentas buvo anksčiau teiktas įgyvendinančiajai institucijai, pakartotinai jį pateikti nebūtina. Prašome jį įvardinti ir nurodyti, kada buvo pateiktas. Pagrindžiantys dokumentai: pirkimo sutarties kopija, laimėtojo pasiūlymo kopija, protokolai, numatomo pirkimo skaičiuojamosios kainos, komerciniai pasiūlymai, brėžiniai ir kt.

 

8. Pareiškėjo deklaracija

Aš, __________________, patvirtinu, kad:

(Vardas ir pavardė)

šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

prašoma parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga lėšų suma;

nesu rimtai pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Bendrijos arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų;

teikdamas paraišką Europos Sąjungos fondų paramai gauti nepažeidžiau darnaus vystymosi ir lyčių lygybės bei nediskriminavimo principus reglamentuojančių Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų;

man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas;

man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos programavimo laikotarpiu;

sutinku, kad paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją);

sutinku, kad paraiškoje pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi Europos Sąjungos struktūrinės paramos kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje;

šiame prašyme nurodytoms papildomoms išlaidoms padengti nėra skirtas finansavimas iš kitų finansavimo šaltinių;

sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką (pareiškėjo pavadinimas, projekto pavadinimas, trumpas projekto aprašymas, paraiškos unikalus kodas ir prašoma lėšų suma) būtų skelbiama interneto svetainėje www.esparama.lt.

 

______________

(Pareiškėjo atsakingo asmens pareigos)

________

(Parašas)

_________________

(Vardas ir pavardė)

A.V.

 

_________________

 


Papildomo finansavimo skyrimo pagal

2007–2013 metu. Sanglaudos skatinimo veiksmu programos priemone Nr. VP3-2.1-SAM-10-V „Ambulatoriniu, palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugu pletra bei stacionariniu paslaugu optimizavimas“ igyvendinamiems projektams, kurie atrinkti valstybes projektu planavimo tvarka ir del kuriu yra pasirasytos projektu finansavimo ir administravimo sutartys, tvarkos apraso

2 priedas

 

(Papildomų projekto išlaidų tinkamumo finansuoti vertinimo ataskaitos forma)

 

Kuriame Lietuvos ateitį

 

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra

 

PAPILDOMŲ PROJEKTO IŠLAIDŲ TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMO ATASKAITA

 

______________ Nr.___

(sudarymo data)

 

1. Bendrieji duomenys:

Projekto Nr.

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Paraiškos dėl papildomo finansavimo gavimo data

 

Projekto vykdytojo prašoma papildomo finansavimo suma, Lt

 

Sutaupytų lėšų suma, Lt

 

Projekto įgyvendinimo pradžia ir pabaiga, trukmė (mėn.)

(rašoma pagal projekto finansavimo ir administravimo sutartį; jei numatoma pratęsti, tai nurodoma)

 

2. Informacija apie tinkamas finansuoti papildomas išlaidas

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Numatyta finansavimo ir administravimo sutartyje, iš viso

(Lt su PVM)

Planuojamos perskirstyti lėšos (atsižvelgiant į sutaupytas lėšas), Lt

Projektui įgyvendinti būtina papildomų išlaidų suma, Lt

Bendra finansavimo ir administravimo sutartyje numatyta ir papildomų išlaidų suma, Lt

Papildomų išlaidų tinkamumo finansuoti įvertinimas

1

 

 

 

 

 

 

1.1

 

 

 

 

 

 

1.n

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

2.1

 

 

 

 

 

 

2.n

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3.1

 

 

 

 

 

 

3.n

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

4.1

 

 

 

 

 

 

4.n

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

5.1

 

 

 

 

 

 

5.n

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

6.1

 

 

 

 

 

 

6.n

 

 

 

 

 

 

 

Projekto išlaidos,

iš viso

 

 

 

 

 

 

3. Sprendimas dėl projektui ketinamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti

Projekto vykdytojo paraiška skirti papildomą finansavimą projektui įgyvendinti

Pagrįsta / nepagrįsta

Papildomų lėšų tinkamumas finansuoti

Tinkamas / netinkamas

Įgyvendinančios institucijos siūloma skirti papildomo finansavimo suma

 

Papildomų lėšų netinkamumo finansuoti pagrindimas

Pildoma tuo atveju, jei pripažįstamas papildomas lėšų netinkamumas finansuoti

Kitos pastabos

 

 

Ataskaitą parengė:

____________

(pareigos)

________

(parašas)

______________

(vardas, pavardė)

 

Tvirtinu:

____________

(įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigos)

________

(parašas)

______________

(vardas, pavardė)

 

_________________