LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

N U T A R I M A S

DĖL KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMO TARIFŲ NUSTATYMO TVARKOS

 

1991 m. liepos 1 d. Nr. 257

Vilnius

 

Siekdama likviduoti keleivių vežimo autobusais ir troleibusais bei krovinių gabenimo nuostolingumą ir sudaryti normalias ūkininkavimo sąlygas pereinamuoju į rinkos ekonomiką laikotarpiu, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Nustatyti, kad nuo 1991 m. liepos 1 d. važiavimo visų rūšių keleiviniu miesto transportu tarifus reguliuoja miestų ir rajonų savivaldybės, užtikrindamos kapitalo rentabilumą, tačiau ne didesnį kaip 10 procentų.

2. Leisti valstybinėms įmonėms, valstybinėms akcinėms įmonėms, valstybinėms įstaigoms bei organizacijoms nuo 1991 m. liepos 1 d. taikyti krovinių vežimo automobiliais bendrųjų tarifų didinimo koeficientą 1,8.

3. Susisiekimo ministerija, suderinusi su Ekonomikos ministerija, turi nustatyti:

3.1. naujus fiksuotus važiavimo tarpmiestinių ir priemiestinių autobusų reguliaraus eismo maršrutais tarifus;

3.2. važiavimo maršrutiniais taksi, bagažo vežimo, jo saugojimo ir kitų papildomų paslaugų, teikiamų keleiviams autobusų stotyse ir kelyje, tarifus.

4. Nustatyti, kad važiavimo tarptautiniais autobusų maršrutais tarifai numatomi atitinkamose sutartyse, kurios sudaromos tarp Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos ir kitų valstybių transporto valdymo institucijų.

5. Pripažinti netekusiais galios: Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1990 m. gruodžio 6 d. nutarimą Nr. 368 „Dėl važiavimo autobusų ir troleibusų reguliaraus eismo maršrutais tarifų“ (Žin., 1990, Nr. 36-880), išskyrus 3 punkto „b“ papunktį ir 8 punktą;

Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1991 m. sausio 30 d. nutarimą Nr. 41 „Dėl krovinių vežimo automobilių transportu tarifų“ (Žin., 1991, Nr. 5-156).

 

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS MINISTRAS PIRMININKAS                               G. VAGNORIUS