LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL VIEŠOJO FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS PASKELBIMO

 

2004 m. gruodžio 17 d. Nr. 1V-693

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 91 (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630) 28 punktu, ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:

1. Nusprendžiu paskelbti Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos ataskaitą apie 2004 m. III ketvirtyje atliktą viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimą (pridedama).

2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

DIREKTORIUS                                                                                       TOMAS BARAKAUSKAS

______________


Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo

tarnybos 2004 m. gruodžio 17 d.

įsakymo Nr. 1V-693

priedas

 

VIEŠOJO FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA

 

Ataskaitinis laikotarpis: 2004 m. III ketvirtis

 

Kokybės rodikliai

Matavimų vertės

Ribinės vertės3

Ryšių reguliavimo tarnybos atlikti matavimai1

AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos vertės2

Laikas greičiausiems 95 %

 

34 prabėgusios dienos (tik tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgesnis kaip 60 dienų

 

Laikas greičiausiems 99 %

 

80 prabėgusių dienų (tik tiesioginėms paslaugoms)

 

 

% atliktų iki sutartos dienos

 

97%

 

 

Užsakymų priėmimo valandos

 

Darbo dienomis nuo 07:00 iki 21:00 Šeštadieniais nuo 08:00 iki 15:00 Sekmadieniais nuo..... iki......

 

 

Paskyrimų periodai

 

Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 Šeštadieniais nuo..... iki...... Sekmadieniais nuo..... iki......

 

 

Santykinis gedimų skaičius

Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus

 

3,80 pranešimų šimtui linijų (tiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų

Gedimo šalinimo laikas

Laikas, per kurį pašalinama 80 % vietinių linijų gedimų

 

27,38 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgesnis kaip 48 valandos

Laikas, per kurį pašalinama 95 % vietinių linijų gedimų

 

68,77 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms)

 

Laikas, per kurį pašalinama 80 % visų kitų gedimų

 

24,48 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Laikas, per kurį pašalinama 95 % visų kitų gedimų

 

67,25 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

% pašalintų gedimų iki užsibrėžtos datos

 

93,63% tiesioginėms paslaugoms

 

Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos

 

Darbo dienomis nuo 00:00 iki 24:00 Šeštadieniais nuo 00:00 iki 24:00 Sekmadieniais nuo 00:00 iki 24:00 (tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Gedimų šalinimo laikas

 

Vieni gedimai šalinami visą parą, kiti ne visą (tik tiesioginėms paslaugoms)

 

Nesėkmingų kvietimų dalis

% skambučių šalies viduje

0,20% vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai Matavimų skaičius = 44253

0,25% (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 1 mln. skambučių per parą.

Ne daugiau kaip 5%

% skambučių į užsienį

 

3,42% (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 60 tūkst. skambučių per parą

 

Sujungimo laikas

Vidutinis laikas skambučiams šalies viduje

0,27 (sekundės) vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai Matavimų skaičius = 41611

0,92 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 350 tūkst.

Ne ilgesnis kaip 10 sekundžių

95 % greičiausių šalies viduje

0,38 (sekundės) vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai Matavimų skaičius = 41611

4,70 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 350 tūkst.

 

Vidutinis laikas skambučiams į užsienį

 

4,29 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 11 tūkst.

Ne ilgesnis kaip 20 sekundžių

95 % greičiausių į užsienį

 

13,74 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 11 tūkst.

 

Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas

Vidutinis laikas iki atsiliepimo % atsiliepimų per 20 sek.

 

8,3 (sekundės) 90,6% Matavimų skaičius = visi

Ne ilgesnis kaip 20 sekundžių

Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas

Vidutinis laikas iki atsiliepimo % atsiliepimų per 20 sek.

 

1,78 (sekundės) 99,45% Matavimų skaičius = visi

Ne ilgesnis kaip 15 sekundžių

Veikiančių taksofonų dalis

% gerai veikiančių

 

95,89% Matavimų skaičius = visi

Ne mažiau kaip 95%

Skundai dėl sąskaitų teisingumo

%

 

0,06%

Ne daugiau kaip 1%

______________

 

 



 

1 Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti remiantis metodika, pateikta Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse. Atliekant kokybės rodiklių matavimus buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.

 

2 AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės už 2004 m. III ketvirtį.

 

3 Universaliųjų paslaugų tiekėjams nustatytos didžiausios paslaugų kokybės rodiklių vertės.