LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL VIEŠOJO FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS PASKELBIMO
2004 m. gruodžio 17 d. Nr. 1V-693
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 91 (Žin., 2002, Nr. 77-3322; 2003, Nr. 103-4630) 28 punktu, ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:
1. Nusprendžiu paskelbti Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos ataskaitą apie 2004 m. III ketvirtyje atliktą viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimą (pridedama).
2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo
tarnybos 2004 m. gruodžio 17 d.
įsakymo Nr. 1V-693
priedas
VIEŠOJO FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA
Ataskaitinis laikotarpis: 2004 m. III ketvirtis
Kokybės rodikliai |
Matavimų vertės |
Ribinės vertės3 |
||
Ryšių reguliavimo tarnybos atlikti matavimai1 |
AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos vertės2 |
|||
Laikas greičiausiems 95 % |
|
34 prabėgusios dienos (tik tiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgesnis kaip 60 dienų |
|
Laikas greičiausiems 99 % |
|
80 prabėgusių dienų (tik tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
% atliktų iki sutartos dienos |
|
97% |
|
|
Užsakymų priėmimo valandos |
|
Darbo dienomis nuo 07:00 iki 21:00 Šeštadieniais nuo 08:00 iki 15:00 Sekmadieniais nuo..... iki...... |
|
|
Paskyrimų periodai |
|
Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 Šeštadieniais nuo..... iki...... Sekmadieniais nuo..... iki...... |
|
|
Santykinis gedimų skaičius |
Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus |
|
3,80 pranešimų šimtui linijų (tiesioginėms paslaugoms) |
Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų |
Gedimo šalinimo laikas |
Laikas, per kurį pašalinama 80 % vietinių linijų gedimų |
|
27,38 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms) |
Ne ilgesnis kaip 48 valandos |
Laikas, per kurį pašalinama 95 % vietinių linijų gedimų |
|
68,77 prabėgusių valandų (tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Laikas, per kurį pašalinama 80 % visų kitų gedimų |
|
24,48 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Laikas, per kurį pašalinama 95 % visų kitų gedimų |
|
67,25 prabėgusių valandų (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
% pašalintų gedimų iki užsibrėžtos datos |
|
93,63% tiesioginėms paslaugoms |
|
|
Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos |
|
Darbo dienomis nuo 00:00 iki 24:00 Šeštadieniais nuo 00:00 iki 24:00 Sekmadieniais nuo 00:00 iki 24:00 (tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Gedimų šalinimo laikas |
|
Vieni gedimai šalinami visą parą, kiti ne visą (tik tiesioginėms paslaugoms) |
|
|
Nesėkmingų kvietimų dalis |
% skambučių šalies viduje |
0,20% vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai Matavimų skaičius = 44253 |
0,25% (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 1 mln. skambučių per parą. |
Ne daugiau kaip 5% |
% skambučių į užsienį |
|
3,42% (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 60 tūkst. skambučių per parą |
|
|
Sujungimo laikas |
Vidutinis laikas skambučiams šalies viduje |
0,27 (sekundės) vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai Matavimų skaičius = 41611 |
0,92 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 350 tūkst. |
Ne ilgesnis kaip 10 sekundžių |
95 % greičiausių šalies viduje |
0,38 (sekundės) vietiniai ir tarpmiestiniai skambučiai Matavimų skaičius = 41611 |
4,70 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 350 tūkst. |
|
|
Vidutinis laikas skambučiams į užsienį |
|
4,29 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 11 tūkst. |
Ne ilgesnis kaip 20 sekundžių |
|
95 % greičiausių į užsienį |
|
13,74 (sekundės) (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) Matavimų skaičius = daugiau nei 11 tūkst. |
|
|
Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo laikas |
Vidutinis laikas iki atsiliepimo % atsiliepimų per 20 sek. |
|
8,3 (sekundės) 90,6% Matavimų skaičius = visi |
Ne ilgesnis kaip 20 sekundžių |
Telefonų numerių informacijos tarnybos atsiliepimo laikas |
Vidutinis laikas iki atsiliepimo % atsiliepimų per 20 sek. |
|
1,78 (sekundės) 99,45% Matavimų skaičius = visi |
Ne ilgesnis kaip 15 sekundžių |
Veikiančių taksofonų dalis |
% gerai veikiančių |
|
95,89% Matavimų skaičius = visi |
Ne mažiau kaip 95% |
Skundai dėl sąskaitų teisingumo |
% |
|
0,06% |
Ne daugiau kaip 1% |
______________
1 Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti remiantis metodika, pateikta Viešojo fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse. Atliekant kokybės rodiklių matavimus buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
2 AB „Lietuvos telekomas“ pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės už 2004 m. III ketvirtį.
3 Universaliųjų paslaugų tiekėjams nustatytos didžiausios paslaugų kokybės rodiklių vertės.