CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2006 M. BALANDŽIO 12 D. ĮSAKYMO Nr. 4R-88 „DĖL CIVILINIŲ ORLAIVIŲ TINKAMUMO SKRAIDYTI PAŽYMĖJIMŲ IR TINKAMUMO SKRAIDYTI PERIODINĖS PATIKROS PAŽYMĖJIMŲ IŠDAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. kovo 20 d. Nr. 4R-69
Vilnius
Vadovaudamasis 2003 m. rugsėjo 24 d. Europos Komisijos reglamento Nr. 1702/2003 „Dėl orlaivio tinkamumo skraidyti ir orlaivio bei su juo susijusių gaminių, dalių ir prietaisų tinkamumo naudoti aplinkos atžvilgiu pažymėjimų išdavimo bei projektavimo ir gamybinių organizacijų sertifikavimą įgyvendinančių taisyklių“ (OL 2003 L 243, p. 6–79) H poskyrio reikalavimais, 2003 m. lapkričio 20 d. Europos Komisijos reglamento Nr. 2042/2003 „Dėl orlaivių nepertraukiamojo tinkamumo skraidyti ir aviacijos produktų, dalių bei prietaisų tinkamumo naudoti ir šias užduotis atliekančių organizacijų bei darbuotojų patvirtinimo“ (OL 2003 L 315, p. 1–165) I priedo (M dalis) M.A.710 punkto ir I poskyrio reikalavimais bei įgyvendindamas 2011 m. birželio 27 d. – liepos 1 d. Europos aviacijos saugos agentūros (toliau – EASA) Techninės priežiūros standartizavimo grupės atlikto Civilinės aviacijos administracijos patikrinimo metu nurodytas rekomendacijas,
P a k e i č i u Civilinių orlaivių tinkamumo skraidyti pažymėjimų ir tinkamumo skraidyti periodinės patikros pažymėjimų išdavimo taisykles, patvirtintas Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2006 m. balandžio 12 d. įsakymu Nr. 4R-88 (Žin., 2006, Nr. 43-1581; 2009, Nr. 8-301):
2. Išdėstau 15 punktą taip:
„15. Komerciniam oro transportui naudojamų orlaivių ir orlaivių, kurių Maksimali kilimo masė yra daugiau nei 5700 kg, tinkamumo skraidyti patikras gali atlikti tik pagal Reglamento Nr. 2042/2003 I Priedo (M dalis) M.A.711 (b) punkto reikalavimus patvirtinta Tinkamumo skraidyti tęstinumo vadybos organizacija.“
3. Išdėstau 17 punktą taip:
4. Išdėstau 21 punktą taip: