LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ APSKRIČIŲ VIRŠININKŲ IR SAVIVALDYBIŲ ADMINISTRACIJŲ ŠVIETIMO PADALINIŲ VADOVAMS IR SPECIALISTAMS SĄRAŠO
2004 m. lapkričio 3 d. Nr. ISAK-1717
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2003, Nr. 63-2853; 2004, Nr. 103-3755) 56 straipsnio 17 punktu:
1. Tvirtinu Kvalifikacinių reikalavimų apskričių viršininkų ir savivaldybių administracijų švietimo padalinių vadovams ir specialistams sąrašą (pridedama).
2. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 1999 m. liepos 7 d. įsakymą Nr. 890 „Dėl kvalifikacinių reikalavimų pretendentams į apskričių viršininkų ir savivaldybių administracijų švietimo padalinių vadovų, inspektorių ir specialistų pareigas“ (Žin., 1999, Nr. 61-2017).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro
2004 m. lapkričio 3 d.
įsakymu Nr. ISAK-1717
KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ APSKRIČIŲ VIRŠININKŲ IR SAVIVALDYBIŲ ADMINISTRACIJŲ ŠVIETIMO PADALINIŲ VADOVAMS IR SPECIALISTAMS SĄRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kvalifikacinių reikalavimų apskričių viršininkų ir savivaldybių administracijų švietimo padalinių vadovams ir specialistams sąrašas (toliau vadinama – sąrašas) nustato specialiuosius kvalifikacinius reikalavimus apskričių viršininkų administracijų valstybinių švietimo priežiūros skyrių (tarnybų), švietimo skyrių ir savivaldybių administracijų švietimo skyrių (toliau vadinama – švietimo padaliniai) vadovams ir švietimo specialistams (toliau vadinama – švietimo padalinių vadovai, švietimo specialistai), kurie įrašomi į valstybės tarnautojų ar darbuotojų pareigybių aprašymus.
2. Bendruosius reikalavimus valstybės tarnautojams švietimo padalinių vadovams ir švietimo specialistams nustato Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 66-2130; 2002, Nr. 45-1708; 2003, Nr. 38-1671, Nr. 73-3358) 9 straipsnis.
3. Sąraše vartojamos sąvokos:
švietimo padalinių vadovai ir švietimo specialistai – valstybės tarnautojai ir darbuotojai, kurių veikla reglamentuota Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. liepos 1 d. nutarimu Nr. 834 „Dėl Valstybinės švietimo priežiūros nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 105-3888) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. vasario 5 d. nutarimu Nr. 128 „Dėl Apskričių viršininkų ir savivaldybių administracijų švietimo padalinių bendrųjų nuostatų patvirtinimo“(Žin., 2004, Nr. 21-643);
vadybinio darbo patirtis švietimo sistemoje – tai švietimo organizavimo ir / ar švietimo priežiūros patirtis, įgyta viešojo administravimo institucijoje arba einant švietimo įstaigos direktoriaus, jo pavaduotojo ugdymui, ugdymo padalinio vadovo pareigas.
II. SPECIALIEJI KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI
4. Švietimo padalinių vadovai ir švietimo specialistai privalo:
5. Be 4 punkte išvardytų reikalavimų, švietimo padalinių vadovai privalo:
5.2. žinoti švietimo teikėjų veiklą reglamentuojančius Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, švietimo ir mokslo ministro įsakymus bei kitus teisės aktus ir gebėti juos taikyti praktiškai;
6. Be 4 punkte išvardytų reikalavimų, apskričių viršininkų administracijų ir savivaldybių administracijų švietimo skyrių švietimo specialistai privalo:
6.2. gebėti vykdyti Apskričių viršininkų ir savivaldybių administracijų švietimo padalinių bendrųjų nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. vasario 5 d. nutarimu Nr. 128 (Žin., 2004, Nr. 21-643), 7 punktu nustatytas funkcijas.
7. Be 4 punkte išvardytų reikalavimų, apskričių viršininkų administracijų valstybinių švietimo priežiūros skyrių (tarnybų) švietimo specialistai privalo:
7.2. žinoti švietimo teikėjų veiklą reglamentuojančius Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, švietimo ir mokslo ministro įsakymus ir kitus teisės aktus. Gebėti juos atsirinkti bei taikyti praktiškai;