LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS 2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANO PATVIRTINIMO
2012 m. vasario 29 d. Nr. 226
Vilnius
Įgyvendindama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 (Žin., 2001, Nr. 42-1455; 2004, Nr. 96-3531; 2008, Nr. 84-3360), 3 punktą, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
Patvirtinti Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo planą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2012 m. vasario 29 d. nutarimu Nr. 226
LIETUVOS RESPUBLIKOS 2013 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ
RENGIMO PLANAS
1. Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau – Vyriausybė) iki 2012 m. kovo 15 d. parengia Vyriausybės 2013 metų veiklos prioritetų projektą.
2. Iki 2012 m. kovo 7 d. (I etapas) ir iki 2012 m. rugpjūčio 8 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai informaciją (2011–2015 metai) apie:
2.1. statybos paslaugų plėtojimą (mineralinių dirbinių pramonės, statybos, miškų ūkio ekonominius rodiklius) – Aplinkos ministerija;
2.2. darbo užmokesčio indeksus, darbo užmokesčio fondo dydį, darbuotojų skaičių (vidutinį metinį dirbančių ir vidutinį metinį sąlyginį) ir nedarbą – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija;
2.4. pagrindines ekonominės veiklos rūšis (detalizuodamos pagrindinių rūšių pramonės produkcijos gamybą) – Ūkio ministerija ir Energetikos ministerija;
2.5. užsienio prekybą ir jos struktūros elementus – Užsienio reikalų ministerija ir Ūkio ministerija;
3. Iki 2012 m. kovo 7 d. pateikia Finansų ministerijai:
3.1. Valstybinio socialinio draudimo fondo 2013–2015 metų prognozę – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija;
4. Iki 2012 m. kovo 30 d. (I etapas) ir iki 2012 m. rugpjūčio 20 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai informaciją apie:
4.1. 2013–2015 metais planuojamą lėšų poreikį priemonėms, finansuojamoms iš Europos žemės ūkio garantijų fondo, Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai, Europos žuvininkystės fondo ir bendrojo finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (toliau – valstybės biudžetas), taip pat lėšų poreikį žuvininkystės duomenų rinkimo ir kontrolės programoms, finansuojamoms iš Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų (įskaitant lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti ir nurodant lėšų poreikį kapitalui formuoti bei materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti) (1 priedas) – Žemės ūkio ministerija;
4.2. 2013–2015 metais planuojamą Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį gyvūnų užkrečiamosioms ligoms kontroliuoti, įskaitant lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti (1 priedas) – Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba;
4.3. įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai:
4.3.1. 2013–2015 metais planuojamą Europos Sąjungos fondų ir valstybės biudžeto lėšų poreikį bendrai iš Europos Sąjungos fondų lėšų finansuojamiems projektams įgyvendinti atskirai pagal kiekvieną 2007–2013 metų veiksmų programų prioritetą (1 priedas) (nurodomas lėšų poreikis kapitalui formuoti ir netinkamam finansuoti Europos Sąjungos fondų lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, kai projekto vykdytojas vykdo mišrias veiklas ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu negalima nustatyti, kurios projekto pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio dalies nėra galimybės įtraukti į atskaitą) – institucijos, atsakingos už Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją įgyvendinančių veiksmų programų priemonių, išskyrus techninės paramos priemones, įgyvendinimą;
4.3.2. 2013–2015 metais planuojamą Šveicarijos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį Lietuvos Respublikos ir Šveicarijos Konfederacijos bendradarbiavimo programai, kuria siekiama sumažinti ekonominius ir socialinius skirtumus išsiplėtusioje Europos Sąjungoje, įgyvendinti – tarpinės institucijos (įgyvendinant programą) ir (arba) pavienio projekto vykdytojas (įgyvendinant pavienį projektą), atsakingi už šios programos įgyvendinimą (1 priedas);
4.3.3. 2013–2015 metais planuojamą 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės (toliau – EEE) ir Norvegijos finansinių mechanizmų finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį – programų operatoriai, atsakingi už 2009–2014 metų EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų įgyvendinimą (1 priedas);
4.3.4. numatomą gauti Europos Sąjungos ir kitą tarptautinę finansinę paramą (išskyrus nurodytą šio plano 4.1, 4.2 ir 4.3.1–4.3.3 punktuose) ir bendrojo finansavimo lėšų poreikį 2013–2015 metais, iš jų materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (investicijų projektams, kurie traukiami į Valstybės investicijų programą (toliau – valstybės kapitalo investicijos) (1 priedas).
5. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2012 m. kovo 30 d. (I etapas) pateikia Finansų ministerijai informaciją apie:
5.1. 2013–2015 metais planuojamą biudžetinių įstaigų pajamų įmokų į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais numatomų skirti įstaigos programoms finansuoti paskirstymą (2 priedas);
5.2. programas ir (ar) programų priemones, kurios bus baigtos vykdyti 2012 metais ir kurioms nereikia numatyti asignavimų 2013 metais (netęstinas programas (priemones) (3 priedas);
5.3. 2011 metais suplanuotas ir faktiškai panaudotas, 2012 metais suplanuotas ir 2013 metais planuojamas lėšas papildomumo principui įgyvendinti savo ir ūkio subjektų, kuriuose jie įgyvendina savininko arba akcininko teises ir pareigas ir vykdo veiklą srityse, kurios gali būti bendrai finansuojamos iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos, atsižvelgdami į Europos Komisijai pateiktos Lietuvos 2007–2013 metų programavimo periodo papildomumo principo išankstinio (ex-ante) vertinimo ataskaitos priedą, skelbiamą Finansų ministerijos interneto tinklalapyje (adresas http://www.finmin.lt, skyrius „Veiklos kryptys“ ? „Biudžetas“ ? „Planavimas“).
6. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, pateikia Finansų ministerijai:
6.1. iki 2012 m. kovo 30 d. – skaičiavimus, kuriais pagrindžiamas savivaldybių 2013 metų biudžetų pajamų ir išlaidų pokytis dėl priimtų ir numatomų priimti teisės aktų;
7. Savivaldybės prireikus pateikia įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, jų nustatytais terminais informaciją, reikalingą apskaičiuoti asignavimų poreikiui jų kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti ir mokinio krepšeliui finansuoti.
8. Savivaldybės iki 2012 m. birželio 29 d. pateikia Finansų ministerijai prognozuojamus 2013 metų duomenis apie:
8.1. savivaldybėms priklausančių (iš savivaldybių biudžetų finansuojamų) švietimo įstaigų patalpų naudingąjį plotą;
8.2. savivaldybės teritorijoje esančių gyvenamųjų vietovių, kurioms suteiktas kurorto statusas, bendrą plotą;
9. Savivaldybės iki 2012 m. liepos 13 d. pateikia Finansų ministerijai prognozuojamas 2013 metų įplaukas į savivaldybių biudžetus pagal šias pajamų rūšis: savivaldybių administruojamas pajamas, gautas už išnuomotą valstybinę žemę ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinius, rinkliavas, išskiriant valstybines ir vietines, tarp jų rinkliavas už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą, materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamas, mokestį už aplinkos teršimą, valstybinius gamtos išteklius ir biudžetinių įstaigų pajamas pagal kiekvieną pajamų už prekes ir paslaugas rūšį.
10. Finansų ministerija, naudodamasi iki 2012 m. kovo 7 d. pateikta informacija, nurodyta šio plano 2 punkte, iki 2012 m. balandžio 3 d. (I etapas) parengia 2012–2015 metų makroekonominių rodiklių projekcijas.
11. Finansų ministerija iki 2012 m. balandžio 10 d. (I etapas) pateikia Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Finansų ministerijos (toliau – Valstybinė mokesčių inspekcija) duomenis apie prognozuojamas 2013 metų gyventojų pajamų mokesčio įplaukas į nacionalinį biudžetą ir iki 2012 m. rugsėjo 10 d. (II etapas) patikslintus šių įplaukų duomenis.
12. Finansų ministerija iki 2012 m. balandžio 17 d. pateikia Vyriausybei:
12.1. Lietuvos Respublikos 2013–2015 metų preliminarių nacionalinio biudžeto pagrindinių rodiklių ir asignavimų planavimo bendrųjų principų projektą;
13. Vyriausybė šio plano 12 punkte nurodytus duomenis pateikia susipažinti Lietuvos Respublikos Seimo Biudžeto ir finansų komitetui.
14. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2012 m. gegužės 7 d. pateikia pagal Strateginio planavimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 827 (Žin., 2002, Nr. 57-2312; 2010, Nr. 102-5279), 2013–2015 metų strateginių veiklos planų projektus, o ministrai ir tarpinstitucinių veiklos planų projektus – Finansų ministerijai.
Ministrai jiems pavestų valdymo sričių 2013–2015 metų strateginių veiklos planų projektus (juose turi būti įskaitytas lėšų poreikis jų kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti ir mokinio krepšeliui finansuoti) ir tarpinstitucinių veiklos planų projektus – Ministro Pirmininko tarnybai.
15.Ministerijos iki 2012 m. gegužės 7 d. pateikia informaciją apie lėšų poreikį ministrui pavestos valdymo srities valstybės kapitalo investicijoms (4 priedas) – Finansų ministerijai.
16. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2012 m. gegužės 7 d. kartu su strateginių veiklos planų projektais pateikia lėšų poreikį naujoms funkcijoms, veikloms ir (arba) priemonėms vykdyti pagrindžiančius skaičiavimus – Finansų ministerijai.
17. Ministro Pirmininko tarnyba nuo 2012 m. gegužės 10 d. iki 2012 m. birželio 15 d. išnagrinėja šio plano 12 ir 14–16 punktuose pateiktą informaciją ir rengia Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų diskusijas apie planuojamus pasiekti rezultatus ir asignavimus, per kurias, atsižvelgiant į planuojamus pasiekti rezultatus, susitariama dėl 2013–2015 metų maksimalių valstybės biudžeto asignavimų limitų skyrimo ministrų valdymo sritims.
18. Finansų ministerija iki 2012 m. liepos 2 d. raštu praneša ministerijoms apie ministrų valdymo sritims ir kitoms įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, numatomus skirti 2013–2015 metais maksimalius asignavimų limitus (išlaidoms ir materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (valstybės kapitalo investicijoms), įskaitant asignavimus jų kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti ir mokinio krepšeliui finansuoti).
19. Ministerijos per 7 darbo dienas nuo Finansų ministerijos pranešimo apie ministrų valdymo sritims numatomus skirti 2013–2015 metais maksimalius asignavimų limitus (išlaidoms ir materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (valstybės kapitalo investicijoms) gavimo asignavimus paskirsto ministrų valdymo sričių įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybėms ir šią informaciją pateikia ministrų valdymo sričių įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybėms ir Finansų ministerijai.
20. Per 35 kalendorines dienas nuo šio plano 18 punkte nurodyto pranešimo gavimo pateikia:
20.1. įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, patikslintus 2013–2015 metų strateginių veiklos planų projektus ir 2013–2015 metų valstybės biudžeto programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais, neviršydamos nurodytų maksimalių asignavimų limitų (prireikus kartu turi būti teikiami teisės aktų pakeitimo, mažinančio atitinkamo asignavimų valdytojo valdymo srities išlaidas, projektai). Institucijos, atsakingos už Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją įgyvendinančių veiksmų programų priemonių įgyvendinimą, teikdamos Finansų ministerijai patikslintus 2013–2015 metų strateginių veiklos planų projektus, nurodo valstybės biudžeto programas, kurioms įgyvendinti planuojamas 2013–2015 metais Europos Sąjungos fondų lėšų poreikis, atskirai nurodydamos Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir valstybės biudžeto bendrojo finansavimo lėšas, skirtinas bendrai finansuojamiems su Europos Sąjungos lėšomis projektams įgyvendinti, – Finansų ministerijai;
20.2. ministerijos ministrams pavestų valdymo sričių patikslintus 2013–2015 metų strateginių veiklos planų projektus – Finansų ministerijai ir Ministro Pirmininko tarnybai;
20.3. neviršydamos šio plano 18 punkte nurodytų valstybės kapitalo investicijų preliminarių limitų, valstybės institucijos ir įstaigos, kurioms įstatymuose ir kituose teisės aktuose pavesta formuoti arba dalyvauti formuojant atitinkamos srities valstybės politiką, kitos institucijos ir įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, Finansų ministerijai pateikia informaciją apie:
20.3.1. atitinkamos srities, savo institucijos arba įstaigos investavimo trejų metų prioritetus, jų pagrindimą, nurodydamos pagal kiekvieną prioritetą siūlomų skirti lėšų sumą, valstybės kapitalo investicijų į atitinkamą sritį trejų metų limitų paskirstymą pagal valstybės institucijas, įstaigas ir įmones, savivaldybių institucijas, taip pat kitus ūkio subjektus, kuriems numatoma skirti valstybės lėšų, ir valstybės investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas). Kartu pateikiami pagal valstybės investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašą arba Europos Komisijos 2008 m. parengto dokumento „Investicijų projektų kaštų – naudos analizės gairės“ (angl. Guide to Cost-benefit analysis of investment projects) nuostatas parengti valstybės investicijų projektai. Teikiami informacinės visuomenės plėtros valstybės investicijų projektai turi būti suderinti su Informacinės visuomenės plėtros komitetu prie Susisiekimo ministerijos;
20.4. Švietimo ir mokslo ministerija – mokslo ir studijų institucijų 2013–2015 metų strateginių veiklos planų ir programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais pagal kiekvieną mokslo ir studijų instituciją, kuriuos mokslo ir studijų institucijos Švietimo ir mokslo ministerijai pateikia jos nustatytu laiku, – Finansų ministerijai;
20.5. įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, – patikslintą informaciją apie 2013–2015 metų planuojamą biudžetinių įstaigų pajamų įmokų į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais, nutarimais ir kitais teisės aktais numatomų skirti įstaigos programoms finansuoti, paskirstymą (2 priedas) – Finansų ministerijai.
21. Valstybės įmonė Valstybės turto fondas iki 2012 m. liepos 19 d. Finansų ministerijai pateikia informaciją apie 2013 metų privatizavimo sandorių numatomas įplaukas į Privatizavimo fondą ir išlaidas Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti su jas pagrindžiančiais skaičiavimais.
22. Ministro Pirmininko tarnyba kartu su Finansų ministerija iki 2012 m. rugsėjo 3 d. išnagrinėja šio plano 20.2 punkte nurodytų ministrams pavestų valdymo sričių strateginių 2013–2015 metų veiklos planų projektų atitiktį Vyriausybės programai, Vyriausybės prioritetams, diskusijų apie planuojamus pasiekti rezultatus ir asignavimus rezultatams ir maksimaliems asignavimų limitams ir prireikus pateikia pastabas ir pasiūlymus.
23. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, atsižvelgdamos į Ministro Pirmininko tarnybos ir Finansų ministerijos pastabas ir pasiūlymus, prireikus patikslina 2013–2015 metų strateginių veiklos planų projektus, valstybės biudžeto programų sąmatų projektus, įskaitant valstybės kapitalo investicijas, ir per 7 darbo dienas nuo Ministro Pirmininko tarnybos ir Finansų ministerijos pastabų ir pasiūlymų gavimo pateikia juos Finansų ministerijai.
24. Finansų ministerija, naudodamasi iki 2012 m. rugpjūčio 8 d. pateikta informacija, nurodyta šio plano 2 punkte, iki 2012 m. rugsėjo 5 d. (II etapas) parengia patikslintas 2012–2015 metų makroekonominių rodiklių projekcijas.
25. Savivaldybės iki 2012 m. rugsėjo 6 d. pateikia informaciją apie pasikeitusį mokinių skaičių nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. – Švietimo ir mokslo ministerijai.
26. Valstybinė mokesčių inspekcija iki 2012 m. rugsėjo 12 d. pateikia duomenis apie prognozuojamas 2013 metų įplaukas į valstybės biudžetą kiekvienoje savivaldybės teritorijoje pagal administruojamus mokesčius – Finansų ministerijai.
27. Švietimo ir mokslo ministerija, naudodamasi iki 2012 m. rugsėjo 6 d. pateikta informacija, nurodyta šio plano 25 punkte, iki 2012 m. rugsėjo 19 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie patikslintą specialiosios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti poreikį.
28. Finansų ministerija iki 2012 m. rugsėjo 24 d. pateikia Vyriausybei parengtą Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą.
29. Finansų ministerija ne vėliau kaip po 5 darbo dienų nuo Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekto pateikimo Vyriausybei pateikia Vyriausybei nutarimo dėl išvados apie Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekto atitiktį paskutinėms galiojančioms Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacijoms ir nuomonei apie Lietuvos vidutinio laikotarpio ekonominę programą ir galimas papildomas priemones, būtinas visiškai atsižvelgti į Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacijas ir nuomonę, projektą.
Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių
projektų rengimo plano
1 priedas
(Informacijos apie numatomas gauti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšas forma)
__________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo (įstaigos, kurios vadovas yra asignavimų valdytojas) pavadinimas)
NUMATOMOS GAUTI EUROPOS SĄJUNGOS IR
KITOS TARPTAUTINĖS FINANSINĖS PARAMOS IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠOS
__________ Nr.
(data)
_____________________________
(sudarymo vieta)
(tūkst. litų)
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos mechanizmas |
2013 metai |
|||||||||
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
|||||||||
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, traukiamiems į Valstybės investicijų programą |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtrauktiems į Valstybės investicijų programą |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. ŽEMĖS ŪKIS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Europos žemės ūkio garantijų fondo priemonės: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tiesioginės išmokos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rinkos reguliavimo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. Europos žuvininkystės fondo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4. Žuvininkystės duomenų rinkimo ir kontrolės programos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.5. Europos Bendrijos finansinė parama gyvūnų užkrečiamosioms ligoms kontroliuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.6. Europos Sąjungos finansinio instrumento LIFE+ programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. STRUKTŪRINIAI VEIKSMAI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Struktūrinė parama 2007–2013 metais |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.1. Europos Sąjungos struktūrinės paramos 2007–2013 metų programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2. programa, pagal kurią planuojama Europos Sąjungos struktūrinės paramos 2007–2013 metų techninė parama, iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.1. veiksmų programoms administruoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.2. informuoti apie Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir Europos Sąjungos struktūrinei paramai viešinti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.3. vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektams finansuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. VIDAUS POLITIKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. Ignalinos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2. Išorės sienų fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3. Grąžinimo fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4. TEN-T („Rail Baltica“) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.5. Europos pabėgėlių fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.6. Specialioji Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. LIETUVOS RESPUBLIKOS ATSTOVŲ KELIONĖMS Į EUROPOS TARYBOS DARBO ORGANŲ SUSITIKIMUS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KITA TARPTAUTINĖ FINANSINĖ PARAMA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Europos ekonominės erdvės finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Norvegijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Šveicarijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso kita tarptautinė finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos mechanizmas |
2014 metai |
|||||||||
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
|||||||||
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtrauktiems į Valstybės investicijų programą |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtrauktiems į Valstybės investicijų programą |
|
1 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
1. ŽEMĖS ŪKIS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Europos žemės ūkio garantijų fondo priemonės: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tiesioginės išmokos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rinkos reguliavimo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. Europos žuvininkystės fondo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4. Žuvininkystės duomenų rinkimo ir kontrolės programos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.5. Europos Bendrijos finansinė parama gyvūnų užkrečiamosioms ligoms kontroliuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.6. Europos Sąjungos finansinio instrumento LIFE+ programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. STRUKTŪRINIAI VEIKSMAI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Struktūrinė parama 2007–2013 metais |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.1. Europos Sąjungos struktūrinės paramos 2007–2013 metų programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2. programa, pagal kurią planuojama Europos Sąjungos struktūrinės paramos 2007–2013 metų techninė parama, iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.1. veiksmų programoms administruoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.2. informuoti apie Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir Europos Sąjungos struktūrinei paramai viešinti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.3. vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektams finansuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. VIDAUS POLITIKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. Ignalinos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2. Išorės sienų fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3. Grąžinimo fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4. TEN-T („Rail Baltica“) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.5. Europos pabėgėlių fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.6. Specialioji Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. LIETUVOS RESPUBLIKOS ATSTOVŲ KELIONĖMS Į EUROPOS TARYBOS DARBO ORGANŲ SUSITIKIMUS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KITA TARPTAUTINĖ FINANSINĖ PARAMA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Europos ekonominės erdvės finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Norvegijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Šveicarijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso kita tarptautinė finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos mechanizmas |
2015 metai |
|||||||||
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
|||||||||
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtrauktiems į Valstybės investicijų programą |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti 2.9.2.2.1.01 2.9.2.2.1.02 |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtrauktiems į Valstybės investicijų programą |
|
1 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
1. ŽEMĖS ŪKIS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Europos žemės ūkio garantijų fondo priemonės: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tiesioginės išmokos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rinkos reguliavimo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. Europos žuvininkystės fondo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4. Žuvininkystės duomenų rinkimo ir kontrolės programos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.5. Europos Bendrijos finansinė parama gyvūnų užkrečiamosioms ligoms kontroliuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.6. Europos Sąjungos finansinio instrumento LIFE+ programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. STRUKTŪRINIAI VEIKSMAI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Struktūrinė parama 2007–2013 metais |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.1. Europos Sąjungos struktūrinės paramos 2007–2013 metų programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2. programa, pagal kurią planuojama Europos Sąjungos struktūrinės paramos 2007–2013 metų techninė parama, iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.1. veiksmų programoms administruoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.2. informuoti apie Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir Europos Sąjungos struktūrinei paramai viešinti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.3. vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektams finansuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. VIDAUS POLITIKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. Ignalinos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2. Išorės sienų fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3. Grąžinimo fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4. TEN-T („Rail Baltica“) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.5. Europos pabėgėlių fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.6. Specialioji Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. LIETUVOS RESPUBLIKOS ATSTOVŲ KELIONĖMS Į EUROPOS TARYBOS DARBO ORGANŲ SUSITIKIMUS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KITA TARPTAUTINĖ FINANSINĖ PARAMA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Europos ekonominės erdvės finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Norvegijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Šveicarijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso kita tarptautinė finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(įstaigos padalinio, atsakingo už planavimą, vadovo pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių
projektų rengimo plano
2 priedas
(Informacijos apie biudžetinių įstaigų pajamų įmokų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų įstaigos programoms finansuoti paskirstymą forma)
__________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo (įstaigos, kurios vadovas yra asignavimų valdytojas) pavadinimas)
BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ PAJAMŲ ĮMOKŲ Į Lietuvos Respublikos VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, VALSTYBĖS BIUDŽETO PAJAMŲ IŠ MOKESČIŲ DALIES IR KITŲ LĖŠŲ, ĮSTATYMAIS, NUTARIMAIS IR KITAIS TEISĖS AKTAIS NUMATOMŲ SKIRTI ĮSTAIGOS PROGRAMOMS FINANSUOTI,
PASKIRSTYMAS
________ Nr.
(data)
_______________________________
(sudarymo vieta)
(tūkst. litų)
2012 metų patvirtintas planas |
2013 metų projektas |
||||||||||
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų paskirstymas |
||||||||||
iš viso |
iš jų |
||||||||||
trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
įmokos už vykdomą veiklą |
įmokos už mokslą aukštosiose mokyklose |
pajamų pagal kiekvieną mokestį atskirai dalis |
kitos įmokos |
iš viso |
iš jų |
|||||
išlaidoms |
iš jų darbo užmokesčiui |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtrauktiems į Valstybės investicijų programą |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2014 metų projektas |
2015 metų projektas |
||||||||||||||||||||
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų paskirstymas |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų paskirstymas |
||||||||||||||||||
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
||||||||||||||
trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
įmokos už vykdomą veiklą |
įmokos už mokslą aukštosiose mokyklose |
pajamų pagal kiekvieną mokestį atskirai dalis |
kitos įmokos |
išlaidoms |
iš jų darbo užmokesčiui |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtrauktiems į Valstybės investicijų programą |
trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
įmokos už vykdomą veiklą |
įmokos už mokslą aukštosiose mokyklose |
pajamų pagal kiekvieną mokestį atskirai dalis |
kitos įmokos |
išlaidoms |
iš jų darbo užmokesčiui |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtrauktiems į Valstybės investicijų programą |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(įstaigos padalinio, atsakingo už planavimą, vadovo pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių
projektų rengimo plano
3 priedas
(Informacijos apie programas ir (ar) programų priemones, kurios bus baigtos vykdyti 2012 metais ir kurioms nereikia numatyti asignavimų 2013 metais, forma)
__________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo (įstaigos, kurios vadovas yra asignavimų valdytojas) pavadinimas)
PROGRAMOS IR (AR) PROGRAMŲ PRIEMONĖS, KURIOS BUS BAIGTOS VYKDYTI 2012 METAIS IR KURIOMS
NEREIKIA NUMATYTI ASIGNAVIMŲ 2013 METAIS
___________ Nr.
(data)
_______________________________
(sudarymo vieta)
Eil. Nr. |
Programos (priemonės) pavadinimas |
Suma (tūkst. litų) |
1. |
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
(įstaigos padalinio, atsakingo už planavimą, vadovo pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Lietuvos Respublikos 2013 metų valstybės biudžeto ir
savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių
projektų rengimo plano
4 priedas
(Informacijos apie lėšų poreikį ministrui pavestos valdymo srities valstybės kapitalo investicijoms forma)
__________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo (ministerijos) pavadinimas)
INFORMACIJA APIE LĖŠŲ POREIKĮ MINISTRUI PAVESTOS VALDYMO SRITIES VALSTYBĖS KAPITALO INVESTICIJOMS
_____________ Nr.
(data)
_______________________________
(sudarymo vieta)
(tūkst. litų)
Kodai |
Asignavimų valdytojo, investicijų projektų įgyvendinimo programos, investicijų projekto pavadinimas |
Įgyvendinimo terminai |
Bendra vertė |
Panaudota lėšų iki 2012-01-01 |
Patvirtinti 2012 metams asignavimai pagal Valstybės investicijų 2012–2014 metų programą |
2013 metai |
2014 metai |
2015 metai |
||||||||||||||||||
iš viso |
|
iš viso |
|
iš viso |
|
|||||||||||||||||||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų poreikis |
iš jų |
valstybės garantuojamų paskolų poreikis |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų poreikis |
iš jų |
valstybės garantuojamų paskolų poreikis |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų poreikis |
iš jų |
valstybės garantuojamų paskolų poreikis |
||||||||||||||||||
programos |
tikslo |
uždavinio |
priemonės |
pradžia |
pabaiga |
įstaigų pajamų įmokos |
Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama |
įstaigų pajamų įmokos |
Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama |
įstaigų pajamų įmokos |
Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama |
|||||||||||||||
|
Asignavimų valdytojas – iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
Investicijų projektų įgyvendinimo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Investicijų projektas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Asignavimų valdytojas – iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
Investicijų projektų įgyvendinimo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Investicijų projektas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Ministrui pavesta valdymo sritis – iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
(įstaigos padalinio, atsakingo už planavimą, vadovo pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |