LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2007 M. KOVO 1 D. ĮSAKYMO NR. A1-57 „DĖL EUROPOS BENDRIJŲ INICIATYVOS EQUAL TREČIOJO ETAPO GAIRIŲ PAREIŠKĖJAMS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2007 m. rugsėjo 25 d. Nr. A1-259
Vilnius
Pakeičiu Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL trečiojo etapo gairių pareiškėjams tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. kovo 1 d. įsakymu Nr. A1-57 „Dėl Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL trečiojo etapo gairių pareiškėjams tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 28-1040):
2. Išdėstau 3.14 punktą taip:
„3.14. Rezultatų pagrįstumo ir patikimumo vertinimas – tai procesas, kuris įtraukia panašius partnerius, dirbančius toje pačioje srityje; potencialius rezultatų vartotojus iš atsakingų valstybės institucijų; ekspertus, kurie įvertina ir palygina siūlomus sprendimus su egzistuojančia praktika: sukurtos gerosios praktikos, sprendžiant darbo rinkos ir socialinės įtraukties problemas Lietuvoje, aktualumas, reikšmė ir tinkamumas, siūlomų sprendimų pranašumai ir nauda, perkėlimo kitiems vartotojams ir platesnio taikymo galimybės, integruojant į atsakingų valstybinių institucijų politiką ir praktiką.“
3. Išdėstau 3.17 punktą taip:
„3.17. Teminio tinklo valdymo grupė – tai grupė, kuri organizuoja ir atlieka vystymo bendrijų siūlomų novatoriškų sprendimų, sukurtų ir išbandytų antrojo EQUAL programos įgyvendinimo etapo metu, pagrįstumo ir patikimumo vertinimą; nustato vystymo bendrijų siūlomų novatoriškų sprendimų vertinimo kriterijus; teikia pasiūlymus vystymo bendrijoms dėl jų siūlomų novatoriškų sprendimų tobulinimo; teikia rekomendacijas vystymo bendrijoms dėl jų siūlomų novatoriškų sprendimų perkėlimo į praktiką ir (arba) politiką; rekomenduoja teminiam tinklui kurti darbo grupes valdymo grupės rekomendacijoms įgyvendinti; vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas.“
4. Išdėstau 11.1 punktą taip:
5. Išdėstau 11.6 punktą taip:
6. Išdėstau 17.1 punktą taip:
„17.1. tikrina darbo rinkos ir socialinės įtraukties politikos srities problemų inovatyvių sprendimų būdų, sukurtų ir išbandytų EQUAL antrojo etapo metu, patikimumą ir pagrįstumą, pasitelkdamos darbo grupes, vartotojų ir ekspertų bei Teminio tinklo valdymo grupės įvertinimus. Įvertinimo tikslas yra pademonstruoti gerosios patirties, sprendžiant darbo rinkos ir socialinės įtraukties problemas Lietuvos Respublikoje, aktualumą ir tinkamumą, siūlomų sprendimų privalumus ir naudą, lyginant su dabartiniais būdais ir taikoma praktika atsižvelgiant į socialinės atskirties ir diskriminacijos problemų analizės, atliktos antrojo etapo metu, rezultatus, kitų Europos Sąjungos šalių patirtį, perkėlimo sąlygas, pakeitimų kaštus ir ilgalaikio taikymo galimybes viešojoje politikoje ir praktikoje. Įvertinimas taip pat apima inovatyvių sprendimų indėlį į viešosios politikos efektyvumo ir lygių galimybių didinimą bei užtikrina metodų tinkamumą perkelti ir integruoti juos į politiką ir praktiką. Kiekvienos vystymo bendrijos sprendimo vertinimas gali būti suprastas dviem aspektais:“.
7. Išdėstau 19 punktą taip:
„19. Teminiam tinklui priklausančios kiekvienos vystymo bendrijos atstovas įeina į Teminio tinklo valdymo grupės sudėtį. Teminio tinklo valdymo grupės nariai taip pat yra SADM ir jai pavaldžių institucijų, kitų EQUAL programos rezultatais suinteresuotų valstybės ir savivaldybių institucijų įgalioti atstovai. Teminio tinklo valdymo grupė organizuoja ir atlieka vystymo bendrijų siūlomų novatoriškų sprendimų, sukurtų ir išbandytų antrojo EQUAL programos įgyvendinimo etapo metu, pagrįstumo ir patikimumo vertinimą; nustato vystymo bendrijų siūlomų novatoriškų sprendimų vertinimo kriterijus; teikia pasiūlymus vystymo bendrijoms dėl jų siūlomų novatoriškų sprendimų tobulinimo; teikia rekomendacijas vystymo bendrijoms dėl jų siūlomų novatoriškų sprendimų perkėlimo į praktiką ir (arba) politiką; rekomenduoja teminiam tinklui kurti darbo grupes valdymo grupės rekomendacijoms įgyvendinti; vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas. Teminio tinklo valdymo grupėms pirmininkauja pirmojo posėdžio metu išrinktas pirmininkas.“
8. Išdėstau 20 punktą taip:
„20. Teminių tinklų veiklos pažangą ir rezultatus vertina Priežiūros komitetas 2004–2006 metų Europos Bendrijų iniciatyvos EQUAL bendrojo programavimo dokumento įgyvendinimo priežiūrai atlikti (toliau vadinama – Priežiūros komitetas). Priežiūros komitetas taip pat remia poveikio politikai ir praktikai veiklas, padeda stiprinti gerosios praktikos ir novatoriškų sprendimų paklausą ir pritaikymą.“
10. Išdėstau 28 punktą taip:
12. Išdėstau 39 punktą taip:
13. Išdėstau 100 punktą taip:
14. Išdėstau 8 priedo 21 eilutę taip:
„21. |
3.2. ilgalaikis turtas |
Projektui vykdyti reikalingos kompiuterinės technikos, programinės įrangos, baldų, seminarams reikalingos įrangos ir kt. ilgalaikio turto (kurio įsigijimo kaina yra lygi arba viršija 500 Lt su PVM) įsigijimo ar nusidėvėjimo sąnaudos. Ilgalaikio turto išlaidos išskaidomos pagal ekonominės klasifikacijos eilutes. Detaliajame projekto biudžete ši eilutė detalizuojama, nurodant skirtingo tipo įrangą (prekę), vieneto kainą ir kiekį. (Kompiuterinė įranga ir programinė įranga parodoma atskirose biudžeto eilutėse.) Kitu atveju tinkamos išlaidos įgyvendinant projektą – nudėvėtina suma ar nuomos išlaidos. Nusidėvėjimo sąnaudos turi būti apskaičiuotos pagal įprastinę organizacijos apskaitos metodiką. Tinkamos finansuoti yra tik to ilgalaikio turto pirkimo išlaidos, kuris po projekto įgyvendinimo atiteks tikslinei grupei.“ |
Pirkimo procedūrų dokumentai, tiekimo sutartys (pageidautina), priėmimo– perdavimo aktai, sąskaitos faktūros, mokėjimo dokumentai (kvitai, kasos išlaidų orderiai, banko išrašai ir pan.), įvedimo į eksploataciją aktai (pageidautina), vadovo įsakymai: dėl ilgalaikio turto nusidėvėjimo skaičiavimo metodikos, turto priskyrimo ilgalaikiam turtui; apskaitos politikos dokumentai, reglamentuojantys ilgalaikio turto apskaitą. Jeigu įsigytas ilgalaikis turtas perduodamas partneriams, tai pridedami priėmimo– perdavimo aktai, panaudos sutartys, buhalterinės pažymos |
15. Išdėstau 8 priedo 26 eilutę taip:
„26. |
3.4. konferencijos, seminarai |
Patalpų ir seminarams reikalingos įrangos nuoma. Jeigu seminaro dalyviams nemokami dienpinigiai, seminaro, konferencijos dalyvių maitinimo išlaidos (išskyrus alkoholinius gėrimus), nakvynė bei kitos su seminaro organizavimu bei vykdymu tiesiogiai susijusios išlaidos (jei šios išlaidos nėra numatytos kitose biudžeto eilutėse). Jei perkamos visos paslaugos (patalpų, įrangos nuoma, apgyvendinimas, maitinimas) iš vieno tiekėjo, tai nurodomas bendras seminarų (konferencijų) skaičius. Jei su konferencijos organizavimu susijusios paslaugos bus perkamos atskirai, iš skirtingų tiekėjų (pvz.: maitinimas, apgyvendinimas, patalpų, įrangos nuoma), tai biudžeto pagrindimo lentelėje detalizuojamos planuojamos išlaidos |
Projekto vadovo patvirtinti dalyvių registracijos lapai (dalyviai privalo pasirašyti), renginių darbotvarkės, sąskaitos faktūros, susitikimų protokolai, mokėjimo dokumentai. Turi būti detalizuotos suteikiamos paslaugos, jeigu suteikiamos maitinimo paslaugos turi būti nurodytas dalyvių skaičius, kuriam suteikiamos šios paslaugos“. |