STATISTIKOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS GENERALINIO DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL KELEIVIŲ, KROVINIŲ IR PAŠTO VEŽIMŲ ORO TRANSPORTU KETVIRTINIO PERIODIŠKUMO STATISTINĖS ATASKAITOS PATVIRTINIMO
2003 m. gruodžio 22 d. Nr. DĮ-231
Vilnius
Siekdamas įgyvendinti Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299) nuostatas ir vadovaudamasis 12 straipsnio 2 dalimi:
1. Tvirtinu:
1.1. Keleivių atvykimo ir išvykimo bei krovinių ir pašto išsiuntimo ir gavimo pagal paskirties oro uostus ketvirtinio periodiškumo statistinę ataskaitą TO-10 (pridedama).
2. Laikau netekusiu galios Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2002 m. lapkričio 28 d. įsakymą Nr. 224 „Dėl keleivių ir krovinių vežimų oro transportu metinės statistinės ataskaitos patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 122-5496).
Forma patvirtinta Statistikos departamento prie
Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio
direktoriaus 2003 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr.
DĮ-231
________________________________________________________________________________
(Įmonės pavadinimas)
Statistikos departamento prie LRV
Transporto ir paslaugų statistikos skyriui
Gedimino pr. 29, LT-2746 Vilnius
keleivių atvykimo ir išvykimo bei krovinių ir pašto išsiuntimo ir gavimo pagal paskirties oro uostus c c c c m. ___ ketv. ataskaita TO–10 ketvirtinė
_________________ Nr. ____
(Užpildymo data)
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pateikiama: 30 dieną pasibaigus ataskaitiniam laikotarpiui |
Adresas ar veikla nurodomi tik tuo atveju, jei jie pasikeitė |
|
|
|||||||
Adresas |
|
|
|||||||
|
|
|
|||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
|
Garantuojamas duomenų konfidencialumas |
|||||||
|
|
|
|||||||
|
|
Ataskaitos forma skelbiama interneto svetainėje http://www. std. lt |
I. Reguliarių komercinių vežimų apimtis oro uoste
Oro uosto pavadinimas (galutinio – išsiunčiant, pradinio – atvykstant) |
Eil. Nr. |
Šalies pavadinimas |
Šalies kodas |
Aviakompanijos kodas |
Išskridusių orlaivių skaičius |
Atskridusių orlaivių skaičius |
Keleiviai |
Kroviniai (tonos) |
Paštas (tonos) |
||||||||
išvykę |
atvykę |
iš viso (3 ir 4 sk. suma) |
vykstantys tiesioginiu tranzitu |
išsiųsta |
gauta |
iš viso (7 ir 8 sk. suma) |
išsiųsta |
gauta |
iš viso (10 ir 11 sk. suma) |
||||||||
A |
B |
C |
D |
E |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Reguliarus komercinis vežimas, iš viso (110 eil.+ 140 eil.), (150 eil.+ 160 eil.) |
100 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarptautinis susisiekimas |
110 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus pagal kiekvieną oro uostą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus pagal kiekvieną oro uostą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vietinis susisiekimas |
140 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus pagal kiekvieną oro uostą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš bendros apimties lėktuvais: užsienio aviakompanijų |
150 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
šalies aviakompanijų |
160 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Nereguliarių komercinių vežimų apimtis oro uoste
Oro uosto pavadinimas (galutinio – išsiunčiant, pradinio – atvykstant) |
Eil. Nr. |
Šalies pavadinimas |
Šalies kodas |
Aviakompanijos kodas |
Išskridusių orlaivių skaičius |
Atskridusių orlaivių skaičius |
Keleiviai |
Kroviniai (tonos) |
Paštas (tonos) |
||||||||
išvykę |
atvykę |
iš viso (3 ir 4 sk. suma) |
vykstantys tiesioginiu tranzitu |
išsiųsta |
gauta |
iš viso (7 ir 8 sk. suma) |
išsiųsta |
gauta |
iš viso (10 ir 11 sk. suma) |
||||||||
A |
B |
C |
D |
E |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Nereguliarus komercinis vežimas, iš viso (210 eil. + 240 eil.), (250 eil.+ 260 eil.) |
200 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarptautinis susisiekimas |
210 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus pagal kiekvieną oro uostą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus pagal kiekvieną oro uostą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vietinis susisiekimas |
240 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus pagal kiekvieną oro uostą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš bendros apimties lėktuvais: užsienio aviakompanijų |
250 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
šalies aviakompanijų |
260 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kiti komercinės bendrosios aviacijos skrydžiai |
300 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nekomerciniai bendrosios aviacijos skrydžiai |
400 |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Įmonės vadovas _______________________________________________________________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________ _____________________
(Ataskaitą sudariusio asmens vardas ir pavardė) (Telefonas) (Faksas) (El. paštas)
Pasiteirauti: tel. (8~5) 236 46 76; faks. (8~5) 236 46 66; el. p. ataskaitos@mail.std.lt
PATVIRTINTA
Statistikos departamento prie LRV generalinio
direktoriaus 2003 m. gruodžio 22 d. įsakymu
Nr. DĮ-231
PAAIŠKINIMAI DĖL KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMŲ ORO TRANSPORTU TYRIMO
(ataskaitos – TO-01, TO-02, TO-04, TO-06, TO-07, TO-10)
TEISINIS PAGRINDAS
|
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymas (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299).
|
TYRIMO RŪŠIS IR TIKSLAS
|
Tai – ištisinis tyrimas. Ataskaitas pildo Lietuvos aviakompanijos ir oro uostai. Tyrimo tikslas – nustatyti krovinių ir keleivių vežimų oro transportu apimtį.
|
DUOMENŲ PATEIKIMO PAREIGA
|
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 14 straipsnis. Respondentų pareiga teikti statistinius duomenis. Remiantis Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 14 straipsniu, juridiniai asmenys privalo neatlygintinai teikti statistinius duomenis.
|
DUOMENŲ KONFIDENCIALUMAS
|
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 15 straipsnio 2 dalis. Oficialiosios statistikos duomenys, jeigu pagal juos tiesiogiai ar netiesiogiai galima identifikuoti respondentą, apie kurį ar kurio veiklos rezultatus buvo surinkti pirminiai statistiniai duomenys, yra konfidencialūs ir saugomi įstatymų nustatyta tvarka.
|
Pateikimo tvarka
Patvirtinta atskaitomybė nustatytais terminais ataskaitų blankuose pateikiama Statistikos departamento Transporto ir paslaugų statistikos skyriui.
TO-01, TO-02 formų periodinė atskaitomybė (mėnesinė ar ketvirtinė) pateikiama didėjančia tvarka nuo metų pradžios.
TO-10 formos atskaitomybė pateikiama už ketvirtį.
Statistinės atskaitomybės duomenys privalo sutapti su pirminės apskaitos duomenimis.
Atskaitomybės duomenys turi būti pateikti reikalaujamais blankuose matavimo vienetais.
TO-01. Lietuvos aviakompanijų ir oro uostų ataskaita
mėnesinė
1 skiltis. Pateikiama operatyvi mėnesio informacija.
2 skiltis. Skilties duomenys skaičiuojami tokiu būdu: prieš ataskaitinį mėnesį buvusio laikotarpio patikslinti duomenys sudedami su operatyviais paskutinio mėnesio duomenimis. Ataskaitos 2 skilties duomenų negalima skaičiuoti naudojant 1 skilties (operatyvios mėnesinės atskaitomybės) duomenis.
3 ir 4 skiltys. Pateikiami praėjusių metų atitinkamo laikotarpio duomenys. Šie duomenys turi sutapti su patikslintais praėjusių metų statistinės atskaitomybės duomenimis.
1, 2, 3 ir 4 skiltys. Duomenys, kad būtų palyginami, turi būti skaičiuojami pagal tą pačią metodiką.
I ir II skyriai. Pildo ir pateikia aviakompanijos.
I skyrius. Pateikiami duomenys apie komercinius keleivių, krovinių ir pašto vežimus visomis susisiekimo rūšimis nuosavais aviakompanijos lėktuvais arba ilgalaikės nuomos teisėmis eksploatuojamais lėktuvais.
Komerciniai vežimai– visi reguliarūs ir nereguliarūs vieši tarptautiniai ir vietiniai keleivių, krovinių ir pašto vežimai lėktuvais už mokestį.
100 eilutė. Vežtų keleivių skaičius gaunamas suskaičiuojant kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) skridusį keleivį tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, kiekvieno etapo keleivių pakartotinai skaičiuoti nereikia, nes kiekvienas keleivis, vežtas nurodytu skrydžiu, įskaičiuojamas tik vieną kartą, neatsižvelgiant į etapų skaičių.
100 eilutė. Vežtų keleivių skaičius paskirstomas pagal susisiekimo rūšis: vežimai vietinio susisiekimo skrydžiais (110 eil.) ir tarptautinio susisiekimo skrydžiais (120 eil.)
120 eilutė. Tarptautinio susisiekimo skrydžiais vežtų keleivių skaičių sudaro:
- keleiviai išvykę už šalies ribų;
- keleiviai atvykę į šalies oro uostus iš užsienio;
- keleiviai vežti už šalies ribų tarp užsienio oro uostų.
100 eilutė. Keleivių vežimai (100 eil.) oro linijomis skirstomi į reguliarius (130 eil.) ir nereguliarius (140 eil.).
100 eilutės duomenys turi būti lygūs 110 ir 120, taip pat 130 ir 140 eilučių duomenų sumai.
150 eilutė. Vežtų krovinių ir pašto tonų skaičius gaunamas kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) vežtą krovinio toną įskaičiuojant tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, vežtų krovinių tonų pagal atskirus nurodyto skrydžio etapus pakartotinai skaičiuoti nereikia.
160 eilutė. Keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekviename skrydžio etape vežtų keleivių skaičių dauginant iš etapo atstumo ir sudedant etapų rezultatus. Gautas skaičius rodo, kiek kilometrų buvo vežti visi keleiviai.
170 eilutė. Krovinių ir pašto apyvarta apskaičiuojama kiekviename skrydžio etape vežtų krovinių ir pašto tonų skaičių dauginant iš etapo atstumo ir sudedant etapų rezultatus. Gautas skaičius rodo, kiek kilometrų buvo vežti visi kroviniai ir paštas.
II skyrius. Pateikiami duomenys apie Lietuvos aviakompanijų lėktuvų, kurie vykdė komercinius vežimus, skrydžių etapų skaičių.
Skrydžio etapas – tai lėktuvo skrydis nuo pakilimo iki nusileidimo momento, neįskaitant techninių sustojimų. Skrydžių etapai klasifikuojami į tarptautinius ir vietinius.
210 eilutė. Vietinis skrydžio etapas – tai etapas, kuris negali būti klasifikuojamas kaip tarptautinis ir kurio pakilimo ir nusileidimo punktai yra šalies ribose.
220 eilutė. Tarptautinis skrydžio etapas – tai etapas, kurio pakilimo, nusileidimo ar abu galutiniai punktai yra už šalies ribų.
III skyrius. Pateikiami duomenys apie lėktuvų ir keleivių išvykimą iš šalies oro uostų ar atvykimą į juos. Į šį skyrių įrašoma, kiek keleivių išvyko ir atvyko tiek Lietuvos aviakompanijoms priklausančiais, tiek užsienio aviakompanijų lėktuvais.
300–303 ir 320–323 eilutės. Pateikiami duomenys apie atskridusius ir išskridusius lėktuvus, neatsižvelgiant į tai, ar tai komerciniai, ar nekomerciniai skrydžiai. Lėktuvo atskridimas ir išskridimas skaičiuojamas atskirai, t. y. vieną atskridimą ir vieną išskridimą reikia skaičiuoti kaip du atskridusius ir išskridusius lėktuvus, t. y. du lėktuvo skrydžius.
Komerciniu tarptautiniu lėktuvo skrydžiu yra laikomas skrydis, jei visas skrydis susideda (lėktuvo skridimas vieną ar kelis skrydžio etapus su nepakeistu skrydžio numeriu) iš vieno ar daugiau tarptautinių skrydžio etapų. Tai taikoma klasifikuojant lėktuvų skrydžius.
303 ir 373 eilutės. Kiti skrydžiai. Nurodomas visų atskridusių ir išskridusių orlaivių, išskyrus tuos, kurie vykdė komercinius vežimus, skaičius. Čia nurodoma tokia komercinė veikla kaip pagalba žemės ūkiui (trąšų barstymas ir kt.), skridimas norint fotografuoti; mokomieji lakūnų skrydžiai, dalykiniai ir administraciniai skrydžiai.
310–332 ir 380–410 eilutės. Įrašomi duomenys apie komerciniais skrydžiais vežtus keleivius, neatsižvelgiant į tai, ar jie buvo vežti už mokestį, ar nemokamai. Keleivių vežimai klasifikuojami, atsižvelgiant į jų įlaipinimo ir išlaipinimo punktus.
Atvykę keleiviai – tai keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra galutinis arba tie atvykę keleiviai, kurie tęs savo kelionę lėktuvais (išskyrus tiesioginio tranzito keleivius).
Išvykę keleiviai – tai keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra pradinis, o kelionė baigiasi vietiniame arba užsienio oro uoste, arba atvykę keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra tarpinis ir jie toliau tęsia kelionę lėktuvais (išskyrus tiesioginio tranzito keleivius).
Tiesioginio tranzito keleiviai – tai keleiviai, kurie tęsia kelionę skrydžiu, turinčiu tą patį skrydžio numerį kaip ir tas, kuriuo jie atvyko. Tiesioginio tranzito keleiviai skaičiuojami tik vieną kartą.
340–362 ir 420–442 eilutės. Įrašomi duomenys apie komerciniais skrydžiais vežtus krovinius ir paštą. Į išsiųstus ir gautus krovinius ir paštą įskaitomi skubūs ir diplomatiniai siuntiniai, bet neįskaitomas nemokamas keleivių bagažas. Krovinių ir pašto vežimai klasifikuojami, atsižvelgiant į jų išsiuntimo ir gavimo punktus.
TO-02. Vežimų nuosavais ir nuomojamais lėktuvais ataskaita
ketvirtinė
Šią ataskaitą pildo šalies teritorijoje registruotos aviakompanijos. Ataskaitoje pateikiami duomenys apie vežimus nuosavais ar ilgalaikės nuomos teisėmis eksploatuojamais lėktuvais.
Komerciniai vežimai – visi reguliarūs ir nereguliarūs vieši tarptautiniai ir vietiniai keleivių, krovinių ir pašto vežimai lėktuvais už mokestį.
Reguliarūs komerciniai vežimai – tai vežimai už mokestį, kai vežama reguliariais skrydžiais pagal tvarkaraštį, arba tokiais reguliariais ar gana dažnais skrydžiais, kuriuos galima atitinkamai sisteminti ir į kuriuos gyventojai individualiai gali rezervuoti vietas tiesiai iš aviakompanijos ar iš jų agentūrų. Prie šių skrydžių priskiriami ir papildomi skrydžiai, jeigu jie buvo atliekami dėl to, kad buvo perpildyti reguliarūs skrydžiai.
Nereguliarūs komerciniai vežimai – tai vežimai čarteriniais ir specialiais skrydžiais, išskyrus tais, kurie nurodomi skiltyse „reguliarūs vežimai“, t. y. skrydžiai, atliekami už mokestį nereguliariai, taip pat tušti ir su jais susiję skrydžiai, turistinių maršrutų skrydžiai, kurie neįtraukti į reguliarius vežimus.
1 skiltis. Pateikiama visų vežimų ir susisiekimo rūšių duomenų suma.
3-5 skiltys. Pateikiami duomenys apie vietinio ir tarptautinio susisiekimo reguliarius vežimus.
7-10 skiltys. Pateikiami duomenys apie vietinio ir tarptautinio susisiekimo nereguliarius vežimus.
100 eilutė. Nurodomas visų skrydžių skaičius. Skrydis – tai lėktuvo eksploatavimas viename ar keliuose skrydžio etapuose nesikeičiant skrydžio numeriui.
110 eilutė. Nurodomas visų skrydžių etapų skaičius. Šie duomenys turi sutapti su TO-01 ataskaitos 200 eil. 2 skl. duomenimis.
120,130 ir 140 eilutės. Nurodomas vežtas keleivių, pašto ir krovinių kiekis. Pildant šias eilutes reikia taikyti apibrėžimus, pateiktus ataskaitos TO-01 pildymo nurodymuose.
150 eilutė. Keleivių sėdimų vietų skaičius Nurodomas bendras parduoti skirtų vietų skaičius, išskyrus tas, kurios faktiškai nebuvo panaudotos dėl papildomo kuro ar kitų krovinių svorio.
160 eilutė. Maksimali keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekviename skrydžio etape siūlomas parduoti keleivių vietas dauginant iš skrydžio etapo atstumo.
180 eilutė. Keleivinių lėktuvų talpos panaudojimo koeficientas apskaičiuojamas faktišką keleivių apyvartą (170 eil.) dalijant iš maksimalios keleivių apyvartos (160 eil.) ir dauginant iš 100.
190 eilutė. Apskaičiuojamas ir įrašomas bendras lėktuvų nuskristas atstumas visais maršrutais.
200 eilutė. Įrašomas eksploatuojamų lėktuvų išskraidytas laikas. Išskraidytos valandos išreiškiamos sveikaisiais skaičiais ir remiasi „išskridimo laikas“ – „atskridimo laikas“ principu.
210 eilutė. Maksimalus tonos kilometražas apskaičiuojamas kiekvieno skrydžio etapo komercinės apkrovos tonas (keleiviai, kroviniai, paštas) dauginant iš skrydžio etapo atstumo.
220 eilutė. Nurodomas faktiškas tonos kilometražas. Pagal vežimų rūšis jis paskirstomas 221-223 eilutėse. Faktiškas tonos kilometražas pagal vežimų rūšis apskaičiuojamas taip: vežto pašto ar krovinio kiekis dauginamas iš etapo atstumo, keleivių apyvarta – iš 0,09. Faktiškas tonos kilometražas (220 eil.) gaunamas sudėjus visų vežimų rūšių tonos kilometražą.
230 eilutė. Komercinės apkrovos koeficientas nustatomas faktišką tonos kilometražą (220 eil.) dalijant iš maksimalaus kilometražo (210 eil.) ir gautą rezultatą dauginant iš 100.
Visų ataskaitos rodiklių (išskyrus 180 ir 230 eil.):
1 skl.=∑2 ir 6 skl.;
2 skl.=∑3 ir 4 skl.;
6 skl.=∑7 ir 8 skl.
II skyrius. Pateikiami duomenys apie vežimus nereguliariais skrydžiais.
Skrydžiai turistiniais maršrutais – skrydžiai, kai atliekamos užsakomosios turistinės kelionės lėktuvais. Taip pat tokie skrydžiai, kai tie patys keleiviai vežami žiediniu maršrutu, t. y. kai pirmyn ir atgal keliaujama skirtingomis oro linijomis.
„A“ skiltyje nurodomas skrydžio maršrutas, t. y. miestų (oro uostų), kuriuose pagal judėjimo maršrutą pakyla ir nusileidžia lėktuvas, pavadinimai. Miestai (oro uostai) koduojami remiantis Miestų/oro uostų kodų sąrašu.
„C“ skiltis. Šalys koduojamos remiantis Pasaulio šalių ir teritorijų registru.
Miestų/oro uostų kodų sąrašas ir Pasaulio šalių ir teritorijų registras pateikiami šių nurodymų priede.
Pildant šią ataskaitą reikia taikyti apibrėžimus, pateiktus TO-01 ir TO-02 ataskaitų pildymo nurodymuose.
I skyrius. Nurodomas oro linijų ilgis ir jų skaičius.
Oro linija laikoma skrydžio trasa nuo įlaipinimo iki galutinio oro uosto. Oro tinklo ilgis – tai eksploatuojamų oro linijų (be persidengiančių ruožų) ilgis. Jeigu per tam tikrą ruožą eina daugiau kaip viena oro linija, šio ruožo ilgis įskaičiuojamas tik vieną kartą.
II skyrius. Apskaičiuojamas ir įrašomas nuosavų (be nuomojamų) lėktuvų ir sraigtasparnių skaičius.
1 skiltis. Pateikiamas inventorinis visų lėktuvų ir sraigtasparnių skaičius ataskaitinių metų pabaigoje (200 ir 220 eil.) ir jų skaičius pagal atskirus tipus.
2 skiltis. Pateikiama faktiška visų lėktuvų ir atskirai pagal kiekvieną lėktuvo tipą talpų suma.
III skyrius. Nurodomas pagal eksploatuotą laiką paskirstytas nuosavų lėktuvų ir sraigtasparnių skaičius.
IV skyrius. Lėktuvai ir sraigtasparniai grupuojami pagal didžiausią apkrovą.
Kadangi 1, 2 ir 3 skyrių duomenys yra tarpusavyje susiję, būtina atsižvelgti į tokius reikalavimus:
200 eil. 1 skl. = 310 eil. 1 skl. = 410 eil. 1 skl.
220 eil. 1 skl. = 320 eil. 1 skl. = 420 eil. 1 skl.
V skyrius. Pateikiamas nuomos pagrindais (lizingas ir kt.) eksploatuojamų lėktuvų skaičius metų pabaigoje.
TO-07. Vežimų lėktuvais pagal pradinį ir galutinį skrydžio punktus ataskaita
(Ataskaitos TO-04 priedas)
metinė
Vežimai nuo pradinio iki galutinio skrydžio punkto – tai komerciniai vežimai šio skrydžio metu, paskirstyti miestų poromis pagal įlaipinimo ir išlaipinimo punktus. (Keleivių atžvilgiu „statistinius duomenis pagal pradinį ir galutinį skrydžio punktus“ galima laikyti lygiais „statistiniams duomenims pagal išsiuntimo ir paskirties punktus, nurodytus skrydžio kupone“, jie gali būti nustatomi kaip keleivių įlaipinimo punktas ir išlaipinimo punktas, nurodytas viename skrydžio kupone).
I skyrius. Pateikiami duomenys tik apie tuos reguliarius skrydžius, kurie susideda iš kelių skrydžio etapų. Ataskaitos TO-07 I skyriaus duomenys neturi būti lygūs TO-04 ataskaitos I skyriaus duomenims.
Miestų pora – tai vežimai tarp dviejų miestų, t. y. skrydžio pradinis ir galutinis punktai, nurodyti keleivio biliete arba dalyje bilieto, krovinių pakrovimo dokumentuose ar jų dalyje (krovinio ar pašto važtaraštyje).
„A“ skiltis. Miestai (oro uostai) koduojami remiantis Miestų/oro uostų kodų sąrašu.
„B“ skiltis. Šalys koduojamos remiantis Pasaulio šalių ir teritorijų registru.
Kiekviena miestų pora turi būti įrašoma du kartus: iš pradžių viena kryptimi (išvykimo), paskui – kita (atvykimo). Pvz.: Vilnius – Amsterdamas,
Amsterdamas –Vilnius.
2 skyrius. Pateikiami duomenys apie visus vežimus nereguliariais skrydžiais. TO-07 ataskaitos II skyriaus duomenys turi būti lygūs TO-04 ataskaitos II skyriaus duomenims.
Valstybių pora – tai vežimai tarp dviejų valstybių, t. y. skrydžio pradinis ir galutinis punktai, nurodyti keleivio biliete arba dalyje bilieto, krovinių pakrovimo dokumentuose ar jų dalyje (krovinio ar pašto važtaraštyje). Valstybės koduojamos remiantis Pasaulio šalių ir teritorijų registru. Jis pateikiamas šių nurodymų priede.
Skrydžiai turistiniais maršrutais – skrydžiai, kai atliekamos užsakomosios turistinės kelionės lėktuvais. Taip pat tokie skrydžiai, kai tie patys keleiviai vežami žiediniu maršrutu, t. y. kai pirmyn ir atgal keliaujama skirtingomis oro linijomis.
Miestų/oro uostų kodų sąrašas ir Pasaulio šalių ir teritorijų registras pateikiami šių nurodymų priede.
TO-10. Keleivių atvykimo ir išvykimo bei krovinių ir pašto išsiuntimo ir gavimo pagal paskirties oro uostus ataskaita
ketvirtinė
Ataskaitoje pateikiami duomenys apie orlaivių, keleivių ir krovinių bei pašto išvykimą iš šalies oro uostų ar atvykimą į juos. Įrašoma, kiek keleivių išvyko ir atvyko orlaiviais, priklausančiais Lietuvos ir užsienio aviakompanijoms.
Komerciniai vežimai – visi reguliarūs ir nereguliarūs vieši tarptautiniai ir vietiniai keleivių, krovinių ir pašto vežimai orlaiviais už mokestį.
100 eilutė. Reguliarus komercinis vežimas – tai vežimas už mokestį, kai vežama reguliariais skrydžiais pagal tvarkaraštį, arba tokiais reguliariais ar gana dažnais skrydžiais, kuriuos galima atitinkamai sisteminti ir į kuriuos gyventojai individualiai gali rezervuoti vietas tiesiai iš aviakompanijos ar iš jų agentūrų. Prie šių skrydžių priskiriami ir papildomi skrydžiai, jeigu jie buvo atliekami dėl to, kad buvo perpildyti reguliarūs skrydžiai.
200 eilutė. Nereguliarus komercinis vežimas – tai vežimas čarteriniais ir specialiais skrydžiais, išskyrus tais, kurie nurodomi skiltyse „reguliarus vežimas“, t. y. skrydžiai, atliekami už mokestį nereguliariai, taip pat tušti ir su jais susiję skrydžiai, turistinių maršrutų skrydžiai, kurie neįtraukti į reguliarius vežimus.
Komercinis orlaivio judėjimas klasifikuojamas kaip tarptautinis, jeigu skrydis (orlaivio skrydis viename ar keliuose skrydžio etapuose su nepakeistu skrydžio numeriu) susideda iš vieno ar daugiau tarptautinių skrydžio etapų. Tai yra taikoma klasifikuojant orlaivių judėjimus.
Keleivių, krovinių ir pašto vežimas klasifikuojamas atsižvelgiant į įlaipinimo (išsiuntimo) ir išlaipinimo (gavimo) punktą.
Tarptautinis keleivių, krovinių ir pašto vežimas – tai į oro uostą, kuris yra kitoje valstybėje nei išvykimo arba pakrovimo oro uostas atvykę keleiviai ir iškrauti kroviniai bei paštas.
Vietinis keleivių, krovinių ir pašto vežimas – tai į oro uostą, kuris yra toje pačioje valstybėje kaip ir išvykimo arba pakrovimo oro uostas atvykę keleiviai ir iškrauti kroviniai bei paštas.
300 eilutė. Kiti komercinės bendrosios aviacijos skrydžiai. Nurodomas visų atskridusių ir išskridusių orlaivių skaičius, išskyrus tuos, kurie vykdė komercinius vežimus. Čia nurodoma tokia komercinė veikla kaip fotografavimas, apžvalginės kelionės, reklamos, žemės ūkio ir pasėlių nupurškimo veikla, medicinos ir oro greitosios pagalbos kelionės ir kita komercinė veikla.
400 eilutė. Nekomerciniai bendrosios aviacijos skrydžiai. Nurodomi nekomercinės bendrosios aviacijos skrydžiai tokie kaip kontroliniai, privatūs, verslo, parašiutų ir sklandytuvų paleidimo, bandomieji, siunčiamieji skrydžiai ir techniniai nutūpimai.
Valstybinių orlaivių skrydžiai į ataskaitą neįskaitomi. Bet kuris karinių, muitinės, policijos ar kitų valstybės teisėtvarkos tarnybų orlaiviu vykdomas skrydis vadinamas valstybinio orlaivio skrydžiu.
„A“ skiltis. Nurodomas oro uosto pavadinimas (išskrendant galutinio oro uosto; atskrendant pradinio oro uosto). Oro uostams koduoti naudojami ICAO keturių raidžių kodai.
„C“ skiltis. Pažymimas šalies, kuriai priklauso oro uostas, pavadinimas.
„D“ skiltis. Šalys koduojamos remiantis Pasaulio šalių ir teritorijų registru.
„E“ skiltis. Aviakompanijos koduojamos remiantis ICAO aviakompanijų šaukinių kodų sąrašu.
3–6 skiltys. Pateikiami duomenys apie komerciniais skrydžiais vežtus keleivius, nesvarbu, ar jie buvo vežti už mokestį, ar nemokamai. Keleivių vežimai klasifikuojami atsižvelgiant į jų įlaipinimo ir išlaipinimo punktus.
Atvykę keleiviai – tai keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra galutinis arba tie atvykę keleiviai, kurie tęs savo kelionę lėktuvais (išskyrus tiesioginio tranzito keleivius).
Išvykę keleiviai – tai keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra pradinis, o kelionė baigiasi vietiniame arba užsienio oro uoste arba atvykę keleiviai, kuriems atsiskaitantysis oro uostas yra tarpinis ir jie toliau tęsia kelionę lėktuvais (išskyrus tiesioginio tranzito keleivius).
Tiesioginio tranzito keleiviai – tai keleiviai, kurie tęsia kelionę skrydžiu, turinčiu tą patį skrydžio numerį kaip ir tas, kuriuo jie atvyko. Tiesioginio tranzito keleiviai skaičiuojami tik vieną kartą.
7–12 skiltys. Kroviniai ir paštas. Į išsiųstus ir gautus krovinius ir paštą įskaitomi skubūs ir diplomatiniai siuntiniai, bet neįskaitomas nemokamas keleivių bagažas. Krovinių ir pašto vežimai klasifikuojami atsižvelgiant į jų išsiuntimo ir gavimo punktus.