VALSTYBINĖS ATOMINĖS ENERGETIKOS SAUGOS INSPEKCIJOS VIRŠININKO
Į S A K Y M A S
DĖL VALSTYBINĖS ATOMINĖS ENERGETIKOS SAUGOS INSPEKCIJOS VIRŠININKO 2011 M. BIRŽELIO 15 D. ĮSAKYMO NR. 22.3-57 „DĖL BRANDUOLINĖS SAUGOS REIKALAVIMŲ BSR-1.1.2-2011 „PATVIRTINTŲ RAŠYTINIŲ IR VIEŠAI PASKELBTŲ KONSULTACIJŲ TEIKIMO TVARKOS APRAŠAS“ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2013 m. rugsėjo 4 d. Nr. 22.3-70
Vilnius
P a k e i č i u Branduolinės saugos reikalavimus BSR-1.1.2-2011 „Patvirtintų rašytinių ir viešai paskelbtų konsultacijų teikimo tvarkos aprašas“, patvirtintus Valstybinės atominės energetikos saugos inspekcijos viršininko 2011 m. birželio 15 d. įsakymu Nr. 22.3-57 „Dėl Branduolinės saugos reikalavimų BSR-1.1.2-2011 „Patvirtintų rašytinių ir viešai paskelbtų konsultacijų teikimo tvarkos aprašas“ patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 76-3712):
1. Išdėstau 6 punktą taip:
„6. Nagrinėdami asmenų prašymus darbuotojai privalo vadovautis pagarbos žmogaus teisėms, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo, taip pat Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme įtvirtintais įstatymo viršenybės, objektyvumo, proporcingumo, nepiktnaudžiavimo valdžia, tarnybinio bendradarbiavimo, tarnybinės pagalbos, efektyvumo, subsidiarumo ir „vieno langelio“ principais, o teikdami asmenims informaciją – Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatyme (Žin., 2000, Nr. 10-236; 2005, Nr. 139-5008) nustatytais informacijos išsamumo, tikslumo, teisėtumo, objektyvumo ir pagalbos principais.“
2. Išdėstau 7 punktą taip:
4. Išdėstau 19 punktą taip:
„19. Prašymai, pateikti tiesiogiai, atsiųsti paštu ar per pasiuntinį, ar elektroniniu būdu, turi būti užregistruoti dokumentų valdymo sistemoje atitinkamame VATESI dokumentų registre pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, patvirtintas Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 (Žin., 2011, Nr. 88-4230), ir perduodami VATESI viršininkui.“
5. Papildau 241 punktu:
„241. VATESI, nustačiusi, kad prašyme nepakanka informacijos arba pateikta informacija yra netiksli, per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo įstaigoje dienos kreipiasi į pareiškėją, kad šis patikslintų prašymą, ir padeda jam išaiškindama, kokios informacijos prašyme nepakanka ir kur ją gauti, o kai prašyme pateikta informacija netiksli, – išaiškindama netikslumus ir kaip juos pašalinti.“