LIETUVOS RESPUBLIKOS
ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2004 m. BIRŽELIO 18 d.
ĮSAKYMO Nr. ISAK-991 „DĖL BENDRŲJŲ IŠ VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSUOJAMŲ NEFORMALIOJO ŠVIETIMO PROGRAMŲ KRITERIJŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2011 m. liepos 5 d. Nr. V-1214
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 18 d. įsakymą Nr. ISAK-991 „Dėl Bendrųjų iš valstybės ir savivaldybių biudžetų finansuojamų neformaliojo švietimo programų kriterijų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 98-3663) ir išdėstau jį nauja redakcija:
„LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL BENDRŲJŲ IŠ VALSTYBĖS AR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSUOJAMŲ NEFORMALIOJO ŠVIETIMO PROGRAMŲ KRITERIJŲ APRAŠO PATVIRTINIMO
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2004 m. birželio 18 d. įsakymu Nr.
ISAK-991
(Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2011 m. liepos 5 d. įsakymo
Nr. V-1214 redakcija)
BENDRŲJŲ IŠ VALSTYBĖS AR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSUOJAMŲ NEFORMALIOJO ŠVIETIMO PROGRAMŲ KRITERIJŲ APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Bendrųjų iš valstybės ar savivaldybių biudžetų finansuojamų neformaliojo švietimo programų kriterijų aprašas (toliau – Aprašas) nustato iš valstybės ar savivaldybių biudžetų finansuojamų neformaliojo vaikų švietimo programų (išskyrus ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas), taip pat ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo programų, neformaliojo suaugusiųjų švietimo programų (toliau – neformaliojo švietimo programos), skirtų tenkinti įvairiems švietimo poreikiams, papildomai kompetencijai įgyti, kvalifikacijai tobulinti, bendruosius kriterijus.
2. Iš valstybės ar savivaldybių biudžetų finansuojamos neformaliojo švietimo programos rengiamos vadovaujantis Aprašu ir gali būti vykdomos visų švietimo teikėjų, jei jie Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka turi teisę vykdyti švietimą.
II. BENDRIEJI PROGRAMŲ KRITERIJAI
4. Neformaliojo švietimo programą, finansuojamą iš savivaldybės ar valstybės biudžeto, sudaro šios dalys:
4.1. Bendrosios nuostatos. Jose pateikiama informacija apie švietimo teikėją (pavadinimas, teisinė forma, buveinės adresas, grupė ir tipas (jei švietimo teikėjas mokykla) (jei švietimo teikėjas – laisvasis mokytojas – jo vardas, pavardė), programos rengėjai (vardas, pavardė, kvalifikacija), programos pavadinimas, trukmė, apimtis, neformaliojo švietimo programos dalyvių amžius.
4.2. Tikslas ir uždaviniai. Nurodomas aiškus tikslas, konkretūs įgyvendinami uždaviniai, atitinkantys neformaliojo švietimo programos dalyvių amžių ir jų poreikius. Nurodoma, kokios bus ugdomos kompetencijos.
4.3. Turinys, metodai ir priemonės. Aprašomas neformaliojo švietimo programos turinys, metodai, priemonės, įranga, padedantys siekti išsikelto tikslo ir uždavinių, ugdyti kompetencijas. Formalųjį švietimą papildančio ugdymo programose aprašomas programos suderinamumas su formaliojo švietimo programa ar jos moduliais.