LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL PAPROJEKČIO ĮGYVENDINIMO SUTARTIES FORMOS PATVIRTINIMO

 

2008 m. sausio 28 d. Nr. 1K-033

Vilnius

 

Vadovaudamasis 2007 m. liepos 27 d. Paramos sutartimi tarp Finansinio mechanizmo komiteto ir Lietuvos Respublikos finansų ministerijos dėl Projektų rengimo fondo finansavimo, 2007 m. liepos 27 d. Paramos sutartimi tarp Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos ir Lietuvos Respublikos finansų ministerijos dėl Projektų rengimo fondo finansavimo ir Projektų rengimo fondo paraiškos, patvirtintos 2007 m. vasario 21 d. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo komiteto ir Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos, 5 priedo nuostatomis, susijusiomis su paprojekčio įgyvendinimo sutartimi,

tvirtinu paprojekčio įgyvendinimo sutarties formą (pridedama).

 

FINANSŲ MINISTRAS                                                                       RIMANTAS ŠADŽIUS

 

_________________

 

Forma patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033

 

(Paprojekčio įgyvendinimo sutarties forma)

 

(eea grants ženklas)

 

PAPROJEKČIO (GYVENDINIMO SUTARTIS
NR. 2004-LT0007-SMF-1EEE/NOR-02-____

 

______________________

(sudarymo vieta)

 

Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau — koordinavimo institucija, Finansų
ministerija), atstovaujama_______________________________________________________ ,

veikiančio (-ios) pagal__________________________________________________________ ,

 

ir viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau – įgyvendinančioji institucija), atstovaujama   ,

veikiančio (-ios) pagal__________________________________________________________ ,

 

ir ________________________________________  (toliau – paramos gavėjas), atstovaujamas

______________________________________________________________ , veikiančio (-ios)

pagal_______________________________________________________________________ ,

 

toliau visos kartu vadinamos šalimis,

 

sudarė šią Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo ir Norvegijos finansinio mechanizmo projektų rengimo fondo paprojekčio <įrašyti paprojekčio pavadinimą>, paraiškos Nr. <įrašyti paraiškos numerį> (toliau – paprojektis), įgyvendinimo sutartį (toliau – sutartis).

 

I. SUTARTIES SĄVOKOS

 

1. Šioje sutartyje vartojamos sąvokos:

Paprojekčio paraiška – siekiančio gauti Projektų rengimo fondo lėšų paprojekčiui įgyvendinti pareiškėjo pagal Gairėse pareiškėjams Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų projektų rengimo fondo paramai gauti, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2007 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. 1K-084 (Žin., 2007, Nr. 32-1159) (toliau – gairės pareiškėjams), nustatytą formą parengtas dokumentas.

Paprojektis – pagal 2007 m. liepos 27 d. tarp Europos ekonominės erdvės (toliau – EEE) finansinio mechanizmo komiteto ir Lietuvos Respublikos finansų ministerijos dėl Projektų rengimo fondo finansavimo pasirašytos paramos sutarties ir 2007 m. liepos 27 d. tarp Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos ir Lietuvos Respublikos finansų ministerijos dėl Projektų rengimo fondo finansavimo pasirašytos sutarties (toliau – paramos sutartys) nuostatas finansuojama tikslinė priemonė.

2. Kitos šioje sutartyje vartojamos sąvokos atitinka Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų administravimo Lietuvoje taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 941 (Žin., 2005, Nr. 106-3910), Projektų, finansuojamų pagal Europos ekonominės erdvės finansinį mechanizmą ir (arba) Norvegijos finansinį mechanizmą, administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2006 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-239 (Žin., 2006, Nr. 75-2880) (toliau — finansavimo taisyklės), ir paramos sutartyse vartojamas sąvokas.

 

II. SUTARTIES DALYKAS

 

3. Šia sutartimi:

3.1. koordinavimo institucija, vadovaudamasi paramos sutartimis ir EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų priežiūros komiteto 2007 m. lapkričio 8 d. sprendimu, kuris įtvirtintas protokole Nr. 8, įsipareigoja paramos gavėjui šioje sutartyje nustatyta tvarka ir sąlygomis apmokėti iš EEE finansinio mechanizmo ir Norvegijos finansinio mechanizmo projektų rengimo fondo lėšų (toliau – fondo lėšos) šioje sutartyje nurodytas tinkamas fondo lėšomis finansuoti išlaidas, patirtas įgyvendinant paprojektį, ir pagal savo kompetenciją vykdyti paprojekčio įgyvendinimo priežiūrą;

3.2. įgyvendinančioji institucija įsipareigoja pagal savo kompetenciją vykdyti paprojekčio įgyvendinimo priežiūrą;

3.3. paramos gavėjas įsipareigoja įgyvendinti paprojektį vadovaudamasis paprojekčio paraiška (sutarties 1 priedas) ir laikydamasis šioje sutartyje nustatytų reikalavimų.

4. Bendra tinkamų paprojekčio išlaidų suma yra ne daugiau kaip <įrašyti sumą skaičiais> eurų (<įrašyti sumą žodžiais>), t. y. <įrašyti sumą skaičiais> litų (<įrašyti sumą žodžiais>), kurią sudaro:

4.1. ne daugiau kaip <įrašyti sumą skaičiais> eurų (<įrašyti sumą žodžiais>), t. y. <įrašyti sumą skaičiais> litų (<įrašyti sumą žodžiais>) fondo lėšų arba <įrašyti skaičių> proc. nuo visos bendrų tinkamų finansuoti paprojekčio išlaidų sumos;

4.2. ne mažiau kaip <įrašyti sumą skaičiais> eurų (<įrašyti sumą žodžiais>), t. y. <įrašyti sumą skaičiais> litų (<įrašyti sumą žodžiais>) paramos gavėjo (ir (arba) partnerio (-ių)) įnašas arba <įrašyti skaičių> proc. nuo visos bendrų tinkamų finansuoti paprojekčio išlaidų sumos.

5. Visais atvejais fondo lėšų suma, skirta paprojekčiui įgyvendinti, negali būti didesnė nei <įrašyti skaičių> proc. visų tinkamų paprojekčio išlaidų.

6. Paprojekčio įgyvendinimas pradedamas kitą dieną po šios sutarties įsigaliojimo. Paprojektis turi būti įgyvendintas per <įrašyti mėnesių skaičių> mėnesius nuo šios sutarties įsigaliojimo dienos, bet ne vėliau kaip iki <įrašyti datą>.

 

III. TINKAMOS FINANSUOTI PAPROJEKČIO IŠLAIDOS

 

7. Šios sutarties 4 punkte nurodytos lėšos gali būti naudojamos apmokėti tik tinkamas paramos gavėjo (ir (arba) partnerio (-ių)) patirtas paprojekčio išlaidas.

8. Tinkamos paprojekčio išlaidos yra tokios išlaidos, kurios:

8.1. atitinka EEE finansinio mechanizmo komiteto ir Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos patvirtinto Išlaidų tinkamumo vadovo ir šios sutarties reikalavimus;

8.2. būtinos paprojekčiui įgyvendinti ir atitinka skaidrios finansinės apskaitos, sąnaudų pagrįstumo ir efektyvumo ir išlaidų naudos principus;

8.3. patirtos nepažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų, užregistruotos paramos gavėjo (ir (arba) partnerio (-ių)) apskaitoje ir gali būti identifikuojamos, patikrinamos ir patvirtinamos atitinkamais apskaitos dokumentais;

8.4. nustatytos gairėse pareiškėjams;

8.5. numatytos detaliajame paprojekčio biudžete (sutarties 2 priedas) ir neviršija detaliajame paprojekčio biudžete ir jo pakeitimuose nustatytų dydžių atitinkamai išlaidų kategorijai;

8.6. patirtos paramos gavėjo (ir (arba) partnerio (-ių)) paprojekčio įgyvendinimo laikotarpiu, bet ne vėliau kaip iki šios sutarties 6 punkte numatyto termino pabaigos;

8.7. yra realios, faktiškai patirtos ir pagrįstos atitinkamais išlaidų pagrindimo dokumentais (rangovų, prekių tiekėjų ar paslaugų teikėjų pateiktomis sąskaitomis faktūromis, perdavimo – priėmimo aktais, darbo laiko apskaitos žiniaraščiais, kelionių dokumentais ar kitais dokumentais, kuriais pagrindžiamos patirtos išlaidos) ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentais (banko sąskaitos išrašais, kasos išlaidų orderiais ar kitais dokumentais, įrodančiais, kad pagal išlaidų pagrindimo dokumentus buvo atliktas mokėjimas);

8.8. apmokėtos nepažeidžiant taikomų Europos Sąjungos, Lietuvos Respublikos teisės aktų, Lietuvos Respublikos pasirašytų tarptautinių sutarčių arba EEE finansinį mechanizmą ir Norvegijos finansinį mechanizmą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų;

8.9. patirtos atliekant prekių, paslaugų arba darbų pirkimus vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas) ir Pirkimų taisyklių Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo ir Norvegijos finansinio mechanizmo paramos gavėjams — perkančiosioms organizacijoms pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2006 m. gegužės 11 d. įsakymu Nr. 1K-189 (Žin., 2006, Nr. 56-2002), arba Pirkimų taisyklių Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo ir Norvegijos finansinio mechanizmo paramos gavėjams, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2006 m. gegužės 11 d. įsakymu Nr. 1K-189 (Žin., 2006, Nr. 56-2002) (toliau – pirkimo taisyklės), nuostatomis;

8.10. nėra (ar nebus) kompensuotos paramos lėšomis pagal EEE finansinį mechanizmą ir (arba) Norvegijos finansinį mechanizmą, kitas programas ar iš valstybės, savivaldybės biudžeto lėšų pagal kitas paramos gavėjo paraiškas.

9. Paprojekčio išlaidos gali būti pripažįstamos tinkamomis finansuoti fondo lėšomis, jei paramos gavėjas (ir (arba) partneris (-iai)) yra įvykdęs ir kitus įsipareigojimus pagal šią sutartį.

10. Pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM) yra tinkamos fondo lėšomis finansuoti išlaidos, jei paramos gavėjas (ir (arba) partneris (-iai)), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymu (Žin., 2002, Nr. 35-1271) ir kitais teisės aktais, negali traukti šio mokesčio į PVM atskaitą ir susigrąžinti iš Lietuvos Respublikos biudžeto ir (arba) susigrąžinti kitais būdais (remiantis kitais galiojančiais teisės aktais, pasirašytomis sutartimis ir pan.).

11. PVM yra netinkamos fondo lėšomis finansuoti išlaidos nuo to momento, kai paramos gavėjas (ir (arba) partneris (-iai)) įgyja teisę susigrąžinti PVM bet kokiais kitais būdais. Minėta nuostata galioja ir tuo atveju, kai paramos gavėjas (ir (arba) partneris (-iai)) turėjo ar įgijo teisę susigrąžinti PVM, nepaisant grąžinimo būdų, tačiau savo teise dėl nežinojimo ar kitų priežasčių nepasinaudojo.

12. Jei paramos gavėjas (ir (arba) partneris (-iai)), pasibaigus paprojekčio įgyvendinimo laikotarpiui, įgyja teisę susigrąžinti PVM (nepaisant grąžinimo būdų) (pvz., įsiregistruoja PVM mokėtojais ir įgyja teisę PVM traukti į atskaitą), kuris jau buvo apmokėtas fondo lėšomis, tokiu atveju paramos gavėjas (ir (arba) partneris (-iai)) įsipareigoja šia teise nepasinaudoti.

13. Paramos gavėjas (ir (arba) partneris (-iai)), įsiregistravę PVM mokėtojais ar išsiregistravę iš PVM mokėtojų registro, privalo apie tai raštu informuoti įgyvendinančiąją instituciją pateikiant šią informaciją pagrindžiančius dokumentus (ar jų kopijas) ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo įregistravimo (išregistravimo) į PVM mokėtojų registrą dienos.

14. Jeigu paramos gavėjas (ir (arba) partneris (-iai)) patiria išlaidas nesilaikydamas šios sutarties 8–13 punktuose nurodytų sąlygų, faktinė paramos suma fondo lėšomis bus mažesnė nei nurodyta šios sutarties 4.1 punkte.

 

IV. TINKAMŲ PAPROJEKČIO IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO FONDO LĖŠOMIS TVARKA

 

15. Visos fondo lėšomis finansuoti tinkamos išlaidos paramos gavėjui apmokamos iš EEE finansinio mechanizmo ir Norvegijos finansinio mechanizmo lėšų atitinkamai išlaikant santykį:

15.1. 50 procentų iš EEE finansinio mechanizmo lėšų pagal specialiąją EEE ir Norvegijos finansinių priemonių programą (EEE finansinės paramos lėšos);

15.2. 50 procentų iš Norvegijos finansinio mechanizmo lėšų pagal specialiąją EEE ir Norvegijos finansinių priemonių programą (Norvegijos finansinės paramos lėšos).

16. Tinkamos fondo lėšomis finansuoti paprojekčių išlaidos paramos gavėjams mokamos kompensavimo su avanso mokėjimo būdu. Paramos gavėjams mokami:

16.1. avansinis mokėjimas;

16.2. galutinis mokėjimas.

17. Įsigaliojus šiai sutarčiai, paramos gavėjas paprojekčiui įgyvendinti gali gauti avansu iki <įrašyti sumą skaičiais> eurų (<įrašyti sumą žodžiais>), t. y. <įrašyti sumą skaičiais> litų (<įrašyti sumą žodžiais>) arba <įrašyti skaičių> proc. paprojekčiui skirtų fondo lėšų sumos.

18. Avansiniam mokėjimui gauti paramos gavėjas įgyvendinančiajai institucijai turi pateikti įgyvendinančiosios institucijos nustatytos formos avansinio mokėjimo prašymą kartu su lydraščiu bei vadovaujantis pirkimo taisyklėmis paramos gavėjo parengtu paprojekčio pirkimų planu.

19. Kartu su avansinio mokėjimo prašymu paramos gavėjas, jeigu jis nėra biudžetinė įstaiga, turi pateikti banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą (pateikiant jį kartu su laidavimo draudimo liudijimu (polisu)) prašomo avanso sumai. Banko garantija (draudimo kompanijos laidavimo raštas) turi galioti iki šios sutarties 6 punkte nustatyto termino pabaigos. Jei paprojekčio įgyvendinimo terminas yra pratęsiamas, banko garantijos arba draudimo kompanijos laidavimo rašto galiojimo terminas turi būti atitinkamai pratęstas.

20. Įgyvendinančioji institucija paramos gavėjo avansinio mokėjimo prašymą išnagrinėja ir patvirtina per 20 (dvidešimt) darbo dienų, jei avansinio mokėjimo prašymas parengtas tinkamai ir pridėti visi reikalaujami dokumentai.

21. Įgyvendinančioji institucija turi teisę prašyti, kad paramos gavėjas pateiktų papildomos informacijos ir (arba) dokumentus, reikalingus avansinio mokėjimo prašymo pripažinimui tinkamu apmokėti.

22. Jei avansinio mokėjimo prašymas parengtas netinkamai ar pridėti ne visi reikalaujami dokumentai, įgyvendinančioji institucija jį atmeta ir apie tai informuoja paramos gavėją. Avansinio mokėjimo prašymas gali būti teikiamas pakartotinai, tačiau ne vėliau nei likus 30 (trisdešimčiai) darbo dienų iki šios sutarties 6 punkte nurodyto paprojekčio įgyvendinimo termino pabaigos.

23. Įgyvendinančioji institucija, patvirtinusi paramos gavėjo pateiktus avansinio mokėjimo prašymus, rengia mokėjimo paraiškas valstybės iždui dėl fondo lėšų pervedimo paramos gavėjams ir teikia jas Finansų ministerijai.

24. Fondo lėšos paramos gavėjui sumokamos į paramos gavėjo finansinių rekvizitų formoje (sutarties 3 priedas) (toliau — finansinių rekvizitų forma) nurodytą paramos gavėjo banko sąskaitą. Užpildytą finansinių rekvizitų formą turi patvirtinti banko, kuriame yra paramos gavėjo sąskaita, atsakingi darbuotojai. Pasikeitus bet kuriems finansinių rekvizitų formoje nurodytiems duomenims, paramos gavėjas per 7 (septynias) darbo dienas po duomenų pasikeitimo fakto privalo informuoti įgyvendinančiąją instituciją, pridedant naują patvirtintą finansinių rekvizitų formą.

25. Finansų ministerija mokėjimo paraiškas valstybės iždui apmoka vadovaudamasi Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2007, Nr. 90-3604).

26. Galutiniu mokėjimu paramos gavėjui sumokama likusi projektui skirtų fondo lėšų suma priklausomai nuo sumokėtos avansinio mokėjimo sumos ir faktiškai patirtų tinkamų paprojekčio išlaidų sumos.

27. Galutiniam mokėjimui gauti paramos gavėjas ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) darbo dienų po paprojekčio įgyvendinimo pabaigos teikia įgyvendinančiajai institucijai galutinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą kartu su įgyvendinančiosios institucijos nustatytos formos galutinio mokėjimo prašymu ir kitais šios sutarties 51 punkte nurodytais dokumentais ar patvirtintomis jų kopijomis.

28. Visos įgyvendinančiajai institucijai pateikiamų dokumentų kopijos turi būti patvirtintos vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2001 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. 19 (Žin., 2001, Nr. 30-1009; 2006, Nr. 60-2169).

29. Galutiniame mokėjimo prašyme paramos gavėjas privalo deklaruoti visas faktiškai patirtas ir apmokėtas tinkamas finansuoti paprojekčio išlaidas. Iš galutinės tinkamų fondo lėšomis finansuoti paprojekčio išlaidų sumos turi būti atskaitomas paramos gavėjui sumokėtas avansas.

30. Galutiniame mokėjimo prašyme deklaruota tinkamų finansuoti fondo lėšomis išlaidų suma paramos gavėjui yra kompensuojama taip, kad nebūtų viršytas sutarties 4 punkte nustatytas fondo lėšų santykis su bendra tinkamų paprojekčio išlaidų suma.

31. Galutinis mokėjimas paramos gavėjui sumokamas tik po to, kai paramos gavėjas yra įgyvendinęs paprojektį, patyręs visas su paprojekčiu susijusias išlaidas ir įgyvendinančioji institucija patvirtina galutinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą, atlieka patikrą paprojekčio įgyvendinimo vietoje ir patvirtina galutiniame mokėjimo prašyme deklaruotų išlaidų tinkamumą.

32. įgyvendinančioji institucija, gavusi paramos gavėjo galutinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą kartu su galutinio mokėjimo prašymu ir kitais sutarties 51 punkte nurodytais dokumentais, teikia juos įgyvendinančiosios institucijos viešųjų pirkimų būdu atrinktai audito įmonei galutinių paprojekčio išlaidų tinkamumo patikrinimui.

33. įgyvendinančioji institucija per 45 (keturiasdešimt penkias) darbo dienas nuo nepriklausomo auditoriaus išlaidų patikrinimo ataskaitos gavimo dienos tvirtina paramos gavėjo galutinių paprojekčio išlaidų tinkamumą.

34. įgyvendinančioji institucija turi teisę prašyti, kad paramos gavėjas (ir (arba) partneris (-iai)) pateiktų papildomos informacijos ir (arba) dokumentus, reikalingus paprojekčio išlaidų pripažinimui tinkamomis.

35. Jei galutinio mokėjimo prašyme deklaruojamos išlaidos ar jų dalis negali būti pripažįstamos tinkamomis finansuoti dėl teisės aktuose ar šioje sutartyje numatytų priežasčių, įgyvendinančioji institucija apie priežastis, dėl kurių negali būti išmokėta visa galutinio mokėjimo prašyme nurodyta suma, informuoja paramos gavėją, nurodydama galutinio mokėjimo prašymo trūkumus. Tokios išlaidos gali būti pripažįstamos tinkamomis, jei per įgyvendinančiosios institucijos nustatytą terminą paramos gavėjas pašalina trūkumus.

36. Įgyvendinančioji institucija, patvirtinusi paramos gavėjo pateiktame mokėjimo prašyme deklaruotų išlaidų tinkamumą, rengia mokėjimo paraiškas valstybės iždui dėl fondo lėšų pervedimo paramos gavėjui ir teikia jas Finansų ministerijai.

37. Finansų ministerija mokėjimo paraiškas valstybės iždui apmoka vadovaudamasi Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis.

38. Jei patvirtinus galutinių paprojekčio išlaidų tinkamumą nustatoma, kad paramos gavėjui buvo išmokėta didesnė fondo lėšų suma, nei galėjo būti sumokėta atsižvelgiant į faktiškai patirtas ir patvirtintas tinkamas paprojekčio išlaidas, paramos gavėjas privalo grąžinti išmokėtų fondo lėšų perviršį Finansų ministerijai per įgyvendinančiosios institucijos raštu nurodytą terminą.

39. Galutinį tinkamų fondo lėšomis finansuoti išlaidų dydį tvirtina EEE finansinio mechanizmo komitetas ir (arba) Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerija.

40. Jeigu EEE finansinio mechanizmo komitetas ir (arba) Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerija nustato mažesnę tinkamų fondo lėšomis finansuoti paprojekčių išlaidų sumą, nei patvirtino įgyvendinančioji institucija ir išmokėjo Finansų ministerija, paramos gavėjas privalo grąžinti išmokėtų fondo lėšų perviršį iš kitų nei šios sutarties 4 punkte nurodytų lėšų.

41. Išmokėtos netinkamos paramos lėšos turi būti grąžinamos Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka.

 

V. PARAMOS GAVĖJO TEIKIAMOS ATASKAITOS

 

42. Paramos gavėjas teikia įgyvendinančiajai institucijai šias įgyvendinančiosios institucijos nustatytos formos paprojekčio įgyvendinimo ataskaitas šioje sutartyje nustatytais terminais ir sąlygomis:

42.1. tarpinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą;

42.2. galutinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą.

43. Paramos gavėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo pirmojo kalendorinio ketvirčio pabaigos, t. y. iki 200 m. mėn. d., teikia įgyvendinančiajai institucijai tarpinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą.

44. Tarpinėje paprojekčio įgyvendinimo ataskaitoje paramos gavėjas pateikia informaciją apie:

44.1. paprojekčio įgyvendinimo eigą, kylančius sunkumus ir priemones jiems spręsti;

44.2. per ataskaitinį laikotarpį pasiektus paprojekčio rezultatus;

44.3. kitą tarpinės paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos formoje nustatytą informaciją.

45. Jei paprojekčio įgyvendinimo eiga skiriasi nuo planuotos paprojekčio eigos, paramos gavėjas turi tai tinkamai pagrįsti ir imtis visų priemonių, kad paprojektis būtų įgyvendintas iki sutartyje nustatyto termino pabaigos.

46. Paramos gavėjas kartu su tarpine paprojekčio įgyvendinimo ataskaita pateikia paprojekčio įgyvendinimą pagrindžiančius dokumentus (informaciją apie įvykdytų pirkimų rezultatus (pasirašytų sutarčių kopijas) ir paprojekčio viešinimo priemonių dokumentus).

47. įgyvendinančioji institucija, gavusi tarpinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą, ją išnagrinėja per 10 (dešimt) darbo dienų ir nustato, ar paprojektis vykdomas laikantis paprojekčio įgyvendinimo sutarties sąlygų, taip pat ar:

47.1. paramos gavėjas pateikė tarpinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą laiku ir įvykdė kitus ataskaitos pateikimo reikalavimus (įskaitant priedus ir dokumentus);

47.2. paprojektis įgyvendinamas pagal planą;

47.3. per ataskaitinį laikotarpį pasiekti rezultatai sutampa su paramos gavėjo įsipareigojimais ir jie leidžia tikėtis, kad, įgyvendinus paprojektį, bus pasiekti visi numatyti paprojekčio tikslai;

47.4. paprojektis įgyvendinamas laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo, pirkimo taisyklių, Informacijos apie Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinius mechanizmus viešinimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. lapkričio 10 d. įsakymu Nr. 1K-339 (Žin., 2005, Nr. 136-4901) (toliau – viešinimo taisyklės), ir kitų šioje sutartyje nustatytų reikalavimų.

48. Patikrinusi ir įvertinusi tarpinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą, įgyvendinančioji institucija gali:

48.1. ją patvirtinti;

48.2. paramos gavėjo paprašyti papildomos informacijos ir nustatyti terminą, per kurį jis turi pateikti šią informaciją ir (arba) nuspręsti atlikti paprojekčio patikrą vietoje;

48.3. ją atmesti, išdėstydama atmetimo motyvus, ir nustatyti terminą, per kurį paramos gavėjas turi ištaisyti ataskaitos ar paprojekčio įgyvendinimo trūkumus ir pateikti naują tarpinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą.

49. Jeigu paramos gavėjas laiku nepateikia tarpinės paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos, įgyvendinančioji institucija gali raštu apie tai priminti paramos gavėjui ir nustatyti terminą, per kurį tarpinė paprojekčio įgyvendinimo ataskaita turi būti pateikta.

50. Jeigu paramos gavėjas tarpinės paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos laiku nepateikia ir po priminimo arba įgyvendinančioji institucija ją atmeta 2 kartus, įgyvendinančioji institucija, vadovaudamasi šios sutarties X skyriaus nuostatomis, gali inicijuoti paramos skyrimo paramos gavėjui sustabdymą, paprojekčio įgyvendinimo sutarties nutraukimą ir (arba) suteiktos paramos arba jos dalies grąžinimą.

51. Paramos gavėjas ne vėliau kaip per 20 (dvidešimt) darbo dienų po paprojekčio įgyvendinimo pabaigos teikia įgyvendinančiajai institucijai galutinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą kartu su galutinio mokėjimo prašymu, paprojekčio įgyvendinimą pagrindžiančiais (informacija apie įvykdytų pirkimų rezultatus (pasirašytų sutarčių kopijas) ir paprojekčio viešinimo priemonių dokumentai, jei šie dokumentai nebuvo pateikti kartu su tarpine paprojekčio įgyvendinimo ataskaita), išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentais (banko sąskaitos išrašai, įvairūs apskaitos dokumentai ar kiti dokumentai, pagrindžiantys išlaidų apmokėjimo faktą) ar patvirtintomis jų kopijomis.

52. Galutinėje paprojekčio įgyvendinimo ataskaitoje paramos gavėjas pateikia informaciją apie:

52.1. paprojekčio įvykdymą, t. y. ar paprojektis buvo įgyvendintas pagal šioje sutartyje nustatytas sąlygas;

52.2. pasiektus paprojekčio rezultatus;

52.3. galutines paprojekčio išlaidas;

52.4. kitą galutinės paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos formoje nustatytą informaciją.

53. Įgyvendinančioji institucija, gavusi galutinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą, ją išnagrinėja per 45 (keturiasdešimt penkias) darbo dienas ir nustato, ar paprojektis įvykdytas laikantis paprojekčio įgyvendinimo sutarties sąlygų, taip pat ar:

53.1. paramos gavėjas pateikė galutinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą laiku ir įvykdė kitus ataskaitos pateikimo reikalavimus (įskaitant priedus ir dokumentus);

53.2. pasiekti paprojekčio rezultatai sutampa su paramos gavėjo įsipareigojimais;

53.3. paprojektis įgyvendintas laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo, pirkimo taisyklių, viešinimo taisyklių ir kitų šioje sutartyje nustatytų reikalavimų.

54. Patikrinusi ir įvertinusi galutinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą, įgyvendinančioji institucija gali:

54.1. ją patvirtinti;

54.2. paramos gavėjo paprašyti papildomos informacijos ir nustatyti terminą, per kurį jis turi pateikti šią informaciją ir (arba) nuspręsti atlikti paprojekčio patikrą vietoje;

54.3. ją atmesti, išdėstydama atmetimo motyvus, ir nustatyti terminą, per kurį paramos gavėjas turi ištaisyti ataskaitos arba paprojekčio įgyvendinimo trūkumus ir pateikti naują galutinę paprojekčio įgyvendinimo ataskaitą.

55. Jeigu paramos gavėjas laiku nepateikia galutinės paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos, įgyvendinančioji institucija gali raštu apie tai priminti paramos gavėjui ir nustatyti terminą, per kurį galutinė paprojekčio įgyvendinimo ataskaita turi būti pateikta.

56. Jeigu paramos gavėjas galutinės paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos laiku nepateikia ir po priminimo arba įgyvendinančioji institucija ją atmeta 2 kartus, įgyvendinančioji institucija, vadovaudamasi sutarties X skyriaus nuostatomis, gali inicijuoti paramos skyrimo paramos gavėjui sustabdymą, paprojekčio įgyvendinimo sutarties nutraukimą ir (arba) suteiktos paramos arba jos dalies grąžinimą.

 

VI. PARAMOS GAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI IR TEISĖS

 

57. Paramos gavėjas įsipareigoja:

57.1. įgyvendinti paprojektį nepažeidžiant šios sutarties, Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, Lietuvos Respublikos pasirašytų tarptautinių sutarčių arba EEE ir Norvegijos finansinius mechanizmus reglamentuojančių teisės aktų;

57.2. siekdamas numatytų paprojekčio rezultatų, tikslų ir uždavinių, savo atsakomybe įgyvendinti paprojektį taip, kaip aprašyta šioje sutartyje, vadovaudamasis rūpestingumo, sąžiningumo, efektyvumo, skaidrumo ir geros partnerystės principais, taip pat kita gera praktika;

57.3. prisidėti prie paprojekčio įgyvendinimo savo įnašu (ir (arba) užtikrinti partnerių įnašą), nurodytu šios sutarties 4.2 punkte, taip pat apmokėti kitas (netinkamas ir neprašomas apmokėti tinkamas) paprojekčio išlaidas;

57.4. naudoti fondo lėšas tik paprojekčiui įgyvendinti ir tinkamai už jas atsiskaityti įgyvendinančiajai institucijai šioje sutartyje nustatyta tvarka;

57.5. ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo šios sutarties įsigaliojimo parengti ir pateikti įgyvendinančiajai institucijai derinti techninę užduotį investicinio paprojekčio (galimybių studijos) ir (arba) techninio paprojekčio rengimui. Paramos gavėjas investicinio paprojekčio (galimybių studijos) ir (arba) techninio paprojekčio rengimo paslaugas gali pirkti tik pagal su įgyvendinančiąja institucija suderintą techninę užduotį;

57.6. šioje sutartyje nustatyta tvarka teikti įgyvendinančiajai institucijai mokėjimo prašymus ir šios sutarties 42 punkte nustatytas paprojekčio įgyvendinimo ataskaitas. Paramos gavėjas įgyvendinančiajai institucijai turi pateikti ir teikiamų mokėjimo prašymų bei ataskaitų elektronines versijas kartu su patvirtinimu, kad elektroninė versija atitinka popierinę;

57.7. vykdyti pirkimus, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymu ir pirkimo taisyklėmis (ir (arba) užtikrinti, kad šiais teisės aktais vadovautųsi paprojekčio partneris (-iai)), teikti įgyvendinančiajai institucijai pirkimo taisyklėse nustatytus dokumentus;

57.8. užtikrinti, kad paprojekčio partneris (-iai) laikytųsi ir vykdytų savo prisiimtus įsipareigojimus. Paramos gavėjas atsako už paprojekčio partnerio (-ių) veiksmų koordinavimą ir prisiima visišką atsakomybę už jų įsipareigojimų, įgyvendinant paprojektį, nevykdymą ar netinkamą vykdymą;

57.9. laikytis viešinimo taisyklių ir paprojekčio paraiškoje nustatyto viešinimo plano;

57.10. tinkamai tvarkyti atskirą paprojekčio išlaidų buhalterinę apskaitą, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, verslo apskaitos standartais. Tinkamai apskaityti iš fondo lėšų įsigytą (sukurtą) turtą – apskaityti nuosavybės teise; įtraukti į apskaitą visas ūkines operacijas, susijusias su paprojekčio įgyvendinimu, jas dokumentuoti ir saugoti atskirose, tik su paprojekčio įgyvendinimu susijusiose dokumentų bylose ir užtikrinti, kad apskaitos informacija būtų tinkama, objektyvi, išsami ir naudinga vidaus ir išorės vartotojams;

57.11. nedelsdamas informuoti įgyvendinančiąją instituciją apie visas aplinkybes ir priežastis, trukdančias tinkamai įgyvendinti paprojektį, arba apie jų grėsmę;

57.12. ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų raštu informuoti įgyvendinančiąją instituciją apie visus pakeitimus, susijusius su šia sutartimi ir paprojekčio įgyvendinimu;

57.13. grąžinti į įgyvendinančiosios institucijos nurodytą sąskaitą dėl klaidos gautą didesnę fondo lėšų sumą, kaip tai nurodyta įgyvendinančiosios institucijos pateiktame reikalavime grąžinti paramą;

57.14. bendradarbiauti su paprojekčio įgyvendinimą prižiūrinčiais ir kontroliuojančiais asmenimis, laiku teikti jiems visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas jiems apžiūrėti paprojekčio įgyvendinimo vietą ir tikrinti visų asmenų, susijusių su paprojekčiu (tiekėjų, partnerių, savo ir pan.), veiklą, susipažinti su dokumentais, susijusiais su paprojekčio įgyvendinimu ir šios sutarties vykdymu;

57.15. nustatytais terminais teikti įgyvendinančiajai ir (arba) koordinavimo institucijai papildomą informaciją, susijusią su paprojekčio įgyvendinimu;

57.16. saugoti visus su paprojekčio įgyvendinimu susijusius dokumentus ne trumpiau kaip 10 (dešimt) metų nuo paprojekčio įgyvendinimo pabaigos (galutinės paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos patvirtinimo) ir prireikus pateikti šiuos dokumentus šios sutarties 67 punkte nurodytoms institucijoms;

57.17. įgyvendinančiajai arba koordinavimo institucijai nustačius pažeidimą arba koordinavimo institucijai priėmus sprendimą sustabdyti paramos išmokėjimą, per įgyvendinančiosios institucijos nustatytą terminą ištaisyti padarytus pažeidimus, o priėmus sprendimą nutraukti paramos mokėjimą ir grąžinti jau sumokėtas lėšas, per nustatytą terminą grąžinti reikalaujamą paramos dalį ar visą gautą paramą į įgyvendinančiosios institucijos nurodytą sąskaitą;

57.18. laiku negrąžinus netinkamai panaudotos paramos lėšų sumos per reikalavime grąžinti paramą nurodytą terminą, mokėti Lietuvos Respublikos finansų ministro nustatyto dydžio delspinigius nuo grąžintinos paramos sumos už kiekvieną uždelstą dieną;

57.19. nustačius paramos naudojimo pažeidimą, dėl kurio išlaidos apskritai negalėjo būti apmokamos, grąžinti nurodytą paramos sumą (jos dalį) į įgyvendinančiosios institucijos nurodytą sąskaitą, jei tokį pažeidimą sukėlė paramos gavėjo (ir (arba) partnerio (-ių)) veiksmai (neveikimas);

57.20. vykdyti kitus įsipareigojimus, kylančius iš EEE finansinio mechanizmo ir (arba) Norvegijos finansinio mechanizmo administravimą reglamentuojančių teisės aktų ir šios sutarties, ir kitus teisėtus įgyvendinančiosios bei koordinavimo institucijos nurodymus ir atsižvelgti į teikiamas rekomendacijas ir siūlymus dėl paprojekčio įgyvendinimo.

58. Paramos gavėjas negali perleisti jokių savo teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš sutarties, tretiesiems asmenims be raštiško koordinavimo ir įgyvendinančiosios institucijos sutikimo.

59. Paramos gavėjas privalo iš anksto raštu informuoti įgyvendinančiąją instituciją apie visus numatomus su paprojekčio įgyvendinimu susijusius pakeitimus bei pranešti apie aplinkybes, dėl kurių paprojekčio įgyvendinimo sąlygos kinta, ir prireikus inicijuoti šios sutarties pakeitimą, vadovaudamasis šios sutarties XII skyriuje nustatyta tvarka.

60. Paprojekčio rezultatai (parengta pagrindinio projekto dokumentacija) pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus nuosavybės teise turi priklausyti paramos gavėjui (ir (arba) partneriui (-iams)). Paramos gavėjas įsipareigoja koordinavimo ir (arba) įgyvendinančiosios institucijų prašymu pateikti parengtą pagrindinio projekto dokumentaciją ir leisti neatlygintinai ją naudoti šių institucijų nuožiūra, nepažeidžiant intelektinės nuosavybės teisių.

61. Paprojekčio rezultatai turi likti Lietuvos Respublikoje. Paramos gavėjas įsipareigoja jokiu būdu neperleisti, neįkeisti turto ar kitokiu būdu nesuvaržyti daiktinių teisių į turtą, kuris tiesiogiai susijęs su paprojekčiu, 5 (penkerius) metus nuo šios sutarties pasirašymo dienos (taip pat užtikrinti, kad tokio įsipareigojimo laikytųsi ir paprojekčio partneris (-iai)).

62. Paramos gavėjas turi teisę:

62.1. vienašališkai nutraukti šią sutartį, jei jam nepagrįstai nėra išmokėta jokia fondo lėšų dalis, arba inicijuoti šios sutarties nutraukimą šalių sutarimu, jei grąžinamos visos sumokėtos fondo lėšos;

62.2. inicijuoti šios sutarties pakeitimą, laikydamasis šios sutarties XII skyriuje nustatytos tvarkos;

62.3. žodžiu ir raštu teikti įgyvendinančiajai institucijai paklausimus, susijusius su paprojekčio įgyvendinimu (lėšų apskaita, dokumentų saugojimu ir tvarkymu, pirkimų vykdymu ir pan.).

 

VII. KOORDINAVIMO INSTITUCIJOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

63. Koordinavimo institucija privalo:

63.1. pagal savo kompetenciją prižiūrėti, kad paprojektis būtų įgyvendinamas nepažeidžiant paramos ir šios sutarties, Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, Lietuvos Respublikos pasirašytų tarptautinių sutarčių arba EEE ir Norvegijos finansinius mechanizmus reglamentuojančių teisės aktų;

63.2. kartu su įgyvendinančiąja institucija administruoti paprojektį ir vykdyti fondo lėšų naudojimo kontrolę atsižvelgiant į paramos ir šios sutarties bei fondo paraiškos nuostatas;

63.3. prireikus inicijuoti, derinti ir (arba) tvirtinti šios sutarties keitimus su įgyvendinančiąja institucija ir paramos gavėju;

63.4. tikrinti iš įgyvendinančiosios institucijos gautas mokėjimo paraiškas;

63.5. bendradarbiauti su šios sutarties 67 punkte nurodytomis institucijomis, laiku teikti joms visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas vietoje tikrinti, kaip administruojamas paprojektis, susipažinti su dokumentais, susijusiais su paprojekčio administravimu;

63.6. įtarusi, kad esama paramos, skiriamos paprojekčiui, naudojimo pažeidimų, arba gavusi informacijos apie tokius pažeidimus, pranešti apie juos įgyvendinančiajai institucijai bei atlikti kitas su paramos naudojimo pažeidimais susijusias funkcijas, nustatytas šioje sutartyje ir finansavimo taisyklėse;

63.7. saugoti visus su paprojekčio administravimu susijusius dokumentus ne trumpiau kaip 10 (dešimt) metų nuo paprojekčio įgyvendinimo pabaigos (galutinės paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos patvirtinimo) ir prireikus pateikti šiuos dokumentus šios sutarties 67 punkte nurodytoms institucijoms;

63.8. ne vėliau nei per 10 (dešimt) darbo dienų pranešti kitoms šios sutarties šalims apie bet kurių duomenų, pateiktų šioje sutartyje ir jos prieduose, pasikeitimus nuo šių pasikeitimų atsiradimo dienos;

63.9. vykdyti kitus šioje sutartyje nustatytus įsipareigojimus.

64. Koordinavimo institucija turi teisę:

64.1. duoti įgyvendinančiajai institucijai ir (arba) paramos gavėjui privalomus vykdyti nurodymus, susijusius su paprojekčio įgyvendinimu ar fondo lėšų naudojimu;

64.2. papildomai tikrinti mokėjimo paraiškoje pateiktą informaciją ir prašyti įgyvendinančiosios institucijos pateikti papildomą informaciją arba dokumentus, susijusius su mokėjimo paraiškoje pateikta informacija;

64.3. teisės aktų nustatyta tvarka atlikti patikras paprojekčių įgyvendinimo vietose ir įgyvendinančiojoje institucijoje, registruoti šias patikras, imtis būtinų veiksmų aptiktiems pažeidimams pašalinti;

64.4. gauti iš įgyvendinančiosios institucijos visą informaciją, susijusią su paprojekčio įgyvendinimu ar administravimu, kad įsitikintų, ar tinkamai naudojamos fondo lėšos.

 

VIII. ĮGYVENDINANČIOSIOS INSTITUCIJOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

65. Įgyvendinančioji institucija privalo:

65.1. pagal savo kompetenciją užtikrinti, kontroliuoti ir prižiūrėti, kad paprojektis būtų įgyvendinamas nepažeidžiant paramos ir šios sutarties, Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, Lietuvos Respublikos pasirašytų tarptautinių sutarčių arba EEE ir Norvegijos finansinius mechanizmus reglamentuojančių teisės aktų;

65.2. kartu su koordinavimo institucija administruoti paprojektį bei vykdyti fondo lėšų naudojimo kontrolę atsižvelgiant į paramos ir šios sutarties nuostatas;

65.3. gavus paramos gavėjo prašymą keisti šią sutartį, teikti pasiūlymus koordinavimo institucijai dėl šios sutarties keitimo;

65.4. stebėti paprojekčio įgyvendinimo eigą ir planuotų uždavinių įgyvendinimą ir, jei reikia, inicijuoti ir derinti su koordinavimo institucija ir paramos gavėju šios sutarties pakeitimą;

65.5. konsultuoti paramos gavėją viešųjų pirkimų organizavimo, dokumentų rengimo, saugojimo ir tvarkymo bei įgyvendinamo paprojekčio apskaitos klausimais;

65.6. skelbti savo interneto svetainėje (www.cpva.lt) informaciją, kuri gali būti reikalinga paramos gavėjui (ir (arba) partneriui (-iams)) šios sutarties nuostatoms tinkamai vykdyti, bei paramos gavėjui aktualių ataskaitų, mokėjimo prašymų ir kitų dokumentų, kurių formos yra nustatomos, aktualias redakcijas;

65.7. tikrinti ir tvirtinti paramos gavėjo teikiamas paprojekčio įgyvendinimo ataskaitas, teikti paramos gavėjui pastabas ir įspėjimus dėl netinkamo paprojekčio įgyvendinimo, reikalauti papildomos informacijos ir atlikti kitus veiksmus, užtikrinančius tinkamą paprojekčio įgyvendinimo priežiūrą ir kontrolę;

65.8. tvirtinti paramos gavėjo pateiktuose mokėjimo prašymuose deklaruotų išlaidų tinkamumą finansuoti, rengti mokėjimo paraiškas dėl lėšų pervedimo paramos gavėjams ir teikti jas Finansų ministerijai;

65.9. reikalauti iš paramos gavėjo papildomos informacijos arba dokumentų, jei, įgyvendinančiosios institucijos nuomone, pateiktos informacijos nepakanka išlaidų tinkamumui ar paprojekčio įgyvendinimo ataskaitų patvirtinimui;

65.10. bendradarbiauti su šios sutarties 67 punkte nurodytomis institucijomis, laiku teikti joms visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas vietoje tikrinti, kaip administruojamas paprojektis, susipažinti su dokumentais, susijusiais su paprojekčio administravimu;

65.11. organizuoti patikras paprojekčių įgyvendinimo vietose, registruoti šias patikras, imtis būtinų veiksmų aptiktiems pažeidimams pašalinti. Įgyvendinančioji institucija atlieka patikras vadovaujantis finansavimo taisyklių nuostatomis;

65.12. saugoti visus su paprojekčio administravimu susijusius dokumentus ne trumpiau kaip 10 (dešimt) metų nuo paprojekčio įgyvendinimo pabaigos (galutinės paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos patvirtinimo) ir prireikus pateikti šiuos dokumentus sutarties 67 punkte nurodytoms institucijoms;

65.13. įtarusi, kad esama paramos, skiriamos paprojekčiui, naudojimo pažeidimų, arba gavusi informacijos apie tokius pažeidimus, pranešti apie juos koordinavimo institucijai bei atlikti kitas su paramos, skiriamos paprojekčiui, naudojimo pažeidimais susijusias funkcijas, nustatytas finansavimo taisyklėse;

65.14. imtis priemonių, kad teisės aktų nustatyta tvarka būtų susigrąžintos fondo lėšos, išmokėtos ir (arba) panaudotos pažeidžiant šios sutarties, Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, Lietuvos Respublikos pasirašytų tarptautinių sutarčių arba EEE finansinį mechanizmą ir (arba) Norvegijos finansinį mechanizmą reglamentuojančius teisės aktus;

65.15. ne vėliau nei per 10 (dešimt) darbo dienų pranešti kitoms šios sutarties šalims apie bet kurių duomenų, pateiktų šioje sutartyje ir jos prieduose, pasikeitimus nuo šių pasikeitimų atsiradimo dienos;

65.16. vykdyti kitus šioje sutartyje nustatytus įsipareigojimus.

66. Įgyvendinančioji institucija turi teisę:

66.1. duoti paramos gavėjui privalomus vykdyti nurodymus, susijusius su paprojekčio įgyvendinimu ar fondo lėšų naudojimu;

66.2. gauti iš paramos gavėjo visą informaciją, susijusią su paprojekčio įgyvendinimu ar fondo lėšų naudojimu, kad įsitikintų, ar tinkamai naudojamos fondo lėšos.

 

IX. SUTARTIES VYKDYMO KONTROLĖ

 

67. Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos, Norvegijos generalinio auditoriaus tarnybos, EEE finansinio mechanizmo komiteto, Europos laisvosios prekybos asociacijos Auditorių valdybos, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės, EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų valdybos, koordinavimo ir įgyvendinančiosios institucijų įgalioti asmenys turi teisę audituoti ir kontroliuoti, kaip yra įgyvendinamas paprojektis, taip pat turi teisę audituoti ir kontroliuoti paramos gavėjo finansinę ar ūkinę veiklą, kiek ji susijusi su paprojekčio įgyvendinimu, visas kitas aplinkybes, susijusias su paprojekčiu bei šia sutartimi, paprojekčio vykdymo laikotarpiu ir 10 (dešimt) metų po galutinės paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos patvirtinimo, jei kituose teisės aktuose nenustatyta kitaip.

68. Paramos gavėjas privalo užtikrinti su EEE finansinio mechanizmo ir (arba) Norvegijos finansinio mechanizmo įgyvendinimu susijusių dokumentų saugumą ir prieinamumą koordinavimo ir įgyvendinančiosios institucijos, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės, EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų valdybos, EEE finansinio mechanizmo komiteto, Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos, Norvegijos generalinio auditoriaus tarnybos ir Europos laisvosios prekybos asociacijos Auditorių valdybos atstovams.

69. Apie planuojamas Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos, EEE finansinio mechanizmo komiteto, EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų valdybos ar Norvegijos generalinio auditoriaus tarnybos atstovų patikras įgyvendinančioji institucija turi informuoti paramos gavėją ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo pranešimo apie planuojamas patikras gavimo dienos.

 

X. PARAMOS SKYRIMO SUSTABDYMAS IR SUTARTIES NUTRAUKIMAS, PARAMOS GRĄŽINIMAS DĖL NETINKAMAI (GYVENDINAMŲ PAPROJEKČIŲ

 

70. Įgyvendinančioji institucija turi teisę sustabdyti fondo lėšų mokėjimą pagal šią sutartį paramos gavėjui, inicijuoti fondo lėšų mokėjimo paramos gavėjui nutraukimą ir teikti koordinavimo institucijai pasiūlymą dėl paprojekčio finansavimo nutraukimo ir (arba) paramos gavėjui išmokėtų fondo lėšų arba jų dalies grąžinimo, kai paramos gavėjas:

70.1. bankrutuoja, yra likviduojamas arba laikinai sustabdo veiklą, tampa nemokus arba nebegali vykdyti savo veiklos dėl kitų priežasčių (apie tai paramos gavėjas privalo nedelsdamas informuoti įgyvendinančiąją instituciją);

70.2. nepradeda vykdyti paprojekčio per 3 (tris) mėnesius po šios sutarties įsigaliojimo arba nustoja vykdyti paprojektį;

70.3. iš esmės pasikeičia sąlygos, dėl kurių buvo skirta EEE finansinio mechanizmo ir Norvegijos finansinio mechanizmo parama ir pasirašyta ši sutartis;

70.4. atsiranda reali grėsmė, dėl kurios paprojektis negalės būti laiku bei tinkamai įgyvendintas, ir šios grėsmės pašalinti neįmanoma;

70.5. nepateikia mokėjimo prašymų ir (arba) paprojekčio įgyvendinimo ataskaitų sutartyje nustatytais terminais ir tvarka arba pateikti mokėjimo prašymai ir (arba) paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos negali būti patvirtinamos šioje sutartyje nustatyta tvarka;

70.6. nevykdo paprojekčio taip, kaip nustatyta šioje sutartyje, nukrypsta nuo paprojekčio įgyvendinimo plano, viršija patvirtintas detaliojo paprojekčio biudžeto išlaidų kategorijų sumas daugiau kaip 15 procentų, negali pasiekti sutartyje nustatytų paprojekčio uždavinių;

70.7. netinkamai tvarko paprojekčio apskaitą;

70.8. teikdamas paprojekčio paraišką, prašydamas išmokėti fondo lėšas arba vykdydamas sutartį, pateikia klaidinančią ar iškreiptą informaciją arba nuslepia informaciją, kuri turi reikšmės sprendimui dėl EEE finansinio mechanizmo ir Norvegijos finansinio mechanizmo paramos skyrimo priimti arba tinkamai vykdyti paprojekčio įgyvendinimo ir sutarties kontrolę, išlaidoms pripažinti tinkamomis ir kitiems su paprojekčio įgyvendinimu susijusiems sprendimams;

70.9. įgyvendindamas paprojektį, pažeidė šią sutartį, Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktus, Lietuvos Respublikos pasirašytas tarptautines sutartis arba EEE finansinį mechanizmą ir Norvegijos finansinį mechanizmą reglamentuojančius teisės aktus;

70.10. nesuderinęs su įgyvendinančiąja institucija, perleido tretiesiems asmenims savo įsipareigojimus arba teises, nustatytas šioje sutartyje;

70.11. nesudaro sąlygų ar neleidžia šios sutarties 67 punkte nurodytoms institucijoms ar jų įgaliotiems asmenims apžiūrėti vietoje ir (arba) patikrinti, kaip įgyvendinamas paprojektis ir (arba) kaip vykdoma veikla suteikus paramą, arba vykdyti kitų su sutarties įgyvendinimu susijusių patikrinimų (įskaitant dokumentų patikrinimų) paprojekčio vykdymo laikotarpiu ir 10 (dešimt) metų po galutinės paprojekčio įgyvendinimo ataskaitos patvirtinimo;

70.12. per 5 (penkerių) metų laikotarpį nuo paprojekčio įgyvendinimo pabaigos perleidžia, parduoda arba kitaip pakeičia turto nuosavybės pobūdį, kuris tiesiogiai susijęs su paprojekčiu;

70.13. pažeidė norminiuose teisės aktuose ir sutartyje nustatytą su paprojekčio įgyvendinimu susijusių dokumentų saugojimo tvarką.

71. įgyvendinančioji institucija, nustačiusi ir (arba) gavusi informacijos apie sutarties 70 punkte išvardytus pažeidimus, per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo tokios informacijos gavimo atlieka papildomą paprojekčio vykdymo metu paramos gavėjo pateiktų su paprojekčio įgyvendinimu susijusių dokumentų patikrinimą arba paprašo paramos gavėją pateikti papildomos reikalingos informacijos ir (arba) dokumentus ir (arba) atlieka patikrą vietoje.

72. įgyvendinančioji institucija, atlikusi papildomą paramos gavėjo pateiktų dokumentų patikrinimą ir (arba) patikrą vietoje ir nustačiusi, kad esama šios sutarties 70 punkte nurodytų pažeidimų, informuoja paramos gavėją apie pažeidimus ir nurodo terminą, per kurį tie pažeidimai turi būti ištaisyti, sustabdo atitinkamo paramos gavėjo mokėjimo prašymo vertinimą (jei mokėjimo prašymas yra pateiktas) ir nedelsdama informuoja koordinavimo instituciją apie pažeidimus.

73. Jei paramos gavėjas per nurodytą terminą nepašalina pažeidimų, įgyvendinančioji institucija siūlo koordinavimo institucijai nutraukti fondo lėšų mokėjimą pagal šią sutartį paramos gavėjui ir (arba) pareikalauti grąžinti paramos gavėjui išmokėtas fondo lėšas arba jų dalį.

74. įgyvendinančioji institucija apie nepašalintus pažeidimus per 5 (penkias) darbo dienas informuoja Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybą prie Vidaus reikalų ministerijos.

75. Koordinavimo institucija, gavusi įgyvendinančiosios institucijos pasiūlymą nutraukti fondo lėšų mokėjimą paramos gavėjui ir (arba) pareikalauti grąžinti paramos gavėjui išmokėtas fondo lėšas arba jų dalį, gali papildomai paprašyti paramos gavėjo pateikti motyvuotus paaiškinimus, informaciją ir (arba) dokumentus.

76. Koordinavimo institucija, atsižvelgdama į EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų priežiūros komiteto rekomendacijas ir paramos gavėjo pateiktus motyvuotus paaiškinimus, papildomą informaciją ir dokumentus, priima sprendimą:

76.1. sustabdyti fondo lėšų pagal šią sutartį mokėjimą paramos gavėjui ir nurodyti pažeidimų pašalinimo terminą;

76.2. nutraukti fondo lėšų pagal šią sutartį mokėjimą paramos gavėjui, nutraukti šią sutartį ir pareikalauti grąžinti paramos gavėjui išmokėtas fondo lėšas arba jų dalį;

76.3. atmesti įgyvendinančiosios institucijos siūlymą, kaip nepagrįstą.

77. Koordinavimo institucija, priimdama sprendimą dėl netinkamai įgyvendinamų paprojekčių, atsižvelgia į tai, ar paprojektis įgyvendinamas netinkamai dėl paramos gavėjo kaltės bei aplaidumo, ar dėl objektyvių aplinkybių, kurių neįmanoma buvo numatyti teikiant paprojekčio paraišką ir (arba) pasirašant šią sutartį.

78. Įgyvendinančioji institucija, gavusi koordinavimo institucijos sprendimą nutraukti fondo lėšų pagal šią sutartį mokėjimą paramos gavėjui, imasi priemonių, kad teisės aktų nustatyta tvarka būtų susigrąžintos paramos gavėjui išmokėtos fondo lėšos arba jų dalis.

79. Paramos gavėjas, gavęs sprendimą dėl fondo lėšų pagal šią sutartį mokėjimo paramos gavėjui sustabdymo arba nutraukimo ir išmokėtų fondo lėšų gražinimo, privalo per įgyvendinančiosios institucijos nustatytą terminą įvykdyti sprendime išvardytus reikalavimus ir apie jų įvykdymą raštu informuoti įgyvendinančiąją instituciją. Šis terminas negali būti trumpesnis nei 14 (keturiolika) darbo dienų, jei fondo lėšų mokėjimas paramos gavėjui sustabdomas, ir 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, – jei reikalaujama grąžinti išmokėtas fondo lėšas.

80. Gavusi iš Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos pranešimą, kad atliekamas įgyvendinamo paprojekčio ikiteisminis tyrimas, įgyvendinančioji institucija turi nedelsdama apie tai informuoti koordinavimo instituciją.

 

XI. KONFIDENCIALUMAS

 

81. Paramos gavėjas sutinka, kad kitos šalys rinktų, kauptų ir apdorotų informaciją, duomenis apie jį ir jo veiklą, būtiną priimant sprendimus dėl fondo lėšų išmokėjimo ir kitiems tikslams, susijusiems su paprojekčio įgyvendinimo priežiūra ir kontrole. Paramos gavėjas turi užtikrinti, kad tokį sutikimą dėl jų duomenų išreikštų paprojekčio partneris (-iai), jei taikoma, ir rangovai, prekių tiekėjai ar paslaugų teikėjai.

82. įgyvendinančioji ir koordinavimo institucijos įsipareigoja saugoti ir neviešinti sudarant ir vykdant sutartį gautos informacijos, susijusios su paramos gavėjo (partnerių, jei taikoma, rangovų, prekių tiekėjų ar paslaugų teikėjų) veikla, išskyrus teisės aktuose nustatytus atvejus.

83. Šios sutarties ir paprojekčio sąlygos yra konfidencialios ir viešai neskelbiamos be šalių sutikimo, išskyras Europos Sąjungos bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus atvejus bei bendro pobūdžio informaciją apie paramos sumą, paprojekčio esmę, paprojekčio įgyvendinimo eigą, nustatytus paprojekčio įgyvendinimo pažeidimus ir kitą bendro pobūdžio informaciją.

 

XII. SUTARTIES KEITIMAS

 

84. Ši sutartis gali būti keičiama šalims pasirašant papildomą susitarimą dėl šios sutarties pakeitimo (toliau – papildomas susitarimas), kuris tampa neatskiriama šios sutarties dalimi.

85. Keičiant detalųjį paprojekčio biudžetą, kai perskirstant lėšas tarp biudžeto eilučių toje pačioje biudžeto išlaidų kategorijoje arba perskirstant lėšas tarp biudžeto išlaidų kategorijų neviršijant 15 procentų kiekvienoje iš tų atitinkamų biudžeto išlaidų kategorijų numatytos tinkamų finansuoti išlaidų sumos, išskyrus paprojekčio valdymo išlaidų didinimą, papildomas susitarimas nėra sudaromas, o šalys apie tokius biudžeto pakeitimus nedelsdamos raštu informuoja viena kitą.

86. įgyvendinančioji institucija, gavusi paramos gavėjo prašymą pakeisti šią sutartį, įvertina prašymo aplinkybes ir ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų pateikia pasiūlymą koordinavimo institucijai kartu su išvada dėl galimo sutarties keitimo. Išvadoje įgyvendinančioji institucija išdėsto savo siūlymą:

86.1. atmesti paramos gavėjo prašymą;

86.2. patenkinti paramos gavėjo prašymą;

86.3. patenkinti paramos gavėjo prašymą su tam tikromis sąlygomis ir nuspręsti, kaip turi būti keičiama sutartis.

87. Jei įgyvendinančioji institucija nusprendžia siūlyti patenkinti paramos gavėjo prašymą pakeisti šią sutartį arba patenkinti su tam tikromis sąlygomis, ji pateikia koordinavimo institucijai papildomo susitarimo projektą kartu su išvada dėl galimo sutarties keitimo.

88. Įgyvendinančioji institucija, gavusi ir užregistravusi koordinavimo institucijos raštą patenkinti paramos gavėjo prašymą arba patenkinti paramos gavėjo prašymą su tam tikromis sąlygomis, nedelsdama informuoja paramos gavėją ir prie rašto paramos gavėjui prideda koordinavimo institucijos ir įgyvendinančiosios institucijos pasirašytą papildomą susitarimą. Rašte įgyvendinančioji institucija nurodo terminą, per kurį paramos gavėjas turi pasirašyti papildomą susitarimą ir grąžinti jį įgyvendinančiajai institucijai. Jeigu paramos gavėjas per įgyvendinančiosios institucijos nurodytą terminą neatsiunčia pasirašyto papildomo susitarimo, laikoma, kad jis nesutiko su pasiūlytu sutarties pakeitimu.

89. Įgyvendinančioji institucija, gavusi ir užregistravusi koordinavimo institucijos raštą atmesti paramos gavėjo prašymą, nedelsdama raštu apie tai informuoja paramos gavėją.

90. Tais atvejais, kai sutarties pakeitimą inicijuoja koordinavimo arba įgyvendinančioji institucija, papildomą susitarimą rengia pakeitimą inicijavusi šalis bei teikia jį derinti ir pasirašyti kitoms sutarties šalims.

91. Šios sutarties pakeitimai įsigalioja tą dieną, kai papildomą susitarimą pasirašo paskutinė šalis, jeigu papildomame susitarime nenurodyta vėlesnė įsigaliojimo data. Visoms šios sutarties šalims perduodama po vieną šalių pasirašytą papildomo susitarimo egzempliorių.

 

XIII. TAIKYTINA TEISĖ IR GINČŲ SPRENDIMAS

 

92. Ši sutartis vykdoma ir aiškinama remiantis Lietuvos Respublikos teise. Šalių tarpusavio santykiai, neaptarti sutartyje, reguliuojami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

93. Visi ginčai, nesutarimai, kylantys iš šios sutarties, sprendžiami derybomis. Nepavykus išspręsti ginčo per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo ginčo pradžios, ginčai sprendžiami Vilniaus miesto apylinkės teisme, kuriam teismingos bylos pagal koordinavimo institucijos buveinę, arba Vilniaus apygardos teisme.

 

XIV. PRANEŠIMAI

 

94. Pranešimai Šalims turi būti siunčiami šiais adresais:

 

Koordinavimo institucijai

Lietuvos Respublikos finansų ministerija J. Tumo-Vaižganto g. 8A/2 LT-01512 Vilnius

<įrašyti kontaktinio asmens vardą, pavardę, telefono Nr. ir el. pašto adresą>

 

Įgyvendinančiajai institucijai

VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra S. Konarskio g. 13 LT-03109 Vilnius

<įrašyti kontaktinio asmens vardą, pavardę, telefono Nr. ir el. pašto adresą>

 

Paramos gavėjui

<įrašyti paramos gavėjo pavadinimą>

<įrašyti paramos gavėjo adresą>

<įrašyti kontaktinio asmens vardą, pavardę, telefono Nr. ir el. pašto adresą>

 

95. Pranešimas laikomas įteiktu praėjus 2 (dviem) darbo dienoms po jo išsiuntimo registruotu paštu.

96. Pranešimas gali būti išsiunčiamas faksu šiais numeriais: Koordinavimo institucijai – (8 5) 279 1481. Įgyvendinančiajai institucijai – (8 5) 251 4401.

Paramos gavėjui – <įrašyti paramos gavėjo fakso Nr. >

97. Faksimilinis pranešimas laikomas įteiktu tą pačią dieną, jeigu jis išsiųstas iki 12 (dvyliktos) valandos. Faksimilinis pranešimas laikomas įteiktu kitą dieną, jeigu jis išsiųstas po 12 (dvyliktos) valandos. Pranešimo išsiuntimą patvirtina siuntėjo fakso aparato spausdinama ataskaita. Negavęs pranešimo asmuo privalo tai įrodyti.

98. Šalys privalo viena kitą raštu informuoti apie savo adreso, telefono ir fakso numerio, banko sąskaitos ir kitų rekvizitų pasikeitimą. Šalis, neįvykdžiusi šio reikalavimo, negali pareikšti pretenzijų, kad kitos šalies veiksmai, atlikti pagal paskutinius jai žinomus duomenis, neatitinka sutarties sąlygų arba ji negavo pranešimų, siųstų pagal šiuos adreso duomenis.

99. Sutartyje numatytos ataskaitos ir mokėjimo prašymai turi būti siunčiami tik registruotu paštu arba pateikiami įgyvendinančiajai institucijai tiesiogiai kartu su lydraščiu.

 

XV. KITOS SĄLYGOS

 

100. Šalys yra atleidžiamos nuo atsakomybės už šios sutarties nevykdymą pagal Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 (Žin., 1996, Nr. 68-1652).

101. Sutartis įsigalioja tą dieną, kai ją pasirašo paskutinė sutarties šalis, ir galioja iki visiško šalių įsipareigojimų įvykdymo.

102. Sutartis sudaryta trimis egzemplioriais, turinčiais vienodą teisinę galią, po vieną kiekvienai šaliai.

103. Sutarties priedai ir papildomi susitarimai laikomi neatskiriama sutarties dalimi.

104. Sutarties priedai:

104.1. sutarties 1 priedas „Paprojekčio paraiška“;

104.2. sutarties 2 priedas „Detalusis paprojekčio biudžetas“;

104.3. sutarties 3 priedas „Paramos gavėjo finansinių rekvizitų forma“.

 

XVI. ŠALIŲ PARAŠAI IR REKVIZITAI

 

Koordinavimo institucija

(Koordinavimo institucijai atstovaujančio asmens pareigų pavadinimas)

Įgyvendinančioji institucija

(Įgyvendinančiajai institucijai atstovaujančio asmens pareigų pavadinimas)

(Vardas, pavardė)

(Vardas, pavardė)

___________________________

A. V.             (parašas, data)

___________________________

A. V.             (parašas, data)

Paramos gavėjas

(Paramos gavėjui atstovaujantis asmuo)

 

(Vardas, pavardė)

 

___________________________

A. V.             (parašas, data)

 

 

 

_________________

 

Paprojekčio įgyvendinimo sutarties
Nr. 2004-LT0007-SMF-lEEE/NOR-02-___

3 priedas

 

(Paramos gavėjo finansinių rekvizitų forma)

 

PARAMOS GAVĖJO FINANSINIAI REKVIZITAI

 

BANKO SĄSKAITOS SAVININKO REKVIZITAI

 

PAVADINIMAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ĮMONĖS KODAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PVM MOKĖTOJO KODAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ADRESAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MIESTAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PAŠTO INDEKSAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ŠALIS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KONTAKTINIS ASMUO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TELEFONAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAKSAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El. PAŠTAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SĄSKAITOS IR BAKO REKVIZITAI

 

BANKO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PAVADINIMAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ADRESAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MIESTAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PAŠTO INDEKSAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ŠALIS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BANKO KODAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SWIFT KODAS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IBAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VALIUTA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASTABOS:

 

BANKO ANTSPAUDAS ir BANKO ATSTOVO PARAŠAS (abu privalomi)

 

 

 

 

DATA ir SĄSKAITOS SAVININKO PARAŠAS (abu privalomi)

 

 

 

_________________