KŪNO KULTŪROS IR SPORTO DEPARTAMENTO

PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS GENERALINIO DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL VAIKŲ MOKYMO PLAUKTI PROJEKTŲ KONKURSO 2011 M. ORGANIZAVIMO IR LĖŠŲ SKYRIMO TVARKOS APRAŠO

 

2011 m. balandžio 27 d. Nr. V-125

Vilnius

 

Vadovaudamasis Kūno kultūros ir sporto departamento (toliau – Departamentas) 2011–2013 m. strateginiu veiklos planu, Departamento 2011 metų veiklos planu, patvirtintu Departamento generalinio direktoriaus 2011 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. V-99, įgyvendindamas 2008 m. spalio 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 1094 (Žin., 2008, Nr. 127-4848) patvirtintos Vaikų mokymo plaukti bendrojo lavinimo mokyklose programos priemonę „3.2. Organizuoti 18 pamokų Vaikų mokymo plaukti programos įgyvendinimą“, atsižvelgdamas į Kūno kultūros ir sporto departamento generalinio direktoriaus 2011-03-23 įsakymą Nr. V-93 „Dėl 2011 m. strateginio veiklos plano programos „Sporto šakų, kūno kultūros ir sporto visiems, sporto bazių plėtra“ priemonei „Kūno kultūros, sporto visiems ir neįgaliųjų sporto programinės, projektinės ir konkursinės veiklos organizavimas“ skirtų lėšų paskirstymo“:

1. Tvirtinu Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso 2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Skiriu 70 000 litų Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso 2011 m. organizavimui.

3. Pavedu sutartis su laimėjusiais pareiškėjais pasirašyti generalinio direktoriaus pavaduotojui Vytautui Vainiui.

 

 

Generalinis direktorius                                                   Klemensas Rimšelis

 

_________________

 


PATVIRTINTA

Kūno kultūros ir sporto departamento prie

Lietuvos Respublikos

Vyriausybės generalinio direktoriaus

2011 m. balandžio 27 d. įsakymu Nr. V-125

 

VAIKŲ MOKYMO PLAUKTI PROJEKTŲ KONKURSO 2011 M. ORGANIZAVIMO IR LĖŠŲ SKYRIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso 2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato reikalavimus Vaikų mokymo plaukti projektų (toliau – Projektai) konkursui (toliau – Konkursas) 2011 m. teikiamų paraiškų turiniui, Konkurso ir Projektų dalyviams, Projektų įgyvendinimo išlaidas, Konkurso organizavimo, vertinimo ir finansavimo bei atsiskaitymo už gautas lėšas ir Projektų įgyvendinimo priežiūros tvarką.

2. Konkurso tikslas – išmokyti kuo daugiau šalies mokinių plaukti ir saugiai elgtis vandenyje ir prie vandens.

3. Konkurso uždaviniai:

3.1. skatinti mokinių fizinį aktyvumą, stiprinti sveikatą ir gerinti jų fizinį parengtumą;

3.2. padėti vaikams išsiugdyti gyvybiškai svarbius ir reikalingus plaukimo įgūdžius;

3.3. ugdyti jaunų žmonių savanorystės, lyderystės, organizacinius įgūdžius;

3.4. sudaryti sąlygas mokytis plaukti įvairių socialinių sluoksnių ir sportinių gabumų vaikams;

3.5. skatinti plaukimui talentingų vaikų paiešką;

3.6. skatinti mokinių, mokytojų, tėvų ir trenerių bendradarbiavimą ugdymo procese.

 

II. REIKALAVIMAI PROJEKTŲ TURINIUI, KONKURSO IR PROJEKTŲ DALYVIAMS

 

4. Konkursui teikiami Projektai turi garantuoti:

4.1. ne mažiau kaip 18 praktinių plaukimo pratybų kiekvienam projekte dalyvaujančiam vaikui;

4.2. saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių ir praktinių įgūdžių teikimą.

5. Konkursui negali būti teikiami Projektai, kurių tikslas yra:

5.1. pelno gavimas;

5.2. sporto mokymo įstaigų mokinių plaukimo sporto šakos meistriškumo ugdymas.

6. Konkursui Projektus gali teikti Lietuvos teisės aktų tvarka įregistruoti juridiniai asmenys, kurių steigimo dokumentuose numatytas kūno kultūros ir sporto veiklos vykdymas.

7. Dalyvaujantis Konkurse pareiškėjas turi užtikrinti:

7.1. kompetentingą mokymo plaukti personalą;

7.2. tinkamas naudojimosi baseinu sąlygas;

7.3. projekte dalyvaujančių vaikų saugumą.

8. Vienas pareiškėjas gali pateikti Konkursui tik vieną paraišką.

9. Projektų įgyvendinimo pradžia – 2011 m. rugpjūčio 1 d.

10. Projektuose gali dalyvauti pradinių klasių mokiniai, nemokantys plaukti.

 

III. PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMAS IR VERTINIMAS

 

11. Teikiant paraišką Konkursui turi būti užpildomi šio Aprašo 1, 2 ir 3 priedai.

12. Pareiškėjas vieną paraiškos egzempliorių pristato į Departamentą (adresas: Žemaitės g. 6, LT-03117 Vilnius) arba atsiunčia registruotu laišku iki 2011 m. birželio 1 d.

13. Paraiška turi būti išspausdinta, patvirtinta organizacijos antspaudu ir pasirašyta organizacijos vadovo, projekto vadovo ir asmens, atsakingo už finansinę veiklą. Kartu su paraiška ir jos priedais pateikiami šie dokumentai:

13.1. pareiškėjo registravimo pažymėjimas (kopija);

13.2. steigimo dokumentai (kopijos);

13.3. realią galimybę naudotis baseinu liudijantis dokumentas (pvz., baseinus turintiems pareiškėjams – baseino administracijos sutikimo raštas; baseinų neturintiems pareiškėjams – preliminari bendradarbiavimo su baseino valdytoju sutartis arba baseino administracijos sutikimo raštas);

13.4. preliminarus mokymo plaukti planas (šio Aprašo 2 priedas);

13.5. preliminari projekto sąmata (šio Aprašo 3 priedas).

14. Konkursui negali teikti paraiškų ir lėšos negali būti skiriamos, jei:

14.1. pareiškėjas yra likviduojamas;

14.2. pareiškėjas paraiškoje, jos prieduose arba kituose dokumentuose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

14.3. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų;

14.4. pareiškėjas yra gavęs Departamento finansavimą ir neatsiskaitęs už jo panaudojimą sutartyse nustatyta tvarka arba gautas lėšas naudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.

15. Projektams įgyvendinti lėšos skiriamos pagal šiuos kriterijus:

15.1. projekto atitiktį Konkurso tikslui ir uždaviniams;

15.2. finansinių sąnaudų ir apmokytų plaukti vaikų skaičiaus santykį;

15.3. papildomų finansavimo šaltinių (savivaldybių, projekto vykdytojų, rėmėjų, kt.) indėlio į projekto įgyvendinimą dydį;

15.4. realių mokymo plaukti galimybių numatymą;

15.5. ne mažiau kaip 18 plaukimo pratybų užtikrinimą kiekvienam projekte dalyvaujančiam vaikui.

16. Teikdami paraišką pareiškėjai turi numatyti kiekvieno vaiko įgytų plaukimo įgūdžių patikrinimą kontroliniu testu (gebėjimas nuplaukti pasirinktu būdu (stiliumi) 25 m pagal tris lygius: be pagalbinių plaukimo priemonių – I lygis, su viena pagalbine priemone – II lygis, su dviem ir daugiau pagalbinių priemonių – III lygis). Nenumačius šio patikrinimo ir nenurodžius jo datos preliminaraus mokymo plaukti plane, paraiška nevertinama.

17. Pirmenybė bus teikiama Projektams, kuriuose nenumatytos projekto administravimo išlaidos valstybės biudžeto lėšomis.

18. Projektus vertina Departamento generalinio direktoriaus įsakymu sudaryta Konkurso paraiškas vertinanti komisija (toliau – Komisija).

19. Komisija, įvertinusi gautus Projektus pagal Aprašo 15 punkte nustatytus kriterijus, teikia Departamento generaliniam direktoriui siūlymą dėl tinkamų Projektų finansavimo. Galutinį sprendimą dėl lėšų skyrimo priima Departamento generalinis direktorius, įvertinęs Komisijos siūlymą.

20. Jei pareiškėjo organizacija arba jos pateikta paraiška neatitinka Konkurso nuostatų reikalavimų, paraiška nevertinama.

21. Departamento generaliniam direktoriui pasirašius įsakymą dėl Konkurso rezultatų, šie Konkurso rezultatai skelbiami Departamento interneto svetainės www.kksd.lt skyrelyje „Vaikams ir jaunimui“.

 

IV. FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ IŠLAIDOS

 

22. Lėšos gali būti naudojamos nuo finansavimo sutarties pasirašymo dienos, tačiau ne vėliau kaip iki 2011 m. lapkričio 30 d.

23. Vykdant Konkursui pateiktus Projektus, lėšos gali būti skiriamos:

23.1. apmokėjimui už darbą plaukimo instruktoriams pagal darbo arba paslaugų sutartis (pagal pareiškėjo organizacijos nustatytus apmokėjimo už darbą įkainius, tačiau ne daugiau kaip 50 Lt už 1 val.). Biudžetinių įstaigų darbuotojams už projekto veiklų vykdymą gali būti mokama tik tuo atveju, jei šio darbo valandos neįskaičiuojamos į bendrą darbo biudžetinėje įstaigoje darbo krūvį;

23.2. sporto bazės ir inventoriaus nuomai bei išlaikymui (šildymui, dezinfekavimui, vandentiekio priežiūrai ir pan.);

23.3. sporto inventoriaus įsigijimui, jeigu jo vieneto vertė iki 1000 Lt;

23.4. projekto dalyvių kelionės išlaidoms (degalams, transporto nuomai, transporto bilietams);

23.5. pristatymo visuomenei, kanceliarinėms išlaidoms;

23.6. nenumatytoms išlaidoms, kurios nebuvo tiksliai žinomos sutarties sudarymo metu ir kurios nedubliuoja sąmatoje jau esančių išlaidų (iki 5 proc. sutarties sumos).

24. Projekto lėšos negali būti skiriamos:

24.1. materialiam ir nematerialiam turtui, kuris nenusidėvi per vienus metus, o jo vieneto vertė yra didesnė kaip 1000 Lt, įsigyti;

24.2. maitinimui;

24.3. biuro prekėms įsigyti;

24.4. patalpoms remontuoti, rekonstruoti ir statyti;

24.5. projekto parengiamajam etapui, t. y. išlaidoms, susijusioms su veikla, vykdyta iki pateikiant paraišką ir iki pasirašant sutartį;

24.6. projektui įgyvendinti už Lietuvos Respublikos ribų;

24.7. netiesioginiam projekto įgyvendinimui, t. y. išlaidoms, tiesiogiai nesusijusioms su projekto įgyvendinimu.

25. Jeigu skirtumas tarp planuotų ir faktiškai panaudotų lėšų pagal atskirą detaliosios sąmatos straipsnio eilutę viršija sąmatoje jos sumą 10 proc., planuotos išlaidų rūšys pagal Departamento patvirtintą išlaidų sąmatą turi būti tikslinamos raštu. Prašymas dėl sąmatos tikslinimo, nurodant visas tokio tikslinimo priežastis, turi būti pateiktas ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų iki ataskaitos pateikimo termino pabaigos, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 10 d.

 

V. ATSISKAITYMAS UŽ GAUTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ IR PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪRA

 

26. Priėmęs sprendimą skirti lėšų projektui įgyvendinti, Departamentas sudaro sutartį (šio Aprašo 4 priedas) su pareiškėju dėl projekto įgyvendinimo ir sutartyje nustatyta tvarka perveda jam lėšas.

27. Pasibaigus projektui, pareiškėjas atsiskaito Departamentui pagal sutartyje numatytas sąlygas.

28. Pareiškėjams skirtas lėšas naudojant ne pagal paskirtį ir/arba nesilaikant sutartyje numatytų projekto įgyvendinimo sąlygų, Vertinimo komisija gali siūlyti Departamento generaliniam direktoriui koreguoti projektui skiriamų lėšų sumą arba siūlyti nutraukti sutartį su Projektų vykdytojais ir pareikalauti nedelsiant grąžinti likusias lėšas.

29. Departamentas atlieka Projektų vykdymo finansinę ir veiklos priežiūrą.

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

30. Pareiškėjas teisės aktų nustatyta tvarka privalo užtikrinti tinkamą lėšų panaudojimą ir vaikų saugumą projekto įgyvendinimo metu. Už nelaimingus atsitikimus projekto įgyvendinimo metu atsako pareiškėjas.

 

_________________


Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso

2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

PARAIŠKA VAIKŲ MOKYMO PLAUKTI PROJEKTŲ KONKURSUI 2011 m.

 

1. Pareiškėjo pavadinimas:

 

 

2. Informacija apie projekto vadovą (kontaktinį asmenį):

 

Vardas ir pavardė

Pareigos organizacijoje

Adresas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

El. pašto adresas

 

3. Projekto pavadinimas

 

 

 

4. Projekto tikslas ir uždaviniai:

1. Tikslas:

 

2. Uždaviniai:

2.1.

2.2.

2.3.

 

5. Numatomas projekto dalyvių skaičius:

5.1. bendras projekte dalyvaujančių asmenų skaičius:

5.2. mokomų plaukti vaikų skaičius:

 

6. Projekte dalyvaus vaikai iš (apskritis, miestas, rajonas, kaimo vietovė, jei įmanoma – nurodyti konkrečias ugdymo įstaigas):

1.

2.

3.

4.

5.

 

7. Trumpas projekto aprašymas (5– 8 eilutės):

 

 

 

 

8. Kaip bus atrenkami vaikai dalyvauti projekte?

 

 

 

 

9. Kaip numatoma skleisti informaciją apie projektą, kaip bus kviečiama dalyvauti?

 

 

 

 

10. Kaip bus patikrintas projekto efektyvumas?

 

 

 

 

 

11. Projekto partneriai (nurodomi bendradarbiaujantys juridiniai ir fiziniai asmenys, teikiantys ne vien finansinę pagalbą įgyvendinant projektą):

1.

2.

3.

 

12. Projekto vykdymui reikalingos lėšos:

Eil. Nr.

Lėšos, prašomos iš Kūno kultūros ir sporto departamento (Lt)

Kiti finansavimo šaltiniai (nurodyti organizacijos pavadinimą, lėšas, Lt)

Iš viso (Lt)

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Organizacijos vadovas

 

________________________________       A.V.

(vardas, pavardė, parašas)

 

_________________

 

 

Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso

2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

Projekto vykdytojas

_______________________________________________________

(Įmonės pavadinimas, kodas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)

 

2011 m. PRELIMINARUS VAIKŲ MOKYMO PLAUKTI PROJEKTO PLANAS

 

Eil. Nr.

Renginio pavadinimas

Tiksli vykdymo data

Tiksli vykdymo vieta (adresas)

Dalyvių skaičius

Atsakingas už renginį asmuo (vardas, pavardė, tel. nr.)

Bendra suma, Lt

 

 

 

 

iš viso

iš jų vaikų

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

3 ketvirtis

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

0

0

 

0

 

4 ketvirtis

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

0

0

 

0

 

Iš  viso 2011 m.

 

 

0

0

 

0

 

__________________________________________                          ________________________________

(Projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas)                                           (vardas, pavardė, parašas)

 

A.V.

 

Vyriausiasis buhalteris (finansininkas)  ______________________________________

(vardas, pavardė, parašas)

 

Patikrino:

___________________________________________

(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV

darbuotojo, atsakingo už priemonės

vykdymą, pareigų pavadinimas)

___________________________________________

(vardas, pavardė, parašas)

 

_________________

 

 

 

Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso

2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

Projekto vykdytojas

_______________________________

(Įmonės kodas)

___________________________________________________________________________

(Įmonės pavadinimas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)

___________________________________________________________________________

(Projekto pavadinimas)

 

Informacija apie projekto vykdytoją                  ( pažymėti x)

Valstybės biudžetinė įstaiga ar valstybės viešoji įstaiga – viešojo sektoriaus subjektas

 

Savivaldybė, savivaldybės biudžetinė įstaiga ar jų viešoji įstaiga – viešojo sektoriaus subjektas

 

Departamento kontroliuojamas ar asocijuotas subjektas

 

Kitas subjektas

 

 

PRELIMINARI BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO SĄMATA

 

2011-               

(sudarymo data)

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Mato vieneto pavadinimas

Kiekis

Vieneto kaina

Suma Lt

I. Projekto įgyvendinimo išlaidos

1.

 

Projekto vykdytojų atlyginimas ir su juo susiję darbdavio mokesčiai

 

1.1.

 

 

 

 

0,00

 

1.2.

 

 

 

 

0,00

 

1.3.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

2.

 

Patalpų, bazių, sporto aikštelių, inventoriaus, transporto ir kita  nuoma bei eksploatavimo išlaidos (šildymas, elektros energija, kuras ir pan.)

 

2.1.

 

 

 

 

0,00

 

2.2.

 

 

 

 

0,00

 

2.3.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

3.

 

Prekės ir paslaugos (sporto inventorius, apdovanojimai, spaudos, leidybos darbai, informacijos sklaida, kitos paslaugos, prekės)

 

3.1.

 

 

 

 

0,00

 

3.2.

 

 

 

 

0,00

 

3.3.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

4.

Kitos projekto tikslams pasiekti reikalingos išlaidos

 

4.1.

 

 

 

 

0,00

 

4.2.

 

 

 

 

0,00

 

4.3.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

 

 

Iš viso I

 

 

 

0,00

 

 

 

 

 

 

 

II. Projekto administravimo  išlaidos (ne daugiau kaip 30 proc. projektui numatomų lėšų)

5.

 

Atlyginimas ir su juo susijusios išlaidos vadovui, finansininkui ir su juo susiję darbdavio mokesčiai

 

5.1.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

6.

 

Kitos administravimo išlaidos (biuro nuomos, komunalinių paslaugų, ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių, komandiruočių ir kitos Projekto  tikslams pasiekti reikalingos administravimo išlaidos )

 

6.1.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

 

 

Iš viso II

 

 

 

0,00

 

 

IŠ VISO IŠLAIDŲ (I+II)

 

 

 

0,00

 

 

Bendra suma ketvirčiais:

 

3 ketvirtis

 

 

 

 

 

 

4 ketvirtis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas)

 

(KKSD atsakingo darbuotojo  pareigų pavadinimas)

A.V.

A.V.

 

(vardas, pavardė, parašas)

 

(vardas, pavardė, parašas)

 

 

 

(Projekto vykdytojo vyriausiojo finansininko vardas, pavardė, parašas)

 

 

 

_________________

 


Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso

organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

Biudžeto lėšų skyrimo Vaikų mokymo plaukti projektui
SUTARTIS

 

2011 m.             mėn.    d. Nr.

Vilnius

 

Mes, Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Departamentas), įmonės kodas 188620621, juridinis adresas: Žemaitės g. 6, Vilnius, atstovaujamas generalinio direktoriaus pavaduotojo Vytauto Vainio, veikiančio pagal Departamento nuostatus, ir

__________________________________________________________ (toliau – Vykdytojas),

juridinio asmens kodas _________________, juridinis adresas: ________________________ ,

atstovaujamas _______________________________________________________________ ,

veikiančio pagal _____________________________________________________________ ,

kartu toliau sutartyje vadinami „Šalimis“, sudarėme šią sutartį:

 

1 straipsnis. Sutarties objektas

Šia sutartimi Vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti Kūno kultūros ir sporto departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2011 m.              d. įsakymu Nr. V-           „Dėl Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso 2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašo“ paskelbto Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso projektą

___________________________________________________________________________

(nurodomas projekto pavadinimas, kuriam skiriamos valstybės biudžeto lėšos)

(toliau – projektas), o Departamentas projektui įgyvendinti įsipareigoja skirti šioje sutartyje nurodytą valstybės biudžeto lėšų sumą.

 

2 straipsnis. Vykdytojo teisės ir pareigos

1. Vykdytojas turi teisę gauti informacinę ar metodinę paramą rengdamas planavimo ir ataskaitų dokumentus.

2. Vykdytojas įsipareigoja:

2.1. pateikti detalią biudžeto lėšų naudojimo sąmatą pagal išlaidų ekonominę paskirtį, kuri bus laikoma sutarties 1 priedu;

2.2. pateikti detalų renginio planą, kuris bus laikomas sutarties 2 priedu;

2.3. teisės aktų nustatyta tvarka vykdydamas renginį užtikrinti saugias sąlygas dalyviams, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos kūno kultūros ir sporto įstatymo 42 straipsnyje. Už nelaimingus atsitikimus renginio metu atsako Vykdytojas;

2.4. suteikti dalyviams saugaus elgesio vandenyje ir prie vandens teorinių žinių ir praktinių įgūdžių;

2.5. biudžeto lėšas naudoti efektyviai pagal projektą;

2.6. sudaryti sąlygas Departamento darbuotojams ar įgaliotiems asmenims atlikti biudžeto lėšų panaudojimo patikrinimą ir vykdomos veiklos stebėseną;

2.7. apie renginių vykdymo datos, vietos ir dalyvių skaičiaus pasikeitimą informuoti Departamentą raštu arba el.paštu (laisva forma, i.gerulskiene@kksd.lt) ne vėliau kaip likus 5 d. iki renginio.

 

3 straipsnis. Departamento teisės ir pareigos

1. Departamentas turi teisę reikalauti pateikti papildomą informaciją apie projekto įgyvendinimo eigą.

2. Departamentas privalo:

2.1. kontroliuoti, kaip naudojamos biudžeto lėšos;

2.2. reikalauti laiku pateikti biudžeto lėšų panaudojimo ataskaitas ir reikalauti, kad jos būtų teisingai ir tiksliai užpildomos;

2.3. prižiūrėti, kad būtų laikomasi sutarties 2 priede pateikto detalaus renginio plano vykdymo.

 

4 straipsnis. Atsiskaitymo už skirtas lėšas tvarka

1. Įvykdęs projektą, Vykdytojas privalo pateikti Departamentui šias ataskaitas:

1.1. Lėšų panaudojimą pagrindžiančių dokumentų registrą (sutarties 3 priedas);

1.2. Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą (sutarties 4 priedas);

1.3. Projekto įgyvendinimo veiklos ataskaitą (sutarties 5 priedas).

2. Vykdytojas privalo pateikti ataskaitas:

2.1. jei projektas trumpalaikis (trunka vieną ketvirtį) – pasibaigus projektui iki kito mėnesio 10 d.;

2.2. jei projektas ilgalaikis (trunka du ketvirčius) – pasibaigus projektui iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d.

3. Šiame straipsnyje nurodytos ataskaitos yra laikomos neatskiriama sutarties dalimi.

4. Nepanaudotos lėšos iki ataskaitos pateikimo grąžinamos į Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (įstaigos kodas 288601650) sąskaitą Nr. LT881010000000035213 Lietuvos banke.

 

5 straipsnis. Vykdytojui skiriamų biudžeto lėšų dydis ir sankcijos

1. Projektui įgyvendinti šia sutartimi skiriama _______________________________________

_________________________________________________________________________ Lt.

(suma skaičiais ir žodžiais)

2. Jei Vykdytojas netinkamai naudoja lėšas ar kitaip pažeidžia šios sutarties nuostatas, Departamentas stabdo lėšų skyrimą renginio vykdymui ir nustato terminą pažeidimams ištaisyti. Jeigu Vykdytojas per nurodytą terminą pažeidimų nepašalina, Departamentas nutraukia lėšų skyrimą renginio vykdymui.

 

6 straipsnis. Šalių atsakomybė ir ginčų sprendimas

1. Šalys atsakingos už savo įsipareigojimų vykdymą laiku.

2. Visi iškilę ginčai sprendžiami derybomis. Kai ginčai neišsprendžiami derybomis, jie sprendžiami teisme.

 

7 straipsnis. Sutarties galiojimas ir pabaiga

1. Ši sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki 2011 m. gruodžio 31 d.

2. Ši sutartis sudaryta dviem egzemplioriais lietuvių kalba, kiekvienas jų turi vienodą juridinę galią.

 

8 straipsnis. Šalių rekvizitai ir parašai

Kūno kultūros ir sporto departamentas

prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

Adresas: Žemaitės g. 6, LT-03117 Vilnius

Telefonas: (8 ~ 5) 233 53 53

Faksas: (8 ~ 5) 213 32 21

Interneto puslapis: http://www.kksd.lt

Finansų skyriaus tel.: (8 ~ 5) 233 61 57

Įmonės kodas: 188620621

Sąsk.: LT167300010002458039

„Swedbank“, AB, banko k. 73000

 

 

 

____________________________

 

Adresas:

Telefonas

El. paštas:

Interneto puslapis:

Finansų skyriaus tel.:

El. paštas:

Įmonės kodas:

Sąsk.:

Bankas ir kodas:

 

Generalinio direktoriaus pavaduotojas

 

 

______________________________

(pareigos)

Vytautas Vainys

A. V.

 

______________________________

(vardas, pavardė, parašas)

A. V.

 

_________________

 


2011 m.                  d.  Biudžeto lėšų skyrimo Vaikų mokymo plaukti projektui sutarties Nr.        

1 priedas

 

Projekto vykdytojas

_______________________________

(Įmonės kodas)

___________________________________________________________________________

(Įmonės pavadinimas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)

___________________________________________________________________________

(Projekto pavadinimas)

 

Informacija apie projekto vykdytoją                  ( pažymėti x )

Valstybės biudžetinė įstaiga ar valstybės viešoji įstaiga – viešojo sektoriaus subjektas

 

Savivaldybė, savivaldybės biudžetinė įstaiga ar jų viešoji įstaiga – viešojo sektoriaus subjektas

 

Departamento kontroliuojamas ar asocijuotas subjektas

 

Kitas subjektas

 

 

DETALIOJI  BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO SĄMATA

 

2011-                

(sudarymo data)

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Mato vieneto pavadinimas

Kiekis

Vieneto kaina

Suma Lt

I. Projekto įgyvendinimo išlaidos

1.

 

Projekto vykdytojų atlyginimas ir su juo susiję darbdavio mokesčiai

 

1.1.

 

 

 

 

0,00

 

1.2.

 

 

 

 

0,00

 

1.3.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

2.

 

Patalpų, bazių, sporto aikštelių, inventoriaus, transporto ir kita  nuoma bei eksploatavimo išlaidos (šildymas, elektros energija, kuras ir pan. )

 

2.1.

 

 

 

 

0,00

 

2.2.

 

 

 

 

0,00

 

2.3.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

3.

 

Prekės ir paslaugos (sporto inventorius, apdovanojimai, spaudos, leidybos darbai, informacijos sklaida, kitos paslaugos, prekės)

 

3.1.

 

 

 

 

0,00

 

3.2.

 

 

 

 

0,00

 

3.3.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

4.

 

Kitos projekto tikslams pasiekti reikalingos išlaidos

 

4.1.

 

 

 

 

0,00

 

4.2.

 

 

 

 

0,00

 

4.3.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

 

 

Iš viso I

 

 

 

0,00

 

 

 

 

 

 

 

II. Projekto administravimo  išlaidos (ne daugiau kaip 30 proc. projektui numatomų lėšų)

5.

 

Atlyginimas ir su juo susijusios išlaidos vadovui, finansininkui ir su juo susiję darbdavio mokesčiai

 

5.1.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

6.

 

Kitos administravimo išlaidos (biuro nuomos, komunalinių paslaugų, ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių, komandiruočių ir kitos projekto  tikslams pasiekti reikalingos administravimo išlaidos )

 

6.1.

 

 

 

 

0,00

 

 

 

Iš viso:

0,00

 

 

Iš viso II

 

 

 

0,00

 

 

IŠ VISO IŠLAIDŲ (I+II)

 

 

 

0,00

 

 

Bendra suma ketvirčiais:

 

3 ketvirtis

 

 

 

 

 

 

4 ketvirtis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas)

 

(KKSD atsakingo darbuotojo  pareigų pavadinimas)

A.V.

A.V.

 

(vardas, pavardė, parašas)

 

(vardas, pavardė, parašas)

 

 

 

(Projekto vykdytojo vyriausiojo finansininko vardas, pavardė, parašas)

 

 

 

_________________

 

 

2011 m.                   d.  Biudžeto lėšų skyrimo

Vaikų mokymo plaukti projektui sutarties Nr.              

2 priedas

 

Projekto vykdytojas

_____________________________________________________

(Įmonės pavadinimas, kodas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)

 

2011 m. DETALUS VAIKŲ MOKYMO PLAUKTI PROJEKTO PLANAS

 

Eil. Nr.

Renginio pavadinimas

Tiksli vykdymo data

Tiksli vykdymo vieta (adresas)

Dalyvių skaičius

Atsakingas už renginį asmuo (vardas, pavardė, tel. nr.)

Bendra suma, Lt

 

 

 

 

iš viso

iš jų vaikų

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

3 ketvirtis

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

0

0

 

0

 

4 ketvirtis

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

0

0

 

0

 

Iš  viso 2011 m.

 

 

0

0

 

0

 

_________________________________________                                __________________________

(Projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas)                                         (vardas, pavardė, parašas)

 

A.V.

 

Vyriausiasis buhalteris (finansininkas)  ______________________________________

(vardas, pavardė, parašas)

 

Patikrino:

___________________________________________

(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV

darbuotojo, atsakingo už priemonės

vykdymą, pareigų pavadinimas)

___________________________________________

(vardas, pavardė, parašas)

 

_________________

 


2011 m.                  d. Biudžeto lėšų skyrimo

Vaikų mokymo plaukti projektui sutarties Nr.           

3 priedas

 

Projekto vykdytojas

______________________________

(Įmonės kodas)

_____________________________________________________________________________________________

(Įmonės pavadinimas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)

 

Projekto pavadinimas

______________________________

 

LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ PAGRINDŽIANČIŲ DOKUMENTŲ REGISTRAS

 

______________________________

(registro sudarymo data ir numeris)

 

Eil. Nr.

Išlaidų pagal patvirtintą detaliąją sąmatą prie sutarties pavadinimas

Prekių ar paslaugų tiekėjas (dokumentą užpildžiusios įmonės, įstaigos, organizacijos, pavadinimas)

Dokumento data 

Dokumento pavadinimas (PVM sąskaita faktūra, atlyginimų apskaičiavimo žiniaraštis, avansinė apyskaita, medžiagų nurašymo aktai ir t. t.) ir Nr.

Detalus paslaugos, prekės ar kito ūkinio įvykio aprašymas

Dokumento          (ar panaudotos dalies) suma (Lt, ct)

I.

PROJEKTO ĮGYVENDINIMO  IŠLAIDOS

1.

Projekto vykdytojų atlyginimas ir su juo susiję darbdavio mokesčiai

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

Iš viso 1

0,00

2.

Patalpų, bazių, sporto aikštelių, inventoriaus, transporto ir kita nuoma bei eksploatavimo išlaidos (šildymas, elektros energija, kuras ir pan.)

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

Iš viso 2

0,00

3.

Prekės ir paslaugos (sporto inventorius, apdovanojimai, spaudos, leidybos darbai, informacijos sklaida, kitos paslaugos, prekės)

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

Iš viso 3

0,00

4.

Kitos  programos tikslams  pasiekti  reikalingos išlaidos

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

Iš viso 4

0,00

 

 

 

 

 

Iš viso I

0,00

II

PROJEKTO ADMINISTRAVIMO IŠLAIDOS (ne daugiau kaip 30 proc. programai numatomų lėšų)

5.

Atlyginimas  ir su juo susijusios išlaidos programos vadovui, finansininkui ir su juo susiję darbdavio mokesčiai

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

Iš viso 7

0,00

6.

Kitos administravimo išlaidos (biuro nuomos, komunalinių paslaugų, ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių, komandiruočių ir kitos programos tikslams pasiekti reikalingos administravimo išlaidos)

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

 

 

 

*

 

 

 

Iš viso 8

0,00

 

 

 

 

 

Iš viso II

0,00

 

 

 

 

 

Iš viso ataskaitoje:

0,00

 

 

 

 

 

Iš viso panaudota  per laikotarpį iki ataskaitinio ketvirčio

 

 

 

 

 

 

Iš viso nuo metų pradžios

0,00

 

Patvirtiname, kad registre išvardytos lėšų sumos atitinka išlaidų pateisinamuosius dokumentus

 

___________________________________________                                        __________________________

(Programos vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas)                                                  (vardas, pavardė, parašas)

A.V.

 

Vyriausiasis buhalteris (finansininkas)                                                                  __________________________

(vardas, pavardė, parašas)

 

Patikrino lėšų panaudojimą pagal sutartyje numatytas sąlygas

_____________________________________________________________________________________________

(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV darbuotojo, atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas)

 

Ataskaitą priėmė ir patikrino registro (F Nr. 1) duomenų atitiktį Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitos (F Nr. 2) duomenims

_____________________________________________________________________________________________

(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV Finansų skyriaus darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas)

 

_________________

 

2011 m.                  d. Biudžeto lėšų skyrimo

Vaikų mokymo plaukti projektui sutarties Nr.      

4 priedas

 

Programos vykdytojas

_______________________________

(Įstaigos kodas)

___________________________________________________________________________

(Įmonės pavadinimas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)

 

Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo 2011 m.                       d. ataskaita

 

_____________________________________

(Ataskaitos sudarymo data, numeris)

 

(tūkst. Lt)

Eil. Nr.

Išlaidų rūšis (pagal patvirtintą sąmatą)

Patvirtintas finansavimas

Gautos lėšos nuo metų pradžios

Sumokėtos sumos  nuo metų pradžios

Faktinis lėšų panaudojimas

iki ataskaitinio ketvirčio

ataskaitinio ketvirčio

2011 m. iš viso

I. Projekto įgyvendinimo išlaidos

1

Projekto vykdytojų atlyginimas ir su juo susiję darbdavio mokesčiai

 

*

*

 

 

0,00

2

Patalpų, bazių, sporto aikštelių, inventoriaus, transporto ir kita nuoma bei eksploatavimo išlaidos (šildymas, elektros energija, kuras ir pan.)

 

*

*

 

 

0,00

3

Prekės ir paslaugos (sporto inventorius, apdovanojimai, spaudos, leidybos darbai, informacijos sklaida, kitos paslaugos, prekės)

 

*

*

 

 

0,00

4

Kitos  programos tikslams  pasiekti  reikalingos išlaidos

 

*

*

 

 

0,00

 

Iš viso I

0,00

*

*

0,00

0,00

0,00

II. Projekto  administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 30 proc. projektui numatomų lėšų)

5

Atlyginimas ir su juo susijusios išlaidos programos vadovui, finansininkui ir su juo susiję darbdavio mokesčiai

 

*

*

 

 

0,00

6

Kitos administravimo išlaidos (biuro nuomos, komunalinių paslaugų, ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių, komandiruočių ir kitos programos tikslams pasiekti reikalingos administravimo išlaidos)

 

*

*

 

 

0,00

 

Iš viso II

0,00

*

*

0,00

0,00

0,00

 

IŠ VISO  (I+II)

0,00

 

 

0,00

0,00

0,00

 

(Programos vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas)

 

(vardas, pavardė, parašas)

A.V.

 

 

Vyriausiasis buhalteris (finansininkas)

 

 

 

 

(vardas, pavardė, parašas)

 

 

 

Patikrino:

 

Patikrino:

(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV Finansų skyriaus darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas)

 

(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV darbuotojo, atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas)

 

_________________

 


Projekto įgyvendinimo veiklos ataskaita

2011 m.                 d. sutarties Nr.       

5 priedas

 

Projekto įgyvendinimo veiklos ataskaita

 

1. Organizacijos pavadinimas:

 

 

2. Projekto pavadinimas:

 

 

3. Kiek projekte dalyvavo asmenų:

3.1. bendras projekte dalyvavusių asmenų skaičius:

3.2. mokytų plaukti vaikų skaičius:

3.3. mokytų plaukti vaikų amžiaus vidurkis:

 

4. Prašome pateikti duomenis apie projekto metu išmokytų plaukti vaikų skaičių (gebėjimas nuplaukti 25 m baseine):

4.1. I lygis (be pagalbinių plaukimo priemonių):

4.2. II lygis (su viena pagalbine priemone):

4.3. III lygis (su dviem ir daugiau pagalbinių priemonių):

 

5. Prašome pateikti duomenis apie projekto veiklų vykdymą (vadovaujantis sutarties 2 priedu-planu):

 

 

 

Renginys

Vieta

Data

Vaikų skaičius

Atsakingas vykdytojas (instruktorius)

 

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Kiek iš viso įvyko praktinių mokymo plaukti pratybų baseine? (nurodykite kiekvienos grupės apsilankymų skaičių):

 

 

 

7. Įvertinkite, kaip pavyko įgyvendinti projektą, pažymėdami vieną pasirinktą variantą

(1 – nepavyko, 5 – pavyko labai gerai):

1 £[]     2 £[]     3 £[]     4 £[]     5 £[]

Įvardykite sėkmės / nesėkmės priežastis:

 

 

 

 

 

8. Ko Jums labiausiai trūko įgyvendinant projektą?

 

 

 

9. Aprašykite:

9.1. Kokią naudą projektas davė projekto dalyviams?

 

 

 

 

9.2. Ar projekto metu vaikams buvo suteikta žinių apie saugų elgesį vandenyje ir prie vandens? Kaip vyko šių žinių teikimas ir kaip buvo gauta informacija apie jų įsisavinimą?

 

 

 

 

9.3. Kaip vaikai buvo kviečiami dalyvauti projekte? Ar informacija buvo prieinama visiems pradinių klasių mokiniams?

 

 

 

 

9.4. Kaip vyko bendradarbiavimas su projekto partneriais, koks buvo jų indėlis į projektą, ar jautėte moralinę ir finansinę paramą?

 

 

 

 

9.5. Kaip vertinate savivaldybės indėlį į projektą (pažymėkite vieną pasirinktą variantą) (1 – neigiamai, 5 – teigiamai):

1 £[]     2 £[]     3 £[]     4 £[]     5 £[]

9.6. Ar projekto įgyvendinime dalyvavo savanoriai (asmenys, dirbantys be atlyginimo už darbą)? Aprašykite jų indėlį.

 

 

 

9.7. Kaip vyko projekto viešinimas jam pasibaigus, kur buvo publikuoti straipsniai, pateikta vaizdinė medžiaga, skleista geroji patirtis?

 

 

 

10. Prašome nurodyti finansinį indėlį į projektą:

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Kūno kultūros ir sporto departamento lėšos (Lt)

Kiti finansavimo šaltiniai (nurodyti organizacijos pavadinimą, lėšas, Lt)

Iš viso (Lt)

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

Organizacijos vadovas

 

________________________________     A. V.

(vardas, pavardė, parašas)

 

_________________