KŪNO KULTŪROS IR SPORTO DEPARTAMENTO
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS GENERALINIO DIREKTORIAUS
ĮSAKYMAS
DĖL VAIKŲ MOKYMO PLAUKTI PROJEKTŲ KONKURSO 2011 M. ORGANIZAVIMO IR LĖŠŲ SKYRIMO TVARKOS APRAŠO
2011 m. balandžio 27 d. Nr. V-125
Vilnius
Vadovaudamasis Kūno kultūros ir sporto departamento (toliau – Departamentas) 2011–2013 m. strateginiu veiklos planu, Departamento 2011 metų veiklos planu, patvirtintu Departamento generalinio direktoriaus 2011 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. V-99, įgyvendindamas 2008 m. spalio 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 1094 (Žin., 2008, Nr. 127-4848) patvirtintos Vaikų mokymo plaukti bendrojo lavinimo mokyklose programos priemonę „3.2. Organizuoti 18 pamokų Vaikų mokymo plaukti programos įgyvendinimą“, atsižvelgdamas į Kūno kultūros ir sporto departamento generalinio direktoriaus 2011-03-23 įsakymą Nr. V-93 „Dėl 2011 m. strateginio veiklos plano programos „Sporto šakų, kūno kultūros ir sporto visiems, sporto bazių plėtra“ priemonei „Kūno kultūros, sporto visiems ir neįgaliųjų sporto programinės, projektinės ir konkursinės veiklos organizavimas“ skirtų lėšų paskirstymo“:
1. Tvirtinu Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso 2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašą (pridedama).
3. Pavedu sutartis su laimėjusiais pareiškėjais pasirašyti generalinio direktoriaus pavaduotojui Vytautui Vainiui.
PATVIRTINTA
Kūno kultūros ir sporto departamento prie
Lietuvos Respublikos
Vyriausybės generalinio direktoriaus
2011 m. balandžio 27 d. įsakymu Nr. V-125
VAIKŲ MOKYMO PLAUKTI PROJEKTŲ KONKURSO 2011 M. ORGANIZAVIMO IR LĖŠŲ SKYRIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso 2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato reikalavimus Vaikų mokymo plaukti projektų (toliau – Projektai) konkursui (toliau – Konkursas) 2011 m. teikiamų paraiškų turiniui, Konkurso ir Projektų dalyviams, Projektų įgyvendinimo išlaidas, Konkurso organizavimo, vertinimo ir finansavimo bei atsiskaitymo už gautas lėšas ir Projektų įgyvendinimo priežiūros tvarką.
2. Konkurso tikslas – išmokyti kuo daugiau šalies mokinių plaukti ir saugiai elgtis vandenyje ir prie vandens.
3. Konkurso uždaviniai:
II. REIKALAVIMAI PROJEKTŲ TURINIUI, KONKURSO IR PROJEKTŲ DALYVIAMS
4. Konkursui teikiami Projektai turi garantuoti:
5. Konkursui negali būti teikiami Projektai, kurių tikslas yra:
6. Konkursui Projektus gali teikti Lietuvos teisės aktų tvarka įregistruoti juridiniai asmenys, kurių steigimo dokumentuose numatytas kūno kultūros ir sporto veiklos vykdymas.
7. Dalyvaujantis Konkurse pareiškėjas turi užtikrinti:
III. PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMAS IR VERTINIMAS
12. Pareiškėjas vieną paraiškos egzempliorių pristato į Departamentą (adresas: Žemaitės g. 6, LT-03117 Vilnius) arba atsiunčia registruotu laišku iki 2011 m. birželio 1 d.
13. Paraiška turi būti išspausdinta, patvirtinta organizacijos antspaudu ir pasirašyta organizacijos vadovo, projekto vadovo ir asmens, atsakingo už finansinę veiklą. Kartu su paraiška ir jos priedais pateikiami šie dokumentai:
13.3. realią galimybę naudotis baseinu liudijantis dokumentas (pvz., baseinus turintiems pareiškėjams – baseino administracijos sutikimo raštas; baseinų neturintiems pareiškėjams – preliminari bendradarbiavimo su baseino valdytoju sutartis arba baseino administracijos sutikimo raštas);
14. Konkursui negali teikti paraiškų ir lėšos negali būti skiriamos, jei:
14.2. pareiškėjas paraiškoje, jos prieduose arba kituose dokumentuose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;
15. Projektams įgyvendinti lėšos skiriamos pagal šiuos kriterijus:
15.3. papildomų finansavimo šaltinių (savivaldybių, projekto vykdytojų, rėmėjų, kt.) indėlio į projekto įgyvendinimą dydį;
16. Teikdami paraišką pareiškėjai turi numatyti kiekvieno vaiko įgytų plaukimo įgūdžių patikrinimą kontroliniu testu (gebėjimas nuplaukti pasirinktu būdu (stiliumi) 25 m pagal tris lygius: be pagalbinių plaukimo priemonių – I lygis, su viena pagalbine priemone – II lygis, su dviem ir daugiau pagalbinių priemonių – III lygis). Nenumačius šio patikrinimo ir nenurodžius jo datos preliminaraus mokymo plaukti plane, paraiška nevertinama.
17. Pirmenybė bus teikiama Projektams, kuriuose nenumatytos projekto administravimo išlaidos valstybės biudžeto lėšomis.
18. Projektus vertina Departamento generalinio direktoriaus įsakymu sudaryta Konkurso paraiškas vertinanti komisija (toliau – Komisija).
19. Komisija, įvertinusi gautus Projektus pagal Aprašo 15 punkte nustatytus kriterijus, teikia Departamento generaliniam direktoriui siūlymą dėl tinkamų Projektų finansavimo. Galutinį sprendimą dėl lėšų skyrimo priima Departamento generalinis direktorius, įvertinęs Komisijos siūlymą.
20. Jei pareiškėjo organizacija arba jos pateikta paraiška neatitinka Konkurso nuostatų reikalavimų, paraiška nevertinama.
IV. FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ IŠLAIDOS
22. Lėšos gali būti naudojamos nuo finansavimo sutarties pasirašymo dienos, tačiau ne vėliau kaip iki 2011 m. lapkričio 30 d.
23. Vykdant Konkursui pateiktus Projektus, lėšos gali būti skiriamos:
23.1. apmokėjimui už darbą plaukimo instruktoriams pagal darbo arba paslaugų sutartis (pagal pareiškėjo organizacijos nustatytus apmokėjimo už darbą įkainius, tačiau ne daugiau kaip 50 Lt už 1 val.). Biudžetinių įstaigų darbuotojams už projekto veiklų vykdymą gali būti mokama tik tuo atveju, jei šio darbo valandos neįskaičiuojamos į bendrą darbo biudžetinėje įstaigoje darbo krūvį;
23.2. sporto bazės ir inventoriaus nuomai bei išlaikymui (šildymui, dezinfekavimui, vandentiekio priežiūrai ir pan.);
24. Projekto lėšos negali būti skiriamos:
24.1. materialiam ir nematerialiam turtui, kuris nenusidėvi per vienus metus, o jo vieneto vertė yra didesnė kaip 1000 Lt, įsigyti;
24.5. projekto parengiamajam etapui, t. y. išlaidoms, susijusioms su veikla, vykdyta iki pateikiant paraišką ir iki pasirašant sutartį;
25. Jeigu skirtumas tarp planuotų ir faktiškai panaudotų lėšų pagal atskirą detaliosios sąmatos straipsnio eilutę viršija sąmatoje jos sumą 10 proc., planuotos išlaidų rūšys pagal Departamento patvirtintą išlaidų sąmatą turi būti tikslinamos raštu. Prašymas dėl sąmatos tikslinimo, nurodant visas tokio tikslinimo priežastis, turi būti pateiktas ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų iki ataskaitos pateikimo termino pabaigos, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 10 d.
V. ATSISKAITYMAS UŽ GAUTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ IR PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪRA
26. Priėmęs sprendimą skirti lėšų projektui įgyvendinti, Departamentas sudaro sutartį (šio Aprašo 4 priedas) su pareiškėju dėl projekto įgyvendinimo ir sutartyje nustatyta tvarka perveda jam lėšas.
28. Pareiškėjams skirtas lėšas naudojant ne pagal paskirtį ir/arba nesilaikant sutartyje numatytų projekto įgyvendinimo sąlygų, Vertinimo komisija gali siūlyti Departamento generaliniam direktoriui koreguoti projektui skiriamų lėšų sumą arba siūlyti nutraukti sutartį su Projektų vykdytojais ir pareikalauti nedelsiant grąžinti likusias lėšas.
VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso
2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašo
1 priedas
PARAIŠKA VAIKŲ MOKYMO PLAUKTI PROJEKTŲ KONKURSUI 2011 m.
1. Pareiškėjo pavadinimas:
|
2. Informacija apie projekto vadovą (kontaktinį asmenį): |
|
Vardas ir pavardė |
|
Pareigos organizacijoje |
|
Adresas |
|
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Faksas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
El. pašto adresas |
3. Projekto pavadinimas
|
4. Projekto tikslas ir uždaviniai: |
1. Tikslas: |
|
2. Uždaviniai: |
2.1. |
2.2. |
2.3. |
5. Numatomas projekto dalyvių skaičius: 5.1. bendras projekte dalyvaujančių asmenų skaičius: 5.2. mokomų plaukti vaikų skaičius: |
6. Projekte dalyvaus vaikai iš (apskritis, miestas, rajonas, kaimo vietovė, jei įmanoma – nurodyti konkrečias ugdymo įstaigas): |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
7. Trumpas projekto aprašymas (5– 8 eilutės):
|
8. Kaip bus atrenkami vaikai dalyvauti projekte?
|
9. Kaip numatoma skleisti informaciją apie projektą, kaip bus kviečiama dalyvauti?
|
10. Kaip bus patikrintas projekto efektyvumas?
|
11. Projekto partneriai (nurodomi bendradarbiaujantys juridiniai ir fiziniai asmenys, teikiantys ne vien finansinę pagalbą įgyvendinant projektą): |
1. |
2. |
3. |
12. Projekto vykdymui reikalingos lėšos: |
|||
Eil. Nr. |
Lėšos, prašomos iš Kūno kultūros ir sporto departamento (Lt) |
Kiti finansavimo šaltiniai (nurodyti organizacijos pavadinimą, lėšas, Lt) |
Iš viso (Lt) |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso
2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašo
2 priedas
Projekto vykdytojas
_______________________________________________________
(Įmonės pavadinimas, kodas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)
2011 m. PRELIMINARUS VAIKŲ MOKYMO PLAUKTI PROJEKTO PLANAS
Eil. Nr. |
Renginio pavadinimas |
Tiksli vykdymo data |
Tiksli vykdymo vieta (adresas) |
Dalyvių skaičius |
Atsakingas už renginį asmuo (vardas, pavardė, tel. nr.) |
Bendra suma, Lt |
|
|
|
|
|
iš viso |
iš jų vaikų |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
3 ketvirtis |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
0 |
0 |
|
0 |
|
4 ketvirtis |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
0 |
0 |
|
0 |
|
Iš viso 2011 m. |
|
|
0 |
0 |
|
0 |
Patikrino:
___________________________________________
(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV
darbuotojo, atsakingo už priemonės
vykdymą, pareigų pavadinimas)
___________________________________________
(vardas, pavardė, parašas)
Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso
2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašo
3 priedas
Projekto vykdytojas
_______________________________
(Įmonės kodas)
___________________________________________________________________________
(Įmonės pavadinimas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)
___________________________________________________________________________
(Projekto pavadinimas)
Informacija apie projekto vykdytoją ( pažymėti x) |
|
Valstybės biudžetinė įstaiga ar valstybės viešoji įstaiga – viešojo sektoriaus subjektas |
|
Savivaldybė, savivaldybės biudžetinė įstaiga ar jų viešoji įstaiga – viešojo sektoriaus subjektas |
|
Departamento kontroliuojamas ar asocijuotas subjektas |
|
Kitas subjektas |
|
2011-
(sudarymo data)
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Mato vieneto pavadinimas |
Kiekis |
Vieneto kaina |
Suma Lt |
|
I. Projekto įgyvendinimo išlaidos |
||||||
1. |
|
Projekto vykdytojų atlyginimas ir su juo susiję darbdavio mokesčiai |
||||
|
1.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
1.2. |
|
|
|
|
0,00 |
|
1.3. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
2. |
|
Patalpų, bazių, sporto aikštelių, inventoriaus, transporto ir kita nuoma bei eksploatavimo išlaidos (šildymas, elektros energija, kuras ir pan.) |
||||
|
2.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
2.2. |
|
|
|
|
0,00 |
|
2.3. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
3. |
|
Prekės ir paslaugos (sporto inventorius, apdovanojimai, spaudos, leidybos darbai, informacijos sklaida, kitos paslaugos, prekės) |
||||
|
3.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
3.2. |
|
|
|
|
0,00 |
|
3.3. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
4. |
Kitos projekto tikslams pasiekti reikalingos išlaidos |
|||||
|
4.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
4.2. |
|
|
|
|
0,00 |
|
4.3. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
|
|
Iš viso I |
|
|
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
II. Projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 30 proc. projektui numatomų lėšų) |
||||||
5. |
|
Atlyginimas ir su juo susijusios išlaidos vadovui, finansininkui ir su juo susiję darbdavio mokesčiai |
||||
|
5.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
6. |
|
Kitos administravimo išlaidos (biuro nuomos, komunalinių paslaugų, ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių, komandiruočių ir kitos Projekto tikslams pasiekti reikalingos administravimo išlaidos ) |
||||
|
6.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
|
|
Iš viso II |
|
|
|
0,00 |
|
|
IŠ VISO IŠLAIDŲ (I+II) |
|
|
|
0,00 |
|
|
Bendra suma ketvirčiais: |
|
3 ketvirtis |
|
|
|
|
|
|
4 ketvirtis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas) |
|
(KKSD atsakingo darbuotojo pareigų pavadinimas) |
A.V. |
A.V. |
|
(vardas, pavardė, parašas) |
|
(vardas, pavardė, parašas) |
|
|
|
(Projekto vykdytojo vyriausiojo finansininko vardas, pavardė, parašas) |
|
|
Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso
organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašo
4 priedas
Biudžeto lėšų skyrimo Vaikų mokymo plaukti projektui
SUTARTIS
2011 m. mėn. d. Nr.
Vilnius
Mes, Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Departamentas), įmonės kodas 188620621, juridinis adresas: Žemaitės g. 6, Vilnius, atstovaujamas generalinio direktoriaus pavaduotojo Vytauto Vainio, veikiančio pagal Departamento nuostatus, ir
__________________________________________________________ (toliau – Vykdytojas),
juridinio asmens kodas _________________, juridinis adresas: ________________________ ,
atstovaujamas _______________________________________________________________ ,
veikiančio pagal _____________________________________________________________ ,
kartu toliau sutartyje vadinami „Šalimis“, sudarėme šią sutartį:
1 straipsnis. Sutarties objektas
Šia sutartimi Vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti Kūno kultūros ir sporto departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2011 m. d. įsakymu Nr. V- „Dėl Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso 2011 m. organizavimo ir lėšų skyrimo tvarkos aprašo“ paskelbto Vaikų mokymo plaukti projektų konkurso projektą
2 straipsnis. Vykdytojo teisės ir pareigos
1. Vykdytojas turi teisę gauti informacinę ar metodinę paramą rengdamas planavimo ir ataskaitų dokumentus.
2.1. pateikti detalią biudžeto lėšų naudojimo sąmatą pagal išlaidų ekonominę paskirtį, kuri bus laikoma sutarties 1 priedu;
2.3. teisės aktų nustatyta tvarka vykdydamas renginį užtikrinti saugias sąlygas dalyviams, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos kūno kultūros ir sporto įstatymo 42 straipsnyje. Už nelaimingus atsitikimus renginio metu atsako Vykdytojas;
2.4. suteikti dalyviams saugaus elgesio vandenyje ir prie vandens teorinių žinių ir praktinių įgūdžių;
2.6. sudaryti sąlygas Departamento darbuotojams ar įgaliotiems asmenims atlikti biudžeto lėšų panaudojimo patikrinimą ir vykdomos veiklos stebėseną;
3 straipsnis. Departamento teisės ir pareigos
1. Departamentas turi teisę reikalauti pateikti papildomą informaciją apie projekto įgyvendinimo eigą.
2.2. reikalauti laiku pateikti biudžeto lėšų panaudojimo ataskaitas ir reikalauti, kad jos būtų teisingai ir tiksliai užpildomos;
4 straipsnis. Atsiskaitymo už skirtas lėšas tvarka
2.1. jei projektas trumpalaikis (trunka vieną ketvirtį) – pasibaigus projektui iki kito mėnesio 10 d.;
2.2. jei projektas ilgalaikis (trunka du ketvirčius) – pasibaigus projektui iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d.
5 straipsnis. Vykdytojui skiriamų biudžeto lėšų dydis ir sankcijos
1. Projektui įgyvendinti šia sutartimi skiriama _______________________________________
_________________________________________________________________________ Lt.
(suma skaičiais ir žodžiais)
6 straipsnis. Šalių atsakomybė ir ginčų sprendimas
7 straipsnis. Sutarties galiojimas ir pabaiga
8 straipsnis. Šalių rekvizitai ir parašai
Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės Adresas: Žemaitės g. 6, LT-03117 Vilnius Telefonas: (8 ~ 5) 233 53 53 Faksas: (8 ~ 5) 213 32 21 Interneto puslapis: http://www.kksd.lt Finansų skyriaus tel.: (8 ~ 5) 233 61 57 Įmonės kodas: 188620621 Sąsk.: LT167300010002458039 „Swedbank“, AB, banko k. 73000
|
|
____________________________
Adresas: Telefonas El. paštas: Interneto puslapis: Finansų skyriaus tel.: El. paštas: Įmonės kodas: Sąsk.: Bankas ir kodas:
|
Generalinio direktoriaus pavaduotojas
|
|
______________________________ (pareigos) |
Vytautas Vainys A. V. |
|
______________________________ (vardas, pavardė, parašas) A. V. |
2011 m. d. Biudžeto lėšų skyrimo Vaikų mokymo plaukti projektui sutarties Nr.
1 priedas
Projekto vykdytojas
_______________________________
(Įmonės kodas)
___________________________________________________________________________
(Įmonės pavadinimas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)
___________________________________________________________________________
(Projekto pavadinimas)
Informacija apie projekto vykdytoją ( pažymėti x ) |
|
Valstybės biudžetinė įstaiga ar valstybės viešoji įstaiga – viešojo sektoriaus subjektas |
|
Savivaldybė, savivaldybės biudžetinė įstaiga ar jų viešoji įstaiga – viešojo sektoriaus subjektas |
|
Departamento kontroliuojamas ar asocijuotas subjektas |
|
Kitas subjektas |
|
2011-
(sudarymo data)
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Mato vieneto pavadinimas |
Kiekis |
Vieneto kaina |
Suma Lt |
|
I. Projekto įgyvendinimo išlaidos |
||||||
1. |
|
Projekto vykdytojų atlyginimas ir su juo susiję darbdavio mokesčiai |
||||
|
1.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
1.2. |
|
|
|
|
0,00 |
|
1.3. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
2. |
|
Patalpų, bazių, sporto aikštelių, inventoriaus, transporto ir kita nuoma bei eksploatavimo išlaidos (šildymas, elektros energija, kuras ir pan. ) |
||||
|
2.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
2.2. |
|
|
|
|
0,00 |
|
2.3. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
3. |
|
Prekės ir paslaugos (sporto inventorius, apdovanojimai, spaudos, leidybos darbai, informacijos sklaida, kitos paslaugos, prekės) |
||||
|
3.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
3.2. |
|
|
|
|
0,00 |
|
3.3. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
4. |
|
Kitos projekto tikslams pasiekti reikalingos išlaidos |
||||
|
4.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
4.2. |
|
|
|
|
0,00 |
|
4.3. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
|
|
Iš viso I |
|
|
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
II. Projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 30 proc. projektui numatomų lėšų) |
||||||
5. |
|
Atlyginimas ir su juo susijusios išlaidos vadovui, finansininkui ir su juo susiję darbdavio mokesčiai |
||||
|
5.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
6. |
|
Kitos administravimo išlaidos (biuro nuomos, komunalinių paslaugų, ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių, komandiruočių ir kitos projekto tikslams pasiekti reikalingos administravimo išlaidos ) |
||||
|
6.1. |
|
|
|
|
0,00 |
|
|
|
Iš viso: |
0,00 |
||
|
|
Iš viso II |
|
|
|
0,00 |
|
|
IŠ VISO IŠLAIDŲ (I+II) |
|
|
|
0,00 |
|
|
Bendra suma ketvirčiais: |
|
3 ketvirtis |
|
|
|
|
|
|
4 ketvirtis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Projekto vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas) |
|
(KKSD atsakingo darbuotojo pareigų pavadinimas) |
A.V. |
A.V. |
|
(vardas, pavardė, parašas) |
|
(vardas, pavardė, parašas) |
|
|
|
(Projekto vykdytojo vyriausiojo finansininko vardas, pavardė, parašas) |
|
|
2011 m. d. Biudžeto lėšų skyrimo
Vaikų mokymo plaukti projektui sutarties Nr.
2 priedas
Projekto vykdytojas
_____________________________________________________
(Įmonės pavadinimas, kodas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)
2011 m. DETALUS VAIKŲ MOKYMO PLAUKTI PROJEKTO PLANAS
Eil. Nr. |
Renginio pavadinimas |
Tiksli vykdymo data |
Tiksli vykdymo vieta (adresas) |
Dalyvių skaičius |
Atsakingas už renginį asmuo (vardas, pavardė, tel. nr.) |
Bendra suma, Lt |
|
|
|
|
|
iš viso |
iš jų vaikų |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
3 ketvirtis |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
0 |
0 |
|
0 |
|
4 ketvirtis |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
0 |
0 |
|
0 |
|
Iš viso 2011 m. |
|
|
0 |
0 |
|
0 |
Patikrino:
___________________________________________
(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV
darbuotojo, atsakingo už priemonės
vykdymą, pareigų pavadinimas)
___________________________________________
(vardas, pavardė, parašas)
2011 m. d. Biudžeto lėšų skyrimo
Vaikų mokymo plaukti projektui sutarties Nr.
3 priedas
Projekto vykdytojas
______________________________
(Įmonės kodas)
_____________________________________________________________________________________________
(Įmonės pavadinimas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)
LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ PAGRINDŽIANČIŲ DOKUMENTŲ REGISTRAS
______________________________
(registro sudarymo data ir numeris)
Eil. Nr. |
Išlaidų pagal patvirtintą detaliąją sąmatą prie sutarties pavadinimas |
Prekių ar paslaugų tiekėjas (dokumentą užpildžiusios įmonės, įstaigos, organizacijos, pavadinimas) |
Dokumento data |
Dokumento pavadinimas (PVM sąskaita faktūra, atlyginimų apskaičiavimo žiniaraštis, avansinė apyskaita, medžiagų nurašymo aktai ir t. t.) ir Nr. |
Detalus paslaugos, prekės ar kito ūkinio įvykio aprašymas |
Dokumento (ar panaudotos dalies) suma (Lt, ct) |
I. |
PROJEKTO ĮGYVENDINIMO IŠLAIDOS |
|||||
1. |
Projekto vykdytojų atlyginimas ir su juo susiję darbdavio mokesčiai |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Iš viso 1 |
0,00 |
2. |
Patalpų, bazių, sporto aikštelių, inventoriaus, transporto ir kita nuoma bei eksploatavimo išlaidos (šildymas, elektros energija, kuras ir pan.) |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Iš viso 2 |
0,00 |
3. |
Prekės ir paslaugos (sporto inventorius, apdovanojimai, spaudos, leidybos darbai, informacijos sklaida, kitos paslaugos, prekės) |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Iš viso 3 |
0,00 |
4. |
Kitos programos tikslams pasiekti reikalingos išlaidos |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Iš viso 4 |
0,00 |
|
|
|
|
|
Iš viso I |
0,00 |
II |
PROJEKTO ADMINISTRAVIMO IŠLAIDOS (ne daugiau kaip 30 proc. programai numatomų lėšų) |
|||||
5. |
Atlyginimas ir su juo susijusios išlaidos programos vadovui, finansininkui ir su juo susiję darbdavio mokesčiai |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Iš viso 7 |
0,00 |
6. |
Kitos administravimo išlaidos (biuro nuomos, komunalinių paslaugų, ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių, komandiruočių ir kitos programos tikslams pasiekti reikalingos administravimo išlaidos) |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Iš viso 8 |
0,00 |
|
|
|
|
|
Iš viso II |
0,00 |
|
|
|
|
|
Iš viso ataskaitoje: |
0,00 |
|
|
|
|
|
Iš viso panaudota per laikotarpį iki ataskaitinio ketvirčio |
|
|
|
|
|
|
Iš viso nuo metų pradžios |
0,00 |
Patvirtiname, kad registre išvardytos lėšų sumos atitinka išlaidų pateisinamuosius dokumentus
___________________________________________ __________________________
(Programos vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas) (vardas, pavardė, parašas)
A.V.
Vyriausiasis buhalteris (finansininkas) __________________________
(vardas, pavardė, parašas)
Patikrino lėšų panaudojimą pagal sutartyje numatytas sąlygas
_____________________________________________________________________________________________
(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV darbuotojo, atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas)
Ataskaitą priėmė ir patikrino registro (F Nr. 1) duomenų atitiktį Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitos (F Nr. 2) duomenims
_____________________________________________________________________________________________
(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV Finansų skyriaus darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas)
2011 m. d. Biudžeto lėšų skyrimo
Vaikų mokymo plaukti projektui sutarties Nr.
4 priedas
Programos vykdytojas
_______________________________
(Įstaigos kodas)
___________________________________________________________________________
(Įmonės pavadinimas, buveinė, telefonas, el. pašto adresas)
Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo 2011 m. d. ataskaita
_____________________________________
(Ataskaitos sudarymo data, numeris)
(tūkst. Lt)
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis (pagal patvirtintą sąmatą) |
Patvirtintas finansavimas |
Gautos lėšos nuo metų pradžios |
Sumokėtos sumos nuo metų pradžios |
Faktinis lėšų panaudojimas |
||
iki ataskaitinio ketvirčio |
ataskaitinio ketvirčio |
2011 m. iš viso |
|||||
I. Projekto įgyvendinimo išlaidos |
|||||||
1 |
Projekto vykdytojų atlyginimas ir su juo susiję darbdavio mokesčiai |
|
* |
* |
|
|
0,00 |
2 |
Patalpų, bazių, sporto aikštelių, inventoriaus, transporto ir kita nuoma bei eksploatavimo išlaidos (šildymas, elektros energija, kuras ir pan.) |
|
* |
* |
|
|
0,00 |
3 |
Prekės ir paslaugos (sporto inventorius, apdovanojimai, spaudos, leidybos darbai, informacijos sklaida, kitos paslaugos, prekės) |
|
* |
* |
|
|
0,00 |
4 |
Kitos programos tikslams pasiekti reikalingos išlaidos |
|
* |
* |
|
|
0,00 |
|
Iš viso I |
0,00 |
* |
* |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
II. Projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 30 proc. projektui numatomų lėšų) |
|||||||
5 |
Atlyginimas ir su juo susijusios išlaidos programos vadovui, finansininkui ir su juo susiję darbdavio mokesčiai |
|
* |
* |
|
|
0,00 |
6 |
Kitos administravimo išlaidos (biuro nuomos, komunalinių paslaugų, ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių, komandiruočių ir kitos programos tikslams pasiekti reikalingos administravimo išlaidos) |
|
* |
* |
|
|
0,00 |
|
Iš viso II |
0,00 |
* |
* |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
IŠ VISO (I+II) |
0,00 |
|
|
0,00 |
0,00 |
0,00 |
(Programos vykdytojo vadovo pareigų pavadinimas) |
|
(vardas, pavardė, parašas) |
A.V. |
|
|
Vyriausiasis buhalteris (finansininkas) |
|
|
|
|
(vardas, pavardė, parašas) |
|
|
|
Patikrino: |
|
Patikrino: |
(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV Finansų skyriaus darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas) |
|
(Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV darbuotojo, atsakingo už priemonės vykdymą, pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas) |
Projekto įgyvendinimo veiklos ataskaita
2011 m. d. sutarties Nr.
5 priedas
Projekto įgyvendinimo veiklos ataskaita
1. Organizacijos pavadinimas:
|
2. Projekto pavadinimas:
|
3. Kiek projekte dalyvavo asmenų: 3.1. bendras projekte dalyvavusių asmenų skaičius: 3.2. mokytų plaukti vaikų skaičius: 3.3. mokytų plaukti vaikų amžiaus vidurkis: |
4. Prašome pateikti duomenis apie projekto metu išmokytų plaukti vaikų skaičių (gebėjimas nuplaukti 25 m baseine): 4.1. I lygis (be pagalbinių plaukimo priemonių): 4.2. II lygis (su viena pagalbine priemone): 4.3. III lygis (su dviem ir daugiau pagalbinių priemonių): |
5. Prašome pateikti duomenis apie projekto veiklų vykdymą (vadovaujantis sutarties 2 priedu-planu):
|
||||||
|
|
Renginys |
Vieta |
Data |
Vaikų skaičius |
Atsakingas vykdytojas (instruktorius) |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Kiek iš viso įvyko praktinių mokymo plaukti pratybų baseine? (nurodykite kiekvienos grupės apsilankymų skaičių):
|
7. Įvertinkite, kaip pavyko įgyvendinti projektą, pažymėdami vieną pasirinktą variantą (1 – nepavyko, 5 – pavyko labai gerai): 1 £ 2 £ 3 £ 4 £ 5 £ |
Įvardykite sėkmės / nesėkmės priežastis:
|
8. Ko Jums labiausiai trūko įgyvendinant projektą?
|
9. Aprašykite: |
9.1. Kokią naudą projektas davė projekto dalyviams?
|
9.2. Ar projekto metu vaikams buvo suteikta žinių apie saugų elgesį vandenyje ir prie vandens? Kaip vyko šių žinių teikimas ir kaip buvo gauta informacija apie jų įsisavinimą?
|
9.3. Kaip vaikai buvo kviečiami dalyvauti projekte? Ar informacija buvo prieinama visiems pradinių klasių mokiniams?
|
9.4. Kaip vyko bendradarbiavimas su projekto partneriais, koks buvo jų indėlis į projektą, ar jautėte moralinę ir finansinę paramą?
|
9.5. Kaip vertinate savivaldybės indėlį į projektą (pažymėkite vieną pasirinktą variantą) (1 – neigiamai, 5 – teigiamai): 1 £ 2 £ 3 £ 4 £ 5 £ |
9.6. Ar projekto įgyvendinime dalyvavo savanoriai (asmenys, dirbantys be atlyginimo už darbą)? Aprašykite jų indėlį.
|
9.7. Kaip vyko projekto viešinimas jam pasibaigus, kur buvo publikuoti straipsniai, pateikta vaizdinė medžiaga, skleista geroji patirtis?
|
10. Prašome nurodyti finansinį indėlį į projektą: |
||||
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Kūno kultūros ir sporto departamento lėšos (Lt) |
Kiti finansavimo šaltiniai (nurodyti organizacijos pavadinimą, lėšas, Lt) |
Iš viso (Lt) |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|