VALSTYBINĖS KAINŲ IR ENERGETIKOS KONTROLĖS KOMISIJOS
NUTARIMAS
DĖL VALSTYBINĖS KAINŲ IR ENERGETIKOS KONTROLĖS KOMISIJOS
2009 M. BIRŽELIO 11 D. NUTARIMO Nr. O3-75 „DĖL ELEKTROS ENERGIJOS PERSIUNTIMO PATIKIMUMO IR PASLAUGŲ KOKYBĖS REIKALAVIMŲ“ PAKEITIMO
2012 m. birželio 8 d. Nr. O3-134
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymo (Žin., 2000, Nr. 66-1984; 2012, Nr. 17-752) 9 straipsnio 3 dalies 4 punktu bei atsižvelgdama į Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos (toliau – Komisija) Dujų ir elektros departamento Elektros skyriaus 2012 m. birželio 4 d. pažymą Nr. O5-121 „Dėl Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2009 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. O3-75 „Dėl elektros energijos persiuntimo patikimumo ir paslaugų kokybės reikalavimų“ pakeitimo“, Komisija nutaria:
1. Pakeisti Elektros energijos persiuntimo patikimumo ir paslaugų kokybės reikalavimus, patvirtintus Komisijos 2009 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. O3-75 (Žin., 2009, Nr. 73-3005, Nr. 120-5193; 2011, Nr. 68-3284), ir išdėstyti juos nauja redakcija (pridedama).
2. Nustatyti, kad pirmą kartą po šio nutarimo įsigaliojimo patvirtinant minimalius elektros energijos persiuntimo patikimumo lygius bei paslaugų kokybės rodiklius atsižvelgiama į 5 metų faktinių persiuntimo patikimumo ir kokybės rodiklių vidurkius.
PATVIRTINTA
Valstybinės kainų ir
energetikos kontrolės komisijos
2012 m. birželio 8 d. nutarimu Nr. O3-134
elektros energijos persiuntimo patikimumo ir PASLAUGŲ kokybės reikalavimai
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Elektros energijos persiuntimo patikimumo ir paslaugų kokybės reikalavimai (toliau – Kokybės reikalavimai) nustato perdavimo sistemos operatoriaus ir skirstomųjų tinklų operatorių (toliau – Operatorius) elektros energijos persiuntimo patikimumo bei Operatorių ir elektros energijos tiekėjų paslaugų, tiesiogiai susijusių su jų licencijoje ar leidime nustatyta veikla, kokybės rodiklius ir jų vertinimo tvarką.
2. Kokybės reikalavimai yra taikomi Operatoriams, nepriklausomiems ir visuomeniniams elektros energijos tiekėjams, jų paslaugų kokybės įvertinimu.
3. Elektros energetikos įmonių persiuntimo patikimumo ir paslaugų kokybės vertinimą atlieka Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (toliau – Komisija).
4. Kokybės reikalavimai elektros energetikos įmonėms reglamentuoja šių paslaugų kokybę:
5. Pagrindinės šiuose Kokybės reikalavimuose vartojamos sąvokos ir santrumpos:
Kokybės rodiklis – paslaugų kokybės reikalavimo matavimo parametras.
Minimalus kokybės lygis – Operatoriams bei nepriklausomiems ir visuomeniniams elektros energijos tiekėjams reikalaujamas užtikrinti jų paslaugos kokybės lygis.
Planuotas nutraukimas – nutraukimas, apie kurį vartotojas buvo informuotas teisės aktuose arba sutartyje nustatytu laiku ir būdu.
Neplanuotas nutraukimas – nutraukimas, apie kurį vartotojas nebuvo informuotas arba buvo informuotas vėliau nei teisės aktuose ar sutartyje nustatytu laiku, išskyrus atvejus, kai tai buvo padaryta siekiant užtikrinti visuomenės interesus.
Nutraukimo pradžia – nutraukimo pradžios laiko momentas, užfiksuotas automatiniu arba rankiniu būdu.
Nutraukimo pabaiga – nutraukimo pabaigos laiko momentas, užfiksuotas automatiniu arba rankiniu būdu.
Nutraukimo trukmė – laikas nuo nutraukimo pradžios iki nutraukimo pabaigos.
Trumpas nutraukimas – nutraukimas, kurio trukmė ilgesnė nei elektros energijos persiuntimo atstatymo nuo tinklų automatikos įsijungimo ir trumpesnė nei 3 minutės.
Ilgas nutraukimas – nutraukimas, kurio trukmė lygi 3 minutėms arba ilgesnė kaip 3 minutės.
Elektros energijos persiuntimo atstatymo laikas – laikas, per kurį vartotojui buvo atstatytas elektros energijos persiuntimas po nutraukimo.
SAIDI (angl. System average interruption duration index) – sistemos ilgų nutraukimų vidutinės trukmės rodiklis, kuris parodo, kiek vidutiniškai laiko per ataskaitinį laikotarpį elektros persiuntimas buvo nutrauktas vienam vartotojui.
SAIFI (angl. System average interruption frequency index) – sistemos ilgų nutraukimų vidutinio dažnumo rodiklis, kuris parodo, kiek vidutiniškai kartų per ataskaitinį laikotarpį elektros energijos persiuntimas buvo nutrauktas vienam vartotojui.
MAIFI (angl. Momentary average interruption frequency index) – vidutinis elektros energijos persiuntimo trumpų nutraukimų dažnumo rodiklis, kuris parodo, kiek vidutiniškai kartų per ataskaitinį laikotarpį elektros energijos persiuntimas buvo nutrauktas dėl trumpo nutraukimo.
END (angl. Energy not delivered) – perdavimo tinklu nepersiųstos elektros energijos kiekis, kuris parodo dėl nutraukimų perdavimo tinklu nepersiųstos elektros energijos kiekį per ataskaitinį laikotarpį.
AIT (angl. Average interruption time) – vidutinis nutraukimo laikas, kuris parodo vidutinę nutraukimų trukmę per ataskaitinį laikotarpį.
Kitos šiuose Kokybės reikalavimuose vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatyme (Žin., 2000, Nr. 66-1984; 2012, Nr. 17-752) ir kituose teisės aktuose apibrėžtas sąvokas.
II. ELEKTROS ENERGIJOS PERSIUNTIMO PATIKIMUMO rodikliai, jų vertinimas, susiję REIKALAVIMAI
6. Elektros energijos persiuntimo patikimumo rodikliai taikomi Operatoriams. Operatorius, kurio tinkle įvyko elektros energijos persiuntimo nutraukimas, privalo nustatyti elektros energijos persiuntimo nutraukimo priežastis. Elektros energijos persiuntimo nutraukimo priežastys gali būti:
6.1. Force majeure (nenugalima jėga) priežastys, kurios apima stichinių gamtos reiškinių (potvynio, perkūnijos, apšalo, audros, ižo ir pan.) ir gaisro atvejus; karo, teroristinius veiksmus; sistemos priešavarinės automatikos poveikį (esant gedimui ar avarijai kitose elektros sistemose), valstybės institucijų veiksmus arba nurodymus ar kitus išimtinius įvykius, dėl kurių paskelbta ekstremali padėtis; klimato pokyčius, dėl kurių buvo viršyti leistini techniniai normatyvai, taip pat kitus įvykius ar aplinkybes, kurie pagal galiojančius teisės aktus gali būti priskiriami Force majeure aplinkybėms;
6.2. išorinio poveikio priežastys, kurios apima nutraukimus (ar sutrikimus), įvykusius dėl vartotojų kaltės; vartotojų veikimą ir neveikimą, nutraukimus, kurie įvyko dėl trečios šalies poveikio, tokie kaip elektros įrenginių vagystė ar gadinimas, pašalinių daiktų užmetimas ant orinių elektros linijų ir pan.; uždegimai, gaisrai, kurie atsirado ne dėl Force majeure aplinkybės, o dėl pašalinių asmenų kaltės; taip pat sutrikimai, gedimai ar avarijos kito operatoriaus tinkluose, dėl kurių nutrūko elektros energijos persiuntimas vartotojams;
6.3. Operatoriaus atsakomybei priskiriamos priežastys – visos kitos, išskyrus Kokybės reikalavimų 6.1, 6.2. ir 6.4 punktuose nurodytas priežastis;
7. Nutraukimų registravimas atliekamas Operatoriaus elektroniniame registre:
7.1. Kiekvieną nutraukimo atvejį skirstomųjų tinklų operatorius turi registruoti, nurodydamas tokią informaciją:
7.1.1. tinklo, kuriame įvyko nutraukimas, įtampa (aukštoji įtampa (AĮ) – 110–330 kV, vidutinė įtampa (VĮ) – 6–10 kV, 35 kV, žemoji įtampa (ŽĮ) – iki 1 kV);
7.1.6. nutraukimo pabaigos data ir laikas (jei persiuntimas buvo atstatytas laipsniškai, kiekvienai vartotojų grupei nutraukimo pabaigos data ir laikas registruojami atskirai);
7.1.10. vartotojų skaičius, kurių elektros įrenginiai buvo atjungti, kai nustatyta I aprūpinimo elektra patikimumo kategorija ir jie yra mieste;
7.1.11. vartotojų skaičius, kurių elektros įrenginiai buvo atjungti, kai nustatyta II aprūpinimo elektra patikimumo kategorija ir jie yra mieste;
7.1.12. vartotojų skaičius, kurių elektros įrenginiai buvo atjungti, kai nustatyta III aprūpinimo elektra patikimumo kategorija ir jie yra mieste;
7.1.13. vartotojų skaičius, kurių elektros įrenginiai buvo atjungti, kai nustatyta I aprūpinimo elektra patikimumo kategorija ir jie yra ne mieste;
7.1.14. vartotojų skaičius, kurių elektros įrenginiai buvo atjungti, kai nustatyta II aprūpinimo elektra patikimumo kategorija ir jie yra ne mieste;
7.2. Kiekvieną nutraukimo atvejį perdavimo sistemos operatorius turi registruoti, nurodydamas tokią informaciją:
8. Nepersiųstos elektros energijos kiekis perdavimo tinklo naudotojui apskaičiuojamas įvertinus ar nutraukimo metu buvo galimybė jam užsitikrinti jo gaminamos ar vartojamos elektros energijos ar jos dalies perdavimą likusiu veikiančiu elektros perdavimo tinklu. Jei tokia galimybė buvo visai elektros energijai, perdavimo tinklo operatoriui nepersiųstos elektros energijos kiekis neskaičiuojamas, jeigu buvo galimybė perduoti bent dalį elektros energijos, tokia dalimi END rodiklis turi būti sumažintas. Nepersiųstos elektros energijos kiekiui nustatyti sudaroma perdavimo sistemos operatoriaus ir tinklo naudotojo tyrimo komisija, suformuluojanti ir pasirašanti gedimo tyrimo aktą.
9. Skirstomųjų tinklų operatorius nustato vartotojų, kurių elektros įrenginiai nutraukimo metu buvo atjungti, skaičių, vadovaudamasis operatyvinėmis schemomis, turimomis kompiuterinėmis duomenų bazėmis, pagal kurias nutraukimo metu elektros energija persiunčiama vartotojams, ar kitais techniniais dokumentais. Minėtos operatyvinės schemos ir (ar) kiti techniniai dokumentai turi būti nuolat atnaujinami (tikslinami).
10. Elektros energijos persiuntimo patikimumo lygio nustatymui naudojami rodikliai:
10.1. SAIDI vienam miesto ar ne miesto vartotojui, diferencijuojant pagal persiuntimo nutraukimo trukmę, tipą ir priežastis, apskaičiuojama pagal 1 formulę:
SAIDI = |
? Vartotojų, kuriems nutrauktas elektros energijos persiuntimas, skaičius x Nutraukimo trukmė (min) |
; (1) |
Visų vartotojų skaičius |
10.2. SAIFI vienam miesto ar ne miesto vartotojui, diferencijuojant pagal nutraukimo tipą ir priežastis, apskaičiuojamas pagal 2 formulę:
SAIFI = |
Vartotojų, kuriems nutrauktas elektros energijos persiuntimas, skaičius |
; (2) |
Visų vartotojų skaičius |
10.3. MAIFI vienam miesto ar ne miesto vartotojui, diferencijuojant pagal nutraukimo priežastis, apskaičiuojamas pagal 3 formulę:
MAIFI = |
Vartotojų, kuriems elektros energijos persiuntimas nutrauktas dėl trumpo nutraukimo, skaičius |
; (3) |
Visų vartotojų skaičius |
10.4. END, diferencijuojant pagal nutraukimo priežastis, apskaičiuojamas:
END = |
? (Nutraukimo metu buvusi galia (MW) – nutraukimo metu buvusi galia ar jos dalis, kurią tinklo naudotojas nutraukimo metu turėjo galimybę užsitikrinti likusiu elektros perdavimo tinklu) x Nutraukimo trukmė (val.); |
(4) |
11. Nutraukimai, įvykę dėl Kokybės reikalavimų 6.1 ir 6.2 punktuose nurodytų priežasčių, turi būti patvirtinti kompetentingų institucijų dokumentais, Operatoriaus nustatyta tvarka arba tyrimo komisijos aktais.
12. Minimalūs persiuntimo patikimumo lygiai kiekvienam Operatoriui nustatomi konkrečiam reguliavimo periodui. Komisija, nustatydama viršutines paslaugų kainų ribas naujam reguliavimo periodui, patvirtina minimalius elektros energijos persiuntimo patikimumo lygius, atsižvelgdama į praėjusio reguliavimo periodo faktinių persiuntimo patikimumo rodiklių vidurkį. Minimalūs persiuntimo patikimumo lygiai galioja iki reguliavimo periodo pabaigos ir negali būti blogesni už praėjusiam kainų reguliavimo periodui patvirtintus minimalius kokybės lygius.
12.1. Perdavimo sistemos operatoriui nustatomas minimalus END ir AIT rodiklių lygis ilgiems ir neplanuotiems nutraukimams (išskyrus nutraukimus dėl Force majeure (nenugalima jėga) ir išorinio poveikio priežasčių).
13. Kiekvieno persiuntimo patikimumo rodiklio (išskyrus nutraukimus dėl Force majeure (nenugalima jėga) ir išorinio poveikio priežasčių) esamo lygio pokytis, lyginant su Komisijos nustatytu minimaliu patikimumo lygiu, kiekvienais reguliavimo periodo metais įvertinamas nustatant elektros energijos kainų viršutines ribas, vadovaujantis Elektros energijos kainų nustatymo metodikoje nustatyta tvarka.
III. ELEKTROS ENERGIJOS PERDAVIMO, SKIRSTYMO IR TIEKIMO PASLAUGŲ KOKYBĖs rodikliai, jų vertinimo tvarka, susiję reikalavimai
14. Elektros energijos perdavimo, skirstymo ir tiekimo paslaugų kokybės rodikliai taikomi Operatoriams ir elektros energijos tiekėjams. Operatoriaus ir (ar) tiekėjo paslaugų kokybės rodikliai yra šie:
14.1. Naujojo vartotojo elektros įrenginių prijungimas prie Operatoriaus tinklų nuo prijungimo paslaugos mokesčio sumokėjimo dienos (kai vartotojo įrenginiams prijungti reikia įrengti tik atvadą su apskaitos spinta ar skydu ir šiems darbams atlikti projektas nereikalingas). Nustatytas šios paslaugos suteikimo laikotarpis 20 darbo dienų. Šio reikalavimo kokybės rodiklis yra vertinamas, kaip laiku prijungtų vartotojų procentinė dalis.
14.2. Elektros energijos persiuntimo atnaujinimas įsiskolinimą apmokėjusiam vartotojui. Nustatytas šios paslaugos suteikimo laikotarpis yra 5 darbo dienos buitiniams vartotojams ir 2 darbo dienos kitiems vartotojams. Šio reikalavimo kokybės rodiklis yra vertinamas, kaip laiku atnaujinto elektros energijos persiuntimo vartotojams procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį.
14.3. Vartotojo informavimas apie planuotą nutraukimą. Nustatytas šio rodiklio reikalavimas – prieš 10 kalendorinių dienų pranešti vartotojui apie planuojamą elektros energijos persiuntimo nutraukimą dėl elektros tinklų priežiūros darbų. Šio reikalavimo kokybės rodiklis yra vertinamas, kaip vartotojui pateiktos informacijos nustatytu laiku procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį.
14.4. Nustatyto elektros apskaitos prietaiso ar elektros apskaitos schemos gedimo pašalinimas. Nustatytas šios paslaugos suteikimo reikalavimas – 5 darbo dienos. Šio reikalavimo kokybės rodiklis yra vertinamas, kaip laiku pašalintų gedimų vartotojams procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį.
14.5. Elektros energijos persiuntimo atstatymas vartotojui po neplanuoto nutraukimo. Nustatytas šios paslaugos suteikimo reikalavimas I patikimumo kategorijos vartotojams per laiką, ne ilgesnį nei automatinis perjungimas nuo vieno nepriklausomo elektros šaltinio prie kito, II kategorijos vartotojams per 2,5 val., III kategorijos vartotojams per 24 val. Šio reikalavimo kokybės rodiklis yra vertinamas, kaip laiku elektros energijos persiuntimo atstatymas vartotojams procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį.
15. Kokybės reikalavimų 14.1–14.5 punktuose nurodyti paslaugų kokybės rodikliai taikomi skirstomojo tinklo operatoriams, Kokybės reikalavimų 14.6 punkte nurodytas rodiklis taikomas Operatoriams ir elektros energijos tiekėjams.
16. Operatorius ir (ar) elektros energijos tiekėjas nustato paslaugų kokybės registravimo sąrašo pildymo tvarką ir formą, atsižvelgdamas į šiuos reikalavimus:
16.1. Kokybės reikalavimų 14.1 punkte nurodytu atveju registruojama prašymo suteikti paslaugą gavimo data, paslaugos mokesčio sumokėjimo data, paslaugos suteikimo data ir darbo dienų skaičius, per kurį buvo suteikta paslauga.
16.2. Kokybės reikalavimų 14.2 punkte nurodytu atveju registruojama įsiskolinimo apmokėjimo data, paslaugos suteikimo data, vartotojo tipas (buitinis ar kitas vartotojas) ir darbo dienų skaičius, per kurį buvo suteikta paslauga.
16.3. Kokybės reikalavimų 14.3 punkte nurodytu atveju registruojama vartotojo informavimo data, planuoto nutraukimo pradžios data.
16.4. Kokybės reikalavimų 14.4 punkte nurodytu atveju registruojama prietaiso ar apskaitos schemos gedimo nustatymo data, paslaugos suteikimo data ir darbo dienų skaičius, per kurį buvo suteikta paslauga.
16.5. Kokybės reikalavimų 14.5 punkto atveju registruojamas elektros energijos persiuntimo atstatymo vartotojui laikas valandomis ir nustatyta aprūpinimo elektra patikimumo kategorija (I, II, III).
17. Minimalūs kokybės lygiai kiekvienam Operatoriui nustatomi konkrečiam reguliavimo periodui. Komisija, nustatydama viršutines paslaugų kainų ribas naujam reguliavimo periodui, patvirtina minimalius kokybės lygius (rodiklius), kurie galioja iki reguliavimo periodo pabaigos, atsižvelgdama į praėjusio reguliavimo periodo faktinių kokybės rodiklių vidurkį, ir kurie negali būti blogesni už praėjusiam kainų reguliavimo periodui patvirtintus minimalius kokybės lygius.
IV. ELEKTROS ENERGETIKOS ĮMONIŲ INFORMACIJOS TEIKIMAS APIE PERSIUNTIMO PATIKIMUMO IR PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIUS
19. Operatoriai per 30 kalendorinių dienų ketvirčiui pasibaigus Komisijai pateikia:
19.1. elektros energijos persiuntimo nutraukimų vartotojų elektros įrenginiams (kai nustatyta I arba II aprūpinimo elektra patikimumo kategorija) registravimo ataskaitą pagal Kokybės reikalavimų 1 priedą;
19.2. perdavimo sistemos operatorius elektros energijos persiuntimo patikimumo rodiklių registravimo ataskaitas pagal Kokybės reikalavimų 5 priedą, skirstomųjų tinklų operatorius elektros energijos persiuntimo patikimumo rodiklių registravimo ataskaitas pagal Kokybės reikalavimų 2, 3, 4 priedus;
19.3. 20-ties vidutinės įtampos elektros linijų, kuriose per ataskaitinį laikotarpį įvykusių neplanuotų nutraukimų trukmė buvo ilgiausia, registravimo ataskaitas pagal Kokybės reikalavimų 6 priedą. 20-ties vidutinės įtampos elektros linijų, kuriose per ataskaitinį laikotarpį įvykusių nutraukimų skaičius buvo didžiausias, registravimo ataskaitas pagal Kokybės reikalavimų 7 priedą.
20. Ataskaitiniams metams pasibaigus per 60 kalendorinių dienų Operatorius ir (ar) elektros energijos tiekėjas Komisijai pateikia:
20.1. paslaugų kokybės rodiklių registravimo ataskaitas pagal Kokybės reikalavimų 8 ir 9 priedus. Skaičiuojant šiose ataskaitose nurodytus rodiklius, nevertinami atvejai, kai nustatyti paslaugos suteikimo vartotojui rodikliai buvo pažeisti dėl Kokybės reikalavimų 6.1 ir 6.2 punktuose nurodytų priežasčių;
21. Komisijai pareikalavus, Operatorius privalo pateikti nutraukimų registravimo įrašus pagal 7 punkte nurodytus duomenis. Įrašai pateikiami elektronine forma.
22. Pagal Operatorių ir (ar) elektros energijos tiekėjų pateiktas metines persiuntimo patikimumo bei kokybės rodiklių ataskaitas Komisija kasmet įvertina Operatorių ir (ar) elektros energijos tiekėjų esamo persiuntimo patikimumo lygį bei paslaugų kokybę, atlikdama Operatorių ir (ar) elektros energijos tiekėjams nustatytų minimalių persiuntimo patikimumo ir paslaugų kokybės lygių analizę. Vertinimo išvadas Komisija skelbia metinės veiklos ataskaitoje, Europos Komisijai teikiamoje ataskaitoje, Komisijos interneto svetainėje. Vertinimo išvadose konstatuojama, ar Operatorių ir (ar) elektros energijos tiekėjų esamas persiuntimo patikimumo ir paslaugų kokybės lygis tenkina Operatoriams ir (ar) elektros energijos tiekėjams nustatytus minimalius persiuntimo patikimumo ir paslaugų kokybės lygius, nurodomos priežastys bei pateikiami paaiškinimai, jeigu šis lygis buvo blogesnis už patvirtintus minimalius lygius.
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
23. Asmenys, pažeidę Kokybės reikalavimų nuostatas, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Elektros energijos persiuntimo patikimumo
ir paslaugų kokybės reikalavimų
1 priedas
(Registravimo ataskaitos formos pavyzdys)
___________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
ELEKTROS ENERGIJOS PERSIUNTIMO NUTRAUKIMŲ VARTOTOJŲ ELEKTROS ĮRENGINIAMS (KAI NUSTATYTA I ARBA II APRŪPINIMO ELEKTRA PATIKIMUMO KATEGORIJA) REGISTRAVIMO ATASKAITA
20.... m..................... d. Nr.
__________________
(sudarymo vieta)
20.... m....... ketvirtis
Eil. Nr. |
Vartotojo pavadinimas |
Aprūpinimo elektra patikimumo kategorija, I arba II |
Objekto leistinoji galia, kW |
Teritorija, miesto arba ne miesto |
Atvejų, kai vartotojo elektros įrenginiams elektros energijos persiuntimas buvo atstatytas vėliau nei per numatytą atstatymo laiką, pagal nustatytą aprūpinimo elektra patikimumo kategoriją, skaičius |
||||
dėl force majeure priežasčių |
dėl išorinio poveikio priežasčių |
dėl operatoriaus atsakomybei priskiriamų priežasčių |
dėl nenustatytų priežasčių |
iš viso |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Elektros energijos persiuntimo patikimumo
ir paslaugų kokybės reikalavimų
2 priedas
(Registravimo ataskaitos formos pavyzdys)
___________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
ELEKTROS ENERGIJOS PERSIUNTIMO PATIKIMUMO RODIKLIŲ (NEPLANUOTŲ ILGŲ NUTRAUKIMŲ SAIDI, SAIFI) REGISTRAVIMO ATASKAITA
20.... m..................... d. Nr.
__________________
(sudarymo vieta)
20.... m....... ketvirtis
Visų vartotojų skaičius |
Elektros energijos persiuntimo patikimumo rodikliai |
Nutraukimo priežastys |
Visa teritorija |
Miesto teritorija |
Ne miesto teritorija |
|||||||||
AĮ |
VĮ |
ŽĮ |
Iš viso |
AĮ |
VĮ |
ŽĮ |
Iš viso |
AĮ |
VĮ |
ŽĮ |
Iš viso |
|||
|
SAIDI, min. |
Force majeure |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Išorinio poveikio |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Priskiriamos operatoriaus atsakomybei |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Nenustatytos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
SAIFI, vnt. |
Force majeure |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Išorinio poveikio |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Priskiriamos operatoriaus atsakomybei |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Nenustatytos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Elektros energijos persiuntimo patikimumo
ir paslaugų kokybės reikalavimų
3 priedas
(Registravimo ataskaitos formos pavyzdys)
___________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
ELEKTROS ENERGIJOS PERSIUNTIMO PATIKIMUMO RODIKLIŲ (NEPLANUOTŲ TRUMPŲ NUTRAUKIMŲ MAIFI) REGISTRAVIMO ATASKAITA
20.... m..................... d. Nr.
__________________
(sudarymo vieta)
20.... m....... ketvirtis
Visų vartotojų skaičius |
Elektros energijos persiuntimo patikimumo rodikliai |
Nutraukimo priežastys |
Visa teritorija |
Miesto teritorija |
Ne miesto teritorija |
|||||||||
AĮ |
VĮ |
ŽĮ |
Iš viso |
AĮ |
VĮ |
ŽĮ |
Iš viso |
AĮ |
VĮ |
ŽĮ |
Iš viso |
|||
|
MAIFI, vnt. |
Force majeure |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Išorinio poveikio |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Priskiriamos operatoriaus atsakomybei |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Nenustatytos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Elektros energijos persiuntimo patikimumo
ir paslaugų kokybės reikalavimų
4 priedas
(Registravimo ataskaitos formos pavyzdys)
___________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
ELEKTROS ENERGIJOS PERSIUNTIMO PATIKIMUMO RODIKLIŲ (PLANUOTŲ NUTRAUKIMŲ SAIDI, SAIFI) REGISTRAVIMO ATASKAITA
20.... m..................... d. Nr.
__________________
(sudarymo vieta)
20.... m....... ketvirtis
Visų vartotojų skaičius |
Elektros energijos persiuntimo patikimumo rodikliai |
Visa teritorija |
Miesto teritorija |
Ne miesto teritorija |
|||||||||
AĮ |
VĮ |
ŽĮ |
Iš viso |
AĮ |
VĮ |
ŽĮ |
Iš viso |
AĮ |
VĮ |
ŽĮ |
Iš viso |
||
|
SAIDI, min. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAIFI, vnt. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Elektros energijos persiuntimo patikimumo
ir paslaugų kokybės reikalavimų
5 priedas
(Registravimo ataskaitos formos pavyzdys)
___________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
PERDAVIMO SISTEMOS OPERATORIAUS ELEKTROS ENERGIJOS PERSIUNTIMO PATIKIMUMO RODIKLIŲ (NEPLANUOTŲ NUTRAUKIMŲ END, AIT) REGISTRAVIMO ATASKAITA
20.... m..................... d. Nr.
__________________
(sudarymo vieta)
20.... m....... ketvirtis
Elektros energijos persiuntimo patikimumo rodikliai |
Nutraukimo priežastys |
Iš viso |
END, MWh |
Force majeure |
|
Išorinio poveikio |
|
|
Priskiriamos operatoriaus atsakomybei |
|
|
Nenustatytos |
|
|
Iš viso |
|
|
AIT, min. |
Force majeure |
|
Išorinio poveikio |
|
|
Priskiriamos operatoriaus atsakomybei |
|
|
Nenustatytos |
|
|
Iš viso |
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Elektros energijos persiuntimo patikimumo
ir paslaugų kokybės reikalavimų
6 priedas
(Registravimo ataskaitos formos pavyzdys)
___________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
vidutinės įtampos elektros linijų, kuriose per ataskaitinį Laikotarpį įvykusių neplanuotų nutraukimų trukmė buvo ilgiausia, REGISTRAVIMO ATASKAITA
20.... m..................... d. Nr.
__________________
(sudarymo vieta)
20.... m....... ketvirtis
Eil. Nr. |
Linija |
Įtampa, 6–10 kV, 35 kV |
Nutraukimų nustatymo būdas (automatinis ar rankinis) |
Nutraukimų trukmė, min. (išskyrus force majeure) |
Vartotojų, turinčių prie linijos prijungtų elektros įrenginių, skaičius |
|
mieste |
ne mieste |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Elektros energijos persiuntimo patikimumo
ir paslaugų kokybės reikalavimų
7 priedas
(Registravimo ataskaitos formos pavyzdys)
___________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
vidutinės įtampos elektros linijų, kuriose per ataskaitinį Laikotarpį įvykusių neplanuotų nutraukimų skaičius buvo didžiausias, REGISTRAVIMO ATASKAITA
20.... m..................... d. Nr.
__________________
(sudarymo vieta)
20.... m....... ketvirtis
Eil. Nr. |
Linija |
Įtampa, 6–10 kV, 35 kV |
Nutraukimų nustatymo būdas (automatinis ar rankinis) |
Nutraukimų skaičius, vnt. (išskyrus force majeure) |
Vartotojų, turinčių prie linijos prijungtų elektros įrenginių, skaičius |
|
mieste |
ne mieste |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Elektros energijos persiuntimo patikimumo
ir paslaugų kokybės reikalavimų
8 priedas
(Registravimo ataskaitos formos pavyzdys)
___________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ REGISTRAVIMO ATASKAITA
20.... m..................... d. Nr.
__________________
(sudarymo vieta)
Visų vartotojų skaičius |
Eil. Nr. |
Paslauga |
Matavimo vnt. |
Nustatytas paslaugos suteikimo vartotojui rodiklis |
Vidutinis paslaugos suteikimo vartotojui rodiklis |
Paslaugos suteikimo vartotojui nustatytu laiku rodiklis (procentais) |
|||
buitiniai |
kiti vartotojai |
buitiniai |
kiti vartotojai |
buitiniai |
kiti vartotojai |
||||
|
1. |
Laikas, per kurį buvo prijungti naujojo vartotojo elektros įrenginiai nuo prijungimo įmokos sumokėjimo dienos (kai vartotojo įrenginiams prijungti reikia įrengti tik atvadą su apskaitos spinta ar skydu ir šiems darbams atlikti projektas nereikalingas) |
darbo dienų skaičius |
20 |
20 |
|
|
|
|
2. |
Laikas, per kurį buvo prijungti įsiskolinimą apmokėjusio vartotojo elektros įrenginiai, po atjungimo dėl nemokėjimo |
darbo dienų skaičius |
5 |
2 |
|
|
|
|
|
3. |
Laikas nuo pranešimo vartotojui iki planuojamo elektros energijos persiuntimo nutraukimo dėl tinklų priežiūros darbų |
kalendorinių dienų skaičius |
10 |
10 |
|
|
|
|
|
4. |
Nustatyto apskaitos prietaiso ar apskaitos schemos gedimo pašalinimas |
darbo dienų skaičius |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
5. |
Skundo nagrinėjimo trukmė |
kalendorinių dienų skaičius |
30 |
30 |
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Elektros energijos persiuntimo patikimumo
ir paslaugų kokybės reikalavimų
9 priedas
(Registravimo ataskaitos formos pavyzdys)
___________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(įmonės kodas, PVM mokėtojo kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
PERSIUNTIMO ATSTATYMO KOKYBĖS RODIKLIŲ REGISTRAVIMO ATASKAITA
20.... m..................... d. Nr.
__________________
(sudarymo vieta)
Visų vartotojų skaičius |
Aprūpinimo elektra patikimumo kategorija |
Matavimo vnt. |
Nustatytas paslaugos suteikimo vartotojui rodiklis |
Vidutinis paslaugos suteikimo vartotojui rodiklis |
Paslaugos suteikimo vartotojui nustatytu laiku rodiklis (procentais) |
|
I |
|
Per laiką, ne ilgesnį nei automatinis perjungimas nuo vieno nepriklausomo elektros šaltinio prie kito |
|
|
II |
val. |
2,5 |
|
|
|
III |
val. |
24 |
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |