VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS DIREKTORIAUS 2009 M. SPALIO 1 D. ĮSAKYMO Nr. 1-141 „DĖL ASMENŲ PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO VALSTYBINĖJE VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. rugpjūčio 27 d. Nr. 1-90
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 94-3779),
p a k e i č i u Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus 2009 m. spalio 1 d. įsakymu Nr. 1-141 (Žin., 2009, Nr. 120-5189) patvirtintų Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje taisyklių 24 ir 28 punktus ir juos išdėstau taip:
„24. Rašytiniai prašymai, pateikti tiesiogiai, atsiųsti paštu, faksu, per pasiuntinį, registruojami kompiuterizuotoje dokumentų valdymo sistemoje.“
„28. Asmenų elektroniniai paklausimai, gauti į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos elektroninį paštą tarnyba@vvtat.lt persiunčiami valstybės tarnautojams ir darbuotojams pagal kompetenciją. Atsakymo rengėjas elektroninį paklausimą kartu su atsakymu užregistruoja kompiuterizuotoje dokumentų valdymo sistemoje.“