LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCINIO TEISMO PIRMININKAS

 

P O T V A R K I S

DĖL PAREIŠKĖJO PRAŠYMO PRIĖMIMO

 

2005 m. sausio 19 d. Nr. 2B-03

Vilnius

 

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo įstatymo 25 ir 84 straipsniais,

priimamas Vilniaus apygardos administracinio teismo prašymas (Nr. 1B-01) ištirti,

ar Lietuvos Respublikos 1998 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo ir papildymo įstatymas (Žin., 1998, Nr. 111-3059) ta apimtimi, kuria 1998 biudžetiniais metais mažinant tų metų valstybės biudžeto išlaidas, nebuvo nustatyta, kaip bus finansuojami asignavimų valdytojai, kurie prisiėmė įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos 1998 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme numatytus, tačiau nepervestus asignavimus, neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintam teisinės valstybės principui;

ar Lietuvos Respublikos 1999 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymas (Žin., 1998, Nr. 114-3186) ta apimtimi, kuria šiuo įstatymu patvirtintame Lietuvos Respublikos biudžete nebuvo nustatyti ankstesniame Lietuvos Respublikos biudžete numatyti, tačiau asignavimų valdytojams nepervesti asignavimai, neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintam teisinės valstybės principui;

ar Lietuvos Respublikos 1999 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymas (Žin., 1999, Nr. 93-2708) ta apimtimi, kuria 1999 biudžetiniais metais mažinant tų metų valstybės biudžeto išlaidas, nebuvo nustatyta, kaip bus finansuojami asignavimų valdytojai, kurie prisiėmė įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos 1999 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme numatytus, tačiau nepervestus asignavimus, neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintam teisinės valstybės principui;

ar Lietuvos Respublikos 2000 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymas (Žin., 1999, Nr. 113-3295) ta apimtimi, kuria šiuo įstatymu patvirtintame Lietuvos Respublikos biudžete nebuvo nustatyti ankstesniame Lietuvos Respublikos biudžete numatyti, tačiau asignavimų valdytojams nepervesti asignavimai, neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintam teisinės valstybės principui;

ar Lietuvos Respublikos 2000 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo 2, 10 straipsnių, 4, 5 priedėlių pakeitimo ir įstatymo papildymo 15 straipsniu įstatymas (Žin., 2000, Nr. 37-1027) ta apimtimi, kuria 2000 biudžetiniais metais mažinant tų metų valstybės biudžeto išlaidas, nebuvo nustatyta, kaip bus finansuojami asignavimų valdytojai, kurie prisiėmė įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos 2000 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme numatytus, tačiau nepervestus asignavimus, neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintam teisinės valstybės principui;

ar Lietuvos Respublikos 2000 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymas (Žin., 2000, Nr. 61-1835) ta apimtimi, kuria 2000 biudžetiniais metais mažinant tų metų valstybės biudžeto išlaidas, nebuvo nustatyta, kaip bus finansuojami asignavimų valdytojai, kurie prisiėmė įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos 2000 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme numatytus, tačiau nepervestus asignavimus, neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintam teisinės valstybės principui;

ar Lietuvos Respublikos 2000 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymas (Žin., 2000, Nr. 108-3427) ta apimtimi, kuria 2000 biudžetiniais metais mažinant tų metų valstybės biudžeto išlaidas, nebuvo nustatyta, kaip bus finansuojami asignavimų valdytojai, kurie prisiėmė įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos 2000 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme numatytus, tačiau nepervestus asignavimus, neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintam teisinės valstybės principui;

ar Lietuvos Respublikos 2001 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymas (Žin., 2000, Nr. 111-3567) ta apimtimi, kuria šiuo įstatymu patvirtintame Lietuvos Respublikos biudžete nebuvo nustatyti ankstesniame Lietuvos Respublikos biudžete numatyti, tačiau asignavimų valdytojams nepervesti asignavimai, neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintam teisinės valstybės principui;

ar Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. spalio 29 d. nutarimo Nr. 1281 „Dėl Lietuvos Respublikos 1998 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo Įstatymo pakeitimo įstatymo projekto pateikimo Lietuvos Respublikos Seimui“ 3 punktas neprieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijos 5 straipsniui, 94 straipsnio 4 punktui, 132 straipsnio 2 daliai ir Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintam teisinės valstybės principui,

ir byla pradedama rengti Konstitucinio Teismo posėdžiui.

Bylai suteikiamas Nr. 01/05.

Šis potvarkis įsigalioja jo pasirašymo dieną.

 

 

KONSTITUCINIO TEISMO PIRMININKAS                                                     EGIDIJUS KŪRIS

______________