LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL PRIORITETINIŲ VALSTYBINIŲ IR SAVIVALDYBIŲ MOKYKLŲ VADOVŲ, JŲ PAVADUOTOJŲ UGDYMUI, UGDYMĄ ORGANIZUOJANČIŲ SKYRIŲ VEDĖJŲ, MOKYTOJŲ, PROFESIJOS MOKYTOJŲ, PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO KRYPČIŲ 2008–2010 METAMS PATVIRTINIMO

 

2008 m. vasario 12 d. Nr. ISAK-398

Vilnius

 

Įgyvendindama Valstybinių ir savivaldybių mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijos tobulinimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. ISAK-556 (Žin., 2007, Nr. 39-1462), 8.1 punktą ir Profesijos mokytojų kvalifikacijos tobulinimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-591 (Žin., 2007, Nr. 40-1523), 8.1 punktą,

tvirtinu Prioritetines valstybinių ir savivaldybių mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų, profesijos mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijos tobulinimo kryptis 2008–2010 metams.

 

ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRĖ                                                  ROMA ŽAKAITIENĖ

 

_________________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. vasario 12 d. įsakymu
Nr. ISAK-398

 

PRIORITETINĖS VALSTYBINIŲ IR SAVIVALDYBIŲ MOKYKLŲ VADOVŲ, JŲ PAVADUOTOJŲ UGDYMUI, UGDYMĄ ORGANIZUOJANČIŲ SKYRIŲ VEDĖJŲ, MOKYTOJŲ, PROFESIJOS MOKYTOJŲ, PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO KRYPTYS 2008–2010 METAMS

 

1. Atnaujintų Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklos bendrųjų programų diegimo kvalifikacijos tobulinimo kryptis:

1.1. aktyvių mokymo(si) metodų ir mokinių įsivertinimo ir vertinimo būdų, padedančių tobulinti mokinių pažangą, taikymas;

1.2. mokytojo veiklos refleksijos ir įsivertinimo praktikos tobulinimas;

1.3. ankstyvojo užsienio kalbų ugdymo mokytojų kompetencijų plėtotė.

2. Pagalbos mokiniui organizavimo kvalifikacijos tobulinimo kryptis:

2.1. mokinių profesinis informavimas, konsultavimas ir orientavimas mokyklose;

2.2. mokinių socialinių įgūdžių ugdymas ir krizinių situacijų valdymas;

2.3. gabių, mokymosi sunkumų ir specialiųjų poreikių turinčių vaikų ir jaunuolių ugdymas.

3. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų plėtros kvalifikacijos tobulinimo kryptis:

3.1. ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovų ir pedagogų vadybinių kompetencijų plėtotė;

3.2. ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų plėtra, modelių įvairovė;

3.3. interaktyviojo mokymo taikymas ikimokykliniam ugdymui.

4. Informacinių komunikacinių technologijų taikymo mokykloje plėtros kvalifikacijos tobulinimo kryptis:

4.1. mokytojų kompiuterinio raštingumo kompetencijos plėtotė;

4.2. ugdymo turinio informacinių komunikacinių technologijų pagrindu kūrimas ir diegimas;

4.3. informacijos vadyba, mokyklos informacinės sistemos kūrimas ir valdymas.

5. Mokyklos vaidmens stiprinimo kuriant atvirą pilietinę visuomenę kvalifikacijos tobulinimo kryptis:

5.1. tolerantiškos visuomenės kūrimas, mokytojo ir mokinių vertybių ugdymas, tautinio ir pilietinio ugdymo plėtra;

5.2. švietimo darniajam vystymuisi įgyvendinimas;

5.3. mokyklos kaip besimokančios organizacijos kūrimas;

5.4. pradedančių dirbti mokyklų vadovų ir mokytojų kompetencijos plėtotė.

6. Profesinio mokymo paslaugų plėtros kvalifikacijos tobulinimo kryptis:

6.1. modulinių profesinio mokymo programų ir priemonių jų vykdymui rengimas;

6.2. profesijos mokytojų technologinės kompetencijos tobulinimas.

 

_________________