LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL PRIORITETINIŲ VALSTYBINIŲ IR SAVIVALDYBIŲ MOKYKLŲ VADOVŲ, JŲ PAVADUOTOJŲ UGDYMUI, UGDYMĄ ORGANIZUOJANČIŲ SKYRIŲ VEDĖJŲ, MOKYTOJŲ, PROFESIJOS MOKYTOJŲ, PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO KRYPČIŲ 2008–2010 METAMS PATVIRTINIMO
2008 m. vasario 12 d. Nr. ISAK-398
Vilnius
Įgyvendindama Valstybinių ir savivaldybių mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijos tobulinimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. ISAK-556 (Žin., 2007, Nr. 39-1462), 8.1 punktą ir Profesijos mokytojų kvalifikacijos tobulinimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-591 (Žin., 2007, Nr. 40-1523), 8.1 punktą,
tvirtinu Prioritetines valstybinių ir savivaldybių mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų, profesijos mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijos tobulinimo kryptis 2008–2010 metams.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. vasario 12 d. įsakymu
Nr. ISAK-398
PRIORITETINĖS VALSTYBINIŲ IR SAVIVALDYBIŲ MOKYKLŲ VADOVŲ, JŲ PAVADUOTOJŲ UGDYMUI, UGDYMĄ ORGANIZUOJANČIŲ SKYRIŲ VEDĖJŲ, MOKYTOJŲ, PROFESIJOS MOKYTOJŲ, PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO KRYPTYS 2008–2010 METAMS
1. Atnaujintų Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklos bendrųjų programų diegimo kvalifikacijos tobulinimo kryptis:
1.1. aktyvių mokymo(si) metodų ir mokinių įsivertinimo ir vertinimo būdų, padedančių tobulinti mokinių pažangą, taikymas;
2. Pagalbos mokiniui organizavimo kvalifikacijos tobulinimo kryptis:
3. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paslaugų plėtros kvalifikacijos tobulinimo kryptis:
4. Informacinių komunikacinių technologijų taikymo mokykloje plėtros kvalifikacijos tobulinimo kryptis:
5. Mokyklos vaidmens stiprinimo kuriant atvirą pilietinę visuomenę kvalifikacijos tobulinimo kryptis:
5.1. tolerantiškos visuomenės kūrimas, mokytojo ir mokinių vertybių ugdymas, tautinio ir pilietinio ugdymo plėtra;
6. Profesinio mokymo paslaugų plėtros kvalifikacijos tobulinimo kryptis: