LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2004 M. SAUSIO 30 D. ĮSAKYMO Nr. 3-49 „DĖL KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO ŽEMĖS NUOMOS KONKURSO SĄLYGŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2010 m. spalio 4 d. Nr. 3-599
Vilnius
Pakeičiu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto žemės nuomos konkurso sąlygas, patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2004 m. sausio 30 d. įsakymu Nr. 3-49 „Dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto žemės nuomos konkurso sąlygų patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 28-920; 2006, Nr. 137-5250) ir išdėstau 6 punktą taip:
„6. Uždaras konkursas skelbiamas:
6.2. jeigu, atlikus krantinių remontą (rekonstrukciją) ar užpylus dalį uosto akvatorijos ir dėl to pasikeitus kranto linijai ir (ar) krantinių riboms, buvusioms iki remonto (rekonstrukcijos) ar uosto akvatorijos užpylimo, po krantinių remonto (rekonstrukcijos) ar dalies uosto akvatorijos užpylimo yra naujai suformuotas ir teisiškai įregistruotas uosto žemės sklypas, tai šis sklypas išnuomojamas uosto žemės nuomininkui, kuris iki krantinių remonto (rekonstrukcijos) ar uosto akvatorijos užpylimo uosto žemės nuomos sutartimi nuomojosi prie šių krantinių (kranto linijos) esantį uosto žemės sklypą ir kuriam uosto žemės nuomos sutartimi buvo leista naudotis šiomis krantinėmis, o jei krantinių nebuvo – kurio nuomojamas žemės sklypas ribojosi su akvatorijos užpylimo vietoje buvusio kranto linija. Šiuo atveju žemės sklypo, gauto sujungus nuomojamą ir naujai suformuotą žemės sklypą, nuomos mokesčio dydis apskaičiuojamas pagal patvirtintą uosto žemės nuomos mokesčio apskaičiavimo tvarką. Tuo atveju, jei iki krantinių remonto (rekonstrukcijos) ar uosto akvatorijos užpylimo su tokiomis krantinėmis ar kranto linija ribojosi kelių nuomininkų nuomojami žemės sklypai, riba tarp skirtingiems nuomininkams naujai formuojamų ir sujungiamų žemės sklypų nustatoma brėžiant iš taško, kuriame susikerta iki krantinių rekonstrukcijos (remonto) ar uosto akvatorijos užpylimo nuomotų žemės sklypų ribos ir iki krantinių rekonstrukcijos (remonto) ar uosto akvatorijos užpylimo buvusios krantinės (kranto linijos) riba, liniją taip, kad ji sudarytų statų kampą su naujai pastatyta, suremontuota (rekonstruota) krantine.“