Lietuvos Respublikos Vyriausybė
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2009 M. GEGUŽĖS 20 D. NUTARIMO NR. 512 „DĖL Lietuvos Respublikos VYRIAUSYBĖS EUROPOS SĄJUNGOS KOMISIJOS SUDARYMO“ PAKEITIMO
2011 m. birželio 29 d. Nr. 780
Vilnius
Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. gegužės 20 d. nutarimą Nr. 512 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės Europos Sąjungos komisijos sudarymo“ (Žin., 2009, Nr. 67-2696, Nr. 109-4641):
5. Papildyti 3.1.4 punktu:
6. Papildyti 3.6 punktu (buvusius 3.6–3.7 punktus laikyti atitinkamai 3.7–3.8 punktais):
7. Išdėstyti 4 punktą taip:
„4. Nustatyti kad:
4.1. Komisijos posėdžiai vyksta Ministro Pirmininko tarnyboje. Komisiją ūkiškai ir techniškai aptarnauja Ministro Pirmininko tarnyba.
4.2. Komisijos posėdį paprastai kartą per savaitę kviečia ir jo darbotvarkę tvirtina Komisijos pirmininkas. Komisijos pirmininko nesant arba jo pavedimu Komisijos posėdį kviečia ir jo darbotvarkę tvirtina Komisijos pirmininko pavaduotojas.
4.3. Komisijos narį, dėl objektyvių priežasčių negalintį dalyvauti Komisijos posėdyje, pavaduoja: viceministrą – kitas jo atstovaujamos ministerijos viceministras arba ministerijos kancleris, arba kitas ministerijos deleguotas atstovas, ne žemesnio nei departamento direktoriaus lygmens, Ministro Pirmininko kanclerio pirmąjį pavaduotoją – kitas Ministro Pirmininko tarnybos deleguotas atstovas, Europos teisės departamento prie Teisingumo ministerijos generalinį direktorių ir Lietuvos nuolatinį atstovą Europos Sąjungoje – atitinkamai jų pavaduotojai.
4.4. Komisijos darbą organizuoja, darbotvarkės, posėdžio protokolo, Komisijos veiklos ataskaitos projektus rengia Užsienio reikalų ministerija.
4.5. Komisijos nariai gali teikti Užsienio reikalų ministerijai pasiūlymus dėl Komisijos posėdžio sušaukimo ir jame nagrinėtinų klausimų. Užsienio reikalų ministerija ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki numatomo posėdžio teikia tvirtinti Komisijos pirmininkui arba pirmininko pavaduotojui darbotvarkės projektą.
4.6. Apie posėdį Komisijos pirmininkas arba pirmininko pavaduotojas praneša Komisijos nariams (prireikus – kitoms valstybės institucijoms, įstaigoms ir kitiems kviečiamiems asmenims) ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas ir pateikia darbotvarkę, kurioje nurodomi klausimai, jų pranešėjai, ir klausimų medžiagą. Posėdžio darbotvarkė ir medžiaga pateikiamos naudojantis informacine sistema, skirta Europos Sąjungos dokumentams registruoti ir tvarkyti, su Lietuvos Respublikos pozicijomis dirbti, Europos Sąjungos teisės (acquis communautaire) perkėlimui į nacionalinę teisę ir įgyvendinimui koordinuoti (toliau – LINESIS).
4.7. Posėdžio darbotvarkės klausimai skirstomi į dvi dalis – „A“ ir „B“. „A“ dalis skiriama klausimams, kuriems Komisija gali pritarti be diskusijų. „B“ dalis skiriama diskusiniams klausimams. Posėdžio pradžioje darbotvarkės klausimai Komisijos narių bendru sutarimu gali būti perkeliami iš darbotvarkės „B“ dalies į „A“ dalį ir atvirkščiai.
4.8. Klausimui pristatyti skiriama ne daugiau kaip 5 minutės, klausimams ir komentarams – iki 2 minučių, išskyrus atvejus, kai iš anksto sutariama dėl plačių teminių pristatymų. Pristatant klausimą susitelkiama į jo esmę, Lietuvos Respublikai kylančias problemas ir galimus jų sprendimo būdus, taip pat į Lietuvos Respublikos pozicijos ir jos pristatymo Europos Sąjungos institucijose svarbiausius elementus.
4.9. Komisijos posėdžiai protokoluojami. Protokolą pasirašo Komisijos posėdžiui pirmininkavęs asmuo. Protokolo projektas parengiamas ne vėliau kaip kitą darbo dieną po posėdžio ir naudojantis LINESIS siunčiamas derinti Komisijos nariams. Jei per vieną darbo dieną nuo pranešimo apie pateiktą per LINESIS derinti protokolo projektą negaunama pastabų, laikoma, kad protokolas suderintas, ir jis teikiamas pasirašyti. Pasirašytas protokolas, naudojantis LINESIS, siunčiamas Komisijos nariams, prireikus – kitiems asmenims.
4.10. Į Komisijos posėdžius kviečiami ministerijų struktūrinių padalinių, koordinuojančių Europos Sąjungos klausimus, vadovai.