LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL JUNGTINIŲ TYRIMŲ PROGRAMŲ VERTINIMO
2009 m. rugpjūčio 20 d. Nr. ISAK-1730
Vilnius
Vadovaudamasis Jungtinių tyrimų programų rengimo ir įgyvendinimo aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2009 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. ISAK-1475 (Žin., 2009, Nr. 87-3732), 25 punktu:
1. Sudarau šios sudėties Jungtinių tyrimų programų vertinimo komisiją (toliau – Komisija):
Nerija Putinaitė – švietimo ir mokslo viceministrė (Komisijos pirmininkė);
Mindaugas Petrauskas – ūkio viceministras (Komisijos pirmininko pavaduotojas);
Aleksandras Abišala – Žinių ekonomikos forumo Inovacijų skatinimo komiteto pirmininkas;
Petras Balkevičius – UAB „Eksma“ direktorius;
Arūnas Keraminas – Ūkio ministerijos vyriausiasis patarėjas;
Danguolė Kiznienė – švietimo ir mokslo ministro patarėja;
Mykolas Majauskas – Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko patarėjas;
Valdas Monkus – asociacijos „Infobalt“ Eksporto ir inovacijų komiteto narys;
Rimantas Rudzkis – DnB Nord banko vyriausiasis analitikas.
2. Rekomenduoju Lietuvos mokslo tarybai, pasitelkus užsienio valstybių ekspertines institucijas, įvertinti jungtinių tyrimų programų projektus, atsižvelgiant į Jungtinių tyrimų programų rengimo ir įgyvendinimo aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2009 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. ISAK-1475 (Žin., 2009, Nr. 87-3732), 24 punkte nurodytų rodiklių įgyvendinimo rezultatų pagrįstumą ir pateikti išvadas Komisijai.
3. Pavedu Komisijai, atsižvelgus į Lietuvos mokslo tarybos ir jungtinių tyrimų programų projektų įvertinimui jos pasitelktų užsienio valstybių ekspertinių institucijų išvadas, įvertinti jungtinių tyrimų programų projektus ir pateikti siūlymus švietimo ir mokslo ministrui dėl jų tvirtinimo, atmetimo arba tobulinimo.
4. Leidžiu Komisijai ir Lietuvos mokslo tarybai prireikus gauti iš Slėnių iniciatorių ir Slėnių plėtros programų priemonių pavienių įgyvendinamųjų projektų vykdytojų visą informaciją ir medžiagą, reikalingą Komisijos funkcijoms atlikti.