LIETUVOS RESPUBLIKOS
FINANSŲ MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL VALSTYBĖS KAPITALO INVESTICIJŲ PLANAVIMO METODIKOS PATVIRTINIMO
2001 m. liepos 4 d. Nr. 201
Vilnius
Vadovaudamasis Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2001, Nr. 37-1251) 7 punktu,
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201
VALSTYBĖS KAPITALO INVESTICIJŲ PLANAVIMO METODIKA
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Valstybės kapitalo investicijų planavimo metodikos (toliau – metodika) tikslas – nustatyti investicijų projektų ruošimo, vertinimo, atrinkimo ir pateikimo įtraukti į Valstybės investicijų programas tvarką.
2. Pagrindiniai dokumentai, kuriais reikia vadovautis, rengiant pasiūlymus įtraukti investicijų programas (projektus) į Valstybės investicijų 2002-2004 metų programą:
2.4. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimas Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2001, Nr. 37-1251);
2.5. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. kovo 1 d. nutarimas Nr. 242 „Dėl Lietuvos Respublikos 2002 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano patvirtinimo“ (Žin., 2001, Nr. 20-662);
2.6. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. vasario 27 d. nutarimas Nr. 225 „Dėl informacinės visuomenės plėtros komisijos sudarymo, jos nuostatų patvirtinimo ir darbo organizavimo“ (Žin., 2001, Nr. 19-609);
2.7. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. kovo 30 d. nutarimas Nr. 359 „Dėl valstybės investicijų 2001-2003 metų programoje numatytų 2001 metams kapitalo investicijų paskirstymo pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus“ (Žin., 2001, Nr. 29-937);
2.8. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. sausio 31 d. nutarimas Nr. 110 „Dėl savivaldybių skolinimosi tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2001, Nr. 12-335);
2.9. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. vasario 6 d. nutarimas Nr. 152 „Dėl privatizavimo fondo lėšų naudojimo ir apskaitos tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 1998, Nr. 15-350; 2000, Nr. 54-1582);
2.10. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 4 d. nutarimas Nr. 667 „Dėl Paskolų iš vidaus ir užsienio paskolų lėšų bei valstybės garantijų teikimo ir suteiktų paskolų grąžinimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2001, Nr. 49-1713);
2.11. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. balandžio 3 d. nutarimas Nr. 306 „Dėl Valstybinių mokslo programų rengimo ir vykdymo nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1997, Nr. 30-740);
2.12. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. gruodžio 4 d. posėdžio sprendimas (protokolas Nr. 54, 1 klausimas) „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės strateginių tikslų (prioritetų);
2.13. Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir Lietuvos Respublikos valdymo reformų ir savivaldybių reikalų ministerijos 2000 m. gegužės 3 d. įsakymas Nr. 112/50 „Dėl strateginio planavimo metodikos patvirtinimo“ (Žin., 2000, Nr. 47-1364);
2.14. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos 1998 m. rugpjūčio 6 d. įsakymas Nr. 141 „Dėl organizacinio tvarkomojo statybos techninio reglamento STR 1.05.04:1998 „Statinio statybos pagrindimas“ patvirtinimo“ (Žin., 1998, Nr. 71-2084).
3. Šioje metodikoje vartojamos sąvokos:
3.1. investicijų programos – siūlomų įgyvendinti investicijų projektų, kaip atitinkamos ūkio šakos (sektoriaus) strategijos sudedamosios dalies, būtinos pavestiems uždaviniams ir funkcijoms įgyvendinti, rinkinys;
II. ASIGNAVIMŲ VALDYTOJŲ INVESTICIJŲ PROGRAMŲ SUDARYMO TVARKA IR ETAPAI
5. Asignavimų valdytojai atlieka pradinio valstybės kapitalo investicijų planavimo etapo darbus, atsako už pateiktų faktinių duomenų teisingumą, už numatomus pasiekti rezultatus, taip pat už parengtų investicijų projektų pateikimą valstybės arba savivaldybių institucijoms, valstybės įstaigoms nustatytu laiku.
6. Asignavimų valdytojų investicijų projektų rengimo etapai yra šie:
6.1. asignavimų valdytojo strateginio veiklos plano trumpas aprašymas nurodant:
6.1.1. jo misiją, taip pat asignavimų valdytojo išorės ir vidaus veiksnius, lemiančius jo veiklą (aplinkos analizė);
6.1.2. asignavimų valdytojo strateginius tikslus, jų ryšį su Lietuvos Respublikos Vyriausybės veiklos programa, jos įgyvendinimo priemonėmis, Vyriausybės strateginiais tikslais (prioritetais), Lietuvos Respublikos tarptautiniais įsipareigojimais, taip pat su Lietuvos Respublikos Seimo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės priimtais teisės aktais, išskiriant valstybės kapitalo investicijų dalį;
6.1.3. kaip numatoma pasiekti numatytus asignavimų valdytojo strateginius tikslus, išskiriant valstybės kapitalo investicijų dalį;
6.1.4. ataskaitinių, einamųjų ir ne mažiau kaip ketverių metų kalendorinį kapitalo investicijų, reikalingų pavestiems uždaviniams ir funkcijoms įgyvendinti, planą;
6.2. asignavimų valdytojo investicijų programos (projekto) ryšio su asignavimų valdytojo programoje nustatytais tikslais ir uždaviniais apibūdinimas, kurio metu reikia:
6.2.1. nurodyti asignavimų valdytojo ne mažiau kaip per artimiausius ketverius metus numatomus pasiekti tikslus ir uždavinius, jų ryšį su investicijų programa ir investicijų projektu;
6.2.2. nustatyti kiekvienam investicijų projektui vertinimo kriterijus, pagal kuriuos būtų galima įvertinti, ar pasiekti įgyvendinto investicijų projekto rezultatai;
6.2.3. palyginti numatomus pasiekti įgyvendinus investicijų programą rezultatus su tam pačiam laikotarpiui nusistatytais tikslais ir uždaviniais, parodyti, kokį poveikį asignavimų valdytojo veiklai turės kiekvieno investicijų projekto įgyvendinimas;
6.2.5. aprašyti, kokiu būdu bus galima įsitikinti, kad yra pasiekti numatyti tikslai ir uždaviniai bei įvykdyti investicijų projekte numatyti vertinimo kriterijai;
6.3. investicijų projektų analizės atlikimas, kurios metu turi būti atsakyta į tokius klausimus:
6.3.1. ar investicija užtikrina tokios paslaugos teikimą, kurią privalo teikti valstybė (savivaldybė);
6.3.2. ar negalima pageidaujamų tikslų pasiekti apmokestinant vartotojus už teikiamas paslaugas arba tobulinant teikiamos paslaugos teisinį reguliavimą (pvz., lengvatų atsisakymas už paslaugas ar pan.);
6.4. geriausios investicijos parinkimas, kurio metu reikia atlikti rinkos tyrimą, investicijų projektų rezultatų ir sąnaudų analizę, prireikus įvertinti investicijų projektus sąnaudų efektyvumo požiūriu. Kartu gali būti pateikti ir kiti investicijų projektų vertinimo analizės būdai bei investicijų projektų vertinimo kriterijai (vidinė pelno grąža, turto grąža ir pan.). Taip pat turi būti numatyta, kaip bus atliekami darbų bei prekių pirkimai.
III. INVESTICIJŲ PROJEKTŲ REZULTATŲ IR SĄNAUDŲ ANALIZĖ
7. Investicijų projektų rezultatų ir sąnaudų analizė atliekama norint išaiškinti geriausią investicijų projektą. Sąnaudų apimtis apskaičiuojama susumuojant įsigijimo (sukūrimo) išlaidas ir diskontavus visam tarnavimo laikui numatytas eksploatavimo išlaidas. Atrinkti investicijų projektai turi būti įvertinami ir surašomi prioriteto tvarka, atsižvelgiant į analizės išvadas. Asignavimų valdytojų rezultatų ir sąnaudų analizės etapai yra šie:
7.1. prielaidų nustatymas. Prielaidos – teiginiai, kurie tiksliai nusako sąlygas, kurioms esant bus atliekama rezultatų ir sąnaudų analizė. Prielaidos gali būti įvairaus pobūdžio, todėl jos gali būti grupuojamos:
7.1.1. makroekonominio pobūdžio prielaidos (pavyzdžiui, infliacijos tempai, valiutų kurso prognozės);
7.1.2. veiklos rezultatų prielaidos (pavyzdžiui, statant mokyklą, artimiausiems metams numatomas mokinių skaičius, polikliniką – planuojamas apsilankymų skaičius);
7.2. apribojimų nustatymas. Apribojimai – reikalavimai arba veiksniai, kurie negali būti sumažinti, siekiant geresnių rezultatų ir sąnaudų rodiklių. Apribojimai dažniausiai susiję su įsigyjamo ilgalaikio turto našumu (pavyzdžiui, vieno ligonio apžiūra medicininiu aparatu);
7.3. numatomų rezultatų ir sąnaudų nustatymas bei jų apimties apskaičiavimas. Rezultatai – rodikliai, įgalinantys įvertinti investicijų projektui nustatytų vertinimo kriterijų įgyvendinimą. Jeigu tai įmanoma, rezultatas turi būti nurodytas vertine išraiška. Sąnaudos – kokiam nors tikslui sunaudotos lėšos. Rengiant investicijų projektą, būtina apskaičiuoti šias sąnaudas:
7.3.1. nepaprastųjų išlaidų apimtį, būtiną investicijų projektui įgyvendinti, pagal ekonominės klasifikacijos kodus;
7.3.2. išlaidas, susijusias su trumpalaikio turto ir materialinių atsargų likučių padidėjimu, būtinu įgyvendinant investicijų projektą;
7.3.3. atsiskaitymų, piniginių lėšų bei kitų straipsnių likučių pokyčius, įgyvendinus investicijų projektą;
7.3.5. išlaidų, finansuojamų iš biudžetinių įstaigų gautų pajamų už teikiamas paslaugas, padidėjimą, įgyvendinus investicijų projektą;
7.4. rezultatų ir sąnaudų nustatymas. Rezultatai (galimais atvejais) ir sąnaudos turi būti nurodyti vertine išraiška. Visų rūšių rezultatai ir sąnaudos turi būti įtraukti į skaičiavimus ir išsamiai detalizuoti. Rezultatai turi būti susieti su asignavimų valdytojo investicijų programų tikslais. Sąnaudų bei rezultatų skaičiavimai turi būti pateikti pagal asignavimų valdytojo veiklos rezultatų bei išlaidų formas (3-11 priedai), kurios yra pildomos pagal kiekvieną investicijų projektą tokia tvarka:
7.4.1. formos sudaromos investicijų tarnavimo laikui pagal kiekvieną investicijų projektą. Jei investicijos tarnauja ilgiau nei 5 metus, apsiribojama 5 metais;
7.4.2. duomenys apie numatomus gauti rezultatus ir sąnaudas teikiami pagal 3-11 prieduose nurodytas formas atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikaciją;
7.4.4. tuščios eilutės gali būti praleidžiamos, taip pat atsižvelgiant į investicijų projekto specifiką gali būti įrašomos papildomos eilutės, kurios detalizuotų esamas pozicijas;
7.4.5. pildant formą Nr. Inv. 2 „Biudžetinių įstaigų pajamų už teikiamas paslaugas padidėjimas, įgyvendinus investicijų projektą“, nurodomas padidėjimas tų pajamų, kurios pateikiamos specialiųjų lėšų sąmatos vykdymo apyskaitos eilutėje „Einamųjų metų įplaukos – iš viso“. Tais atvejais, kai šios pajamos susidaro iš keleto šaltinių, nurodomos įplaukos pagal kiekvieną šaltinį;
7.4.6. pildant formą Nr. Inv. 5 „Trumpalaikio turto ir materialinių atsargų padidėjimas (sumažėjimas), įgyvendinus investicijų projektą“, nurodomas vienkartinio pobūdžio apyvartinių lėšų dydis, būtinas naujų objektų funkcionavimui užtikrinti;
7.4.7. pildant formą Nr. Inv. 6 „Atsiskaitymų, piniginių lėšų bei kitų straipsnių likučių padidėjimas (sumažėjimas), įgyvendinus investicijų projektą“, parodoma, kiek padidės (sumažės) atitinkamo straipsnio likutis metų pabaigoje, palyginti su likučiu metų pradžioje. Jeigu toks pokytis nenumatomas, tai pildant formą tuščios eilutės gali būti praleidžiamos. Atsižvelgiant į investicijų projekto specifiką, gali būti įrašomos papildomos eilutės, kurios detalizuotų esamas pozicijas;
7.5. investicijų projektų įvertinimas, naudojant dabartinės grynosios investicijų projektų vertės kriterijų. Naudojant šį kriterijų, atrinkti investicijų projektai turi būti išdėstyti eilės tvarka, atsižvelgiant į numatomų rezultatų ir numatomų sąnaudų diskontuotą vertę. Dabartinė grynoji vertė apskaičiuojama pagal formą Nr. Inv. 10 (12 priedas). Ši forma pildoma tokia tvarka:
7.5.1. prieš kiekvieną rodiklį rašomas ženklas. Jei asignavimų valdytojo piniginės lėšos padidėjo, jos rašomas su „+“ ženklu, o jei sumažėjo su „-“ ženklu;
7.5.5. 04 eilutėje įrašomi atitinkamų metų duomenys iš formos Nr. Inv. 4 01 eilutės. Investicija į ilgalaikį turtą rodoma su „- „ ženklu;
7.5.6. 05 eilutėje įrašomi atitinkamų metų duomenys iš formos Nr. Inv. 5 01 eilutės, tačiau su priešingu ženklu, t. y. padidėjimas su „+“ ženklu, o sumažėjimas su „-“ ženklu;
7.5.7. 06 eilutėje įrašomi atitinkamų metų duomenys iš formos Nr. Inv. 6 01 eilutės, tačiau su priešingu ženklu;
7.5.8. 07 eilutėje įrašomi atitinkamų metų duomenys iš formos Nr. Inv. 7 01 eilutės, tačiau su priešingu ženklu;
7.5.9. 08 eilutėje įrašomi atitinkamų metų duomenys iš formos Nr. Inv. 8 01 eilutės, tačiau su priešingu ženklu;
IV. INVESTICIJŲ PROJEKTŲ ĮVERTINIMAS SĄNAUDŲ EFEKTYVUMO POŽIŪRIU
8. Tais atvejais, kai kelių investicijų projektų rezultatai naudojant dabartinės grynosios investicijų projekto vertės kriterijų yra lygūs arba kai rezultatai vertine išraiška nėra pagrindinis investicijų projekto tikslas, atliekama sąnaudų efektyvumo analizė. Šios analizės atveju socialiniai rezultatai yra lyginami su sąnaudomis. Tai yra susumuojami investicijų projekto socialiniai rezultatai per nagrinėjamus metus ir padalijama iš formos Nr. Inv. 10 11 eilutės diskontuotų pinigų srautų sumos, gautos per tą patį metų skaičių. Sąnaudų efektyvumo požiūriu priimtiniausia ta investicija, kurios dabartinės grynosios vertės santykis su socialiniu rezultatu yra mažiausias. Pavyzdžiui, numatomą apsilankymų skaičių poliklinikoje reikėtų padalyti iš diskontuotų pinigų srautų sumos.
V. RIZIKOS IR JAUTRUMO ANALIZĖ
9. Rizikos analizė gali būti taikoma, kai rengiant investicijų projektą būna sunku nustatyti numatomus gauti rezultatus bei sąnaudas. Ji naudojama siekiant nustatyti, kurių rodiklių nukrypimas yra svarbus įvertinant investicijų projektą, arba norint nurodyti, kokie papildomi tyrimai arba duomenys turi būti pateikti, kad būtų galima įvertinti galimus nukrypimus nuo planinių investicijų projekto reikšmių.
10. Jautrumo analizė parodo, kaip vienų ar kitų rezultatų bei sąnaudų elementų nukrypimai paveikia analizuojamo investicijų projekto vertinimo kriterijus. Jautrumo analizė atliekama keičiant pradines prielaidas ir stebint, kaip keičiasi dabartinės grynosios vertės bei kiti kriterijai. Kai nedideli nagrinėjamų sąnaudų pokyčiai sąlygoja didelius kriterijų pokyčius, laikoma, kad ši investicija rizikinga.
VI. DARBŲ IR PREKIŲ PIRKIMAI
11. Darbų ir prekių, reikalingų įgyvendinti investicijų projektui, pirkimą sudaro:
11.1. pirkimo rizikos įvertinimas, t. y. kiekvienu pirkimo atveju turi būti išnagrinėtas turto rizikos valdymas per visą jo tarnavimo laiką. Asignavimų valdytojas turėtų apžvelgti šias rizikos rūšis: pirkimo darbų grafiką, pirkimo ir įsigyto (sukurto) turto eksploatavimo (paprastąsias) išlaidas, moralinį turto senėjimą, tikėtinas projekto sužlugimo galimybes, vengti suformuoti monopolį viešojo pirkimo stadijoje (reikalavimai viešiesiems pirkimams turi būti nustatomi taip, kad pagal galimybes apimtų kuo daugiau tiekėjų (rangovų). Formuodamas rizikos valdymo strategiją, asignavimų valdytojas privalo numatyti visus rizikos atvejus visuose investicijų projekto įgyvendinimo etapuose ir vengti jos. Padidėjusi rizika gali būti pateisinta tik esant dviem sąlygoms: jei didesnė rizika užtikrins geresnį rezultatą ir jei nesėkmės atveju įsigytas (sukurtas) turtas galės būti panaudotos tolesnėje asignavimų valdytojo veikloje;
11.2. pirkimo sąlygų nustatymas, t. y. turi būti nurodytos sąlygos, kurioms esant gali būti nutrauktas tolesnis pirkimas esant nukrypimams nuo užplanuotų sąnaudų lygio, darbų vykdymo grafiko ar panašiai;
VII. REIKALAVIMAI INVESTICIJŲ PROGRAMOMS, TEIKIAMOMS FINANSŲ MINISTERIJAI
13. Asignavimų valdytojo investicijų programa ir investicijų projektai, kaip sudėtinės jos dalys, turėtų būti ir sudėtinė jo strateginių veiklos planų dalis. Asignavimų valdytojai parengtą investicijų programą pateikia valstybės arba savivaldybės institucijoms, valstybės įstaigoms, nurodytoms Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės tvarkos patvirtinimo“, 8 punkte. Jos įvertina, ar pateikta medžiaga atitinka šios metodikos reikalavimus, nustato investicijų projektų įgyvendinimo prioritetus, apibendrina gautą medžiagą ir suvestinę investicijų projektų programą (kartu su siūlomais įgyvendinti investicijų projektais) pagal savo kompetenciją teikia Finansų ministerijai.
14. Investicijų projektai, išskyrus nurodytus šios metodikos 15 punkte, kuriuos įgyvendinant įsigyjamų prekių vertė yra mažesnė kaip 75 tūkst. litų arba perkamų darbų vertė yra mažesnė kaip 300 tūkst. litų, taip pat investicijų projektai, kurie buvo finansuoti iš valstybės lėšų, gali būti teikiami ne visos apimties, t. y. nesilaikant III – V skyriuose nurodytų reikalavimų. Tuo atveju, jei investicijų projektas teikiamas ne visos apimties, kartu turi būti pridėti skaičiavimai, pagrindžiantys lėšų poreikį investicijų projektui įgyvendinti.
15. Asignavimų valdytojai tekia visos apimties investicijų projektą, jeigu objektų statybos buvo pradėtos iki 1995 m. sausio 1 d. ir iki šiol atliktų darbų vertė sudaro mažiau kaip 50 proc. sąmatinės vertės sumos arba darbams užbaigti reikia daugiau kaip 10 mln. litų, arba jeigu 1995-2001 metais jie nebuvo finansuoti.
VIII. INVESTICIJŲ PROGRAMŲ TEIKIMAS
16. Valstybės arba savivaldybių institucijos, valstybės įstaigos investicijų programas dėl investicijų projektų įtraukimo į Valstybės investicijų 2002-2004 metų programą pagal išdėstytus reikalavimus turi pateikti Finansų ministerijos Biudžeto departamento Investicijų skyriui iki 2001 m. liepos 20 dienos.
17. Kartu su investicijų programomis pagal kiekvieną investicijų projektą pateikiami skaičiavimai apie numatomus nacionalinio biudžeto paprastųjų išlaidų pokyčius visam planuojamam investicijos tarnavimo laikotarpiui, kurie gali atsirasti įgyvendinus investicijų projektą. Paprastųjų išlaidų pokyčiai apskaičiuojami penkeriems metams, darant prielaidą, kad penktųjų metų išlaidos bus pastovios visą planuojamą investavimo objekto naudojimo laikotarpį.
Apskrities viršininko administracija, savivaldybių institucijos kartu su investicijų programomis pagal kiekvieną investicijų projektą pateikia atitinkamos valstybės institucijos (ministerijos), kuriai pagal įstatymus ir kitus teisės aktus pavesta įgyvendinti atitinkamos srities valstybės politiką, tarp jų ir investicijų srityje, išvadas bei pasiūlymus dėl teikiamo investicijų projekto.
18. Valstybės arba savivaldybių institucijos, valstybės įstaigos dėl siūlomų įgyvendinti investicijų programų pateikia Finansų ministerijai šiuos dokumentus:
18.2. informaciją apie kiekvieną ūkio subjekto planuojamą įgyvendinti investicijų projektą, kurioje nurodo:
18.2.1. atsakingus asmenis, kurie rengė investicijų projektą, jų telefonus, elektroninio pašto adresą;
IX. INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMO TVARKA
19. Investicijų projektai į Valstybės investicijų 2002 – 2004 metų programą bus įtraukiami atsižvelgiant į prioritetus šia eilės tvarka:
19.1. bendrai su Europos Sąjunga finansuojami ir atitinkantys pasirengimo narystei NATO reikalavimus investicijų projektai;
19.2. investicijų projektai dėl statinių, kurių konstrukcijų būklė yra avarinė, o jų eksploatavimo nutraukti negalima;
19.3. investicijų projektai, dėl kurių yra Lietuvos Respublikos Seimo, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai (sprendimai);
19.4. investicijų projektai, dėl kurių yra teisės aktų reglamentuoti valstybės įsipareigojimai iš dalies juos finansuoti iš valstybės lėšų;
X. INVESTICIJŲ PROJEKTO CHARAKTERISTIKOS IR SUVESTINĖS DUOMENŲ LENTELĖS UŽPILDYMO TVARKA
21. Kartu su metodikos VIII skyriuje nurodyta medžiaga pateikiama Finansų ministerijai Investicijų projekto charakteristika (1 priedas), kurioje nurodomi pagrindiniai duomenys apie kiekvieną siūlomą įgyvendinti investicijų projektą, ir Suvestinė informacija apie investicijų programą (2 priedas), kurioje nurodomos siūlomos įgyvendinti atitinkamos srities investicijų programos pagal kiekvieną asignavimų valdytoją ir kiekvieną jo siūlomą įgyvendinti investicijų projektą.
22. Investicijų projekto charakteristika pildoma tokia tvarka:
22.1. pirmose šešiose šios lentelės eilutėse nurodomi duomenys turi sutapti su atitinkamais duomenimis, nurodytais Finansų ministerijai teikiamose paraiškose 2002 m. gauti valstybės biudžetų asignavimų veiklos išlaidoms padengti. Tuo atveju, jei asignavimų valdytojai tokių paraiškų neteikia, eilutėje „Asignavimų valdytojas“ skilties „Kodai“ nepildo, o likusius kodus nustato savarankiškai vadovaudamiesi Strateginio planavimo metodikos nuostatomis;
22.2. eilutėje „Investicijų projekto (priemonės) pavadinimas“ teikiamų tęstinų investicijų projektų pavadinimai turi sutapti su anksčiau į valstybės investicijų programas įtrauktų investicijų projektų pavadinimais. Naujų investicijų projektų pavadinimuose turi būti nurodoma:
22.2.1. investavimo objektas, t. y., ar tai bus statybos, rekonstravimo ar renovacijos objektas (statinys, kelias, tiltas, teritorija, įrenginiai, tinklai), nustatyta tvarka patvirtintos programos pavadinimas, įsigyjamas ilgalaikis turtas (kompiuterinė ir organizacinė technika, medicinos įranga, automobiliai ir pan.);
22.2.2. projekto įgyvendinimo vieta, t. y. konkreti gatvė, pastato numeris, miestas, rajonas, regionas arba šalis (investicijų projektams, vykdomiems už Lietuvos ribų). Projektams, vykdomiems visoje šalies teritorijoje (pvz., muitinės informacinės sistemos kūrimas), įgyvendinimo vietos nurodyti nereikia;
22.2.3. įgyvendinimo būdas, t. y., ar tai bus statyba (pastato statyba, kelio tiesimas, tilto statyba ir kt.), rekonstravimas (laikančiųjų konstrukcijų keitimas, atitvarinių konstrukcijų perstatymas), renovacija (visiškas konstrukcijų atnaujinimas), projektavimas (statybos, rekonstravimo, renovacijos darbų ir sistemų projektavimas), ilgalaikio turto įsigijimas;
22.3. eilutėje „Investicijų projekto įgyvendinimo tikslas“ nurodoma, kokių tikslų siekiama įgyvendinant investicijų projektą ir ar jis priklauso Lietuvos pasirengimo narystei Europos Sąjungoje programos (LPNP-NAPP) priemonių grupei;
22.4. eilutėje „Investicijų projekto prioritetas kitų investicijų projektų atžvilgiu“ nurodomas investicijų projekto svarbumas, palyginti su kitais investicijų programoje nurodytais investicijų projektais;
22.5. eilutėje „Technologiniai investicijų projekto įgyvendinimo terminai“ nurodomi optimalūs terminai, per kuriuos investicijų projektas galėtų būti įgyvendintas, jeigu finansavimas būtų visiškai užtikrintas;
22.6. eilutėje „Investicijų projekto pajėgumas“ nurodomas investicijų projekto projektinis pajėgumas tokiais matavimo vienetais, kurie taikomi tokio tipo projektams (mokykla – mokinių skaičius, kelias – km, administracinis pastatas – bendras plotas, m-2 ir t. t.);
22.7. dalyje „Investicijų projekto įgyvendinimo etapai“ išvardijami pagrindiniai investicijų projekto įgyvendinimo (įdiegimo) etapai, nurodomas jų turinys ir pateikiama šių darbų vertė atitinkamais metais;
22.8. dalyje „Specialūs teisės aktai dėl investicijų projekto įgyvendinimo“ išvardijami visi teisės aktai, kurie reglamentuoja šio investicijų projekto įgyvendinimą;
22.9. dalyje „Dokumentai“ išvardijami visi dokumentai, kurie buvo parengti šiam investicijų projektui įgyvendinti, nurodoma juos parengusi institucija, parengimo data ir numeris;
22.10. informacija apie investicijų projekto finansavimą pildoma šia tvarka:
22.10.1. stulpelyje „Atlikta darbų iki 2001 01 01“ įrašoma informacija, kiek lėšų ir iš kokių finansavimo šaltinių buvo panaudota priemonei įgyvendinti;
22.10.3. stulpelyje „Numatyta 2001 m. pagal VIP 2001“ įrašoma informacija, kiek lėšų ir iš kokių finansavimo šaltinių yra numatyta investicijų projektui įgyvendinti pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. kovo 30 d. nutarimą Nr. 359;
22.10.5. 04 ir 05 eilutėse įrašomos tų paskolų išmokėtos sumos, kurios buvo pasirašytos iki 2001 07 01;
22.10.6. 07 ir 08 eilutėse įrašomos tų paskolų išmokėtos sumos, kurioms sutartys planuojamos pasirašyti po 2001 07 01;
22.10.7. eilutėse „Savivaldybės biudžetas“, „Nuosavos įmonių lėšos“, „Kiti šaltiniai“ įrašomos planuojamos investicijų finansavimo apimtys iš šių lėšų šaltinių;
22.10.8. eilutėje „Iš viso“ ir stulpelyje „Iš viso nuo 2002 m.“ sumuojami atitinkami lentelėje nurodyti dydžiai;
22.10.9. 15, 16, 17, 18 eilutėse iš sumos, nurodytos 14 eilutėje, įrašoma, kokio pobūdžio darbams bus skiriamos lėšos;
22.10.10. pastabose reikėtų pažymėti, ar prašomos valstybės biudžeto ir Privatizavimo fondo lėšos būtų naudojamos kaip viso projekto finansavimo dalis, ar kaip vienintelis priemonės finansavimo šaltinis; informacija apie pasirašytas ir planuojamas pasirašyti paskolų (subsidijų) sutartis, paaiškinimai dėl kitų projekto finansavimo šaltinių ir kita svarbi informacija;
22.10.11. dalyje „Paskolų ir negrąžintinos finansinės paramos (grantų) statusas, 2001 m. liepos 1 d. duomenimis“ nurodomas finansų institucijos, suteikusios paskolą ir negrąžintiną finansinę paramą, pavadinimas, valiutos, kuria suteikta paskola ir parama, pavadinimas, paskolos ir paramos dydis ir apibrėžiamas paskolos ir paramos statusas.
1 priedas
INVESTICIJŲ PROJEKTO CHARAKTERISTIKA
|
|
Kodai |
||||||
Asignavimų valdytojas |
|
|
||||||
Asignavimų valdytojo tikslas |
|
|
||||||
Programos pavadinimas |
|
|
||||||
Programos tikslas |
|
|
||||||
Uždavinio pavadinimas |
|
|
||||||
Investicijų projekto (priemonės pavadinimas) |
|
|
||||||
|
|
|
||||||
Investicijų projekto įgyvendinimo tikslas (būtina pažymėti, ar priemonė priklauso NAPP priemonių grupei) |
|
|
||||||
Investicijų projekto prioritetas kitų investicijų projektų atžvilgiu (eilės Nr.) |
|
|
||||||
Technologiniai investicijų projekto įgyvendinimo terminai |
pradžia, metai |
|
pabaiga, metai |
|
||||
Įgyvendinimo vieta |
|
|
||||||
Investicinjų projekto pajėgumas (fiziniais matavimo vienetais) |
|
|
||||||
|
|
|
||||||
Investicijų projekto įgyvendinimo etapai (tūkst. Lt) |
||||||||
Trumpas darbo (darbo etapo) pavadinimas |
iki 2001 01 01 |
2001 m. |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
|||
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||
Specialūs teisės aktai dėl investicijų projekto įgyvendinimo
Teisės akto tipas (įstatymas, nutarimas, įsakymas, kita), dokumento pavadinimas |
Priėmimo data, numeris |
|
|
|
|
Dokumentai (statybos pagrindimas, techninis projektas, darbo projektas, valstybės ekspertizė, kita)
Dokumento pavadinimas |
Dokumentą parengusios organizacijos pavadinimas |
Priėmimo data, numeris |
|
|
|
|
|
|
2. Informacija apie investicijų projekto finansavimą
|
Eil. Nr. |
Atlikta darbų iki 2001 01 01 |
Likutinė priemonės vertė, 2001 01 01 |
Numatyta 2001 m. pagal VIP 2001 |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
po 2004 m. |
Iš viso nuo 2002 m. |
Pastabos |
Valstybės biudžetas |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
Privatizavimo fondas |
02 |
|
|
|
|
|||||
Pasirašytų iki 2001 07 01 paskolų išmokėtos sumos: |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
valstybės vardu |
04 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
su valstybės garantija |
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Planuojamų pasirašyti iki 2001 07 01 paskolų išmokėtos sumos: |
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
valstybės vardu |
07 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
su valstybės garantija |
08 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
Pasirašytų iki 2001 07 01 negrąžintinos finansinės paramos (grantų) išmokėtos sumos |
09 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
Planuojamų pasirašytų iki 2001 07 01 negrąžintinos finansinės paramos (grantų) išmokėtos sumos |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
Savivaldybės biudžetas |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
Nuosavos įmonių lėšos |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
Kiti šaltiniai |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
IŠ VISO |
14 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
iš jų : projektavimui |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
statybos ir montavimo darbams |
16 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
ilgalaikiam turtui įsigyti |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
kitoms išlaidoms |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
Paskolų ir negrąžintinos finansinės paramos (grantų) statusas, 2001 m. liepos 1 d. duomenimis
Finansų institucijos, suteikusios paskolą (subsidiją), pavadinimas |
Valiutos pavadinimas |
Suma valiuta, tūkst. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
iš 04 ir 05 eilučių |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
iš 07 ir 08 eilučių |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
iš 09 eilutės |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
iš 10 eilutės |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Parengė: |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
pareigos |
vardas |
pavardė |
parašas |
telefonas |
el.pašto adresas |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Valstybės arba savivaldybės institucija, valstybės įstaiga |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
SUVESTINĖ INFORMACIJA APIE INVESTICIJŲ PROGRAMĄ, |
NUMATOMĄ ĮGYVENDINTI 2002-2004 METAIS |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(tūkst. Lt)
|
|
|
||||||||
Asignavimų valdytojo pavadinimas, investicijų projekto pavadinimas |
Priemonės prioriteto Nr. |
Priemonės priklausymas NAPP priemonių grupei: 1- taip; 0 - ne |
Įgyvendinimo terminai |
Panaudota lėšų iki 2001 01 01 |
Planuojama panaudoti 2001 metais pagal VIP2001 |
Likutinė priemonės vertė 2002 01 01 |
2002 metai |
|
|
|
|
2003 metai |
|
|
|
|
2004 metai |
||||||||||||||||||||||||
lėšų poreikis iš viso |
valstybės biudžetas ir Priv. fondas |
Pasirašytų iki 2001 01 01 paskolų, grantų išmokėtos sumos |
Planuojamų pasirašyti po 2001 07 01 paskolų, grantų išmokėtinos sumos |
nuosavos lėšos |
Lėšų poreikis iš viso |
valstybės biudžetas ir Priv. fondas |
pasirašytų iki 2001 07 01 paskolų, grantų išmokėtinos sumos |
planuojamų pasirašyti po 2001 07 01 paskolų, grantų išmokėtinos sumos |
nuosavos lėšos |
Lėšų poreikis iš viso |
valstybės biudžetas ir Priv. fondas |
pasirašytų iki 2001 07 01 paskolų, grantų išmokėtinos sumos |
planuojamų pasirašyti po 2001 07 01 paskolų, grantų išmokėtinos sumos |
nuosavos lėšos |
|||||||||||||||||||||||||||
pradžia |
pabaiga |
valstybės vardu |
su valstyb. garantija |
grantai |
valstybės vardu |
su valstyb. garantija |
grantai |
valstybės vardu |
su valstyb. garantija |
grantai |
valstybės vardu |
su valstyb. garantija |
grantai |
valstybės vardu |
su valstyb. garantija |
grantai |
valstybės vardu |
su valstyb. garantija |
grantai |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
______________
3 priedas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forma Nr. Inv. 1 |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodas |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Ministerija |
|
|||||||||||||||||||
|
(Asignavimų valdytojas, įstaiga) |
|
|
Departamentas |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Biudžetinė įstaiga |
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
(programos pavadinimas) |
|
|
|
( programos kodas*) |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas) |
|
|
(funkcijos kodas**) |
|||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
BIUDŽETO IŠLAIDŲ SUMAŽĖJIMAS, ĮGYVENDINUS INVESTICIJŲ PROJEKTĄ (INVESTICIJŲ PROJEKTO PAVADINIMAS ) |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
tūkst. Lt |
|||||||||||||||||||||
Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas |
Išlaidų pavadinimas |
Eil. Nr. |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
2005 m. |
2006 m. |
||||||||||||||||||||
|
1 |
|
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||||||||||||||||
1 |
|
|
|
Paprastosios išlaidos -iš viso: (02+23+27) |
01 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
|
|
Išlaidos darbams, prekėms ir paslaugoms (03-05) |
02 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
1 |
1 |
Darbo užmokestis |
03 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
2 |
1 |
Įnašai socialiniam draudimui |
04 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
|
Kitos išlaidos darbams, prekėms ir paslaugoms – iš viso: (06-22) |
05 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
1 |
Mityba |
06 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
2 |
Medikamentai |
07 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
3 |
Šildymas |
08 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
4 |
Elektros energija |
09 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
5 |
Ryšių paslaugos |
10 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
6 |
Transporto išlaikymas |
11 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
7 |
Apranga ir patalynė |
12 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
8 |
Spaudiniai |
13 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
9 |
Kitos prekės |
14 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
10 |
Komandiruotės |
15 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
11 |
Miestų ir gyvenviečių viešasis ūkis |
16 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
12 |
Vandentiekis ir kanalizacija |
17 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
13 |
Ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
18 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
14 |
Ilgalaikio materialiojo turto remontas |
19 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
15 |
Kvalifikacijos kėlimas |
20 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
16 |
Dotacija kultūrai ir menui |
21 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
30 |
Kitos išlaidos |
22 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
2 |
|
|
Palūkanų išmokos (24-26) |
23 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
2 |
1 |
1 |
Kitiems valdymo lygiams |
24 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
2 |
2 |
1 |
Ne valdymo subjektams |
25 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
1 |
Užsienio subjektams |
26 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
|
|
Subsidijos ir kitos pervedamos lėšos (28+32+35+36+39) |
27 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
1 |
|
Subsidijos (29-31) |
28 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
1 |
1 |
Valstybinėms nefinansinėms įmonėms |
29 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
1 |
2 |
Finansinėms institucijoms |
30 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
1 |
3 |
Kitoms įmonėms |
31 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
2 |
|
Pervedamos lėšos kitiems valdymo lygiams (33+34) |
32 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
2 |
1 |
Dotacijos |
33 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
2 |
2 |
Kitos |
34 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
3 |
1 |
Pervedamos lėšos ne pelno institucijoms |
35 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
4 |
|
Parama šeimoms (37+38) |
36 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
4 |
1 |
Stipendijos |
37 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
4 |
10 |
Kita parama |
38 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
1 |
3 |
5 |
1 |
Pervedamos lėšos į užsienį |
39 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
______________
4 priedas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forma Nr. Inv. 2 |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodas |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ministerija |
|
||||||||||||||
(Asignavimų valdytojas, įstaiga) |
|
|
|
Departamentas |
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Biudžetinė įstaiga |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
(programos pavadinimas) |
|
|
|
(programos kodas*) |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas) |
|
|
(funkcijos kodas**) |
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ PAJAMŲ UŽ TEIKIAMAS PASLAUGAS PADIDĖJIMAS, ĮGYVENDINUS INVESTICIJŲ PROJEKTĄ (INVESTICIJŲ PROJEKTO PAVADINIMAS ) |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
tūkst. Lt |
|||||||||||||||||
Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas |
Pajamų pavadinimas |
Eil.Nr. |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
2005 m. |
2006 m. |
|
|||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|||||||||||||||
|
Einamųjų metų įplaukos – iš viso: |
01 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
02 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
______________
5 priedas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forma Nr. Inv. 3 |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodas |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Ministerija |
|
|||||||||||||||
(Asignavimų valdytojas, įstaiga) |
|
|
Departamentas |
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Biudžetinė įstaiga |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
(programos pavadinimas) |
|
|
(programos kodas*) |
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas) |
|
(funkcijos kodas**) |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ IŠLAIDŲ, FINANSUOJAMŲ IŠ PAJAMŲ, GAUTŲ UŽ TEIKIAMAS PASLAUGAS, SUMAŽĖJIMAS, ĮGYVENDINUS INVESTICIJŲ PROJEKTĄ (INVESTICIJŲ PROJEKTO PAVADINIMAS ) |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
tūkst. Lt |
||||||||||||||||||||
|
Kodas |
|
Išlaidų pavadinimas |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
2005 m. |
2006 m. |
|||||||||||||||
1 |
|
|
|
Paprastosios išlaidos – iš viso: |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
|
|
Išlaidos darbams, prekėms ir paslaugoms |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
1 |
1 |
Darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
2 |
1 |
Įnašai socialiniam draudimui |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
|
Kitos išlaidos darbams, prekėms ir paslaugoms |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
1 |
Mityba |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
2 |
Medikamentai |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
3 |
Šildymas |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
4 |
Elektros energija |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
5 |
Ryšių paslaugos |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
6 |
Transporto išlaikymas |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
7 |
Apranga ir patalynė |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
8 |
Spaudiniai |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
9 |
Kitos prekės |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
10 |
Komandiruotės |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
11 |
Miestų ir gyvenviečių viešasis ūkis |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
12 |
Vandentiekis ir kanalizacija |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
13 |
Ilgalaikiomaterialiojo turto nuoma |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
14 |
Ilgalaikiomaterialiojo turto remontas |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
15 |
Kvalifikacijos kėlimas |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
1 |
3 |
30 |
Kitos išlaidos |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
2 |
|
|
Palūkanų išmokos |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
______________
6 priedas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forma Nr. Inv. 4 |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodas |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Ministerija |
|
||||||||||||||
|
(Asignavimų valdytojas, įstaiga) |
|
|
Departamentas |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Biudžetinė įstaiga |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
(programos pavadinimas) |
|
|
|
|
( programos kodas*) |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas) |
|
|
|
(funkcijos kodas**) |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
NEPAPRASTŲJŲ IŠLAIDŲ POREIKIS INVESTICIJŲ PROJEKTUI (INVESTICIJŲ PROJEKTO PAVADINIMAS) |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
tūkst. Lt |
||||||||||||||||
Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas |
Išlaidų pavadinimas |
Eil. Nr. |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
2005 m. |
2006 m. |
|||||||||||||||
1 |
|
|
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||||||||||||
2 |
|
|
|
Nepaprastosios išlaidos (41+48+49+50+53+54) |
40 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
4 |
|
|
Ilgalaikio turto kūrimas, įsigijimas ir teritorijų planavimas(42+45+46+47) |
41 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
4 |
1 |
|
Statyba (43+44) |
42 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
4 |
1 |
1 |
Gamtosaugos objektai |
43 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
4 |
1 |
2 |
Kiti statybos objektai |
44 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
4 |
2 |
1 |
Žemės gerinimas |
45 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
4 |
3 |
1 |
Ilgalaikio turto įsigijimas |
46 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
4 |
4 |
1 |
Teritorijų planavimas |
47 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
5 |
1 |
1 |
Strateginių ir neliečiamų atsargų sudarymas |
48 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
6 |
1 |
1 |
Žemės ir nematerialiojo turto įsigijimas |
49 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
7 |
|
|
Pervedamos lėšos kapitalui įsigyti (51+52) |
50 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
7 |
1 |
1 |
Šalies viduje |
51 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
7 |
2 |
1 |
Užsienyje |
52 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
19 |
1 |
1 |
Muziejinių vertybių įsigijimas |
53 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
20 |
1 |
1 |
Paskolų, gautų ilgalaikiam turtui įsigyti, dengimas |
54 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
______________
7 priedas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forma Nr. Inv. 5 |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodas |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ministerija |
|
||||||||||||||
|
|
(Asignavimų valdytojas, įstaiga) |
|
|
Departamentas |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Biudžetinė įstaiga |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
(programos pavadinimas) |
|
|
|
|
(programos kodas*) |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas) |
|
|
|
(funkcijos kodas**) |
|||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
TRUMPALAIKIO TURTO IR MATERIALINIŲ ATSARGŲ PADIDĖJIMAS (SUMAŽĖJIMAS), ĮGYVENDINUS INVESTICIJŲ PROJEKTĄ (INVESTICIJŲ PROJEKTO PAVADINIMAS ) |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
tūkst. Lt |
||||||||||||||||
Išlaidų pavadinimas |
Eil. Nr. |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
2005 m. |
2006 m. |
|||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|||||||||||||||||
Trumpalaikis turtas ir materialinės atsargos – iš viso: (02+17+18) |
01 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Trumpalaikis turtas (070, 071) |
02 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Medžiagos mokslo, mokymo ir kt. tikslams (060) |
03 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Maisto produktai (061) |
04 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Medikamentai ir tvarsliava (062) |
05 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Ūkinės medžiagos ir raštinės reikmenys (063) |
06 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Kuras, degalai ir tepalai (064) |
07 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Pašarai (065) |
08 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Tara (066) |
09 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Kitos medžiagos (067) |
10 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Atsargos kelyje (068) |
11 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Mašinų ir įrengimų atsarginės dalys (069) |
12 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Iš viso materialinių atsargų (060-069) (03+04+05+06+07+08+09+10+11+12) |
13 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Gaminiai ir produkcija (030,031) |
14 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Medžiagos mokslinio tyrimo tikslams (043, 044) |
15 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Gyvulių prieauglis ir penimieji gyvuliai (050) |
16 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Iš viso atsargų (030, 031, 043, 044, 050, 060-069) (13+14+15+16) eilutės |
17 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Montuotini įrengimai ir statybinės medžiagos (040, 041) |
18 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
______________
8 priedas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forma Nr. Inv. 6 |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodas |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Ministerija |
|
||||||||||
(Asignavimų valdytojas, įstaiga) |
|
|
Departamentas |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Biudžetinė įstaiga |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
(programos pavadinimas) |
|
|
|
|
( programos kodas*) |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas) |
(funkcijos kodas**) |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ATSISKAITYMŲ, PINIGINIŲ LĖŠŲ BEI KITŲ STRAIPSNIŲ LIKUČIŲ PADIDĖJIMAS (SUMAŽĖJIMAS), ĮGYVENDINUS INVESTICIJŲ PROJEKTĄ (INVESTICIJŲ PROJEKTO PAVADINIMAS ) |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
tūkst. Lt |
||||||||||||
Išlaidų pavadinimas |
Eil Nr. |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
2005 m. |
2006 m. |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
||||||||||||
Atsiskaitymų, piniginių lėšų bei kitų straipsnių likučių pokyčiai - iš viso: (08-13+18-21-25+28+29-32-33) |
01 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai su atskaitingais asmenimis (160) |
02 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai už trūkumus (170)** |
03 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai už įmokas socialiniam draudimui (171) |
04 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai už įmokas į biudžetą (173) |
05 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai už lėšas,gautas pagal pavedimus (176) |
06 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai su debitoriais (150, 152, 153, 154, 155, 172, 174, 178, 179) |
07 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai (Gautinos sumos) — iš viso: (02+03+04+05+06+07) |
08 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai už įmokas socialiniam draudimui (171) |
09 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai už įmokas į biudžetą (173)* |
10 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai su kreditoriais (150, 152, 153, 154, 155, 172, 174, 178, 179) |
11 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai su darbininkais ir tarnautojais (180, 181-187, 189) |
12 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai (Mokėtinos sumos) — iš viso (09+10+11+12) |
13 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Einamoji sąskaita (090, 091, 100, 101) |
14 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Kitos valstybės biudžeto piniginės lėšos (120, 113 – valiutinė sąskaita) |
15 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Kitos nebiudžetinės piniginės lėšos (113, 120) |
16 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Kitos piniginės lėšos, akcijos ir vertybiniai popieriai (110, 111, 112, 114, 130, 131, 132, 133) |
17 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Piniginės lėšos — iš viso (14+15+16+17) |
18 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Iš biudžeto skiriamos lėšos įstaigos išlaidoms ir kitoms priemonėms (140, 230) |
19 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Lėšos, gautos iš kitų šaltinių (142, 231, 232, 236, 238) |
20 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Finansavimas — iš viso (19+20) |
21 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Kiti fondai ir rezervai (240, 246) |
22 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai už lėšas,gautas pagal pavedimus (176) |
23 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Atsiskaitymai su deponentais (177) **** |
24 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Kiti fondai ir tikslinės paskirties lėšos — iš viso (22+23+24) |
25 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Biudžeto išlaidos įstaigai išlaikyti ir kitoms priemonėms (200) |
26 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Kitos išlaidos (080, 081, 082, 083, 084, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 217) |
27 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Išlaidų likučių pokyčiai — iš viso (26+27) |
28 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Nuostolių likučių pokyčiai |
29 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Gamybinių (mokymo) dirbtuvių gaminių ir pagalbinio žemės ūkio produkcijos realizavimo pajamos (280, 281) |
30 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Specialiųjų lėšų ir profesinių mokyklų gamybinės veiklos pajamos (400,402) |
31 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Pajamų likučių pokyčiai — iš viso (30+31) |
32 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Pelno likučių pokyčiai |
33 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
______________
9 priedas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forma Nr. Inv. 7 |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodas |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Ministerija |
|
||||||||||||||
|
(Asignavimų valdytojas, įstaiga) |
|
|
Departamentas |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Biudžetinė įstaiga |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
(programos pavadinimas) |
|
|
|
|
(programos kodas*) |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas) |
|
|
|
(funkcijos kodas**) |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
BIUDŽETO IŠLAIDŲ PADIDĖJIMAS, ĮGYVENDINUS INVESTICIJŲ PROJEKTĄ (INVESTICIJŲ PROJEKTO PAVADINIMAS) |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
tūkst. Lt |
||||||||||||||||
Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas |
Išlaidų pavadinimas |
Eil. Nr. |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
2005 m. |
2006 m. |
|||||||||||||||
1 |
|
|
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||||||||||||
1 |
|
|
|
Paprastosios išlaidos - iš viso: (02+23+27) |
01 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
|
|
Išlaidos darbams, prekėms ir paslaugoms (03-05) |
02 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
1 |
1 |
Darbo užmokestis |
03 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
2 |
1 |
Įnašai socialiniam draudimui |
04 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
|
Kitos išlaidos darbams, prekėms ir paslaugoms - iš viso: (06-22) |
05 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
1 |
Mityba |
06 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
2 |
Medikamentai |
07 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
3 |
Šildymas |
08 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
4 |
Elektros energija |
09 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
5 |
Ryšių paslaugos |
10 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
6 |
Transporto išlaikymas |
11 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
7 |
Apranga ir patalynė |
12 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
8 |
Spaudiniai |
13 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
9 |
Kitos prekės |
14 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
10 |
Komandiruotės |
15 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
11 |
Miestų ir gyvenviečių viešasis ūkis |
16 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
12 |
Vandentiekis ir kanalizacija |
17 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
13 |
Ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
18 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
14 |
Ilgalaikio materialiojo turto remontas |
19 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
15 |
Kvalifikacijos kėlimas |
20 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
16 |
Dotacija kultūrai ir menui |
21 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
1 |
3 |
30 |
Kitos išlaidos |
22 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
2 |
|
|
Palūkanų išmokos (24-26) |
23 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
2 |
1 |
1 |
Kitiems valdymo lygiams |
24 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
2 |
2 |
1 |
Ne valdymo subjektams |
25 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
1 |
Užsienio subjektams |
26 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
|
|
Subsidijos ir kitos pervedamos lėšos (28+32+35+36+39) |
27 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
1 |
|
Subsidijos (29-31) |
28 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
1 |
1 |
Valstybinėms nefinansinėms įmonėms |
29 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
1 |
2 |
Finansinėms institucijoms |
30 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
1 |
3 |
Kitoms įmonėms |
31 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
2 |
|
Pervedamos lėšos kitiems valdymo lygiams (33+34) |
32 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
2 |
1 |
Dotacijos |
33 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
2 |
2 |
Kitos |
34 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
3 |
1 |
Pervedamos lėšos ne pelno institucijoms |
35 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
4 |
|
Parama šeimoms (37+38) |
36 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
4 |
1 |
Stipendijos |
37 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
4 |
10 |
Kita parama |
38 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
3 |
5 |
1 |
Pervedamos lėšos į užsienį |
39 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
______________
10 priedas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forma Nr. Inv. 8 |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodas |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Ministerija |
|
|||||||||||||||
|
(Asignavimų valdytojas, įstaiga) |
|
|
Departamentas |
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Biudžetinė įstaiga |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
(programos pavadinimas) |
|
|
|
|
( programos kodas*) |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas) |
|
|
|
(funkcijos kodas**) |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
IŠLAIDŲ, FINANSUOJAMŲ IŠ BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ GAUTŲ PAJAMŲ UŽ TEIKIAMAS PASLAUGAS, PADIDĖJIMAS, ĮGYVENDINUS INVESTICIJŲ PROJEKTĄ (INVESTICIJŲ PROJEKTO PAVADINIMAS ) |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
tūkst. Lt |
|||||||||||||||||
|
Kodas |
|
Išlaidų pavadinimas |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
2005 m. |
2006 m. |
|
||||||||||||||
1 |
|
|
|
Paprastosios išlaidos – iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
|
|
Išlaidos darbams, prekėms ir paslaugoms |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
1 |
1 |
Darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
2 |
1 |
Įnašai socialiniam draudimui |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
|
Kitos išlaidos darbams, prekėms ir paslaugoms |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
1 |
Mityba |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
2 |
Medikamentai |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
3 |
Šildymas |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
4 |
Elektros energija |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
5 |
Ryšių paslaugos |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
6 |
Transporto išlaikymas |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
7 |
Apranga ir patalynė |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
8 |
Spaudiniai |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
9 |
Kitos prekės |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
10 |
Komandiruotės |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
11 |
Miestų ir gyvenviečių viešasis ūkis |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
12 |
Vandentiekis ir kanalizacija |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
13 |
Ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
14 |
Ilgalaikio materialiojo turto remontas |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
15 |
Kvalifikacijos kėlimas |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
1 |
3 |
30 |
Kitos išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
1 |
2 |
|
|
Palūkanų išmokos |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
______________
11 priedas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forma Nr. Inv. 9 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodas |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Ministerija |
|
||||||||||||
|
|
(Asignavimų valdytojas, įstaiga) |
|
|
Departamentas |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Biudžetinė įstaiga |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
(programos pavadinimas) |
|
|
|
|
(programos kodas*) |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas) |
|
|
|
(funkcijos kodas**) |
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
NUSIDĖVĖJIMO SĄNAUDŲ APIMTIES PADIDĖJIMAS ĮGYVENDINUS INVESTICIJŲ PROJEKTĄ (INVESTICIJŲ PROJEKTO PAVADINIMAS |
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
tūkst. Lt |
||||||||||||||
Išlaidų pavadinimas |
Eil. Nr. |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
2005 m. |
2006 m. |
|||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|||||||||||||||
Įsigytas naujas ilgalaikis turtas |
01 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Įsigyto naujo ilgalaikio turto nusidėvėjimas |
02 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
______________
12 priedas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forma Nr. Inv. 10 |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodas |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Ministerija |
|
|||||||||||
|
(Asignavimų valdytojas, įstaiga) |
|
|
Departamentas |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
Biudžetinė įstaiga |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
(programos pavadinimas) |
|
|
|
|
(programos kodas*) |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
(išlaidų klasifikacija pagal valstybės funkcijas) |
|
|
|
(funkcijos kodas**) |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
DABARTINĖS GRYNOSIOS INVESTICIJŲ PROJEKTO VERTĖS APSKAIČIAVIMAS |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
tūkst. Lt |
|||||||||||||
|
Rodiklių pavadinimas |
Eil. Nr. |
2002 m. |
2003 m. |
2004 m. |
2005 m. |
2006 m. |
||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
||||||||||||
|
Biudžeto išlaidų sumažėjimas (Forma Nr. Inv. 1, eil. 01) |
01 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Biudžetinių įstaigų pajamų už teikiamas paslaugas padidėjimas (Forma Nr. Inv. 2, eil. 01) |
02 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Teikiamų paslaugų išlaidų sumažėjimas, įgyvendinus investicijų projektą (Forma Nr. Inv. 3, eil. 01) |
03 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Nepaprastųjų išlaidų poreikis (Forma Nr. Inv. 4, eil. 01) |
04 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Apyvartinių lėšų: materialinių atsargų ir trumpalaikio turto padidėjimas (Forma Nr. Inv. 5, eil. 01) |
05 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Apyvartinių lėšų: atskaitymų, piniginių lėšų bei kitų straipsnių likučių pokyčiai (Forma Nr. Inv. 6, eil. 01) |
06 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Biudžeto išlaidų padidėjimas (Forma Nr. Inv. 7, eil. 01) |
07 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Išlaidų, finansuojamų iš biudžetinių įstaigų gautų pajamų už teikiamas paslaugas, padidėjimas (Forma Nr. Inv. 8, eil. 01) |
08 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Bendras pinigų srautas (01+02+03+04+05+06+07+08) |
09 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Diskonto koeficientas |
10 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Diskontuoti pinigų srautai (09 eil. / 10 eil.) |
11 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Diskonto koeficiento apskaičiavimo tvarka:
__1___
t-ųjų metų diskonto koeficientas = (1+r)t
kur:
t-ųjų metų diskonto koeficientas - atitinkamų metų diskonto koeficientas;
t - investicijų metai (0, 1, 2, …), 0 pažymimi pirmieji investicijų projekto metai;
r - Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtinta diskonto norma, formulėje išreikšta dešimtaine trupmena.
Diskonto koeficientų apskaičiavimo pavyzdys:
Tarkime, kad r yra 10 procentų, investicijų pradžia — 2001 metai. Taigi 2001 m., 2002 m., 2003 m. ir 2004 m. diskonto koeficientai bus tokie:
2001 metų - = 1 / (1 + 0,1)0 = 1/ 1 = 1.
2002 metų - = 1 / (1 + 0,1)1 = 1 / 1,1 = 0,9091.
2003 metų - = 1 / ( 1+ 0,1)2 = 1 / 1,21 = 0,8264.
2004 metų - = 1 / ( 1+ 0,1)3 = 1 / 1,331 = 0,7513.
Į lentelės 11 eilutę įrašomi skaičiai, gauti 09 eilutės skaičius padalijus iš 10 eilutės skaičių.
Dabartinės grynosios vertės suma apskaičiuojama susumuojant 11 eilutėje esančių atskirų metų rodiklius. Paprastai pirmųjų metų, kai įgyvendinamos investicijos, bendras pinigų srautas būna neigiamas, o vėliau gali būti teigiamas.
Projektas laikomas ekonomiškai apsimokančiu, jei apskaičiuota dabartinė grynoji vertė yra teigiamas dydis. Nagrinėjant alternatyvius projektus, pasirenkamas tas projektas, kurio dabartinė grynoji vertė yra didesnė.
Įmonės, kurioms taikomas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. spalio 27 d. nutarimas Nr.804 “Dėl įmonių, turinčių juridinio asmens teises, metinės finansinės atskaitomybės”, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 1993 m. gruodžio 16 d. aktas Nr.83 N “Dėl metinės finansinės atskaitomybės pavyzdinių formų ir svarbiausiųjų pozicijų paaiškinimo” bei šiuos dokumentus papildantys teisės aktai, grynosios dabartinės vertės skaičiavimams gali naudoti minėtuose teisės aktuose nurodytą pinigų srautų ataskaitos formą D “Finansinės būklės pakitimų (pinigų srautų) ataskaita” arba gali savarankiškai paruošti pinigų srautų lentelės formą, laikydamosi “Balanso” A formoje ir E formoje bei “Pelno (nuostolio) ataskaitos” B formoje ir F formoje numatytų straipsnių struktūros. Savarankiškai ruošiamoje pinigų srautų lentelėje galima praleisti tas eilutes, kurios būtų nulinės rodiklių reikšmės.
______________