LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

į s a k y m a s

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO 2011 M. GRUODŽIO 2 D. ĮSAKYMO Nr. 4-884 „DĖL VP2-2.1-ŪM-06-K PRIEMONĖS „INVEST LT-2“ projektų finansavimo sąlygų aprašO patvirtinimo“ pakeitimo

 

2013 m. kovo 21 d. Nr. 4-227

Vilnius

 

Vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2012, Nr. 56-2785), 29.1 punktu,

p a k e i č i u VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ projektų finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2011 m. gruodžio 2 d. įsakymu Nr. 4-884 „Dėl VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 151-7127; 2012, Nr. 147-7582):

1. Išdėstau 1 punktą taip:

„VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ projektų finansavimo sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) parengtas vadovaujantis 2006 m. liepos 5 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1080/2006 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir panaikinančiu Reglamentą (EB) Nr. 1783/1999 (OL 2006 L 210, p. 1) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2010 m. gegužės 19 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 437/2010 (OL 2010 L 132, p. 1), 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1083/2006, nustatančiu bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo bei panaikinančiu Reglamentą (EB) Nr. 1260/1999 (OL 2006 L 210, p. 25), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2012 m. gegužės 22 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 423/2012 (OL 2012 L 133, p. 1) (toliau – Tarybos reglamentas (ES) Nr. 1083/2006), 2006 m. gruodžio 8 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1828/2006, nustatančiu Tarybos reglamento (EB) Nr. 1083/2006, nustatančio bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo, ir Europos Parlamento bei Tarybos reglamento (EB) Nr. 1080/2006 dėl Europos regioninės plėtros fondo, įgyvendinimo taisykles (OL 2006 L 371, p. 1), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2011 m. lapkričio 29 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) Nr. 1236/2011 (OL 2011 L 317, p. 24), 2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1998/2006 dėl Sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2006 L 379, p. 5) (toliau – Komisijos reglamentas (EB) Nr. 1998/2006), 2008 m. rugpjūčio 6 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 800/2008, skelbiančiu tam tikrų rūšių pagalbą suderinamą su bendrąja rinka taikant Sutarties 87 ir 88 straipsnius (Bendrasis bendrosios išimties reglamentas) (OL 2008 L 214, p. 3) (toliau – Komisijos reglamentas (EB) Nr. 800/2008), Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategija, patvirtinta Europos Komisijos 2007 m. balandžio 26 d. sprendimu Nr. K(2007) 1808, Ekonomikos augimo veiksmų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2007 m. liepos 30 d. sprendimu Nr. K(2007) 3740, Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1179 (Žin., 2007, Nr. 117-4789) (toliau – Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklės), nuostatomis, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), nuostatomis, Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637; 2012, Nr. 90-4698) (toliau – Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklės), nuostatomis, Ekonomikos augimo veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 788 (Žin., 2008, Nr. 95-3721) (toliau – Nutarimas Nr. 788), Metodiniais nurodymais vertintojams dėl projektų atitikties bendriesiems Stebėsenos komiteto patvirtintiems atrankos kriterijams vertinimo ir Metodiniais nurodymais dėl projektų finansavimo sąlygų aprašo, patvirtintais Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (Žin., 2008, Nr. 23-861, Nr. 120-4567).“

2. Išdėstau 8.2.1 punktą taip:

8.2.1. pritraukta privačių investicijų;“.

3. Išdėstau 15.2 punktą taip:

15.2. turi būti įgyvendintas ne ilgiau kaip per 24 mėnesius nuo projekto veiklų įgyvendinimo pradžios. Šis terminas pagrįstais atvejais gali būti pratęstas projekto finansavimo ir administravimo sutartyje nustatyta tvarka. Visos projekto veiklos turi būti baigtos įgyvendinti ir galutinis mokėjimo prašymas turi būti pateiktas ne vėliau kaip iki 2015 m. spalio 1 d.;“.

4. Papildau šiuo 17.21 punktu:

17.21. yra skirtas finansiniam tarpininkavimui ir pagalbinei finansinio tarpininkavimo veiklai (EVRK 2 red. skyriai 64, 65, 66);“.

5. Išdėstau 20 punktą taip:

20. Projektas ir projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos ir suteikus finansavimą teikiamos finansuoti iš kitų programų (pvz., Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonės „Parama verslo kūrimui ir plėtrai“ ir „Perėjimas prie ne žemės ūkio veiklos“), finansuojamų valstybės biudžeto lėšomis, kitų fondų ar finansinių mechanizmų (Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos, Šveicarijos Konfederacijos ir kita) bei kitų veiksmų programų priemonių (pvz., VP2-2.1-ŪM-01-K priemonės „Lyderis LT“, VP3-1.3-ŪM-06-K priemonės „Turizmo paslaugų (produktų) įvairovės plėtra ir turizmo paslaugų kokybės gerinimas“), jei dėl to projekto ar jo dalies tinkamos finansuoti išlaidos gali būti finansuotos kelis kartus.“

6. Išdėstau 31.2 punktą taip:

31.2. didžiausias pagal Aprašą skiriamo finansavimo dydis projektui įgyvendinti yra 10 000 000,00 Lt (dešimt milijonų litų).“

7. Išdėstau 39 punktą taip:

39. Projekto vykdytojui nepasiekus įsipareigotų pasiekti stebėsenos ir fizinių veiklos įgyvendinimo rodiklių reikšmių, gali būti mažinamas projektui skirtas finansavimas ir (ar) inicijuojamas išmokėtų projekto finansavimo lėšų arba jų dalies susigrąžinimas, kaip nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse ir Metodinių pažeidimų tyrimo ir nustatymo rekomendacijose, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. gegužės 29 d. įsakymu Nr. 1K-173 (Žin., 2009, Nr. 67-2716).“

8. Išdėstau 48 punktą taip:

48. Pareiškėjas pagal Priemonę turi teisę pateikti tik vieną paraišką ir jam finansavimas gali būti skiriamas tik vieną kartą. Įmonės, gavusios finansavimą Priemonės ankstesnio kvietimo metu, paraiškų teikti negali.“

9. Išdėstau 76 punktą taip:

76. Patvirtintas rezervinis projektų sąrašas negali būti laikomas galutiniu sprendimu finansuoti projektą. Rezervinis projektų sąrašas panaikinamas, jeigu Kvietimo dokumentuose keičiama esminė informacija, keičianti paraiškų pateikimo sąlygas ir galinti turėti įtakos paraiškų vertinimo rezultatams, arba po paskutinio Kvietimo priėmus įsipareigojimus dėl visos Priemonės lėšų sumos, jeigu nenumatoma, kad Priemonės lėšų suma bus padidinta arba bus sutaupyta (nepanaudota) Priemonės lėšų.“

10. Išdėstau 77 punktą taip:

77. Sprendimą dėl projekto finansavimo ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo vertinimo ataskaitos gavimo Ūkio ministerijoje dienos priima ūkio ministras, atsižvelgdamas į LVPA parengtą paraiškos vertinimo ataskaitą ir Projektų atrankos komiteto rekomendacijas.“

11. Išdėstau 94 punktą taip:

94. Vykdant investicijų projektą ir per trejus metus nuo projekto įgyvendinimo pabaigos tiesiogiai sukurtos darbo vietos turi būti išlaikytos ne mažiau kaip penkerius metus.“

12. Išdėstau 2 priedo 1.2.2 punktą taip:

 

„1.2.2. Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos atitinka Aprašo 7 punkte nurodytą veiklą.

 

Paaiškinimai: būtina įsitikinti, ar projekte numatyti tikslai, uždaviniai ir planuojamos vykdyti veiklos atitinka Apraše nurodytą veiklą, t. y. ar bus finansuojamos veiklos, susijusios su tiesioginių vidaus investicijų pritraukimu į didelės pridėtinės vertės gamybos ir (ar) didelės pridėtinės vertės paslaugų verslo pradžią ir plėtrą.

Projektas ir projekto veiklos priskirtinos prie sukuriančių didelę pridėtinę vertę, jeigu:

- projekto metu įsigyta įranga bus naudojama daugiau kaip 50,00 procentų gaminiams ir paslaugoms, priskirtiniems aukštųjų ar vidutiniškai aukštų technologijų sektoriams, kaip nurodyta Projekto naudos ir kokybės vertinimo metodikos (Aprašo 3 priedas) 2.5 punkte, gaminti (teikti);

- projekto metu įsigyta įranga bus naudojama mažiau kaip 50,00 procentų gaminiams ir paslaugoms, priskirtiniems aukštųjų ar vidutiniškai aukštų technologijų sektoriams, kaip nurodyta Projekto naudos ir kokybės vertinimo metodikos (Aprašo 3 priedas) 2.5 punkte, gaminti (teikti), taip pat jeigu projekto metu įsigyta įranga bus naudojama gaminiams ir paslaugoms, priskirtiniems vidutiniškai žemų ir žemų technologijų sektoriams, gaminti (teikti), tačiau darbuotojų darbo našumo paraiškos pateikimo metais rodiklis viršija Lietuvos statistikos departamento interneto svetainėje www.stat.gov.lt. pateikiamą pridėtinės vertės, tenkančios vienai faktiškai dirbtai valandai, pagal ekonomines veiklos rūšis rodiklį.

Darbo našumas – vieno darbuotojo per vieną dirbtą valandą sukurta pridėtinė vertė.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, verslo planas.

 

 

 

13. Išdėstau 2 priedo 2.1.2 punktą taip:

 

„2.1.2. Projektas atitinka Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Seimo 2012 m. gruodžio 13 d. nutarimu Nr. XII-51 (Žin., 2012, Nr. 149-7630), nuostatas. (Specialusis atitikties projektų atrankos kriterijus patvirtintas Stebėsenos komiteto 2013 m. kovo 19 d. posėdžio nutarimu Nr. 37P-1 (39)).

 

Paaiškinimai: vertinama, ar projektas prisideda prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos 44 punkto nuostatos įgyvendinimo – „Vienas jos įrankių – ekonominiais prioritetais pagrįsta investicijų strategija. Investicijos visų pirma turi būti nukreiptos į pramonės, kaip varomosios ūkio jėgos, efektyvumo didinimą ir plėtrą“ arba 91 punkto nuostatos įgyvendinimo – „Didinsime Lietuvos ūkio konkurencingumą, pritraukdami efektyvias investicijas, skatinsime žaliojo augimo technologijas ir ekonominę veiklą, geriausiai tenkinančias ilgalaikius visuomenės poreikius, mažinančias sąnaudas, didinančias produktyvumą ir darančius mažesnį poveikį aplinkai.“

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, verslo planas.

 

 

 

14. Išdėstau 2 priedo 3.1.2 punktą taip:

 

„3.1.2. Pareiškėjo bendras investicijų dydis įgyvendinant projektą ne mažesnis kaip 3 000 000,00 Lt (trys milijonai litų) arba nuo investicijų projekto pradžios pareiškėjas sukurs ne mažiau kaip 20 (dvidešimt) tiesiogiai su Investicijų projektu susijusių naujų darbo vietų ir išlaikys šias darbo vietas ne mažiau kaip 5 metus (Specialusis atitikties projektų atrankos kriterijus patvirtintas Stebėsenos komiteto 2013 m. kovo 19 d. posėdžio nutarimu Nr. 37P-1 (39)).

 

Paaiškinimai: finansuojami projektai, kurių pareiškėjo bendras investicijų dydis įgyvendinant projektą ne mažesnis kaip 3 000 000,00 Lt (trys milijonai litų) arba nuo investicijų projekto pradžios pareiškėjas sukurs ne mažiau kaip 20 (dvidešimt) tiesiogiai su Investicijų projektu susijusių naujų darbo vietų ir išlaikys šias darbo vietas ne mažiau kaip 5 metus.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, verslo planas.

 

 

 

15. Išdėstau 2 priedo 6.1.1 punktą taip:

 

„6.1.1. Projektas suderinamas su ES viešųjų pirkimų politikos nuostatomis.

 

Paaiškinimai: vertinama, ar pareiškėjas yra perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) arba gavęs projekto finansavimo lėšų ja taps; jei taip, ar tikėtina, kad projekto veiklų plane numatyta veiklų trukmė nustatyta įvertinant pirkimų terminus. Jei pareiškėjas nėra perkančioji organizacija, šis vertinimo aspektas vertinamas kaip atitinkantis nustatytus reikalavimus.

Tais atvejais, kai pareiškėjas, pateikęs paraišką, jau yra įvykdęs pirkimus, skirtus projekto veikloms įgyvendinti, arba juos įvykdo tinkamumo finansuoti vertinimo metu, būtina įvertinti šių pirkimų tinkamumą, vadovaujantis teisės aktais, reglamentuojančiais vidaus procedūras, ir (arba) ES struktūrinės paramos administravimo procedūrų vadovuose nustatyta tvarka ir apimtimi.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (B) dalis.

 

 

 

16. Papildau 2 priedą šiuo 7.1.3.6 punktu:

 

„7.1.3.6. Pareiškėjui, perkėlusiam gamybinę veiklą valstybėje narėje arba į kitą valstybę narę, nėra taikoma arba nebuvo taikoma išieškojimo procedūra.

 

(Duomenys tikrinami pagal paraiškos (B) dalyje pateiktą informaciją.)

 

 

 

17. Išdėstau 2 priedo 7.2.3 punktą taip:

 

„7.2.3. Pareiškėjas gali įgyvendinti projekto tikslus, veiklas ir uždavinius per projekto įgyvendinimo laikotarpį. Projekto įgyvendinimo trukmė, vieta, parengtumas atitinka Apraše nustatytus reikalavimus.

 

Paaiškinimai: būtina įsitikinti, kad projekto įgyvendinimo organizavimas (planas) atitinka projekto veiklų apimtį, yra realus ir racionaliai suplanuotas (pavyzdžiui, įvertinant turimus išteklius, iš ES fondų finansuojamų projektų specifiką, sezoniškumą ir panašiai). Būtina įsitikinti, kad projekto trukmė neviršija 24 mėnesių. Įgyvendinimo vieta atitinka Apraše nustatytus reikalavimus, tai yra projektas įgyvendinamas Lietuvos Respublikos teritorijoje, išskyrus didžiųjų miestų savivaldybes (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos). Išlyga dėl didžiausių miestų savivaldybių šios veiklos įgyvendinimui netaikoma, jei projekto įgyvendinimo metu organizuojami darbuotojų specialieji mokymai. Veiklų planas paraiškos (A) dalyje yra logiškas, nuoseklus, veiklų trukmė pagrįsta.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, verslo planas, su paraiška pateikti dokumentai.

 

 

 

18. Išdėstau 2 priedo 9.1.8 punktą taip:

 

„9.1.8. Projekto teikiama nauda atitinka planuojamiems rezultatams pasiekti reikalingas sąnaudas.

 

Paaiškinimai: verslo plane nurodytos pajamos, sąnaudos, finansiniai rodikliai yra realūs ir pagrįsti skaičiavimais.

 

Informacijos šaltinis: verslo planas.“

 

 

 

19. Išdėstau 3 priedo 2.2 punktą taip:

 

„2.2.

Tiesiogiai su investicijų projektu susijusių sukurtų naujų darbo vietų skaičius.

Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, kuriuos įgyvendinant bus sukurtos naujos ilgalaikės darbo vietos įmonėse.

Vertinimo skalė: įgyvendinant projektą pareiškėjo įmonėje bus sukurta iki 20 naujų darbo vietų – 0 balų; 21–30 darbo vietų – 1 balas; 31–40 darbo vietų – 2 balai; 41–55 darbo vietos – 3 balai; 56–70 darbo vietų – 4 balai; 71 darbo vieta ir daugiau – 5 balai.

Jei paraiškoje nurodytas planuojamų pareiškėjo sukurti naujų darbo vietų skaičius nepakankamai pagrįstas, gali būti suteikti mažesni balai, nei yra nurodyta vertinimo skalėje.

0–5

 

Paraiškos (A) dalis, VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies forma ir jos pildymo instrukcija (VP2-2.1-ŪM-06-K priemonės „Invest LT-2“ projektų finansavimo sąlygų aprašo 4 priedas) (toliau – paraiškos (B) dalis), verslo planas.“

 

20. Išdėstau 3 priedo 2.3 punktą taip:

 

„2.3.

Pareiškėjo metinių pajamų augimo potencialas.

Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, kurių pareiškėjai turės didesnį metinių pajamų augimo potencialą:

0–5

 

Paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, verslo planas, su paraiška pateikti finansinės atskaitomybės dokumentai.“

Jei pareiškėjas iki paraiškos pateikimo vykdė veiklą:

a) vertinamas pareiškėjo metinių pajamų augimas po 3 metų pabaigus projektą lyginant su paraiškos pateikimo metais. Vertinimo skalės: iki 15 procentų metinių pajamų padidėjimas – 0 balų; 16–30 procentų – 0,5 balo; 31–50 procentų – 1 balas; 51–70 procentų – 2 balai; 71 procentų ir daugiau – 3 balai. Jei paraiškoje nurodytas planuojamas pareiškėjo metinių pajamų augimas nepakankamai pagrįstas, gali būti suteikti mažesni balai, nei yra nurodyta vertinimo skalėje;

b) vertinama pareiškėjo metinės pajamos paraiškos pateikimo metais. Vertinimo skalė: įmonės metinės pajamos mažesnės kaip 3 000 000,00 Lt – 0 balų; 3 000 001,00 –5 000 000,00 Lt – 0,5 balo; 5 000 001,00 –7 000 000,00 Lt – 1 balas; 7 000 001,00 –10 000 000,00 Lt – 1,5 balo; 10 000 001,00 Lt ir didesnės – 2 balai.

 

 

Jei pareiškėjas iki paraiškos pateikimo nevykdė veiklos (nauja įmonė):

vertinamas pareiškėjo metinių pajamų augimas po 3 metų pabaigus projektą santykyje su projekto verte. Vertinimo skalė: santykis lygus 0–1 punktui – 0 balų; 1,1–2 punktams – 1 balas; 2,1–3 punktams – 2 balai; 3,1–4 punktams – 3 balai; 4,1–5 punktams – 4 balai; 5,1 punktams ir daugiau – 5 balai.

Jei paraiškoje nurodytas planuojamas pareiškėjo metinių pajamų augimas nepakankamai pagrįstas, gali būti suteikti mažesni balai, nei yra nurodyta vertinimo skalėje.

 

 

 

 

21. Išdėstau 5 priedo 2 punktą taip:

 

„2.

Rezultato rodiklis:

 

Sukurtos ilgalaikės darbo vietos.

Sąvokos

 

Sukurtos ilgalaikės darbo vietos – su investicijomis susijusios veiklos sukurtos ilgalaikės darbo vietos, įskaitant ilgalaikes darbo vietas, sukurtas padidėjus dėl investicijų atsiradusių pajėgumų naudojimui.

Sukurtos ilgalaikės darbo vietos turi būti išlaikytos ne mažiau kaip penkerius metus.

 

Darbuotojų skaičius – metinių darbo vienetų (toliau – MDV) skaičius, t. y. visą darbo laiką dirbančių asmenų skaičius per metus; darbas ne visą darbo dieną ir sezoninis darbas laikomi MDV dalimis.

Skaičius

Skaičiuojamos projekto įgyvendinimo metu ir per 3 metus po projekto užbaigimo sukurtos ilgalaikės darbo vietos.

Pirminiai šaltiniai:

darbo sutartys ir kiti dokumentai.

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte „Stebėsenos rodikliai“).

 

Ataskaita po projekto užbaigimo.

 

Nuolat.

 

 

Kas ketvirtį su mokėjimo prašymu.

 

Kas metus po projekto įgyvendinimo.

Projekto vykdytojas.“

 

22. Išdėstau 5 priedo 3 punktą taip:

 

„3.

Produkto rodiklis:

 

Projektai, skirti verslo produktyvumui didinti, įskaitant mažų ir vidutinių įmonių projektus.

Sąvokos

 

Maža įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (Žin., 1998, Nr. 109-2993; 2007, Nr. 132-5354).

 

Vidutinė įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.

 

Projektas – ekonomiškai nedalomų ir tikslią funkciją atliekančių veiklos rūšių visuma, turinti apibrėžtą biudžetą, įgyvendinimo laikotarpį ir aiškiai nustatytus tikslus.

 

Verslo produktyvumo didinimas suprantamas taip, kaip aprašyta Ekonomikos augimo veiksmų programoje, patvirtintoje Europos Komisijos 2007 m. liepos 30 d. sprendimu Nr. K (2007) 3740.

Skaičius

Skaičiuojami sėkmingai užbaigti projektai, skirti verslo produktyvumui didinti, įskaitant mažų ir vidutinių įmonių projektus.

Pirminiai šaltiniai:

galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita.

 

 

 

 

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai (informacija pateikiama mokėjimo prašymo 3 punkte „Stebėsenos rodikliai“).

Rodiklis pasiekiamas, teikiant galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą, tai pažymima galutiniame mokėjimo prašyme.

 

Kas ketvirtį su mokėjimo prašymu.

Projekto vykdytojas.“

 

 

 

 

Ūkio ministrė                                                                                        Birutė Vėsaitė