VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL Viešųjų pirkimų Tarnybos direktoriaus 2009 m. gegužės 15 d. įsakymo Nr. 1S-49 „DĖL INFORMACIJOS APIE PLANUOJAMUS VYKDYTI VIEŠUOSIUS PIRKIMUS SKELBIMO CENTRINĖJE VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ INFORMACINĖJE SISTEMOJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2012 m. rugsėjo 25 d. Nr. 1S-211

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102; 2011, Nr. 123-5813) 8straipsnio 1 dalies 1 punktu ir 10 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 16, 18, 19, 85, 86, 90, 92 straipsnių pakeitimo ir papildymo įstatymu (Žin., 2012, Nr. 82-4264):

1. P a k e i č i u Informacijos apie planuojamus vykdyti viešuosius pirkimus skelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašą, patvirtintą Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2009 m. gegužės 15 d. įsakymu Nr. 1S-49 „Dėl informacijos apie planuojamus vykdyti viešuosius pirkimus skelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 60-2396; 2011, Nr. 157-7462):

1.1. Išdėstau 1 punktą taip:

1. Informacijos apie planuojamus vykdyti viešuosius pirkimus skelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102; 2009, Nr. 93-3986; 2011, Nr. 2-36; 2012, Nr. 39-1921) (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas) 4 straipsnyje nurodytos perkančiosios organizacijos, išskyrus Lietuvos Respublikos diplomatines atstovybes, konsulines įstaigas užsienyje ir Lietuvos Respublikos atstovybes prie tarptautinių organizacijų (toliau – perkančioji organizacija), planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų (toliau – pirkimai) (išskyrus mažos vertės pirkimus ir Viešųjų pirkimų įstatymo 85 straipsnio 6 dalyje nurodytus supaprastintus pirkimus) bei pirkimų, nustatytų Viešųjų pirkimų įstatymo 10 straipsnio 5 dalimi, suvestinės (toliau – Suvestinė) ir jos pakeitimų paskelbimo tvarką. Tvarkos aprašas taip pat reglamentuoja perkančiųjų organizacijų pirkimų (išskyrus mažos vertės pirkimus ir Viešųjų pirkimų įstatymo 85 straipsnio 6 dalyje nurodytus supaprastintus pirkimus) techninių specifikacijų projektų (toliau – Techninių specifikacijų projektai) paskelbimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) ir dėl Techninių specifikacijų projektų gautų pastabų ir pasiūlymų nagrinėjimo tvarką.“

1.2. Išdėstau 3 punktą taip:

3. Perkančioji organizacija CVP IS skelbia Suvestinę apie visus pirkimus (išskyrus mažos vertės pirkimus ir Viešųjų pirkimų įstatymo 85 straipsnio 6 dalyje nurodytus supaprastintus pirkimus) bei pirkimus, nustatytus Viešųjų pirkimų įstatymo 10 straipsnio 5 dalimi.“

1.3. Įrašau 5.3 punkte po žodžių „nurodyti apimtį“ žodžius „numatant sumą“ ir šį punktą išdėstau taip:

5.3. numatomas kiekis ar apimtis; /Rekomenduojama nurodyti apimtį, numatant sumą litais be pridėtinės vertės mokesčio. Jeigu neįmanoma nurodyti tikslios pirkimo apimties arba kiekio, rekomenduojama nurodyti preliminarius kiekius ar apimtis. Matavimo vienetai turi būti nurodomi tiksliai ir aiškiai, nustatant jų trumpinius, pavyzdžiui, numatomą apimtį litais, nurodyti trumpinį „Lt“; numatomą kiekį tonomis, nurodyti trumpinį „t“. /

1.4. Išdėstau 9 punktą taip:

9. Perkančioji organizacija CVP IS iš anksto skelbia pirkimų (išskyrus mažos vertės pirkimus ir Viešųjų pirkimų įstatymo 85 straipsnio 6 dalyje nurodytus supaprastintus pirkimus) Techninių specifikacijų projektus ir jų pakeitimus, patikslinimus bei papildymus.“

1.5. Įrašau 12 punkte po žodžių „pirkimo pradžios momentą“ žodžius „jeigu šie taisymai neturės esminės įtakos pirkimo objektui ar tiekėjų suinteresuotumui“ ir šį punktą išdėstau taip:

12. Techninių specifikacijų projektai skelbiami ne vėliau kaip 10 kalendorinių dienų iki numatomo pirkimo pradžios. Paskelbtuose Techninių specifikacijų projektuose perkančioji organizacija gali taisyti technines ar gramatines klaidas, neatsižvelgdama į pirkimo pradžios momentą, jeigu šie taisymai neturės esminės įtakos pirkimo objektui ar tiekėjų suinteresuotumui. Kai pirkimai vykdomi taikant dinaminę pirkimo sistemą, Techninių specifikacijų projektai gali būti skelbiami ne iki paskelbimo apie dinaminę pirkimo sistemą, o likus ne mažiau kaip 10 kalendorinių dienų iki pirmojo (taip pat, jei reikia, kiekvieno kito) konkretaus pirkimo pagal dinaminę pirkimo sistemą pradžios. Vykdydama pirkimus vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 56 straipsnio 1 dalies 1, 2 ar 4 punktais, 73 straipsnio 1 dalies 1, 4 ar 5 punktais, 92 straipsnio 3 dalies 1–3 punktais, perkančioji organizacija turi teisę paskelbti Techninių specifikacijų projektus likus mažiau nei 10 kalendorinių dienų iki pirkimo pradžios.“

1.6. Išdėstau 14 punktą taip:

14. Perkančioji organizacija, gavusi pastabas ir pasiūlymus dėl paskelbtų Techninių specifikacijų projektų, privalo juos išnagrinėti, įvertinti pateiktų pastabų ir pasiūlymų svarbą, atitiktį Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų teisės aktų reikalavimams ir nedelsdama raštu informuoti juos pateikusius suinteresuotus asmenis apie savo sprendimą. Perkančioji organizacija informaciją apie gautas pastabas ir pasiūlymus (nenurodant iš ko buvo gautos pastabos ar pasiūlymai) bei priimtą sprendimą dėl pateiktų pastabų ir pasiūlymų skelbia tokiomis pačiomis priemonėmis, kaip ir atitinkamą Techninės specifikacijos projektą. Perkančioji organizacija sprendimą dėl pateiktų pastabų ir pasiūlymų turi priimti ne vėliau kaip iki pirkimo pradžios.“

1.7. Išdėstau 15 punktą taip:

15. Perkančiajai organizacijai gavus pastabas ir pasiūlymus dėl Techninių specifikacijų projekto, perkančiosios organizacijos vadovas gali sudaryti komisiją jiems nagrinėti arba pavesti pastabų ir pasiūlymų nagrinėjimą sudarytai viešojo pirkimo komisijai. Vykdant supaprastintą pirkimą, kai perkančioji organizacija nusprendžia nesudaryti viešojo pirkimo komisijos, gautas pastabas ir pasiūlymus dėl Techninių specifikacijų projekto nagrinėja: perkančiosios organizacijos vadovo sudaryta pastabų ir pasiūlymų nagrinėjimo komisija arba valstybės tarnautojas ar darbuotojas, kuriam pavestas Techninių specifikacijų projekto pastabų ir pasiūlymų nagrinėjimas, arba valstybės tarnautojas ar darbuotojas, kuriam paskirta atlikti supaprastintą pirkimą.“

1.8. Išdėstau 17 punktą taip:

17. Nusprendusi pritarti pastaboms ar pasiūlymams perkančioji organizacija gali, tačiau neprivalo paskelbti pakeistą Techninių specifikacijų projektą. /Rekomenduojama skelbti pakeistą Techninės specifikacijos projektą, kai jis keičiasi iš esmės arba pakeitimai gali turėti įtakos tiekėjų suinteresuotumui./ Skelbti pakeistą Techninių specifikacijų projektą galima nesilaikant Tvarkos aprašo 12 punkte nustatyto 10 kalendorinių dienų iki numatomo pirkimo pradžios termino.“

1.9. Papildau 22 punktu:

22. Pasikeitus Tvarkos apraše nurodytų norminių teisės aktų nuostatoms, norminiams teisės aktams netekus galios arba įsigaliojus naujiems norminiams teisės aktams, kurie kitaip reguliuoja Tvarkos apraše aptariamus aspektus, Tvarkos aprašu vadovaujamasi tiek, kiek jis neprieštarauja norminiams teisės aktams, kartu atsižvelgiant į pasikeitusį, norminiuose teisės aktuose įtvirtintą teisinį reguliavimą.”

 

2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja nuo 2012 m. spalio 1 d.

 

 

Direktorius                                                                              Žydrūnas Plytnikas