LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

 

ĮSAKYMAS

DĖL EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO ir europos fondo trečiųjų šalių piliečių INTEGRACIJAI PROGRAMŲ PROJEKTŲ VYKDYTOJAMS, neSANTIEMS PERKANČIOSIOMIS ORGANIZACIJOMIS PAGAL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMĄ, PIRKIMŲ Tvarkos aprašo PATVIRTINIMO

 

2010 m. lapkričio 30 d. Nr. A1-557

Vilnius

 

 

Atsižvelgdamas į Projektų, finansuojamų įgyvendinant Europos pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai programas, priežiūros taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2010 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-333 (Žin., 2010, Nr. 85-4468), 101 punktą:

1. Tvirtinu Europos pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai programų projektų vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažįstu netekusiais galios:

2.1. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. vasario 26 d. įsakymą Nr. A1-71 „Dėl Europos pabėgėlių fondo programos projektų vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 26-1036);

2.2. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. vasario 26 d. įsakymą Nr. A1-75 „Dėl Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai programos projektų vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 26-1040);

2.3. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2010 m. sausio 13 d. įsakymą Nr. A1-3 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. vasario 26 d. įsakymo Nr. A1-75 „Dėl Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai programos projektų vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2010, Nr. 7-333);

2.4. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2010 m. sausio 13 d. įsakymą Nr. A1-5 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2009 m. vasario 26 d. įsakymo Nr. A1-71 „Dėl Europos pabėgėlių fondo programos projektų vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2010, Nr. 7-335).

3. Pavedu šio įsakymo vykdymo kontrolę viceministrams pagal veiklos sritis.

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras             Donatas Jankauskas


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės

apsaugos ir darbo ministro

2010 m. lapkričio 30 d.

įsakymu Nr. A1-557

 

EUROPOS PABĖGĖLIŲ FONDO IR EUROPOS FONDO TREČIŲJŲ ŠALIŲ PILIEČIŲ INTEGRACIJAI PROGRAMŲ PROJEKTŲ VYKDYTOJAMS, NESANTIEMS PERKANČIOSIOMIS ORGANIZACIJOMIS PAGAL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMĄ, PIRKIMŲ TVARKOS APRAŠAS

 

I skyrius

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

PIRMASIS SKIRSNIS

VARTOJAMOS SĄVOKOS

 

1. Europos pabėgėlių fondo (toliau vadinama – EPF) ar Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai (toliau vadinama – EIF) programų projektų vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašas (toliau vadinama – šis Tvarkos aprašas) nustato papildomus pagal EPF ar EIF atitinkamų metų programas finansuojamų projektų vykdytojų ir (ar) partnerių, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) (toliau vadinama – Viešųjų pirkimų įstatymas), įsipareigojimus, teises ir atsakomybę, vykdant prekių, paslaugų arba darbų pirkimus, finansuojamus iš valstybės biudžeto programų (Europos Sąjungos (toliau vadinama – ES)) lėšų ir bendrojo finansavimo lėšų, bei minėtų pirkimų papildomos kontrolės priemones ir padarinius, kylančius nesilaikant šio Tvarkos aprašo.

2. Šiuo Tvarkos aprašu turi vadovautis projekto vykdytojas (ar partneris), jei jis atitinka visas sąlygas:

2.1. projekto vykdytojas (ar partneris) nėra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą;

2.2. projekto vykdytojas (ar partneris) vykdo pirkimą, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau vadinama – atsakinga institucija), Europos socialinio fondo agentūros (toliau vadinama – įgaliota institucija) ir projekto vykdytojo pasirašyta paramos sutartimi, įgyvendinant EPF ar EIF atitinkamų metų programą.

3. Už visus prekių, paslaugų arba darbų pirkimus, įgyvendinant projektą, yra atsakingas projekto vykdytojas (ar partneris). Šiame Tvarkos apraše nustatytų įsipareigojimų tinkamą vykdymą visais atvejais turi užtikrinti projekto vykdytojas.

4. Šiame Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:

Darbų pirkimas – pirkimas, kurio dalykas yra atlikti arba kartu atlikti ir suprojektuoti darbus arba bet kokiomis priemonėmis atlikti darbus, atitinkančius projekto vykdytojo (ar partnerio) nustatytus reikalavimus. Darbas yra tam tikrų statybos darbų, kaip visumos, rezultatas, kuris gali savarankiškai atlikti ekonominę ar techninę funkciją. Darbų sąrašas pateiktas Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriuje. Pirkimo tikslas – sudaryti pirkimo–pardavimo sutartį.

Konfidencialumo pasižadėjimas – pirkimo komisijos nario, eksperto, stebėtojo, sekretoriaus ar kito asmens rašytinis pasižadėjimas, kad jis neteiks tretiesiems asmenims informacijos, kurios atskleidimas prieštarautų šio Tvarkos aprašo reikalavimams, visuomenės interesams ar pažeistų teisėtus pirkimuose dalyvaujančių tiekėjų ir projekto vykdytojo ir (ar) partnerio interesus.

Nepriekaištinga reputacija – nepriekaištingos reputacijos asmenimis nelaikomi asmenys, teisti už sunkų ir labai sunkų nusikaltimą ar nusikaltimą ekonomikai ir verslo tvarkai, finansų sistemai arba valstybės tarnybai, ir viešiesiems interesams, neatsižvelgiant į tai, ar teistumas yra išnykęs ar panaikintas; asmenys, teisti už tyčinį nusikaltimą, jei teistumas neišnykęs arba nepanaikintas; asmenys, pažeidę Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo (Žin., 1997, Nr. 67-1659; 2000, Nr. 18-431) reikalavimus; asmenys, piktnaudžiaujantys alkoholiu, narkotinėmis, toksinėmis arba psichotropinėmis medžiagomis; asmenys, kurie įsiteisėjusiu teismo nuosprendžiu yra pripažinti padarę korupcinio pobūdžio nusikalstamą veiką.

Nešališkumo deklaracija – pirkimo komisijos nario, eksperto, stebėtojo, sekretoriaus ar kito asmens pareiškimas raštu, kad jis yra nešališkas tiekėjams.

Pasiūlymas – tiekėjo žodžiu, raštu ar elektroninėmis priemonėmis pateiktų dokumentų visuma, kuria siūloma tiekti prekes, teikti paslaugas ar atlikti darbus pagal perkančiosios organizacijos nustatytas pirkimo sąlygas.

Pasiūlymo galiojimo užtikrinimas ir pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas – Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse nustatyti prievolės įvykdymo užtikrinimo būdai.

Paslaugų pirkimas – pirkimas, kurio dalykas yra paslaugos, taip pat pirkimas, kurio dalykas yra prekės ir paslaugos, jeigu paslaugų kaina viršija prekių kainą, ar pirkimas, kurio dalykas yra paslaugos ir darbai, jeigu šie darbai tik papildo perkamas paslaugas. Pirkimo tikslas – sudaryti pirkimo–pardavimo sutartį.

Pirkimo dokumentai – projekto vykdytojo (ar partnerio) skelbiami ar pateikiami tiekėjams dokumentai, apibūdinantys perkamą objektą ir pirkimo sąlygas: skelbimas, kvietimas, techninė specifikacija, aprašomieji dokumentai, pirkimo sutarties projektas, kiti dokumentai bei dokumentų paaiškinimai (patikslinimai).

Pirkimo–pardavimo sutartis (toliau vadinama – pirkimo sutartis) – šio Tvarkos aprašo nustatyta tvarka dėl ekonominės naudos vieno ar daugiau tiekėjų ir vieno projekto vykdytojo (ar partnerio) žodžiu ar raštu sudaryta sutartis, kurios dalykas yra prekės, darbai ar paslaugos.

Prekių pirkimas – pirkimas, kurio dalykas yra prekių pirkimas, nuoma, lizingas (finansinė nuoma), pirkimas išsimokėtinai, numatant jas įsigyti ar to nenumatant, taip pat perkamų prekių pristatymo, montavimo, diegimo ir kitos jų parengimo naudoti paslaugos. Pirkimo tikslas – sudaryti pirkimo–pardavimo sutartį.

Techninė specifikacija – techniniai reikalavimai, kuriuos turi atitikti perkamos prekės, paslaugos ar darbai.

Tiekėjas (prekių tiekėjas, paslaugų teikėjas, rangovas) – bet kuris ūkio subjektas (fizinis asmuo, privatusis juridinis asmuo, viešasis juridinis asmuo ar tokių asmenų grupė), galintis pasiūlyti ar siūlantis prekes, paslaugas ar darbus.

Kitos šiame Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka teisės aktuose, reglamentuojančiuose EPF ir EIF, vartojamas sąvokas.

5. Šio Tvarkos aprašo reikalavimai netaikomi (tačiau perkamų paslaugų kaina turi neviršyti analogiškų paslaugų vidutinės rinkos kainos):

5.1. pastatų ar patalpų, naudojamų projekto vykdytojo (ar partnerio) projekto administravimo reikmėms, nuomai ir jiems išlaikyti;

5.2. darbo sutartims;

5.3. komunalinių paslaugų ir fiksuoto telekomunikacijų ryšio pirkimams;

5.4. kai numatoma vienkartinio pirkimo vertė neviršija 500 Lt be pridėtinės vertės mokesčio (toliau vadinama – PVM).

 

ANTRASIS SKIRSNIS

PAGRINDINIAI PIRKIMŲ PRINCIPAI

 

6. Projekto vykdytojas (ar partneris) turi užtikrinti, kad, atliekant pirkimo procedūras ir nustatant laimėtoją, būtų laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų.

7. Pirkimų tikslas – vadovaujantis šio Tvarkos aprašo 6 punkte nustatytais pirkimų principais sudaryti pirkimo sutartį, leidžiančią skaidriai ir racionaliai naudojant projektui įgyvendinti skirtas lėšas įsigyti projekto vykdytojui (ar partneriui) reikalingų prekių, paslaugų ar darbų.

8. Projekto vykdytojas (ar partneris) ir tiekėjai negali atskleisti informacijos, kurios konfidencialumą nurodė projekto vykdytojas (ar partneris) ar tiekėjas, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams, daro nuostolių teisėtiems šalių komerciniams interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą konkurenciją, išskyrus įstatymų nustatytus atvejus, ir kai tokios informacijos prašo įgaliota arba atsakinga institucijos.

 

trečiasis skirsnis

PIRKIMO PRADŽIA IR PABAIGA

 

9. Projekto vykdytojas per vieną mėnesį nuo paramos sutarties pasirašymo dienos privalo įgaliotai institucijai raštu pateikti derinti projekto pirkimų planą (šio Tvarkos aprašo 1 priedas). Įgaliota institucija per 5 darbo dienas nuo jo gavimo dienos priima sprendimą dėl pritarimo (nepritarimo) pateiktam projekto pirkimų planui (ar jo keitimui). Projekto pirkimų plano derinimo metu įgaliota institucija gali nuspręsti taikyti išankstinę priežiūrą pirkimams, kurių vertė viršija 100 000 Lt (be PVM). Tokiu atveju projekto vykdytojas (ar partneris) ne vėliau kaip per 10 darbo dienų iki pirkimo pradžios pateikia įgaliotai institucijai derinti pirkimo dokumentus. Dokumentus įgaliota institucija patikrina per 10 darbo dienų.

10. Pirkimas prasideda projekto vykdytojui (ar parneriui) paskelbus apie pirkimą spaudoje arba kai projekto vykdytojas (ar partneris) kreipiasi į tiekėją (tiekėjus), prašydamas pateikti perkamų prekių, paslaugų ar darbų kainas ir sąlygas.

11. Pirkimas pasibaigia, kai:

11.1. sudaroma pirkimo sutartis;

11.2. atmetami visi pasiūlymai;

11.3. nutraukiamos pirkimo procedūros;

11.4. per nustatytą terminą nepateikiamas nė vienas pasiūlymas;

11.5. pasibaigia pasiūlymų galiojimo laikas ir nesudaroma pirkimo sutartis dėl priežasčių, kurios nepriklauso nuo projekto vykdytojo (ar partnerio).

12. Projekto vykdytojas (ar partneris), gavęs įgaliotos institucijos sutikimą, bet kuriuo metu iki pirkimo sutarties sudarymo turi teisę nutraukti pirkimo procedūras, jeigu atsirado aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti (perkamos prekės, paslaugos ar darbai tapo nereikalingi, nėra lėšų jiems apmokėti, yra kitų objektyvių priežasčių). Įgaliotos institucijos sutikimas nereikalingas nutraukiant pirkimo, kurio vertė ne didesnė kaip 100 000 Lt (be PVM), procedūras.

 

ketvirtasis skirsnis

PIRKIMO VERTĖS NUSTATYMAS ir pirkimų vykdymas

 

13. Pirkimo vertė yra nustatoma atsižvelgiant į numatomų vykdyti prekių, paslaugų pirkimo sutarčių vertę (be PVM), kurią sudaro mokėjimai tiekėjui. Jei pirkimo sutartis yra dėl kelių rūšių prekių ar kelių kategorijų paslaugų, šios pirkimo sutarties vertė yra visų prekių ar paslaugų, dėl kurių sudaroma ši sutartis, verčių suma.

14. Jeigu prekių ar paslaugų pirkimas projekte atliekamas vieną kartą ir pirkimo sutarties neįmanoma ar neketinama atnaujinti, šio pirkimo vertė yra numatomos sudaryti pirkimo sutarties vertė. Jei pirkimas atliekamas nuolat – pirkimo vertė yra numatoma bendra visų panašių pirkimo sutarčių, sudaromų projektui įgyvendinti tuo laikotarpiu, vertė. Panašiomis sutartimis laikytinos sutartys, kurios sudarytos dėl tos pačios rūšies (paskirties) prekių ar paslaugų. Tos pačios rūšies prekėmis laikomos prekės, kurios priklauso tai pačiai prekių grupei pagal Bendrojo viešųjų pirkimų žodyno, patvirtinto 2002 m. lapkričio 5 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 2195/2002 dėl bendro viešųjų pirkimų žodyno (BVPŽ) (OL 2002 L 340, p. 1-562) (pakeistas 2007 m. lapkričio 28 d. Reglamentu Nr. 213/2008), skaitmeninio kodo pirmus tris skaitmenis. Tos pačios rūšies paslaugų pirkimo sutartimis yra sutartys, kurios sudarytos dėl tos pačios kategorijos paslaugų. Perkamų paslaugų kategorijos suprantamos taip, kaip jos yra nustatytos Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlyje.

15. Darbų pirkimo vertė yra visų dėl to paties objekto sudaromų darbų pirkimo sutarčių, nesvarbu, per kokį laikotarpį jos bus sudaromos, verčių suma. Nustatant darbų pirkimo vertę, įskaitomos ir numatomo projektavimo (tuo atveju, kai kartu perkamas darbų atlikimas ir projektavimas) vertė ir darbams atlikti reikalingų prekių, kurias rangovui pateikia projekto vykdytojas (ar partneris), numatomos vertės.

 

PENKTASIS SKIRSNIS

PIRKIMŲ BŪDAI

 

16. Pirkimai atliekami:

16.1. konkurso būdu, kai pirkimo vertė viršija 100 000 Lt (be PVM). Konkursą projekto vykdytojas (ar partneris) privalo vykdyti, vadovaudamasis šio Tvarkos aprašo II skyriaus nuostatomis;

16.2. savo nuožiūra, kai pirkimo vertė ne didesnė kaip 100 000 Lt (be PVM). Pirkimus, vykdomus savo nuožiūra, projekto vykdytojas (ar partneris) privalo vykdyti, vadovaudamasis šio Tvarkos aprašo III skyriaus nuostatomis.

 

II skyrius

KONKURSO VYKDYMAS

 

pirmasis skirsnis

SKELBIMAS APIE PIRKIMĄ

 

17. Apie kiekvieną konkursą projekto vykdytojas (ar partneris) privalo paskelbti nacionaliniame laikraštyje. Skelbime nurodoma:

17.1. projekto vykdytojo (ar partnerio) pavadinimas, adresas, telefono ir fakso numeriai, elektroninio pašto adresas, kuriuo galima gauti techninę specifikaciją ir kitus pirkimo dokumentus (jeigu šis adresas skiriasi nuo projekto vykdytojo (ar partnerio) adreso);

17.2. perkamos prekės, paslaugos ar darbai (jų apimtys ir kiekiai);

17.3. informacija, kad pasiūlymus tiekėjai turi pateikti raštu;

17.4. pasiūlymų pateikimo terminas, pateikimo adresas, pasiūlymų kalba ar kalbos, vokų su pasiūlymais atplėšimo data, vieta ir laikas;

17.5. nuoroda, kad pirkimas vykdomas EPF ar EIF programos remiamam projektui įgyvendinti;

17.6. kita projekto vykdytojo (ar partnerio) nuožiūra reikalinga informacija.

18. Projekto vykdytojas (ar partneris) turi saugoti leidinio, kuriame paskelbtas skelbimas, originalą.

19. Projekto vykdytojas (ar partneris) tą patį skelbimą apie pirkimą gali papildomai išspausdinti ir kituose leidiniuose, skelbti internete ir kitaip publikuoti, tačiau skelbimo turinys turi sutapti.

20. Skelbimas spausdinamas lietuvių kalba. Papildomai skelbimas gali būti spausdinamas ir kitomis projekto vykdytojo (ar partnerio) pasirinktomis kalbomis.

 

antrasis skirsnis

PIRKIMO DOKUMENTAI

 

21. Projekto vykdytojas (ar partneris), vykdydamas konkursą, privalo parengti pirkimo dokumentus, kuriuose pateikia visą informaciją apie pirkimo sąlygas ir procedūras. Pirkimo dokumentuose turi būti pateikta:

21.1. pasiūlymų rengimo reikalavimai. Projekto vykdytojas (ar partneris) pirkimo dokumentuose privalo nurodyti, kad pasiūlymas turi būti pateikiamas raštu ir pasirašytas tiekėjo ar jo įgalioto asmens. Pasiūlymas taip pat turi būti pateikiamas užklijuotame ir antspauduotame voke. Pasiūlymo (su priedais) lapai turi būti sunumeruoti, susiūti ir paskutinio lapo antroje pusėje patvirtinti tiekėjo parašu bei antspaudu. Neįsiuvamas ir nenumeruojamas tik pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinantis dokumento originalas (jei jo reikalaujama);

21.2. tiekėjų kvalifikacijos ir ją patvirtinančių dokumentų reikalavimai, tiekėjų kvalifikacijos vertinimo tvarka;

21.3. prekių, paslaugų ar darbų pavadinimas, prekių kiekis, teiktinų su prekėmis paslaugų pobūdis, prekių tiekimo, paslaugų teikimo ar darbų atlikimo terminai, jų techninė specifikacija;

21.4. pasiūlymų vertinimo kriterijai (pasiūlymai gali būti vertinami vadovaujantis mažiausios kainos kriterijumi ar pagal ekonominį jų naudingumą) ir sąlygos;

21.5. projekto vykdytojo (ar partnerio) siūlomos šalims pasirašyti pirkimo sutarties sąlygos, taip pat sutarties projektas, jeigu jis yra parengtas;

21.6. informacija, ar leidžiama pateikti pasiūlymus parduoti tik dalį prekių, darbų ar paslaugų, šios dalies (dalių) apibūdinimas;

21.7. informacija, kaip turi būti apskaičiuota ir išreikšta pasiūlymuose nurodoma pirkimo kaina. Į kainą turi būti įskaityti visi mokesčiai, įskaitant PVM;

21.8. pasiūlymų galiojimo užtikrinimo ir pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo reikalavimai. Projekto vykdytojas (ar partneris) gali pareikalauti, kad pasiūlymų galiojimas būtų užtikrinamas, ir privalo pareikalauti, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdais;

21.9. pasiūlymų pateikimo terminas (nurodant datą ir valandą), vieta ir būdas. Pasiūlymų pateikimo terminai skaičiuojami nuo paskelbimo apie pirkimą spaudoje ar nuo kvietimo pateikti pasiūlymus išsiuntimo tiekėjams dienos;

21.10. data, iki kada turi galioti pasiūlymas, arba laikotarpis, kurį turi galioti pasiūlymas;

21.11. vokų su pasiūlymais atplėšimo vieta, data ir valanda;

21.12. vokų su pasiūlymais atplėšimo ir pasiūlymų nagrinėjimo procedūros;

21.13. projekto vykdytojo (ar partnerio) darbuotojų arba komisijos narių (vieno ar kelių), kurie įgalioti palaikyti tiesioginį ryšį su tiekėjais ir gauti iš jų (ne tarpininkų) pranešimus, susijusius su pirkimų procedūromis, vardai, pavardės, adresai, telefonų ir faksų numeriai;

21.14. kitos pirkimo sąlygos.

22. Projekto vykdytojas (ar partneris) pasiūlymams pateikti nustato protingą terminą, atsižvelgdamas į perkamų prekių, paslaugų ar darbų specifiką bei pirkimo vertę.

23. Pirkimo dokumentai rengiami lietuvių kalba. Papildomai pirkimo dokumentai gali būti rengiami ir kitomis kalbomis.

 

trečiasis skirsnis

PIRKIMO KOMISIJA

 

24. Projekto vykdytojas (ar partneris) konkursui organizuoti ir atlikti privalo sudaryti Pirkimo komisiją (toliau vadinama – komisija). Komisija dirba pagal projekto vykdytojo (ar partnerio) patvirtintą darbo reglamentą, yra jam atskaitinga ir vykdo tik raštiškas jo užduotis bei įpareigojimus. Už komisijos veiksmus atsako projekto vykdytojas (ar partneris).

25. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 3 nepriekaištingos reputacijos fizinių asmenų. Jie gali būti komisiją sudarančio projekto vykdytojo (ar partnerio) darbuotojai arba samdomi asmenys. Komisijos pirmininku skiriamas komisiją sudariusio projekto vykdytojo (ar partnerio) vadovas arba jo įgaliotas projekto vykdytojo (ar partnerio) darbuotojas.

26. Komisijos narys, prieš pradėdamas darbą komisijoje, turi pasirašyti nešališkumo deklaraciją (šio Tvarkos aprašo 2 priedas) ir konfidencialumo pasižadėjimą (šio Tvarkos aprašo 3 priedas). Nešališkumo deklaracija ir konfidencialumo pasižadėjimas turi būti pasirašomas kiekvieno komisijos nario, kiekvieno eksperto (jei tokių yra) ir posėdžio sekretoriaus kiekvienam pirkimui atskirai.

27. Projekto vykdytojas (ar partneris) privalo informuoti įgaliotą instituciją apie sudarytą komisiją (narių pavardės ir pareigos, komisijos darbo reglamentas) ir kiekvieną komisijos posėdį. Apie komisijos posėdžius įgaliota institucija informuojama raštu ne vėliau nei prieš 3 darbo dienas iki komisijos posėdžio pradžios.

28. Sprendimus komisija priima posėdžiuose. Posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių (tačiau ne mažiau kaip 3 komisijos nariai). Kiekvienas komisijos narys turi po vieną balsą. Komisija priima sprendimus posėdyje paprasta balsų dauguma atviru vardiniu balsavimu. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas. Komisijos sprendimai įforminami protokolu. Protokole nurodomi komisijos sprendimo motyvai, pateikiami paaiškinimai, kiekvieno komisijos nario nuomonė. Protokolą pasirašo visi komisijos posėdyje dalyvavę nariai. Komisiją sudarantis projekto vykdytojas (ar partneris) turi teisę kviestis ekspertus.

29. Komisijos posėdžiuose stebėtojais gali dalyvauti įgaliotos institucijos atstovai. Projekto vykdytojas (ar partneris) dalyvauti komisijos posėdžiuose stebėtojais kviečia įgaliotos institucijos atstovus, kurie nėra komisijos nariai ir neturi balsavimo teisės.

30. Komisijos nariai, posėdžio sekretorius, ekspertai bei įgaliotos institucijos atstovai negali teikti jokios informacijos tretiesiems asmenims apie tiekėjų pateiktų pasiūlymų turinį, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktų ir šiame Tvarkos apraše nustatytus atvejus.

31. Nustačius, kad komisijos narys ir ekspertas savo funkcijas atliko šališkai, proteguodamas konkretų tiekėją, ir tai turi įtakos priimant sprendimą dėl laimėjusio tiekėjo pasiūlymo, tokias pirkimo išlaidas įgaliota institucija gali pripažinti netinkamomis finansuoti paramos lėšomis.

 

KETVIRTASIS SKIRSNIS

TIEKĖJŲ KVALIFIKACIJOS PATIKRINIMAS

 

32. Projekto vykdytojas (ar partneris) privalo išsiaiškinti, ar tiekėjas yra kompetentingas, patikimas ir pajėgus įvykdyti pirkimo sąlygas, todėl jis turi teisę pirkimo dokumentuose nustatyti minimalius tiekėjų kvalifikacijos (teisės verstis atitinkama veikla, finansinio, ekonominio ir techninio pajėgumo) reikalavimus ir pareikalauti, kad tiekėjai pateiktų pirkimo dokumentuose nurodytą informaciją bei kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus. Projekto vykdytojo (ar partnerio) nustatyti minimalūs tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai negali dirbtinai riboti konkurencijos. Jie turi būti pagrįsti, tikslūs ir aiškūs.

33. Jeigu tiekėjas dėl pateisinamų priežasčių negali pateikti projekto vykdytojo (ar partnerio) reikalaujamų dokumentų, jis turi teisę vietoj jų pateikti kitus projekto vykdytojui (ar partneriui) priimtinus dokumentus ar informaciją, kurie patvirtintų, kad tiekėjo kvalifikacija atitinka keliamus reikalavimus. Jeigu tiekėjas pateikė netikslius ar neišsamius duomenis apie savo kvalifikaciją, projekto vykdytojas (ar partneris) privalo, nepažeisdamas pirkimų principų, prašyti tiekėją šiuos trūkumus pašalinti (patikslinti).

34. Projekto vykdytojas (ar partneris) turi atmesti tiekėjo pasiūlymą, jeigu jo kvalifikacija neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų ir jei tiekėjas projekto vykdytojo (ar partnerio) prašymu per nustatytą terminą nepatikslino pateiktų netikslių ar neišsamių duomenų apie savo kvalifikaciją.

35. Tiekėjų kvalifikaciniai duomenys vertinami vadovaujantis jiems pateiktuose pirkimo dokumentuose nustatytais kriterijais ir procedūromis. Komisija priima sprendimą dėl kiekvieno pasiūlymą pateikusio tiekėjo kvalifikacinių duomenų ir kiekvienam iš jų nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas, raštu praneša apie šio patikrinimo rezultatus. Teisę dalyvauti tolesnėse pirkimo procedūrose turi tik tie tiekėjai, kurių kvalifikaciniai duomenys atitinka projekto vykdytojo (ar partnerio) keliamus minimalius reikalavimus.

 

penktasis skirSnis

TECHNINĖ SPECIFIKACIJA

 

36. Perkamų prekių, paslaugų ar darbų savybės apibūdinamos pirkimo dokumentuose pateikiamoje techninėje specifikacijoje.

37. Techninė specifikacija turi užtikrinti konkurenciją ir nediskriminuoti tiekėjų.

38. Projekto vykdytojas (ar partneris) privalo atmesti pasiūlymus, kuriuose siūlomos prekės, paslaugos ar darbai neatitinka techninės specifikacijos.

 

šeštasis skirsnis

BENDRAVIMAS IR KEITIMASIS INFORMACIJA

 

39. Projekto vykdytojas (ar partneris) ir tiekėjai gali bendrauti tarpusavyje bei keistis informacija. Duomenys perduodami taip, kad būtų užtikrinamas vientisumas, išsaugomas pasiūlymų bei visos ūkio subjektų pateiktos informacijos konfidencialumas.

 

septintasis skirsnis

VOKŲ SU PASIŪLYMAIS ATPLĖŠIMAS

 

40. Vokai su pasiūlymais atplėšiami komisijos posėdyje. Posėdis vyksta pirkimo dokumentuose nurodytoje vietoje, prasideda nurodytą dieną, valandą ir minutę. Diena ir valanda turi sutapti su pasiūlymų pateikimo termino pabaiga. Nustatytu laiku turi būti atplėšti visi vokai su pasiūlymais, gauti nepasibaigus jų pateikimo terminui. Vokų atplėšimo procedūroje turi teisę dalyvauti visi pasiūlymus pateikę tiekėjai arba jų atstovai.

41. Atplėšus voką, pasiūlymo paskutinio lapo antroje pusėje pasirašo posėdyje dalyvaujantys komisijos nariai.

42. Pateiktų pasiūlymų tolesnes nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūras komisija atlieka pasiūlymus pateikusiems tiekėjams nedalyvaujant.

 

aštuntasis skirsnis

PASIŪLYMŲ VERTINIMAS IR PALYGINIMAS

 

43. Projekto vykdytojas (ar partneris) gali prašyti, kad tiekėjai paaiškintų savo pasiūlymus, tačiau jis negali prašyti, siūlyti arba leisti pakeisti pasiūlymo esmės – pakeisti kainą arba padaryti kitų pakeitimų, dėl kurių pirkimo dokumentų reikalavimų neatitinkantis pasiūlymas taptų atitinkančiu pirkimo dokumentų reikalavimus. Ši nuostata netaikoma tikrinant tiekėjų kvalifikaciją.

44. Projekto vykdytojas (ar partneris) pasiūlymą turi atmesti, jeigu:

44.1. pasiūlymą pateikęs tiekėjas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų minimalių kvalifikacijos reikalavimų;

44.2. pasiūlymas neatitinka pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų;

44.3. visų tiekėjų buvo pasiūlytos per didelės, projekto vykdytojui (ar partneriui) nepriimtinos kainos.

45. Vertinami tik tie pasiūlymai, kurie atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus ir kuriuos pateikę tiekėjai atitinka nustatytus minimalius kvalifikacijos reikalavimus.

46. Tiekėjų pasiūlymai vertinami pagal tiekėjams pirkimo pradžioje nurodytus vertinimo kriterijus. Projekto vykdytojas (ar partneris) gali nustatyti tik šiuos tiekėjų pasiūlymų vertinimo kriterijus:

46.1. mažiausios kainos;

46.2. ekonominio naudingumo.

47. Atliekant pasiūlymų vertinimą, rekomenduojama vadovautis Viešųjų pirkimų pasiūlymų vertinimo rekomendacijomis, patvirtintomis Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos direktoriaus 2006 m. spalio 12 d. įsakymu Nr. 1S-53 (Žin., 2006, Nr. 113-4329) (toliau vadinama – Pasiūlymų vertinimo rekomendacijos).

48. Projekto vykdytojas (ar partneris), norėdamas priimti sprendimą dėl laimėjusio pasiūlymo, turi pagal pirkimo dokumentuose nustatytus vertinimo kriterijus ir tvarką įvertinti pateiktus dalyvių pasiūlymus ir nustatyti preliminarią pasiūlymų eilę (išskyrus atvejus, kai pasiūlymą pateikia tik vienas tiekėjas). Preliminari pasiūlymų eilė nustatoma ekonominio naudingumo mažėjimo arba kainų didėjimo tvarka. Tais atvejais, kai, vertinant pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų, kelių tiekėjų pasiūlymų ekonominis naudingumas yra vienodas, o vertinant pagal mažiausios kainos kriterijų, – kelių tiekėjų kaina yra vienoda, sudarant pasiūlymų eilę, pirmesnis į šią eilę įrašomas tiekėjas, kurio vokas su pasiūlymais užregistruotas anksčiausiai. Laimėjusiu pasiūlymu pripažįstamas tas pasiūlymas, kuris pasiūlymų eilėje yra pirmas.

49. Projekto vykdytojas (ar partneris) turi nedelsdamas pranešti kiekvienam pasiūlymą pateikusiam dalyviui apie preliminarią pasiūlymų eilę, o dalyviui, kurio pasiūlymas neįrašytas į šią eilę, – ir jo pasiūlymo atmetimo priežastis, įskaitant pasiūlymo atmetimą dėl nelygiavertiškumo ar neatitikimo projekto vykdytojo (ar partnerio) nustatytų norimo rezultato apibūdinimo ir funkcinių reikalavimų.

50. Pasiūlymų eilė patvirtinama ir sprendimas dėl laimėjusio pasiūlymo priimamas tik tada, kai išnagrinėjamos pasiūlymus pateikusių dalyvių pretenzijos ir skundai (jeigu tokių buvo gauta), bet ne anksčiau kaip po 5 dienų nuo pranešimo apie preliminarią pasiūlymų eilę išsiuntimo dalyviams dienos. Ši nuostata netaikoma, jei pasiūlymą pateikia tik vienas tiekėjas. Laimėjusiu pripažįstamas ekonomiškai naudingiausias tiekėjo pasiūlymas arba tas pasiūlymas, kuriame nurodyta mažiausia kaina.

 

devintasis skirsnis

INFORMACIJA TIEKĖJAMS APIE PIRKIMO PROCEDŪROS REZULTATUS

 

51. Projekto vykdytojas (ar partneris) apie komisijos priimtą sprendimą dėl laimėjusio pasiūlymo raštu informuoja tiekėjus ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po sprendimo priėmimo.

52. Susipažinti su informacija, susijusia su konkurso pasiūlymų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, gali tik komisijos nariai bei jos pakviesti ekspertai ir įgaliotos institucijos atstovai, projekto vykdytojo (ar partnerio) vadovas, jo įgalioti asmenys, kiti asmenys ir institucijos, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus turintys teisę susipažinti su šia informacija.

 

dešimtasis skirsnis

PRETENZIJŲ PATEIKIMAS, NAGRINĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

 

53. Kiekvienas pirkimu suinteresuotas tiekėjas, kuris mano, kad projekto vykdytojas (ar partneris) nesilaikė šio Tvarkos aprašo reikalavimų ir tuo pažeidė ar pažeis jo teisėtus interesus, turi teisę iki pirkimo sutarties sudarymo pareikšti pretenziją projekto vykdytojui (ar partneriui).

54. Pretenzija pateikiama projekto vykdytojui (ar partneriui) raštu per 5 dienas nuo dienos, kurią tiekėjas sužinojo arba turėjo sužinoti apie tariamą savo teisėtų interesų pažeidimą. Apie tariamą pažeidimą projekto vykdytojas (ar partneris) privalo nedelsdamas po pretenzijos gavimo informuoti įgaliotą instituciją, pateikdamas jam projekto vykdytojo (ar partnerio) patvirtintą pretenzijos kopiją.

55. Projekto vykdytojas (ar partneris) nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo.

56. Projekto vykdytojas (ar partneris) privalo išnagrinėti gautas pretenzijas ir priimti motyvuotą sprendimą ne vėliau kaip per 5 dienas nuo pretenzijos gavimo dienos, o apie priimtą sprendimą – ne vėliau kaip kitą darbo dieną pranešti pretenziją pateikusiam tiekėjui ir apie tai informuoti įgaliotą instituciją, pateikdamas jam išsiųstą atsakymo į pretenziją kopiją.

57. Projekto vykdytojas (ar partneris), gavęs tiekėjo rašytinę pretenziją, sustabdo pirkimo procedūrą, kol pretenzijos bus išnagrinėtos ir priimtas sprendimas.

 

vienuoliktasis skirsnis

PIRKIMO SUTARTIS

 

58. Pirkimo sutartis, išskyrus pirkimą, kurio vertė neviršija 10 000 Lt, turi būti sudaroma raštu.

59. Pirkimo sutarties projektas privalo būti pateiktas įgaliotai institucijai derinti iki sutarties pasirašymo.

60. Projekto vykdytojas (ar partneris) siūlo sudaryti pirkimo sutartį tam tiekėjui, kurio pasiūlymas nustatyta tvarka pripažintas laimėjusiu. Tiekėjas kviečiamas raštu sudaryti sutartį, pranešant, kad jo pasiūlymas pripažintas laimėjusiu.

61. Sudarant pirkimo sutartį, negali būti keičiama laimėjusio tiekėjo pasiūlymo kaina ir pirkimo dokumentuose bei pasiūlyme nustatytos pirkimo sąlygos.

62. Pirkimo sutartyje turi būti nustatyta:

62.1. sutarties šalių teisės ir pareigos;

62.2. perkamos prekės, paslaugos ar darbai, jeigu įmanoma – tikslūs jų kiekiai;

62.3. kaina arba kainodaros taisyklės;

62.4. atsiskaitymų ir apmokėjimo tvarka;

62.5. prievolių įvykdymo terminai;

62.6. prievolių įvykdymo užtikrinimas;

62.7. ginčų sprendimo tvarka;

62.8. sutarties nutraukimo tvarka;

62.9. sutarties galiojimas;

62.10. subrangovai, subtiekėjai ar subteikėjai, jeigu vykdant sutartį jie pasitelkiami, ir jų keitimo tvarka;

62.11. nuostata, kad pirkimo sutarties sąlygos sutarties galiojimo laikotarpiu negali būti keičiamos.

 

III skyrius

Pirkimai, vykdomi savo nuožiūra

 

63. Pirkimus, nurodytus šio Tvarkos aprašo 16.2 punkte, projekto vykdytojas (ar partneris) privalo vykdyti, vadovaudamasis projekto vykdytojo (ar partnerio) patvirtinta Savo nuožiūra vykdomų, projekto vykdytojo (ar partnerio) pirkimų tvarka (toliau vadinama – Pirkimų tvarka). Pirkimų tvarkoje aprašytos procedūros privalo užtikrinti, kad pirkimų organizavimas ir vykdymas nepažeistų lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principų.

64. Projekto vykdytojas (ar partneris), atsižvelgdamas į lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo ir skaidrumo principus, gali numatyti atvejus, kai pirkimas vykdomas apklausiant tik vieną tiekėją.

65. Pirkimo tvarkoje turi būti nustatyta, kad:

65.1. projekto vykdytojas (ar partneris) tiekėjų pasiūlymus vertina pagal mažiausios kainos ar ekonominio naudingumo kriterijų. Atliekant pasiūlymų vertinimą, rekomenduojama vadovautis Pasiūlymų vertinimo rekomendacijomis;

65.2. pirkimo sutartis, išskyrus pirkimą, kurio vertė neviršija 10 000 Lt, turi būti sudaroma raštu. Sudarant pirkimo sutartį, negali būti keičiama laimėjusio tiekėjo pasiūlymo kaina ir pirkimo dokumentuose bei pasiūlyme nustatytos pirkimo sąlygos. Pirkimo sutartyje turi būti nustatyta:

65.2.1. sutarties šalių teisės ir pareigos;

65.2.2. perkamos prekės, paslaugos ar darbai, jeigu įmanoma – tikslūs jų kiekiai;

65.2.3. kaina arba kainodaros taisyklės;

65.2.4. atsiskaitymų ir apmokėjimo tvarka;

65.2.5. prievolių įvykdymo terminai;

65.2.6. prievolių įvykdymo užtikrinimas;

65.2.7. ginčų sprendimo tvarka;

65.2.8. sutarties nutraukimo tvarka;

65.2.9. sutarties galiojimas;

65.2.10. nuostata, kad pirkimo sutarties sąlygos sutarties galiojimo laikotarpiu negali būti keičiamos.

66. Ginčai nagrinėjami šio Tvarkos aprašo II skyriaus dešimtajame skirsnyje nustatyta tvarka.

 

IV skyrius

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

67. Įvykdytos pirkimo sutartys, pasiūlymai, pirkimo dokumentai, pasiūlymų nagrinėjimo bei vertinimo dokumentai, kiti su pirkimu susiję dokumentai saugomi paramos sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka. Projekto vykdytojas (ar partneris) turi užtikrinti dokumentų prieinamumą įgaliotiems asmenims.

68. Projekto partnerio visų su pirkimais susijusių dokumentų (pirkimo dokumentų, susirašinėjimo su tiekėjais dokumentų, pirkimo sutarties, pirkimo sutarties įgyvendinimo dokumentų, su pirkimais susijusių apskaitos dokumentų ir kt.) kopijas saugo projekto vykdytojas.

69. Įgaliota institucija turi teisę įpareigoti projekto vykdytoją (ar partnerį) sustabdyti ar nutraukti pirkimo procedūras, panaikinti arba pakeisti šio Tvarkos aprašo ir (ar) paramos sutarties reikalavimų neatitinkančius sprendimus ar veikas.

70. Išlaidos, kurias projekto vykdytojas (ar partneris) patyrė, pažeisdamas šio Tvarkos aprašo reikalavimus, įgaliotos institucijos sprendimu gali būti pripažįstamos netinkamomis projekto išlaidomis ir neteikiamos finansuoti paramos lėšomis (arba nepripažįstamos tinkamu Projekto vykdytojo (ar partnerių) įnašu), o jei tokios išlaidos jau buvo apmokėtos ir pažeidimo faktas paaiškėjo vėliau – įgaliota arba atsakinga institucijos turi teisę įpareigoti projekto vykdytoją grąžinti jam išmokėtas lėšas ar jas išieškoti.

71. Projekto vykdytojas (ar partneris) privalo teikti įgaliotai ir atsakingai institucijoms visą jų prašomą informaciją, susijusią su pirkimais, projekto išlaidų tinkamumui nustatyti.

72. Įgaliota institucija atlieka viešųjų pirkimų dokumentacijos bei pirkimų proceso priežiūrą, vykdydama projekto patikras vietoje. Pirkimų, kurie įvykdyti po projekto patikros vietoje, dokumentų kopijas įgaliotai institucijai projekto vykdytojas (ar partneris) privalo pateikti kartu su galutine projekto ataskaita.

 

_________________

 

 

Europos pabėgėlių fondo ir Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijos programų projektų vykdytojams, nesantiems perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų tvarkos aprašo

1 priedas

 

___________________________________________________________

(projekto vykdytojo organizacijos pavadinimas)

 

PROJEKTO PIRKIMŲ PLANAS

 

______________________ Nr. ______

(data)

________________________

(sudarymo vieta)

 

Paramos sutarties NUMERIS

 

 

 

PROJEKTO PIRKIMŲ PLANas TEIKIAMAS

 

pirmą kartą £[]

projekto pirkimų plano pakeitimas £[]

 

 

Nr.

Prekių, paslaugų ar darbų pavadinimas ir projekto detalaus biudžeto eilutė, kurioje numatyta pirkimo suma

Pirkimo suma Lt nurodyta biudžete

Pirkimo būdas

Pirkimą vykdysiantis subjektas (projekto vykdytojas ar partneris (jei nurodoma, kad partneris, parašomas jo statusas (PO ar NPO)))

Pirkimo vykdymo data (nurodyti pirkimo pradžią, t. y. metus ir mėnesį)

1.

PREKIŲ PIRKIMAS

1.1.

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

2.

PASLAUGŲ PIRKIMAS

2.1.

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

3.

DARBŲ PIRKIMAS

3.1.

 

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

Tvirtiname, kad su projekto pirkimų planu susipažinę visi projekto partneriai ir jam neprieštarauja.

 

______________________________________________

(projekto vykdytojo pareigų pavadinimas)

______________________________________________                              A.V.

(vardas ir pavardė)

______________________________________________

(parašas)

 

sUderinta su Europos socialinio fondo agentūra _______________________________

(suderinimo data)

 

 

 

 

 

(Europos socialinio fondo agentūros atstovo pareigų pavadinimas)

 

(vardas, pavardė)

(parašas)

 

_________________

 

 

Europos pabėgėlių fondo ir Europos

fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai

programų projektų vykdytojams,

nesantiems perkančiosiomis

organizacijomis pagal Lietuvos

Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą,

pirkimų tvarkos aprašo

2 priedas

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

____________________

(data)

_______________

(vieta)

 

_________________________________________________________________________

(pirkimo pavadinimas)

 

Aš, ___________________________________________________________________ ,

(vardas ir pavardė)

___________________________________________________________________________ ,

(institucijos ir padalinio pavadinimas, pareigų pavadinimas)

būdamas remiamo projekto _____________________________________________________

(projekto pavadinimas)

(paramos teikimo sutarties Nr. __________________________________________________ )

 

pirkimo komisijos nariu, posėdžio sekretoriumi, ekspertu, stebėtoju 

___________________________________________________________________________ ,

(kas nereikalinga, išbraukti)

 

pasižadu:

 

1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis visų tiekėjų lygiateisiškumo principu, atlikti savo pareigas ir būti nešališkas tiekėjams.

2. Iškilus interesų konfliktui, nedelsdamas informuoti apie tai pirkimo komisijos narius ir nutraukti darbą vertinimo procese. 

 

__________________                                         ___________________________________

(parašas)                                                                       (vardas ir pavardė)

 

_________________


 

Europos pabėgėlių fondo ir Europos

fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai

programų projektų vykdytojams,

nesantiems perkančiosiomis

organizacijomis pagal Lietuvos

Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą,

pirkimų tvarkos aprašo

3 priedas

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

_______________________

(data)

_______________

(vieta)

 

__________________________________________________________________________

(pirkimo pavadinimas)

 

Aš, ___________________________________________________________________ ,

(vardas ir pavardė)

___________________________________________________________________________ ,

(institucijos ir padalinio pavadiniams, pareigų pavadinimas)

būdamas remiamo projekto _____________________________________________________

(projekto pavadinimas)

(paramos sutarties Nr. _________________________________________________________ )

 

pirkimo komisijos nariu, posėdžio sekretoriumi, ekspertu, stebėtoju

___________________________________________________________________________ ,

(kas nereikalinga, išbraukti)

pasižadu:

 

1. Saugoti ir tik įstatymų bei kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma atliekant pirkimą.

2. Man pateiktus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ir pasinaudoti, išskyrus teisės aktų nustatytus atvejus.

Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro kiekvieno pasiūlymo turinys, tiekėjų kvalifikaciniai duomenys, pasiūlymų vertinimo išvados bei kita informacija, susijusi su atliktomis pirkimo procedūromis, jeigu jos atskleidimas prieštarauja įstatymams, daro nuostolių teisėtiems šalių komerciniams interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą konkurenciją.

Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs šį pasižadėjimą, turėsiu atsakyti už savo veiklą pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

 

__________________                                         ___________________________________

(parašas)                                                                       (vardas ir pavardė)

 

_________________