LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL VISŲ TIPŲ (IŠSKYRUS AUKŠTĄSIAS MOKYKLAS) MOKYKLŲ VADOVŲ KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ APRAŠO PATVIRTINIMO
2005 m. spalio 7 d. Nr. ISAK-2001
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo (Žin., 1991, Nr. 23-593; 2003, Nr. 63-2853; 2004, Nr. 103-3755) 56 straipsnio 17 punktu,
tvirtinu Visų tipų (išskyrus aukštąsias mokyklas) mokyklų vadovų kvalifikacinių reikalavimų aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2005 m. spalio 7 d. įsakymu
Nr. ISAK-2001
VISŲ TIPŲ (IŠSKYRUS AUKŠTĄSIAS MOKYKLAS) MOKYKLŲ VADOVŲ
KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ APRAŠAS
1. Visų tipų (išskyrus aukštąsias mokyklas) mokyklų (toliau – mokyklos) vadovų kvalifikacinių reikalavimų aprašas nustato kvalifikacinius reikalavimus, kurie įrašomi į mokyklų vadovų pareigybių aprašymus.
3. Priklausomai nuo to, kuriam tipui priskirta mokykla, mokyklos vadovu gali dirbti tik asmuo, atitinkantis šiuos reikalavimus:
3.1. bendrojo lavinimo mokyklų tipui priskiriamoje mokykloje – įgijęs aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą, turintis pedagogo kvalifikaciją ir 3 metų pedagoginio darbo stažą;
3.2. profesinių mokyklų tipui priskiriamoje mokykloje – įgijęs aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą, turintis 3 metų pedagoginio arba mokyklos vykdomų programų profilį atitinkantį darbo stažą;
3.3. ikimokyklinio ugdymo mokyklos tipui priskiriamoje mokykloje – įgijęs aukštąjį išsilavinimą, turintis pedagogo kvalifikaciją ir 3 metų pedagoginio darbo stažą;
3.4. neformaliojo vaikų švietimo mokyklos tipui priskiriamoje mokykloje – įgijęs aukštąjį išsilavinimą, išklausęs švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka pedagoginių-psichologinių žinių kursą ir turintis 3 metų pedagoginio darbo stažą;
4. Mokyklų vadovai privalo:
4.1. atitikti valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 (Žin., 2003, Nr. 123-5618), reikalavimus;
4.3. gebėti savarankiškai planuoti, rengti ataskaitas, bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
4.4. žinoti švietimo teikėjų veiklą reglamentuojančius Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymus bei kitus teisės aktus ir gebėti juos taikyti praktiškai;