ATITAISYMAS

 

Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2011 m. balandžio 28 d. įsakymu Nr. 2B-174 „Dėl Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų purslų taškymo ribojimo sistemų tipo patvirtinimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 53-2584) patvirtintų Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų purslų taškymo ribojimo sistemų tipo patvirtinimo taisyklių 5 priedas turi būti toks:

 

„Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų purslų taškymo ribojimo sistemų tipo patvirtinimo taisyklių

5 priedas

 

(Informacinio dokumento Nr. ____, transporto priemonės EB tipo patvirtinimo, atsižvelgiant į sumontuotas purslų taškymo ribojimo sistemas, forma)

 

INFORMACINIS DOKUMENTAS NR.____

APIE TRANSPORTO PRIEMONĖS EB TIPO PATVIRTINIMĄ,
ATSIŽVELGIANT Į SUMONTUOTAS PURSLŲ TAŠKYMO RIBOJIMO SISTEMAS

 

Šis dokumentas su nurodyta informacija (jei taikoma) turi būti pateikiamas trimis egzemplioriais. Brėžiniai turi būti pateikiami atitinkamo mastelio ir pakankamai išsamūs, A4 formato lapuose arba A4 formato aplanke. Jei pateikiamos nuotraukos, jos turi būti pakankamai aiškios. Jei sistemos, sudedamosios dalys ar atskiri techniniai mazgai yra su elektroniniais valdikliais, būtina pateikti informaciją apie jų veikimą.

 

0. BENDROJI DALIS

0.1. Gamyklinė markė (gamintojo prekės pavadinimas) _____________________________

0.2. Tipas ______________________________________________________________

0.2.1. Komercinis (-iai) pavadinimas (-ai) (jeigu taikoma) ___________________________

0.3. Tipo identifikavimo priemonės, jeigu pažymėta ant transporto priemonės(b)____________

0.3.1. Minėto ženklo vieta___________________________________________________

0.4. Transporto priemonės kategorija(c)_________________________________________

0.5. Gamintojo pavadinimas ir adresas _________________________________________

0.8. Surinkimo gamyklos (-ų) adresas (-ai) ______________________________________

1. TRANSPORTO PRIEMONĖS KONSTRUKCIJOS BENDROSIOS CHARAKTERISTIKOS

1.1. Tipinės transporto priemonės nuotraukos ir (arba) brėžiniai ______________________

1.3. Ašių ir ratų kiekis _____________________________________________________

1.3.1. Ašių su sudvejintais ratais skaičius ir padėtis ________________________________

1.3.2. Vairuojamuosius ratus turinčių ašių skaičius ir padėtis _________________________

2. MASĖ IR MATMENYS(f), (g) ______________________________________________

(kilogramais ir milimetrais; kur taikoma, pateikite nuorodas į brėžinius)

2.1. Transporto priemonės (visiškai pakrautos) bazė g) (l) ____________________________

2.6. Parengtos eksploatuoti transporto priemonės masė (didžiausia ir mažiausia kiekvieno varianto masė)

___________________________________________________________________________

Parengtos eksploatuoti transporto priemonės masė su kėbulu ir, M1 kategorijai nepriskiriamo vilkiko atveju, su sukabintuvu, jei gamintojas jį yra įrengęs, arba važiuoklės ar važiuoklės su kabina masė be kėbulo ir (arba) sukabintuvo, jeigu gamintojas neįrengė kėbulo ir (arba) sukabintuvo (įskaitant skysčius, įrankius, atsarginį ratą, jei jis yra, ir vairuotoją bei ekipažo (jei autobusai yra miesto ir tarpmiestiniai) nario masę, jeigu transporto priemonėje yra sėdynė ekipažo nariui)(h) didžiausia ir mažiausia kiekvieno varianto masė) _______________________________________

2.6.1. Šios masės pasiskirstymas tarp ašių ir, jei tai yra puspriekabė arba priekaba, kurios ašis sutampa su jos sunkio centru, sukabinimo taško apkrova (kiekvieno varianto didžiausia ir mažiausia apkrova) __________

2.8. Didžiausia techniškai leistina pakrautos transporto priemonės masė, kurią nurodo gamintojas(i), (3) _   

9. KĖBULAS

9.20. Purslų taškymo ribojimo sistema _________________________________________

9.20.0. Įrengta: taip / ne / nekomplektinė(1) ______________________________________

9.20.1. Trumpas transporto priemonės aprašas, atsižvelgiant į jos purslų taškymo ribojimo sistemą ir sudedamąsias dalis _______________________________________________________________________

9.20.2. Išsamūs purslų taškymo ribojimo sistemos ir jos vietos transporto priemonėje brėžiniai, kuriuose pateikti Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų purslų taškymo ribojimo sistemų tipo patvirtinimo taisyklių (toliau – Taisyklės) 6 priedo schemose nustatyti matmenys, atsižvelgiant į padangos ir (arba) rato derinių tolimiausias iškyšas           

9.20.3. Purslų taškymo ribojimo įtaiso (-ų) patvirtinimo numeris (-iai) __________________

Data, rinkmena __________________________________________________________

 

(1) Jeigu tai yra N1 kategorijos transporto priemonės ir N2 kategorijos transporto priemonės, kurių didžiausia techniškai leistina pakrautos transporto priemonės masė neviršija 7,5 tonos ir kurioms taikoma šių Taisyklių 4 priedo 2 punkte nustatyta nukrypti leidžianti nuostata, gali būti naudojamas direktyvos 78/549/EEB II priede nurodytas informacinis dokumentas.

(3)Jeigu tipo ženklinimo priemonės sudarytos iš ženklų, netinkančių transporto priemonės, sudedamosios dalies ar atskiro techninio mazgo, kuriems taikomas šis tipo patvirtinimo sertifikatas, tipams apibūdinti, tokie ženklai dokumentuose žymimi simboliu „?“ (pvz., ABC??123??).

(b)Jeigu tipo identifikavimo priemonėse yra rašmenų, nesusijusių su transporto priemonių, sudedamųjų dalių ar atskirų techninių mazgų tipų, kuriems taikomas šis informacinis dokumentas, apibūdinimu, dokumentuose tokie rašmenys žymimi simboliu „?“ (pvz., ABC??123??).

(c) Kaip apibrėžta Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2008 m. gruodžio 2 d. įsakyme Nr. 2B-479 „Dėl Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų kategorijų ir klasių pagal konstrukciją reikalavimų patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 141-5606).

(e)Jeigu viena versija turi įprastą, o kita – miegamąją kabiną, turi būti nurodytos abiejų versijų masės ir matmenys.

(f)ISO standartas 612–1978, terminas Nr. 6.4.

(g) ISO standartas 612–1978, terminas Nr. 6.19.2.

(h)ISO standartas 612–1978, terminas Nr. 6.20.

(i)ISO standartas 612–1978, terminas Nr. 6.5.

(l)ISO standartas 612–1978, terminas Nr. 6.3 ir kitos nei M1 kategorijos transporto priemonėms. Be šio standarto nuostatų, matuojant transporto priemonės aukštį, neturi būti atsižvelgta į šiuos įtaisus: antenas, pantografus (kai jie iškelti). Nustatant transporto priemonių, kurios yra su keliamosios ašies įtaisu, aukštį, atsižvelgiama į pantografo padėtį.“

 

REDAKCIJA

 

_________________