LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO 2004 M. LAPKRIČIO 29 D. ĮSAKYMO NR. 1K-383 „DĖL EUROPOS BENDRIJŲ INICIATYVOS EQUAL PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO IR ATASKAITŲ TEIKIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2005 m. balandžio 29 d. Nr. 1K-132

Vilnius

 

Pakeičiu Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. 1K-383 „Dėl Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 175-6504):

1. Išdėstau 7 punktą taip:

7. Vadovaujantis partneris mokėjimo prašymus turi teikti įgyvendinančiajai institucijai nuo sutartyje nustatytos projekto pradžios datos iki galutinio mokėjimo prašymo pateikimo termino, kuris negali būti vėlesnis negu 1 mėnuo nuo sutartyje nustatytos 1 projekto įgyvendinimo etapo (vėliau 2 etapo) pabaigos datos. Jeigu vadovaujantis partneris dėl rimtų priežasčių nori pratęsti galutinio mokėjimo prašymo pateikimo terminą, jis ne vėliau kaip likus 10 dienų iki galutinio mokėjimo prašymo pateikimo termino pabaigos turi pateikti įgyvendinančiajai institucijai prašymą dėl mokėjimo prašymo termino atidėjimo. Mokėjimo prašymų, pateiktų iki sutartyje nustatytos projekto pradžios datos ar pasibaigus šiame punkte nustatytam terminui (išskyrus nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybes), įgyvendinančioji institucija nepriima ir nesvarsto. Sprendimą dėl pateikto galutinio mokėjimo prašymo termino pratęsimo priima vadovaujančioji institucija, atsižvelgdama į vadovaujančio partnerio prašyme pratęsti galutinio mokėjimo prašymo pateikimo terminą išdėstytus argumentus. Galutinio mokėjimo prašymo terminas negali būti pratęstas ilgiau negu 6 mėnesiams“.

2. Išdėstau 9, 10 ir 11 punktus taip:

9. Pasirašius sutartį 1 projekto įgyvendinimo etapo metu, vadovaujantis partneris teikia avansinio mokėjimo prašymą, kartu pateikdamas sutartyje nurodytus dokumentus. 2 projekto įgyvendinimo etapo metu kartu su avansinio mokėjimo prašymu bei kitais sutartyje nurodytais dokumentais vadovaujantis partneris taip pat pateikia ir banko ar draudimo įmonės garantiją dėl avanso sumos, jeigu avanso suma yra didesnė nei 50 000 litų. Biudžetinės įstaigos ir organizacijos kartu su avansinio mokėjimo prašymu neprivalo pateikti banko ar draudimo įmonės garantijos. Įgyvendinančioji institucija, įvertinusi projekto veiklos įgyvendinimo planą, pripažįsta tinkamą finansavimą pagal vadovaujančio partnerio avansinio mokėjimo prašymą tik įsitikinusi, kad išlaidos bus patirtos per 3 mėnesius nuo avanso gavimo dienos. Gavęs avansą, vadovaujantis partneris ir/arba vystymo bendrijos nariai pradeda įgyvendinti projektą ir vadovaujantis partneris teikia įgyvendinančiajai institucijai sutartyje nurodytu periodiškumu mokėjimo prašymus, kuriuose deklaruoja visas patirtas išlaidas, pridėdamas reikalaujamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas. Jei vadovaujantis partneris mokėjimo prašymus teikia rečiau nei kas trys mėnesiai, vadovaujantis partneris kas 3 mėnesius privalo teikti įgyvendinančiajai institucijai informaciją apie projekto įgyvendinimo eigą. Jeigu 3 mėnesius nuo avanso gavimo dienos vadovaujantis partneris ir nė vienas iš vystymo bendrijos narių nepradeda vykdyti projekto ir daryti išlaidų, vadovaujantis partneris per 5 darbo dienas privalo grąžinti avansą vadovaujančiajai institucijai, kaip nurodyta sutartyje. Vadovaujančioji institucija per 3 darbo dienas nuo lėšų iš vadovaujančio partnerio gavimo dienos privalo pervesti lėšas į valstybės iždo sąskaitą, iš kurios buvo pervestos lėšos vadovaujančiam partneriui.

10. Vadovaujantis partneris kartu su tarpinio ir galutinio mokėjimo prašymu pateikia patvirtintas ataskaitinio laikotarpio išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas. Siekdama įsitikinti išlaidų tinkamumu finansuoti, įgyvendinančioji institucija turi teisę paprašyti vadovaujančio partnerio pateikti papildomą informaciją pagrindžiančių dokumentų kopijas. Vadovaujantis partneris per 5 darbo dienas nuo prašymo dėl papildomų dokumentų pateikimo gavimo dienos privalo pateikti įgyvendinančiajai institucijai prašomus dokumentus. Jeigu nebuvo laiku pateiktos papildomai prašomų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijos, įgyvendinančioji institucija pripažįsta tinkamomis finansuoti tik išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis pagrįstą išlaidų sumą. Likusi išlaidų dalis gali būti pripažinta tinkama finansuoti vadovaujančiam partneriui pateikus kitus mokėjimo prašymus ir pridėjus reikiamų išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas. Patikros vietoje metu įgyvendinančioji institucija privalo sutikrinti iš vadovaujančio partnerio kartu su mokėjimo prašymais gautų dokumentų kopijų atitiktį originalams ir ar yra visi į dokumentų sąrašą įtraukti dokumentai. Įgyvendinančioji institucija nustačiusi, kad ne visos dokumentų kopijos atitinka originalus ar yra ne visi į mokėjimo prašymą įtraukti dokumentai, laiko tai sutarties pažeidimu ir pareikalauja per 5 darbo dienas pateikti įgyvendinančiajai institucijai visus dokumentus. Vadovaujančiam partneriui per nustatytą laiką nepateikus reikalaujamų dokumentų, įgyvendinančioji institucija inicijuoja paramos lėšų grąžinimo procedūrą. Vadovaujantis partneris taip pat teikia ataskaitinio laikotarpio atliktų viešinimo priemonių įrodymus, dalyvių lankomumo sąrašus ir kartu su 1 etapo (vėliau su 2 etapo) galutinio mokėjimo prašymu – vadovaujančiosios institucijos nustatytos formos projekto įgyvendinimo ataskaitą, kurioje turi būti pateikta informacija apie per 1 projekto įgyvendinimo etapą (vėliau per 2 etapą) įgyvendintą projekto veiklą. Projekto išlaidos turi būti patvirtintos apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo (Žin., 2001, Nr. 99-3515) 13 straipsnyje nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus.

11. Projekto išlaidos finansuojamos pagal vadovaujančio partnerio teikiamus mokėjimo prašymus. Kai bendra pagal vadovaujančio partnerio pateiktus mokėjimo prašymus pervesta (įskaitant ir avansu vadovaujančiam partneriui išmokėtą sumą) suma pasiekia projektui įgyvendinti skirtą paramos lėšų sumą, projekto išlaidos nebekompensuojamos. Baigęs įgyvendinti kiekvieną projekto etapą, vadovaujantis partneris deklaruoja įgyvendinančiajai institucijai visas per visą atitinkamo projekto įgyvendinimo etapo laikotarpį nuo paskutinių tarpinių mokėjimo prašymų patirtas tinkamas finansuoti išlaidas ir pateikia kiekvieno projekto įgyvendinimo etapo galutines ataskaitas ir auditoriaus išvadas (auditoriaus išvados forma pateikta 2 priede). Jei įgyvendinančioji institucija, išanalizavusi šiuos dokumentus, nustato, kad vadovaujančiam partneriui buvo išmokėta didesnė paramos suma nei būtina projektui įgyvendinti, ji turi nedelsdama pareikalauti vadovaujančio partnerio grąžinti sumos perviršį. Išlaidos po galutinio mokėjimo prašymo pateikimo datos negali būti pripažintos tinkamomis finansuoti. Vadovaujančioji institucija dėl rizikingų projektų gali nuspręsti pareikalauti iš vadovaujančio partnerio teikti auditoriaus išvadą kartu su tarpiniais mokėjimo prašymais arba kartu su projekto įgyvendinimo ataskaita“.

3. Išdėstau 13 punktą taip:

13. Gavusi mokėjimo prašymą, įgyvendinančioji institucija jį registruoja mokėjimo prašymų registracijos žurnale (pavyzdinė mokėjimo prašymų registracijos žurnalo forma pateikta taisyklių 3 priede). Prireikus įgyvendinančioji institucija gali papildyti mokėjimo prašymų registracijos žurnalo formą. Kiekvieno mėnesio pirmą darbo dieną įgyvendinančioji institucija išspausdina iš mokėjimo prašymų registracijos žurnalo per praeitą mėnesį gautų mokėjimo prašymų ataskaitą ir teikia ją vadovaujančiajai institucijai“.

4. Išdėstau 16 punktą taip:

16. Jeigu visus taisyklių 14 punkte pateiktus tikrinimo elementus įgyvendinančioji institucija įvertina teigiamai, mokėjimo prašymas laikomas priimtu ir perduodamas išlaidų tinkamumo finansuoti tikrinimą atlikti įgaliotiems įgyvendinančiosios institucijos darbuotojams“.

5. Išdėstau 23 punktą taip:

23. Remdamasi patvirtinto mokėjimo prašymų tikrinimo ir tvirtinimo lapu ir mokėjimo prašymų registracijos žurnalo duomenimis, įgyvendinančioji institucija rengia paraišką vadovaujančiajai institucijai dėl lėšų pervedimo vadovaujančiam partneriui (taisyklių 5 priedas) (toliau vadinama – paraiška vadovaujančiajai institucijai). Dėl tinkamų finansuoti išlaidų pildomoje paraiškoje vadovaujančiajai institucijai atskirose eilutėse išskiriamos atskiros valstybės biudžeto specialiųjų programų ES ir bendrojo finansavimo lėšos, išlaikant pagal kiekvieną mokėjimo prašymą sutartyje nustatytą ES ir bendrojo finansavimo lėšų santykį, taip pat prie kiekvienos valstybės biudžeto specialiosios programos nurodomi lėšų funkcinės ir ekonominės klasifikacijų kodai“.

6. Išdėstau 25 punktą taip:

25. Įgyvendinančiosios institucijos vadovui ar jo įgaliotam asmeniui patvirtinus išspausdintą paraišką vadovaujančiajai institucijai, šias paraiškas tikrinti ir registruoti įgaliotas darbuotojas ją užregistruoja mokėjimo prašymų registracijos žurnale. Tada vienas egzempliorius paliekamas įgyvendinančiajai institucijai, o kitas, patvirtintas įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens parašu ir antspaudu, siunčiamas vadovaujančiajai institucijai. Įgyvendinančioji institucija mokėjimo prašymą kartu su išlaidas pateisinančių ir išlaidų apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijomis ir mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapu sega į projekto bylą“.

7. Išdėstau 36.4 punktą taip:

36.4. iki vasario 10 d., balandžio 10 d., birželio 10 d., rugpjūčio 10 d., spalio 10 d. ir gruodžio 15 d. – pagal kompetenciją užpildytas ir įgyvendinančiosios institucijos įgaliotų asmenų patvirtintas EQUAL projektų išlaidų, patirtų ir pripažintų deklaruotinomis Europos Komisijai nuo išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžios iki atitinkamo ataskaitinio laikotarpio pabaigos (ataskaitinio laikotarpio pabaiga – vienas mėnuo iki mokėjimo paraiškų Europos Komisijai teikimo dienos, t. y. sausio 31 d., kovo 31 d., gegužės 31 d., liepos 31 d., rugsėjo 30 d. ir lapkričio 30 d. imtinai), deklaracijas (10 priedas). Vadovaujančioji institucija turi teisę gauti išlaidų deklaraciją ir kitais mokėjimo institucijos rašte dėl papildomos išlaidų deklaracijos pateikimo nurodytais terminais“.

8. Išdėstau 37.4 punktą taip:

37.4. iki vasario 15 d., balandžio 15 d., birželio 15 d., rugpjūčio 15 d., spalio 15 d. ir gruodžio 15 d. – pagal kompetenciją užpildytas ir vadovaujančiosios institucijos įgaliotų asmenų patvirtintas EQUAL projektų išlaidų, patirtų ir pripažintų deklaruotinomis Europos komisijai nuo išlaidų tinkamumo atskiriems etapams finansuoti laikotarpio pradžios iki atitinkamo ataskaitinio laikotarpio pabaigos (ataskaitinio laikotarpio pabaiga – vienas mėnuo iki mokėjimo paraiškų Europos Komisijai teikimo dienos, t. y. sausio 31 d., kovo 31 d., gegužės 31 d., liepos 31 d., rugsėjo 30 d. ir lapkričio 30 d. imtinai), deklaracijas (10 priedas) ir EQUAL projektų finansinės būklės ataskaitas (7 priedas) bei šių dokumentų elektronines versijas. Mokėjimo institucija, atsižvelgdama į valstybės iždo sąskaitoje, skirtoje EQUAL Bendrijos iniciatyvos lėšoms, esantį lėšų likutį, turi teisę pareikalauti vadovaujančiosios institucijos pateikti išlaidų deklaracijas ir kitais, šiame punkte nenurodytais, terminais“.

9. Išdėstau 1 priedą nauja redakcija (pridedama).

10. Išdėstau 4 priedą nauja redakcija (pridedama).

11. Įrašau 7, 8, 9 ir 12 prieduose vietoj žodžio „eurai“ žodį „litai“ atitinkamu linksniu.

 

 

 

FINANSŲ MINISTRAS                                                                      ALGIRDAS BUTKEVIČIUS

 

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL

projektų įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo

ir ataskaitų teikimo taisyklių

1 priedas

 

(Pavyzdinė mokėjimo prašymo forma)

 

Mokėjimo prašymo gavimo data:

200_/__/__

Mokėjimo prašymą užregistravęs darbuotojas:

vardas, pavardė, pareigos, parašas

Įgyvendinančioji institucija:

atsakinga vadovaujančioji institucija:

Data, iki kurios turėjo būti pateiktas mokėjimo prašymas:

 

(įgyvendinančiosios institucijos prašymo gavimo registracijos žyma)

 

___________________________________________________

(vadovaujančio partnerio pavadinimas/vardas, pavardė)

 

__________________________________________________

(vadovaujančio partnerio duomenys)

 

MOKĖJIMO PRAŠYMAS[1]

 

_______________________  Nr. _____

(data)

________________________________

(sudarymo vieta)

 

Pildo vadovaujantis partneris

Prašomo mokėjimo tipas

¨ avanso mokėjimas ¨ tarpinis ¨ galutinis

Projekto pavadinimas

 

Projekto kodas (SFMIS)

 

Programa

Tema

Projekto įgyvendinimo laikotarpis (1 etapas)

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis (2 etapas)

pradžia: 200_/__/__ pabaiga: 200_/__/__

 

pradžia: 200_/__/__ pabaiga: 200_/__/__

Paramos sutarties numeris

 

Išlaidų, deklaruojamų mokėjimo prašyme, patyrimo ir apmokėjimo periodas

Nuo iki

Prašoma finansuoti suma

 

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo gautos paramos lėšos (įskaitant avanso mokėjimą)

 

Iki šio mokėjimo prašymo patirtos ir apmokėtos išlaidos, pripažintos tinkamomis finansuoti

 

Vadovaujančio partnerio pavadinimas

 

Vadovaujančio partnerio rekvizitai:

Subjekto kodas

Adresas

Tel.

Faksas

Pašto indeksas

El. p. adresas

Vadovaujančio partnerio atsakingas asmuo

Vardas, pavardė

Pareigos

Tel.

Faksas

El. p. adresas

Projekto vyr. buhalteris (buhalteris)

Vardas, pavardė

Tel. Mobilusis tel.

Faksas

El. p. adresas

Banko pavadinimas

 

Banko kodas

Banko sąskaitos numeris

 

PVM mokėtojas

o taip PVM kodas ...................

o ne

 

1. Duomenys apie partnerius:

 

I partnerio pavadinimas*

 

I partnerio rekvizitai:

Subjekto kodas

Adresas

Tel.

Faksas

Pašto indeksas

El. p. adresas

I partnerio atsakingas asmuo

Vardas, pavardė

Pareigos

Tel.

Faksas

El. p. adresas

PVM mokėtojas

 

o taip PVM kodas....................................

o ne

* pateikiama visų partnerių informacija

 

 

 

2. Išlaidų, patirtų per atsiskaitymo laikotarpį, pateisinančių ir jų apmokėjimą įrodančių dokumentų sąrašas

 

Nr.

Projekto biudžeto

išlaidų kategorija

Išlaidas pateisinantys dokumentai (dokumento pavadinimas, numeris, data)

Išlaidų pavadinimas

Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai (dokumento pavadinimas, numeris, data)

Mato vnt.

Vnt.

sk.

Vnt. kaina

Suma be PVM

PVM

Suma su PVM

Mokėjimo prašyme deklaruojama ir prašoma finansuoti suma (Lt)

Įgyvendinančiosios institucijos sprendimas/komentaras

 

1. Žmonių išteklių išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1. Darbo užmokesčio sąnaudos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1. Administracija/pagalbinis personalas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.2. Techniniai darbuotojai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Personalo mokymas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3. Vietinės kelionės

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4. Paslaugų pirkimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5. Kita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Projekto dalyvių išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1. Dirbančiųjų darbo užmokesčio sąnaudos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Mokymo stipendijos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3. Dalyvių išlaikymo išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.1. Dalyvių kelionių išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.2. Dalyvių apgyvendinimo išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.3. Dalyvių maitinimo išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.4. Kita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Kitos išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1. Biuro prekės

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2. Ilgalaikis turtas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.1. Patalpų rekonstrukcijos darbai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.2. Ilgalaikis materialus turtas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.3. Ilgalaikis nematerialus turtas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3. Biuro išlaikymas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.4. Konferencijos, seminarai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.5. Informacijos sklaida ir reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.6. Auditas ir vertinimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.7. Finansinės paslaugos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.7.1. Avanso draudimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.7.2. Komisiniai bankui ir kitos finansinės išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.7.3. Ilgalaikio turto draudimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.8. Nuosavo ilgalaikio turto nusidėvėjimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.9. Tyrimai, studijos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.10. Kita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Tarptautinės veiklos išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Tarptautinės kelionės

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2. Kita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Visos iki mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos pagal išlaidų rūšis

 

Projekto biudžeto išlaidų kategorijos pavadinimas

Planuojama biudžeto išlaidų kategorijai suma

pagal paramos sutartį, Lt

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos patirtos ir apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos

Iki šio mokėjimo prašymo pateikimo datos kompensuotos išlaidos

Mokėjimo prašyme deklaruojamos išlaidos, Lt

 

Įgyvendinančiosios institucijos sprendimas dėl kompensuotinų tinkamų finansuoti išlaidų sumos

Likusios patirti ir apmokėti projekto įgyvendinimo išlaidos, Lt (2-4-6)

 

 

 

 

 

Lt

% (6/5*100)

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1. Žmonių išteklių išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

1.1. Darbo užmokesčio sąnaudos

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1. Administracija/ pagalbinis personalas

 

 

 

 

 

 

 

1.1.2. Techniniai darbuotojai

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Personalo mokymas

 

 

 

 

 

 

 

1.3. Vietinės kelionės

 

 

 

 

 

 

 

1.4. Paslaugų pirkimas

 

 

 

 

 

 

 

1.5. Kita

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

2. Projekto dalyvių išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

2.1. Dirbančiųjų darbo užmokesčio sąnaudos

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Mokymo stipendijos

 

 

 

 

 

 

 

2.3. Dalyvių išlaikymo išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

2.3.1. Dalyvių kelionių išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

2.3.2. Dalyvių apgyvendinimo išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

2.3.3. Dalyvių maitinimo išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

2.4. Kita

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

3. Kitos išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

3.1. Biuro prekės

 

 

 

 

 

 

 

3.2. Ilgalaikis turtas

 

 

 

 

 

 

 

3.2.1. Patalpų rekonstrukcijos darbai

 

 

 

 

 

 

 

3.2.2. Ilgalaikis materialus turtas

 

 

 

 

 

 

 

3.2.3. Ilgalaikis nematerialus turtas

 

 

 

 

 

 

 

3.3. Biuro išlaikymas

 

 

 

 

 

 

 

3.4. Konferencijos, seminarai

 

 

 

 

 

 

 

3.5. Informacijos sklaida ir reklama

 

 

 

 

 

 

 

3.6. Auditas ir vertinimas

 

 

 

 

 

 

 

3.7. Finansinės paslaugos

 

 

 

 

 

 

 

3.7.1. Avanso draudimas

 

 

 

 

 

 

 

3.7.2. Komisiniai bankui ir kitos finansinės išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

3.7.3. Ilgalaikio turto draudimas

 

 

 

 

 

 

 

3.8. Nuosavo ilgalaikio turto nusidėvėjimas

 

 

 

 

 

 

 

3.9. Tyrimai, studijos

 

 

 

 

 

 

 

3.10. Kita

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

4. Tarptautinės veiklos išlaidos

 

 

 

 

 

 

 

4.1. Tarptautinės kelionės

 

 

 

 

 

 

 

4.2. Kita

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

lentelės tęsinys

Gautas avansas*

Likusios gauti lėšos*

9

10 = 8 – 9

*Neskaidoma pagal išlaidų kategorijas

 

 

4. Vystymo bendrijos lėšų panaudojimas

 

Eil. Nr.

Partnerio pavadinimas

Numatyta finansuoti pagal Vystymo bendrijos sutartį suma (Lt)

Išmokėta pagal Vystymo bendrijos sutartį suma (Lt)

Likusi išmokėti pagal Vystymo bendrijos sutartį suma (Lt)

Prašoma išmokėti suma (Lt)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Priedai (priklausomai nuo sektoriaus)

 

¨ Sąskaitos (kopijos/originalai);

¨ Sąskaitos išankstiniam apmokėjimui;

¨ Pirkimo-pardavimo/nuomos sutartys;

¨ Darbų/prekių/paslaugų perdavimo ir priėmimo aktai;

¨ Banko išrašai;

¨ Kasos pajamų orderiai;

¨ Kasos pajamų čekiai;

¨ Kelionių dokumentai;

¨ Projekto audito išvada (teikiama kartu su audito ataskaita);

¨ Metinė/galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita;

¨ Projekto įgyvendinimo priežiūros komiteto posėdžio protokolas;

¨ Projekto darbuotojų darbo valandų grafikai ir jų užmokestis;

¨ Paskolos sutarties kopija;

¨ Avansinio mokėjimo prašymo pagrindimas;

¨ Su projekto apskaita susijusių sąskaitų detalūs išrašai (apyvartos žiniaraščiai);

¨ Kiti

Priedų skaičius __________

 

6. Vadovaujančio partnerio deklaracija

Patvirtinu, kad šiame dokumente ir jo prieduose pateikta informacija yra teisinga.

 

(Vadovaujančio partnerio pareigos)                                              (parašas)                                   (vardas, pavardė)

 

(Vadovaujančio partnerio projekto vadovo pareigos)               (parašas)                                   (vardas, pavardė)

 

Projekto vyr. buhalteris (buhalteris)                                                 (parašas)                                   (vardas, pavardė)

 

______________

 

Europos bendrijų iniciatyvos EQUAL projektų

įgyvendinimo išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų

teikimo taisyklių

4 priedas

 

(Pavyzdinė mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapo forma)

 

_____________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

MOKĖJIMO PRAŠYMO TIKRINIMO IR TVIRTINIMO LAPAS

 

                                                Nr. ____

(data)

______________________________________

(sudarymo vieta)

 

Įgyvendinančioji institucija

Atsakinga vadovaujančioji institucija

Projekto kodas

 

Mokėjimo prašymo gavimo data

200_/__/__

Mokėjimo prašymas priklauso biudžeto laikotarpiui

 

 

1. Mokėjimo prašymo tikrinimo klausimai

 

Nr.

Tikrinimo klausimas

Taip

Ne

Komentaras

1.

Mokėjimo prašymas pateiktas tinkama forma

 

 

 

2.

Prie mokėjimo prašymo pridėti visi būtini priedai

 

 

 

3.

Mokėjimo prašymas ir jo priedai pasirašyti

 

 

 

4.

Mokėjimo prašymas pateiktas pagal mokėjimo planą (tikrinant avansinį ir galutinį mokėjimo prašymą)

 

 

 

5.

Pridėta galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita (tikrinant galutinio mokėjimo prašymą)

 

 

 

6.

Pridėta auditoriaus išvada (tikrinant galutinio mokėjimo prašymą)

 

 

 

7.

Gauta informacija apie partnerių mokesčių įsiskolinimą (-us) (tikrinama partnerių, kuriems per ataskaitinį laikotarpį kompensuojamos lėšos)

 

 

 

8.

Projekto veikla vykdoma pagal planą

 

 

 

9.

Viešieji pirkimai organizuojami tinkamai ir vykdomi pagal planą

 

 

 

10.

Projektui suteiktos paslaugos ir prekės, už kurias atsiskaityta

 

 

 

11.

Projekto tikslai įgyvendinami patenkinamai

 

 

 

12.

Projekto vykdytojas deklaruoja tik tinkamas finansuoti išlaidas

 

 

 

13.

Išlaidos patirtos tinkamu finansuoti laikotarpiu

 

 

 

14.

Jei PVM yra netinkamos finansuoti išlaidos, kainos nurodytos be PVM

 

 

 

15.

Kiti klausimai, susiję su išlaidų atitiktimi paramos teikimo sutarties sąlygoms

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Mokėjimo prašymo tvirtinimas ir mokėtina suma

 

Finansavimo šaltinis

Patvirtinta paramos sutartyje,

Lt

Išmokėta (įskaitant avansą),

Lt

Prašoma,

Lt

Tinkamų finansuoti išlaidų dalis

Mokėtina suma,

Lt

Deklaruotinų Europos Komisijai mokėjimo prašymo išlaidų

suma, Lt

Lt

procentais

 

1. ESF lėšos

 

 

 

 

 

 

 

2. Valstybės biudžeto specialiosios Europos socialinio fondo Bendrijos iniciatyvai EQUAL įgyvendinti bendrojo finansavimo programos lėšos

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vadovaujančiam partneriui nuspręsta išmokėti ____________________________  Lt

 

Tikrinusio įgyvendinančiosios institucijos darbuotojo pareigų pavadinimas                                 (Parašas)      (Vardas ir pavardė)

 

Tikrinusio įgyvendinančiosios institucijos darbuotojo pareigų pavadinimas                                 (Parašas)      (Vardas ir pavardė)

 

Įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas                  (Parašas)      (Vardas ir pavardė)

______________

 

 



[1] Avansiniam mokėjimo prašymui vadovaujantis partneris pildo tik 1–2 mokėjimo prašymo lapus ir juos pasirašo 4 lentelėje nurodyti asmenys.