LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2004 M. BIRŽELIO 3 D. ĮSAKYMO NR. ISAK-838 „DĖL SPECIALIOSIOS PEDAGOGINĖS PAGALBOS TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2005 m. rugpjūčio 30 d. Nr. ISAK-1780
Vilnius
Pakeičiu Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-838 „Dėl Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 92-3385):
1. Išdėstau 15 punktą taip:
„15. Nustatytas specialiųjų poreikių mokinių skaičius etatui steigti mažinamas vieną specialiųjų poreikių mokinį, ugdomą integruotai bendrojo lavinimo klasėje, prilyginant dviem specialiųjų poreikių mokiniams, jeigu:
15.1. mokinys turi žymių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų ar kompleksinių sutrikimų – logopedo etatui;
15.3. mokinys turi kompleksinių sutrikimų (derinį sudaro aklumas ir kurtumas ar aklumas ir intelekto sutrikimas) – tiflopedagogo etatui;
2. Išdėstau 23 punktą taip:
„23. Logopedas, specialusis pedagogas, tiflopedagogas, surdopedagogas tvarko Logopedo, specialiojo pedagogo, tiflopedagogo, surdopedagogo dienyną, rengia veiklos ataskaitą. Be to:
23.1. logopedas pildo kalbos įvertinimo korteles, sudaro mokinių, turinčių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų, sąrašą, individualiąsias, pogrupines bei grupines specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ir kitos komunikacijos ugdymo programas;