VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL pacientų skundų NAGRINĖJIMO valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie sveikatos apsaugos ministerijos TVARKOS APRAŠO paTVIRTINIMO
2013 m. vasario 6 d. Nr. T1-137
Vilnius
Vadovaudamasis Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. V-839 (Žin., 2011, Nr. 112-5279), 10.40 ir 18.2 punktais:
1. T v i r t i n u Pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašą (pridedama).
2. N u s t a t a u, kad šiuo įsakymu patvirtinto Pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašo nuostatos taikomos ir iki šio įsakymo įsigaliojo gautiems pacientų skundams nagrinėti, išskyrus nuostatas dėl skundų nagrinėjimo terminų ir reikalavimų skundo turiniui bei įforminimui, kuriems taikomos šių skundų gavimo dieną galiojusių teisės aktų nuostatos.
3. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:
3.1. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2012 m. sausio 11 d. įsakymą Nr. T1-31 „Dėl pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2012, Nr. 8-315);
3.2. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2012 m. kovo 5 d. įsakymą Nr. T1-272 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2012 m. sausio 11 d. įsakymo Nr. T1-31 „Dėl pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2012, Nr. 30-1433);
3.3. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2012 m. spalio 4 d. įsakymą Nr. T1-1205 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2012 m. sausio 11 d. įsakymo Nr. T1-31 „Dėl pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2012, Nr. 116-5913).
PATVIRTINTA
Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2013 m. vasario 6 d. įsakymu Nr. T1-137
pacientų skundų NAGRINĖJIMO valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie sveikatos apsaugos ministerijos TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašas (toliau – aprašas) reglamentuoja asmens, pateikiančio skundą Valstybinei akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybai prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau –Tarnyba), skundo priėmimo tvarką, skundo įforminimo reikalavimus, jo nagrinėjimą, skundo nagrinėjimo įforminimą bei apskundimo tvarką.
2. Aprašas parengtas įgyvendinant Lietuvos Respublikos Konstitucijos (Žin., 1992, Nr. 33-1014) 5 straipsnio 3 dalies nuostatą, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymo (Žin., 1996, Nr. 102-2317; 2009, Nr. 145-6425), Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 66-1572; 1998, Nr. 109-2995), Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975) ir Tarnybos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. V-839 (Žin., 2011, Nr. 112-5279), nuostatas.
3. Aptarnaujant asmenį, šio aprašo nuostatos taikomos tiek, kiek tų klausimų nereglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ar jų pagrindu priimti kiti teisės aktai.
4. Šiame apraše vartojamos sąvokos:
Asmuo – pacientas ar jo atstovas, kuris kreipiasi į Tarnybą su rašytiniu skundu, pateikiant skundą atvykus į Tarnybą, atsiunčiant paštu, per kurjerį, faksu ar elektroniniu paštu pasirašius elektroniniu parašu.
Asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolė – Tarnybos atliekamas asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės įvertinimas, įskaitant pacientų teisių priežiūrą, kurio metu nustatoma juridinių ir fizinių asmenų, kurie verčiasi asmens sveikatos priežiūros veikla, teiktų ar nesuteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų atitiktis teisės aktų reikalavimams, paciento teisių pažeidimo ar nepažeidimo faktas.
Skundas – asmens kreipimasis į Tarnybą, neatsižvelgiant į jo pavadinimą (antraštę), kuriame nurodoma, kad yra pažeistos teisės aktuose nustatytos paciento teisės ar teisėti interesai.
5. Kitos šiame apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatyme, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 (Žin., 2007, Nr. 94-3779), vartojamas sąvokas.
6. Tarnybos darbuotojas, nagrinėdamas skundą, vadovaujasi pagarbos žmogaus teisėms, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo, taip pat Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme įtvirtintais įstatymo viršenybės, objektyvumo, proporcingumo, nepiktnaudžiavimo valdžia, tarnybinio bendradarbiavimo, efektyvumo ir subsidiarumo principais.
7. Tarnybos darbuotojas teikia prašymą nusišalinti arba (ir) Tarnybos direktoriaus rašytiniu pavedimu nušalinamas nuo skundo nagrinėjimo, jeigu yra priežastys, galinčios sukelti darbuotojo viešųjų ir privačių interesų konfliktą.
II. SKUNDO PATEIKIMAS, PRIĖMIMAS IR NAGRINĖJIMAS
9. Asmuo skundą turi teisę pateikti raštu, pateikiant jį atvykus į Tarnybą, atsiunčiant paštu, per kurjerį, faksu ar elektroniniu paštu pasirašius elektroniniu parašu.
12. Skundą priima ir registruoja Tarnybos Kanceliarijos darbuotojas Tarnybos darbo reglamento nustatyta tvarka. Asmuo apie skundo gavimo faktą informuojamas Kanceliarijos vedėjui išsiunčiant skundo gavimo faktą patvirtinantį dokumentą.
13. Skunde turi būti nurodyta:
13.2. paciento vardas, pavardė, gimimo data, adresas (faktinė gyvenamoji vieta), telefono numeris ir / ar kiti kontaktiniai duomenys bei pateikiamas asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas arba jo kopija, patvirtinta įstatymų nustatyta tvarka, jei asmuo pateikia skundą paštu, faksu ar per kurjerį;
13.3. skundą pateikusio asmens duomenys, jei asmuo nėra pacientas, kuriam teiktos asmens sveikatos priežiūros paslaugos, ir pateikiami atstovavimą (pavedimas, teismo nutartis ir pan.) bei asmens tapatybę patvirtinantys dokumentai ar jų kopijos, patvirtintos įstatymų nustatyta tvarka;
13.4. skundo dalykas (esmė) – suteiktos arba nesuteiktos asmens sveikatos priežiūros paslaugos, pažeistos paciento teisės ar teisėti interesai, asmens sveikatos priežiūros įstaiga ir, jei žinoma, kurių asmens sveikatos priežiūros specialistų veiksmai skundžiami, taip pat kuo tikslesnis asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo laikotarpis, kitos aplinkybės;
13.5. ar skundas tuo pačiu klausimu išnagrinėtas asmens sveikatos priežiūros įstaigoje, pateikiant šio skundo ir atsakymo kopiją;
16. Kai Tarnyba neturi įgaliojimų nagrinėti skundo, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo Tarnyboje gavimo dienos išsiunčia skundą viešojo administravimo subjektui ar kitam asmeniui, kuris turi reikiamus įgaliojimus, ir apie tai praneša asmeniui.
17. Skundas nepradedamas nagrinėti iš esmės, jei:
17.7. jeigu nėra pateiktas paciento tapatybę patvirtinantis dokumentas arba jo kopija, patvirtinta įstatymų nustatyta tvarka;
18. Jei yra šio aprašo 17 punkte nustatyti pagrindai, asmeniui per 5 darbo dienas nuo skundo Tarnyboje gavimo dienos išsiunčiama informacija apie nustatytus skundo trūkumus, nustatant 20 kalendorinių dienų terminą, skaičiuojant nuo siunčiamo rašto registracijos dienos, trūkumams pašalinti. Jei per šį terminą trūkumai nepašalinami, skundas paliekamas nenagrinėtu.
19. Jei asmuo šio aprašo 18 punkte nustatyta tvarka nurodytus trūkumus pašalina vėliau nustatyto termino, skundas turi būti teikiamas Tarnybai iš naujo.
20. Skundas nenagrinėjamas ar skundo nagrinėjimas nutraukiamas:
20.2. jeigu skundas Tarnyboje gautas vėliau nei vieneri metai nuo tos dienos, kai pacientas sužinojo ar turėjo sužinoti apie savo teisių pažeidimą, arba praėjo daugiau kaip treji metai nuo paciento teisių pažeidimo padarymo dienos;
20.5. jeigu Tarnyba neturi įgaliojimų nagrinėti skundo pagal įgaliojimus, nustatytus Tarnybos nuostatuose;
21. Tarnyba sprendimą dėl skundo nenagrinėjimo ar jo nagrinėjimo nutraukimo priima per 5 darbo dienas nuo šio aprašo 20 punkte nustatytų pagrindų paaiškėjimo dienos.
22. Asmeniui apie Tarnybos priimtą sprendimą nenagrinėti skundo ar nutraukti jo nagrinėjimą šio aprašo 20 punkte nustatytais pagrindais informacija išsiunčiama per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo.
23. Tarnyba pagal kompetenciją nagrinėdama skundą privalo atlikti pacientui suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolę.
24. Atlikdama skundo nagrinėjimą Tarnyba turi teisę naudotis visais jai teisės aktų suteiktais įgaliojimais.
25. Tarnyba skundo nagrinėjimui gali pasitelkti kitas valdžios institucijas ir įstaigas, medicinos specialistus – konsultantus.
26. Skundo nagrinėjimas vykdomas tokia tvarka:
26.1. Skundo nagrinėjimui reikalingų dokumentų kopijas ir (ar), jei reikia, įstaigos darbuotojų paaiškinimus asmens sveikatos priežiūros įstaiga privalo pateikti ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo Tarnybos rašytinio prašymo su pateiktinų dokumentų sąrašu (1 priedas) gavimo dienos. Atskirais atvejais, Tarnybos direktoriaus pavaduotojo, Tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už pacientų teisių priežiūrą, vadovo iniciatyva ir Tarnybos direktoriaus įsakymu sudaroma komisija, susidedanti ne mažiau kaip iš dviejų Tarnybos darbuotojų (toliau – Komisija), kuriai pavedama paimti iš įstaigos skundo tyrimui reikalingų dokumentų kopijas ir (ar), jei reikia, įstaigos darbuotojų papildomus paaiškinimus. Komisija į asmens sveikatos priežiūros įstaigą vykdyti jai pavestos užduoties vyksta įstaigos iš anksto neįspėjusi. Atliekant asmens sveikatos priežiūros įstaigos tikrinimą vietoje, pildomas Tarnybos direktoriaus nustatytos formos Kontrolės aktas (2 priedas);
26.2. Gavus iš asmens sveikatos priežiūros įstaigos šio aprašo 26.1 punkte nurodytų visų skundo nagrinėjimui reikalingų dokumentų kopijas ir (ar) įstaigos darbuotojų paaiškinimus, Tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už pacientų teisių priežiūrą, darbuotojas surašo Kontrolės ataskaitą (3 priedas) dėl atitinkamų įstaigos asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės įvertinimo ir pacientų teisių pažeidimo ar nepažeidimo, kuri vizuojama Tarnybos darbo reglamento nustatyta tvarka. Kontrolės ataskaitoje gali būti pateikiamos rekomendacijos asmens sveikatos priežiūros įstaigai dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės gerinimo;
27. Tarnybos darbuotojo, rengusio Kontrolės ataskaitą, Tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už pacientų teisių priežiūrą, vadovo ar direktoriaus pavaduotojo iniciatyva, Tarnybos direktoriui pritarus, gali būti kreipiamasi į medicinos specialistus – konsultantus dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės įvertinimo skunde nurodytais pagrindais.
IV. SKUNDO NAGRINĖJIMO ĮFORMINIMAS IR SPRENDIMO APSKUNDIMAS
29. Skundo nagrinėjimas Tarnyboje baigiamas įforminant direktoriaus įsakymu. Šiame įsakyme gali būti pateikiamos rekomendacijos asmens sveikatos priežiūros įstaigai dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės gerinimo.
30. Esant Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 59 straipsnyje numatytiems pagrindams, klausimas dėl kontrolės priemonių ir (ar) sankcijų taikymo įstaigai svarstomas dalyvaujant asmens sveikatos priežiūros įstaigos vadovui ar jo įgaliotam atstovui. Apie nurodytą aptarimą įstaiga informuojama ne vėliau, kaip prieš 7 darbo dienas, pateikiant Kontrolės ataskaitą ir direktoriaus įsakymo projektą. Jei asmens sveikatos priežiūros įstaigos atstovai neatvyksta nurodytu laiku – įsakymas priimamas be aptarimo.
31. Priėmus šio aprašo 29 punkte nurodytą įsakymą, Tarnyba per 3 darbo dienas išsiunčia asmeniui, pateikusiam skundą, nurodyto Tarnybos direktoriaus įsakymo bei šio aprašo 26.2 punkte nurodytos Kontrolės ataskaitos kopijas, o asmens sveikatos priežiūros įstaigai, kurios veika buvo skundžiama – Tarnybos direktoriaus įsakymo kopiją.
32. Asmuo pateikęs skundą ir asmens sveikatos priežiūros įstaiga nesutinkantys su šio aprašo 18, 21 ir 29 punkte nurodytais Tarnybos sprendimais turi teisę per vieną mėnesį nuo sprendimo įteikimo dienos paduoti skundą Vyriausiajai administracinių ginčų komisijai ar Vilniaus apygardos administraciniam teismui.
Pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašo
1 priedas
(Kontrolės dokumentų sąrašo forma)
KONTROLĖS NR. DOKUMENTŲ SĄRAŠAS
1. |
Asmens sveikatos istorija (apskaitos forma Nr. 025/a) |
£ |
2. |
Gydymo stacionare ligos istorija (-os) (apskaitos forma Nr. 003/a) |
£ |
3. |
Asmens ambulatorinio gydymo priėmimo skyriuje apskaitos kortelė (apskaitos forma Nr. 025-1/a-LK) |
£ |
4. |
Gimdymo istorija (apskaitos forma Nr. 096/a) |
£ |
5. |
Naujagimio raidos istorija (apskaitos forma Nr. 097/a) |
£ |
6. |
Stomatologo įrašai (Asmens sveikatos istorija, apskaitos forma Nr. 025-043/a) |
£ |
7. |
Greitosios medicinos pagalbos kvietimo kortelė (apskaitos forma Nr. 110/a) |
£ |
8. |
Medicininių dokumentų pildymo tvarka |
£ |
9. |
Pacientui asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikusių medicinos specialistų bei struktūrinio padalinio vadovo pareigų instrukcijos, darbo sutartys |
£ |
10. |
Struktūrinio padalinio (padalinių), kuriame (kuriuose) pacientui buvo teiktos paslaugos, darbo organizavimo tvarka |
£ |
11. |
Paciento teisių ir pareigų įgyvendinimo tvarka |
£ |
12. |
Pacientų skundų nagrinėjimo tvarka |
£ |
13. |
Informacijos pacientams (jų atstovams) teikimo tvarka |
£ |
14. |
Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo aprašo reikalavimų įgyvendinimo tvarka |
£ |
15. |
Kiti darbo reglamentai, kuriais buvo ar turėjo būti vadovaujamasi nurodytam pacientui teikiant paslaugas |
£ |
16. |
Būtinosios ir planinės medicininės pagalbos paslaugų teikimo tvarka |
£ |
17. |
Specialistų konsultacijų organizavimo tvarka |
£ |
18. |
Gydymo ir diagnostikos protokolai, kurie buvo ar turėjo būti taikomi nurodytam pacientui |
£ |
19. |
Kitos medicininių dokumentų apskaitos formos |
£ |
20. |
Kiti, Jūsų manymu, svarbūs tyrimui įstaigos veiklą reglamentuojantys vidaus dokumentai |
£ |
21. |
Medicinos specialistų paaiškinimai, atsakant į pateiktus klausimus: |
£ |
21.1. |
|
£ |
21.2. |
|
£ |
Pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašo
2 priedas
(Kontrolės akto forma)
VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS
KONTROLĖS AKTAS
_________ Nr. _______
(data)
____________________
(sudarymo vieta)
Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Akreditavimo tarnyba) direktoriaus 20..... m. ............. mėn. ..... d. įsakymu Nr. .......... „Dėl .................................“ sudaryta komisija, dalyvaujant __________________________________________________
___________________________________________________________________________
(tikrinamos asmens sveikatos priežiūros įstaigos atstovų pareigos, vardai ir pavardės)
___________________________________________________________________________ ,
atlikdama ___________________________________________________________________
(tikrinamo asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas, kodas, tikrinimo adresas (-ai))
pacientui __________________ teiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolę,
(vardas, pavardė)
pažymi, kad: ________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Kontrolės objektas: ___________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Pastabos: ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
PRIDEDAMA:
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Iš viso prie šio akto pridedamų lapų: ____________________________
Asmens sveikatos priežiūros įstaigos darbuotojų paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus arba kitą trūkstamą informaciją prašome pateikti iki: _________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Kontrolės aktas surašytas dviem egzemplioriais.
Komisijos pirmininkas |
_________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) |
Komisijos nariai |
_________ (parašas) _________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) ________________ (vardas ir pavardė) |
Su kontrolės aktu susipažinau ir 1 egzempliorių gavau. Trūkstamus dokumentus, paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus arba kitą trūkstamą informaciją įsipareigojame pateikti per komisijos nurodytą laiką (jei nurodyti nepateikti dokumentai ar kita informacija).
___________________________________________________________________________
_____________ (Asmens sveikatos priežiūros įstaigos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas) |
_________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) |
Pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašo
3 priedas
(Kontrolės ataskaitos forma)
KONTROLĖS ataskaitA
__________ Nr. _________
(data)
_____________________
(sudarymo vieta)
Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Tarnyba) pareiškėjo/paciento ____________________________________________________
(vardas, pavardė)
(toliau – pareiškėjas / pacientas) skundo pagrindu atliko ______________________________
(įstaigos pavadinimas)
pacientui _____________________________________________ 20___ m. ____ mėn. ___ d.
(vardas, pavardė)
teiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolę.
Kontrolės objektas:
___________________________________________________________________________
Kontrolės metu vertinta:
___________________________________________________________________________
(įstaigos paaiškinimai ir pateikti dokumentai)
___________________________________________________________________________ .
Kontrolės metu nustatyta, kad:
___________________________________________________________________________
Kontrolės išvados:
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________ .
Tarnybos teikiamos rekomendacijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybei gerinti:
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Pacientų teisių priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas |
_________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) |
Pacientų teisių priežiūros skyriaus vedėjas |
_________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) |