LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO 2009 M. liepos 10 D. ĮSAKYMO Nr. 4-351 „DĖL VP3-1.3-ŪM-05-R priemonės „viešosios turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtra regionuose“ įgyvendinimo rodiklių matavimo ir skaičiavimo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo
2010 m. rugpjūčio 20 d. Nr. 4-632
Vilnius
Pakeičiu Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2009 m. liepos 10 d. įsakymą Nr. 4-351 „Dėl VP3-1.3-ŪM-05-R priemonės „Viešosios turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtra regionuose“ įgyvendinimo rodiklių matavimo ir skaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 87-3731):
1. Išdėstau 2 punktą taip:
2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintoje VP3-1.3-ŪM-05-R priemonės „Viešosios turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtra regionuose“ įgyvendinimo rodiklių matavimo ir skaičiavimo metodikoje:
2.1. išdėstau 1 punkto 2 skiltį taip:
2.2. išdėstau 1 punkto 3 skiltį taip:
„Sąvokos
Pritraukti turistai suprantami kaip apsilankiusių fizinių asmenų skaičius pagal VP3-1.3-ŪM-05-R priemonę „Viešosios turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtra regionuose“ (toliau – Priemonė) sukurtuose naujuose ar sutvarkytuose esamuose turistų traukos objektuose.
Pastaba
Projekto vykdytojas, be šio rezultato rodiklio, atsižvelgdamas į vykdomas veiklas, turi pasirinkti bent vieną VP3-1.3-ŪM-05-R priemonės „Viešosios turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtra regionuose“ įgyvendinimo rodiklių matavimo ir skaičiavimo metodikos (toliau – Metodika) 2–4 punktuose nurodytų rodiklių.“;
2.3. išdėstau 1 punkto 5 skiltį taip:
2.4. išdėstau 7 punkto 3 skiltį taip:
„Sąvokos:
Rinkodaros priemonė – iš anksto suplanuota, vykdymo trukme ir vykdymo biudžetu apibrėžta, į turizmo objektų įvaizdžio formavimą ir gerinimą, informavimą apie turizmo galimybes ar turizmo produktų pardavimo skatinimą tikslinėse rinkose nukreipta veikla, vykdoma naudojant įvairias formas ir būdus, siekiant tenkinti tikslinių vartotojų ar jų grupių reikmes.
Pagrindiniai teiginiai
Pagal Priemonę įgyvendintos rinkodaros priemonės – tai veikla, vykdoma naudojant vaizdo ir garso, elektroninę, spausdintą, kitą informaciją ir medžiagą, įvairias informacijos sklaidos priemones ir kanalus, t. y. Lietuvos turizmo įvaizdį formuojančią reklamą, pristatant sukurtus naujus ar esamus turizmo traukos objektus bei naujas paslaugas televizijoje, spaudoje, internete (įvairiomis kalbomis), leidžiant turizmo galimybes Lietuvoje pristatančius leidinius, žemėlapius ir panašiai.“