LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO 2009 M. liepos 10 D. ĮSAKYMO Nr. 4-351 „DĖL VP3-1.3-ŪM-05-R priemonės „viešosios turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtra regionuose“ įgyvendinimo rodiklių matavimo ir skaičiavimo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo

 

2010 m. rugpjūčio 20 d. Nr. 4-632

Vilnius

 

Pakeičiu Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2009 m. liepos 10 d. įsakymą Nr. 4-351 „Dėl VP3-1.3-ŪM-05-R priemonės „Viešosios turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtra regionuose“ įgyvendinimo rodiklių matavimo ir skaičiavimo metodikos patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 87-3731):

1. Išdėstau 2 punktą taip:

2. Pavedu ūkio viceministrui Arnoldui Burkovskiui kontroliuoti, kaip vykdomas šis įsakymas.“

2. Nurodytuoju įsakymu patvirtintoje VP3-1.3-ŪM-05-R priemonės „Viešosios turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtra regionuose“ įgyvendinimo rodiklių matavimo ir skaičiavimo metodikoje:

2.1. išdėstau 1 punkto 2 skiltį taip:

„Rezultato rodiklis:

 

Pritraukta turistų per 2 metus po projekto įgyvendinimo.“;

2.2. išdėstau 1 punkto 3 skiltį taip:

Sąvokos

 

Pritraukti turistai suprantami kaip apsilankiusių fizinių asmenų skaičius pagal VP3-1.3-ŪM-05-R priemonę „Viešosios turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtra regionuose“ (toliau – Priemonė) sukurtuose naujuose ar sutvarkytuose esamuose turistų traukos objektuose.

 

Pastaba

Projekto vykdytojas, be šio rezultato rodiklio, atsižvelgdamas į vykdomas veiklas, turi pasirinkti bent vieną VP3-1.3-ŪM-05-R priemonės „Viešosios turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtra regionuose“ įgyvendinimo rodiklių matavimo ir skaičiavimo metodikos (toliau – Metodika) 2–4 punktuose nurodytų rodiklių.“;

2.3. išdėstau 1 punkto 5 skiltį taip:

„Sumuojamas turistų, apsilankiusių turizmo objekte per 2 metus po projekto įgyvendinimo, skaičius.“;

2.4. išdėstau 7 punkto 3 skiltį taip:

Sąvokos:

 

Rinkodaros priemonė – iš anksto suplanuota, vykdymo trukme ir vykdymo biudžetu apibrėžta, į turizmo objektų įvaizdžio formavimą ir gerinimą, informavimą apie turizmo galimybes ar turizmo produktų pardavimo skatinimą tikslinėse rinkose nukreipta veikla, vykdoma naudojant įvairias formas ir būdus, siekiant tenkinti tikslinių vartotojų ar jų grupių reikmes.

 

Pagrindiniai teiginiai

 

Pagal Priemonę įgyvendintos rinkodaros priemonės – tai veikla, vykdoma naudojant vaizdo ir garso, elektroninę, spausdintą, kitą informaciją ir medžiagą, įvairias informacijos sklaidos priemones ir kanalus, t. y. Lietuvos turizmo įvaizdį formuojančią reklamą, pristatant sukurtus naujus ar esamus turizmo traukos objektus bei naujas paslaugas televizijoje, spaudoje, internete (įvairiomis kalbomis), leidžiant turizmo galimybes Lietuvoje pristatančius leidinius, žemėlapius ir panašiai.“

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                  Dainius Kreivys