LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

N U T A R I M A S

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2004 M. BIRŽELIO 9 D. NUTARIMO NR. 708 „DĖL SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2004–2006 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2005 m. balandžio 18 d. Nr. 422

Vilnius

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. birželio 9 d. nutarimą Nr. 708 „Dėl Socialinio būsto fondo plėtros 2004–2006 metų programos patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 93-3408) ir išdėstyti jį nauja redakcija:

 

„LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

NUTARIMAS

DĖL SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2005–2007 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymo (Žin., 1992, Nr. 14-378; 2002, Nr. 116-5188; 2005, Nr. 47-1554) 7 straipsnio 1 dalimi ir įgyvendindama Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugsėjo 8 d. nutarimą Nr. 1145 „Dėl Lietuvos būsto strategijos įgyvendinimo 2004–2006 metų priemonių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 137-4996), Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti Socialinio būsto fondo plėtros 2005–2007 metų programą (pridedama).

2. Nustatyti, kad:

2.1. Lėšos Socialinio būsto fondo plėtros 2005–2007 metų programai (toliau vadinama – Programa) finansuoti skiriamos iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžete nustatytų tikslinių asignavimų Specialiajai valstybės paramos gyvenamiesiems namams, butams įsigyti finansavimo programai ir atitinkamais metais pervedamos savivaldybėms pagal metinį jų paskirstymą, pateiktą Programoje.

2.2. Socialinio būsto 1 kv. metro naudingojo ploto didžiausia statybos kaina 2005 metais neturi viršyti 1900 litų (Neringoje – 2300 litų, Vilniaus mieste – 2000 litų).

2.3. Savivaldybių socialinio būsto 1 kv. metro naudingojo ploto didžiausia skaičiuojamoji pirkimo kaina 2005 metais neturi viršyti dydžių, nustatytų Programos 2 priede.

3. Pavesti Aplinkos ministerijai naujų biudžetinių metų I ketvirtį Programą patikslinti atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos biudžeto metinius asignavimus jai įgyvendinti, numatyti lėšas kitiems trejiems metams ir patikslintą Programą pateikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei.“.

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                               Algirdas Brazauskas

 

 

 

Aplinkos ministras                                                                            Arūnas Kundrotas

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2004 m. birželio 9 d. nutarimu

Nr. 708

(Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2005 m. balandžio 18 d. nutarimo

Nr. 422 redakcija)

 

SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2005–2007 METŲ PROGRAMA

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinio būsto fondo plėtros 2005–2007 metų programa (toliau vadinama – ši Programa) yra tęstinė, vykdoma nuo 2004 metų ir parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymu (Žin., 1992, Nr. 14-378; 2002, Nr. 116-5188; 2005, Nr. 47-1554), Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymo įgyvendinimo įstatymu (Žin., 2002, Nr. 116-5189; 2005, Nr. 47-1556), Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. spalio 23 d. nutarimu Nr. 1162 „Dėl Valstybės remiamų būsto kreditų teikimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 1997, Nr. 97-2458; 2003, Nr. 52-2345) ir Lietuvos būsto strategija, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 21 d. nutarimu Nr. 60 (Žin., 2004, Nr. 13-387).

2. Lietuvos būsto strategijoje numatyta išplėsti būsto pasirinkimo galimybes visoms socialinėms gyventojų grupėms ir padidinti socialinio būsto fondą nuo 2,4 procento iki 4–5 procentų bendrojo šalies būsto fondo. Numatyta socialinio būsto fondo metinę apimtį didinti nuosekliai, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto galimybes, o lėšas planuoti programiniu principu.

3. Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatyme nustatyta, kad savivaldybių socialinio būsto fondo plėtra finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto tikslinių asignavimų ir savivaldybių lėšų – statomi nauji arba rekonstruojami ir pritaikomi šiai paskirčiai esami pastatai, taip pat perkami ar kitaip teisėtai įsigyjami gyvenamieji namai, jų dalys, butai. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai socialinio būsto fondui plėtoti planuojami ir paskirstomi savivaldybėms pagal šią Programą.

 

II. PROGRAMOS TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

 

4. Šios Programos tikslas – padidinti savivaldybių socialinio būsto fondą, kuris būtų nuomojamas mažas pajamas gaunantiems asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą pagal Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymą, siekiant Lietuvos būsto strategijoje numatytų šio būsto fondo plėtros rodiklių.

5. Tikslui pasiekti numatomi šie uždaviniai:

5.1. nustatyti esamą socialinio būsto poreikį pagal savivaldybes, asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą, registravimo savivaldybėse 2005 m. sausio 1 d. duomenis;

5.2. numatyti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų socialinio būsto fondui plėtoti perspektyvinį poreikį;

5.3. numatyti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto metinių asignavimų planuojamus 2005–2007 metų dydžius ir jų paskirstymo savivaldybėms sąlygas.

 

III. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS 2004 METAIS IR ESAMAS SOCIALINIO BŪSTO POREIKIS

 

6. Šiai Programai įgyvendinti 2004 metais skirta 15 mln. litų, kurie paskirstyti savivaldybėms proporcingai socialinio būsto poreikiui pagal 2003 m. gruodžio 1 d. duomenis.

7. Už didžiąją dalį lėšų (apie 85 procentus) pirkti rinkoje butai, tinkami socialiniam būstui. Taip įsigyta 430 butų (tarp jų už savivaldybių lėšas). Kitą lėšų dalį buvo numatyta investuoti į socialinio būsto statybą (Vilniaus ir Klaipėdos miestų savivaldybėse).

8. Dalies socialinio būsto fondui plėtoti skirtų lėšų nepanaudojo Neringos miesto savivaldybė dėl per mažos šioms reikmėms tinkamų būstų pasiūlos ir padidėjusios būsto kainos vietos rinkoje. Ne visas skirtas lėšas panaudojo Vilniaus ir Klaipėdos miestų savivaldybės dėl šių būstų statybos organizacinių nesklandumų.

9. Šios Programos įgyvendinimas 2004 metais parodė, kad jai skirtos lėšos naudojamos nepakankamai efektyviai, jeigu iš anksto paskirstomos savivaldybėms proporcingai socialinio būsto poreikiui, neatsižvelgiant į konkrečias jų panaudojimo galimybes. Būtų tikslinga palaipsniui pereiti prie konkrečių socialinio būsto fondo plėtros projektų finansavimo.

10. Esamas socialinio būsto poreikis 2005 metų pradžioje pagal savivaldybėse įregistruotų asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą, skaičių:

 

Rodikliai

Asmenys

 

iš viso

iš jų pagal socialines grupes

 

 

jaunos šeimos

našlaičiai ir likę be globos asmenys

neįgalūs asmenys (šeimos)

kiti

1. Asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą, 2003 m. gruodžio 1 d.

8550

3095

483

1406

3566

2. Asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą, 2005 m. sausio 1 d.:

11138

3993

662

1813

4670

2.1. miestų savivaldybėse

6560

2259

481

1028

2792

2.2. rajonų ir kitose savivaldybėse

4578

1734

181

785

1878

3. Nurodytų 2 punkte duomenų pasiskirstymas, procentais:

 

 

 

 

 

3.1. miestų savivaldybėse

100

34,4

7,3

15,7

42,6

3.2. rajonų ir kitose savivaldybėse

100

37,9

4

17,1

41

 

11. Asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą, pagal jų registravimo savivaldybėse 2005 m. sausio 1 d. duomenis, palyginti su 2003 m. gruodžio 1 d. duomenimis, padaugėjo 1,3 karto – kuriamos naujos šeimos, gyventojai daugiau informuojami apie teises į socialinį būstą ir šio būsto fondo plėtros programą.

12. Šios Programos 10 punkte pateikti skaičiai patvirtina, kaip svarbu pagal Lietuvos būsto strategiją plėtoti socialinio būsto fondą ir didinti šio fondo lyginamąją dalį – nuo 2,4 procento iki 4-5 procentų 2020 metais (t. y. iki 2020 metų fondą papildyti 25-30 tūkstančių butų).

13. Asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą pagal 2005 m. sausio 1 d. duomenis, pasiskirstymas pagal savivaldybes pateiktas šios Programos 1 priede. Vadovaujantis šiuo pasiskirstymu, planuojamos ir paskirstomos savivaldybėms lėšos 2005 metais.

 

IV. SOCIALINIO BŪSTO FONDO SUDARYMO TECHNINIAI EKONOMINIAI PAGRINDAI

 

14. Esminius socialinio būsto techninius ir specialiuosius reikalavimus nustato Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymas, Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymas (Žin., 1991, Nr. 36-969; 2004, Nr. 83-2983), Lietuvos Respublikos statybos įstatymas (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597) ir jo lydimieji statybos techniniai normatyviniai dokumentai.

15. Pagal Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymą socialinio būsto naudingojo ploto normatyvas vienam šeimos nariui – ne daugiau kaip 14 kv. metrų, išskyrus būstus, pritaikytus neįgaliųjų poreikiams, ir ne mažiau kaip 10 kv. metrų.

16. Būsto pritaikymo neįgaliųjų specifiniams poreikiams technines sąlygas nustato Statybos techninių reikalavimų reglamentas STR 2.03.01:2001 „Statiniai ir teritorijos. Reikalavimai žmonių su negalia reikmėms“, patvirtintas aplinkos ministro 2001 m. birželio 14 d. įsakymu Nr. 317 (Žin., 2001, Nr. 53-1898).

17. Minimalų būsto dydį nustato Statybos techninis reglamentas STR 2.02.01:2004 „Gyvenamieji pastatai“, patvirtintas aplinkos ministro 2003 m. gruodžio 24 d. įsakymu Nr. 705 (Žin., 2004, Nr. 23-721). Pagal šį reglamentą būstas vienam asmeniui turi būti ne mažesnis kaip 34 kv. metrai.

18. Socialinio būsto plėtros būdas turi būti pasirenkamas atsižvelgiant į padėtį vietos rinkoje. Nauji gyvenamieji namai, skirti socialiniam būstui, turi būti statomi tose savivaldybėse, kuriose būsto pirkimo kaina didesnė už statybos kainą.

 

V. LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ PERSPEKTYVINIS POREIKIS

 

19. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų socialinio būsto fondui plėtoti perspektyvinis poreikis nustatomas Lietuvos būsto strategijos įgyvendinimo laikotarpiui – iki 2010 metų.

20. Nustatant šį lėšų poreikį, atsižvelgiama į Lietuvos būsto strategijos nuostatą – iki 2020 metų padidinti socialinio būsto fondo lyginamąją dalį nuo 2,4 procento iki 4-5 procentų, į esamą socialinio būsto poreikį 2005 metų pradžioje (Šios Programos 10 punktas) ir užsibrėžtą tikslą didžiumą esamo poreikio patenkinti iki 2010 metų pabaigos.

21. Vadovaujantis šios Programos 20 punkto nuostata, iki 2010 metų pabaigos socialinio būsto fondo lyginamoji dalis turėtų būti padidinta iki 3,2 procento ir per šį laikotarpį (nuo 2004 metų) savivaldybių socialinio būsto fondas turėtų būtų papildytas ne mažiau kaip 8 tūkstančiais butų.

22. Preliminarus Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų poreikis 2004–2010 metams:

L = 8000 x 46 x 1210 = 445000 tūkst. litų, kur:

8000 – numatomas socialinio būsto prieaugis 2004–2010 metais, vienetais;

46 – vidutinis socialinio būsto naudingasis plotas, kv. metrais (apskaičiuotas pagal vidutinį šeimos dydį);

1210 – vidutinė socialinio būsto naudingojo ploto 1 kv. metro įsigijimo kaina, litais (apskaičiuota pagal 2005 metų pradžios būsto įsigijimo kainų lygį ir jų pasiskirstymą pagal savivaldybes, pateiktą šios Programos 2 priede).

23. Kadangi socialinio būsto fondas sudaromas iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų lėšų, iš visų lėšų, nurodytų 22 punkte, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų – 90 procentų (410000 tūkst. litų).

24. Kasmetiniai Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai, kaip numatyta Lietuvos būsto strategijoje, didinami nuosekliai, pradedant nuo asignavimų, nustatytų 2004 metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžete, – 15 mln. litų.

25. Planuojami ir prognozuojami šie kasmetinių Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti orientaciniai 2004–2010 metų dydžiai:

 

Metai

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai, tūkst. litų

Pastabos

2004

15000

lėšos panaudotos

2005

20000

numatyta 2005 metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžete

2006

30000

planas

2007

50000

planas

2008

70000

prognozė

2009

100000

2010

125000

Iš viso

410000

 

 

VI. LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBĖS BIUDŽETO 2005–2007 METŲ ASIGNAVIMAI IR JŲ PASKIRSTYMAS SAVIVALDYBĖMS

 

26. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto 2005–2007 metų asignavimai socialinio būsto fondui plėtoti numatyti pagal 2005 metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto tikslinius asignavimus šiam fondui plėtoti ir planuojamus 2006 ir 2007 metų asignavimus, nustatytus šios Programos 25 punkte:

 

Rodikliai

2004 metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai

Planas

2005 metais

2006 metais

2007 metais

Asignavimai socialinio būsto fondui plėtoti, tūkst. litų

15000

20000

30000

50000

Socialinio būsto fondo prieaugis, butais

430*

400–450

540–570

880–910

 

27. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto 2005 metų asignavimai socialinio būsto fondui plėtoti, nurodyti šios Programos 26 punkte, savivaldybėms paskirstomi pagal socialinio būsto poreikį (pagal 1 priedą) ir gyvenamojo namo, buto 1 kv. metro naudingojo ploto didžiausią skaičiuojamąją 2005 metų pirkimo kainą jose (pagal 2 priedą). Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto 2005 metų asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti paskirstymas savivaldybėms pateiktas šios Programos 3 priede.

28. Nuo 2006 metų numatoma palaipsniui pereiti prie Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti paskirstymo savivaldybėms pagal socialinio būsto poreikį, įvertinus savivaldybių pateiktus konkrečius šio fondo plėtros projektus. Šių projektų rengimo ir teikimo tvarką nustatys Aplinkos ministerija.

 

VII. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS

 

29. Šią Programą įgyvendina savivaldybių institucijos pagal kompetenciją. Šios institucijos parengia ekonominį joms skirtų lėšų naudojimo pagrindimą ir priemones šioms lėšoms panaudoti. Priimant sprendimą išnuomoti socialinį būstą, siūloma atsižvelgti į Lietuvos Respublikos Seimo 2003 m. gegužės 20 d. nutarimą Nr. IX-1569 „Dėl Vaiko gerovės valstybės politikos koncepcijos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 52-2316) ir teikti pirmenybę našlaičiams, įrašytiems į asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą, sąrašą.

30. Ši Programa kasmet tikslinama pagal Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimus ir numatomos lėšos kitiems trejiems metams, patikslinta Programa patvirtinama Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu.

______________

 

 

Socialinio būsto fondo plėtros

2005–2007 metų programos

1 priedas

 

ASMENŲ (ŠEIMŲ), TURINČIŲ TEISĘ Į SOCIALINĮ BŪSTĄ IR ĮRAŠYTŲ Į SAVIVALDYBIŲ SĄRAŠUS, SKAIČIUS 2005 M. SAUSIO 1 D.

 

Savivaldybės pavadinimas

Asmenys

iš viso

iš jų

jaunų šeimų

našlaičių ir likusių be tėvų globos asmenų

neįgalių asmenų (šeimų)

bendras

socialinio būsto nuomininkų, turinčių teisę į būsto sąlygų pagerinimą

1. Vilniaus miesto

2675

943

223

418

1049

42

2. Kauno miesto

1635

509

146

191

552

237

3. Klaipėdos miesto

662

208

70

122

256

6

4. Šiaulių miesto

419

143

15

100

151

10

5. Panevėžio miesto

252

80

9

57

95

11

6. Alytaus miesto

169

61

4

49

34

21

7. Marijampolės

248

122

6

31

86

3

8. Druskininkų

111

54

1

12

43

1

9. Palangos miesto

107

32

4

12

55

4

10. Neringos

94

33

1

7

53

11. Birštono

15

7

4

4

12. Visagino

173

67

2

25

75

4

13. Akmenės rajono

31

2

7

22

14. Alytaus rajono

28

14

2

5

6

1

15. Anykščių rajono

38

13

9

13

3

16. Biržų rajono

93

29

3

16

39

6

17. Elektrėnų

18

4

3

11

18. Ignalinos rajono

94

37

1

6

49

1

19. Jonavos rajono

411

174

21

53

140

23

20. Joniškio rajono

67

26

13

26

2

21. Jurbarko rajono

32

10

8

12

2

22. Kaišiadorių rajono

66

27

10

20

9

23. Kalvarijos

74

29

15

24

6

24. Kauno rajono

205

90

9

42

61

3

25. Kazlų Rūdos

38

21

9

5

3

26. Kėdainių rajono

127

59

25

37

6

27. Kelmės rajono

64

25

3

14

21

1

28. Klaipėdos rajono

74

29

2

15

28

29. Kretingos rajono

93

27

4

19

38

5

30. Kupiškio rajono

50

24

9

17

31. Lazdijų rajono

91

40

17

29

5

32. Mažeikių rajono

282

121

4

48

108

1

33. Molėtų rajono

81

42

6

6

26

1

34. Pagėgių

43

18

3

8

14

35. Pakruojo rajono

71

33

2

12

22

2

36. Panevėžio rajono

140

52

19

68

1

37. Pasvalio rajono

32

16

6

9

1

38. Plungės rajono

166

11

39

65

49

2

39. Prienų rajono

78

20

5

17

27

9

40. Radviliškio rajono

107

42

3

14

43

5

41. Raseinių rajono

111

53

1

11

46

42. Rietavo

38

12

5

16

5

43. Rokiškio rajono

37

14

1

8

7

7

44. Skuodo rajono

18

9

4

5

45. Šakių rajono

75

25

3

16

30

1

46. Šalčininkų rajono

69

23

2

13

19

12

47. Šiaulių rajono

117

34

6

21

54

2

48. Šilalės rajono

69

30

10

28

1

49. Šilutės rajono

90

39

6

16

28

1

50. Širvintų rajono

69

14

10

38

7

51. Švenčionių rajono

98

44

2

9

40

3

52. Tauragės rajono

248

78

28

46

94

2

53. Telšių rajono

168

59

2

25

73

9

54. Trakų rajono

71

22

5

12

30

2

55. Ukmergės rajono

89

29

3

17

33

7

56. Utenos rajono

80

26

4

16

32

2

57. Varėnos rajono

170

77

4

22

67

58. Vilkaviškio rajono

60

25

10

23

2

59. Vilniaus rajono

159

61

7

19

71

1

60. Zarasų rajono

48

25

5

16

2

Iš viso

11138

3993

662

1813

4167

503

______________

 

 

Socialinio būsto fondo plėtros

2005–2007 metų programos

2 priedas

 

SOCIALINIO BŪSTO 1 KV. METRO NAUDINGOJO PLOTO DIDŽIAUSIA SKAIČIUOJAMOJI 2005 METŲ PIRKIMO KAINA SAVIVALDYBĖSE

 

Savivaldybės pavadinimas

1 kv. metro naudingojo ploto didžiausia skaičiuojamoji pirkimo kaina, litais

Savivaldybės pavadinimas

1 kv. metro naudingojo ploto didžiausia skaičiuojamoji pirkimo kaina, litais

1. Vilniaus miesto

2000

31. Lazdijų rajono

500

2. Kauno miesto

1700

32. Mažeikių rajono

500

3. Klaipėdos miesto

1900

33. Molėtų rajono

900

4. Šiaulių miesto

850

34. Pagėgių

400

5. Panevėžio miesto

1050

35. Pakruojo rajono

500

6. Alytaus miesto

950

36. Panevėžio rajono

800

7. Marijampolės

850

37. Pasvalio rajono

500

8. Druskininkų

1800

38. Plungės rajono

700

9. Palangos miesto

1800

39. Prienų rajono

700

10. Neringos

3100

40. Radviliškio rajono

450

11. Birštono

1000

41. Raseinių rajono

400

12. Visagino miesto

650

42. Rietavo

350

13. Akmenės rajono

200

43. Rokiškio rajono

500

14. Alytaus rajono

400

44. Skuodo rajono

550

15. Anykščių rajono

500

45. Šakių rajono

650

16. Biržų rajono

420

46. Šalčininkų rajono

750

17. Elektrėnų

900

47. Šiaulių rajono

650

18. Ignalinos rajono

600

48. Šilalės rajono

600

19. Jonavos rajono

750

49. Šilutės rajono

800

20. Joniškio rajono

400

50. Širvintų rajono

500

21. Jurbarko rajono

450

51. Švenčionių rajono

850

22. Kaišiadorių rajono

750

52. Tauragės rajono

700

23. Kalvarijos

480

53. Telšių rajono

650

24. Kauno rajono

1000

54. Trakų rajono

1800

25. Kazlų Rūdos

390

55. Ukmergės rajono

450

26. Kėdainių rajono

450

56. Utenos rajono

800

27. Kelmės rajono

450

57. Varėnos rajono

800

28. Klaipėdos rajono

1450

58. Vilkaviškio rajono

500

29. Kretingos rajono

1300

59. Vilniaus rajono

1600

30. Kupiškio rajono

300

60. Zarasų rajono

500

______________

 

 

 

Socialinio būsto fondo plėtros

2005–2007 metų programos

3 priedas

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBĖS BIUDŽETO 2005 METŲ ASIGNAVIMŲ SOCIALINIO BŪSTO FONDUI PLĖTOTI PASKIRSTYMAS SAVIVALDYBĖMS

 

Savivaldybės pavadinimas

Asignavimai, tūkst. litų

Savivaldybės pavadinimas

Asignavimai, tūkst. litų

1. Vilniaus miesto

6700

31. Lazdijų rajono

75

2. Kauno miesto

3500

32. Mažeikių rajono

210

3. Klaipėdos miesto

1840

33. Molėtų rajono

115

4. Šiaulių miesto

480

34. Pagėgių

40

5. Panevėžio miesto

450

35. Pakruojo rajono

70

6. Alytaus miesto

240

36. Panevėžio rajono

200

7. Marijampolės

325

37. Pasvalio rajono

40

8. Druskininkų

300

38. Plungės rajono

200

9. Palangos miesto

310

39. Prienų rajono

90

10. Neringos

480

40. Radviliškio rajono

75

11. Birštono

50

41. Raseinių rajono

70

12. Visagino miesto

170

42. Rietavo

30

13. Akmenės rajono

10

43. Rokiškio rajono

40

14. Alytaus rajono

20

44. Skuodo rajono

25

15. Anykščių rajono

50

45. Šakių rajono

80

16. Biržų rajono

55

46. Šalčininkų rajono

90

17. Elektrėnų

40

47. Šiaulių rajono

110

18. Ignalinos rajono

100

48. Šilalės rajono

90

19. Jonavos rajono

265

49. Šilutės rajono

110

20. Joniškio rajono

40

50. Širvintų rajono

45

21. Jurbarko rajono

40

51. Švenčionių rajono

110

22. Kaišiadorių rajono

65

52. Tauragės rajono

230

23. Kalvarijos

60

53. Telšių rajono

310

24. Kauno rajono

290

54. Trakų rajono

175

25. Kazlų Rūdos

40

55. Ukmergės rajono

100

26. Kėdainių rajono

140

56. Utenos rajono

100

27. Kelmės rajono

70

57. Varėnos rajono

200

28. Klaipėdos rajono

170

58. Vilkaviškio rajono

60

29. Kretingos rajono

160

59. Vilniaus rajono

380

30. Kupiškio rajono

30

60. Zarasų rajono

40

 

 

Iš viso

20000

______________

 

 



* Tarp jų ir už savivaldybių lėšas.