Lietuvos Respublikos Vyriausybė
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. LIEPOS 23 D. NUTARIMO NR. 787 „DĖL SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIEDO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. gegužės 16 d. Nr. 541
Vilnius
Pakeisti Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priedo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 „Dėl Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priedo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 95-3720; 2009, Nr. 36-1388, Nr. 68-2773, Nr. 108-4532; 2010, Nr. 68-3408; 2011, Nr. 22-1060, Nr. 141-6632), V skyrių „Prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ priemonės“:
1. XIII skirsnyje „VP3-2.2-ŠMM-01-V priemonė „Technologijų, gamtos mokslų ir menų mokymo infrastruktūros bendrojo lavinimo mokyklose pritaikymas ir atnaujinimas“:
1.1. Išdėstyti skirsnio pavadinimą taip:
„VP3-2.2-ŠMM-01-V priemonė „Technologijų, gamtos mokslų, menų IR KITŲ MOKSLŲ mokymo infrastruktūros mokyklose pritaikymas ir atnaujinimas“.
1.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“:
1.2.1. Pirmąją pastraipą taip:
„Priemonė „Technologijų, gamtos mokslų, menų ir kitų mokslų mokymo infrastruktūros mokyklose pritaikymas ir atnaujinimas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – užtikrinti geresnę švietimo ir studijų sistemos paslaugų kokybę ir prieinamumą didinant visų amžiaus grupių asmenų dalyvavimą mokymosi visą gyvenimą sistemoje – įgyvendinimo.“
1.2.2. Antrąją pastraipą taip:
„Priemonės tikslas – modernizuoti mokyklas – atnaujinti technologijų, gamtos mokslų, menų ir kitų mokslų mokymo priemones ir įrangą (įskaitant organizacinę techniką), sukurti sąlygas mokiniams pasirinkti mokymosi kryptį, atitinkančią įvairius jų polinkius bei poreikius ir galimybes išlikti švietimo sistemoje, sudaryti jaunimo mokyklose tinkamą aplinką įvairiapusiam ugdymui – bendrojo ugdymo, ikiprofesinio mokymo, papildomojo ugdymo tikslams pasiekti, atsižvelgiant į tai, kad šiose mokyklose mokosi mokiniai, turintys mokymosi motyvacijos, socializacijos problemų.“
1.2.3. Ketvirtąją pastraipą taip:
1.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
tiesioginės naudos gavėjai iš investicijų į švietimo infrastruktūrą (per 6 mėnesius po projekto pabaigos) |
skaičius |
41500 |
veiksmų programos rodiklis |
Produkto |
projektai |
skaičius |
2 |
veiksmų programos rodiklis |
mokyklos, kuriose atnaujinta technologijų ir (arba) menų, ir (arba) gamtos mokslų, ir (arba) kitų mokslų mokymo, ir (arba) organizacinės technikos bazė |
skaičius |
250 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331 (Žin., 2008, Nr. 7-257), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
|
modernizuotos jaunimo mokyklos |
skaičius |
24 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
2. Išdėstyti XV skirsnio „VP3-2.2-ŠMM-03-V priemonė „Universitetų ligoninių infrastruktūros atnaujinimas ir pritaikymas studijoms“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
4995383 |
881538 |
0 |
0 |
0 |
5876921“. |
3. Išdėstyti XVII skirsnio „VP3-2.2-ŠMM-05-V priemonė „Suaugusiųjų švietimo institucijų modernizavimas“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
„(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
8560677 |
1510708 |
0 |
0 |
0 |
10071385“. |
4.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
tiesioginės naudos gavėjai iš investicijų į švietimo infrastruktūrą (per 6 mėnesius po projekto pabaigos) |
skaičius |
201300 |
veiksmų programos rodiklis |
asmenys, pasinaudoję AIKOS portalu (per 6 mėnesius po projekto pabaigos) |
skaičius |
150000 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2332 (Žin., 2008, Nr. 7-258, Nr. 143-5731), įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
Produkto |
projektai |
skaičius |
3 |
veiksmų programos rodiklis |
bendrojo ugdymo mokyklos, kuriose įkurti arba atnaujinti ugdymo karjerai padaliniai |
skaičius |
700 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
savivaldybėse įsteigti karjeros centrai profesinio orientavimo veikloms koordinuoti |
skaičius |
30 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
profesinės mokyklos, kuriose įkurti arba atnaujinti ugdymo karjerai padaliniai |
skaičius |
70 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
aukštosios mokyklos, kuriose įkurti arba atnaujinti karjeros centrai |
skaičius |
16 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Nacionalinės profesinio orientavimo švietimo sistemoje programos įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
5. XX skirsnyje „VP3-2.2-ŠMM-08-V priemonė „Viešųjų bibliotekų, kurios yra bendrojo lavinimo įstaigose, tinklo infrastruktūros plėtra“:
5.1. Išdėstyti skirsnio pavadinimą taip:
„VP3-2.2-ŠMM-08-V PRIEMONĖ „VIEŠŲJŲ BIBLIOTEKŲ, KURIOS YRA BENDROJO UGDYMO ĮSTAIGOSE, TINKLO INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA“.
5.2. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:
„Priemonės aprašymas
Priemonė „Viešųjų bibliotekų, kurios yra bendrojo ugdymo įstaigose, tinklo infrastruktūros plėtra“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – užtikrinti geresnę švietimo ir studijų sistemos paslaugų kokybę ir prieinamumą didinant visų amžiaus grupių asmenų dalyvavimą mokymosi visą gyvenimą sistemoje – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – modernizuoti bendrojo ugdymo mokyklų bibliotekas, siekiant gerinti mokyklos bendruomenei teikiamų paslaugų kokybę ir užtikrinti geresnes mokymo ir mokymosi sąlygas.
Remiamos veiklos: bendrojo ugdymo mokyklų bibliotekų infrastruktūros modernizavimas – aprūpinimas įranga ir baldais.“
5.3. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
tiesioginės naudos gavėjai iš investicijų į švietimo infrastruktūrą (per 6 mėnesius po projekto pabaigos) |
skaičius |
60000 |
veiksmų programos rodiklis |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Produkto |
projektai |
skaičius |
1 |
veiksmų programos rodiklis |
modernizuotos bibliotekos bendrojo ugdymo įstaigose |
skaičius |
240 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331, įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
6. XXII skirsnyje „VP3-2.2-ŠMM-10-V priemonė „Pedagoginių psichologinių tarnybų infrastruktūros, švietimo įstaigose dirbančių specialiųjų pedagogų, socialinių pedagogų, psichologų, logopedų darbo aplinkos modernizavimas“:
6.1. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės aprašymas“ ketvirtąją pastraipą taip:
6.2. Išdėstyti poskirsnio „Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai“ lentelę taip:
„Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
tiesioginės naudos gavėjai iš investicijų į švietimo infrastruktūrą (per 6 mėnesius po projekto pabaigos) |
skaičius |
33020 |
veiksmų programos rodiklis |
Produkto |
projektai |
skaičius |
2 |
veiksmų programos rodiklis |
bendrojo ugdymo mokyklos, kuriose modernizuotos švietimo pagalbos specialistų darbo vietos |
skaičius |
120 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
modernizuotos pedagoginės psichologinės tarnybos ir švietimo įstaigos, teikiančios pedagoginę psichologinę pagalbą |
skaičius |
53 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
modernizuotas Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras |
skaičius |
1 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
|
modernizuoti švietimo centrai |
skaičius |
48 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Praktinio profesinio mokymo išteklių plėtros programos, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2333 (Žin., 2008, Nr. 7-259, Nr. 147-5919), įgyvendinimo stebėsenai atlikti“. |
6.3. Išdėstyti poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
30062810 |
5305202 |
0 |
0 |
0 |
35368012“. |
7. XXIV skirsnyje „VP3-2.2-ŠMM-12-V priemonė „Bendrojo lavinimo mokyklų modernizavimas“:
7.1. Išdėstyti skirsnio pavadinimą taip:
„VP3-2.2-ŠMM-12-V PRIEMONĖ „BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ MODERNIZAVIMAS“.
7.2. Išdėstyti poskirsnį „Priemonės aprašymas“ taip:
„Priemonės aprašymas
Priemonė „Bendrojo ugdymo mokyklų modernizavimas“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – užtikrinti geresnę švietimo ir studijų sistemos paslaugų kokybę ir prieinamumą didinant visų amžiaus grupių asmenų dalyvavimą mokymosi visą gyvenimą sistemoje – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – kurti palankesnes bendrojo ugdymo sąlygas ir gerinti švietimo kokybę naudojantis šiuolaikinių technologijų teikiamomis galimybėmis.
Remiamos veiklos: bendrojo ugdymo mokyklų modernizavimas – šiuolaikinėmis technologijomis aprūpintų mokytojų darbo vietų, skirtų pedagogams pasirengti pamokoms ir savišvietai, keistis informacija ir patirtimi, įrengimas.“
8. Išdėstyti XXVI skirsnio „VP3-2.2-ŠMM-14-V priemonė „Kolegijų infrastruktūros atnaujinimas ir plėtra“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
49802394 |
8788658 |
0 |
0 |
0 |
58591052“. |
9. Išdėstyti XXX skirsnio „VP3-2.2-ŠMM-18-V priemonė „Universitetų infrastruktūros plėtra“ poskirsnio „Finansavimo planas“ lentelę taip:
„(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
127612819 |
18947034 |
0 |
2092565 |
1482951 |
150135369“. |
10. Išdėstyti XXXIII skirsnį taip:
„XXXIII SKIRSNIS. VP3-2.2-ŠMM-21-K PRIEMONĖ „NEVALSTYBINIŲ BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ IR VALSTYBINIŲ BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ, VYKDANČIŲ MENINIO UGDYMO PROGRAMAS, INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA“
Priemonės aprašymas
Priemonė „Nevalstybinių bendrojo ugdymo mokyklų ir valstybinių bendrojo ugdymo mokyklų, vykdančių meninio ugdymo programas, infrastruktūros plėtra“ (toliau šiame skirsnyje vadinama – priemonė) prisidės prie uždavinio – užtikrinti geresnę švietimo ir studijų sistemos paslaugų kokybę ir prieinamumą didinant visų amžiaus grupių asmenų dalyvavimą mokymosi visą gyvenimą sistemoje – įgyvendinimo.
Priemonės tikslas – atnaujinti ir modernizuoti nevalstybinių bendrojo ugdymo mokyklų ir valstybinių bendrojo ugdymo mokyklų, vykdančių meninio ugdymo programas, infrastruktūrą.
Remiamos veiklos:
nevalstybinių bendrojo ugdymo mokyklų infrastruktūros modernizavimas – statybos, rekonstravimo ir remonto darbų atlikimas, aprūpinimas reikiama įranga ir baldais, taip pat atsižvelgiant į nevalstybinių mokyklų funkcijas ir tikslinių grupių poreikius aprūpinimas mokymo priemonėmis;
valstybinių bendrojo ugdymo mokyklų, vykdančių meninio ugdymo programas, infrastruktūros modernizavimas – statybos, rekonstravimo ir remonto darbų atlikimas, aprūpinimas reikiama įranga ir baldais, taip pat atsižvelgiant į meninio ugdymo mokyklų funkcijas ir tikslinių grupių poreikius aprūpinimas mokymo priemonėmis.
Galimi pareiškėjai
Projektus pagal priemonę įgyvendina:
nevalstybinės bendrojo ugdymo mokyklos, nevalstybinės gimnazijos arba nevalstybinių bendrojo ugdymo mokyklų savininkai;
valstybinės bendrojo ugdymo mokyklos, vykdančios meninio ugdymo programas, jų steigėjai.
Atsakingos institucijos
Už priemonę atsakinga Švietimo ir mokslo ministerija.
Priemonės įgyvendinančioji institucija – viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra.
Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Rodiklio tipas |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška laikotarpio pabaigoje (2015 metais) |
Rodiklio paskirtis |
Rezultato |
tiesioginės naudos gavėjai iš investicijų į švietimo infrastruktūrą (per 6 mėnesius po projekto pabaigos) |
skaičius |
1900 |
veiksmų programos rodiklis |
Produkto |
projektai |
skaičius |
5 |
veiksmų programos rodiklis |
modernizuotos nevalstybinės bendrojo ugdymo mokyklos |
skaičius |
3 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331, įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
|
modernizuotos valstybinės bendrojo ugdymo mokyklos, vykdančios meninio ugdymo programas |
skaičius |
2 |
papildomas rodiklis, kurio reikia Mokyklų tobulinimo programos plius įgyvendinimo stebėsenai atlikti |
Finansavimo planas
(litais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
Iš viso |
|||
ES fondų lėšos – iki |
nacionalinės projektų lėšos |
||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
savivaldybių biudžetų lėšos – ne mažiau kaip |
kiti piniginiai ištekliai, kuriais disponuoja valstybė, – ne mažiau kaip |
kitų juridinių ir (arba) fizinių asmenų lėšos – ne mažiau kaip |
||
24797980 |
1983042 |
0 |
0 |
3086510 |
29867532 |