LIETUVOS RESPUBLIKOS PRAMONĖS IR PREKYBOS MINISTERIJOS

 

Į S A K Y M A S

DĖL PREKIŲ PRIĖMIMO AKTŲ FORMŲ PATVIRTINIMO

 

1995 m. gegužės 26 d. Nr. 129

Vilnius

 

 

Vykdant Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1995 m. gegužės 10 dienos posėdžio protokolo Nr. 22 „Dėl prekių priėmimo taisyklių patvirtinimo“ 1 punktą,

įsakau:

Patvirtinti prekių priėmimo taisyklių 12 punkte nurodytas rekomenduojamas prekių priėmimo pagal kokybę ir komplektiškumą bei prekių priėmimo pagal kiekį aktų formas (pridedama).

 

 

 

PRAMONĖS IR PREKYBOS MINISTRAS                             KAZIMIERAS KLIMAŠAUSKAS


PATVIRTINTA

Pramonės ir prekybos ministerijos

1995 m. gegužės 26 d. įsakymu Nr. 129

 

                                                                                                        Tvirtinu

                                           

                                                                                                        Įmonės vadovo

                                                                                                        vardas, pavardė

                                                                                                       199__m.________ mėn.__d.

 

Prekių priėmimas pagal kiekį

Aktas Nr.

 

Vietovė____________________                                                                         199__

 

1. Komisijos sudėtis:

Vardas, Pavardė

Darbo vieta ir pareigos

Dokumento, patvirtinančio atstovo įgaliojimus data ir numeris

 

 

 

 

2. Prekių priėmimo ir akto surašymo vieta

________________________________________________________________________________

3. Prekių priėmimo pradžios ir pabaigos laikas, pavėluoto priėmimo priežastys

________________________________________________________________________________

4. Pavadinimas ir adresas:

Pirkėjo

________________________________________________________________________________

Pardavėjo

________________________________________________________________________________

Gamintojo

________________________________________________________________________________

5. Dokumento dėl pardavėjo (gamintojo) atstovo iškvietimo data ir numeris

________________________________________________________________________________

6. Prekių gavimo pagrindo (sutarties) data ir numeris

________________________________________________________________________________

7. Transporto dokumentas

________________________________________________________________________________

8. Pirminio juridinę galią turinčio buhalterinės apskaitos dokumento data ir numeris

________________________________________________________________________________

9. Vagono, konteinerio numeris

________________________________________________________________________________

10. Prekių išsiuntimo data

________________________________________________________________________________

11. Prekių atgabenimo į paskirties stotį(uostą) data

________________________________________________________________________________

12. Data ir laikas, kada krovinį išdavė transporto įmonė

________________________________________________________________________________

13. Vagono, konteinerio, autofurgono ir kitų plombuotų transporto priemonių atidarymo data ir laikas

________________________________________________________________________________

14. Komercinio akto data ir numeris

________________________________________________________________________________

15. Prekių pristatymo į pirkėjo sandėlį data, laikas

________________________________________________________________________________

16. Prekių laikymo pirkėjo sandėlyje sąlygos

________________________________________________________________________________

17. Taros ar konteinerio atidarymo data ir laikas

________________________________________________________________________________

18. Taros ir įpakavimo būklė prekių priėmimo metu

________________________________________________________________________________

19. Etikečių ir plombų buvimas atskirose pakuotėse, vietose, plombų tvarkingumas, kieno plombos (gamintojo, pervežėjo)

________________________________________________________________________________

20. Prekių tikrinimo būdas (svėrimas, matavimas, skaičiavimas ir kt.)

________________________________________________________________________________

21. Priimant prekes nustatyta:

Prekių pakuočių (vietų) skaičiaus ir svorio neatitikimas

Vietų skaičius

Bruto kg.

Tara kg.

Neto kg

Pagal pardavėjo dokumentus

 

 

 

 

Pagal transporto dokumentus

 

 

 

 

Faktiškai gauta

 

 

 

 

 

Prekės pavadinimas

Mato vnt.

Pagal pardavėjo dokumentus

Faktiškai gauta

Trukumas

Perteklius

 

 

Kiekis

Suma

Kiekis

Suma

Kiekis

Suma

Kiekis

Suma

 

22. Prekių kiekis buvo nustatomas (kokiais matavimo prietaisais)

________________________________________________________________________________

23. Prekės, kurios trūko į taros vietą, vagoną, konteinerį tilpti (galėjo, negalėjo)

________________________________________________________________________________

24. Kiti duomenys

________________________________________________________________________________

25. Išvada: Trūkumo ar pertekliaus atsiradimo priežastys ir vieta

________________________________________________________________________________

26. Akto priedai:

1) lydimųjų dokumentų nuorašai;

2) įpakavimo etiketės;

3) plombos nuo taros vietų, kuriose rastas trūkumas;

4) atstovo įgaliojimus patvirtinantis dokumentas;

5) pirminis priėmimo aktas;

6) kiti dokumentai, patvirtinantys trūkumo atsiradimo priežastis.

                                                                                                                 Komisija:

                                                                                                         (parašai ir pavardės)

______________


PATVIRTINTA

Pramonės ir prekybos ministerijos

1995 m. gegužės 26 d. įsakymu Nr. 129

 

                                                                                                              Tvirtinu

                                                                                                             _____________________

                                                                                                             Įmonės vadovo

                                                                                               vardas, pavardė

                                                                                                             199__m._________ mėn.__d.

 

Prekių priėmimo pagal kokybę ir komplektiškumą

Aktas Nr.

 

Vietovė_____________                                                                                  199__

 

1. Komisijos sudėtis:

 

Vardas, Pavardė

Darbo vieta ir pareigos

Dokumento, patvirtinančio atstovo įgaliojimus, data ir numeris

 

 

 

 

2. Prekių priėmimo ir akto surašymo vieta

________________________________________________________________________________

3. Prekių priėmimo pradžios ir pabaigos laikas, pavėluoto priėmimo priežastys

________________________________________________________________________________

4. Pavadinimas ir adresas:

Pirkėjo

________________________________________________________________________________

Pardavėjo

________________________________________________________________________________

Gamintojo

________________________________________________________________________________

5. Dokumento dėl pardavėjo(gamintojo) atstovo iškvietimo data ir numeris

________________________________________________________________________________

6. Prekių gavimo pagrindo(sutarties) data ir numeris

________________________________________________________________________________

7. Transporto dokumentas

________________________________________________________________________________

8. Pirminio juridinę galią turinčio buhalterinės apskaitos dokumento data ir numeris

________________________________________________________________________________

9. Prekių atgabenimo į paskirties stotį data

________________________________________________________________________________

10. Data ir laikas, kada krovinį išdavė transporto įmonė

________________________________________________________________________________

11. Vagono, konteinerio, autofurgono ir kitų plombuotų transporto priemonių atidarymo data ir laikas

________________________________________________________________________________

12. Prekių pristatymo į pirkėjo sandėlį data ir laikas

________________________________________________________________________________

13. Prekių laikymo pirkėjo sandėlyje iki akto surašymo sąlygos

________________________________________________________________________________

14. Taros ir įpakavimo prekių apžiūros metu būklė, taros išorinio ženklinimo turinys, kieno įpakavime (pardavėjo ar gamintojo) gautos prekės, taros ir įpakavimo atidarymo data ir laikas

________________________________________________________________________________

15. Prekių kokybės tikrinimo pagrindas (nurodyti standartą, technines sąlygas ir kt.)

________________________________________________________________________________

16. Tikrinimo būdas (tikrinant prekes atrankos būdu – nurodyti, kaip ji atrinkta, jos atrinkimo pagrindą)

________________________________________________________________________________

17. Įpakavimo lapų (etikečių) ir plombų buvimas, plombų tvarkingumas

________________________________________________________________________________

18. Ar paimti pavyzdžiai (mėginiai ir kur jie pasiųsti)

________________________________________________________________________________

19. Nekomplektiškų prekių kiekis, trūkstamų dalių, detalių sąrašas ir vertė

________________________________________________________________________________

20. Patikrinus prekių kokybę, rasta prekių, neatitinkančių kokybės reikalavimus:

 

Prekių pavadinimas

Kaina Lt

Mato vnt.

Nekokybiškos prekės

Kiekis

Suma

 

21. Rastų prekių defektų aprašymas

________________________________________________________________________________

22. Išvada: defektų pobūdis ir jų atsiradimo priežastys

________________________________________________________________________________

23. Akto priedai:

1) lydimųjų dokumentų nuorašai;

2) įpakavimo etiketės;

3) atstovo įgaliojimus patvirtinantis dokumentas;

4) pavyzdžių(mėginių) paėmimo aktas;

5) plombos;

6) pirminis priėmimo aktas;

7) kiti dokumentai.

                                                                                                           Komisija:

                                                                                                     (parašai ir pavardės)

______________