LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL MOKYMO PAGAL BENDROJO UGDYMO IR FORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMAS PROCESŲ ORGANIZAVIMO būdų KLASIFIKATORIAUS PATVIRTINIMO

 

2012 m. rugpjūčio 16 d. Nr. V-1239

Vilnius

 

Vadovaudamasis Švietimo ir mokslo klasifikatorių kūrimo koordinavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2006 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. ISAK-1844 (Žin., 2006, Nr. 101-3930), 32.1 punktu,

t v i r t i n u Mokymo pagal bendrojo ugdymo ir formaliojo profesinio mokymo programas procesų organizavimo būdų klasifikatorių (pridedama).

 

 

Švietimo ir mokslo ministras                               Gintaras Steponavičius

 

_________________

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

švietimo ir mokslo ministro

2012 m. rugpjūčio 16 d. įsakymu Nr. V-1239

 

MOKYMO PAGAL BENDROJO UGDYMO IR FORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMAS PROCESŲ ORGANIZAVIMO BŪDŲ KLASIFIKATORIUS

 

Klasifikatoriaus pavadinimas lietuvių kalba

Mokymo pagal bendrojo ugdymo ir formaliojo profesinio mokymo programas procesų organizavimo būdai

Klasifikatoriaus pavadinimas anglų kalba

Ways of organizing the teaching process in general education and formal vocation training

Klasifikatoriaus pavadinimo lietuvių kalba abėcėlinė santrumpa

KL_M_BUDAI

Klasifikatoriaus paskirtis

Duomenims apie mokymo pagal bendrojo ugdymo ir formaliojo profesinio mokymo programas procesų organizavimo būdus sisteminti

Klasifikatoriaus tipas

Žinybinis

Klasifikatoriaus rengėjo pavadinimas

Švietimo informacinių technologijų centras

 

Klasifikatoriaus duomenys:

Eil. Nr.

Kodas

Pavadinimas lietuvių kalba

Pavadinimas anglų kalba

Aprašymas

1.

401

Kasdienis

Everyday

Grupinio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai mokiniai reguliariai, 5 dienas per savaitę, lanko mokyklą ir nuosekliai mokosi mokomi mokytojų pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas; suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas; profesinio mokymo programas

2.

402

Neakivaizdinis

Extramural

Grupinio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai mokiniai reguliariai, kartą per savaitę, renkasi į mokyklos organizuojamas sesijas, nuosekliai mokosi mokomi ir konsultuojami mokytojų pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas (visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių) arba mokosi 2–3 dienas per savaitę mokytojų komandos mokomi pagal produktyvaus mokymo programą, atitinkančią pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį, arba pagal individualius planus sudarytose klasėse, grupėse mokomi mokytojų pakartotinai mokosi pageidaujamų vidurinio ugdymo programos dalykų

3.

403

Nuotolinis (grupinio mokymosi forma)

Distance learning in groups

Grupinio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai mokiniai reguliariai, 5 dienas per savaitę, būdami skirtingose vietose, naudodami informacines komunikacijos priemones ir technologijas, susijungia į klasę, grupę ir nuosekliai mokosi mokomi mokytojų pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas; suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas; profesinio mokymo programas

4.

501

Individualus

Individual

Pavienio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai mokinys individualiai mokomas mokytojo, nuosekliai mokosi specializuoto ugdymo krypties programos kai kurių muzikos, dailės, menų, sporto ir (ar) kitų ugdymo dalykų

5.

502

Savarankiškas

Independent

Pavienio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai mokinys savarankiškai mokosi pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas (visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių), profesinio mokymo programų modulius. Savarankiškai besimokantiems asmenims mokytojai mokykloje teikia grupines ar individualias konsultacijas

6.

503

Nuotolinis (pavienio mokymosi forma)

Personal distance learning

Pavienio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai savarankiškai mokydamiesi pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas (visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių); suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas (visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių); profesinio mokymo programų modulius, būdami skirtingose vietose, naudodami informacines komunikacijos priemones ir technologijas, jungiasi su mokytoju ir dalyvauja grupinėse ar individualiose mokytojo konsultacijose

 

_________________