LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL MOKYMO PAGAL BENDROJO UGDYMO IR FORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMAS PROCESŲ ORGANIZAVIMO būdų KLASIFIKATORIAUS PATVIRTINIMO
2012 m. rugpjūčio 16 d. Nr. V-1239
Vilnius
Vadovaudamasis Švietimo ir mokslo klasifikatorių kūrimo koordinavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2006 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. ISAK-1844 (Žin., 2006, Nr. 101-3930), 32.1 punktu,
t v i r t i n u Mokymo pagal bendrojo ugdymo ir formaliojo profesinio mokymo programas procesų organizavimo būdų klasifikatorių (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro
2012 m. rugpjūčio 16 d. įsakymu Nr. V-1239
MOKYMO PAGAL BENDROJO UGDYMO IR FORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMAS PROCESŲ ORGANIZAVIMO BŪDŲ KLASIFIKATORIUS
Klasifikatoriaus pavadinimas lietuvių kalba |
Mokymo pagal bendrojo ugdymo ir formaliojo profesinio mokymo programas procesų organizavimo būdai |
Klasifikatoriaus pavadinimas anglų kalba |
Ways of organizing the teaching process in general education and formal vocation training |
Klasifikatoriaus pavadinimo lietuvių kalba abėcėlinė santrumpa |
KL_M_BUDAI |
Klasifikatoriaus paskirtis |
Duomenims apie mokymo pagal bendrojo ugdymo ir formaliojo profesinio mokymo programas procesų organizavimo būdus sisteminti |
Klasifikatoriaus tipas |
Žinybinis |
Klasifikatoriaus rengėjo pavadinimas |
Švietimo informacinių technologijų centras |
Klasifikatoriaus duomenys:
Eil. Nr. |
Kodas |
Pavadinimas lietuvių kalba |
Pavadinimas anglų kalba |
Aprašymas |
1. |
401 |
Kasdienis |
Everyday |
Grupinio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai mokiniai reguliariai, 5 dienas per savaitę, lanko mokyklą ir nuosekliai mokosi mokomi mokytojų pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas; suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas; profesinio mokymo programas |
2. |
402 |
Neakivaizdinis |
Extramural |
Grupinio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai mokiniai reguliariai, kartą per savaitę, renkasi į mokyklos organizuojamas sesijas, nuosekliai mokosi mokomi ir konsultuojami mokytojų pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas (visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių) arba mokosi 2–3 dienas per savaitę mokytojų komandos mokomi pagal produktyvaus mokymo programą, atitinkančią pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį, arba pagal individualius planus sudarytose klasėse, grupėse mokomi mokytojų pakartotinai mokosi pageidaujamų vidurinio ugdymo programos dalykų |
3. |
403 |
Nuotolinis (grupinio mokymosi forma) |
Distance learning in groups |
Grupinio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai mokiniai reguliariai, 5 dienas per savaitę, būdami skirtingose vietose, naudodami informacines komunikacijos priemones ir technologijas, susijungia į klasę, grupę ir nuosekliai mokosi mokomi mokytojų pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas; suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas; profesinio mokymo programas |
4. |
501 |
Individualus |
Individual |
Pavienio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai mokinys individualiai mokomas mokytojo, nuosekliai mokosi specializuoto ugdymo krypties programos kai kurių muzikos, dailės, menų, sporto ir (ar) kitų ugdymo dalykų |
5. |
502 |
Savarankiškas |
Independent |
Pavienio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai mokinys savarankiškai mokosi pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas (visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių), profesinio mokymo programų modulius. Savarankiškai besimokantiems asmenims mokytojai mokykloje teikia grupines ar individualias konsultacijas |
6. |
503 |
Nuotolinis (pavienio mokymosi forma) |
Personal distance learning |
Pavienio mokymosi formos mokymo proceso organizavimo būdas, kai savarankiškai mokydamiesi pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas (visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių); suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas (visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių); profesinio mokymo programų modulius, būdami skirtingose vietose, naudodami informacines komunikacijos priemones ir technologijas, jungiasi su mokytoju ir dalyvauja grupinėse ar individualiose mokytojo konsultacijose |