LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS

ĮSAKYMAS

 

DĖL 2007 METŲ VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITOS PASKELBIMO

 

2008 m. vasario 1 d. Nr. 1V-111

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (Žin., 2004, Nr. 69-2382) 10 straipsnio 7 punktu, Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. 1V-261 (Žin., 2006, Nr. 27-926), 87 punktu ir Informacijos, susijusios su Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo įgyvendinimu, skelbimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. 1V-593 (Žin., 2004, Nr. 180-6692), 5.2.4 punktu:

1. Skelbiu 2007 metų viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą (pridedama).

2. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklalapyje.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

DIREKTORIUS                                                                              TOMAS BARAKAUSKAS

 

_________________

 

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2008 m. vasario 1 d. įsakymo Nr. 1 V-111

priedas

 

2007 METŲ VIEŠŲJŲ FIKSUOTO TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA

 

Kokybės rodikliai

Ryšių reguliavimo tarnybos atliktų matavimų vertės1

TEO LT, AB pateiktos vertės2

Ribinės vertės 3

Linijos įrengimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių linijos įrengimų

 

29 dienos

(tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 60 dienų

Trukmė, per kurią atliekama 99 proc. greičiausių linijos įrengimų

 

52 dienos

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Atlikti įrengimai iki sutartos dienos

 

97,38 proc.

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Užsakymų priėmimo valandos

 

Darbo dienomis nuo ...... iki ......

Šeštadieniais nuo ...... iki ......

Sekmadieniais nuo ...... iki ......4

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Užsakymų vykdymo valandos

 

Darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00

Šeštadieniais nuo ...... iki ......

Sekmadieniais nuo ...... iki ......

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Santykinis gedimų skaičius

Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus

 

10,78 pranešimų šimtui linijų

(tiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 15 santykinių gedimų šimtui linijų

Gedimo šalinimo trukmė

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų

 

27,90 valandos

(tiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 48 valandos

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų

 

66,92 valandos

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Pašalinti gedimai vietinėse linijose per numatytą trukmę

 

89,76 proc.

(tiesioginėms paslaugoms)

 

Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų

 

26,91 valandos

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų

 

65,67 valandos

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Visi kiti pašalinti gedimai per numatytą trukmę

 

91,60 proc.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Pranešimų apie gedimus priėmimo valandos

 

Darbo dienomis nuo 00:00 iki 24:005

Šeštadieniais nuo 00:00 iki 24:00

Sekmadieniais nuo 00:00 iki 24:00

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Gedimų šalinimo valandos

 

Vieni gedimai šalinami visą parą, kiti ne visą.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Nesėkmingų kvietimų dalis

Nacionalinių kvietimų dalis

0,47 proc.

Matavimų skaičius = 73,831 tūkst.

0,44 proc.

Matavimų skaičius = vidutiniškai daugiau nei 1 mln. skambučių per parą

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 5 proc.

Tarptautinių kvietimų dalis

 

3,54 proc.

Matavimų skaičius = vidutiniškai daugiau nei 40 tūkst. skambučių per parą

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Sujungimo trukmė

Vidutinė nacionalinio sujungimo trukmė

0,26 sekundės.

Matavimų skaičius = 73,356 tūkst.

0,74 sekundės.

Matavimų skaičius = daugiau nei 600 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 10 sekundžių

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių nacionalinių sujungimų

0,33 sekundės. Matavimų skaičius = 73,356 tūkst.

2,76 sekundės.

Matavimų skaičius = daugiau nei 600 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Vidutinė tarptautinio sujungimo trukmė

 

8,81 sekundės.

Matavimų skaičius = daugiau nei 15 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 20 sekundžių

Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių tarptautinių sujungimų

 

17,55 sekundės.

Matavimų skaičius = daugiau nei 15 tūkst.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

 

Paslaugų teikėjo tarnybų atsiliepimo trukmė6

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo. Atsiliepimai per 20 sekundžių.

 

19,18 sekundės.

80,36 proc.

Matavimų skaičius = visi

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 20 sekundžių

Informacijos tarnybos atsiliepimo trukmė

Vidutinė trukmė iki atsiliepimo. Atsiliepimai per 20 sekundžių.

 

3,72 sekundės.

94,82 proc.

Matavimų skaičius = visi

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne ilgiau kaip 15 sekundžių

Veikiančių taksofonų dalis

Gerai veikiantys taksofonai

 

98,17 proc.

Matavimų skaičius = visi.

Ne mažiau kaip 95 proc.

Skundai dėl sąskaitų teisingumo

Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo

 

0,11 proc.

(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms)

Ne daugiau kaip 1 proc.

 

1 Įvertinant paslaugų kokybės rodiklius buvo atliekami vietiniai ir tarpmiestiniai bandomieji skambučiai TEO LT, AB viešajame fiksuoto telefono ryšio tinkle tarp galinių įrenginių, išdėstytų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Kokybės rodiklių skaičiavimai atlikti pagal metodiką, pateiktą Viešųjų telefono ryšio paslaugų, teikiamų fiksuotoje vietoje, kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklėse (Žin., 2006, Nr. 27-926).

2 2007 metų TEO LT, AB pateiktos paslaugų kokybės rodiklių vertės.

3 Universaliųjų paslaugų tiekėjams nustatytos ribinės paslaugų kokybės rodiklių vertės.

4 Užsakymų priėmimo valandos skiriasi nuo užsakymo priėmimo būdo.

5 Nurodytu laiku pranešimai apie gedimus priimami telefono ryšio numeriais 117, 119, 1525, 1816 ir 1817.

6 Iki 2007-10-15 rodiklis „Paslaugos teikėjo tarnybų atsiliepimo trukmė“ buvo matuojamas TTO (1591, 1575), 1579, 117, 1816, 1817 tarnyboms, nuo 2007-10-16 – 117, 1816, 1817 tarnyboms.

 

_________________