LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

dėl lietuvos respublikos ūkio ministro 2009 m. liepos 24 d. įsakymo Nr. 4-396 „dėl vp2-1.3-ūm-03-K priemonės „INtelektas LT+“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2013 m. kovo 21 d. Nr. 4-226

Vilnius

 

Vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2012, Nr. 56-2785), 29.2 punktu,

p a k e i č i u VP2-1.3-ŪM-03-K priemonės „Intelektas LT+“ projektų finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2009 m. liepos 24 d. įsakymu Nr. 4-396 „Dėl VP2-1.3-ŪM-03-K priemonės „Intelektas LT+“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2009, Nr. 97-4106; 2011, Nr. 101-4754, Nr. 136-6473):

1. Išdėstau 5 punktą taip:

5. Apraše vartojamos sąvokos:

Didelė įmonė – tai juridinis asmuo, neatitinkantis labai mažos, mažos arba vidutinės įmonės apibrėžimo.

Ilgalaikis materialusis turtas (toliau – materialusis turtas) – turtas, kuris teikia privačiam juridiniam asmeniui ekonominės naudos, naudojamas ilgiau nei vienerius metus ir kurio įsigijimo (pasigaminimo) savikaina yra ne mažesnė už privataus juridinio asmens nusistatytą minimalią ilgalaikio materialiojo turto vertę.

Labai maža įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme (Žin., 1998, Nr. 109-2993; 2007, Nr. 132-5354).

Maža įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.

Moksliniai tyrimai – taip, kaip apibrėžta Komisijos reglamento Nr. 800/2008 30 straipsnyje „pramoniniai tyrimai“ ir Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatyme (Žin., 2009, Nr. 54-2140) „taikomieji moksliniai tyrimai“.

Mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros (toliau – MTTP) infrastruktūra – ilgalaikis materialus ir nematerialus turtas, skirtas privataus juridinio asmens MTTP veiklai vykdyti – laboratorijų, testavimo, prototipų gamybos infrastruktūros, bandomųjų technologinių linijų, demonstravimo, validacijos ir panašiai infrastruktūra su reikalingais įrengimais, įranga, prietaisais, įrankiais ir įrenginiais.

Nematerialusis turtas – materialios formos neturintis nepiniginis turtas, kuriuo privatus juridinis asmuo disponuoja, kurį naudodamas tikisi gauti tiesioginės ir (arba) netiesioginės ekonominės naudos ir kurio vertė yra ne mažesnė už privataus juridinio asmens nusistatytą minimalią nematerialiojo turto vertę.

Patvirtinta metinė finansinė atskaitomybė – pareiškėjo metinės finansinės atskaitomybės dokumentai, patvirtinti Lietuvos Respublikos įstatymų ir juridinio asmens steigimo dokumentų nustatyta tvarka.

Poveikio aplinkai vertinimas – planuojamos ūkinės veiklos galimo poveikio aplinkai nustatymo, apibūdinimo ir įvertinimo procesas, atliekamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Pradinė investicija – investicija į materialųjį ir (arba) nematerialųjį turtą, susijusi su naujo privataus juridinio asmens kūrimu, esamo privataus juridinio asmens plėtimu.

Technologinė plėtra – taip, kaip apibrėžta Komisijos reglamento Nr. 800/2008 30 straipsnyje „bandomoji taikomoji veikla“ ir Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatyme „eksperimentinė plėtra“.

Vidutinė įmonė – taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.

Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Komisijos reglamente Nr. 800/2008, Tarybos reglamente Nr. 1083/2006, Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklėse, kituose teisės aktuose ir Frascati vadove (Mokslinės ir technologinės veiklos matavimas, standartinė praktika, siūloma mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros statistinėms apžvalgoms, Frascati vadovas, Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacija, 2002) (toliau – Frascati vadovas) vartojamas sąvokas.“

2. Išdėstau 7 punktą taip:

7. Pagal Aprašą Priemonės lėšomis finansuojamos Priemonės veiklos – įmonių pradinės investicijos, kuriomis kuriama naujos įmonės ir (ar) kuriama ar plečiama esamos įmonės MTTP infrastruktūra. MTTP infrastruktūrai taip pat gali būti priskiriamos gerosios gamybos praktikos reikalavimus atitinkančios patalpos, kaip nurodyta gerosios gamybos praktikos vadove, bei gerosios laboratorijos praktikos reikalavimus atitinkančios patalpos. Jei nėra nusistovėjusios gerosios gamybos praktikos ar gerosios laboratorijos praktikos, gali būti atsižvelgta į projektu kuriamos infrastruktūros specifiškumą, pvz., labai aukšti patalpų švaros, vibracijos ar panašūs reikalavimai paprastai būdingi tik aukštųjų technologijų įmonėms.

Jeigu MTTP infrastruktūrą planuojama panaudoti gamyboje, Priemonės lėšomis gali būti finansuojama tokios infrastruktūros kūrimo ir įrengimo išlaidų dalis, kuri bus proporcinga planuojamam infrastruktūros panaudojimui tik MTTP veiklai vykdyti. Kuriamos infrastruktūros proporcingumas MTTP veikloms nustatomas vertinant kuriamos infrastruktūros panaudojimo laiko santykį išimtinai MTTP ir kitoms, nesusijusioms su MTTP, veikloms. Nustatant, ar veikla yra MTTP veikla, bus vadovaujamasi Rekomenduojamos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros etapų klasifikacijos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 650 (Žin., 2012, Nr. 66-3344), ir Frascati vadovu. Į infrastruktūros panaudojimo MTTP veikloms laiką įskaitomas ne tik laikas, kai tiesiogiai vykdomos MTTP veiklos, bet ir infrastruktūros parengimo vykdyti atitinkamas MTTP veiklas ir prastovų tarp atitinkamų MTTP veiklų laikas. Visais atvejais panaudojimo laikas MTTP veikloms turi būti ekonomiškai pagrįstas.

Išimtiniais atvejais, jeigu neįmanoma vienareikšmiškai atskirti MTTP veiklos nuo kitų veiklų, kurioms vykdyti bus panaudojama kuriama infrastruktūra, ir nėra galimybės infrastruktūros panaudojimo tik MTTP veikloms nustatyti pagal laiką, tinkamoms išlaidoms gali būti priskirta tik ta išlaidų dalis, kuri yra proporcinga įmonės planuojamų MTTP išlaidų ir visų išlaidų santykiui per 3 metus po projekto pabaigos, remiantis verslo plane pateikta informacija (principu).“

3. Išdėstau 18.2 punktą taip:

18.2. turi būti įgyvendintas ne ilgiau kaip per 24 mėnesius nuo projekto veiklų įgyvendinimo pradžios. Šis terminas pagrįstais atvejais gali būti pratęstas projekto finansavimo ir administravimo sutartyje nustatyta tvarka. Visos projekto veiklos turi būti baigtos įgyvendinti ir galutinis mokėjimo prašymas turi būti pateiktas ne vėliau kaip iki 2015 m. spalio 1 d.;“.

4. Išdėstau 18.6 punktą taip:

18.6. projekto veiklos turi būti pradėtos įgyvendinti ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo projekto finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo dienos.“

5. Išdėstau 27 punktą taip:

27. Pagal Priemonę tinkamos finansuoti išlaidų kategorijos yra Paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies formos, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (toliau – Paraiškos (A) dalis), 8.1 punkte „Projektų, finansuojamų iš Europos regioninės plėtros fondo arba Sanglaudos fondo, biudžetas“ nurodytos išlaidų kategorijos:

27.1. 3 išlaidų kategorijos „Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai“ 3.1 išlaidų eilutės „Statyba, rekonstravimas ir kapitalinis remontas“ išlaidos, susijusios su MTTP infrastruktūrai priskirtinų statinių statyba, rekonstravimu, kapitaliniu remontu. Rekonstravimo, kapitalinio remonto išlaidos yra tinkamos tik tuo atveju, jeigu rekonstrukcija, kapitalinis remontas pagerina turto naudingąsias savybes ir (arba) pailgina turto naudingo tarnavimo laiką. Statybos atveju pareiškėjas turi pagrįsti, kad tai efektyviausias ir ekonomiškiausias būdas;

27.2. 4 išlaidų kategorijos „Įranga, įrenginiai ir kt. turtas“ išlaidos. Aprašo 27.2.3–27.2.4 punktuose nurodytos išlaidos negali sudaryti daugiau kaip 50 proc. projekto tinkamų finansuoti išlaidų:

27.2.1. 4.1 išlaidų eilutėje „Baldai“ tinkamos išlaidos – baldų, būtinų tiesiogiai MTTP veikloms vykdyti bei kuriamoms tyrėjų ir pagalbinio personalo darbo vietoms aprūpinti, įsigijimo išlaidos;

27.2.2. 4.3 išlaidų eilutės „Kompiuterinė įranga“ tinkamos išlaidos – kompiuterinės įrangos įsigijimo išlaidos;

27.2.3. 4.4 išlaidų eilutės „Programinė įranga“ tinkamos išlaidos – programinės įrangos įsigijimo (išskyrus esamos programinės įrangos atnaujinimą) išlaidos;

27.2.4. 4.5 išlaidų eilutės „Patentai/licencijos/prekių ženklai“ išlaidos, susijusios su MTTP infrastruktūra ar jos panaudojimu susijusių patentų, licencijų įsigijimu;

27.2.5. 4.6 išlaidų eilutės „Kita“ išlaidos, susijusios su MTTP infrastruktūrai priskirtinų įrengimų, įrangos, prietaisų, įrankių ir įrenginių įsigijimu.“

6. Išdėstau 40 punktą taip:

40. Projekto vykdytojui nepasiekus įsipareigotų pasiekti stebėsenos ir fizinių veiklos įgyvendinimo rodiklių reikšmių, gali būti mažinamas projektui skirtas finansavimas ir (ar) inicijuojamas išmokėtų projekto finansavimo lėšų arba jų dalies susigrąžinimas, kaip nustatyta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse ir Metodinių pažeidimų tyrimo ir nustatymo rekomendacijose, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. gegužės 29 d. įsakymu Nr. 1K-173 (Žin., 2009, Nr. 67-2716).“

7. Išdėstau 41 punktą taip:

41. Projektai atrenkami konkurso būdu.“

8. Išdėstau 42 punktą taip:

42. Visa pareiškėjui žinotina informacija apie kvietimą teikti paraiškas (toliau – Kvietimas) bei organizuojamus mokymus skelbiama svetainėje www.esparama.lt ir LVPA interneto svetainėje www.lvpa.lt.“

9. Išdėstau 52 punktą taip:

52. Pareiškėjas turi pateikti vieną paraiškos originalą ir elektroninę užpildytos paraiškos formos kompiuterinėje laikmenoje versiją, atitinkančią popierinį paraiškos variantą. Paraiškos popierinio varianto ir elektroninio varianto turinys turi būti identiškas. Nustačius, kad elektroninio paraiškos varianto turinys neatitinka popierinio, vadovaujamasi paraiškos popieriniame variante pateikta informacija.“

10. Papildau šiuo 641 punktu:

641. Įvertinusi projekto įgyvendinimo metu planuojamos sukurti MTTP infrastruktūros pobūdį ir panaudojimo išimtinai MTTP veikloms mastą, LVPA gali pasiūlyti pareiškėjui sumažinti finansavimo intensyvumą.“

11. Išdėstau 67 punktą taip:

67. Vertinimo metu gali būti atliekama patikra paraiškoje nurodytoje projekto įgyvendinimo vietoje, organizuojami pokalbiai su pareiškėju LVPA vidaus procedūrose nustatyta tvarka.“

12. Išdėstau 69 punktą taip:

69. Vertinimo išvados teikiamos ūkio ministro sudarytam Projektų atrankos komitetui, kuris priima rekomendacijas dėl svarstomų projektų remdamasis LVPA parengtomis projektų paraiškų vertinimo ataskaitomis, atsižvelgdamas į sprendimo dėl projektų tinkamumo finansuoti bei projektų naudos ir kokybės vertinimo rezultatus, kita pateikta informacija bei paaiškinimais, socialinių ir ekonominių partnerių, kitų institucijų atstovų bei ekspertų pateiktais argumentais ir informacija.“

13. Išdėstau 70 punktą taip:

70. Jeigu atlikus projektų naudos ir kokybės vertinimą kelių projektų įvertinimas balais sutampa ir nepakanka pagal projektų konkursą planuotų paskirstyti lėšų sumos, Projektų atrankos komitetas gali išdėstyti vienodai balų surinkusius projektus kita tvarka, atsižvelgdamas į projektui skirtą balą pagal Priemonės prioritetinį kriterijų „Projekto strateginis pobūdis ir svarba Lietuvos ekonomikos plėtrai“, o pagal šį kriterijų vienodai balų surinkusius projektus – pagal Priemonės prioritetinį kriterijų „Projektas sukurs ilgalaikes tyrėjų ir (arba) pagalbinio personalo darbo vietas įmonėse“.“

14. Papildau šiuo 701 punktu:

701. Projektų atrankos komitetas taip pat gali priimti rekomendacijas dėl rezervinio projektų sąrašo sudarymo ir (arba) esant galimybei padidinti Kvietime numatytą paskirstyti lėšų sumą, kaip nurodyta Aprašo 941 punkte. Toks sąrašas sudaromas iš pareiškėjų pateiktų projektų, kurie perėjo visus vertinimo etapus ir surinko daugiau kaip 30 balų projektų naudos ir kokybės vertinimo etape, tačiau dėl kurių nebuvo priimta rekomendacija skirti finansavimą, nes buvo viršytas Kvietime numatytas paskirstyti lėšų limitas.“

15. Papildau šiuo 702 punktu:

702. Patvirtintas rezervinis projektų sąrašas negali būti laikomas galutiniu sprendimu projektą finansuoti. Rezervinis projektų sąrašas panaikinamas, jeigu Kvietimo dokumentuose keičiama esminė informacija, keičianti paraiškų pateikimo sąlygas ir galinti turėti įtakos paraiškų vertinimo rezultatams, arba po paskutinio Kvietimo priėmus įsipareigojimus dėl visos Priemonės lėšų sumos, jeigu nenumatoma, kad Priemonės lėšų suma bus padidinta arba bus sutaupyta (nepanaudota) Priemonės lėšų.“

16. Išdėstau 71 punktą taip:

71. Sprendimą dėl projekto finansavimo ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo vertinimo ataskaitos gavimo Ūkio ministerijoje dienos priima ūkio ministras, atsižvelgdamas į LVPA parengtas paraiškų vertinimo ataskaitas ir Projektų atrankos komiteto rekomendacijas.“

17. Papildau šiuo 811 punktu:

811. Jeigu Sutarties galiojimo metu paaiškėja, jog pareiškėjas paraiškoje ir kartu su paraiška pateiktuose dokumentuose ar kituose su paraiškos vertinimu susijusiuose dokumentuose pateikė tikrovės neatitinkančią informaciją, Ūkio ministerija turi teisę vienašališku sprendimu nutraukti Sutartį.“

18. Išdėstau 83 punktą taip:

83. LVPA ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos informaciją apie pasirašytas Sutartis paskelbia svetainėje www.esparama.lt ir LVPA interneto svetainėje www.lvpa.lt – nurodo projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą, pateikia trumpą projekto aprašymą, bendrą projekto vertę ir projektui skirto finansavimo sumą.“

19. Išdėstau 84 punktą taip:

84. Tinkamos finansuoti išlaidos apmokamos, avansas, jeigu jis numatytas Sutartyje, mokamas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka ir būdais bei laikantis Sutarties nuostatų.“

20. Išdėstau 86 punktą taip:

86. Jei projekto veiklos nepradėtos vykdyti per 6 mėnesius nuo Sutarties pasirašymo dienos, Ūkio ministerija turi teisę nutraukti Sutartį.“

21. Papildau šiuo 941 punktu:

941. Ūkio ministerija pasilieka teisę didinti pagal tam tikrą Kvietimą planuojamą paskirstyti finansavimo sumą.“

22. Pripažįstu netekusiu galios 95 punktą.

23. Išdėstau nauja redakcija 1 priedą (pridedama).

24. Išdėstau 2 priedo 2.1.2 punktą taip:

 

„2.1.2. Projektas turi atitikti Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijos įgyvendinimo 2010–2013 metų priemonių plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2010 m. spalio 7 d. įsakymu Nr. 4-750/V-1692 (Žin., 2010, Nr. 121-6192; 2011, Nr. 20-1003), nuostatas (specialusis atitikties projektų atrankos kriterijus, patvirtintas Stebėsenos komiteto 2013 m. kovo19 d. posėdžio nutarimu Nr. 37P-1.1(39).

 

Paaiškinimai: būtina įsitikinti, kad projektas atitinka Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijos įgyvendinimo 2010–2013 metų priemonių plano 3.2 uždavinio „Skatinti didelį augimo potencialą turinčias įmones“ 3.2.6 priemonę „Teikti finansavimą verslo inicijuojamiems investiciniams MTEP infrastruktūros kūrimo projektams įgyvendinti“.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis.

 

 

 

25. Išdėstau 2 priedo 6.1.1 punktą taip:

 

„6.1.1. Projektas suderinamas su ES viešųjų pirkimų politikos nuostatomis.

 

Paaiškinimai: būtina įvertinti, ar pareiškėjas yra perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) arba gavęs projekto finansavimo lėšų ja taps; jei taip, ar tikėtina, kad projekto veiklų plane numatyta veiklų trukmė nustatyta įvertinant pirkimų terminus. Jei pareiškėjas nėra perkančioji organizacija, šis vertinimo aspektas vertinamas kaip atitinkantis nustatytus reikalavimus.

 

Tais atvejais, kai pareiškėjas, pateikęs paraišką, jau yra įvykdęs pirkimus, skirtus projekto veikloms įgyvendinti, arba juos įvykdo tinkamumo finansuoti vertinimo metu, būtina įvertinti šių pirkimų tinkamumą, vadovaujantis teisės aktais, reglamentuojančiais vidaus procedūras, ir (arba) ES struktūrinės paramos administravimo procedūrų vadovuose nustatyta tvarka ir apimtimi.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis.

 

 

 

26. Išdėstau 2 priedo 7.1.3.1 punktą taip:

 

„7.1.3.1. jam nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės-komercinės veiklos arba jis nėra likviduojamas (partneriams, jei taikoma).

 

(Duomenys tikrinami pagal pateiktus finansinės atskaitomybės dokumentus, paraiškos (A) dalyje pateiktą informaciją.)

 

 

 

27. Išdėstau 2 priedo 7.1.3.2 punktą taip:

 

„7.1.3.2. yra įvykdęs su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu susijusius įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (ši nuostata gali būti netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš valstybės arba savivaldybių biudžeto, ir juridiniams asmenims, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai).

 

(Duomenys tikrinami iki paraiškos tinkamumo finansuoti vertinimo etapo pabaigos pagal Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos duomenis.)

 

 

 

28. Papildau 2 priedą šiuo 7.1.3.6 punktu:

 

„7.1.3.6. įmonėms, perkėlusioms gamybinę veiklą valstybėje narėje arba į kitą valstybę narę, nėra taikoma arba nebuvo taikoma išieškojimo procedūra.

 

(Duomenys tikrinami pagal paraiškos (B) dalyje pateiktą informaciją.)

 

 

 

29. Išdėstau 2 priedo 7.2.3 punktą taip:

 

„7.2.3. Pareiškėjas gali įgyvendinti projekto tikslus, veiklas ir uždavinius per projekto įgyvendinimo laikotarpį. Projekto įgyvendinimo trukmė, vieta, parengtumas atitinka Apraše nustatytus reikalavimus.

 

Paaiškinimai: įsitikinti, kad projekto įgyvendinimo organizavimas (planas) atitinka projekto veiklų apimtį, yra realus ir racionaliai suplanuotas (pavyzdžiui, įvertinti turimus išteklius, iš ES fondų finansuojamų projektų specifiką, sezoniškumą ir panašiai). Būtina įsitikinti, kad projekto trukmė neviršija 24 mėnesių nuo projekto veiklų įgyvendinimo pradžios. Įgyvendinimo vieta atitinka Apraše nustatytus reikalavimus, tai yra projektas bus įgyvendinamas Lietuvos Respublikos teritorijoje.

 

Informacijos šaltinis: paraiškos (A) dalis, paraiškos (B) dalis, su paraiška pateikti dokumentai. Veiklų planas paraiškos (A) dalyje yra logiškas, nuoseklus, veiklų trukmė pagrįsta.

 

 

 

30. Išdėstau nauja redakcija 4 priedą (pridedama).

31. Išdėstau 5 priedo 2.2 punktą taip:

 

„2.2.

Pokyčio rodiklis (kintantis):

 

įmonės MTTP veiklos išlaidų pokytis (išreikštas vertine išraiška litais) 3 metai po projekto įgyvendinimo.

 

Mln. litų

Skaičiuojamas įmonės MTTP veiklos išlaidų pokytis 3 metai po projekto įgyvendinimo.

 

 

Projekto vykdytojas.“

 

32. Išdėstau 5 priedo 3 punktą taip:

 

„3.

Rezultato rodiklis:

 

Sukurtos ilgalaikės tyrėjų ir pagalbinio personalo darbo vietos per 3 metus po projekto įgyvendinimo.

Sąvokos:

 

Tyrėjų darbo vietos – Lietuvos profesijų klasifikatoriuje (LPK-2005), 2 pozicijoje, apibrėžtos darbo vietos.

Pagalbinio personalo darbo vietos – Lietuvos profesijų klasifikatoriuje (LPK-2005), 3 pozicijoje, apibrėžtos darbo vietos.

 

Tiesioginės darbo vietos turėtų būti išreikštos kaip „viso etato ekvivalentai“ (toliau – VEE), pagrįsti 40 valandų savaite, tai yra 40 valandų darbo savaitė = 1 VEE. Jeigu darbas yra ne visu etatu, tada atidirbtos valandos kiekvieną savaitę turėtų būti padalintos iš 40, siekiant nustatyti VEE dalį. Pavyzdžiui, 10 valandų per savaitę būtų 0,25 VEE.

Skaičius

Skaičiuojamos tiesiogiai dėl projekto įgyvendinimo sukurtos ilgalaikių tyrėjų ir pagalbinio personalo darbo vietos (per 3 metus po projekto įgyvendinimo). Skaičiuojamas vidutinis tyrėjų ir pagalbinio personalo skaičius trečiaisiais finansiniais metais nuo projekto pabaigos etato ekvivalentais.

Pirminiai šaltiniai:

darbo sutartys ir kiti dokumentai.

Nuolat.

Projekto vykdytojas.“

Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymas, ataskaita po projekto užbaigimo.

Kas ketvirtį teikiant mokėjimo prašymą ir kas metus teikiant ataskaitą po projekto įgyvendinimo.

Galutinai už rodiklio pasiekimą atsiskaitoma 3 metai po projekto įgyvendinimo.

 

33. Išdėstau 5 priedo 5 punktą taip:

 

„5.

Produkto rodiklis:

 

Sukurtos tyrėjų ir pagalbinio personalo darbo vietos.

Sąvokos:

 

Tyrėjų darbo vietos – Lietuvos profesijų klasifikatoriuje (LPK-2005), 2 pozicijoje, apibrėžtos darbo vietos.

Pagalbinio personalo darbo vietos – Lietuvos profesijų klasifikatoriuje (LPK-2005), 3 pozicijoje, apibrėžtos darbo vietos.

 

Skaičius

Skaičiuojamos tiesiogiai dėl projekto įgyvendinimo sukurtos ilgalaikių tyrėjų ir pagalbinio personalo darbo vietos. Skaičiuojamas vidutinis tyrėjų ir pagalbinio personalo skaičius projektui pasibaigus ir apskaičiuotas etato ekvivalentais.

Pirminiai šaltiniai:

darbo sutartys ir kiti dokumentai.

Nuolat.

Projekto vykdytojas.“

Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymas.

Kas ketvirtį teikiant mokėjimo prašymą ir kas metus teikiant ataskaitą po projekto įgyvendinimo.

Galutinai už rodiklio pasiekimą atsiskaitoma 3 metai po projekto įgyvendinimo.

 

 

 

 

Ūkio ministrė                                                                                        Birutė Vėsaitė

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2013-03-21 raštu Nr. ((24.3-02)-5K-6K-1302831

 

 

VP2-1.3-ŪM-03-K priemonės „Intelektas

LT+“ projektų finansavimo sąlygų aprašo

1 priedas

(Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2013 m. kovo 21 d. įsakymo Nr. 4-226

redakcija)

 

ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO METODIKA

 

Eil. Nr.

Administracinės atitikties vertinimo reikalavimai

Taip

Ne

Netaikoma

1.

Paraiška dėl projekto finansavimo (toliau – paraiška) pateikta iki kvietime teikti paraiškas nurodyto galutinio pateikimo termino.

 

 

 

2.

Paraiška pateikta tinkamu būdu, kaip nurodyta VP2-1.3-ŪM-03-K priemonės „Intelektas LT+“ projektų finansavimo sąlygų aprašo (toliau – Aprašas) 49 ir 50 punktuose.

 

 

 

3.

Paraiška visiškai užpildyta ir atitinka paraiškos formą, kaip nurodyta Aprašo 51 punkte.

 

 

 

4.

Pateiktas vienas paraiškos originalas ir elektroninė užpildytos paraiškos formos kompiuterinėje laikmenoje versija, atitinkanti popierinį paraiškos variantą.

 

 

 

5.

Pateiktas pareiškėjo įstatų (nuostatų ir (ar) statuto) nuorašas (nuorašas – suprantamas taip, kaip jis apibrėžtas Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėse, patvirtintose Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 (Žin., 2011, Nr. 88-4230) ar kopija.

 

 

 

6.

Pateikti pareiškėjo paskutinių metų patvirtintos metinės finansinės atskaitomybės dokumentų nuorašai ir už pastaruosius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentų nuorašai. Pavyzdžiui, jei pareiškėjas paraišką pateikia 2011 metais, tuomet pateikiami 2010 m. (jei jau patvirtinta) patvirtintos metinės finansinės atskaitomybės dokumentų nuorašai ir už pastaruosius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentų nuorašai. Jei paskutinių finansinių metų atskaitomybės dokumentai dar nėra patvirtinti, būtina pateikti vadovo pasirašytus finansinės atskaitomybės dokumentus. Tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentai taip pat turi būti pasirašyti pareiškėjo vadovo.

Pastaba. Pateikiami finansinės atskaitomybės dokumentai, nurodyti 1-ojo verslo apskaitos standarto „Finansinė atskaitomybė“, patvirtinto viešosios įstaigos Audito ir apskaitos tarnybos direktoriaus 2010 m. gegužės 13 d. įsakymu Nr. VAS-12 (Žin., 2010, Nr. 57-2828), IV skyriuje.

 

 

 

7.

Pateikti finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai, kaip nurodyta Tinkamumo finansuoti vertinimo metodikos (Aprašo 2 priedas) 8.1.1 ir 8.1.2 punktuose.

 

 

 

8.

Pateikta Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 (Žin., 2008, Nr. 36-1298) (jei taikoma).

 

 

 

9.

Pateikti dokumentai, įrodantys projekto biudžeto pagrįstumą (tiekėjų komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje galiojančias kainas ir kita).

 

 

 

10.

Pateiktas projekto reikalingumą ir paramos poreikį pagrindžiantis verslo planas, parengtas pagal Verslo plano finansavimui gauti pagal Lietuvos 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos ir Sanglaudos skatinimo veiksmų programos Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos administruojamas priemones turinio reikalavimų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-118 (Žin., 2008, Nr. 36-1297; 2011, Nr. 136-6472).

 

 

 

11.

Numatant projekte naujus statybos, rekonstrukcijos ar remonto darbus, pateiktas:

- statinio statybos, rekonstravimo ar kapitalinio remonto techninis projektas, kaip jis apibrėžtas Statybos techniniame reglamente STR 1.05.06:2010 „Statinio projektavimas“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. D1-708 (Žin., 2005, Nr. 4-80; 2010, Nr. 115-5902) (jei statinio (-ių) projektas pradėtas rengti iki 2010 m. spalio 1 d., pateikiamas galiojantis teisės aktų nustatyta tvarka išduotas (-i) statinio (-ių) projektavimo sąlygų sąvadas (-ai) (kopija (-os),

- arba projektiniai pasiūlymai, kaip jie apibrėžti Statybos techniniame reglamente STR 1.05.06:2010 „Statinio projektavimas“,

- arba informacija apie numatomus statybos, rekonstrukcijos ar kapitalinio remonto darbus taip, kaip nurodyta viešosios įstaigos Lietuvos verslo paramos agentūros interneto svetainėje www.lvpa.lt (jei taikoma).

 

 

 

12.

Pateiktas valstybės įmonės Registrų centro išduotas centrinio duomenų banko pagrindu parengtas Nekilnojamojo turto registro išrašas dėl turto, kuris bus naudojamas įgyvendinant projektą, priklausomybės pareiškėjui arba šio turto valdymo sutarties kopija, jei turtas pareiškėjui priklauso ne nuosavybės teise, arba turto valdymo ketinimo protokolas kartu su turto valdymo sutarties projektu (jeigu turtas, kuriam skiriamas finansavimas, yra valdomas ne nuosavybės teise, turi būti pateikti teisę į (arba dėl ketinimo įgyti teisę) tiesiogiai su projektu susijusį nekilnojamąjį turtą (disponavimą, valdymą, naudojimą) patvirtinančių dokumentų nuorašai; turto valdymo sutartis turi būti sudaryta ne trumpiau kaip 5 metams arba 3 metams mažų ir vidutinių įmonių atveju nuo projekto įgyvendinimo pabaigos ir įregistruota Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto registre).

 

 

 

13.

Pateiktos, jei teisės aktų nustatyta tvarka privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą, Poveikio aplinkai vertinimo ataskaita (nuorašas) ir atsakingos institucijos sprendimo ar atrankos išvados kopijos arba pareiškėjo laisvos formos raštas, kad projektui netaikomas reikalavimas dėl poveikio aplinkai vertinimo (kai poveikio aplinkai vertinimo atlikti neprivaloma).

 

 

 

14.

Pateiktas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytas leidimas, licencija ar veiklos atestatas (jei taikoma).

 

 

 

 

_________________

 


VP2-1.3-ŪM-03-K priemonės „Intelektas

LT+“ projektų finansavimo sąlygų aprašo

4 priedas

(Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2013 m. kovo 21 d. įsakymo Nr. 4-226

redakcija)

 

Kuriame Lietuvos ateitį

 

VP2-1.3-ŪM-03-K PRIEMONĖS „INTELEKTAS LT+“ PARAIŠKOS DĖL PROJEKTO FINANSAVIMO SPECIALIOSIOS (B) DALIES FORMA IR JOS PILDYMO INSTRUKCIJA

 

I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

 

1. Pareiškėjas yra (nėra) perkančioji organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102)

 

Taip, pareiškėjas yra perkančioji organizacija

 

Ne, pareiškėjas nėra perkančioji organizacija

 

2. Pareiškėjo vykdomos veiklos ir projekto veiklos priskiriamos Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriui (EVRK 2 red.), patvirtintam Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2007 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. DĮ-226 (Žin., 2007, Nr. 119-4877) (toliau – EVRK 2 red.)

 

Pareiškėjo vykdoma veikla (-os) pagal EVRK 2 red.

 

Pareiškėjo veikla (-os) pagal EVRK 2 red., kuriai (-ioms) vykdyti bus naudojami projekto rezultatai (jei projekto rezultatai tenka kelioms veikloms, reikia nurodyti rezultatų padalijimą procentais)

 

 

3. Pareiškėjas naudojasi (nesinaudoja) Lietuvos Respublikos pelno mokesčio įstatymo (Žin., 2001, Nr. 110-3992; 2008, Nr. 47-1749) 171 straipsnyje numatyta mokestine lengvata

 

Taip, pareiškėjas naudojasi pelno mokesčio lengvata

Ne, pareiškėjas nesinaudoja pelno mokesčio lengvata

Jei taip, prašom nurodyti, kuriais metais lengvata buvo suteikta.

 

4. Pareiškėjo administraciniai gebėjimai ir patirtis (pildoma, jei pareiškėjas pats administruoja projektą)

 

4.1. Nurodykite žmogiškuosius išteklius, kuriuos planuojama naudoti projektui įgyvendinti.

Projektui priskirti numatomų darbuotojų skaičius

Funkcijos, kurios būtų priskirtos

Darbuotojų patirtis (kompetencija)

Turimas darbuotojų skaičius

 

 

 

Papildomas darbuotojų poreikis

pareiškėjo darbuotojai

 

 

 

ekspertai, konsultantai

 

 

 

Iš viso darbuotojų

 

 

 

 

 

4.2. Pagrįskite pareiškėjo patirtį atliekant mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros (toliau – MTTP) veiklas ir bendradarbiaujant su mokslo bei studijų institucijomis.

Pateikite informaciją apie per paskutinius trejus metus vykdytus MTTP projektus, jų veiklos mastą, išreikštą MTTP sąnaudų absoliučiaisiais skaičiais ir pardavimo pajamų santykiu, MTTP veiklų kompleksiškumą (sprendinių mastas, originalumas ir panašiai), MTTP veiklų poveikį (energijos taupymas, taršos mažinimas, našumas, pridėtinė vertė ir panašiai). Pateikite informaciją apie projektus, vykdytus, vykdomus bendradarbiaujant su mokslo ir studijų institucijomis, jų apimtį. Pateikite informaciją apie įgyvendintus, įgyvendinamus tarptautinius projektus, apie dalyvavimą Europos Sąjungos iniciatyvose, kuriant žinių ir inovacijų erdvę.

Pastaba. Jaunų įmonių atveju, pateikite informaciją apie kontroliuojančiosios įmonės arba steigėjų atitinkamą patirtį pagal pirmiau išdėstytas nuostatas.

Metai

Projekto pavadinimas

Baigti projektai

(pateikite pirmiau prašomą informaciją)

Vykdomi projektai

(pateikite pirmiau prašomą informaciją)

N – paraiškos pateikimo metai

 

 

 

N-1

 

 

 

N-2

 

 

 

N-3

 

 

 

 

4.3. Pagrįskite turimą patirtį teikiant į rinką sukurtus naujus ar iš esmės pagerintus gaminius, paslaugas, technologijas.

Metai

Naujų gaminių, paslaugų, technologijų pateikimo į rinką dažnumas ar reguliarumas (vienetai per metus)

Naujų gaminių, paslaugų, technologijų ir jų radikalumo (sprendimų originalumas, funkcionalumas ir panašiai) aprašymas

Naujų gaminių, paslaugų, technologijų komercinimo įtaka įmonės konkurencingumui (pardavimo mastas, rinkų plėtra ir panašiai)

N –paraiškos pateikimo metai

 

 

 

N-1

 

 

 

N-2

 

 

 

N-3

 

 

 

 

5. Projekto poveikis įmonės konkurencingumo augimui

 

5.1. Pagrįskite, ar projekte numatyta MTTP infrastuktūra skirta komerciškai pritaikomiems naujiems gaminiams, paslaugoms, technologijoms kurti.

Pagrįskite planuojamos MTTP infrastruktūros panaudojimą, kokioms MTTP veikloms vykdyti bus naudojama sukurta (išplėsta) MTTP infrastruktūra. Pagrįskite, koks MTTP veiklų, kurioms bus naudojama kuriama (plečiama) infrastruktūra, rezultatų komercinis pritaikymas; aprašykite, kokie nauji produktai, paslaugos, technologijos bus kuriami naudojant MTTP veiklos rezultatus.

5.1.1. Aprašykite naujus ar iš esmės patobulintus produktus (ar jų grupes), paslaugas ar technologijas, kurioms kurti bus skirta MTTP infrastruktūra. Nurodykite, kokiomis naujomis savybėmis, palyginti su rinkoje esančiais analogais, pasižymės nauji produktai, paslaugos ar technologijos.

 

5.1.2. Pagrįskite, kodėl (ar kokiu būdu) naujiems produktams, paslaugoms ar technologijoms sukurti yra būtina atlikti MTTP veiklas: nurodykite, kokie moksliniai ir (ar) technologiniai neapibrėžtumai būtų sprendžiami, siekiant sukurti ar iš esmės patobulinti numatytus produktus, paslaugas ar technologijas.

 

5.1.3. Aprašykite, kokioms MTTP veikloms bus naudojamas kiekvienas numatomas įsigyti įrenginys, įranga, prietaisas, įrankis ar jų grupė.

 

5.1.4. Nurodykite kiekvieno perkamo įrenginio (įrankio ar prietaiso) technines specifikacijas ar minimalius reikalavimus (nebūtina, jei kartu su paraiška pateikiami detalūs komerciniai pasiūlymai, kuriuose nurodytos įrenginių techninės specifikacijos).

 

 

 

5.2. Darbuotojų skaičiaus struktūra.

Pastaba. Nurodydami tyrėjų ir pagalbinio personalo darbuotojų pokytį, nurodykite tik jūsų teikiamu projektu projekto metu ir įgyvendinus projektą sukuriamų ilgalaikių tyrėjų ir (arba) pagalbinio personalo darbo vietų įmonėje skaičiaus padidėjimą.

Metai:

N-2

N-1

N (paraiškos pateikimo metai pagal paskutinių finansinių metų finansinės atskaitomybės dokumentų duomenis)

M (projekto pabaigos metai)

M+1

M+2

M+3

Darbuotojų skaičius, iš viso*

 

 

 

 

 

 

 

Tyrėjų ir pagalbinio personalo darbuotojų ** skaičius.

Iš jų:

 

 

 

 

 

 

 

Tyrėjų skaičius

 

 

 

 

 

 

 

Pagalbinio personalo darbuotojų skaičius

 

 

 

 

 

 

 

Kitų darbuotojų (išskyrus aptarnaujantįjį personalą) skaičius

 

 

 

 

 

 

 

* Jeigu pakito darbuotojų skaičius, nurodykite priežastis:

 

 

 

** Lietuvos profesijų klasifikatoriuje (LPK-2005) tyrėjai apibrėžti 2 pozicijoje, pagalbinis personalas – 3 pozicijoje

 

5.3. Informacija apie pareiškėjo pardavimo ir eksporto augimą (eksportas apima ir prekių išvežimą į Europos Sąjungos valstybes )

 

Paraiškos pateikimo metais (pardavimo pajamos ir eksportas – pagal su paraiška pateiktų paskutinių finansinių metų finansinės atskaitomybės dokumentų duomenis. Jei įmonė veikia mažiau nei 1 metus, tada pardavimo pajamos ir eksportas pagal tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentų duomenis)

N

(projekto įgyvendinimo pabaigos metai)

N+1

N+2

N+3

1.                Pardavimo pajamos

 

 

 

 

 

2.                Eksportuojamas produktas

 

 

 

 

 

Eksportas vertine išraiška (litais)

 

 

 

 

 

Eksporto procentinė dalis, palyginti su bendra įmonės pardavimo pajamų struktūra

 

 

 

 

 

Eksporto pajamų padidėjimas procentais, palyginti su bendra įmonės pardavimo pajamų struktūra

(nepildoma)

 

 

 

 

Eksporto dalies padidėjimas procentais, palyginti su bendra įmonės pardavimo pajamų struktūra

(nepildoma)

 

 

 

 

Šalys, į kurias

eksportuojama

 

 

 

 

 

 

5.4. Pateikite informaciją apie projekto strateginį pobūdį ir svarbą Lietuvos ekonomikos plėtrai.

Paaiškinkite ir pagrįskite, kokią įtaką Jūsų teikiamas projektas turės pareiškėjo atstovaujamos ar kitų susijusių pramonės šakų (sektorių) plėtrai ir tarptautiniam konkurencingumui toliau išvardytais aspektais

Užimant tikslines, nišines užsienio rinkas

3.               

Padidinant atskiros pramonės šakos ar įmonių grupės eksporto rodiklius

4.               

Pritraukiant į Lietuvos aukštųjų ir vidutiniškai aukštų technologijų sektorių tiesiogines užsienio investicijas

5.               

Padedant įmonėms apsirūpinti aukštesnės kokybės žaliavomis

 

Kita

 

 

6. Pagalbos būtinumas

 

6.1. Įvertinkite pagalbos poveikį projekto įgyvendinimui.

gavus finansavimą, iš esmės padidėja projekto apimtis;

gavus finansavimą, iš esmės padidėja projekto mastas;

gavus finansavimą, iš esmės padidėja bendra projektui finansuoti gavėjo išleista suma;

gavus finansavimą, iš esmės paspartėja projekto užbaigimas (įgyvendinimas). Nurodykite, kiek mėnesių projekto įgyvendinimas paspartėtų (____ mėn.);

be finansavimo projektas Lietuvos Respublikoje nebūtų buvęs įgyvendintas;

pagalba neturės įtakos projekto įgyvendinimui.

Paaiškinkite ir pagrįskite, kokią įtaką suteikta pagalba darytų projektui

Aprašoma ir pagrindžiama suteiktos pagalbos įtaka projekto apimčiai, kokybei, sėkmei, poveikiui, taip pat ar projektas ekonomiškai naudingas, parama yra būtina projektui įgyvendinti ir paramos dydis yra pagrįstas. Būtina nurodyti, kokia apimtimi projektas būtų įgyvendinamas be paramos lėšų, kokių rezultatų būtų pasiekta, palyginti su rezultatais, jei projektui būtų skirtas finansavimas.

 

6.2. Pateikite alternatyvų analizę.

Aprašykite ir skaičiavimais pagrįskite du projekto įgyvendinimo scenarijus: jei gaunamas finansavimas ir jei jis negaunamas. Aprašykite ir pagrįskite suteikto finansavimo įtaką projekto apimčiai, kokybei, sėkmei, poveikiui, taip pat ar projektas ekonomiškai naudingas, finansavimas yra būtinas projektui įgyvendinti ir finansavimo dydis yra pagrįstas. Būtina nurodyti, kokia apimtimi projektas būtų įgyvendinamas be finansavimo lėšų, kokie rezultatai būtų pasiekti, palyginti su rezultatais, jei projektui būtų skirtas finansavimas. Būtina pagrįsti visus savo teiginius ir analizes, pateikti skaičiavimus.

 

 

 

 

7. Gauta (planuojama gauti) valstybės pagalba

 

7.1. Pateikite informaciją apie pareiškėjo gautą ar planuojamą gauti valstybės pagalbą ir kitą paramą, susijusią su teikiamo projekto įgyvendinimu (skirtą teikiamam projektui įgyvendinti).

 

Planuojama gauti pagalbos suma (ne iš Lietuvos Respublikos ūkio ministe-rijos)

Gautos pagalbos suma (informaciją apie suteiktą de minimis pagalbą tikrina viešoji įstaiga Lietuvos verslo paramos agentūra (toliau – LVPA) naudodamasi Suteiktos valstybės pagalbos registro duomenimis), Lt

Pagalbos teikėjas

Informacija apie pagalbos suteikimą, teikimo pagrindą

Pagalbos suteikimo data

Kita pagalba

 

 

 

 

 

Numatoma gauti de minimis pagalba projektui įgyvendinti (nurodyti išlaidas, kurioms numatoma gauti de minimis pagalba)

 

 

 

 

 

Kita įvairių formų valstybės finansinė parama juridiniams asmenims (valstybės suteiktos garantijos, mikrokreditai, garantuotų paskolų palūkanų kompensavimas, kita).

 

 

 

 

 

 

7.2. Ar buvo pateikta paraiška dėl paramos šiam projektui arba jo daliai iš bet kokio kito Europos Sąjungos, Lietuvos Respublikos ar kitų finansavimo šaltinių (Europos regioninio plėtros fondo (toliau – ERPF), Sanglaudos fondo, kito Europos Sąjungos finansavimo šaltinio, valstybės ar savivaldybės programų, Europos ekonominės erdvės paramos ar panašiai)?

Taip

Jei taip, prašom išsamiai aprašyti (nurodyti susijusią finansinę priemonę, nuorodų numerius, datas, prašytas sumas, suteiktas sumas ir kita)

Ne

 

7.3. Ar šis projektas ar jo dalis papildo kokį nors kitą projektą, kuris jau finansuojamas ar bus finansuojamas iš ERPF, Sanglaudos fondo, kito Europos Sąjungos finansavimo šaltinio, valstybės ar savivaldybės programų, Europos ekonominės erdvės paramos ar panašiai?

Taip

Jei taip, prašom išsamiai aprašyti (nurodyti tikslius duomenis, nuorodų numerius, datas, prašytas sumas, gautas sumas ir kita)

Ne

 

7.4. Ar buvo pateikta paraiška dėl paramos iš bet kokio kito Europos Sąjungos, Lietuvos Respublikos ar kitų finansavimo šaltinių (ERPF, Sanglaudos fondo, kito Europos Sąjungos finansavimo šaltinio, valstybės ar savivaldybės programų, Europos ekonominės erdvės paramos ar panašiai) ankstesniam šio projekto ar jo dalies etapui (įskaitant galimybių studijos ir parengiamuosius etapus)?

Taip

Jei taip, prašom išsamiai aprašyti (nurodyti susijusią finansinę priemonę, nuorodų numerius, datas, prašytas sumas, suteiktas sumas ir kita)

Ne

 

 

8. Pareiškėjo turimas teisinis pagrindas vykdyti projekte numatytas veiklas

 

Jei vykdoma veikla, susijusi su projekto įgyvendinimu, pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus yra licencijuojama ar jai įgyvendinti reikalingas kitokios formos leidimas, nurodykite turimą (-as) licenciją (-as) ar leidimą (-us) (numerius, pavadinimus, išdavimo datą, galiojimo laiką, išdavusių institucijų pavadinimus).

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Su pareiškėju nebuvo nutraukta projekto finansavimo ir administravimo sutartis dėl sutartinių įsipareigojimų nevykdymo

 

Taip (atsakęs „taip“ pareiškėjas turi pažymėti, ar su juo nebuvo nutraukta projekto finansavimo ir administravimo sutartis dėl sutartinių įsipareigojimų nevykdymo):

Taip (sutartis nebuvo nutraukta) Ne (sutartis buvo nutraukta)

 

Ne

 

10. Pateikiami dokumentai

 

Eil. Nr.

Pateikiami dokumentai

Lapų skaičius

1.

Paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies forma, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 (Žin., 2008, Nr. 23-861).

 

2.

VP2-1.3-ŪM-03-K priemonės „Intelektas LT+“ paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies forma ir jos pildymo instrukcija.

 

3.

Pateiktas pareiškėjo įstatų (nuostatų ir (ar) statuto) nuorašas (nuorašas – suprantamas taip, kaip jis apibrėžtas Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėse, patvirtintose Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 (Žin., 2011, Nr. 88-4230), ar kopija.

 

4.

Pateikti pareiškėjo paskutinių metų patvirtintos metinės finansinės atskaitomybės dokumentų nuorašai ir už pastaruosius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentų nuorašai. Pavyzdžiui, jei pareiškėjas paraišką pateikia 2011 metais, tuomet pateikiami 2010 m. (jei jau patvirtinta) patvirtintos metinės finansinės atskaitomybės dokumentų nuorašai ir už pastaruosius 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentų nuorašai. Jei paskutinių finansinių metų atskaitomybės dokumentai dar nėra patvirtinti, būtina pateikti vadovo pasirašytus finansinės atskaitomybės dokumentus. Tarpinės finansinės atskaitomybės dokumentai taip pat turi būti pasirašyti pareiškėjo vadovo.

Pastaba. Pateikiami finansinės atskaitomybės dokumentai, nurodyti 1-ojo verslo apskaitos standarto „Finansinė atskaitomybė“, patvirtinto viešosios įstaigos Audito ir apskaitos tarnybos direktoriaus 2010 m. gegužės 13 d. įsakymu Nr. VAS-12 (Žin., 2010, Nr. 57-2828), IV skyriuje.

 

5.

Pateikti finansavimo šaltinius pagrindžiantys dokumentai, kaip nurodyta Tinkamumo finansuoti vertinimo metodikos (Aprašo 2 priedas) 8.1.1 ir 8.1.2 punktuose.

 

6.

Pateikta Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracija, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-119 (Žin., 2008, Nr. 36-1298) (jei taikoma).

 

7.

Pateikti dokumentai, įrodantys projekto biudžeto pagrįstumą (tiekėjų komerciniai pasiūlymai, nuorodos į rinkoje galiojančias kainas ir kita).

 

8.

Pateiktas projekto reikalingumą ir paramos poreikį pagrindžiantis verslo planas, parengtas pagal Verslo plano finansavimui gauti pagal Lietuvos 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos ir Sanglaudos skatinimo veiksmų programos Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos administruojamas priemones turinio reikalavimų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 4-118 (Žin., 2008, Nr. 36-1297; 2011, Nr. 136-6472).

 

9.

Numatant projekte naujus statybos, rekonstrukcijos ar remonto darbus, pateiktas:

- statinio statybos, rekonstravimo ar kapitalinio remonto techninis projektas, kaip jis apibrėžtas Statybos techniniame reglamente STR 1.05.06:2010 „Statinio projektavimas“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. D1-708 (Žin., 2005, Nr. 4-80; 2010, Nr. 115-5902) (jei statinio (-ių) projektas pradėtas rengti iki 2010 m. spalio 1 d., pateikiamas galiojantis teisės aktų nustatyta tvarka išduotas (-i) statinio (-ių) projektavimo sąlygų sąvadas (-ai) (kopija (-os),

- arba projektiniai pasiūlymai, kaip jie apibrėžti Statybos techniniame reglamente STR 1.05.06:2010 „Statinio projektavimas“,

- arba informacija apie numatomus statybos, rekonstrukcijos ar kapitalinio remonto darbus taip, kaip LVPA interneto svetainėje www.lvpa.lt (jei taikoma).

 

10.

Pateiktas valstybės įmonės Registrų centro išduotas centrinio duomenų banko pagrindu parengtas Nekilnojamojo turto registro išrašas, reikalingas projektui įgyvendinti (jei taikoma).

 

11.

Pateiktos, jei teisės aktų nustatyta tvarka privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą, Poveikio aplinkai vertinimo ataskaita (nuorašas) ir atsakingos institucijos sprendimo ar atrankos išvados kopijos, ar pareiškėjo laisvos formos raštas, kad projektui netaikomas reikalavimas dėl poveikio aplinkai vertinimo (kai poveikio aplinkai vertinimo atlikti neprivaloma).

 

12.

Pateiktas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytas leidimas, licencija ar veiklos atestatas (jei taikoma).

 

13.

Pateikiamų dokumentų lapų skaičius, iš viso.

 

Prie paraiškos gali būti pridedami kiti dokumentai, patvirtinantys ar pagrindžiantys paraiškoje pateiktą informaciją.

 

11. Pareiškėjo deklaracija

 

Aš, toliau pasirašęs asmuo, patvirtinu, kad:

 

pareiškėjas nėra priskiriamas sunkumų patiriančios įmonės kategorijai, kaip nustatyta 2004 m. spalio 1 d. Komisijos komunikate „Bendrijos gairės dėl valstybės pagalbos sunkumus patiriančioms įmonėms sanuoti ir restruktūrizuoti“ (OL 2004 C 244, p. 2);

pareiškėjas nebandė (nebandys) gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtakos vertinimą atliekančiai institucijai dabartinio arba ankstesnio paraiškų vertinimo arba atrankos proceso metu;

pareiškėjo vadovas ar vyriausiasis buhalteris neturi neišnykusio teistumo dėl nusikalstamos veiklos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai ar finansų sistemai;

pareiškėjui nebuvo išduotas vykdomasis raštas sumoms išieškoti po to, kai Europos Komisija sprendime paskelbė, kad finansavimas yra neteisėtas ir nesuderinamas su bendrąja rinka, kaip apibrėžiama 2008 m. rugpjūčio 6 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 800/2008, skelbiančio tam tikrų rūšių pagalbą suderinama su bendrąja rinka taikant Sutarties 87 ir 88 straipsnius (Bendrasis bendrosios išimties reglamentas) (OL 2008 L 214, p. 3), 1 straipsnio 6 dalies a ir b punktuose;

pareiškėjui nėra taikoma kolektyvinė nemokumo procedūra, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos įmonių bankroto įstatyme (Žin., 2001, Nr. 31-1010) ir Lietuvos Respublikos įmonių restruktūrizavimo įstatyme (Žin., 2001, Nr. 31-1012; 2010, Nr. 86-4529);

pareiškėjui, perkėlusiam gamybinę veiklą valstybėje narėje arba į kitą valstybę narę, nėra taikoma arba nebuvo taikoma išieškojimo procedūra.

 

Projekto pareiškėjo _____________________________________________  vardu

Vardas, pavardė

Parašas

Pareigos

 

Atstovavimo pagrindas

 

Data

Vieta

 

_________

(pareigos)

__________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________