LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO 2006 M. BALANDŽIO 25 D. ĮSAKYMO Nr. 3D-171 „DĖL ŽEMDIRBIŲ KONSULTAVIMO FINANSAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2010 m. kovo 19 d. Nr. 3D-244

Vilnius

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2006 m. balandžio 25 d. įsakymą Nr. 3D-171 „Dėl Žemdirbių konsultavimo finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 47-1689; 2008, Nr. 63-2404) ir išdėstau jį nauja redakcija:

 

„LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO

MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŽEMDIRBIŲ KONSULTAVIMO IŠLAIDŲ FINANSAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. rugsėjo 15 d. nutarimu Nr. 1120 (Žin., 1998, Nr. 83-2327; 2008, Nr. 46-1732), 7.6.3 punktu,

t v i r t i n u Žemdirbių konsultavimo išlaidų finansavimo taisykles (pridedama).“

 

 

 

Žemės ūkio ministras                                                           Kazys Starkevičius

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos

2010-03-17 raštu Nr. (9.8-25) 6V-451


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos žemės ūkio

ministro 2006 m. balandžio 25 d.

įsakymu Nr. 3D-171

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio

ministro 2010 m. kovo 19 d.

įsakymo Nr. 3D-244

redakcija)

 

ŽEMDIRBIŲ KONSULTAVIMO IŠLAIDŲ FINANSAVIMO TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Žemdirbių konsultavimo išlaidų finansavimo taisyklės (toliau – taisyklės) nustato žemdirbių, kaip apibrėžta šių taisyklių 5 punkte, konsultavimo išlaidų finansavimo iš Kaimo rėmimo programos lėšų tvarką.

2. Taisyklės parengtos vadovaujantis 2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1857/2006 dėl Sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo valstybės pagalbai mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios verčiasi žemės ūkio produktų gamyba, iš dalies keičiančiu Reglamentą (EB) Nr. 70/2001 (OL 2006 L 358, p. 3), ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1992 m. gruodžio 9 d. nutarimu Nr. 935 „Dėl ūkininkavimo žinių minimumo patikrinimo, ūkininkų kvalifikacijos kėlimo bei fizinių ir juridinių asmenų, besiverčiančių žemės ūkio veikla, konsultavimo sistemos sukūrimo“ (Žin., 1993, Nr. 1-11).

3. Pagrindinės taisyklėse vartojamos sąvokos:

Individuali konsultacija – individualios informacijos ir patarimo teikimas.

Konsultacinis renginys – seminaras, lauko diena, susirinkimas, diskusija ar kitas renginys, kuriame skleidžiamos žemės ūkio ir kaimo plėtros naujovės, dalijamasi patirtimi, teikiami siūlymai dėl žemės ūkio ir kaimo plėtros politikos formavimo bei jos įgyvendinimo priemonių tobulinimo.

 

II. PAGRINDINIAI FINANSAVIMO PRINCIPAI

 

4. Žemdirbių konsultavimo tikslas – plėtoti konkurencingą, efektyvų žemės ūkį.

5. Galutiniai pagalbos gavėjai yra žemdirbiai, kurie verčiasi pirmine žemės ūkio produktų gamyba, kaip apibrėžta 2002 m. sausio 28 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 178/2002, nustatančio maistui skirtų teisės aktų bendruosius principus ir reikalavimus, įsteigiančio Europos maisto saugos tarnybą ir nustatančio su maisto saugos klausimais susijusias procedūras (OL 2004 m. specialusis leidimas, 15 skyrius, 6 tomas, p. 463), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 596/2009 (OL 2009 L 188, p. 14), 3 straipsnio 1 dalies 17 punkte ir Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1857/2006, ir atitinkantys „mažų ir vidutinių įmonių“ apibrėžtis, nustatytas 2008 m. rugpjūčio 6 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 800/2008, skelbiančio tam tikrų rūšių pagalbą, suderinamą su bendrąja rinka taikant Sutarties 87 ir 88 straipsnius (Bendrasis bendrosios išimties reglamentas) (OL 2008, L 214, p. 3), I priede, kuriems pagalba yra teikiama natūra, kaip subsidijuojamos paslaugos, ir negali apimti tiesioginių išmokų pinigais.

6. Finansuojamos pirminės žemės ūkio produktų gamybos sektoriuje vykdomos šių sričių konsultacijos:

6.1. gaminamos augalininkystės ir gyvulininkystės produkcijos konkurencingumo didinimo;

6.2. kooperacijos žemės ūkyje plėtros;

6.3. žemdirbių savivaldos ir kaimo bendruomenių plėtros;

6.4. žemės ūkio technikos ir pastatų statybos;

6.5. ekologiškų žemės ūkio ir maisto produktų gamybos;

6.6. žemės ūkio verslo planavimo;

6.7. žemės ūkio veiklos teisinių klausimų.

7. Finansuojamos šių rūšių konsultacijos, kurios nėra susijusios su nuolatine ar periodine galutinių pagalbos gavėjų veikla ar įprastomis ūkio išlaidomis:

7.1. individualios konsultacijos;

7.2. konsultaciniai renginiai.

8. Pagalbos dydis:

8.1. individualioms konsultacijoms iki 0,5 val. trukmės finansuojama iki 100 proc. konsultacijos įkainio, bet ne daugiau kaip 60 Lt;

8.2. individualioms konsultacijoms iki 1 val. trukmės finansuojama iki 80 proc. konsultacijos įkainio, bet ne daugiau kaip 100 Lt;

8.3. konsultaciniams renginiams (ne trumpesnių kaip 4 akademinės valandos ir kuriuose dalyvauja ne mažiau kaip 12 dalyvių) finansuojama iki 100 proc. konsultacinio renginio įkainio, bet ne daugiau kaip 1600 Lt.

9. Suteiktų individualių konsultacijų, nurodytų 8.1–8.2 punktuose, trukmė apvalinama pusės valandos tikslumu.

10. Tinkamu finansuoti pripažįstamas atlygis, už taisyklių 7 punkte nurodytų konsultacijų teikimą galutiniams pagalbos gavėjams, nurodytiems taisyklių 5 punkte, po šių taisyklių įsigaliojimo ir ne anksčiau, nei bus priimtas sprendimas skirti finansavimą.

11. Pagalba, kuri skiriama taisyklių 7 punkte nurodytoms konsultacijoms finansuoti, negali būti kaupiama kaip nurodyta reglamento (EB) Nr. 1857/2006 19 straipsnyje, jeigu dėl tokio kaupimo būtų viršytas šių taisyklių 8 punkte nustatytas pagalbos intensyvumas.

 

III. PARAIŠKŲ TEIKTI KONSULTACIJAS ŽEMDIRBIAMS PRIĖMIMAS

 

12. Pareiškėjai – juridiniai asmenys arba jų grupės, veikiančios jungtinės veiklos sutarties pagrindais, teisės aktų nustatyta tvarka įregistruoti Juridinių asmenų registre ir pagal galiojančius teisės aktus užsiimantys žemdirbių konsultavimu žemės, maisto, žuvininkystės ūkio, taip pat kaimo plėtros srityje, turintys visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje išplėtotą konsultacijų teikimo tinklą. Teikimo tinklas turi apimti ne mažiau kaip 2/3 savivaldybių, kiekvienoje iš savivaldybių turint konsultacijų teikimo biurą. Pareiškėjo siūlomi konsultantai turi būti ne žemesnio kaip aukštesniojo (arba jam prilyginto) išsilavinimo.

13. Pareiškėjas turi užtikrinti, kad konsultacijos būtų prieinamos visiems žemdirbiams ir atsako už 5 punkte nurodytų reikalavimų vykdymą.

14. Žemės ūkio ministerija (toliau – ministerija) „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir ministerijos tinklalapyje paskelbia apie paraiškų teikti konsultacijas žemdirbiams, nurodant jų sritis, kurioms numatoma teikti pagalbą, priėmimą.

15. Pareiškėjai, norintys teikti konsultacijas žemdirbiams, pateikia ministerijai šiuos dokumentus:

15.1. paraišką teikti konsultacijas žemdirbiams (toliau – paraiška; 1 priedas). Paraiška pateikiama spausdintine forma ir elektronine versija;

15.2. juridinio asmens registravimo pažymėjimo kopiją;

15.3. praėjusiųjų ir einamųjų finansinių metų veiklos balansą;

15.4. pareiškėjo veiklos nuostatų (įstatų) arba kito veiklą reglamentuojančio dokumento kopiją;

15.5. paskutiniųjų metų ar tam tikro laikotarpio veiklos audito (jeigu buvo atliktas) išvados kopiją.

 

IV. LĖŠŲ SKYRIMAS IR ATSISKAITYMAS UŽ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ

 

16. Priimtų paraiškų pirminį vertinimą per 15 darbo dienų atlieka už konsultavimo ir mokymo veiklos koordinavimą atsakingas ministerijos padalinys (toliau – Sekretoriatas).

17. Paraiškos vertinamos pagal šiuos kriterijus:

17.1. projekto pagrįstumą;

17.2. pareiškėjo pajėgumą (dirbančių konsultantų skaičių, jų kvalifikaciją ir turimus techninius išteklius) įgyvendinti projektą;

17.3. projekto veikloje numatytų teikti konsultacijų sritis. Finansavimas negali būti skiriamas daugiau kaip vienam pareiškėjui tapačių sričių konsultacijoms teikti.

18. Sekretoriatas gali prašyti pateikti papildomų dokumentų, reikalingų paraiškai įvertinti. Tais atvejais, kai prašoma pateikti papildomų duomenų arba ištaisyti nurodytus trūkumus, paraiška turi būti įvertinta per 20 darbo dienų nuo gavimo ir užregistravimo ministerijoje datos.

19. Sekretoriatas, įvertinęs visas paraiškas, parengia paraiškų vertinimo rezultatų suvestines ir pateikia jas svarstyti Žemdirbių švietimo, konsultavimo priemonių, žemės ūkio parodų ir mokslinių tyrimų atrankos komitetui (toliau – Priemonių atrankos komitetas), kurio sudėtis tvirtinama žemės ūkio ministro įsakymu.

20. Priemonių atrankos komitetas, įvertinęs Sekretoriato pateiktą informaciją ir pateiktų konsultavimo projektų pagrįstumą, atsižvelgdamas į skiriamus asignavimus, siūlo skirti visą prašomą pagalbos sumą, ją sumažinti ar pagalbos neskirti.

21. Žemės ūkio ministras, remdamasis Priemonių atrankos komiteto posėdžio protokolu, priima sprendimą dėl visos prašomos pagalbos sumos skyrimo, jos sumažinimo ar neskyrimo. Tais atvejais, kai skiriama mažesnė pagalbos suma nei nurodyta paraiškoje, Sekretoriatas paraišką grąžina pareiškėjui patikslinti. Žemės ūkio ministro įsakymu patvirtinus konsultavimo lėšas, pareiškėjas yra konsultavimo veiklos vykdytojas. Apie priimtus neigiamus sprendimus Sekretoriatas pareiškėją informuoja raštu.

22. Žemės ūkio ministro įsakymu patvirtintas sprendimas, Priemonių atrankos komiteto protokolo ir paraiškų kopijos perduodamos Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) Rinkos reguliavimo programų departamento Nacionalinės paramos skyriui el. paštu adresu: nacparama@nma.lt ir raštu ministerijos nustatyta tvarka.

23. Agentūra, gavusi 22 punkte nurodytus dokumentus, teisės aktų nustatyta tvarka su konsultavimo veiklos vykdytoju sudaro lėšų skyrimo sutartį (toliau – Sutartis).

24. Išmokėdama lėšas konsultavimo veiklos vykdytojui, Agentūra taiko apmokėjimo avansu būdą. Pasirašius sutartį, Agentūra konsultavimo veiklos vykdytojui perveda paraiškoje nurodytą prašomą avansą konsultacijoms per ketvirtį teikti.

25. Konsultavimo veiklos vykdytojas, kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, per 10 darbo dienų (atsiskaitant už IV ketvirtį – iki gruodžio 15 d.) Agentūrai pateikia Pažymą apie žemdirbių konsultavimo projekto veiklos įvykdymo rezultatus ir lėšų poreikį (toliau–pažyma; 2 priedas). Kartu su pažyma teikiami pagal Agentūros teritorinius skyrius suskirstyti Individualias konsultacijas gavusių asmenų ir konsultaciniuose renginiuose dalyvavusių asmenų sąrašai (toliau–sąrašai; 3 priedas), kuriuos konsultavimo veiklos vykdytojas dar papildomai išsiunčia Agentūrai el. paštu adresu: nacparama@nma.lt. Gavusi ataskaitą ir konsultavimo paslaugas gavusių asmenų/konsultaciniuose renginiuose dalyvavusių asmenų sąrašus iš konsultavimo veiklos vykdytojo Agentūra:

25.1. Agentūroje nustatyta tvarka atlieka ne mažiau kaip 2 proc. konsultavimo paslaugas gavusių asmenų apklausas pagal individualias konsultavimo paslaugas gavusių asmenų ir konsultaciniuose renginiuose dalyvavusių asmenų sąrašus. Apklausos gali būti atliekamos apklausiant telefonu arba vietoje pagal konsultavimo paslaugas gavusio asmens gyvenamąją vietą. Nustačiusi neatitikimą Agentūra gali pareikalauti iš konsultavimo veiklos vykdytojo papildomų paaiškinimų raštu, kuriuos jis privalo nedelsdamas pateikti;

25.2. apskaičiuoja lėšų sumą, reikalingą atsiskaityti už suteiktas konsultacijas per ataskaitinį ketvirtį ir sumokėti paraiškoje nurodytą prašomą avansą konsultacijoms einamąjį ketvirtį teikti;

25.3. išmoka lėšas konsultavimo veiklos vykdytojui 30–32 punktuose nustatyta tvarka.

26. Jeigu vertinant pateiktus dokumentus kyla neaiškumų ar paaiškėja, kad nepateikti visi privalomi dokumentai, konsultavimo veiklos vykdytojui siunčiamas paklausimas, kuriame prašoma pateikti trūkstamą informaciją ir (arba) dokumentus.

27. Jei dėl nuo konsultavimo veiklos vykdytojo nepriklausančių aplinkybių, pažyma ir sąrašai nepateikiami laiku, sprendimą dėl vėliau pateiktos pažymos ir sąrašų priėmimo ir lėšų išmokėjimo priima Agentūra teisės aktų nustatyta tvarka.

28. Agentūrai nustačius, kad išmokėta avansu suma didesnė, negu konsultavimo veiklos vykdytojas suteikė konsultacijų, šį skirtumą konsultavimo veiklos vykdytojas privalo grąžinti Agentūrai per sutartyje nustatytą laiką.

29. Jei taisyklėse nustatyta tvarka pažymos ar sąrašų konsultavimo veiklos vykdytojas Agentūrai nepateikia arba vertinant pažymą ar sąrašus buvo nustatyta, kad konsultavimo projektas įgyvendintas nesilaikant sutarties ir (arba) taisyklių sąlygų, konsultavimo veiklos vykdytojas per sutartyje nustatytą laiką privalo grąžinti Agentūrai avansu išmokėtą lėšų dalį, kuri panaudota nesilaikant sutarties ir (arba) taisyklių sąlygų. Jei Agentūra nustatė, kad konsultavimo projektas nėra įgyvendinamas ir sutartis nevykdoma, ji apie tai praneša ministerijai, kuri priima sprendimą dėl finansavimo nutraukimo.

30. Norėdama išmokėti lėšas Agentūra teikia ministerijai pinigų užsakymo paraišką.

31. Ministerija tikrina gautas pinigų užsakymo paraiškas ir rengia mokėjimo paraiškas Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės iždo departamentui (toliau – Valstybės iždo departamentas) dėl lėšų pervedimo Agentūrai. Mokėjimo paraiška pateikiama Valstybės iždo departamentui per 5 darbo dienas nuo pinigų užsakymo paraiškos užregistravimo dienos.

32. Agentūra, gavusi iš banko, tvarkančio jos sąskaitas, išrašą apie Valstybės iždo departamento pervestas lėšas, per 3 darbo dienas suformuoja ir išsiunčia bankui mokėjimo pavedimus pervesti lėšas konsultavimo veiklos vykdytojams.

33. Agentūra pagal šias taisykles konsultavimo veiklos vykdytojo jai grąžintas lėšas perveda ministerijai. Kai lėšos Agentūrai grąžinamos tais pačiais biudžetiniais metais, kuriais jos buvo išmokėtos, ministerija grąžintas lėšas perveda į Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nurodytą valstybės iždo sąskaitą ir jomis atkuriamos tų metų Kaimo rėmimo programos išlaidos. Kai šios lėšos grąžinamos kitais biudžetiniais metais, nei buvo išmokėtos, ministerija jas perveda į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą.

34. Agentūra pagal poreikį teikia ministerijai ataskaitas apie lėšų išmokėjimą ir konsultavimo veiklos vykdytojų suteiktų konsultacijų rodiklius (suteiktų individualių konsultacijų iki 0,5 val., suteiktų individualių konsultacijų iki 1 val. trukmės, organizuotų konsultacinių renginių, individualias konsultacijas gavusių ir konsultaciniuose renginiuose dalyvavusių žemdirbių skaičius).

 

V. ATSAKOMYBĖ

 

35. Sutartyje numatytų konsultacijų suteikimo patikrą gali atlikti ir ministerijos atsakingi darbuotojai.

36. Už teikiamų duomenų teisingumą ir skirtų lėšų panaudojimą atsako konsultavimo veiklos vykdytojas.

37. Už informacijos teikimą, paraiškų ir privalomų pridėti dokumentų priėmimą ir registravimą, vertinimą atsako Sekretoriatas. Už sutarčių sudarymą, lėšų išmokėjimą konsultavimo veiklos vykdytojams, lėšų apskaitą ir jų panaudojimo kontrolę pagal taisykles atsako Agentūra.

38. Konsultavimo veiklos vykdytojas privalo ne trumpiau kaip 5 metus nuo paraiškos pateikimo datos saugoti visą su paraiška ir vykdomu konsultavimo projektu susijusią medžiagą ir dokumentus.

_________________


 

Žemdirbių konsultavimo išlaidų

finansavimo taisyklių

1 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio

ministro 2010 m. kovo 19 d.

įsakymo Nr. 3D-244 redakcija)

 

(Paraiškos teikti konsultacijas žemdirbiams forma)

 

_____________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

Lietuvos Respublikos

žemės ūkio ministerijai

 

PARAIŠKA

TEIKTI KONSULTACIJAS ŽEMDIRBIAMS

 

____________ Nr._______

(data)

_______________________

(sudarymo vieta)

1. Pareiškėjo duomenys

Rekvizitai

Pavadinimas

 

Teisinė forma

 

Subjekto kodas

 

Vadovo vardas, pavardė, tel. Nr.

 

Finansininko vardas, pavardė, tel. Nr.

 

Adresas:

gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė

 

Tel. Nr.

 

Fakso Nr.

 

El. p. adresas

 

Banko pavadinimas

 

Banko kodas

 

Sąskaitos numeris

 

 

2. Pareiškėjo partneriai

Ar pareiškėjas vykdys projektą su partneriu

£[] taip

£[] ne

 

(atsakymas „taip“ taikomas tik pareiškėjams, kai paraiškas teikia keli konsultavimo paslaugas teikiantys subjektai, veikiantys pagal jungtinės veiklos sutartį)

 

2.1. Partnerio duomenys (pildo tik pareiškėjai, veikiantys pagal jungtinės veiklos sutartį)

Partnerio pavadinimas

 

Partnerio teisinė forma

 

 

Kodas

 

Vadovo vardas, pavardė, pareigos

 

Adresas:

gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė

 

Tel.

 

Faksas

 

El. p. adresas

 

(jei partnerių, veikiančių pagal jungtinės veiklos sutartį, yra daugiau nei vienas, duomenis nurodo kiekvienas)

 

3. Duomenys apie konsultavimo projektą.

 

Konsultavimo projekto pavadinimas

 

Asmuo, atsakingas už konsultavimo projekto įgyvendinimą ir priežiūrą

Vardas, pavardė, pareigos

 

Tel. Nr.

 

El. p. adresas

 

Bendra projekto vertė, Lt

 

Pagalbos suteikimo laikotarpiai

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

Prašoma pagalbos suma, Lt,

 

 

 

 

Prašoma avanso suma, Lt

 

 

 

 

Konsultacijų įkainis, Lt

X

Individualių iki 0,5 val.

 

Individualių iki 1 val.

 

Konsultacinio renginio

 

Planuojama projekto įgyvendinimo pradžia

201____________ d.

Planuojama projekto įgyvendinimo pabaiga

201____________ d.

 

4. Konsultacijų teikimo programa

 

4.1. Konsultavimo projekto poreikio pagrindimas

 

 

 

 

 

 

4.2. Konsultavimo projekto tikslai ir uždaviniai

 

 

 

 

 

 

4.3. Konsultavimo projekto veiklos aprašymas

 

 

 

 

 

 

 

5. Konsultantų sąrašas

 

Eil. Nr.

Konsultanto vardas, pavardė

Konsultanto išsilavinimas ir kvalifikacija

Konsultavimo veiklos sritis

Savivaldybė, kurioje numatoma teikti konsultacijas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Turimi techniniai ištekliai

 

Eil. Nr.

Savivaldybės pavadinimas

Patalpos

Transportas

Kitos konsultacijų teikimo priemonės

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Numatomi konsultavimo projekto įgyvendinimo rodikliai:

 

Eil. Nr.

Konsultacijų srities pavadinimas

Laukiamo rezultato kiekybinė išraiška

Suteikta individualių iki 0,5 val. trukmės konsultacijų

Suteikta individualių iki 1 val. trukmės konsultacijų

Organizuota konsultacinių renginių

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Pareiškėjo deklaracija

 

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

1. Šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga.

2. Neturiu mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams, fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas).

3. Žinau, kad Agentūra gali patikrinti pateiktus duomenis ir atlikti patikrą vietoje, gauti papildomos informacijos apie mano projekto ir su juo susijusią veiklą. Pateiktus duomenis kontrolės tikslams gali panaudoti ir kitos Lietuvos Respublikos institucijos.

4. Nesu skolingas Valstybiniam socialinio draudimo fondui.

5. Nėra iškeltos bylos dėl bankroto, nesu likviduojamas.

6. Paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją).

7. Sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos registracijos kodą ir prašomą paramos sumą, būtų skelbiama pagalbą administruojančių institucijų interneto svetainėse.

8. Konsultacijos bus prieinamos visiems žemdirbiams.

 

 

(Pareiškėjo vadovo pareigos)

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

 

_________________


 

Žemdirbių konsultavimo išlaidų

finansavimo taisyklių

2 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio

ministro 2010 m. kovo 19 d.

įsakymo Nr. 3D-244 redakcija)

 

(Pažymos apie žemdirbių konsultavimo projekto veiklos įvykdymo rezultatus ir lėšų poreikį forma)

__________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

Nacionalinei mokėjimo agentūrai

prie Žemės ūkio ministerijos

 

PAŽYMA

APIE ŽEMDIRBIŲ KONSULTAVIMO PROJEKTO VEIKLOS ĮVYKDYMO REZULTATUS IR LĖŠŲ POREIKĮ

 

_______________ Nr._______

(data)

__________________________

(sudarymo vieta)

 

Eil. Nr.

Konsultacijos rūšies pavadinimas

Pagalbos suma už suteiktos konsultacijos vienetą

Suteiktų konsultacijų skaičius

Lėšų poreikis, Lt

(3x4)

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

Suteikta konsultacijų iš viso

 

X

Lėšų poreikis iš viso, Lt

 

Gauta avanso suma, Lt

 

Mokėtina suma, Lt

 

 

(Konsultavimo veiklos vykdytojo vadovo pareigos)

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

 

 

 

Žemdirbių konsultavimo  išlaidų finansavimo taisyklių 3 priedas

(Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro

2010 m. kovo 19 d. įsakymo Nr. 3D-244

redakcija)

 

(Individualias konsultacijas gavusių asmenų ir konsultaciniuose renginiuose dalyvavusių asmenų sąrašo forma)

__________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

Nacionalinei mokėjimo agentūrai

prie Žemės ūkio ministerijos

 

INDIVIDUALIAS KONSULTACIJAS GAVUSIŲ ASMENŲ IR KONSULTACINIUOSE RENGINIUOSE DALYVAVUSIŲ ASMENŲ SĄRAŠAS

Konsultacijų srities pavadinimas _______________________________________________

 

Konsultacijos rūšies pavadinimas _______________________________________________

 

Vieta (pildoma konsultaciniam renginiui) ________________

 

Eil. Nr.

Data

Konsultuoto asmens:

Konsultacijų turinys

Parašas

Vardas

Pavardė

Adresas

Telefono Nr.

savivaldybė

gyvenamosios vietovės pavadinimas

namo nr., buto nr.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Konsultavimo veiklos vykdytojo vadovo pareigos)

(Parašas)

(Vardas, pavardė)

 

_________________