LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO REGIONŲ PROJEKTŲ PLANAVIMO BŪDU ATRINKTIEMS BEI ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2010 m. kovo 20 d. Nr. 4-218

Vilnius

 

Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132), 106 punktu:

1. T v i r t i n u Papildomo finansavimo skyrimo regionų projektų planavimo būdu atrinktiems bei įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:

2.1. Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2007 m. gruodžio 5 d. įsakymą Nr. 4-509 „Dėl Papildomos paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) 1.2, 3.2 ir 3.4 priemones įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašo patvirtinimo“;

2.2. Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. sausio 24 d. įsakymą Nr. 4-18 „Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2007 m. gruodžio 5 d. įsakymo Nr. 4-509 „Dėl Papildomos paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) 1.2, 3.2 ir 3.4 priemones įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“;

2.3. Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. liepos 30 d. įsakymą Nr. 4-343 „Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2007 m. gruodžio 5 d. įsakymo Nr. 4-509 „Dėl Papildomos paramos skyrimo pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) 1.2, 3.2 ir 3.4 priemones įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“.

3. P a v e d u ūkio viceministrui Mindaugui Petrauskui kontroliuoti, kaip vykdomas šis įsakymas.

 

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                  Dainius Kreivys

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2010-02-18 raštu Nr. (24.3-03)-5K-1001566)-6K-1001521


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ūkio ministro

2010 m. kovo 20 d. įsakymu Nr. 4-218

 

PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO REGIONŲ PROJEKTŲ PLANAVIMO BŪDU ATRINKTIEMS BEI ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Papildomo finansavimo skyrimo regionų projektų planavimo būdu atrinktiems bei įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato papildomo finansavimo skyrimo regionų projektų planavimo būdu atrinktiems bei įgyvendinamiems projektams (toliau – projektai) sąlygas ir procedūrą.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132) (toliau – Taisyklės), Priemonės „Viešosios paskirties pastatų renovavimas regioniniu lygiu“ projektų finansavimo sąlygų apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. 4-265 (Žin., 2008, Nr. 73-2839), bei priemonės „Viešosios turizmo infrastruktūros ir paslaugų plėtra regionuose“ projektų finansavimo sąlygų apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. lapkričio 25 d. įsakymu Nr. 4-578 (Žin., 2008, Nr. 139-5524), pagal kuriuos yra įgyvendinami projektai (toliau – finansavimo sąlygų aprašai), vartojamas sąvokas.

 

II. PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO SĄLYGOS

 

3. Papildomas finansavimas projektams gali būti skiriamas Taisyklių 106 punkte nustatytais atvejais ir jeigu yra tenkinamos šios sąlygos:

3.1. yra patvirtintas Regionų plėtros tarybos sprendimas dėl projekto vykdytojui skiriamo papildomo finansavimo;

3.2. papildomų išlaidų atsirado finansavimo sąlygų aprašų ir agentūros patvirtinto tvarkos aprašo, reglamentuojančio pirkimų priežiūrą, nustatyta tvarka su viešąja įstaiga Lietuvos verslo paramos agentūra (toliau – agentūra) suderinus pirkimo dokumentus bei pasirašius prekių, paslaugų ir (ar) darbų pirkimo sutartis (įskaitant ir preliminariąsias sutartis);

3.3. projekto veiklos nėra pabaigtos;

3.4. projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;

3.5. papildomas finansavimas nepadidins projekto finansavimo ir administravimo sutartyje (toliau – Sutartis) nustatyto finansavimo intensyvumo, todėl, skyrus papildomą finansavimą projektui, kurio Sutartyje nurodytas finansavimo intensyvumas yra mažesnis nei 100 proc., projekto vykdytojas privalo prisidėti prie projekto įgyvendinimo nuosavomis lėšomis tiek, kad nebūtų viršytas Sutartyje nustatytas finansavimo intensyvumas;

3.6. skyrus papildomą finansavimą nebus viršytas didžiausias leistinas finansavimo projektui dydis, nustatytas atitinkamame finansavimo sąlygų apraše;

3.7. skyrus papildomą finansavimą nebus viršyta regionų projektų sąraše tam projektui numatyta preliminari finansavimo suma;

3.8. projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo priemones, jeigu padidėjus projekto vertei pasikeičia informavimo priemonėms taikomi reikalavimai, nustatyti Taisyklių 35–36 punktuose.

 

III. PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMO PROCEDŪRA

 

4. Projekto vykdytojas, siekiantis gauti papildomą finansavimą projektui, turi užpildyti ir pateikti agentūrai prašymą skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui (toliau – Prašymas) pagal Prašymo formą (Tvarkos aprašo 1 priedas), patikslintus Sutarties priedus (Projekto aprašymas, Projekto biudžetas), ir pateikia atitiktį papildomo finansavimo skyrimo sąlygoms, nustatytoms Tvarkos aprašo 3 punkte, pagrindžiančius dokumentus bei kitą informaciją, kuri, jo manymu, yra svarbi sprendimui dėl papildomo finansavimo skyrimo priimti.

5. Projekto vykdytojas, teikdamas Prašymą, turi objektyviai įvertinti vykdomo projekto apimtį, siekiamus tikslus ir planuojamus rezultatus, kadangi projekto papildomas finansavimas gali būti teikiamas tik pagrįstais atvejais, numatant papildomą finansavimą vieną kartą per to paties projekto įgyvendinimo laikotarpį.

6. Prašymų vertinimą atlieka agentūra, vadovaudamasi Tvarkos aprašu, Tvarkos aprašo 2 punkte nurodytais teisės aktais bei agentūros patvirtintais tvarkos aprašais, reglamentuojančiais projektų administravimo procedūras.

7. Sprendimą dėl projektui rekomenduojamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti iš Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų priima agentūra, atlikusi projekto papildomų lėšų tinkamumo finansuoti vertinimą. Atsižvelgdama į šį sprendimą, Lietuvos Respublikos ūkio ministerija (toliau – ministerija) priima sprendimą dėl projekto papildomo finansavimo.

8. Sprendimą dėl projektui rekomenduojamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti iš ES fondų agentūra turi priimti ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo Prašymo užregistravimo agentūroje dienos. Šis terminas pagrįstais atvejais gali būti pratęstas suderinus su ministerija.

9. Prašymo vertinimo metu agentūra pirmiausia įvertina, ar tenkinamos Tvarkos aprašo 3 punkte nustatytos papildomo finansavimo skyrimo sąlygos, ir nustato, kokio maksimalaus dydžio papildomas finansavimas gali būti skiriamas. Jeigu yra netenkinama bent viena papildomo finansavimo skyrimo sąlyga, agentūra Prašymą atmeta.

10. Jei dėl Prašyme bei kartu su juo pateiktuose dokumentuose pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos agentūra negali tinkamai įvertinti Prašymo, ji turi teisę raštu paprašyti projekto vykdytojo per nustatytą terminą pateikti trūkstamus dokumentus, papildyti ar patikslinti pateiktą informaciją. Projekto vykdytojui per agentūros nustatytą terminą nepateikus papildomų duomenų ar dokumentų, nepatikslinus pateiktos informacijos, agentūra turi teisę projekto vykdytojo Prašymą atmesti.

11. Vertindami projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei duomenis, agentūros darbuotojai:

11.1. gali kreiptis į atitinkamas valstybės institucijas papildomos informacijos ir naudotis kitais oficialiais informacijos šaltiniais;

11.2. vertindama Prašymą agentūra gali atlikti patikrą vietoje. Apie planuojamą patikrą vietoje projekto vykdytojas informuojamas raštu, kuriame agentūra nurodo, kokia informacija, duomenys, dokumentai patikros vietoje metu turi būti prieinami agentūros darbuotojams;

11.3. kviesti projekto vykdytoją pokalbio, kuriame turi dalyvauti ne mažiau kaip 2 vertinimą atliekančios institucijos atstovai. Pokalbis turi būti protokoluojamas ir, apie tai įspėjus pokalbio dalyvius, gali būti įrašomas.

12. Agentūra, vertindama Prašymą ir nustačiusi, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją, Prašymą atmeta.

13. Agentūra, atlikusi Prašymo ir projekto papildomų lėšų tinkamumo finansuoti vertinimą, užpildo Prašymo skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui vertinimo ataskaitą (toliau – vertinimo ataskaita) (vertinimo ataskaitos formos pavyzdys pateikiamas Tvarkos aprašo 2 priede). Vertinimo ataskaitoje turi būti nurodoma, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą finansavimą, ir rekomenduojama skirti maksimali papildomo finansavimo suma.

14. Jeigu agentūros papildomų lėšų tinkamumo finansuoti vertinimo metu nustatyta projekto tinkamų finansuoti papildomų išlaidų suma yra mažesnė už projekto vykdytojo prašomą papildomo finansavimo projektui dydį, agentūra turi raštu apie tai informuoti projekto vykdytoją ir raštu suderinti, ar jis sutinka su agentūros siūloma papildomo finansavimo suma. Jeigu projekto vykdytojas nesutinka įgyvendinti projekto papildomų veiklų už mažesnę papildomo finansavimo sumą arba dėl kitų priežasčių, agentūra turi teisę atmesti Prašymą.

15. Agentūra, priėmusi sprendimą atmesti Prašymą bei suderinusi jį su ministerija, apie sprendimą dėl Prašymo atmetimo per 5 darbo dienas nuo vertinimo ataskaitos patvirtinimo informuoja raštu projekto vykdytoją ir ministeriją (nurodo Prašymo atmetimo priežastis ir sprendimo apskundimo tvarką). Agentūra, informuodama ministeriją apie sprendimą dėl Prašymo atmetimo, papildomai teikia ministerijai Prašymo vertinimo ataskaitą.

16. Nustačius, kad Prašymas atitinka visus vertinimo reikalavimus, agentūra nustato tinkamų finansuoti papildomų lėšų sumą bei priima sprendimą rekomenduoti skirti papildomą finansavimą projektui. Ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo vertinimo ataskaitos patvirtinimo agentūra apie sprendimą rekomenduoti skirti papildomą finansavimą projektui raštu informuoja ministeriją – pateikia vertinimo ataskaitą.

17. Ministerija, vertinimo ataskaitose nustačiusi trūkumų (netikslumų) ir (ar) poreikį gauti papildomos informacijos, grąžina dokumentus agentūrai: nurodo trūkumus (netikslumus) ir nustato terminą, per kurį agentūra turi juos ištaisyti ir (ar) pateikti papildomos informacijos. Tokiu atveju sprendimo dėl papildomo finansavimo skyrimo projektui priėmimo terminas skaičiuojamas nuo patikslintos vertinimo ataskaitos ir (ar) papildomos informacijos gavimo dienos. Agentūros pateiktos patikslintoje vertinimo ataskaitoje rekomendacijos neskirti papildomo finansavimo atveju agentūra per 5 darbo dienas nuo patikslintos vertinimo ataskaitos patvirtinimo raštu informuoja apie Prašymo atmetimą projekto vykdytoją bei siunčia patikslintą vertinimo ataskaitą ministerijai.

18. Atsižvelgdama į agentūros sprendimą dėl projektui ketinamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti iš ES fondų, ministerija ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo minėto sprendimo bei vertinimo ataskaitos gavimo dienos priima sprendimą dėl projekto papildomo finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto programų, kuriose ministerijai numatytos ES fondų ir (ar) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, skirtos veiksmų programų priemonėms finansuoti.

19. Ministerijos sprendimas skirti papildomą finansavimą skyrimo projektui tvirtinamas ūkio ministro įsakymu.

20. Ministerija apie priimtą sprendimą skirti papildomą finansavimą projektui per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja agentūrą.

21. Agentūra, gavusi ministerijos sprendimą dėl papildomo finansavimo skyrimo projektui, per 3 darbo dienas nuo sprendimo gavimo dienos raštu informuoja apie priimtą sprendimą projekto vykdytoją. Dėl projekto, kuriam skiriamas papildomas finansavimas, atliekami kiti su Sutarties pakeitimu susiję veiksmai, nustatyti agentūros ir ministerijos patvirtintuose vidaus tvarkos aprašuose, reglamentuojančiuose projektų administravimo procedūras.

22. Ministerija ir agentūra savo interneto svetainėse skelbia informaciją apie priimtus sprendimus skirti papildomą finansavimą projektams, nurodo projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą ir projektui skirtą papildomo finansavimo sumą. Ministerija sprendimą skirti papildomą finansavimą taip pat skelbia ES struktūrinės paramos interneto svetainėje www.esparama.lt Taisyklių nustatyta tvarka.

23. Projektų vykdytojai turi teisę apskųsti agentūros ir ministerijos veiksmus arba neveikimą, susijusius su papildomo finansavimo skyrimu projektams Taisyklių XI skyriaus nustatyta tvarka.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24. Atvejais, kurių nereglamentuoja Tvarkos aprašas (papildomo finansavimo išmokėjimo tvarka, projektų, kuriems skirta papildomas finansavimas, įgyvendinimo priežiūros ir atsiskaitymo už gautą papildomą finansavimą tvarka, kita), taikomos Taisyklių, finansavimo sąlygų aprašų ir Sutarčių nuostatos.

25. Tvarkos aprašas keičiamas ūkio ministro įsakymu, suderinus su Finansų ministerija.

_________________


Papildomo finansavimo skyrimo regionų

projektų planavimo būdu atrinktiems bei

įgyvendinamiems projektams tvarkos

aprašo

1 priedas

 

(Papildomo finansavimo skyrimo įgyvendinamiems projektams prašymo formos pavyzdys)

 

(Europos Sąjungos vėliava)

 

Įgyvendinančioji institucija:

Viešoji įstaiga Lietuvos verslo paramos agentūra

Prašymo gavimo data:

 

Prašymo registracijos numeris:

 

Projekto kodas SFMIS:

 

Užregistravo (vardas, pavardė, pareigos, parašas):

 

(Įgyvendinančiosios institucijos prašymo gavimo registracijos žyma)

 

____________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas)

 

PRAŠYMAS SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ ĮGYVENDINAMAM PROJEKTUI

 

___________________

(sudarymo data)

 

___________________

(sudarymo vieta)

 

1. Duomenys apie projektą, kuriam įgyvendinti prašoma papildomo finansavimo:

Prioritetas

 

Priemonė

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto kodas

 

Projekto pavadinimas

 

Prašoma papildomo finansavimo suma (Lt)

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis:

Nustatytas projekto finansavimo ir administravimo sutartyje (toliau – Sutartis)

Numatomas, gavus papildomą finansavimą

pradžia (mėn., d.)

 

 

pabaiga (mėn., d.)

 

 

trukmė, mėn.

 

 

Papildomo finansavimo projektui poreikio pagrindimas

Esama projekto įgyvendinimo situacija, kodėl reikia papildomo finansavimo

Projekto veiklos, patvirtintos Sutartyje

 

Planuojamos papildomos projekto veiklos

 

Projekto tikslai

Tikslai, kuriuos planuojama pasiekti gavus papildomą finansavimą

Stebėsenos rodiklių pavadinimas

Nustatytas Sutartyje1

Planuojami pasiekti padidinus finansavimo sumą

Priemonės produkto rodikliai

 

 

 

 

 

Priemonės rezultato rodikliai

 

 

 

 

 

 

______________

1 Nurodoma priemonės bei produkto rodiklių aktuali išraiška (tuo atveju, jeigu buvo Sutarties pakeitimų).

 

Projekto vykdytojo parašas ________________

 

2. Informacija apie tinkamas finansuoti projekto išlaidas

Finansavimo intensyvumas pagal Sutartį (proc.)

Patvirtintos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, Lt, iš jų:

Finansavimo intensyvumas gavus papildomą finansavimą (proc.)

Papildomas lėšų poreikis, Lt

Viešosios įstaigos Lietuvos verslo paramos agentūros (toliau – agentūra) siūloma papildomo finansavimo suma, Lt

iš viso

iš jų: finansavimas

Projekto vykdytojo indėlis

Iš viso

Finansavimas

Projekto vykdytojo indėlis

Tinkamų finansuoti išlaidų padidėjimas, procentais

Europos Sąjungos lėšų

Bendrojo finansavimo lėšų

1

2=3+4+5

3

4

5

6

7=8+9

8

9

10=7/2

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Papildomo finansavimo poreikio pagrindimas ir atitiktis papildomo finansavimo skyrimo sąlygoms:

3.1.

Įgyvendinamas projektas atitinka bent vieną iš Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132) (toliau – Taisyklės), 106.1 ar 106.2 punktuose nustatytą papildomo finansavimo skyrimo atvejį:

Pildyti

3.2.

Ar yra patvirtintas Regionų plėtros tarybos sprendimas dėl projekto vykdytojui skiriamo papildomo finansavimo?

Pildyti

3.3.

Papildomo finansavimo poreikio atsiradimo priežastys Taisyklių 106.1 punkto atveju (kokių tinkamų finansuoti išlaidų vertė padidėjo, kas lėmė jų vertės padidėjimą):

Pildyti, jeigu taikoma

3.4.

Papildomo finansavimo poreikio atsiradimo priežastys Taisyklių 106.2 punkto atveju (kokių tinkamų finansuoti išlaidų vertė padidėjo, kas lėmė jų vertės padidėjimą). Ar buvo (galėjo būti) numatytas šių papildomų išlaidų atsiradimas projekto paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir finansavimo projektui skyrimo metu?

Pildyti, jeigu taikoma

3.5.

Priemonės, kurių buvo imtasi, siekiant sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeičiant numatytų projekto tikslų ir uždavinių (derybos, techninio projekto keitimas, projekto produkto ir rezultato rodiklių sumažinimas (pagrįsti, jeigu nėra galimybės sumažinti), kita):

Pildyti

3.6.

Pagrindimas, kad nėra galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų (jei projektą vykdo savivaldybė, ji turi pateikti informaciją apie skolinimosi limitų panaudojimą):

Pildyti

3.7.

Pagrindimas, kad projekto vykdytojo, gavusio papildomą finansavimą, išlaidos bus patirtos ne vėliau kaip iki 2015 m. gruodžio 31 d.:2

Pildyti

3.8.

Ar papildomų išlaidų atsirado suderinus su agentūra pirkimo dokumentus finansavimo sąlygų aprašų ir agentūros patvirtinto tvarkos aprašo, reglamentuojančio pirkimų priežiūrą, nustatyta tvarka bei pasirašius prekių, paslaugų ir (ar) darbų pirkimo sutartis (įskaitant ir preliminariąsias sutartis?

Pildyti

3.9.

Ar padidėjus projekto vertei projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomus suteikto finansavimo informavimo priemonėms nustatytus reikalavimus, nurodytus Taisyklių 35–36 punktuose, ir kaip šie reikalavimai bus vykdomi?

Pildyti

 

_________________

2 Pagrindimas, kad projekto vykdytojas suspės įgyvendinti suplanuotas veiklas iki 2015 m. gruodžio 31 d. įvertinus riziką, kad projekto veiklos negalės būti užbaigtos laiku.

 

Projekto vykdytojo parašas ________________

 

4. Priedai

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Puslapių skaičius

Pastabos

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

5. Rekvizitai

Projekto vykdytojo pavadinimas, adresas, antspaudas

 

 

 

_______________

(Projekto vykdytojo/projekto vykdytojo atstovo pareigos)

__________

(Parašas)

__________

(Vardas, pavardė)

 

A.V.

 

Projekto vykdytojo parašas ________________

 

_________________


Papildomo finansavimo skyrimo regionų

projektų planavimo būdu atrinktiems bei

įgyvendinamiems projektams tvarkos

aprašo

2 priedas

 

(Europos Sąjungos vėliava)

 

(Prašymo skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui vertinimo ataskaitos formos pavyzdys)

 

___________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PRAŠYMO SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ ĮGYVENDINAMAM PROJEKTUI VERTINIMO ATASKAITA

 

____________ Nr. _____

(sudarymo data)

 

1. Duomenys apie projektą:

Prioritetas

 

Priemonė

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto kodas

 

Projekto pavadinimas

 

Prašoma papildomo finansavimo suma (Lt)

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis:

Nustatytas projekto finansavimo ir administravimo sutartyje (toliau – Sutartis)

Numatomas, gavus papildomą finansavimą

pradžia (mėn., d.)

 

 

 

pabaiga (mėn., d.

 

 

trukmė, mėn.

 

 

Papildomo finansavimo projektui poreikio pagrindimas

Esama projekto įgyvendinimo situacija, kodėl reikia papildomo finansavimo

Projekto veiklos, patvirtintos Sutartyje

 

Planuojamos papildomos projekto veiklos

 

Projekto tikslai

Tikslai, kuriuos planuojama pasiekti gavus papildomą finansavimą

Stebėsenos rodiklių pavadinimas

Nustatytas Sutartyje1

Planuojami pasiekti padidinus finansavimo sumą

Priemonės produkto rodikliai

 

 

 

 

 

Priemonės rezultato rodikliai

 

 

 

 

 

 

_______________

1 Nurodoma priemonės ir produkto rodiklių aktuali išraiška (tuo atveju, jeigu buvo Sutarties pakeitimų).

 

2. Informacija apie tinkamas finansuoti projekto išlaidas

Finansavimo intensyvumas pagal Sutartį (proc.)

Patvirtintos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, Lt, iš jų:

Finansavimo intensyvumas gavus papildomą finansavimą (proc.)

Papildomas lėšų poreikis, Lt

Viešosios įstaigos Lietuvos verslo paramos agentūros (toliau – agentūra) siūloma papildomo finansavimo suma, Lt

iš viso

iš jų: finansavimas

Projekto vykdytojo indėlis

Iš viso

Finansavimas

Projekto vykdytojo indėlis

Tinkamų finansuoti išlaidų padidėjimas, procentais

Europos Sąjungos (toliau – ES) lėšų

Bendrojo finansavimo lėšų

1

2=3+4+5

3

4

5

6

7=8+9

8

9

10=7/2

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Papildomo finansavimo skyrimo projektui vertinimo rezultatai:

Eil. Nr.

 

Kriterijai

 

Taip

 

Ne

 

Pastabos

 

3.1.

Ar papildomo finansavimo prašoma projektui, atrinktam regionų projektų planavimo būdu?

 

 

Pildyti

 

3.2.

Ar prašymas skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui (toliau – Prašymas) pateiktas laikantis nustatytos formos?

 

 

Pildyti

 

3.3.

Ar kiekvienas Prašymo formos lapas pasirašytas įmonės vadovo ar jo įgalioto asmens?

 

 

Pildyti

 

3.4.

Ar Prašymo forma yra antspauduota (jei taikoma)2?

 

 

Pildyti

 

3.5.

Ar pateiktas Prašymą pasirašiusio asmens įgaliojimus patvirtinantis dokumentas (jeigu paraišką pasirašo įgaliotas asmuo)?

 

 

Pildyti

 

3.6.

Ar projektas atitinka Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132) (toliau – Taisyklės) 106.1 ar 106.2 punktuose nustatytą papildomo finansavimo skyrimo atvejį?

 

 

Pildyti

 

3.7.

Ar yra patvirtintas Regionų plėtros tarybos sprendimas dėl projekto vykdytojui skiriamo papildomo finansavimo?

 

 

Pildyti

3.8.

Ar projekto veiklos nėra pabaigtos?

 

 

Pildyti

 

3.9.

Ar projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos?

 

 

Pildyti

 

3.10.

Ar projekto vykdytojas pateikė prašomų lėšų poreikį pagrindžiančius dokumentus, nurodytus Papildomo finansavimo skyrimo regionų projektų planavimo būdu atrinktiems ir įgyvendinamiems projektams tvarkos aprašo 4 punkte?

 

 

Pildyti

 

3.11.

Ar pakankamai pagrįstas poreikis gauti papildomą finansavimą padidėjusioms prekių, paslaugų ir (ar) darbų išlaidoms3?

 

 

Pildyti

 

3.12.

Ar neviršijamas Sutartyje nustatytas finansavimo intensyvumas?

 

 

Pildyti

 

3.13.

Ar projektui suteikus papildomą finansavimą nebus viršytas finansavimo sąlygų apraše, pagal kurį buvo pateikta projekto paraiška, nustatytas didžiausias leistinas finansavimo projektui dydis?

 

 

Pildyti

 

3.14.

Ar projektui suteikus papildomą finansavimą nebus viršyta regionų planuojamų projektų sąraše tam projektui numatyta preliminari finansavimo suma?

 

 

Pildyti

3.15.

Ar yra pateiktas pakankamas pagrindimas, kad projekto vykdytojas, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, nekeisdamas projekto tikslų ir uždavinių (derybos, techninio projekto keitimas, rodiklių mažinimas, kita), arba kad neturėjo (neturi) galimybių taikyti šių priemonių?

 

 

Pildyti

3.16.

Ar pagrįsta, kad projekto vykdytojas neturi galimybių papildomas išlaidas dengti iš nuosavų ar skolintų lėšų (savivaldybių atveju turi būti pateikta informacija apie skolinimosi limitų panaudojimą)?

 

 

Pildyti

3.17.

Ar papildomų išlaidų atsirado suderinus su agentūra pirkimo dokumentus finansavimo sąlygų aprašų ir agentūros patvirtinto tvarkos aprašo, reglamentuojančio pirkimų priežiūrą, nustatyta tvarka bei pasirašius prekių, paslaugų ir (ar) darbų pirkimo sutartis (įskaitant ir preliminariąsias sutartis)?

 

 

Pildyti

3.18.

Ar yra pateiktas pakankamas pagrindimas, kad išlaidų bus patirta ne vėliau kaip iki 2015 m. gruodžio 31 d.?

 

 

Pildyti

 

3.19.

Ar projekto vykdytojas įsipareigoja įgyvendinti papildomas suteikto finansavimo informavimo priemones, jeigu padidėjus projekto vertei pasikeičia Taisyklių 35–36 punktuose nustatyti informavimo reikalavimai?

 

 

Pildyti

 

 

____________

2 Įstatymų nustatytais atvejais yra prievolė turėti antspaudą, priešingu atveju antspaudą dėti neprivaloma.

3 Nurodyti padidėjusių išlaidų kategorijas (prekės, paslaugos, darbai) ir detalizuoti, kokios tai prekės, paslaugos, darbai.

 

4. Agentūros išvados ir rekomendacija dėl papildomo finansavimo skyrimo:

(Nurodoma, ar projektas yra tinkamas papildomam finansavimui skirti. Jei projektas yra tinkamas papildomam finansavimui skirti, nurodoma, kokia yra rekomenduojama skirti papildomo finansavimo suma (Lt); jei projektas yra netinkamas papildomam finansavimui skirti, nurodomos netinkamumo priežastys. Pateikiama kitų pastabų.)

 

 

 

 

_______________

(Prašymą vertinusio darbuotojo pareigos)

__________

(Parašas)

__________

(Vardas, pavardė)

 

_______________

(Įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigos)

__________

(Parašas)

__________

(Vardas, pavardė)

 

_________________