LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL LAIKINOS BENDRIJOS CUKRAUS PRAMONĖS RESTRUKTŪRIZAVIMO PAGALBOS ADMINISTRAVIMO IR KONTROLĖS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2006 m. spalio 30 d. Nr. 3D-415
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 11 d. nutarimo Nr. 987 „Dėl valstybės institucijų, savivaldybių ir kitų juridinių asmenų, atsakingų už Europos žemės ūkio garantijų fondo priemonių įgyvendinimą, paskyrimo“ (Žin., 2006, Nr. 110-4171) 5.1.3 punktu,
tvirtinu Laikinos Bendrijos cukraus pramonės restruktūrizavimo pagalbos administravimo ir kontrolės taisykles (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro
2006 m. spalio 30 d. įsakymu Nr. 3D-415
LAIKINOS BENDRIJOS CUKRAUS PRAMONĖS RESTRUKTŪRIZAVIMO PAGALBOS ADMINISTRAVIMO IR KONTROLĖS TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Laikinos Bendrijos cukraus pramonės restruktūrizavimo pagalbos administravimo ir kontrolės taisyklės (toliau – taisyklės) parengtos vadovaujantis 2006 m. vasario 20 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 320/2006, nustatančiu laikiną Bendrijos cukraus pramonės restruktūrizavimo schemą ir iš dalies keičiančiu reglamentą (EB) Nr. 1290/2005 dėl bendrosios žemės ūkio politikos finansavimo (OL 2006 L 58, p. 42) (toliau – reglamentas (EB) Nr. 320/2006), 2006 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 968/2006, nustatančiu išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 320/2006, nustatančio laikiną Bendrijos cukraus pramonės restruktūrizavimo schemą, įgyvendinimo taisykles (OL 2006 L 176, p. 32) (toliau – reglamentas (EB) Nr. 968/2006), ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 11 d. nutarimo Nr. 987 „Dėl valstybės institucijų, savivaldybių ir kitų juridinių asmenų, atsakingų už Europos žemės ūkio garantijų fondo priemonių įgyvendinimą, paskyrimo“ (Žin., 2006, Nr. 110-4171) nuostatomis.
2. Šių taisyklių tikslas – nustatyti laikinos Bendrijos cukraus pramonės restruktūrizavimo pagalbos Lietuvos Respublikos patvirtintiems baltojo cukraus gamintojams, kurie atsisako paskirtų baltojo cukraus gamybos kvotų, teikimo tvarką ir reikalavimus.
3. Pagrindinės šiose taisyklėse vartojamos sąvokos:
Baltojo cukraus gamintojas – juridinis asmuo, kuris Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu patvirtintas gaminti baltąjį cukrų konkrečiais prekybos metais.
Baltojo cukraus gamybos kvota – Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu cukraus gamintojui nustatytas baltojo cukraus gamybos kiekis.
Pareiškėjas – baltojo cukraus gamintojas, teisės aktų nustatyta tvarka teikiantis paraišką restruktūrizavimo pagalbai gauti.
Patikra – fizinis ir administracinis pareiškėjo pateiktų duomenų ir dokumentų patikrinimas.
Prekybos metai – metai, kurie prasideda ir baigiasi, kaip numatyta 2006 m. vasario 20 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 318/2006 dėl bendro cukraus sektoriaus rinkų organizavimo (OL 2006 L58, p. 1) 1 straipsnio 2 dalyje (toliau -reglamentas (EB) Nr. 318/2006).
Kitos šiose taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos reglamente (EB) Nr. 318/2006, reglamente (EB) Nr. 320/2006 ir reglamente (EB) Nr. 968/2006.
II. RESTRUKTŪRIZAVIMO PAGALBOS TEIKIMO SĄLYGOS
4. Pareiškėjas, norintis teikti restruktūrizavimo pagalbos paraišką restruktūrizavimo pagalbai gauti, turi atitikti šiuos kriterijus:
4.2. jam Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu skirta baltojo cukraus gamybos kvota iki 2006 m. liepos 1 d.;
4.3. jis atsisako visos arba dalies jam paskirtos baltojo cukraus gamybos kvotos per vienerius iš 2007–2008, 2008–2009 ir 2009–2010 prekybos metų;
4.4. pasirenka vieną iš baltojo cukraus gamybos kvotos atsisakymo būdų, nurodytų reglamento (EB) Nr. 320/2006 3 straipsnio 1 dalyje;
4.5. konsultavosi pagal tarpšakinius prekybos susitarimus su cukrinių runkelių augintojais ir įrangos tiekėjais, kaip nurodyta šių taisyklių 5-6 punktuose;
4.6. neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams, fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas), ir nėra skolingas Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui.
5. Pareiškėjas organizuoja konsultacijas pagal tarpšakinius prekybos susitarimus, kaip tai numatyta reglamento (EB) Nr. 968/2006 2 straipsnyje.
6. Kvietimą dalyvauti konsultacijos susirinkimuose, susirinkimų darbotvarkes, restruktūrizavimo plano projekto kopiją pareiškėjas siunčia tarpšakinių prekybos susitarimų atstovams, kitiems suinteresuotiems asmenims, institucijoms ir Žemės ūkio ministerijai.
7. Ne vėliau kaip po 45 dienų nuo 6 punkte nurodyto kvietimo gavimo Žemės ūkio ministerija Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymu patvirtina:
7.1. restruktūrizavimo pagalbos procentinę dalį, skiriamą cukrinių runkelių augintojams, bei įrangą tiekiantiems rangovams;
7.2. minėtos procentinės dalies paskirstymo tarp cukrinių runkelių augintojų ir įrangą tiekiančių rangovų kriterijus;
8. Paraiška ir pridedami dokumentai turi atitikti šių taisyklių 11–14 punktuose ir reglamento (EB) Nr. 968/2006 9 straipsnio 2 dalyje nustatytus reikalavimus.
9. Pareiškėjas gali teikti Nacionalinei mokėjimo agentūrai (toliau – Agentūra) vieną restruktūrizavimo pagalbos paraišką dvejiems prekybos metams, jei laikomasi reglamento (EB) Nr. 968/2006 7 straipsnio nuostatų.
III. RESTRUKTŪRIZAVIMO PAGALBOS PARAIŠKOS IR PRIDEDAMŲ DOKUMENTŲ PATEIKIMAS IR REGISTRAVIMAS
11. Pareiškėjai, pretenduojantys gauti restruktūrizavimo pagalbą, ne vėliau kaip iki sausio 31 d. metų, einančių prieš atitinkamus prekybos metus, kuriais norima atsisakyti baltojo cukraus gamybos kvotos, Agentūrai pateikia pagal šių taisyklių priedą užpildytą restruktūrizavimo pagalbos paraišką ir šiuos dokumentus:
11.2. teritorinės Valstybinės mokesčių inspekcijos pažymą (išduotą ne anksčiau kaip prieš 30 kalendorinių dienų iki restruktūrizavimo pagalbos paraiškos pateikimo dienos, jeigu pažymos teikėjas nenumatęs kito galiojimo termino) apie skolą Lietuvos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams ar fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija;
11.3. jeigu yra skola Valstybinei mokesčių inspekcijai, bet mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas, tai įrodančius dokumentus;
11.4. Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos teritorinio skyriaus pažymą (išduotą ne anksčiau kaip prieš 30 kalendorinių dienų iki restruktūrizavimo pagalbos paraiškos pateikimo dienos, jeigu pažymos teikėjas nenumatęs kito galiojimo termino) apie skolą valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;
11.5. jeigu yra skola valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui, bet įmokų, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas, tai įrodančius dokumentus;
11.6. Restruktūrizavimo planą pagal reglamento (EB) Nr. 320/2006 4 straipsnio 3 dalyje nurodytas dalis;
11.7. dokumentus, nurodytus reglamento (EB) Nr. 320/2006 4 straipsnio 2 dalies b-g punktuose, sudarytus atitinkamai pagal pareiškėjo pasirinktą baltojo cukraus gamybos kvotos atsisakymo būdą;
12. Agentūrai pareikalavus, pareiškėjas turi pateikti kitus dokumentus, susijusius su restruktūrizavimo pagalbos gavimu.
13. Restruktūrizavimo plano aplinkosaugos ir socialinis planai bei pats restruktūrizavimo planas pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 11 d. nutarimo Nr. 987 3.8 punktą turi būti atitinkamai įvertinti Aplinkos ministerijos, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos bei apskričių viršininkų administracijų arba jų įgaliotų institucijų.
14. Agentūrai teikiamas 1 egzempliorius dokumentų originalų, nurodytų šių taisyklių 11.2, 11.4, 11.6 ir 11.7 punktuose, ir dokumentų patvirtintų kopijų, nurodytų šių taisyklių 11.1, 11.3, 11.5 ir 11.8 punktuose, bei visų minėtų dokumentų kopijas. Dokumentai gali būti pristatomi asmeniškai, siunčiami paštu registruotu laišku arba įteikiami pašto kurjerio Agentūros Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų tvarkymo skyriui.
15. Agentūra patvirtina, kad restruktūrizavimo pagalbos paraiška tinkamai užpildyta, jei joje yra visos reglamento (EB) Nr. 320/2006 4 straipsnio 2 ir 3 dalyse nurodytos sudedamosios dalys.
16. Jeigu Agentūra nustato, kad restruktūrizavimo pagalbos paraiška yra netinkamai užpildyta, per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo Agentūroje dienos grąžina paraišką ir pridedamus dokumentus pareiškėjui, nurodydama neįvykdytas sąlygas.
17. Pareiškėjas pataiso restruktūrizavimo pagalbos paraišką ir ne vėliau kaip iki 11 punkte nurodyto termino vėl gali teikti ją Agentūrai.
18. Jei nustatoma, kad paraiška tinkamai užpildyta, Agentūra patvirtina restruktūrizavimo paraiškos gavimo datą ir laiką ir per 5 darbo dienas nuo šio fakto nustatymo dienos informuoja pareiškėją apie paraiškos tinkamumą tolesniam vertinimui, nurodydama restruktūrizavimo paraiškos gavimo datą ir laiką.
19. Per 2 darbo dienas nuo patvirtinimo, kad paraiška yra tinkamai užpildyta, Agentūra užpildo reglamento (EB) Nr. 968/2006 priede pateiktą lentelę ir joje nurodytu elektroninio pašto adresu išsiunčia Europos Komisijai (toliau – EK), kopiją – Žemės ūkio ministerijai.
IV. RESTRUKTŪRIZAVIMO PARAIŠKOS TINKAMUMO NAGRINĖJIMAS
21. Patvirtinusi restruktūrizavimo paraiškos tinkamą užpildymą, Agentūra per 30 darbo dienų, bet ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų iki reglamento (EB) Nr. 320/2006 5 straipsnio 1 dalyje nurodyto termino pabaigos, atlieka restruktūrizavimo pagalbos paraiškos ir pridedamų dokumentų išsamų patikrinimą, vertinimą, kaip nurodyta reglamento (EB) Nr. 968/2006 9 straipsnio 2 dalyje, ir patvirtina, ar restruktūrizavimo pagalbos paraiška atitinka reikalavimus.
22. Jeigu, vertindama restruktūrizavimo pagalbos paraišką ir pridedamus dokumentus, Agentūra nustato neatitikimų, apie tai raštu informuoja pareiškėją ir nurodo terminą, per kurį turėtų būti ištaisyti restruktūrizavimo pagalbos paraiškos arba pridedamų dokumentų neatitikimai.
23. Pataisytos restruktūrizavimo pagalbos paraiškos tinkamumą skirti restruktūrizavimo pagalbą Agentūra patvirtina per reglamento (EB) Nr. 968/2006 9 straipsnio 3 dalies antroje pastraipoje nurodytą laikotarpį.
24. Jeigu pareiškėjas laiku nepateikia pataisytų dokumentų, kitų prašomų pateikti dokumentų arba restruktūrizavimo pagalbos paraiška vėl neatitinka keliamų reikalavimų, Agentūra patvirtina restruktūrizavimo pagalbos paraišką kaip netinkamą ir apie tai raštu informuoja pareiškėją, kaip tai numatyta reglamento (EB) Nr. 968/2006 9 straipsnio 3 dalies trečioje pastraipoje.
25. Apie restruktūrizavimo pagalbos paraiškos tinkamumo patvirtinimą Agentūra raštu informuoja pareiškėją iki reglamento (EB) Nr. 968/2006 9 straipsnio 1 dalyje nurodytos datos.
26. Agentūra, patvirtinusi restruktūrizavimo pagalbos paraišką kaip tinkamą arba netinkamą, apie tai per 1 darbo dieną raštu praneša Žemės ūkio ministerijai.
27. Žemės ūkio ministerija, gavusi iš Agentūros patvirtinimą dėl restruktūrizavimo paraiškos tinkamumo, apie tai per 1 darbo dieną praneša EK, išsiųsdama užpildytą reglamento (EB) Nr. 968/2006 priedo lentelę.
V. SPRENDIMO DĖL RESTRUKTŪRIZAVIMO PAGALBOS SKYRIMO PRIĖMIMAS
29. Agentūra, patvirtinusi restruktūrizavimo pagalbos paraišką ir atsižvelgdama į EK informaciją dėl restruktūrizavimo fonde esančių lėšų, Agentūros direktoriaus įsakymu priima sprendimą dėl restruktūrizavimo pagalbos skyrimo pareiškėjui.
30. Per 1 darbo dieną nuo Agentūros direktoriaus įsakymo priėmimo, šio įsakymo ir galutinio, tinkamai parengto restruktūrizavimo plano patvirtintas kopijas Agentūra raštu pateikia Žemės ūkio ministerijai bei pagal reglamento (EB) Nr. 968/2006 10 straipsnio 4 dalį apie priimtą sprendimą informuoja pareiškėją.
31. Žemės ūkio ministerija persiunčia EK galutinę, tinkamai parengto restruktūrizavimo plano kopiją, kaip tai numatyta reglamento (EB) Nr. 968/2006 10 straipsnio 4 dalyje.
32. Pareiškėjas gali atsiimti atitinkančias restruktūrizavimo pagalbos paraiškas arba atidėti baltojo cukraus gamybos kvotos atsisakymą vieneriems prekybos metams, kaip tai numatyta reglamento (EB) Nr. 968/2006 12 straipsnyje.
VI. RESTRUKTŪRIZAVIMO PAGALBOS IŠMOKĖJIMAS
34. Agentūra restruktūrizavimo pagalbą išmoka dviem dalimis ir terminais, kaip tai numatyta reglamento (EB) Nr. 320/2006 10 straipsnio 4 dalyje.
35. Dėl kiekvieno restruktūrizavimo pagalbos dalies sumos išmokėjimo iki reglamento (EB) Nr. 320/2006 10 straipsnio 4 dalyje nustatytų restruktūrizavimo pagalbos mokėjimo terminų pareiškėjas turi pateikti Agentūrai atitinkamą prašymą ir 120 proc. atitinkamos pagalbos dalies sumos užstatą. Smulkesnė informacija apie užstatus pateikiama Agentūros internetiniame puslapyje http://www.nma.lt.
36. Agentūra grąžina užstatus vadovaudamasi reglamento (EB) Nr. 968/2006 22 straipsnyje nurodyta tvarka, pareiškėjui įvykdžius visus įsipareigojimus ir pateikus prašymą dėl užstato grąžinimo.
37. Vadovaudamasi reglamento (EB) Nr. 968/2006 22 straipsnyje nurodyta tvarka ir pareiškėjams neįvykdžius įsipareigojimų, Agentūra pateiktų užstatų negrąžina.
VII. RESTRUKTŪRIZAVIMO PLANO ĮGYVENDINIMAS IR KONTROLĖ
39. Pareiškėjas, gaunantis restruktūrizavimo pagalbą, privalo griežtai laikytis visų restruktūrizavimo pagalbos paraiškoje ir restruktūrizavimo plane numatytų įsipareigojimų.
40. Agentūra įvertina ir patvirtina bet kokius restruktūrizavimo plano pakeitimus pagal pareiškėjo pareiškimą, kuriame turi būti išsamiai išdėstytos visos sąlygos, nurodytos reglamento (EB) Nr. 968/2006 11 straipsnio 2 dalyje.
41. Agentūra įvertina ir patvirtina restruktūrizavimo plano pakeitimus per 10 darbo dienų ir apie tai per 2 darbo dienas raštu informuoja pareiškėją.
42. Per 2 darbo dienas nuo restruktūrizavimo plano pakeitimų patvirtinimo dienos Agentūra informuoja Žemės ūkio ministeriją, persiųsdama pakeitimų patvirtintas kopijas.
43. Žemės ūkio ministerija, gavusi iš Agentūros restruktūrizavimo plano pakeitimų patvirtintas kopijas, apie tai informuoja EK.
44. Pareiškėjas, gaunantis restruktūrizavimo pagalbą, teikia Agentūrai metines ir galutinę pažangos ataskaitas apie restruktūrizavimo plano įgyvendinimą, kaip tai numatyta reglamento (EB) Nr. 968/2006 23 straipsnio 2 dalyje.
45. Agentūra atlieka pareiškėjo, kuris gauna restruktūrizavimo pagalbą, patikrą, kaip tai numatyta reglamento (EB) Nr. 968/2006 25 straipsnyje.
VIII. ATASKAITOS EK
47. Reglamento (EB) Nr. 968/2006 24 straipsnyje numatytas ataskaitas ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki minėtame straipsnyje nustatytų terminų Agentūra pateikia Žemės ūkio ministerijai.
IX. NUOBAUDŲ TAIKYMAS IR RESTRUKTŪRIZAVIMO PAGALBOS GRĄŽINIMAS
49. Nustačiusi, kad pareiškėjas nevykdo restruktūrizavimo pagalbos gavimo sąlygų ir įsipareigojimų, Agentūra vadovaujasi reglamento (EB) Nr. 968/2006 26 ir 27 straipsniuose numatytų pagalbos grąžinimo ir baudų taikymo nuostatomis.
X. ATSAKOMYBĖ
51. Už restruktūrizavimo pagalbos paraiškoje bei su ja susijusiuose dokumentuose pateiktų duomenų teisingumą, restruktūrizavimo plano įgyvendinimą, ataskaitų pateikimą Agentūrai ir kitų pagalbos teikimo sąlygų vykdymą atsako pareiškėjai.
52. Už pareiškėjų informavimą restruktūrizavimo pagalbos teikimo klausimais, restruktūrizavimo pagalbos paraiškos ir restruktūrizavimo plano priėmimą, registravimą, tikrinimą, vertinimą (išskyrus šio plano socialinio ir aplinkosaugos plano), pakeitimų patvirtinimą, patikrą, sprendimo priėmimą skirti restruktūrizavimo pagalbą pareiškėjui, restruktūrizavimo pagalbos dydžio apskaičiavimą ir išmokėjimą pareiškėjams, lėšų apskaitą, ataskaitų parengimą ir teikimą Žemės ūkio ministerijai, restruktūrizavimo plano įgyvendinimo priežiūrą bei skolų, nuobaudų ir užstatų administravimą atsako Agentūra.
53. Už Komisijos informavimą apie sprendimą skirti restruktūrizavimo pagalbą pareiškėjui, plano pakeitimus bei ataskaitų persiuntimą Komisijai atsako Žemės ūkio ministerija.
54. Pareiškėjai, gavę išmokas neteisėtai, ir asmenys, prisidėję prie neteisėtų išmokų gavimo (sąmoningai patvirtinę klaidingus duomenis), atsako reglamento (EB) Nr. 968/2006 ir Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Laikinos Bendrijos cukraus pramonės
restruktūrizavimo pagalbos administravimo ir
kontrolės taisyklių priedas
(Paraiškos formos pavyzdys)
______________________________________
(įmonės pavadinimas, įmonės kodas)
Nacionalinei mokėjimo agentūrai
prie Žemės ūkio ministerijos
PARAIŠKA
RESTRUKTŪRIZAVIMO PAGALBAI GAUTI PAGAL LAIKINĄ BENDRIJOS CUKRAUS PRAMONĖS RESTRUKTŪRIZAVIMO SCHEMĄ
_______________ Nr. _____________
(data)
_____________________
(vieta)
Prašome skirti restruktūrizavimo pagalbą pagal žemiau pateiktus duomenis.
I. Įmonės duomenys
Įmonės pavadinimas, teisinė forma |
|
|
Įmonės kodas |
|
|
Vadovo pareigos, vardas, pavardė, tel. Nr., el. pašto adresas |
|
|
Kontaktinio asmens pareigos, vardas, pavardė, tel. Nr., el. p. adresas |
|
|
Buveinės adresas: gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė |
|
|
Telefono Nr. |
|
|
Fakso Nr. |
|
|
El. pašto adresas |
|
|
Banko rekvizitai (kur turėtų būti pervedamos pagalbos lėšos) |
Banko pavadinimas |
|
Banko kodas |
|
|
Atsiskaitomosios sąskaitos numeris |
|
II. Duomenys apie prašomą pagalbą
Bendra restruktūrizavimo pagalbos suma |
_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Lt |
Pagalbos suma ir procentas, skiriamas cukrinių runkelių augintojams |
_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Lt – _|_| proc. |
Pagalbos suma ir procentas, skiriamas įrangą tiekusiems rangovams |
_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Lt – _|_| proc. |
III. Duomenys apie paskirtą kvotą
Gaminamo produkto pavadinimas |
|
Paskirta kvota, t |
_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| |
Data, kada paskirta kvota, ir teisinis pagrindas |
|
IV. Duomenys apie restruktūrizavimo planą
Restruktūrizavimo plano pavadinimas |
|
||
Prekybos metai, kuriais atsisakoma kvotos |
_|_|_|_| – _|_|_|_| |
||
Antrieji prekybos metai, kuriais atsisakoma kvotos (jei atsisakoma dvejiems prekybos metams) |
_|_|_|_| – _|_|_|_| |
||
Kvotos dydis, kurio atsisakoma, t (pagal reglamento (EB) Nr. 320/20061 3 str. 1 dalį) |
a punktas (visiškas išmontavimas) |
b punktas (išmontavimas iš dalies) |
c punktas (išmontavimas neatliekamas) |
_|_|_|_|_| |
_|_|_|_|_| |
_|_|_|_|_| |
|
Konsultacijų skaičius pagal tarpšakinius prekybos susitarimus |
_|_|_|_| |
||
Restruktūrizavimo plano aplinkosaugos ir socialinis planai bei pats restruktūrizavimo planas atitinkamai įvertinti šių institucijų |
1. 2. 3. |
VI. Įmonės deklaracija
Patvirtiname, kad paraiškoje ir prie jos pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga, o prie paraiškos pateiktą dokumentų kopijos yra tikros.
Patvirtiname, kad susipažinome su reglamentą (EB) Nr. 320/2006[1], (EB) Nr. 968/2006[2], Laikinos Bendrijos cukraus pramonės restruktūrizavimo pagalbos administravimo ir kontrolės taisyklių ir kitą teisės aktų, reguliuojančių laikiną Bendrijos cukraus pramonės restruktūrizavimo schemą, nuostatomis bei patvirtiname, kad laikysimės minėtų teisės aktų nuostatų ir jų nepažeisime.
Sutinkame pateikti bet kokią papildomą informaciją, susijusią su restruktūrizavimo plano įgyvendinimu.
Sutinkame atsakingų institucijų įgaliotiems asmenims leisti atlikti dokumentų patikras bei patikras vietoje, susijusias su restruktūrizavimo plano įgyvendinimu.
Sutinkame pareikalavus grąžinti gautą restruktūrizavimo pagalbą ir priskaičiuotas palūkanas bei sumokėti paskirtą baudą už prisiimtų įsipareigojimų nevykdymą arba netinkamą vykdymą.
(Vadovo ar įgalioto asmens pareigos) (Parašas) (Vardas, pavardė)
A. V.
[1] 2006 m. vasario 20 d. Tarybos reglamentas (EB) Nr. 320/2006, nustatantis laikiną Bendrijos cukraus pramonės restruktūrizavimo schemą ir iš dalies keičiantis Reglamentą (EB) Nr. 1290/2005 dėl bendrosios žemės ūkio politikos finansavimo (OL 2006 L 58, p. 42).
[2] 2006 m. birželio 27 d. Komisijos reglamentas (EB) Nr. 968/2006, nustatantis išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 320/2006, nustatančio laikiną Bendrijos cukraus pramonės restruktūrizavimo schemą, įgyvendinimo taisykles (OL 2006 L176, p. 32).