Lietuvos Respublikos Vyriausybė
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2004 M. KOVO 17 D. NUTARIMO NR. 285 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ORO ERDVĖS ORGANIZAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2009 m. rugsėjo 2 d. Nr. 981
Vilnius
1. Pakeisti Lietuvos Respublikos oro erdvės organizavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. kovo 17 d. nutarimu Nr. 285 „Dėl Lietuvos Respublikos oro erdvės organizavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 42-1379):
1.1. Išdėstyti 3 punktą taip:
„3. Orlaiviai, skrendantys valdomąja oro erdve, gali kirsti Lietuvos Respublikos valstybės sieną oro erdvėje oro eismo paslaugų teikėjo nustatytais oro eismo paslaugų maršrutais arba kitais iš anksto suderintais ir oro eismo paslaugų teikėjo leistais keliais.
Orlaiviai, skrendantys nevaldomąja oro erdve pasienio zonoje su Rusijos Federacija ir Baltarusijos Respublika, gali kirsti Lietuvos Respublikos valstybės sieną tik ant jos ribos esančiuose pranešimo punktuose. Orlaiviai, skrendantys nevaldomąja oro erdve pasienio zonoje su Šengeno sutarties valstybėmis, gali kirsti Lietuvos Respublikos valstybės sieną bet kurioje vietoje. Lietuvos kariuomenė turimą informaciją apie orlaivius, ketinančius kirsti Lietuvos Respublikos valstybės sieną nevaldomojoje oro erdvėje, teikia Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos teritoriniam padaliniui (rinktinei), kurio veikimo teritorijoje numatoma kirsti Lietuvos Respublikos valstybės sieną oro erdvėje. Tokios informacijos teikimo tvarka ir sąlygos nustatomos kariuomenės vado ir Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos vado įsakymu.“
1.2. Išdėstyti 4 punktą taip:
„4. Tarptautiniai skrydžiai gali būti vykdomi į tuos Lietuvos Respublikos oro uostus ar aerodromus (ir iš jų), kuriuose atliekamos pasienio, muitinės, medicininio karantino, higienos kontrolės ir kitos procedūros. Ši nuostata netaikoma skrydžiams, vykdomiems tarp Lietuvos Respublikos ir kitų Šengeno erdvės valstybių, išskyrus atvejus, kai Lietuvos Respublikoje laikinai atnaujinama vidaus sienų kontrolė.“
1.3. Išdėstyti 5 punktą taip:
„5. Orlaiviuose, skrendančiuose Lietuvos Respublikos oro erdve, turi būti įrengta radijo ryšio aparatūra, leidžianti palaikyti abipusį radijo ryšį su oro eismo paslaugų teikėju, ir radiolokacinis atsakiklis (angl. transponder), veikiantis atitinkamu režimu Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) nustatyta tvarka.
Orlaiviuose, skrendančiuose virš draudžiamų zonų viršutinės ribos, radiolokacinis atsakiklis turi veikti „A+C“ režimu.“
1.4. Išdėstyti 6 punktą taip: