LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS 2009 METAIS ĮGYVENDINIMO

 

2009 m. vasario 10 d. Nr. A1-52

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 12 d. nutarimo Nr. 1000 „Dėl Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2007–2009 metų programos patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 111-4213) 4 punktu ir atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. birželio 6 d. įsakymo Nr. A1-155 „Dėl Projektų administravimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 65-2534; 2008, Nr. 114-4375) 2 punktą:

1. Sudarau šios sudėties Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos 2009 metų projektų atrankos komisiją:

Alfredas Nazarovas – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lygių galimybių ir socialinės integracijos departamento direktorius (komisijos pirmininkas);

Aušrinė Garbačiauskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);

Daiva Buivydaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vedėja;

Kristina Eismontė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė;

Rūta Pabedinskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė;

Aldona Šlajutė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;

Daina Urbonaitienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriaus vedėja;

2. Tvirtinu Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2009 metų konkurso nuostatus (pridedama).

 

 

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS          RIMANTAS JONAS DAGYS

 

_________________


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės

apsaugos ir darbo ministro

2009 m. vasario 10 d.

įsakymu Nr. A1-52

 

SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2009 METŲ KONKURSO NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2009 metų konkurso nuostatai (toliau vadinama – nuostatai) nustato Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2009 m. programos projektų, finansuojamų iš valstybės biudžeto lėšų, įgyvendinimo prioritetus ir kryptis, reikalavimus projektų teikėjams, pagrindinius reikalavimus projektams, dokumentų pateikimą konkursui, projektų atranką, projektų atrankos komisijos darbo organizavimą, projektų vykdymą ir kontrolę.

2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos (toliau vadinama – Programa) paskirtis – sudaryti sąlygas plėtoti socialines paslaugas savivaldybėse, užtikrinant gyventojams galimybę naudotis socialinėmis paslaugomis, skatinant nevyriausybinių organizacijų, teikiančių socialines paslaugas, savivaldybių institucijų, viešo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimą.

3. Programos projektų atrankos 2009 metais konkursą (toliau vadinama – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau vadinama – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos internetiniame puslapyje www.socmin.lt ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.

4. Programos konkurso tikslas – atrinkti projektus, kurie bus finansuojami iš valstybės biudžeto lėšų.

 

II. 2009 METŲ PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO PRIORITETAI

 

5. Įgyvendinant Programą 2009 metais, prioritetai teikiami projektams, kurie numato bendruomenės centrų bei socialinių paslaugų įstaigų likusiems be tėvų globos vaikams, socialinės rizikos šeimoms ir vaikams, senyvo amžiaus asmenims ir jų šeimoms plėtrą.

 

III. PROJEKTŲ TEIKĖJAI

 

6. Konkursui projektus gali teikti šie projektų teikėjai (toliau visi kartu vadinami – projektų teikėjai):

6.1. savivaldybės įstaigos;

6.2. nevyriausybinės organizacijos (viešosios įstaigos, labdaros ir paramos fondai, asociacijos, religinės bendruomenės (bendrijos) centrai) (toliau vadinama – nevyriausybinės organizacijos);

6.3. savivaldybės įstaigos kartu su nevyriausybinėmis organizacijomis.

7. Potencialūs projektų teikėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:

7.1. projekto teikėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

7.2. projekto teikėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

7.3. projekto teikėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;

7.4. projekto teikėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;

7.5. projekto teikėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų;

7.6. projekto teikėjo vadovas turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

7.7. projekto teikėjas yra neatsiskaitęs už gautų lėšų panaudojimą sutartyse numatyta tvarka arba gautas lėšas naudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.

8. Projekto teikėjas konkursui gali pateikti tik vieną projektą.

 

IV. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO KRYPTYS

 

9. Rengdami projektus, projektų teikėjai turi vadovautis šiomis Programos įgyvendinimo kryptimis:

9.1. socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo decentralizavimo;

9.2. socialinių paslaugų infrastruktūros skirtumų mažinimo savivaldybių teritorijose;

9.3. socialinių paslaugų įstaigų tinklo plėtros, siekiant kuo įvairesnių kompleksinių socialinių paslaugų teikimo bendruomenėse;

9.4. socialinių paslaugų kokybės gerinimo, modernizuojant socialinių paslaugų įstaigų materialinę bazę;

9.5. savivaldybių įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų bei viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimo, rengiant bendrus projektus, numatant jų atsakomybę už šių projektų įgyvendinimą, skatinimo.

 

V. PAGRINDINIAI REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

10. Projektuose turi būti numatyta:

10.1. projekto tikslas;

10.2. problemos iškėlimas;

10.3. uždaviniai;

10.4. laukiami rezultatai;

10.5. veiklos tęstinumą užtikrinantys ištekliai (pateikiami duomenys apie numatomos plėsti, modernizuoti arba steigti įstaigos patalpas, darbuotojų skaičių, numatomą finansavimą pasibaigus projekto įgyvendinimo laikotarpiui);

10.6. priemonių įgyvendinimo planas;

10.7. preliminari išlaidų sąmata.

11. Projekte turi būti numatoma atskiros socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) plėtra, modernizavimas, steigimas.

12. Projekte numatomos plėsti, modernizuoti arba steigti atskiros socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) nuostatuose (įstatuose) turi būti nustatyta, kad pagrindinė šios įstaigos arba padalinio veikla yra socialinių paslaugų teikimas.

13. Projektuose numatomus rekonstruoti (remontuoti) pastatus ar žemės sklypus, kuriuose planuojama statyti pastatus, projekto teikėjai turi valdyti, naudoti ar disponuoti jais nuosavybės ar patikėjimo teise, panaudos ar nuomos pagrindais. Panaudos ar nuomos sutarčių tęstinumas turi būti užtikrintas ne trumpesniam kaip 5 metų laikotarpiui po projekto įgyvendinimo.

14. Projekte numatomo rekonstruoti (remontuoti) pastato (jo dalies) rinkos vertė turi būti ne mažesnė kaip 25 procentai pastato rekonstrukcijos (remonto) sąmatoje numatomos kainos.

15. Pastatai po rekonstrukcijos (remonto), statybos darbų turi visiškai atitikti socialinių paslaugų įstaigų pastatams keliamus reikalavimus.

16. Pagrindiniai reikalavimai projektų turiniui:

16.1. projektų aktualumo ir poreikio konkrečioms socialinėms paslaugoms pagrindimas įvertinant aktualiasius toje teritorijoje gyvenančių žmonių socialinius poreikius;

16.2. naujų iniciatyvų bendruomenėje skatinimas;

16.3. projektuose numatytų socialinių paslaugų tolesnis plėtojimas bei projekte numatytos socialinių paslaugų įstaigos veiklos tęstinumo užtikrinimas.

17. Prioritetas teikiamas tiems projektams, kurie turi papildomą finansavimą iš savivaldybės ar kitų šaltinių bei piniginį indėlį iš kitų šaltinių (savivaldybių, įvairių tarptautinių fondų ir kt.) ne šiam projektui, bet projektu numatomos finansuoti socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) plėtrai, modernizavimui, steigimui.

 

VI. FINANSUOJAMOS PROJEKTŲ VYKDYMO IŠLAIDOS

 

18. Iš Programai įgyvendinti 2009 metais skirtų lėšų finansuojama:

18.1. statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio remonto darbai (ilgalaikio materialiojo turto kūrimas);

18.2. pagrindinių priemonių įsigijimas (ilgalaikio materialiojo turto įsigijimas);

18.3. einamojo remonto darbai (ilgalaikio materialiojo turto einamasis remontas);

18.4. kitų prekių įsigijimas.

19. Iš Programai įgyvendinti 2009 metais skirtų lėšų nefinansuojama:

19.1. projektų organizacinės išlaidos;

19.2. techninės dokumentacijos, sąmatų bei kitų su projektu susijusių dokumentų rengimas;

19.3. darbo vietų išlaikymas;

19.4. įsiskolinimų padengimas;

19.5. kita įstaigos veikla.

 

VII. DOKUMENTŲ PATEIKIMAS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSUI

 

20. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi užpildant tipinę paraiškos formą (1 priedas). Projekto teikėjas privalo pateikti užantspauduotame voke tris paraiškos egzempliorius (vieną originalą ir dvi kopijas, tituliniame lape pažymėdamas „Originalas“ arba „Kopija“) ir tiek pat šių nuostatų 22 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių bei 1 paraiškos įrašą kompiuterinėje laikmenoje (lanksčiame diskelyje arba kompaktiniame diske). Prie paraiškos pridedami priedai turi būti pateikti nurodyta eilės tvarka. Ant voko užrašyti „Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos 2009 m. konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu arba pristatomi į ministeriją. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Kiekvienas paraiškos ir papildomos medžiagos egzempliorius turi būti tvarkingai susegtas, puslapiai sunumeruoti.

21. Paraiška turi būti pasirašyta projekto vadovo ir projekto teikėjo vadovo bei patvirtinta projekto teikėjo vadovo antspaudu. Jei paraišką teikia šių nuostatų 6.3 punkte nurodyti projekto teikėjai, tai ją pasirašo abiejų projekto teikėjų vadovai ir patvirtina antspaudais.

22. Su paraiška konkursui privaloma pateikti:

22.1. savivaldybės institucijos pritarimą dėl:

22.1.1. projekto vykdymo ir bendradarbiavimo jį įgyvendinant,

22.1.2. įsipareigojimo laimėjimo atveju sudaryti sutartį su ministerija ar jos įgaliota įstaiga dėl projekto įgyvendinimo,

22.1.3. lėšų skyrimo iš savivaldybės biudžeto projekte numatomos finansuoti socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) tolesniam išlaikymui;

22.2. projekte numatomos finansuoti įstaigos registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projekte numatomas finansuoti padalinys, padalinio nuostatų (įstatų) kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu, o jei įstaiga (padalinys) dar neįsteigta – nuostatų (įstatų) projektą;

22.3. projekto teikėjo vadovo parašu patvirtintą numatomą Programos sąmatą pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. sausio 14 d. įsakymu Nr. 1K-006 (Žin., 2009, Nr. 7-237) patvirtintą formą Nr. BFP-1;

22.4. numatomų statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio ar paprastojo remonto darbų preliminarią projektinę dokumentaciją, teisės aktus atitinkančias šių darbų preliminarią objektinę ir preliminarias lokalines sąmatas;

22.5. projekto teikėjo vadovo parašu patvirtintą numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių išsamią sąmatą pagal programos sąmatos klasifikacijos straipsnius;

22.6. projekte numatomo rekonstruoti ar remontuoti pastato nuotraukas (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų);

22.7. nuosavybės, patikėjimo teisės į pastatus, kurie bus rekonstruojami, remontuojami ar įrengiami, arba žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatus ar žemę valdo ir naudoja nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir projekto teikėjo vadovo parašu;

22.8. pažymą apie projektu numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato (jo dalies) rinkos vertę (tūkst. Lt);

22.9. projekto teikėjo vadovo įsipareigojimą nuo projekto įvykdymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) veiklos krypties patvirtinančius dokumentus;

22.10. projekto teikėjo vadovo įsipareigojimą dėl socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) įsteigimo, įgyvendinus projektą, jei projekte numatoma steigti naują socialinių paslaugų įstaigą (padalinį);

22.11. raštus, patvirtinančius apie iš kitų šaltinių numatomą gauti papildomą piniginį indėlį projektu finansuojamai socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti;

22.12. informaciją apie Programos atrankos konkursui teikto projekto dalyvavimą kituose konkursuose ir numatomas gauti lėšas šiam projektui įgyvendinti iš kitų finansavimo šaltinių;

22.13. projekto teikėjo vadovo pasirašytą pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių nuostatų 7 punkte.

23. Konkursui pasibaigus, projektai jo dalyviams negrąžinami. Projektai, kurie nebuvo atrinkti, saugomi vienerius metus, kiti – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VIII. PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

24. Programos konkursui pateiktus projektus vertina Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu sudaryta Programos 2009 metų projektų atrankos komisija (toliau vadinama – komisija), o sprendimą dėl projektų finansavimo priima ministras ar jo įgaliotas asmuo.

25. Komisijos nariai per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos projektų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus, užpildydami projekto paraiškos vertinimo anketą (2 priedas).

26. Komisijos nariai turi įvertinti:

26.1. projektų turinį (aktualumą bei originalumą, projektų turinio tinkamumą numatomoms asmenų grupėms);

26.2. projektų kokybę (rezultatų įgyvendinimo realumą, rezultatų sklaidą, pagrįstumą, įgyvendinamos veiklos prieinamumą numatomoms asmenų grupėms, projekto išbaigtumą);

26.3. projekto sąmatos pagrįstumą, lėšų panaudojimo tikimybę, ekonomiškumą, turimą bazę;

26.4. ar pateikti visi reikalingi dokumentai ir ar paraiška atitinka keliamus reikalavimus.

27. Jeigu paraiškos neatitinka bent vieno VII skyriuje nurodytų reikalavimų, komisijos sprendimu jos yra nevertinamos. Jeigu komisijai kyla neaiškumų ar trūksta informacijos, komisija turi teisę raštu ar elektroniniu paštu paprašyti pareiškėją paaiškinti, papildyti ar patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo.

28. Komisijos nariai turi teisę:

28.1. nuvykti į projektų vykdymo vietas ir susipažinti su projektų įgyvendinimo ypatumais;

28.2. vertinant projektus pasitelkti nepriklausomų ekspertų pagalbą.

29. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvieno projekto vidutinį balą. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 100 balų.

30. Projektai, kurių surinktas vidutinis balas mažesnis negu 70, nefinansuojami.

31. Komisija, atrinkusi siūlomus finansuoti projektus, per 5 kalendorines dienas jų sąrašą pateikia ministrui ar jo įgaliotam asmeniui. Ministras ar jo įgaliotas asmuo per 5 kalendorines dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.

32. Ministro ar jo įgalioto asmens patvirtintas finansuojamų projektų sąrašas yra viešai skelbiamas ministerijos interneto tinklalapyje.

33. Projektų teikėjai per 5 darbo dienas po ministro ar jo įgalioto asmens sprendimo priėmimo raštu informuojami apie projektų atrankos konkurso rezultatus. Apie ministro ar jo įgalioto asmens sprendimą projektams skirti lėšas informuojamos ir projektams pritarusios savivaldybės. Projektų teikėjai, kurių paraiškos buvo atmestos, informuojami, nurodant atmetimo priežastį.

 

IX. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

34. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos teisės aktais, šiais nuostatais, valstybės biudžeto lėšų efektyvaus ir taupaus naudojimo bei veiklos skaidrumo principais.

35. Komisiją sudaro 7 nariai.

36. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių.

37. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:

37.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;

37.2. nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešų ir privačių interesų konflikto vengimo.

38. Už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus komisijos nariai traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.

39. Jeigu yra pagrindo manyti, kad komisijos nario dalyvavimas svarstant ir priimant sprendimą dėl konkretaus projekto sukels interesų konfliktą, tas komisijos narys pats arba komisijos pirmininkui pareikalavus turi nusišalinti nuo šios procedūros. Į komisijos posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą.

40. Programai pateikti projektai komisijos nariams paskirstomi komisijos posėdyje. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip trys komisijos nariai.

41. Komisijos sprendimai yra priimami kvalifikuota 2/3 komisijos narių balsų dauguma.

42. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.

43. Jeigu, svarstant projektus, kuris nors komisijos narys nesutinka su daugumos sprendimu, jis gali pateikti komisijos pirmininkui savo atskirą nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.

44. Komisijos narys, kurio sprendimams neteisėtai buvo bandoma daryti įtaką, apie tai artimiausiame posėdyje informuoja komisiją.

 

X. PROJEKTŲ VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

45. Ministerija ar jos įgaliota įstaiga projekto įgyvendinimo sutartį sudaro su projektui pritarusia savivaldybe (toliau – projekto vykdytojas).

46. Projekto įgyvendinimo sutartis sudaroma ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo dienos, kai projekto teikėjas ir projekto vykdytojas buvo raštu informuoti apie priimtą sprendimą skirti lėšas pateiktam projektui finansuoti.

47. Gavęs pranešimą apie projektui skirtą finansavimą, projekto vykdytojas ministerijai ar jos įgaliotai įstaigai nedelsdamas raštu pateikia projekto įgyvendinimo sutarčiai sudaryti reikalingą informaciją. Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, projekto vykdytojas nedelsdamas patikslina Programos sąmatą pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. sausio 14 d. įsakymu Nr. 1K-006 (Žin., 2009, Nr. 7-237) patvirtintą formą Nr. BFP-1 bei patvirtina, kad priimtas sprendimas iš dalies finansuoti projektą neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus.

48. Nesudarius projekto įgyvendinimo sutarties per šių nuostatų 46 punkte numatytą terminą, komisija teikia ministrui ar jo įgaliotam asmeniui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.

49. Projekto vykdytojas privalo gautas valstybės biudžeto lėšas naudoti tikslingai, tik projekto įgyvendinimo sutartyje numatyto projekto nurodytoms veikloms vykdyti.

50. Įgyvendindamas projektą, projekto vykdytojas privalo:

50.1. organizuoti konkursą projekte numatytiems darbams atlikti ir prekėms įsigyti, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis;

50.2. kontroliuoti, kad išlaidos, daromos pagal prekių, pagrindinių priemonių ar darbų pirkimo sutartis, atitiktų išlaidas, numatytas projekte ir projekto įgyvendinimo sutartyje;

50.3. užtikrinti, kad būtini projekto ir projekto įgyvendinimo sutarties pakeitimai būtų raštu suderinti su ministerija ar jos įgaliota įstaiga;

50.4. per 14 kalendorinių dienų nuo viešųjų pirkimo–pardavimo sutarčių sudarymo ministerijai ar jos įgaliotai įstaigai pateikti šių viešųjų pirkimų metu sudarytų prekių, pagrindinių priemonių bei darbų atlikimo sutarčių ir statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio ar einamojo remonto darbų objektinių ir lokalinių sąmatų kopijas;

50.5. kontroliuoti, kad vykdomi ilgalaikio materialiojo turto rekonstrukcijos, statybos, kapitalinio ar einamojo remonto darbai būtų atliekami kokybiškai;

50.6. kiekvienam mėnesiui arba ketvirčiui pasibaigus, iki kito mėnesio arba ketvirčio pirmo mėnesio 8 dienos, ministerijai ar jos įgaliotai įstaigai teikti Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą pagal formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 1K-413 (Žin., 2005, Nr. 2-21; 2006, Nr. 19-661), bei dokumentus, patvirtinančius patirtas išlaidas. Biudžetiniams metams pasibaigus, iki 2010 m. sausio 5 d., ministerijai ar jos įgaliotai įstaigai pateikti metinę biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą pagal formą Nr. 2;

50.7. kiekvienam mėnesiui arba ketvirčiui pasibaigus, iki kito mėnesio arba ketvirčio pirmo mėnesio 8 d., ministerijai ar jos įgaliotai įstaigai teikti projekto veiklos ataskaitą. Biudžetiniams metams pasibaigus, iki 2010 metų sausio 10 d., ministerijai ar jos įgaliotai įstaigai pateikti metinę projekto veiklos ataskaitą;

50.8. ne vėliau kaip iki 2009 m. gruodžio 8 d. užbaigti projekto įgyvendinimą;

50.9. teisės aktų nustatyta tvarka užtikrinti projekto ir jo įgyvendinimo dokumentų saugojimą;

50.10. informuoti ministeriją ar jos įgaliotą įstaigą apie projekto įgyvendinimo metu gautą (ar numatytą ir negautą) finansavimą iš kitų šaltinių (savivaldybių, įvairių tarptautinių fondų, kt.);

50.11. kontroliuoti, kad paraiškoje numatyta ir pagal projektą finansuota atskira socialinių paslaugų įstaiga (padalinys), būtų įsteigtą jei projekte numatoma steigti naują socialinių paslaugų įstaigą (padalinį) ir ne vėliau kaip iki 2010 m. kovo 1 d. pateikti ministerijai ar jos įgaliotai įstaigai įsteigimą įrodančių dokumentų kopijas;

50.12. kasmet, iki kovo 1 d., 5 kalendorinius metus po projekto įgyvendinimo ministerijai ar jos įgaliotai įstaigai teikti ataskaitas už praėjusius metus apie socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) veiklą;

50.13. garantuoti, kad turtas, įsigytas už gautas valstybės biudžeto lėšas, būtų teisės aktų nustatyta tvarka įtrauktas į ilgalaikio turto apskaitą

50.14. kontroliuoti, kad 5 kalendorinius metus po projekto įgyvendinimo nebūtų keičiama pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos veiklos kryptis;

50.15. viešinti projektą kad tikslinės grupės ir visuomenė daugiau sužinotų apie projektą ir projekto rezultatus;

50.16. projekto vykdytojui ministerija ar jos įgaliota įstaiga teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą susijusią su projekto vykdymu.

51. Ministerija ar jos įgaliota įstaiga turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavęs projekto vykdytojas laikosi šių nuostatų reikalavimų ir projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytų įsipareigojimų, o prireikus ministerija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir skirtų valstybės biudžeto lėšų tikslingo panaudojimo auditą.

52. Ministerija ar jos įgaliota įstaiga nutraukia sutartį su projekto vykdytojais ir skirtos lėšos grąžinamos, kai:

52.1. ministerija ar jos įgaliota įstaiga nustato, kad jos naudojamos ne pagal paskirtį;

52.2. paaiškėja, kad buvo pateikta klaidinga ar neteisinga informacija šių nuostatų 22.13 punkte nurodytoje pažymoje.

 

XI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

53. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako projekto vykdytojas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

54. Ministro ar jo įgalioto asmens sprendimai dėl projekto finansavimo gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka.

 

_________________


Socialinių paslaugų infrastruktūros

plėtros programos 2009 metų projektų

atrankos konkurso nuostatų

1 priedas

 

(Paraiškos dalyvauti Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2009 metų konkurse forma)

 

__________________________________________________________________

(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos pavadinimas)

 

__________________________________________________________________

(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11

LT-03610 Vilnius

 

PARAIŠKA

DALYVAUTI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2009 METAIS KONKURSE

 

________________ Nr. ___________

(data)

 

1. Projekto pavadinimas

 

 

 

2. Informacija apie projekto teikėją

Pavadinimas

 

Adresas

 

Miestas ir pašto indeksas

 

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

 

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

 

Elektroninis paštas

 

 

3. Informacija apie pagal šį projektą numatomą finansuoti įstaigą (padalinį)

Pavadinimas

 

Adresas

 

Miestas ir pašto indeksas

 

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

 

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

 

Elektroninis paštas

 

Įstaigos steigėjas

 

Ar numatoma finansuoti įstaiga (jos padalinys) įsteigta (pažymėti tinkantį)

įstaiga

taip

ne

įstaigos padalinys

taip

ne

 

4. Informacija apie projekto vadovą

Vardas ir pavardė

 

Darbovietės pavadinimas

 

Pagrindinės pareigos

 

Telefonas pasiteirauti

 

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

 

Elektroninis paštas

 

Informacija (adresas susirašinėti)

 

 

5. Informacija apie numatomos finansuoti socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) anksčiau remtus projektus iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos:

 

5.1. ar socialinių paslaugų įstaiga anksčiau buvo finansuojama iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos:

Taip                                            Ne

Jei taip, kuriais metais ir kokia suma buvo skirta

1998

________________________ tūkst. Lt

1999–2002

________________________ tūkst. Lt

2003

________________________ tūkst. Lt

2004

________________________ tūkst. Lt

2005

________________________ tūkst. Lt

2006

________________________ tūkst. Lt

2007

________________________ tūkst. Lt

2008

________________________ tūkst. Lt

 

5.2. ar įvykdyti visi ankstesnėse projektų įgyvendinimo sutartyse numatyti įsipareigojimai:

Taip                                            Ne

Jei ne, išvardinti, kokie įsipareigojimai nebuvo įvykdyti ir kokios priežastys tai lėmė: ___

___________________________________________________________________________

 

6. Informacija apie ________________________ savivaldybės institucijos pritarimą (sprendimo data, numeris) _______________________________.

 

7. Esama padėtis (socialinės problemos pateikimas):

7.1. socialinės žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (nurodyti socialinę asmenų grupę, jų skaičių, amžių, specialius poreikius) ______________________________________________ ;

7.2. problemos mastą nusakanti statistika (nurodyti socialinių paslaugų poreiki konkrečios savivaldybės teritorijos specifiką ir kt.) _______________________________________________________ ;

7.4. dabar taikomi problemos sprendimo būdai: ________________________________ .

 

8. Projekto tikslas (nurodyti, kokią problemą numatoma išspręsti, išplėsti socialinių paslaugų tinklą pagerinti socialinių paslaugų kokybę ir (ar) kt.):

___________________________________________________________________________

 

9. Projekto uždaviniai (nurodykite ne mažiau kaip 3—4 uždavinius):

9.1. ___________________________________________________________________

9.2. ___________________________________________________________________

9.3. ___________________________________________________________________

9.4.___________________________________________________________________

 

10. Trumpas projekto aprašymas:

10.1. numatytai socialinei žmonių grupei (-ėms) šiuo metu teikiamos ir (ar) planuojamos pradėti teikti socialinės paslaugos pagal Socialinių paslaugų kataloge (Žin., 2006, Nr. 43-1570) numatytas socialinių paslaugų rūšis (nurodyti: BSP – bendrosios socialinės paslaugos, SP – socialinė priežiūra, DSG – dienos socialinė globa, SG – ilgalaikė (trumpalaikė) socialinė globa)

 

Asmenų grupės

Buvo teikiamos iki projekto pateikimo

Bus teikiamos įgyvendinus projektą

asmenims

jų šeimoms

asmenims

jų šeimoms

1. Senyvo amžiaus asmenys (jų šeimos)

 

 

 

 

2. Suaugę asmenys su negalia (jų šeimos)

 

 

 

 

3. Vaikai su negalia (jų šeimos)

 

 

 

 

4. Likę be tėvų globos vaikai (jų šeimos)

 

 

 

 

5. Socialinės rizikos vaikai (jų šeimos)

 

 

 

 

6. Socialinės rizikos suaugę asmenys (jų šeimos)

 

 

 

 

7. Bendruomenės nariai

 

 

 

 

8. Kiti (nurodykite)

 

 

 

 

 

10.2. projekto naujoviškumas, lyginant su kitais savivaldybės teritorijoje vykdomais ar įgyvendintais projektais ___________________________________________________________________________ ;

 

10.3. projekto aprėptis:     miesto teritorija      miestelio teritorija

kaimo vietovė        geografiškai neribota;

 

10.4. projekto tipas:          vienų metų baigtims projektas

vienas iš socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) steigimo, plėtros, modernizavimo etapų

vienas iš grupės projektų;

 

10.5. jei šis projektas yra tik vienas iš socialinių įstaigos (padalinio) plėtros ar modernizavimo etapų ar grupės projektų, kaip jūs įsivaizduojate tolesnę įstaigos (padalinio) plėtros ar modernizavimo eigą, kokios numatomos finansinės, techninės, institucinės galimybės ir kt. ___________________________________ ;

10.6. projekto vykdymo trukmė – 2009 m.

10.7. projekto vykdymo vieta (tikslus adresas) _________________________________ ;

10.8. atlikti projekto parengiamieji darbai _____________________________________ ;

10.9. projekto įgyvendinimo planas (išdėstyti numatomas veiklas laikotarpiais):

 

Veikla

Mėnuo

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1 veikla (pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 veikla (pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ir t. t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Prašoma skirti suma iš Programos lėšų projektui įgyvendinti

 

___________ tūkst. Lt

 

12. 2009 m. socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) steigti, plėsti ar modernizuoti skiriamos papildomos lėšos (tūkst. Lt)

 

 

Lėšų šaltiniai ir natūrinio indėlio išraiška

Lėšų suma ar piniginė natūrinio indėlio išraiška, tūkst. Lt

12.1. savivaldybės ar kitų šaltinių 2009 m. papildomai skiriamos lėšos socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) steigti, plėsti ar modernizuoti

 

 

12.2. natūrinis įnašas (jei įmanoma, nurodyti piniginę išraišką):

 

 

12.2.1. savivaldybės indėlis (pastatai, įranga ir (ar) kt.)

 

 

12.2.2. kitų šaltinių (nurodyti, kokių) indėlis (pastatai, įranga ir (ar) kt.)

 

 

 

13. Jei projektas yra vienas iš socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) steigimo, plėtros ar modernizavimo etapų arba vienas iš grupės projektų, nurodyti socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti reikalingą lėšų sumą iš viso

 

___________ tūkst. Lt

 

14. Detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas:

14.1. nurodykite, kokiems darbams pagal Lietuvos Respublikos statybos įstatymą (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597), Statybos techninį reglamentą STR 1.01.08:2002 „Statinio statybos rūšys“, patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2002 m. gruodžio 5 d. įsakymu Nr. 622 (Žin., 2002, Nr. 119-5372), kokioms pagrindinėms priemonėms bei kitoms prekėms pirkti prašoma lėšų

 

 

Lėšos iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos, tūkst. Lt

Savivaldybės lėšos, tūkst. Lt

Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. Lt

Lėšos iš viso 2008 metams, tūkst. Lt

1. Statybos darbai

 

 

 

 

2. Objekto rekonstrukcijos darbai

 

 

 

 

3. Objekto kapitalinis remontas

 

 

 

 

4. Pagrindinių priemonių įsigijimas (vnt. kaina daugiau nei 1000 Lt su PVM)

 

 

 

 

5. Statinio paprastasis remontas

 

 

 

 

4. Prekių įsigijimas (vnt. kaina mažiau nei 1000 Lt su PVM)

 

 

 

 

IŠ VISO

 

 

 

 

 

14.2. projekto biudžete nurodytų visų išlaidų trumpas pagrindimas (nurodyti, kodėl šios išlaidos yra būtinos ir kaip jos padės pasiekti projekto tikslus)

 

Pagrindimas

Statybos darbai

 

Objekto rekonstrukcijos darbai

 

Objekto kapitalinis remontas

 

Pagrindinių priemonių įsigijimas

(vnt. kaina daugiau nei 1000 Lt su PVM)

 

Paprastasis remontas

 

Prekių įsigijimas

(vnt. kaina mažiau nei 1000 Lt su PVM)

 

 

14.3. projekte siūlomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato (jo dalies) rinkos vertė (tūkst. Lt) bei šios vertės santykis su iš Programos prašoma skirti suma (užpildyti lentelę)

Pastato rinkos vertė (tūkst. Lt)

Pastato rinkos vertės ir iš Programos prašomos sumos santykis (proc.)

 

 

 

15. Laukiami rezultatai:

15.1. projekto svarba esamai socialinių paslaugų sistemai regione (nurodyti, kaip pagal projektą finansuota socialinių paslaugų įstaiga (padalinys) papildys tam tikros teritorijos socialinių paslaugų įstaigų sistemą užtikrinančią įvairių rūšių socialinių paslaugų atsiradimą konkrečios socialinės Žmonių grupės asmenims (jų šeimoms) ir kokybiškos bei nuoseklios pagalbos jiems suteikimą) __________________________________

___________________________________________________________________________ ;

15.2. projekto poveikis bendruomenei (nurodyti, kiek žmonių (jų šeimų) gaus socialines paslaugas, kiek bus įkurta darbo vietų ir kt.) ________________________________________________________ ;

15.3. projekto tęstinumas (nurodyti, kaip bus užtikrinamas socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) veiklos tolesnis finansavimas pasibaigus projekto įgyvendinimo laikotarpiui) _____________________

___________________________________________________________________________ ;

15.4. pagal projektą finansuotos įstaigos (padalinio) ateities vizija __________________ .

 

16. Pavojai ir projekto rizika (apibūdinti, pvz.: finansinė, ekonominė (technologinė, aplinkosauginė, socialinė), institucinė, politinė, konkretizuojant ir nurodant apsaugos (rizikos valdymo) priemones, jei tokios numatomos) _________________________________________________________________ ;

 

17. Kita informacija apie projektą:

17.1. projekto partneriai (nurodyti: savivaldybės, nevyriausybinės organizacijos, tarptautiniai fondai, fiziniai asmenys ir kt.) _______________________________________________________________

___________________________________________________________________________ ;

17.2. pasidalinimas patirtimi ir visuomenės informavimas _________________________ ;

 

17.3. projekte nurodytų patalpų ir numatytų atlikti darbų tipas (pažymėkite +)

Naujai statomas pastatas; įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose

Seno pastato remontas, kai įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose

Pastato, kuriame funkcionuoja įstaiga (padalinys), remontas, siekiant pagerinti jau teikiamų socialinių paslaugų kokybę

Pastato papildomų patalpų remontas, siekiant išplėsti įstaigos, padalinio teikiamas socialines paslaugas

 

 

 

 

 

17.4. techniniai duomenys apie projekte numatomą statyti, rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastatą (užpildyti lentelę)

Bendras plotas (m2)

1 m2 rekonstrukcijos (remonto, statybos) kaina

 

 

 

17.5. bendra informacija apie projektą (užpildyti lentelę)

Darbo vietos, įsteigtos iki pateikiant projektą

Naujos darbo vietos, kurios bus įsteigtos įgyvendinus projektą

Maksimalus klientų (asmenų, jų šeimų) skaičius per dieną

Klientų (asmenų, jų šeimų), kuriems bus sudarytos geresnės socialinių paslaugų gavimo sąlygos įgyvendinus projektą, skaičius

iš viso

iš jų socialinį darbą dirbančių darbuotojų

iš viso

iš jų socialinį darbą dirbančių darbuotojų

iki pateikiant projektą

numatoma įgyvendinus projektą

 

 

 

 

 

 

 

 

18. Klek pagal projektą įkurta, suremontuota ar rekonstruota įstaiga (padalinys) atitinka reikalavimus, keliamus socialinių paslaugų įstaigoms:

18.1. vienam klientui tenkantis bendras patalpų plotas _____________;

18.2. vienam gyventojui tenkantis miegamojo kambario plotas, jei įstaiga, padalinys numato teikti laikiną apnakvindinimą, ilgalaikę (trumpalaikę) socialinę globą _________.

 

19. PRIDEDAMA:

19.1. savivaldybės institucijos pritarimas, ___________ lapai;

19.2. projekte numatomos finansuoti įstaigos (padalinio) registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projekte numatomas finansuoti padalinys, padalinio nuostatų (įstatų) kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu, o jei įstaiga (padalinys) dar neįsteigta – nuostatų (įstatų) projektas, ___________ lapai;

19.3. projekto teikėjo vadovo parašu patvirtinta numatoma Programos sąmata pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. sausio 14 d. įsakymu Nr. 1K-006 (Žin., 2009, Nr. 7-237) patvirtintą formą Nr. BFP-1, ______________ lapas;

19.4. numatomų statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio ar paprastojo remonto darbų preliminari projektinė dokumentacija, teisės aktus atitinkančios šių darbų preliminari objektinė ir preliminari lokalinė sąmata, ___________ lapai;

19.5. projekto teikėjo vadovo parašu patvirtinta numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių išsami sąmata pagal programos sąmatos klasifikacijos straipsnius, ______ lapai;

19.6. projekte numatomo rekonstruoti ar remontuoti pastato nuotraukos (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų), _______ lapai;

19.7. nuosavybės, patikėjimo teisės į pastatus, kurie bus rekonstruojami, remontuojami ar įrengiami, arba žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatus ar žemę valdo ir naudoja nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu ir projekto teikėjo vadovo parašu, _______ lapai;

19.8. pažyma apie projektu numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato (jo dalies) rinkos vertę (tūkst. Lt), _______ lapai;

19.9. projekto teikėjo vadovo įsipareigojimą nuo projekto įvykdymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) veiklos krypties patvirtinančius dokumentus, _____ lapai;

19.10. projekto teikėjo vadovo įsipareigojimą dėl socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) įsteigimo, įgyvendinus projektą, jei projekte numatoma steigti naują socialinių paslaugų įstaigą (padalinį), ______ lapai;

19.11. raštai, patvirtinantys apie iš kitų šaltinių numatomą gauti papildomą piniginį indėlį projektu finansuojamai socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti, _______ lapai;

19.12. informacija apie Programos atrankos konkursui teikto projekto dalyvavimą kituose konkursuose ir numatomas gauti lėšas šiam projektui įgyvendinti iš kitų finansavimo šaltinių, ______ lapai;

19.13. projekto teikėjo vadovo pasirašyta pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių nuostatų 7 punkte, ______ lapai.

 

Esu susipažinęs (-usi), kad Programa remia tik socialinių paslaugų plėtojimo projektus, kuriais nesiekiama gauti pelno. Programa neremia įstaigų ir organizacijų išlaikymo. Gavęs paramą, pasižadu vykdyti visus Programos reikalavimus, laikytis ministerijos nustatytų projekto įgyvendinimo terminų ir atsiskaitymo už lėšų panaudojimą sąlygų, nekeisti projekto per visą jo įgyvendinimo laikotarpį, o iškilus būtinybei – tai daryti tik iš anksto suderinus ir gavus ministerijos sutikimą. Patvirtinu, kad šiame dokumente ir jo prieduose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.

 

Projekto teikėjo vadovas

______________________            _______________              __________________

(pareigų pavadinimas)                         (parašas)                            (vardas ir pavardė)

A.V.

Projekto vadovas

______________________            _______________              __________________

(pareigų pavadinimas)                         (parašas)                            (vardas ir pavardė)

 

_________________


Socialinių paslaugų infrastruktūros

plėtros programos 2009 metų projektų

atrankos konkurso nuostatų

2 priedas

 

PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA

 

________________________________________

(projekto teikėjo (įstaigos ar organizacijos) pavadinimas)

 

_____________________________________ Nr. __________________

(pateikto projekto pavadinimas )                                          (registracijos numeris)

 

Eil. Nr.

Dalykinio vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Skirtų balų skaičius

1.

Kiek projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus

(projekto paraiška pateikta kvalifikuotai ir tvarkingai, pagal patvirtintą paraiškos pateikimo formą, yra visi reikalingi dokumentai)

10

10 balų (visiškai atitinka)

3–9 balai (iš dalies atitinka)

0 balų (neatitinka)

 

2.

Kiek projektas atitinka Programos prioritetus

(projektas numato socialinių paslaugų įstaigų likusiems be tėvų globos vaikams, socialinės rizikos šeimoms ir vaikams, senyvo amžiaus asmenims ir jų šeimoms bei bendruomenės centrų plėtrą)

20

11–20 balų (atitinka prioritetus)

1–10 balų (iš dalies atitinka prioritetus)

0 balų (neatitinka prioritetų)

 

3.

Projekto tikslas ir uždaviniai

(aiškūs, realiai įgyvendinami, numatantys aktualių socialinių problemų sprendimą ir pan.)

10

7–10 balų (aiškūs ir realūs)

1–6 balai (iš dalies aiškūs ar realūs)

0 balų (neaiškūs ar nerealūs)

 

4.

Sprendžiama socialinė problema

(problema yra tiksliai įvardyta, aktuali vietinei bendruomenei)

15

9–15 balų (aktuali)

1–8 balai (nelabai aktuali)

0 balų (neaktuali)

 

5.

Projekto vykdymas

(nuoseklūs ir gerai suplanuoti projekto vykdymo etapai)

10

7–10 balų (nuoseklus ir detalus)

1–6 balai (trūksta nuoseklumo ar detalumo)

0 balų (nedetalus)

 

6.

Projekto biudžetas

(projekto išlaidos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos atsižvelgiant į vidutines kainas)

10

7–10 balų (gerai pagrįstas)

1–6 balai (vidutiniškai pagrįstas)

0 balų (nepagrįstas)

 

7.

Papildomas finansavimas

(savivaldybės ar kitų šaltinių papildomas piniginis indėlis ne šiam projektui, bet projektu numatomai finansuoti socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti)

10

10 balų (daugiau kaip 30 proc. projekto įgyvendinimui prašomų lėšų)

5–9 balų (nuo 10 iki 30 proc. projekto įgyvendinimui prašomų lėšų)

0–4 balai (iki 10 proc. projekto įgyvendinimui prašomų lėšų)

 

8.

Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas

(žymus ir ilgalaikis poveikis bendruomenės gyventojams; bus išspręstos tam tikros socialinės problemos; teikiamos naujos ir kokybiškos socialinių paslaugų rūšys; sukurtos naujos darbo vietos; užtikrintas finansavimas veiklos tęstinumui ir pan.)

15

9–15 balų ( žymus)

1–8 balai ( nelabai žymus)

0 balų (jokio poveikio bendruomenei)

 

 

Bendra balų suma

100

 

 

 

Komisijos nario komentarai (stipriosios ir silpnosios projekto pusės) ________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Išvada _________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

Komisijos narys         _________________          __________________

(parašas)                          (vardas ir pavardė)

______________

(data)

 

_________________